Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Silniční zákon a bodový systém: Změny od léta 2011

Jaké změny na nás s platností od 1. srpna 2011 čekají?
Zpět na článek
17. 5. 2011 08:01
18. 5. 2011 20:51
29. 7. 2011 22:47
1. 8. 2011 13:23
19. 5. 2011 07:11
29. 7. 2011 20:59
29. 7. 2011 22:48
30. 7. 2011 12:17
1. 8. 2011 15:57
30. 7. 2011 18:10
30. 7. 2011 19:48
31. 7. 2011 13:16
1. 8. 2011 12:14
Avatar - KANKUNEN
17. 5. 2011 08:01
Body, pokuty
Rozhodující vliv na dodržování předpisů stejně nemá počet bodů a výška pokuty, ale počet skutečných policajtů na cestách. Ti ale vidět moc nejsou, maximálně na místech, kde je bezpečná široká cesta s omezením rychlosti.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ManInBlack
17. 5. 2011 08:56
Re: Body, pokuty
Přesně tak. Ten zákon mohli zjednodušit na tři položky: alkohol, rychlost, lékárnička. Stejnak nic jinýho nekontrolujou. Celý policejní systém je u nás postavený na hlavu (mám informace z první ruky) ;-\
Avatar - Blue Sun
17. 5. 2011 14:39
Re: Body, pokuty
Dokud nevymřou staré prvky v systému, ani se nezmění. Bohužel, stále více platí, že papír je mocnější člověka a tak lidé sedí a vypisují papíry, namísto aby byli venku...
Avatar - ManInBlack
17. 5. 2011 14:54
Re: Body, pokuty
Takže se řešení samo nabízí: Vybít "staré prvky v systému" (např. Huml - Hulákající Učitel Marxismu-Leninismu) jak stádo se slintavkou >:D
Avatar - CHerokee
29. 7. 2011 22:43
Re: Body, pokuty
Bohužel. Hlídat kruhový objezd, po kterém každý 4. řidič neumí jet (bydlím mezi dvěma, takže to mám vysledované) je člověk neuvidí. Ale za bukem s radarem pod kopcem....a nebo v Passatu ;-\
18. 5. 2011 20:51
CR vs SR
Tak pani vy si stazujete...a to sa mi velmi paci...naozaj. Jednu vec ale je vidiet, ze u vas niekto pri tvoreni zakonov prihliada aspon trochu na ludi a zmiernuje, ale u nas v SR je to naopak, u nas nikto neriesi, nam nakazu a my jak deb....i - jasne len nam dajte vacsie pokuty a terorizujte nas vsade a za vsetko - ujo vladar na nas dohliada aby si on mohol plnit svoje osobne plany!!!!! Ked on povie, ze budeme na dialnici chodit 50 a s reflexnou vestou v aute, tak my budeme. Povedia nam, ze budeme mat na babetach SPZ, tak my si ich vybavime, nabuduce asi povedia bicykle, potom aj ludi - a my budeme tak ako nakazu, my sme poslusne stadecko. Ked nam nakazu fajcit im cic...i - aj to urobime. My tu nemame vladu pre nas, my sme tu pre nich!!!! Fakt skoda, ze nie sme ako vy....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
29. 7. 2011 22:47
Re: CR vs SR
Hmm, to jsem netušil, na Slovensko jezdím málo. Zajímavý postřeh.
1. 8. 2011 13:23
Re: CR vs SR
Ani nie tak zaujímavý ako paranoidný. Tomu chlapcovi musel niekto veľmi ublížiť...
19. 5. 2011 07:11
Radary
Jak je to s těmi radary budou moc být zapnutý ty neoznačený radary?
Pozn. Dopravní policie nemá nic společného s bezpečností provozu,protože se plynule změnila v druhý finanční úřad.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stefič
29. 7. 2011 20:59
Re: Radary
radary už dávno být označený nemusí. A plstilo to stejně jen pro radary MP.
Avatar - CHerokee
29. 7. 2011 22:48
Re: Radary
Tak dlouho to zase není, ale je to průšvih, protože měšťáci jsou placení zčásti i z toho co vyberou...
Avatar - v3jc3
19. 5. 2011 14:06
Dopravní policie - otravovat a buzerovat!
Policie si vybírá taková místa na měření, kde ví že chytnou co nejvíce řidičů, tam kde je to opravdu potřeba (u škol, centrech měst atd.) snad ani neměří.

Spousta "řidičů" neumí řídit, jsou psychycky labilní, nebo jezdí v autech která patří na vrakoviště a přesto můžou řídit?
Rozbalit vlákno
1
29. 7. 2011 16:53
Re: Dopravní policie - otravovat a buzerovat!
otazkou je, kcemu by ta policie u tech skol a v centrech byla? tam ma bejt videt hlavne mestska policie a urcite ne v aute, ale pesmo nebo na kole aby mohli karat hlavne chodce kteri casto pod auta skacou jak mouchy na ho.., na takovich mistech co popisujes by meli bejt spise jen stacionarni radary

pokud nekdo nedodrzuje predpisy, tak je mu putna jestli je nedodrzuje pred skolou nebo na rovnem useku o 10 pruzich

naopak policie ma bejt hlavne na hlavnich tazich kde ma sanci odchytit vetsinu hrisniku, kamiony ktere muzou zpusobyt fatalni nehody, autobusy co maj technickou jen naoko, proste na mistech kde muze odchytit vraky co na silnicich nemaj co delat, rychlost totiz muze jen za zlomek nehod a ve mestech je to jeste mensi cislo

PS> nedavno jsem byl svedek nehody, srazky auta s cyklistou na prechodu pro chodce, a cyklista se strasne divil jakto ze nema prednost na prechodu pro chodce a jakto ze mu ridicka nedala prednost kdys tam je prechod pro chodce, cyklista samozdrejme na kole jel
29. 7. 2011 17:30
To zas bude radarových erekcí MP
konečně..........konečně už nebudou muset hlídat děti na přechodech a dávat bločky za skla u špatně parkujících. Už nebudou muset chodit na málo osvětlených místech a mít strach o své zdraví.... Už budou statečně stát s radary na oblíbených místech a kasírovat piráty, kteří na rovince v polích, která má to specifikum, že cedule s názvem obce vypadla cestářům z auta až 500 metrů za posledním barákem, jeli 65km/h......... Už zase se budou plnit obecní pokladny - to blaho všeho úřednictva......... Jen je škoda, že bezpečněji fakt nebude.............
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2011 18:02
Re: To zas bude radarových erekcí MP
Kdy v našich krajích naposledy šlo někomu o bezpečnost (lidu, samozřejmě)...
29. 7. 2011 18:24
Re: To zas bude radarových erekcí MP
hele a co ti brani jit k MP a chodit kontrolovat ty deti na prechodech a do spatne osvetlenych mist?
29. 7. 2011 19:19
Re: To zas bude radarových erekcí MP
tu otázku myslíš vážně? Pokud ano, tak tam buď děláš, nebo máš znalosti o fungování MP limitně se blížící nule..... Strážník se sám, v rámci své služby nemůže rozhodnout, že půjde na přechody ke škole - své úkoly dostává od svého nadřízeného a ten - zcela překvapivě, od zřizovatele.... a hádej, kdo jím je? A hádej čí kasa potřebuje peníze?
29. 7. 2011 19:37
Re: To zas bude radarových erekcí MP
ja tu mestske policisty potkavam u nekterych prechodu celkem pravidelne

"tak tam buď děláš, nebo máš znalosti o fungování MP limitně se blížící nule" tahle veta je uzasna, rozpor jak svin >:D
29. 7. 2011 19:58
Re: To zas bude radarových erekcí MP
ta věta reaguje na Tvou "obranu" MP - hele, co ti brání jít k MP a chodit ....
takže buď tam děláš...... a tvrdíš něco, co víš, že není možné - nebo tam neděláš a vůbec nevíš, jak to tam funguje - jaký je v tom rozpor?
U přechodů jsou pravidelně - hlavně okolo osmé - kdy chodí děti do školy a pak když první ročníky chodí do družiny - a mají to nařízeno do MU - zřizovatele. Konají tak v součinnosti s Pčr..... To jsou ale jen cca 90 minut celého dne....... zbytek je úplně jiná činnost........
Avatar - petrumr
29. 7. 2011 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2011 20:24
Re: To zas bude radarových erekcí MP
ano dělá - dělá mi to problém v místech, kde za posledním domem je skutečně 400 metrů pole a pak až cedule konec obce a stateční MP stojí za cedulí a berou úsek cca 20 metrů před značkou. Dělá mi problém dodržovat rychlost na čtyřproudové komunikaci, kde je už čtvrtý rok omezená rychlost na 30km, protože město není schopno opravit vpustě - ale je schopno tam každý den poslat hrdiny s radarem. Naopak mi nedělá jako rodiči problém jet třicítkou na padesátce v místech, kde svišti vlítnou do silnice jenom proto, protože vidí kámoše, se kterými pak vpadnou do školy.... Naopak by měli MPíci stát jenom před těmi školami, jenom v nepřehledných místech a jenom v místech, kde se ve městě ví, že jsou průsery na denním pořádku. Jenže tam oni nestojí, protože je městská pokladna přednější. A já si daněmi město neplatím pro kasírování, ale pro bezpečnost na silnici..........
Avatar - KANKUNEN
29. 7. 2011 20:56
Re: To zas bude radarových erekcí MP
taky nedodržuju, protože se to nedá. Jet 50 po přehledné čtyřproudovce je na zblbnutí. V Rakousku mají v obcích rychlost zvýšenou kde je to možné.
Avatar - petrumr
29. 7. 2011 21:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 8. 2011 13:26
Re: To zas bude radarových erekcí MP
Všetko sa dá, stačí trošku chcieť. A hlavne taká drobnosť, ako pritlačiť plynový pedál o pár okamihov neskôr, by inteligentnému človeku nemala robiť ťažkosti.
Avatar - petrumr
29. 7. 2011 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2011 21:55
Re: To zas bude radarových erekcí MP
já jsem finanční primitiv, takže si nechám problematiku příjmů obecních rozpočtů vysvětlit od Tebe. Jsem velmi rád, že takto "vydělané" peníze, město investuje do rozvoje zeleně, chodníků apod.. Na opravu silnic, značek, kultury - je vidět, že se v rozdělování těchto peněz fakt vyznáš. Zvláště pokud se o značky a silnice třeba stará jiná organizace, v níž má město třeba podíl, nebo jsou ve hře dotace různých regionálních aktivit EU. Ale rád si to od Tebe nechám vysvětlit, když do toho tak vidíš. Dříve, než někoho osočíš, tak se zhluboka nadechni a přemýšlej.... To, co mi v zásadě a principielně vadí, je to, že MP, jež byla zřízena - či měla by být zřízena za účelem zvýšení bezpečnosti daňových poplatníků v obci - kterážto, což jako finanční expert jistě dobře víš, je živena příspěvky z našich daní, resp. obyvatel hlášených, v té které obci, tak tato policie se primárně zaměřuje na postihování řidičů. A to ještě v případech, kde jasně vydělává a neplní preventivní funkci - budeš-li tvrdit opak, tak se předtím opět zhluboka nadechni, protože jsem mírně s touto problematikou obeznámen a například tvrzení některých důstojníků PČR o tom, že policisté nejsou hodnoceni za vybrané pokuty považuji za nanejvýš diskutabilní - a hodnoceni ne ve smyslu odměn.... ale případného krácení jejich hodnocení.... ale to jsme jinde.....
Avatar - petrumr
29. 7. 2011 22:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2011 22:42
Re: To zas bude radarových erekcí MP
nechci se přít o slovíčka, ale - město neopravuje a nečistí z vlastních prostředků - město opravuje a čistí z prostředků daňových poplatníků, primárně. Pokud jde o tzv. SUSky tak ty jsou mimochodem sice placeny z drtivé části z krajských rozpočtů - stačí nahlédnout do výkazů hospodaření, ale ty peníze se berou, kde?...Pak samozřejmě - můžeme dojít k tomu, že financuje z ostatních příjmů, jako jsou poplatky za poskytnuté služby - opět peníze občanů - vyprodukované činností úřednictva. Pak jsou tu - bohužel v naší kotlině minoritní příjmy z vlastního hospodaření na historických majetcích města, či obce, jako např. lesy apod.... či příjmy z prodejů majetku obce - což by bylo jistě nadlouho, kdybychom tu měly být probírány principy fungující v tomto státě..... Co se týče vlastnění - většina měst zakládá firmy vlastnící tyto prostředky a zaměstnávající lidi, protože je to pro ně výhodnější atd. atd. A co se týče radarů, tak Ti jistě neušlo napojení na soukromé firmy - mnohde....což bylo mimochodem napadeno i u soudu.... . A ohledně toho pozemku - jsi si tak jistý, že si tam můžeš dát značku jakou chceš?
Avatar - CHerokee
29. 7. 2011 22:58
Re: To zas bude radarových erekcí MP
No nejhorší na tom je, že velká část vybraných pokut MP jde na zaplacení firmě, která jim ten radar zapůjčila, protože to jsou dost drahé věcičky. Takže je to koloběh...nehlídá se, co by hlídáno být mělo (třeba křižovatky, alkohol), ale měří se tam, kde když místo 50 jedu 70 nikoho neohrozím.
Avatar - petrumr
29. 7. 2011 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 7. 2011 23:09
Re: To zas bude radarových erekcí MP
zajímavý názor - co je jinde mne nezajímá, kdo má odlišný názor je pirát - nejvíce nehod je na čtyřproudovkách.....jakých nehod myslíš, nebo se pouze domníváš? A kvůli mně se bojíš vyjet z fabriky na čtyřproudovku? Vidíš, já myslel, že na čtyřproudovkách jsou připojovací pruhy - v které zemi žiješ? Nebo najíždíš v Plzni ze Škodovky - tam jezdím a tam je to fakt blbě..... A tvrdím někde, že značka se dává pro buzeraci? Trošinku překrucuješ, aby se to hodilo ne? Ale tak už to chodí....
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 09:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 10:35
Re: To zas bude radarových erekcí MP
ty už ty drogy neber - tam kde je 80ka ve městech, tak jsou připojovací pruhy - nečum do mobilu a občas se koukni na cestu. Kvůli mně se bojí chodci na silnicích? Hm... tak mi ukaž na průtazích, kde je osmdesátka místo, kde, když není podchod, tak je alespoň přechod se světly. Pokud píšeš o kingovi - tak se nesmíš tolik dívat do zrcadla. Jenom napadáš a děláš z druhého mulu. Máš asi trošku problém sám se sebou a net Ti dává křídla viď. Nauč se pořádně číst a slušně diskutovat. Musíš mít hodně smutnej a blbej život, když se takhle bezdůvodně navážíš do druhých. A doufám, že až příště zastavím na čtyřproudovce zastavím před přechodem a nějakej intoš mně přes něj "přehodí" protože nedobrzdí, tak to budeš ty..............
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 12:14
Re: To zas bude radarových erekcí MP
trošku dogmatik že? Takže si vypůjčím slavné "Vražda na tyranu není vraždou" - to znamená, že klasik schvaluje všechny vraždy.........tyrana pomineme - zkrátka pomlouvá ty, kteří nevraždí a schvaluje všechny vraždy, včetně dětí a těhotných žen......... To je logika, podle které píšeš, že schvaluji ježdění 65kou na 50. Pokud v tom příspěvku najdeš, že všude na 50 schvaluji jízdu 65 - máš u mne stovku. Je tam jistá podmínka, kterou jsi pravděpodobně vypustil - a to o té ceduli a dlouhém nic...... Pomlouvání MP? Jen definice stavu ohledně měření - pokud si přečteš ostatní příspěvky - pokud se ti ale hodí do krámu, že? Tak tam najdeš, že by se měli věnovat právě té prevenci kriminality..... A pokud budeš číst dál, zjistíš, že nemám nic proti úsekovému měření třeba na dálnicích - ale to se nehodí že? Proč by mi měli měšťáci udělat čáru přes rozpočet kamerami? Sám je mám na baráku.... Myslíš PČR a příslušný odbor MU v obci při schvalování značek - stálých - pak tu máš značky přenosné, které jsou, např. při stavbách schváleny jako dopravní omezení, ale jejich přesné umístění volí stavbař v oranžádě a značka tam třeba zůstává až do kolaudace stavby a úpravy místních podmínek, přestože stavba probíhá již o pár kilometrů dále a dopravka měří ne na stavbě, kde hrozí třeba právě ta kolize s Manem vyjíždějícím ze stavby, ale na již rok dodělaném úseku:-). Nemám problém jet 50 tam, kde je to smysluplné s ohledem na bezpečnost všech okolo - nevím jestli jsi schopen a ochoten to pochopit - vadí mi "pasti", kde nejde o nic jiného, než o výběr a ne o prevenci.....
1. 8. 2011 13:28
Re: To zas bude radarových erekcí MP
Toľko zbytočných rečí... A pritom má petrumr v zásade pravdu.
Avatar - CHerokee
30. 7. 2011 09:45
Re: To zas bude radarových erekcí MP
Nejvíce havárek je ve městech a na křižovatkách. O tom vůbec není sporu. Při hustotě provozu dálnice vycházejí nejlépe.
29. 7. 2011 21:25
Čekal jsem to horší,ale ...
Rychlost již o více než 20 km nepřekračuju,netelefonuju za jízdy,protože za tyhle přestupky jsem celkem dost zaplatit.A s alkoholem v krvi to není žádná sranda. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
29. 7. 2011 22:26
Mnoho povyku pro nic
Pár přesunů od ničeho nikam. Bezpečnost nestojí na bodovém systému a na tom, jestli je za vjetí na přejezd při blikání zrovna 5 nebo 7 bodů. Když to nikdo nekontroluje, může za to být třeba rovnou 12 b. a je to absolut egal...
Bezpečno na našich silnicích bude především tehdy, když se bude dodržovat rychlost a pravidla obecně především na rizikových místech. Bohužel, na rizikových místech kontrola ze strany policie dle mých zkušeností prakticky NIKDY není, protože z jejich hlediska si vybírají taková místa, která umožňují bezpečně pokutu vybrat.
Mimochodem, já osobně bych např. byl pro snížení max. povolené rychlosti na dálnicích na 120 km/h. Důvodů je opravdu hodně:
1) nižší rychlost = nižší škody při nehodě (na zdraví i majetku)
2) nižší rozdíl mezi rychlostí brzdících kamionů a osobní dopravou
3) nižší spotřeba vozidel (= méně CO2...)
4) nižší hluk z dálnic
5) vyšší kapacita dálnice
6) snažší zařazení do provozu z nevyhovujících připojovacích pruhů
daní za to pouze delší dojezdová doba. Nicméně těch pár minut by za to podle mě stálo...

BTW:
Nejhorší řidiči jsou typicky dodávkáři. Jezdí doslova jak prasata, přitom jejich styl jízdy si nelajznou ani ve vozech s mnohem kratší brzdnou dráhou...

Krásný příklad - rychlostní komunikace Vyškov - Olomouc, nyní omezena rychlost na 100 km/h. Když tam člověk dodržuje rychlost, tak si připadá jak k*k*t, protože všichni ostatní na to kálejí. Typicky pak Poláci + dodávkáři.
Pak potká policejní STčko, které používají na stažení kamionu z dálnice nápisem STOP... Kua tak kde to jsme... Na tohle by stačila i letitá Felicia... Proč STčko nepoužijou k tomu, aby hlídala provoz na úseku??? Proč proboha nikdo tu rychlost nehlídá???
Stačilo by na této trase dát 2-3 měřicí stanoviska. Kdo by se na rychlost i po první/druhé pokutě vykašlal, tak by zkrátka třeba nedojel, protože by o papíry přišel.
Rozbalit vlákno
17
29. 7. 2011 22:51
Re: Mnoho povyku pro nic
no s tím STéčkem, které je mimochodem mnohem hezčí, než VW - tak je problém v tom, že při stíhání to má zvýšenou spotřebu a v dnešní době hlídání pomalu i spotřeb v zapalovačích se na to kluci radši vybodnou, než by poslouchali "přednášky". Když sám řekne, že by radši za den chytil jedno pořádný "hov.do", než deset rychlostí o pár kiláků, ale že by se mu mohlo stát, že by taky den dva "nevykázal žádnou činnost" a pak poslouchal a hlavně při hodnocení "cítil" dopad své neaktivity, tak je jasné, kam se raději "opřou".
Byť jezdím hodně a rychle, paradoxně bych byl pro zavedení úsekového měření pomocí mýtných bran. Není lepší prevence, než vědomí, že není jiné cesty. Stačilo by pak s napíchlým terminálem stát u nejbližšího sjezdu a "domlouvat". Přičemž věřím, že by nemuseli dávat třeba v prvních dvou případech postih - a ve třetím už by se to člověku "nestalo". Ad rychlost na 120 - to je trošku rakouský model ne? Tam je mnohde rychlost omezena na 100....
Avatar - rohYpnol
31. 7. 2011 12:53
Re: Mnoho povyku pro nic
Úsekové měření - souhlas.
Vím, že příslušníci policie si sami nevybírají úkoly, zkrátka dostanou přidělenou činnost. A ten, kdo přiděluje činnost, je zase svázán pokyny shora, co se má plnit atd. Bohužel.

Rakouský nerakouský model, myslím, že by to hodně pomohlo. Tedy pokud by byla rychlost důsledně kontrolována. Je mi jedno, že dnešní vozy zvládají rychlosti daleko vyšší. Menší rozdíly v rychlostech způsobí méně rizikových situací. Řeči typu dálnice je bezpečná jsou jen kecy, nevyvrací ani jeden z bodů 1-6.
Avatar - CHerokee
29. 7. 2011 23:04
Re: Mnoho povyku pro nic
Rychlost na dálnici bych dal neomezenou nebo cca 150. Na dálncici je daleko nejbezpečněji...uzavřené, široké, ohraničené, přehledné bez křižovatek, dobře značené a nemá tam co kdo lozit. 130 je limit z dob, kdy auta brzdila mnohem pomaleji, jezdila pomaleji, neměla stabilizace a kupu airbagů, vydávala více CO2, dělala větší hluk, spotřebovala více paliva.....a propo, proč stavíme dálnice - kvůli rychlé dopravě. ;-)
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 09:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 10:37
Re: Mnoho povyku pro nic
hlavně mentálně označená - normální člověk ví, že se na dálnici neleze...... to ti nikdo neřekl? A pokud tak hodně jezdíš, tak si všimni, že nové dálnice mají na krizových úsecích ploty...........podchody pro zvěř apod.....
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 13:16
Re: Mnoho povyku pro nic
začínáš být s tím blazeovaně narcisistickým napadáním trošku únavný - zřejmě Tě to vnitřně uspokojuje - Ale opět - můžeš mi napsat, když jsi tak dokonalý - kde kritizuji 50ku v obci? Nebo se má kritika týká něčeho jiného? Co je to Proměnlivá rychlost? Cedule na dálnici podle hustoty provozu? To funguje v Německu, kde je neomezená rychlost na dálnici......
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 15:32
Re: Mnoho povyku pro nic
takhle brzo a pod vlivem? Na německých dálnicích je rychlostní limit neomezený - je tam pouze rychlost doporučená a pak je tam spousta úseků s rychlostí omezenou, kde jsou buď stacionární radary nebo rovnou autobahn polizei.... Jestli jsi byl jednou v DDR -- neznamená, že nyní v BRD je to stejné...... najeď na třeba na A9, 93, 8 a tak a uvidíš.....Tady máš pro jistotu odkaz, abys druhé příště zbytečně nečastoval blbostí a sám si nenabíhal....
[odkaz] - google Ti to i přeloží....důležité slovní spojení pro Tebe - gilt kein allgemeines tempolimit für PKW .........
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 16:22
Re: Mnoho povyku pro nic
ty si sebe nevážíš? Komunisti nesnášeli, když jim člověk ukazoval jejich chyby - za to i popravovali, když se tedy chceš přenášet do této doby. Já jsem se opravil? Nemá moc smysl s Tebou diskutovat, protože patříš k těm, kteří zkrátka neuznají svůj omyl. Ty jsi uváděl - kde je v německu neomezená rychlost? Tak tedy pro Tebe - na cca 60% dálničního povrchu......Trošku nepobírám Tvůj úskok k odborníkovi s antiradary, ale nějak se z té své chyby musíš vykroutit.... Tohle je můj poslední příspěvek v této "diskuzi" s Tebou. Ber to jak chceš - například jako vítězství Tvého argumentačního génia......
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
1. 8. 2011 08:59
Re: Mnoho povyku pro nic
Inteligence mestskeho policajta zvitezila >:-[] >:-[] >:-[] :no:
Avatar - petrumr
1. 8. 2011 16:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 8. 2011 18:36
Re: Mnoho povyku pro nic
Bohužel, příteli...ani v jednom bodě této (velmi plodné) diskuse jsi neměl poslední slovo, potažmo - rozhodně jsi nezvítězil.

Jako obvykle - plácáš neskutečný nesmysly...
Avatar - Guttalax
30. 7. 2011 10:23
Re: Mnoho povyku pro nic
A já bych byl spíš pro proměnné značení rychlosti nad pruhy. Když umí mýtné brány počítat auta ,tak by podle nějakého programu bylo možné podle toho upravit i rychlost. Pokud bude malý průjezd ,at je tam třeba i 160 :-!
Avatar - rohYpnol
31. 7. 2011 12:55
Re: Mnoho povyku pro nic
Spočítej si, kolik minut naženeš, když pojedeš Brno-Praha 130 místo 120. Opravdu si myslíš, že vzhledem k bodům, které jsem vypsal, to stojí za to?
30. 7. 2011 12:17
BODOVAČKA
Poliši jsou v tom nevinně, je nezajímají body, ti jdou výlučně po prachách, po tvejch prachách. Body jsou "jen" administrativní následnou kaňkou na tvé kartě řidiče. Jsi tedy lehčí o půl vejplaty a ovšem těžší o nové body.

Na silnici toho moc nedomluvíš, možná tak srdceryvnou historkou o sirotkovi, co to v životě dotáh´jen do patnáctiletýho civika, že jako by sis ponížil (nebodovaný) přestupek o pár stováků. Ovšem zde platí základní zákon přírody - buď hrdej, a to i kdyby sis měl na pokutu půjčit u home creditu.

Jinak ovšem drž princip jako doma, když se vrátíš ze školení bezpečnosti práce - zatloukej, zatloukej, zatloukej. Tak až tě načapou s málo nahuštěnou rezervou, nic neuznej na place, počkej si, až ti domů příjde obsílka od magistrátu, tam pak požaduj předložení důkazu o přestupku. Neboj, že by jako měli poliši sebou valník na zadržování rezervních pneumatik, na to dneska už nesází ani ministr vnitra... Pochop, všechno je to jenom hra na kočku a na myš. Bohužel ta myš, to jsi právě ty. Tak si večer pusť pár dílů Toma a Jerryho, v provozu pak, jako bys to našel.

A nezapomeň na to nejdůležitější - jednou nohou v řidičský rakvi jsi, když tě načapou, že jedeš víc než o dvacet (ve městě) či více než o třicet mimo město. Pak už stačí si dát do roka jedno repete a jsi dokonale nahranej. Nahranej jsi ovšem už, když máš devět bodů a střihneš si tu rychlostní zkoušku jenom jednou. Jasně, tušíš správně, tyhle tři body tě na rok vyřadí ze silnic. Napiš pak, jaký to bylo, když ses chtěl na ty silnice vrátit. Já vím, přetěžký...

Takže závěr - rozdávej si to jen u úsměvnejch přestupků, jako je ta rezerva nebo masturbace za volantem, jak jde do tuhého, jak máš kolem devíti bodů, někde se poraď, jinak strávíš následující rok v silničním vyhnanství.

BRAVO BODY... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
4
30. 7. 2011 14:03
Re: BODOVAČKA
nebuď tak přímočaře krutý - to bolíííí ;-) :yes:
1. 8. 2011 13:32
Re: BODOVAČKA
Niet sa čo diviť. Hlásame demokraciu, ale správať sa chceme ako prasatá. Jasne, že nás uviažu. Čakal niekto niečo iné?
1. 8. 2011 15:57
Re: BODOVAČKA
Lenže tá slávna demokracia by mala platiť asi na obe strany najprv, že? Prijímať zákony pre ľudí a nie pre spriatelené firmy prenajímajúce radary, predpisy a vyhlášky podla zdravého rozumu nie za účelom šikonovania ľudí a hlavne, dodržovať tie zákony ktoré tak slávne prijímajú akože pre naše dobro....
1. 8. 2011 15:59
Re: BODOVAČKA
Zase sa nestavaj hneď do opozície - to je fakt vrodený reflex, dávať sám seba automaticky do role utláčaného chudáka?
Tí, čo schvaľujú zákony, sú zrovna tak nedokonalí ako my a navzájom si nemáme čo vyčítať. A to vieš aj sám, nech je tam kto je tam, nadávať sa bude stále.
Avatar - Flai
30. 7. 2011 18:10
alkohol
Hladina alkoholu v krvi do 0,3 promile od léta nebude trestána body (dosud 3 body). U nízké a obtížně zjistitelné hladiny alkoholu zůstává jen pokuta.
Když se tedy řidič odmítne podrobit dechové zkoušce i odberu krve (to muže) tak sice to bude bráno že pil ale jakou výši trestu dostane ?Dají mu to jakože do tech 0,3 ...
Rozbalit vlákno
1
30. 7. 2011 19:48
Re: alkohol
na horní hranici plus ztráta řidičského oprávnění.....
Avatar - mysak2
31. 7. 2011 07:45
Nový bodový systém
A zase jen napůl. Jsem rád že se z bodového hodnocení vyjmuly přestupky typu zákaz zastavení, stání, nesvícení ve dne atd. Stejně tak konečně někoho napadlo uzákonit nějakou toleranci rychlosti. Dobře je že se konečně zpřesnila formulace ohledně podmínek za kterých je řidič povinen použít zimní pneumatiky. Co ale nechápu je, proč bych měl být trestán za telefonování za jízdy. Buď a´t je telefonování za jízdy vyjmuto z přestupků nebo a´t se trestá stejně i kouření, mluvení za jízdy s řidičem atd. Podle mého názoru je kouření za jízdy při nejmenším stejně nebezpečné jako telefonování. Skoro bych se přikláněl k názoru že je nebezpečnější. Další kapitola je dodržování AETRu. Proč je furt trestán jen řidič, který je v 9 z 10 případu k porušování tohoto předpisu nucen zaměstnavatelem. Je nutné uzákonit také nějaký citelný postih pro zaměstnavatele.Když jsem šéfovi řekl že se nevejdu do kolečka tak mi na to řekl že pokud chci jezdit podle AETRu tak ať si najdu jinou práci. Stejné je to s přetěžováním vozidel.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
31. 7. 2011 13:54
Re: Nový bodový systém
Vyjmutí NEsvícení bez bodu? Sorry, ale nesvícení může být jasnou příčinou smrtelné dopravní nehody! (např. přehlídnutí protijedoucího nesvítícího vozu při předjíždění...).
Jinak vcelku souhlas. Nicméně postih provozovatele vozu místo řidiče by bylo velmi problematické. Řidič by totiž musel prokázat, že k tomu byl nucen. Při postihu by vždy dal provozovatel ruce pryč a stejně by to hodil na řidiče. Zkrátka "my ho k tomu v žádném případě nenutili. Předpisy porušil řidič sám na základě svého rozhodnutí bez našeho vědomí...".
Avatar - Ada je zase tady
1. 8. 2011 09:07
Re: Nový bodový systém
Zbytecne sviceni naopak pomerne casto zpusobuje zbytecne smrtelne nehody - typicky problem stretu s cyklisty a chodci, ktere ridic, unaveny tim, ze kazdy protijedouci vuz (zbytecne) sviti, prehledne ve svem pruhu nesviticiho cyklistu.

Proto takovou nesmyslnou hloupost motoristicky vyspele zeme nikdy nezavedly (Nemecko, Francie, Britanie, USA), nebo ji postupne rusi (Rakousko). Povinne sviceni ma smysl jen ve Skandinavii, kde je Slunce v zime cely den nizko nad obzorem a zpusobuje oslnovani ridicu.

ZRUSTE POVINNE SVICENI = JE TO BLBOST!
Avatar - Guttalax
31. 7. 2011 13:16
poznámka
Na úpravě nevidím nic ,co by mělo normálního šoféra nějak rozhodit. Ted by měli ještě znovu schválit tu osobu blízkou a časem zavést slovenskou alko normu. Mnohému by to prospělo. :-!
Rozbalit vlákno
1
1. 8. 2011 12:14
Re: poznámka
já bych zrušil presumci neviny jako celek, je to buržoazní přežitek, advokáti se na tom pak ještě napakují a slušný člověk se pak necítí bezpečně už ani v metru :-!