Novinky
CHerokee
0
Moc pěkné! Míra a možnost tovární individualizace posouvá Citroen před konkurenci. Za mě jednoznačně :yes:
Aka je svetla vyska tohoto vozidla? Zda sa byt vyssia, ako u C4 a to aj nazivo.
A jak je to konstrukčně, podvozek, stejný jako u C4?
Ano, žádný víceprvek, takže spíš půjde o naladění 😉 U Citroenu bych šel "měkkou" cestou.
a nie je to jedno?
bežný/á zákazník/čka by rozdiel aj tak nepostrehol.
podstatná je kožou obšitá palubka.....a ďalší kopec serepetičiek.
bežný/á zákazník/čka by rozdiel aj tak nepostrehol.
podstatná je kožou obšitá palubka.....a ďalší kopec serepetičiek.
No ale to jsou ty věci, kterými se DS liší od masové produkce. A proto má třeba u mě úspěch. A s technikou jsou na tom taky dobře, jen těch automatů by měli nabízet více...ke každé motorizaci.Jsou to hlavně auta na město.
jj, veď ja som to vôbec nemyslel ironicky. Tiež túto cestu individualizácie vítam. Interiér je veľmi dôležitý, dokonca z roka na rok stále viac a viac.
PS: veľký problém Seatov je podľa mňa práve interiér, inak by to boli super autá s dobrou technikou a pekným dizajnom.
PS: veľký problém Seatov je podľa mňa práve interiér, inak by to boli super autá s dobrou technikou a pekným dizajnom.
Inak to auto nema co ponuknut, dizajne je nevyrazny a dost naivny, technikou auto neoslni, interier je prehnane predizajnovany a podvozok je vtip - hlavne ked si clovek uvedomi, ze auto nesie inicialky DS.
Jedine cim, je auto vynimocne, ze ponuka nadmieru koze s vyraznym sitim a zadne okna, ktore sa nedaju stiahnut, pretoze francuzski inzienieri boli bud lenivi alebo neschopni. Chapem, dizajn dostal prednost, ale to uz mohli zadne dvere vynechat uplne. Takto je z toho panel-van so sklom.
Jedine cim, je auto vynimocne, ze ponuka nadmieru koze s vyraznym sitim a zadne okna, ktore sa nedaju stiahnut, pretoze francuzski inzienieri boli bud lenivi alebo neschopni. Chapem, dizajn dostal prednost, ale to uz mohli zadne dvere vynechat uplne. Takto je z toho panel-van so sklom.
francouzsti soudruzi zapomneli, ze k luxusu patri automat, tim spise v silnejsi motorizaci
mimochodem pomer zrychleni/vykon je dost mizerny, kolik to auto vazi ? 2 tuny ?
mimochodem pomer zrychleni/vykon je dost mizerny, kolik to auto vazi ? 2 tuny ?
Presne. Pamätám si, ako tu niektorí vytýkali Focusu, že s ohľadom na výkony motorov má slabú dynamiku (1,6T - 134 kW - 7,9s). DS4 má pri 147kW 8,0s. Pritom jeho hmotnosť je vcelku slušná; tak kde sa ten výkon stráca? 8-s
Zrychlení není dáno výkonem, ale točivým momentem, hmotností auta a odstupňováním převodovky (tohle je má patrně do rychla, takže aby to bylo i úsporné). Výkon v kombinaci s aerodynamickým odporem (k tomu je nutno počítat i s valivým odporem pneumatik) a délkou posledního rychlostního stupně určuje maximální rychlost auta.
Reč bola o zrýchlení, stovku dosahuje 90% podobne výkonných áut na trojku. Tam je naopak šírka pneu výhodou. Krútiaci moment motorov 1,6THP a 1,6EcoBoost je veľmi podobný.
Zrychlení je dáno výkonem, resp. odstupňováním převodovky, průběhem výkonové charakteristiky (ne pouze papírovým jmenovitým výkonem) a hmotností auta. Výkonová charakteristika jde s průběhem momentu a otáčkami ruku v ruce, (aktuální výkon = aktuální točivý moment x aktuální otáčky x 2pí/60; aktuální zrychlení = aktuální výkon / aktuální rychlost / hmotnost auta ) Nebo si myslíš, že motor mající 600 Nm točící 1 otáčku za minutu bude s autem cvičit víc než 1.4ka se 120 Nm? 😉
děkuji, tak nějak jsem si myslel totéž, ale když jsem to sem chtěl napsat, tak jsem se asi na půl hoďky zasekl ve snaze formulovat to co nejpřesněji, až jsem to vzdal 😄 asi už stářím hloupnu
čímž se ovšem vtírá původní otázka: kam se u ds4 ten výkon ztrácí, když hmotnost je docela slušná ?
čímž se ovšem vtírá původní otázka: kam se u ds4 ten výkon ztrácí, když hmotnost je docela slušná ?
absolutna prednost dizajnu a radoby image, gumeny interier (sorry, ale ta koza co je vnutri je cista guma, aj na pohlad aj na dotyk), neotvaratelne zadne okna, podvozok s degresivnym nastavenim (pri beznych nerovnostiach sa auto trasie ako neprijemna motokara a pri nalozeni a ostrej jazde to nedrzi a plave...) typicky citroen...
nieco ako ked zbadas sexy blondynku, pridas do kroku aby si si ju mohol obzriet zblizka a ked prides blizsie, vsimnes si ze jedno ocko silha, zuby su viac cierne ako biele a spod blond vlasov vykukaju cierne povodne vlasy... 8-s
nieco ako ked zbadas sexy blondynku, pridas do kroku aby si si ju mohol obzriet zblizka a ked prides blizsie, vsimnes si ze jedno ocko silha, zuby su viac cierne ako biele a spod blond vlasov vykukaju cierne povodne vlasy... 8-s
A Ty odkial vies, ake ma jazdne vlastnosti DS4? Mam silny pocit, ze vaceri si tu pletiete C4 s DS4. Odporucam precitat tento clanok😒br />
"Nutno uznat, že DS4 je ale dotaženější, změny se neodehrály jen v ceníku a množství chromu a kůže, podvozek novinky je mnohem lépe odladěný. Kromě tlumičů má DS4 tužší pružiny a tlustší stabilizátory na obou nápravách."
Zdroj: [odkaz]
"Nutno uznat, že DS4 je ale dotaženější, změny se neodehrály jen v ceníku a množství chromu a kůže, podvozek novinky je mnohem lépe odladěný. Kromě tlumičů má DS4 tužší pružiny a tlustší stabilizátory na obou nápravách."
Zdroj: [odkaz]
C4 som kedysi vlastnil, dalej som vyskusal aj C3 aj C5. vo vsetkych tam vidno obrovsku snahu o tvrdost, ale neviem cim to je, proste citroen podvozok naladit nevie. mozno na dokonale cesty nasich viac zapadnych susedov este ok, ale na nase, plne kadejakych zaplat (v lepsom pripade), zlomov atd to natriasanie nie je ziadne terno... DS4 som samozrejme este nesoferoval, ale ako citam poznatok kolegu mikesh-a, tak dam na to krk ze inak to nebude ani pri DS4. a to ze ma tuhsie casti podvozku, to je snad logicke kedze je to cele posadene vyssie.
ja by som citroen nechal tym cim bol - orientacia na komfort, v tom su dobri, maju skusenosti... len maju teraz smolu kedze je doba ked musi byt vsetko "sportove" a co nie je, tak sa nepredava... ;-\
ja by som citroen nechal tym cim bol - orientacia na komfort, v tom su dobri, maju skusenosti... len maju teraz smolu kedze je doba ked musi byt vsetko "sportove" a co nie je, tak sa nepredava... ;-\
Designově vcelku podařené auto, bohužel ten interiér je otřesný v čele s tím nechutně kýčoviitým volantem. Jinak Citroeny šli vcelku technicky nahoru, podvodzek apod. zhodnotím až se mi to dostane do rukou, z parametrů a různých keců kolem toho se to nepozná, každému sedí něco jiného... 😉
Abych pravdu řekl, nikdy jsem netušil, že něco takového napíšu. Ještě jsem ochoten pochopit DS3, ale DS4 je holý nesmysl. Rádoby imageové auto s výškou přes metr padesát, kde si člověk mé velikosti dozadu nesedne, protože nemá místo na hlavu. Nestahovatelná zadní okna jsou snad vtip a návrat do časů Škody 105 S. Nepřeju Citroënu nic zlého, ale tohle auto není technicky na výši jako původní DS z poloviny padesátých let, ani krásné jako SM. Snaha o originalitu za každou cenu je spíš toporná - v nabídce mají daleko výraznější modely Ano....ano, třeba C6 😄 P.S. Ještě na DS4 nasadí nějakou příšernou cenovku a komerční propadák je zaručen.
Ako casto si sadavas dozadu svojho auta? Alebo mas deti tak vysoke, ze by sa nezmestili dozadu? Ako casto stahujes zadne okna na aute v dobe automatickej klimatizacie? Kup si otvaraciu strechu, a ked budes chciet mat cerstvy vzduch vzadu, tak Ti to pomoze viac ako bocne okna.