Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb Laurin & Klement: Světová premiéra v Brně

Prvním překvapením, které přinesl brněnský autosalon, je premiéra nového high-endového Superbu.
Zpět na článek
3. 6. 2011 07:14
neregistrovaný "richie.rich"
3. 6. 2011 08:42
3. 6. 2011 09:52
3. 6. 2011 09:59
3. 6. 2011 14:33
3. 6. 2011 16:19
3. 6. 2011 18:59
4. 6. 2011 08:30
3. 6. 2011 15:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 6. 2011 09:06
3. 6. 2011 10:29
neregistrovaný "Hooonza"
3. 6. 2011 16:28
3. 6. 2011 09:38
3. 6. 2011 16:11
3. 6. 2011 16:29
3. 6. 2011 16:31
3. 6. 2011 17:19
3. 6. 2011 17:41
3. 6. 2011 19:18
3. 6. 2011 19:52
3. 6. 2011 17:58
3. 6. 2011 18:05
3. 6. 2011 21:59
3. 6. 2011 22:38
Avatar - zdravy rozum
3. 6. 2011 00:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Gasoline
3. 6. 2011 07:12
Re: Ako tie americke kombiky zo 70 tych
No pořád je ta hnědá lepší, než Bburago písková, co má manželka v Passatu.
U top výbavy bych si osobně představoval přístrojovku v kůži.
neregistrovaný "richie.rich"
3. 6. 2011 07:14
Re: Co ty velký kola? Doufám, že tam dali konečně aktivní tl
Co ty velký kola? Doufám, že tam dali konečně aktivní tlumiče, jinak je komfort jízdy furt špatný :-) Jinak supr auto ve svý třídě! Cena?
3. 6. 2011 07:36
Re: Co ty velký kola? Doufám, že tam dali konečně aktivní tl
Ačkoliv dává VW aktivní tlumiče snad i do Foxe, Škoda tuto technologii nemá v nabídce. Cena bude podle mě na úrovni +1mio a očekával bych tím pádem slevy už při pouhém přejetí pohledem v autosalonu.
Avatar - Blue Sun
3. 6. 2011 12:18
Re: Co ty velký kola? Doufám, že tam dali konečně aktivní tl
Na naše silnice vyloženě ideální prvek. Vyklepávač zubů v ceně...
Avatar - Ada je zase tady
3. 6. 2011 07:49
Neprilis povedeny upgrade
Prilis velka kola jsou k te budce jak pest na oko. V interieru zustavaji mimoradne osklive kelimky okolo pristroju, volant s dementnim chromovanym usmevem, kulate zakonceni budky na mne pusobi slizce, v oblasti zadnich dveri nasilne prodlouzena relativne uzka karoserie (je to viditelne zejmena u sedanu) pusobi ponekud rumunsky a predni maska s temi podivne vykrojenymi svetlomety je jen dalsim dukazem totalni bezradnosti designera....

Pokud si tento vuz srovname s pribuznym Passatem, s jeho ostre rezanymi liniemi a dustojnosti, vyzarujiciho z kazdeho kousku vyladeneho designoveho orchestru (tedy az na ty silene analogove hodiny), vidime, ze Superb designove na Passata (zejmena ve verzi 4motion se zvednutou svetlou vyskou) ztraci hned nekolik konskych delek.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
3. 6. 2011 09:13
Re: Neprilis povedeny upgrade
Dobře jsi to trefil, nechápu, že tohle nevidí člověk co to auto dělá. Mi akorát nevadí ty kelímky.
Naše firemní francouzská kreatura má další předsudek, přehřívá se.
Avatar - Ada je zase tady
3. 6. 2011 09:46
Re: Neprilis povedeny upgrade
Hodnotil jsem design, ne techniku. Pokud bych mel hodnotit techniku, jiste bych se o francouzske kreatury otrel... K technice Superbu nemam vyrazne pripominky, samozrejme vsechno lze udelat lepe. Napriklad ustup od TDI PD k vyrobne levnejsimu TDI CR byl vylozene negativnim krokem. :no:
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:07
Re: Neprilis povedeny upgrade
Proč? Že třeba má motor konečně tlak pro vstřikovače během celého cyklu, což u PD neměl?
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:24
Re: Neprilis povedeny upgrade
Mohu se zeptat KTERÁ (jaká konkrétně) "francouzská kreatura" se vám "přehřívá se"? :-)
3. 6. 2011 14:30
Re: Neprilis povedeny upgrade
To on, chlapec nešťastná, asi myslel Váš mozek, milostivá :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 14:58
Re: Neprilis povedeny upgrade
NEpravděpodné..
PS: Už vzhledem k času jeho a mého prvního příspěvku na téma "co je to high end" ;-)
Pěkný den (a díky za to VELKÉ "v" :-)
3. 6. 2011 11:46
Re: Neprilis povedeny upgrade
Hmmm,tak já mám názor přesně opačný... A jelikož s oběma značkama obchoduji, musím říct že i většině zákazníků se Superb líbí mnohem víc, než aktuální faceliftované provedení Passatu. :-!
3. 6. 2011 15:52
Re: Neprilis povedeny upgrade
Hmmm,také jsem o tom cosi u prodejce slyšel. Podstatné je,co se Superba týká,jestli se líbí kupujícím, nikoliv, jaký je názor pisálků na česko-slovenském diskusním fóru,kde se omílá totéž do alelujah,den co den,měsíc co měsíc,už 14 let... Většina kupujících jsou lidé,pro něž je Superb "nákladem nezbytným k dosažení a udžení příjmů",takže zbytku světa může být fuk,co si kdo koupí jako služební auto,nebo co kdo svým zaměstnancům pořídí.Pokud s tím má zaměstnanec problém,může jít pracovat jinam.Prostinké.,, :-!
3. 6. 2011 16:23
Re: Neprilis povedeny upgrade
Pokud zrovna nepíšeš o Alianci, tak jsou tvoje příspěvky na :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
3. 6. 2011 08:42
"Highend"
>:D No já nevím, ale je to prostě dobře vybavený Superb s přidanejma lištičkama, velkejma kolama a sedačkama v kůži. Pod slovem "high-end" bych si představoval něco malinko víc.... ;-) Někdy mi přijde, že redakce se předhání v nadužívání některých termínů.... Zas nemusíte být "trendy" za každou cenu....

Má to aspoň trojzónovou klimu, asistenta pro jízdu v pruzích a nějaké takové kravinky, když už mluvíme o "highendu"?
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 09:40
Re: "Highend"
Označení "HIGH END" ale opravdu ZNAMENÁ něco (zcela) jiného! 8-s
Spojit toto označení pro "naprosto maximální" zážitek/konstrukci (ale i cenu) s 4válcovým dvoulitrovým Superb(em) je vskutku (a nejen trochu) DEMAGOGIE :no:
PS: Aby tu nějaký fanda typu MIKESHe neměl "problém", tento Superb je (narozdíl od předchůdce) "normální" moderní vůz své kategorie.. ;-)
... ale HIGH END je přece jen DOST "jinde" :-)
(auto high end je - dle mne - třeba Ferrari FF nebo připravovaná cupka Rolls Royce Ghost ... a ten "pravý" high end jsou reprosoustavy German Physiks Gaudi - třeba ;-)
Pěkný den (s něčím doopravdy HIGH ENDovým přeji :-)
Avatar - iudex
3. 6. 2011 09:52
Re: "Highend"
Netreba zase slovíčkariť. Nedávno som sa divil, aký flame sa rozvinul na jednom portále o fotografovaní, keď najvyššiu triedu kompaktov označil redaktor za profi-kompakty (alebo tiež high-end kompakty ;-) ). To sa zniesla spŕška opovržlivých slov od majiteľov zrkadloviek, pre ktorých ani sebelepší kompakt proste nie je fotoaparát. Pritom ide iba o zdôraznenie, že v rámci kategórie ide o to najlepšie, čo sa vyrába.
Aj označenie high-end v súvislosti so Superbom autor iste nemyslel všeobecne, ale výhradne vo vzťahu k modelu Superb. A tam je najvyššia možná výbava s najsilnejšími ponúkanými motormi asi naozaj "high". ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:09
Re: "Highend"
Budiž: "High" ano, "high end" NE ;-)
3. 6. 2011 09:59
Re: "Highend"
Tak pokud vezmeme jen řadu Superb, označení high-end by se použít dalo, vzhledem k tomu, že se jedná opravdu o nejvyšší konečnou. Nicméně souhlasím, že obecně je pojem high-end trochu moc. K tomu také musím zmínit, že jsem čekal větší "našlapání" nějakou extra výbavou a ne jen pohledové odlišení od běžných verzí.
Avatar - KANKUNEN
3. 6. 2011 10:35
Re: "Highend"
Je škoda, že chytří a vzdělaní lidé nejsou schopni normálně reálně vnímat a zabývají se nepodstatnostmi.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:02
Re: "Highend"
1. To už tak přece (u těch nadprůměrně inteligentních) bývá :-)
Toho "pomateného" profesora co PROKAZATELNĚ inteligentní a vzdělaný je, ale trefit do učebny kde vyučuje má (narozdíl od kdejakého .... ;-) ) neřešitelný problém JISTĚ znáte :-)
2. A nebo - tady jde o "klasickou" práci s masami. Když běžný člověk 100x, 1000x něco podobného (jako je spojení high end a Superb) čte slyší v televizi vidí, tak (byť bude TVRDIT že na něj reklama NEfunguje) se mu to někde v hlavě "usadí" a "už ví" ... že Rama je máslová, že Superb je high end, že ... ;-)
Pěkný den (v reálném ne vždy úplně "hezkém" světě :-)

PS: Spojení slov "high end" a "Škoda Superb" je NEsprávné a ovlivňující. Já NEbýt až tak dobrý češtinářka, ale myslím že ŠLO použít něco jako "TOP model Superbu" apod. - TO by bylo "ok", tohle NEní ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 6. 2011 13:59
Re: "Highend"
Pak by zas někdo polemizoval nad TOP. Většina to snad chápe, že se jedná o nejluxusnější Škodovku. Tak hezký víkend v našem NanoEkoBioSvětě.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 14:04
Re: "Highend"
My "tady u nás" měli víkend (svátek) již včera, takže .. (ale DĚKUJi ;-)
Jistě by šlo "váhat" i nad TOP, nicméně mi přišlo přece jen o dost vhodnější než označení "HIGH END", které (dle mého) by mělo zůstat vyhrazeno (výhradně) pro .. opravdový h-i-g-h e-n-d ;-)
Pěkný den (klidně i s "nejluxusnější" Śkodovkou :-)
3. 6. 2011 14:33
Re: "Highend"
Nevím co je nepochopitelného na vztažení tohoto nečeského slovního spojení se Škodou. Máš snad dojem, že to není vrcholný konec celé modelové palety???
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 15:52
Re: "Highend"
"Vrcholný konec" se mi jeví jako trochu NEčeské slovní spojení, ale jinak SOUHLASím (že je to vrchol nabídky Škody - což má ale do HIGH ENDu hodně DALEKO) :-)
PS: Ani nejlepší sýr ze Želetavy NEní "highendový" (srovnatelný s tím nejlepším co vůbec existuje) a nejlepší televizor Tesla už vůbec není (nebyl?) atd.
PPS: Označení "HIGH END" lze opravdu přeložit "otrocky" a jeho použití v souvislosti s modelem Kia, Dacia nebo Škoda ale i Honda atd. prostě "není to ono" - myslím že na něm může trvat a líbí se JEN "fandovi" značky, obecně to ale prostě NEní to pravé ořechové ...
High end je označení z oblasti špičkové audio techniky který si zaslouží jen vrcholné modely nejlepších značek - když začnete "high end" říkat byť nejdražšímu/nejlepšímu modelu SENCOR... doplňte si sám ;-)

Pěkný den (raději s něčím doopravdy HIGH ENDovým, ted tím co je nejlepší z nejlepších a pro naše smysly je až ROZKOŠ to poslouchat, vnímat, používat.. :-)
Avatar - Krispos
3. 6. 2011 16:19
Re: "Highend"
"Vrchol nabídky" nebo "vrcholný model" bych nabídnul, ale při rozhovoru se vždycky hodí kratší spojení...
Avatar - MAP2009
3. 6. 2011 18:59
Re: "Highend"
Musíte se Kylie asi děsně nudit. Nevydržel bych plácat desítky příspěvků o stejné kravině. :-!
4. 6. 2011 08:30
Re: "Highend"
Přesně >:D :yes:
A to všude jde se objeví.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 10:17
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
teď byste si asi měli ještě "plácnout" a doufám že už je vám "lépe a radostněji" - jak málo stačí ke štěstí, že? ;-)
Pěkný den (s něčím DOOPRAVDY "highendovým", třebababababa... ...s TÍMHLE

[odkaz] :yes: :-)
3. 6. 2011 09:50
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Myslím, že tu opět řešíte nesmysl...ano Superb L&K high-endem je. Pro značku Škoda samozřejmě.
Takže demagogie ano, ale v tomhle případě spíš ze strany přispivatelů. ;-)
Avatar - iudex
3. 6. 2011 09:52
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Amen.
P.S. Máš SZ
3. 6. 2011 10:16
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Dtto
3. 6. 2011 09:55
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
tak spíš to byla jen taková poznámka, psát do Bruselu kvůli tomu nebudu a netřeba to prožívat.... ;-)
OK, až si půjdu koupit Pandu s klimou a liťákama, budu si taky namlouvat, že kupuju high-end.... ;-)
Jinak reagoval jsem na to především proto, že si osobně myslím, že od redakce nepotřebujeme informace o tom, co je "hig-end", "prémie", supermainstream a podobné makretingové fráze. Na portálu o autech fakt spíš čekám informace s jistým obsahem (tech.parametry,výbavy atd.)....
3. 6. 2011 10:11
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
U Fiatu vidím high-end s Freemontem na Pentastaru :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:08
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Je mi líto NEmáte pravdu - tohle je JEN "top model" Škody Superb. Použití slova high end (možná NE zcela správně chápete jeho význam - to by "high endový mohl být opravdu i nejlépe vybavený model FIATu Panda!) v souvislosti s něčím (prokazatelně) NE"highendovým" znamená DEVALVACI významu slova.
PS: Tohle NEmá souvislost se ŠKODOvkoU! I když majitelům a fandům to asi "dobře" udělá ;-)
Pěkný den (s něčím OPRAVDU "highendovým", třeba s gramofony Transrotor :yes: :-)
3. 6. 2011 14:34
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Vztahuješ to do obecné roviny, jen aby se bylo o čem hádat...jak typické pro některé jedince...tedy znovu, jde o high-end Škoda Auto ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:17
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Doporučuji "nastudovat" CO to (v teorii i praxi) je ten "high end" ;-)
Pěkný den (snad i se Škodou Superb, raději ale s něčím doopravdy "highendovým" :-)
3. 6. 2011 13:04
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Mohl bych Vás poprosit o klasické psaní textu? Vaše příspěvky s velkými a malými písmeny se nedají číst, je to příšerné. Ještě můžete psát ve slově velká a malá písmena "na střídačku" a dáte tomu korunu.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 14:00
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Já se MOC omlouvám, to je taková moje.. :*)
PS: Budu se snažit to nepřehánět..
PPS: A hlavně já se tu již (před lety) "nadiskutovala" více než dost - teď jsem jen "na skok" se vrátila (abych můj oblíbený BRISTOL okomentovala) ... a maličko "se zasekla" ;-)
Pěkný den :-)
3. 6. 2011 16:09
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Buď rád, že se Kylie vrátila. Ten její jedinečný styl už tady chyběl. :yes:
3. 6. 2011 14:35
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
Nemusíš mě poučovat, možná nebude u Tebe problém s čeština, ale spíš s psaný text ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 16:05
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
No a u vás PROBLÉMkem se jeví že (a to BEZ možná ;-) ) NEvíte co znamená označení "high end" :-)

[odkaz] - tohle high end JE (možná nejlepší reprosoustava na světě :yes: )

[odkaz] - no a tohle NEní ;-)

PS: CHÁPU, jestli je tedy na vás můj text příliš složitý, zkusím propříště "ubrat" :-)
Avatar - Krispos
3. 6. 2011 14:42
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
To víš, někdo si zřejmě myslí že se redakce zase snaží nacpat Škodu na úroveň D3.... když máš rudo před očima....
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 6. 2011 15:43
Re: Milý Okys(i) a MAP2009(ko)
no, ako hovoria za mlakou... you can put a lipstick on a pig, but it's still a pig
Avatar - iudex
3. 6. 2011 09:06
Tradícia L&K
Ja by som nebol taký kritický k tomuto top modelu. Od začiatku, kedy v novodobej histórii začala Škodovka používať označenie L&K, to vždy symbolizovalo najluxusnejšiu verziu daného modelu. To znamená z hľadiska výbavy a luxusu, ktorý do daného modelu bolo možné dať (viď Felicia L&K; najsilnejší motor, najlepšia výbava a dizajnové extras). Viac za tým netreba hľadať.
Podľa mňa je to vkusné pozdvihnutie modelu, interiér je mimoriadne vydarený a exteriérové disproporcie ani chróm naviac vylepšiť nemôže, tak od toho netreba čakať novú verziu Superbu. Ak kritizovať, tak také modely Gordini od Renaultu, kde Renault spravil z voľakedy samostatnej športovej značky iba označenie výbavy. U Škody L&K (samozrejme v modernej histórii) je vždy len luxusná top-verzia.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Hooonza"
3. 6. 2011 10:29
Re: Tradícia L&K
Já bych eště lepil logo L&K místo okřídlenýho šípu na kapotu, volant a dozadu.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:11
Re: Tradícia L&K
Pokud vím, tak Felicii se dalo koupit v výbavě L&K i s 1,3 MPI 50 kW.
Avatar - gld
3. 6. 2011 16:28
Re: Tradícia L&K
Tak tradícia označenia výbavy Laurint Klement zostala zachovaná- dáme tam kožené sedačky, na prah ozdobnú lištu, možno nejaké to drevo na prístrojovku a fajka zhasla.

U felície a oktávie I to človek chápal, no dnes by si škodovka zaslúžila niečo viac.
3. 6. 2011 09:31
boleslavskej pekáč
když tenhle boleslavskej pekáč je tak hnusně dlouhej a tak hnusně úzkej, BRR!! :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:19
Re: boleslavskej pekáč
Ano, pohled z boku se věru příliš "highendovým" NEjeví.. :-)
Avatar - Johny.Rico
3. 6. 2011 09:38
Konečně!
Už jsem myslel, že to supa mine. Uffff.
Btw: Hnědá kůže - jedním slovem paráda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
3. 6. 2011 10:30
Re: Konečně!
Skautíci se taky dočkají.
Avatar - Johny.Rico
3. 6. 2011 10:37
Re: Konečně!
Fakt? Tak to je dobrá zpráva!!!
3. 6. 2011 15:56
Re: Konečně!
Na 100% to potvrzené nemám, ale údajně by měli.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 12:22
Re: Konečně!
Mrkněte na Criollo kůži v "mém" CITROËNu C5 Exclusive, TO je (teprve) paráda :yes: :-)
PS: A navíc je na LEPŠÍCH (příjemnějších/pohodlnějších, více a všestraněji nastavitelných masážních sedačkách/sedadlech/křesílkách ;-)
PPS: O (dle mne) moc Moc MOC pěkných 19ti palcových kolech (jsou k dispozici i v módní černé - to když chcete mít stejné přesto jiné disky na léto a na zimu) s diamantovým výbrusem Adriatique :yes: raději nemluvě ;-)
Pěkný den (s CITROËNem C5 V6 Exclusive docela je :-)
Avatar - curwasportiva
3. 6. 2011 16:54
Re: Konečně!
Milá Kylie, prosím vrať se tapetovat zpět na lidovky... Nebo si založ s GTi svuj vlastni web. On může blít o vw a ty o citrónech. :no:
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 17:25
Re: Konečně!
Děkuji za nabídku - já NEtapetuji (a sem jsem se po dlóóóóuhé době vrátila JEN přispět do diskuze o mém oblíbeném autu (snů) BRISTOL :-)
PS: Než CITRÓNy, já raději LIMETKY - když už to zmiňujete ;-)
PPS: Přišlo mi docela ffftipné zmínit "běžný" Citroën C5, který již roky nabízí lepší kůži a větší kola v "normální" výbavě - když se píší články o tom že s něčím podobným (byť "o stupínek" horším) konečně přišla i Škoda Superb :-)
Pěkný den (s něčím doopravdy HIGH ENDovým, třeba s TOUTO ...

[odkaz]

.. mojí oblíbenou značkou.. :yes: :-)
Avatar - MAP2009
3. 6. 2011 18:56
Re: Konečně!
No jasně jen do nás. Ono je skryté reklamy všude hrozně málo. :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 20:11
Re: Konečně!
:-) - vzhledem k tomu, že tohle je OPRAVDOVÉ HIGH ENDové zboží, NEmyslím že by reklama měla moc vliv (a skrytá reklama smysl ;-)
PS: Ty reprosoustavy na které jsem dala odkaz kousek výš stojí stejně jako 5 (nebo 6?) SUPERBů - ještě myslíte že jde o skrytou reklamu? :-)
Pěkný den (s něčím vskutku highendovým - čímkoli, JAKÉKOLi značky ... spokojen? ;-)

MNĚ se třeba líbí [odkaz] :-)

A kdbych (si) chtěla dělat reklamu, je tu TENHLE odkaz [odkaz] ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:11
Hnědá
Jsem jediný, komu se ta hnědá nezdá vůbec hnědá? Alespoň tedy z fotek?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - gld
3. 6. 2011 16:29
Re: Hnědá
Je to očividne hnedá, bež na prehliadku k očnému ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:31
Re: Hnědá
Tohle je hnědá:
[odkaz]
[odkaz]
Ale tohle: [odkaz] ?
No však si to zítra prohlédnu v reále a bude jasno :-)
3. 6. 2011 17:19
Re: Hnědá
Tady to hnede nevypada, ale tady napriklad: [odkaz] nebo tady [odkaz] je to jasne. Jinak ta hneda mu neslusi a ta kola taky ne. Elegantni proporce vozu to spis zabiji a dela ho to hranatejsim. Takova ta stribrno fialova na standartnich osmnactkach, to je jiny pokoukanicko.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 17:41
Re: Hnědá
To zase u mne, to už spíše tahle hnědá. Ale klidně bych si dokázal představit na Laurinu i tu stejnou barvu, co byla na Felíciích LK
3. 6. 2011 19:18
Re: Hnědá
A jenom pro klid duse - uz tam tu hnedou vidis? >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 19:52
Re: Hnědá
Pro klid tvé zvrácené duše jsem ochoten říci, že je to nejhnědější hnědá, kterou jsem kdy viděl. Takový jsem milius. Nemáš zač >:-[]
Avatar - gld
3. 6. 2011 17:58
Re: Hnědá
Je to veľmi tmavý odtieň, plus samotnú farbu ani "nevidieť" kvôli odrazom z umelého osvetlenia v hale. Ale keď sa pozrieš na zmenšené náhľady fotiek tak je to jasne vidieť. A osobná inšpekcia by už mala byť úplne istá :-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 18:05
Re: Hnědá
No zítra se snad přesvědčím, i když přes škodováky pobíhající s klíčkami a slintajícími nad svým high endem automobilového průmyslu, se k němu možná ani nedostanu 8-s >:D
Avatar - white label
3. 6. 2011 21:57
Re: Hnědá
Ale tos dal zrovna odkaz na to první (tmavě šedé) auto se dřevem v interiéru. Až to druhé je v té nové hnědé Magnetic s tmavě hnědým interiérem a dekorací v klavírovém laku... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 21:59
Re: Hnědá
Aháááááá! Tak to díky za objasnění. Zítra na to mkrnu. :yes:
Avatar - white label
3. 6. 2011 22:13
Re: Hnědá
Tak bude to nakonec jinak, protože to auto s tmavě hnědým interiérem má evidentně nějaká stříbrná vnější zpětná zrcátka... >:-[]
[odkaz]
Těch posledních 6 fotek nebude z autosalonu, ale jsou to nějaké prezentační fotky od Škodovky, mimochodem ten tmavě hnědý interiér bez dřeva vypadá nesrovnatelně lépe.
Bude to opravdu jen jedno auto. Ten nový odstín (hnědá magnetic) je takový šedohnědý a záleží na úhlu dopadu světla. Stejný efekt děká třeba i moje metalická šedá-láva. Někdy vypadá šedá, jindy hnědá, nebo zase skoro černá až s mírným nádechem do fialova, podle charakteru světla a jeho úhlu dopadu... Třeba tady vypadá skoro jako ta šedá lává [odkaz]
Ta hnědá (z tvých odkazů) na Dusteru se mi nelíbí (jeden v té barvě jezdí i tady u nás), ale ta na té 508čce, to je povedený odstín...
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 22:38
Re: Hnědá
Tak vidíš, že jsem měl "pravdu" >:-[]
Jj, to jsem tušil, že z autosalonu nebudou. Ten hnědý interiér nevypadá věru zle, ale možná bych nechal černý volant s užším věncem, takhle mi to nějak nesedí.

Na Dusteru se mi ta barva líbí, třeba i mé drahé, která se ačkoliv jinak o auta nezajímá, tak u takhle hnědého Dustera se zastavila a líbil se jí v té barvě. K SUV mi ten odstín sedí, stejně jako si jej dokážu představit i na Tiguanu. Ale na kombi střední třídy by asi moc nesedlo, to máš pravdu.
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 17:24
Re: Hnědá 2
Tak po důkladném prozkoumání ta barva sice má hnědý nádech, ale z celého autosalonu to byla "nejméně hnědá z hnědých"
Avatar - zdravy rozum
3. 6. 2011 19:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 20:20
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
FUJ "ošklivé" (to musela být "pecka" :'-(
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 20:25
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
[odkaz]
ještě se podívej jak onen Superb rozpáral ten kamion.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2011 21:51
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Však v tom odkazu jsou VŠECHNY (7 nebo kolik) fotky.. (Superb a Octavia versus kamion :-|
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 21:55
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Ano, já jen aby to nebylo vytrháváno v kontextu. Předpokládat, že když se poženu více jak 100 km/h a naperu to do kamionu, tak se nic nestane (v jakémkoliv autě) je dost naivní, tady nějaký zásadní problém Superbu rozhodně není.
Avatar - zdravy rozum
3. 6. 2011 22:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 22:57
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Ano, tuhle diskuzi čtou všichni konstruktéři aby si přečetli od zdravého rozumu, že Superb má být velký jako S-Classe, protože je bezpečnější. >:D >:D :yes:

Možná by bylo lepší, kdybys jim přímo napsal dopis, třeba si tě pozvou, poradíš jim a možná tě i zaměstnají: [odkaz]
Avatar - zdravy rozum
3. 6. 2011 23:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 00:02
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Nezlob se na mne, ale není pochyb, že ty jsi ten poslední, kdo fundovaně rozumí konstrukci.
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 00:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 00:12
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Neznám, ale ty nejsi ani náznakem jedním z nich, Matelko ;-)
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 00:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 00:11
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Dokázal bys alespoň nějak rozumně třeba popsat rozdíly mezi lichoběžníkovou přední nápravou a McPhersonem?
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 07:04
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
JÁ se hlásím! Tady! Já vím! :-)
PS: Dvojité lichoběžníky je to (uchycení přední nápravy) co používají CITROËNy C5 a C6 a bude ho mít i DS9 a McPherson je to co má Superb a Passat a Octavia a Fabia atd. ;-)
PPS: A před pár dny jsem to tu v jiné diskuzi popisovala "teoreticky" - ale NEvím jestli "rozumně", já to nějak NEumím "stručně" :-)
Pěkný den (raději s dvojitými lichoběžníky než s McPhersony, že? ;-)
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 07:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 6. 2011 22:08
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Zdravého rozumu jsi moc nepobral, co? Byl to náraz v 50km/h, že máš tak blbé narážky? Já myslím, že ta rychlost byla mnohem vyšší a všimni si, že prostor pro posádku není až tak vážně porušen, kabina zůstala pohromadě. Ani auto se deseti hvězdama tě nezachrání při tak silném nárazu, kde hraje roli především přetížení. Auto by to vydrželo, ale lidské tělo prostě ne. Opravdu mám rád takové tupce co vinu řidiče svádí na auto. Být to ve starším autě, tak si piš, že bychom jej ani nepoznali.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 22:39
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
:yes:
Avatar - zdravy rozum
3. 6. 2011 22:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
3. 6. 2011 23:03
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
kdoví v jaké rychlosti ten náraz byl, navíc do kamionu....podle mě o ničem nevypovídající foto...
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 00:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - guze
4. 6. 2011 13:25
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Kup si S -ko, rozjed se aspon na 120, posli to do kamionu....at uz je od tebe pokoj....
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - guze
4. 6. 2011 14:02
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Ty jses nejakej chytrej...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 6. 2011 14:37
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Jsi normální, četl můj příspěvek, na který jsi reagoval? Očividně ne. To ty tvrdíš, že to bylo v padesáti, koneckonců se tak jmenuje i topic, pod kterým píšeme. Máš v tom zmatek, pomatenče. Já celou dobu tvrdím, že náraz byl určitě ve vyšší rychlosti dle fotek a Superb to zvládl dobře a jde vidět, že se na bezpečnosti ve Škodě pracuje. Ale z fotek se tohle vše špatně odhaduje. Takže jsou to všechno jen domněnky. Ale určitě neberu nějaké tvoje řeči, že je Škoda dělaná na nárazy v 50 a kdoví co. Jsi jen jednoduchý místní diskutér, který neumí nic než jen plkat a všichni tě tady mají rádi asi jak trn v patě. Asi tak, ty škodovečko ;-)
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2011 17:07
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Z. R. napsal, ze skodovka je delana na naraz v 50, aby dostala 5 hvezd, ale kdyz jedes rychleji, tak nemas sanci. To je samozrejme kravina. Slupka to musela byt strasna, podivej se na ten kamion. A spolujezdkyne prezila, coz svedci o vysoke bezpecnosti superbu.
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2011 19:51
Re: Skodovecka navrzena na narazy 50 km/h
Nepises nikde, ale tvuj prispevek byl ve "smyslu" toho, ze se dnesni auta navrhuji na uspesne preziti havarie pri 50 km/h, resp. spatna auta se tak navrhuji. Napriklad Sko diky vyztuham v A sloupcich vydrzi vic!
4. 6. 2011 16:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
4. 6. 2011 16:56
Re: Jsem jediný, komu to připadá uplně odporný?
jj s tim interiérem máš pravdu, určitě by vypadal líp v šedé kůži jako to ma octavka a obložení s klavírovým lakem :-)
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 19:28
Velké zklamání
Tak jsem dnes na BVV se v něm uvelebil a velké zklamání, málo místa pro mě vepředu, to mě překvapilo nejvíce, to stejné platí i pro mou výšku 190 cm a ten interiér je top co Škodovka nabízí, k smíchu :no: vlajkovou loď si představuji mnohem technicky vyspělejší a interiér mě musí hýčkat!
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 19:30
Re: Velké zklamání
Pravda, na interiér 508 to nemá, ale o vyloženém zklamání bych nehovořil, takové vlajkové Mondeo nebo i i40 je přecejen méně podařené než Superb.
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 19:50
Re: Velké zklamání
No zase Mondeo nebo i40 je pod Superbem, to bych srovnával s Oktávkou já osobně...
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 19:54
Re: Velké zklamání
Rozhodně není. Ničím. Superb je regulérní střední třída, dokonce oproti Passatu nemá stejnou plošinu, proto je Superb tak úzký.
Octavia je nižší střední s batohem, v interiéru je to velmi jasně poznat, jak na celém ztvárnění, materiálech, tak na šíři a prostornosti.
A Mondeo je například širší než Superb, celkově prostornější a tím nemyslím jen prostor vzadu na nohy.

Nebuď laik jako většina čechů, kteří Superb už od minulé generace kladou někam do vyšší střední. 8-s
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 20:08
Re: Velké zklamání
Ale je vyžší střední, ale problém je pouze u Škodovky že není nebo nechce (nemůže) Superba udělat tak aby tam zapadl...
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:13
Re: Velké zklamání
Superb není vyšší střední, je to rozměry i samotným základem normální střední třídy. Není problém škodovky s nabízenými možnostmi koncernu udělat auto vyšší střední třídy, jenže by musel použít platformy, které mu koncern nedovolí použít.

To, že je více místa na zadních sedadlech a naše česká společnost dělá z Superbu komkurenta E-classe ( 8-s 8-s ) z něj člena vyšší střední nedělá.
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 20:18
Re: Velké zklamání
No Mercedes v posledních 10 letech je velké zklamání ve všech směrech, kromě SLS s SL SLK je to jedna příšera vedle druhé a E to je nuda sama a interiér odfláklej :no:
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:22
Re: Velké zklamání
No hovořit o E-classe jako o nudě? Možná je ten inetriér tvarově decentní, strohý, ale materiály, zpracování atd. jsou výborné a samotná technika taky. Nehledej v Mercesedu šílené křivky nastříkané stříbřenkou jako v Hyundai.
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 20:40
Re: Velké zklamání
No interiér E nebo ML v kterém jsem jel je nuda a právě ty levné nastříkané plasty na ala alu nebo kartačovanou nerez, to mě dostalo dost :no:
Ale to je fuk, pro mě je německá prémie Porsche, BMW.
Mercedes a Audi :no:
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:52
Re: Velké zklamání
Zrovna plakat nad interiérem MB a dát za premienta BMW, které až nyní s novou 5-er konečně vypadá prémiově, o tom, že 3-er svým zpracováním pokulhává i za mainstreamem...? No... 8-s

Naopa C-classe je např. krasavec, v D3 nemá konkurenci, interiér je uvnitř sice hranatý, ale dobře udělaný, přehledný, bez kudrlinek a kýčovitých doplňků.
Avatar - white label
5. 6. 2011 01:53
Re: Velké zklamání
Céčko má na poměry třídy (z D3) relativně dost povedný interiér, ale z aktuální vyšší střední, je interiér Ečka (z D3) celkově skutečně relativně "nejslabší"...
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 02:22
Re: Velké zklamání
U toho E to je takové... no... A6 je dál, 5-er tam dnes nebylo, ale z toho mála, co jsem někde zahlédl na živo a teď nevím už kde, je asi opravdu "nejslabší", ale pořád o lepší než Superb.
Avatar - white label
5. 6. 2011 01:50
Re: Velké zklamání
"...a tím nemyslím jen prostor vzadu na nohy."
Prostor vzadu na nohy je u Superba (na střední třídu) prakticky bezkonkurenční, nejblíž k němu má nové Legacy. V tomto ohledu na něj nemá ani Passat, ale ani Mondeo. Co se týká šířky interiéru (zejména vzadu!), tam je to podstatně jinak, pořadí (těchto tří vozů) podle šířky int. (sestupně): 1. Passat, 2. Mondeo, 3. Superb
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 02:20
Re: Velké zklamání
Myslíš ale jen německé modely, jaksi ti tam v té šířce vypadla 508 a C5, které by se před Superba zařadily bez problémů a dovolím si tvrdit, že Mondeo bych dal klidně i před Passata, ale každopádně to jsou už malé rozdíly.
Avatar - Martin911Turbo
5. 6. 2011 17:49
Re: Velké zklamání
Ano na zbytek jsem trochu opoměl, 508 jsem zkoukl uvnitř se mi líbila ale ten nový Peugeot design předdku mi jaksi nesedl. Ano C5 a i "stará" C6 je před Superbem
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 18:00
Re: Velké zklamání
Problém je ten, že dnes již vlastně žádná "evropská" mainstreamová automobilka nenabízí auto vyšší střední třídy, tedy pomineme-li Latitude a už končící C6. Proto se snaží výrobci natáhnout auta do velikosti blíže k vyšší střední, viz. Superb, taky Mondeo je pořádný kus auta, 508 taky porostla oproti 407, C5 je taky velká. V mainstreamu střední třídy pak zůstává třídně správně velká Laguna, která jistě do další generace taky poroste. A pak se není co dicit, že prémiovky jako 3-er a C-classe jsou v interiéru menší než třeba Superb, ale pak kdyby 3-er nebo C-classe bylly prostorné jak Superb, tak kdo by si kupoval E-classe.

Každopádně je Superb stále střední třída, stejně jako zbytek, ač už "nafouklých či nenafouklých" aut střední třídy.

K tomu vnitřku Superbu, v předu mi to stačí, ale nepleť moc prostornost C4 a SUperbu, kde Superb tě svou palubkou obklopuje, zatímco C4 spíše dává pocit vzdušnosti a prostornosti, to hraje taky velkou roli, teda pocitově.
5. 6. 2011 19:12
Re: Velké zklamání
Tak tak.
Ještě bych dodal, že u zadokolky s motorem podélně zbyde ze stejné délky / rozvoru vždycky míň místa pro cestující (v podélném směru), protože prostě motor a převodovka ho vyžadují víc než u předokolky s příčným uložením. Takže 3er a C-Klasse jsou uvnitř stísněnější nejen z marketingových (kvůli prodejům 5er / E-Klasse), ale i z konstrukčních důvodů, než např. Mondeo a spol.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 19:23
Re: Velké zklamání
Ano, ano, to jsem zapomněl :-)
Avatar - white label
5. 6. 2011 21:42
Re: Velké zklamání
Nevypadlo mi nic, bylo to srovnání těchto tří modelů, nikoli celé střední třídy...
Co se týká samotné šířky interiéru vzadu, tam je Passat před Mondeem zcela obejktivně (viz rozměry)...
Avatar - Martin911Turbo
5. 6. 2011 17:51
Re: Velké zklamání
No v Superbu je vepředu dost málo místa na mě, přítelkynina C4 je na tom vepředu mnohem lépe. Vzadu je Superb perfektní, na nohy mám místa dost, ale šířka to je už horší a výška katastrova, u zmiňované topky z autosalónu jsem hlavou leštil strop...
5. 6. 2011 19:14
Re: Velké zklamání
No jo, ten Superb Laurin & Klement na Autosalonu má nějakou dost nešťastně udělanou prosklenou střechu, vzadu jsem měl taky hlavu ve stropě ;-\
5. 6. 2011 14:03
Re: Velké zklamání
Mondeo má vzadu víc prostoru na nohy než Superb?
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 14:13
Re: Velké zklamání
Píšu někde něco takového?
Avatar - white label
5. 6. 2011 21:37
Re: Velké zklamání
Asi jsi to tak nemyslel, ale logicky to právě tak vyznělo : "A Mondeo je například širší než Superb, celkově prostornější a tím nemyslím jen prostor vzadu na nohy."
6. 6. 2011 15:20
Re: Velké zklamání
tak leda cenou >:D :no:
13. 7. 2011 17:37
neví někdo kdy bude nový superb ????
Nemáte někdo nějaké info,udajně v roce 2012mají být kosmetické změny u superba a vroce 2013 má být nový model má z Vás nějaké info ?
Rozbalit vlákno
0