Ten clanek, na kterej odkazujes, netvrdi nic jinyho, nez co se muzem docist ve zprave od CTK zde na auto.cz - totiz ze vyschnul penezovod mezi Saabem, jeho dodavateli a dalsimi dodavateli. Penezovod, ktery snad znova rozjedou prostredky od Pang Da, ale zatim se tak evidentne nestalo. Pro Saab pritom tyhle "planovany" vypadky maj dost katastrofalni dusledky, protoze dale potencialni zakazniky utvrzujou v presvedceni, ze se cela automobilka potaci na okraji propasti a kdyby zitra zavreli definitivne kram, nikdo by se nemohl ani v nejmensim divit. To si pak kazdej dvakrat rozmysli, jestli vysazi jeden a pul mega za novou 9-5ku, kdyz mu ji nemusej ani dodat - o dalsim zarucnim a servisnim osudu auta ani nemluve.
Tady je videt, ze Cinane meli vlastnit Saab, jen velka Cinska firma mohla zabezpecit sametovy chod, tak jak to bylo treba u Volva. Zda si ale nekdo myslel, ze nejaky Cinsky akcionar bude posilat zahranicnimu vlastniku prazdny sek a Saab tim bude platit dluhy z vcerejska a predvcerejska, tak to proste nefunguje.