Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v září 2009: Registrace malých vozů se meziročně propadly o 31,7 %
20 komentářů
Wartburg 353W
Protoze jeho design je velmi cisty a strizlive prakticky. Fakt se mi libi.
Ale no tak! Vsetci predsa vedia, ze Fusion sa predava preto, lebo je to stara vybehova sunka ktorej Ford nerozvazne narobil plne sklady, a teraz sa toho potrebuje za kazdu cenu zbavit! 😄
Predavaju to za dumpingovu cenu, ktora nepokryje ani mzdu montaznikov v Turecku ci kde to robili. A ked to takto pojde dalej, budu to "predavat" uz aj za odvoz. Takej "cene" potom uz nedokazu konkurovat ani cinania...
Predavaju to za dumpingovu cenu, ktora nepokryje ani mzdu montaznikov v Turecku ci kde to robili. A ked to takto pojde dalej, budu to "predavat" uz aj za odvoz. Takej "cene" potom uz nedokazu konkurovat ani cinania...
Vsichni rozhodne vedi, ze Ford Fusion se vyrabi v nemeckem Koline nad Rynem, ze kvalita je lepsi nez u aut vyrabenych Skodovkou v CR nebo Kia na Slovensku. Prizniva cena je dukazem toho, ze Ford dava prednost efektivite vyroby, starani se o lidi pred nenazranosti ve vynosech zisku. Toto mozna zjistilo par tisic lidi v CR, kteri uz radeji sli pro Fusion nez pro Fabii.
Lifte, podle toho co píšeš, je vlastně výroba a prodej Fusionu (minimálně částečně) charitativní projekt... :yes: >😒]
no...jestli za to muze zrovna design, to si nejsem tak jistej, ale souhlas, neni to zadnej mladik, presto nevypada zle
Take se dobre prodava proto, ze v teto tride je snad jedinym vozem, ktere neplouha bricho po zemi a dojedes s nim proto k chate i po polni ceste.
Co ma vsak prekvapuje je Polo: ziaden razny nastup sa nekona. Pritom Polo je teda dizajnovo o tri poschodia nad Fabiou, zrazaju ho ale zase tie mizerne zakladne motory. Cenove neviem v akej urovni sa pohybuje, mozno tam moze byt problem...
Jinak Polo s ošizeným tříválcem 1.2 HTP ze Škody nebo Fiestu s čtyřválcem 1.25, volim jednoznačně Fiestu.
PS: Plasty v Polu "vykuchané asi přímo z Veyrona" nedělaji pořádné a hlavně cenově výhodné auto.