Ekonomika
toto je koniec Saabu, aj tá malá hŕstka poteciálnych zákazníkov si po pravidelnom čítaní takýchto správ musí dať dve a dve dokopy. Ak ich aj Číňania zachránia tak jedine za tú cenu, že sa všetko presťahuje tam... Možno za pár rokov spraví Saab comeback no teraz je záujem a modelová ponuka hlboko pod bodom mrazu. Žiaľ... 😒
prave co ja vim, tak nevyrabeji prave proto, ze jim krachuji nekteri dodavatele... a zase jini dodavatele chcou od nich penale za to, ze 2 mesice vyroba stala a tomu se fabrika samozrejme brani..
Stejne z toho bude za par let (ne-li drive) cinska mr*ka.
no volvo je opravdu "čínská mr*ka" ne vše co čínané vlastní musí být nutně krám...většinou to je jen to co sami vyrábí
Přesně jak říka Aventador. Navíc švédská vláda jim půjčila peníze s tou podmínkou, že budou všechny modely vyrábět v Trollhättanu s nějakým podílem švédských a evropských dodavatelů, proto tam stáhli linku na výrobu 9-3 Cabrio z Gratzu a přesun 9-4X se plánuje v nejbližších letech.
Číňani auta vyrábí obvykle jen pro svůj trh.
Číňani auta vyrábí obvykle jen pro svůj trh.
Jen škoda, že byrokrati z EIB nejsou schopný hnout s Antonovem. Ten chlap chce nalejt do Saabu 500-800mio EUR. Tak kde je problém? Vždyť vyšetřování neprokázala žádný nelegální machinace a napojení na organizovaný zločin.
Saab samotný informuje veľmi zle a skôr prispieva k zhoršeniu situácie...
Faktom je, že momentálne je produktová paleta veľmi schopná a atraktívna, ale, pokiaľ nie sme schopný vyrábať a dodávať, tak je problém obrovský...
Spätný leasing je asi jediná a posledná možnosť ako získať cash na zaplatenie dodávok súčiastok...Problémom je určite aj to, že kapacity u dodávateľov automotive sú preplnené a nik z nich si žily kvôli problémovému SAAB-u nepotrhá...
Ak naozaj začnú vyrábať po 4.7. bude to asi posledné steblo, ak to potom znovu prerušia, asi bude rozumnješie hodiť uterák do ringu...