Fabia i Logan má svoje přednosti. Pokud to bude chalupář, co s sebou tahá spoustu krámů a jezdí s rodinou, pak ve Fabii bude mít sice lepší přístup a větší objem po sklopení zadních sedadel. Jinak se co do prostornosti může jít proti Loganu vycpat.
Fabia má lepší kastli a bezpečnost. Než HTP, to raději rendlíkovskou 1.2.
Jinak palubka Fabie s tou odpornou dírou před spolujezdcem mě uráží mnohem víc než ta v Loganu.
Nevím proč pořád všichni srovnáváte Fabii rouvnou s HTP, je tu přece možnost volby a když to srovnáváte s něčím jiným tak o TSI se mlčí >:-[] Díra u spolujezdce není hezká ale když si už jdu koupit auto tak ne ve výbavě "soc line" ;-)
Tak ono na TSi za 160 nebo 200 tis. můžeš rovnou zapomenout. TSi v krátké Fabii začíná někde myslím na 230 - 240 tis. (zrovna nefunguje server). A to hovoříme opět o social edition ;-)
Ve výbavě Ambiente za 264 900 Kč a Elegance o něco více. TSI ve výbavě soc je za 249 900 Kč. Dacia je levnější protože kvalita není nic moc. A zpracováním interieru je horší než ve Fabce ;-)
No tak dokonce. Oproti tomu Logan se zimou za 200 papouchů. Každého volba. Rozhodně nepohlížím na majitele Loganů jako na "socky", co nemají na káru.
Hurvajz v TSi je o něčem jiném, ale to auto má smysl v TSi+Ambiente minimálně. A s prostorností se může jít oproti Loganu klouzat. Hlavně ta šířka je děsná.
Starší Fabia mi přišla uvnitř širší. Možná je to tvarováním výplní dveží, možná má Hurvajz sedadla blíž dveřím, nevím.
Nesouhlasím. Thalia má jediné plus a tím by měl být pozink.
Jinak bych všem doporučil Logana. Thalie je zkrátka převlečená původní Thalie1 a na prostornosti interiéru je to silně znát.
Snad jen osobám do cca 175 cm výšky bych doporučil se Thalií zabývat.
Logan je podle mě skvělý. Na nic si nehraje, za danou cenu velmi dobrá nabídka. Nechceš vylítanou Octávu na hlínách? Nechceš Pašíka po německým důchodci? nechceš si připadat jak sardinka a máš fobii z Fabie?
Logan je tvé řešení :yes:
jak se to vezme. Logan je levnější než Sandero takže čistě cenově je Logan větším konkurentem Fabie.
Ale taky mi to tak přijde (že už se kupujou Logany hlavně MCV). Jen nevím, čím to je. Loganů sedan po faceliftu mnoho vidět není.
Na tom, co jsem napsal, to však nic nemění.
Logan uz totiz davno neni levne auto, po tom co padly ceny rekneme "kvalitnejsich" aut o 30-40 procent a kombika nizsi stredni s klimkou lze poridit kolem 270k, tak logan je o tri tridy nize co se tyce provedeni, vzhledu i kvality, ale cenovy rozdil tomu v Combi variante neodpovida, vetsina lidi si ocividne radis priplati "blbych"10-15 procent a koupi napr i Ceeda SW.
Logana MVC v plny palbe bych videl max kolem 200k kam patri, nikoli za silenych 260, jak se to snazej prodavat, to auto na tuhle cenoku nema, i kdyz je vetsi, jel jsem v tom, vim.....
To by sice dávalo smysl. Jenže mi naopak přijde, že MCV se prodávají, kdežto sedanů jsem viděl po faceliftu opravdu málo.
Ano, za danou cenu lze dnes koupit mnoho "mainstreamových" produktů. Ale pokud se budeme bavit o jediném voze pro rodinu nebo voze "na vesnici", tak je Logan podle mě nejlepší volbou.
i10, Picanta, 107/C1/Aygo akorát tak do města.
Limitně lze mít třeba Fabii/Corsu/i20 apod. v holobytu. Naproti tomu Lgan v plné palbě s klimatizací. Bezpečnost (pasivní) Loganu bude horší, ale žádná tragedie to není. Obvzlášť s porovnáním vozů, které často nahrazuje.
Ne.Je to opravdu hrůza.Jel jsem s tchánem na slovensko a ty sedačky to je děs běs.Po dvouch hodinách už člověk neví jak si sednout,aby ho nebolely záda.Hlučnost starašná na dnešní dobu,zpracování a plasty taky hrozný,kastle se kroutí při každý prudší změně směru.Kufr jde odemknout jenom klíčkem.To MCV má mega kufr kterej nenabídne jiný auto za tuhle cenu.Jako pracovní na štafle paráda,ale na nějaký středně dlouhý trasy ani náhodou.Horší sedačky snad neměla ani tolik kritzovaná felicia.
Možná tu budu za exota. Musím se přiznat, že klasickej Logan po faceliftu mě naprosto chytl. Když pominu to, že mě levná auta vyloženě zajímají, tak Logan se mi neskutečné líbí pokud jde o design. V mé konfiguraci by cena byla něco přes 208 000Kč a tím bych skutečně nepohrdl.