Testy
tarkan33
0
to co si napsal je to totalni haluz, zvlast kdyz si fanda VW, komercni clovek kterej si nevidi ani do pusy, ale tech je bohuzel hodne. VW nema motor, ale ty asi povazujes 20let stary TDI pumpe = duse, za to nejlepsi co jezdi na silnici, nema to design, nema to osobitost a krom toho s kvalitou je to velmi spatny, VW zacina pripominat v navstevnosti servisu Alfu Romeo 😄 uzivej si svoje VW a sem radsi nepis svoje moudra 😄
Přejít do diskuze
Já ti řikam, že VW jednou zapláče. Protože zatímco ostatní automobilky se někam posouvaj, tak Volkswageny sou pořád stejný. Jediný, co je může zachránit je jejich dobrá technika, jenže i v tom je ostatní automobilky doháněj a voni začnou ztrácet dech...
No právě ten předchůdce v interiéru byl trochu... no... specifický, oproti současné C4 je to posun obrovský, to je skok. Ale ono to má samozřejmě vždy pohled jiný na skok, než u GOlfu, kdy se auto moc "nemění". C4 je jen měkčeji naladěn než zbytek konkurence. On i Megane už není co býval, je to tvrdší, než by klasický kupec francouzského auta čekal. Ale u C4 to dává smysl, kdyby byla naladěná jak DS4, tak by DS4 neměla zájemce. Stejně tak je to s převodovkou. Podívej se na to, že třeba i pro Octavii není k mání 1,4 TSI 118 kW a o mnoho dalšího je Škodovka ochuzena, stejně tak, ale v rámci jedné značky, k tomu přistupuje i PSA. Kdyby Octavia se svou cenou (mimo ČR) měla vše, co Golf... a byla i tak naladěná..., tak proč by si pak někdo kupoval dražší stejný Golf?
Dobře tva pozitivni aura mě nuti změnit nazor. >😁 Sakra takhle byt ovlivnitelny neni dobre. >😒]
U C4 se hodně vyzdvihuje velky posun oproti předchudci což je asi velmi dobře. Tak nějak se ale nemužu zbavit dojmu že na špičku třidy to pořad neni. Jasně nove a lepši materialy. Originalni a kvalitni interier s tim Citroen povětšinou problem neměl ale je to novy model a byla by ostuda kdyby tomu tak nebylo. Jinak ty převodovky to by byl u mě dost zasadni problem. Určitě by ma volba padla na 1.6 THP ale pouze v manualu ktery bohužel neni u C4 k mani.
S češtinou mam bohužel problem a stydim se za to. No každopadně je to ma ostuda a snad to nebude někdo brat globalně na cele Ostravsko.
DS4 muže byt hodně dobrym autem a prvni seznameni to naznačuji. Ja jsem psal že si počkam na prvni testiky a uvidim. Každopadně vzhledově vypada hodně dobře jen mam strach jak už jsem psal aby i real byl tak přesvědčivy.
DS4 muže byt hodně dobrym autem a prvni seznameni to naznačuji. Ja jsem psal že si počkam na prvni testiky a uvidim. Každopadně vzhledově vypada hodně dobře jen mam strach jak už jsem psal aby i real byl tak přesvědčivy.
ano mate pravdu, i ked ma skor zarazilo rozdielne nastavenie posilovaca riadenia, pruzenia a priepastne rozdiely v prevodovkach
Tak to brrr to si mě s někym musiš plest. Ja nejsem zaujatej proti frantikum ani např. talošum. Země puvodu mě opravdu nezajima.
Jinak Toyota momentalně ani pro mě neni vubec zajimava ale určitě byla doba kdy se mi nějaka ta Toyota zamlouvala.
Jinak Toyota momentalně ani pro mě neni vubec zajimava ale určitě byla doba kdy se mi nějaka ta Toyota zamlouvala.
Tak pokud řádíš k podprůměru Citroen, to znamená někam do lowendu... 8-s , tak asi slovo průměr neznáš. Pro mne a i pro zbytek automobilového světa je produkce Citroenu průměrná, v některých stránách lepší, někde horší, jak bývá zvykem. Vše dohromady nelze, ono ani u prémie.
Ale dělají, ale dělají... vem si třeba některé Lady... a čínské kopie 8-s
C4 má jen horší pětikvalt, jinak zbytek je nalazen tak, jak si představují jeho zákazníci. A taky tak, aby až tolik nekonkuroval 308. Co je u C4 škoda, to je absence manuálu u THP, ale taky to dává smysl, neb pak by konkuroval DS4
C4 má jen horší pětikvalt, jinak zbytek je nalazen tak, jak si představují jeho zákazníci. A taky tak, aby až tolik nekonkuroval 308. Co je u C4 škoda, to je absence manuálu u THP, ale taky to dává smysl, neb pak by konkuroval DS4
Kde jsi přišel na to že znam jen špičku a podpruměr ? Ja tu pišu předevšim o tom kde je pro tebe v mich očich Citroen.
Prvně začnu PSkem... většinou na to neupozorňuju, protože ne vždy to odráží kvalitu příspěvku, ale na té češtině bys mohl zapracovat, ať si o nás ze severu nemyslí, že neumíme mluvici 8-s 😉
Jenže když chce Citroen s řadou DS atakovat na prémii, tak nemůže mít v testech hodnocení průměr, ale nadprůměr... a pokud jde třeba o DS4, tak v mnoha vlastnostech je to nadprůměr.... alespoň v těch, které jsou pro prémii typičtější. Ono nemá stále onen image, ale z druhé strany, to nemělo Audi před 30 lety taky... a kde je dnes taková A6, která v poslední generaci poráží 5-er...
Peugeot je jiná píseň, ale tam krom 3008 není konkurent pro DS4... a není se co divit, proč taky... však i C4 v kombíku nejspíše nebude, i když je to škoda. Ne, že by 308 byla o tolik horší, ale třeba pro mne kombíkáře by C4 v kombíku se svými vlastnostmi byla asi zajímavější než 308 SW.
Jenže když chce Citroen s řadou DS atakovat na prémii, tak nemůže mít v testech hodnocení průměr, ale nadprůměr... a pokud jde třeba o DS4, tak v mnoha vlastnostech je to nadprůměr.... alespoň v těch, které jsou pro prémii typičtější. Ono nemá stále onen image, ale z druhé strany, to nemělo Audi před 30 lety taky... a kde je dnes taková A6, která v poslední generaci poráží 5-er...
Peugeot je jiná píseň, ale tam krom 3008 není konkurent pro DS4... a není se co divit, proč taky... však i C4 v kombíku nejspíše nebude, i když je to škoda. Ne, že by 308 byla o tolik horší, ale třeba pro mne kombíkáře by C4 v kombíku se svými vlastnostmi byla asi zajímavější než 308 SW.
Tak určitě jedna věc nesrazi auto do pruměru pokud to neni nějaky zasadnějši pruser. Ber to tak že dnes se vyloženě špatna auta nedělaji ale konkurence je tvrda.
Ale jo souhlasim. Jen mě prostě ten Citroen s přivlastkem nadpruměr nějak nejde dohromady. Pokud trochu odbočim tak co mě u Citroenu dost mrzy tak to že v realu nejsou tak pěkne jako vypadaji na obrazcich. Samozřejmě to neplati jen pro Citroen.
Ja napřiklad vidim hodně dobrou praci u Peugeotu a z frantiku je mi tahle značka rozhodně nejsympatičtějši.
No a bubacy ve skřinich jsou snad všude
Ja napřiklad vidim hodně dobrou praci u Peugeotu a z frantiku je mi tahle značka rozhodně nejsympatičtějši.
No a bubacy ve skřinich jsou snad všude
To bych neřekl, už jak jsi se tady zmiňoval, co bylo při volbě Golfu nejdůležitější, napsal jsi i zemi původu, tak ti není jendo, co má auto za značku na kapotě. Pro mne to taky zcela jedno není a nemám problém si to přiznat, že např. Toyota mne nikdy nechytla za srdce tolik, abych o ní uvažoval, ale zároveň dokážu tohle odfiltrovat a nešířit tady zvěsti o tom, že je to podprůměr.
Jakou pravdu? Tvou pravdu?
Ty znáš jen špičku třídu a podprůměr? To je ono omezené posuzování.
Ty znáš jen špičku třídu a podprůměr? To je ono omezené posuzování.
Auto rozhodně nevybiram podle značky testu apod. Jistě mam určite požadavky na auto takže vyběr určitě omezim na jiste modely a pak začina fight. A jestli před barakem skonči BMW nebo Hindustan opravdu neřešim.
Jake omezene posuzovani ? To že napišu pro někoho nechtěnou pravdu? Nebo snad řadiš značku Citroen a jeho modely ke špičkam třidy ? A byt vlastnikem jiste značky ještě neznamena byt jeho přiznivcem nebo fandou rozhodně ne v mem připadě.
Tak to ale funguje u každého auta... a pkud by jeden dílek skládačky degradoval celé auto do podprůměru, tak tady není ani průměrné auto. BMW 1 je málo prostorná vzadu, má malý kufr, je to tedy podprůměrné auto?
Určitě je to jedno, jak to vnímáš zrovna ty. Musíš porovnávat s konkurencí, cenou a jednotlivé vlastnosti. Pokud bychom byli všichni stejní, tak by všechna auta byla stejná... a nejsou. O tom, že Citroen to chápe a chce si ukrojit další kus trhu, neb ten jeho se mu zmenšuje, to znamená trh pro zájemce o měkce naladěné auta s méně přesným řazením, ale prostorná atd., není pochyb, stejně jako není pochyb, že když chce, tak umí auto vyladit zcela jinak... a mluvme raději za celý PSA, neb ten poslední dobou předvádí jeden překvapivý výsledek za druhým, začalo to C5, pak 3008, pak DS3 a teď DS4... a samozřejmě i 407 předvedla ty jedny z nejlepších jízdních vlastností ve třídě.... a 508 GT jde v stejných šlépějích.
Takže nějaké tvé doměnky jsou zcela zbytečné.
To bychom tady mohli nakonec opěvovat německou kvalitu a vzpomínat na 2,0 TDI PD, 1,4 TSI 118 kW, Fordův 1,8 TDDi, Passatovu přední nápravu na B5 atd...
Takže nějaké tvé doměnky jsou zcela zbytečné.
To bychom tady mohli nakonec opěvovat německou kvalitu a vzpomínat na 2,0 TDI PD, 1,4 TSI 118 kW, Fordův 1,8 TDDi, Passatovu přední nápravu na B5 atd...
Samozřejmě že celek se sklada z mnoha dilu. A to že ma Citroen nějaky ten dil vyborny tak bohužel jine dily ten celek degraduji do podpruměru.
Tak se snaž k objektivitě co nejvíce přiblížit. Co jsi třeba neodzkoušel, to nekomentuj a nebo to neprezentuj jako obecný fakt. Vylámeš si zuby, jako třeba tady na DS4.
Možna ano možna ne ale jsem přesvědčen že prostě Citroen nepatři k vyrobcum nadpruměrně dobrych aut.
Tak se vyjadřuj přesně a jasně, ne po obědě s plným žaludkem a pár pivech na vytrávení. 8-s
Pokud k tomu přistupuješ takhle, tak se tomu vyvaruj. Pokud chceš Golfa, kup si Golfa, pokud chceš C4, kup si C4, nikdy naopak. Pokud je ti to jedno a k autům přistupuješ bez předsudků, kup si cokoliv. Když tohle porušíš, tak budeš jen nespokojen, i když jiní za stejných podmínek spokojení budou.
Branim se seč mužu ale nevim jestli mi to bude něco platne a nějaky fantomasuv pakač mě jednou klofne. 😄
Mluvíš o koze, já o voze. Je mě naprosto jedno, jestli auta posuzuješ dle pohledu do horoskopu nebo z kávového logru.
Tvrdíš, že nejsi zastáncem koncernu, koncernem jezdíš, omezené posuzování dle sebe a tak to tedy platí, jsi tady předvedl o několik příspěvků níže, takže si tu nehraj na pána nezávislého.
Tvrdíš, že nejsi zastáncem koncernu, koncernem jezdíš, omezené posuzování dle sebe a tak to tedy platí, jsi tady předvedl o několik příspěvků níže, takže si tu nehraj na pána nezávislého.
Chceš-li popsat celek, tak musíš popisovat jednotlivosti. Jako celek je Guru od pohledu pro některé diskutéry nudná krabice. Takže je to tedy dle tebe nudná krabice?
Tak samozřejmě nemuže člověk jezdit se všim takže nezbyva než se někdy ohanět jen těmi testy,nazory a zkušenostma ostatnich. Vim že to neni scela objektivni ale co už. 😒
Ja takhle značku Citroen prostě vnimam s tim že C4 je možna tak pruměrne auto třidy. Ke Golfu raději nic psat nebudu.
Věř tomu že ikdyž jsem momentalně majitelem vozu VW tak jeho přiznivcem nejsem. To že je Golf prostě vyborny za to ja nemužu. Ja jsem auto vybiral dost pečlivě než jsem pustil žilou. A musim dat prostě testerum za pravdu. Neboj i na toho Golfa se da najit kritika z meho pohledu ale vuči konkurenci to neni zas tak špatne.
Polo ktere bylo v mem hledačku jsem tu dostatečně kritizoval ikdyž se da s testy docela souhlasit. Ale neboj auta si určitě nevybiram podle testu nebo jedna pani povidala. Ty promě jsou jakymsi voditkem a seznamenim se zakladnim charakterem auta.
Polo ktere bylo v mem hledačku jsem tu dostatečně kritizoval ikdyž se da s testy docela souhlasit. Ale neboj auta si určitě nevybiram podle testu nebo jedna pani povidala. Ty promě jsou jakymsi voditkem a seznamenim se zakladnim charakterem auta.
Aha, takže ty kupuješ průměrná auta, civilní verze, takže žádná jiná neexistují a proto nic jiného neexistuje. Miro... pryč s toho sluníčka.
Vzhledem k tomu, že nemáš s ani jedním zkušenosti, tak se nedivím, že tě žádný nedostal. >😁
Tak samozřejmě, těžší a hlavně slabší motor na předku v DS3 nebude to, co potěší.
Jel jsem např. s 508 2,0 HDI a pak s 1,6THP. S THP bylo auto pohodlnější, lépe řečeno bylo prostě měkčí, ale zároveň ovladatelnější. Ono jinak se ten těžký motor nedá lépe odladit. A totéž bude platit v DS4 nebo prostě kdekoliv.
Jel jsem např. s 508 2,0 HDI a pak s 1,6THP. S THP bylo auto pohodlnější, lépe řečeno bylo prostě měkčí, ale zároveň ovladatelnější. Ono jinak se ten těžký motor nedá lépe odladit. A totéž bude platit v DS4 nebo prostě kdekoliv.
Tak to jsi prostě ten oprávněný o Citroenu psát! To já budu psát o Rolls-Royce, taky jsem jej neměl, neřídil, neplánuju mít, ale napíšu, že je to podprůměr... 8-s :no😒br />
Chlape, to zase Havířov zahalil nějaký mrak z eNHáčka a chybí ti kyslík nebo jsi byl dneska ve sváteční den moc dlouho na sluníčku? 8-s
Chlape, to zase Havířov zahalil nějaký mrak z eNHáčka a chybí ti kyslík nebo jsi byl dneska ve sváteční den moc dlouho na sluníčku? 8-s
A v čem je ta konkurence o tolik lépe? V interiéru? V motorech (THP)? V podvozcích (stále máš jedinečnou možnost u C5 volit pneumatické odpružení v mainstreamu)? Jedině, kde by mohl Citroen, tedy PSA, přidat, to je chybějící dvouspojka.
On ten podvozek není až tak tuhý, jak si myslíš. To, že je tužší, než to nejpohodlnější a nejměkčí ze třídy - C4, neznamená, že je to prkenná podlaha. Na to bacha. Navíc někteří, i místní redaktoři, např. pan Vaverka, hodnotí i pohodlé nejen jako houpavý podvozek, ale hlavně tlumení tan na přejezdech a tam je DS4 velmi úspěšná, jak už psal výše Perun, tak na silenblocích a tlumičích evidentně Citroen nešetřil.
Totéž např. platí pro pružiny verzus vzduch. Pro některé je pohodlnější BMW 5-er než C6 na pneumatice a dá se to chápat.
Takže neodsuzuj předem.
Totéž např. platí pro pružiny verzus vzduch. Pro některé je pohodlnější BMW 5-er než C6 na pneumatice a dá se to chápat.
Takže neodsuzuj předem.
Neeee, nejsi příznivcem značky Volkswagen, vůůůbec... jen teda jednoho Golfa máš doma... před nedávnem jsi pro změnu více fandil Fordu, ale to jsi měl Focusa.
Nikde kolega nepsal nic o kvalitě, stejně jako nahoře o ní nepsal GTI, tak nevím, kam jsi ke své dedukci došel? 😲 8-s
Nikde kolega nepsal nic o kvalitě, stejně jako nahoře o ní nepsal GTI, tak nevím, kam jsi ke své dedukci došel? 😲 8-s
A už jsi za něco ten půlmega v reálu vyplácnul, nebo tu jen tak do větru plácáš o vyplácávání?
Na hledisko okoukání pozor, lítáš tu v tom jak nudle v bandě. Zrovna tak pojem - líbí/nelíbí, to jsou pojmy leda tak z mateřské školky.
Ve vztahu k realitě je právě ta DS4 vozem, který se rychle okouká a GOLF vozem k neokoukání. Vsadím se, že ty to ale vnímáš obráceně... 😄 No... mě věřit nemusíš, zeptej se na tohle nějakého odborníka, například se na tohle zeptej redaktora.
Na hledisko okoukání pozor, lítáš tu v tom jak nudle v bandě. Zrovna tak pojem - líbí/nelíbí, to jsou pojmy leda tak z mateřské školky.
Ve vztahu k realitě je právě ta DS4 vozem, který se rychle okouká a GOLF vozem k neokoukání. Vsadím se, že ty to ale vnímáš obráceně... 😄 No... mě věřit nemusíš, zeptej se na tohle nějakého odborníka, například se na tohle zeptej redaktora.
Nejsem odborník na VW, jsem motorista a diskutuji zde o autech. Nápad v této třídě měl (má) především Volkswagen s Golfem. Co považuješ za nápad u DS4? Tu ostrou hranu zadních otevřených dveří? Nebo snad to, že se nedají stahovat zadní okénka? Takovýchto nápadů má každá automobilka hodně, jde o to, co vyjede za bránu podniku. Novost, tedy ten tvůj nápad DS4 spočívá možná v tom, že má jít o jakýsi crossover kompakt. To ovšem bohužel není nic nového, jede na tom například kaškai od Nissanu. Obě auta vypadají jak po nášupu hrachovou kaší. Pravděpodobně tě zrovna tohle na autech přitahuje.
Chceš-li být na silnici za originála, a máš-li k tomu pět set tisíc, je to poměrně fuška. Důležité je, zda se chceš za originála považovat sám 😄 pak ber třeba tu DS4, nebo tu originalitu očekáváš rovněž od hodnotících soudů veřejnosti. Ve velkosériovém francouzském autě za půl mega tě každej přehlédne jak lány, ausgerechnet v DS4, chceš-li být i pro veřejnost originál, to bys musel do rukodělných značek, které v podstatě kusovou výrobou karoserií a současným využitím velkosériových motorů, techniky, podlah, jsou schopny naplňovat originalitní pět set tisícové touhy (počítej to však spíše do miliónu), takových garážových mistrů jako jsi ty. Horní DS4 není žádný originál, je to stejný mainstream jako zmíněný Nissan.
Pokud je pro tebe k nerozeznání například Golf od Rocca, doporučuju se tu dále netrapnit a navštívit rovnou očaře. Možná, že když pořídíš brýle, pochopíš nakonec i to, proč holt je v Evropě hlavně zájem o Golfa či o toho ROCCA a nikoliv o C4...
Chceš-li být na silnici za originála, a máš-li k tomu pět set tisíc, je to poměrně fuška. Důležité je, zda se chceš za originála považovat sám 😄 pak ber třeba tu DS4, nebo tu originalitu očekáváš rovněž od hodnotících soudů veřejnosti. Ve velkosériovém francouzském autě za půl mega tě každej přehlédne jak lány, ausgerechnet v DS4, chceš-li být i pro veřejnost originál, to bys musel do rukodělných značek, které v podstatě kusovou výrobou karoserií a současným využitím velkosériových motorů, techniky, podlah, jsou schopny naplňovat originalitní pět set tisícové touhy (počítej to však spíše do miliónu), takových garážových mistrů jako jsi ty. Horní DS4 není žádný originál, je to stejný mainstream jako zmíněný Nissan.
Pokud je pro tebe k nerozeznání například Golf od Rocca, doporučuju se tu dále netrapnit a navštívit rovnou očaře. Možná, že když pořídíš brýle, pochopíš nakonec i to, proč holt je v Evropě hlavně zájem o Golfa či o toho ROCCA a nikoliv o C4...
Ale já se vo technice přece vůbec nezmiňoval. Hodnotil sem jenom design. Je jasný, že např. DSG nebo TSI sou špičkový věci. Dále sem napsal "téměř k nerozeznání", né že je já vod sebe nepoznam. Ikdyž z určitý vzdálenosti, kdy jednotlivý modely jinejch značek od sebe bezpečně rozeznám, tak u VW mam problém. A to je podle mě špatně. Těch jednotlivejch modelů jezdí už tak dost a když sou všechny téměř stejný, tak se to hned okouká. A já když za něco vyplácnu dejme tomu půl mega, tak chci aby to bylo originální a pěkný. Ale je mi jasný, že každej má jiný hodnoty a proto se těch aut prodává hodně. Ale třeba když by ty auta byly jinačí podle toho, jak řikam já, tak by se jich prodalo třeba ještě víc...
Ja raději nic zkoušet nebudu protože by to mohlo byt drahe. >😁 Zkoušet budu až budu vybirat novy vuz a to bude asi později jak za 2-3 roky ikdyž.....
Ok, tak tedy za DVA a PŮL roku se podívejte "zhodnoťte" (případně si dojděte vyzkoušet) Citroën DS4 😉
Mě osobně nějak DS3/4 nezajimaji. Ja zatim kupuji auta civilnich verzy a tam prostě citron strada. Jinak auta snu no cokoliv od BMW nebo Astn Martin. Zvlašť to BMW protože je realnějši a heslo "podvozek rychlejši než motor" mě tedy laka vic než to co poskytuje Citron.
To "ve druhé polovině životnosti" zní (pro "laika") jistě dobře, ale já se ptala JAK dlouho se prodává (2 roky) 😉
PS: Tak za 2 roky mrkněte na nabídku DS4 a ozkoušejte 295 koníkový DS4 Racing s pohonem 4x4 😄
PS: Tak za 2 roky mrkněte na nabídku DS4 a ozkoušejte 295 koníkový DS4 Racing s pohonem 4x4 😄
To dá ROZUM - když (malé auto) DS3, tak BENZÍN a nejlépe THP (no a samozřejmě Racing :yes: 😄
PS: V "nouzi" VTi 120 😉
PPS: ROZDÍLně dopadly "naftové a benzínové" testy i u GOLFu a FOCUSu a "mého" C5 a ... a to prostě NEní až tak "výjímečné" (a pro vůz "typu" DS3 je myslím JASNĚ "lepší/zajímavější" volbou benzín - NE kvůli vaším zkušenostem/názoru, myslím "obecně" 😄
PS: V "nouzi" VTi 120 😉
PPS: ROZDÍLně dopadly "naftové a benzínové" testy i u GOLFu a FOCUSu a "mého" C5 a ... a to prostě NEní až tak "výjímečné" (a pro vůz "typu" DS3 je myslím JASNĚ "lepší/zajímavější" volbou benzín - NE kvůli vaším zkušenostem/názoru, myslím "obecně" 😄
Nejde "o vás", ale "celkově" 😉
Myslím že "objektivně" je v kategorii malých vozů zajímavý mimořádný chválený a i ony srovnávací testy vyhrávající model DS3 (nejlépe 1.6 THP, popř. Racing). Ve střední třídě je konstrukčně mimořádný (zatímco Passat má vpodstatě platformu z GOLFu, tak C5 z C6 - ten "druhý" přístup se mi líbí VÍC :yes: 😄 ) C5 ve vyšších verzích - má asi nejlepší sedadla ve třídě, s vrstvenými skly je VYNIKAJÍCÍ odhlučnění a s motorem 2.2 HDi 150 kW/450 Nm se mi jeví IDEÁLním vozem své kategorie (i když já raději "s (těmi) 6ti" 😉
PS: A zatím vás (logicky 😄 ) NEmohl žádný "dostat", neb jak jste napsal - NIKDY jste se ŽÁDNÝM ještě NEjel 😉
PPS: Mohu-li mít dotaz (neb v kartě to napsané nemáte), jaké je VAŠE "auto snů", popř. auto "reálných" snů, popřípadě auto? 😉
Myslím že "objektivně" je v kategorii malých vozů zajímavý mimořádný chválený a i ony srovnávací testy vyhrávající model DS3 (nejlépe 1.6 THP, popř. Racing). Ve střední třídě je konstrukčně mimořádný (zatímco Passat má vpodstatě platformu z GOLFu, tak C5 z C6 - ten "druhý" přístup se mi líbí VÍC :yes: 😄 ) C5 ve vyšších verzích - má asi nejlepší sedadla ve třídě, s vrstvenými skly je VYNIKAJÍCÍ odhlučnění a s motorem 2.2 HDi 150 kW/450 Nm se mi jeví IDEÁLním vozem své kategorie (i když já raději "s (těmi) 6ti" 😉
PS: A zatím vás (logicky 😄 ) NEmohl žádný "dostat", neb jak jste napsal - NIKDY jste se ŽÁDNÝM ještě NEjel 😉
PPS: Mohu-li mít dotaz (neb v kartě to napsané nemáte), jaké je VAŠE "auto snů", popř. auto "reálných" snů, popřípadě auto? 😉
tento vikend som najazdil s DS3 HDI90 (1.6 68kW) a je naivne si mysliet ze toto auto ma rovnake jazdne vlastnosti ako DS3 VTi120 alebo VTi95 ... kazde toto auto ma inu prevodovku (ten diesel ma asi najhorsiu) inak nastavene riadenie a tlmenie... auto ako celok jazdi uplne inak...
to iste plati aj o peugeot 308... tam su rozdiely este markatnejsie...
a DS4? z vnutra je krasna, zvonka tiez ale obavam sa ze na dobre jazdenie bude treba naj dobre motorizacie (bohuzial)
to iste plati aj o peugeot 308... tam su rozdiely este markatnejsie...
a DS4? z vnutra je krasna, zvonka tiez ale obavam sa ze na dobre jazdenie bude treba naj dobre motorizacie (bohuzial)
Řekl bych že je v druhe polovině sve životnosti a i přesto je na špičce toho co lze a ještě lepe nelze v něm mit.
Já NEřekla že NEmají (žádnou) váhu! (to by bylo rozhodně NEdorozumění)
PS: V tuhle chvilku ještě NEvíme jaké "přesně" DS4 bude (teď se dají hodnotit leda ty použité materiály apod.) - i proto jsem odkazovala spíše na DS3 kde testů (včetně těch srovnávacích) problěhlo "evropou" již dost, nabídka je kompletní a LZE "plnohodnotně" říci jaké to auto je (a lze si ho i půjčit a projet se v něm)
PPS: Nu a DS4 NEvypadá "špatně" - mne osobně by (reálně) zajímala jen verze Racing 4x4 s 295 koníky - ale ta bude jako dáreček až k příštím Vánocům, to je přece jen ještě docela daleko..
Pěkný den 😄
PS: V tuhle chvilku ještě NEvíme jaké "přesně" DS4 bude (teď se dají hodnotit leda ty použité materiály apod.) - i proto jsem odkazovala spíše na DS3 kde testů (včetně těch srovnávacích) problěhlo "evropou" již dost, nabídka je kompletní a LZE "plnohodnotně" říci jaké to auto je (a lze si ho i půjčit a projet se v něm)
PPS: Nu a DS4 NEvypadá "špatně" - mne osobně by (reálně) zajímala jen verze Racing 4x4 s 295 koníky - ale ta bude jako dáreček až k příštím Vánocům, to je přece jen ještě docela daleko..
Pěkný den 😄
FAKT rozlišujete auta (jen) podle znáčku na kapotě? Mne učili že je to "malinko" složitější 😄
Tak "starý" Golf? JAK dlouho že se prodává tahle generace? 😉
PS: Zkuste "rozehrát" konfigurace DS3 (u DS4 ještě nejsou k dispozici všechny varianty a motory) - a "dejte vědět" 😄
PS: Zkuste "rozehrát" konfigurace DS3 (u DS4 ještě nejsou k dispozici všechny varianty a motory) - a "dejte vědět" 😄
Testy na Auto.cz neberu jako prioritni maji sve nejen mušky ale řekl bych mouchy. Určitě nezvolavam BRAVO TEST jako jisty zdejši mastil. Ale myslim že bodove hodnoceni vychazi z jistych zkušenosti a s přihlednutim na danou ketegorii. Zvlašť ty zkušenosti jsou tim čim mi budeme těžko oplyvat. Takže určitě testy na zdejšim webu maji svou vahu a nevšiml jsem si že by někomu bylo nějak nadržovano.
Pokud to OPRAVDU chcete "vyhrocovat", tak si člověk občas OPRAVDU musí "vybrat" čemu věřit 😄
PS: Jesli vy volíte/preferujete ("nad vším) textík např. na auto.cz - je to VAŠE volba (já doporučuji VŠECHNY informace "protřepat promíchat" a až POTÉ použít). Pro mne by bylo ZAJÍMAVĚJŠÍ, kdyby se např. onen Michal Fokt zůčasnil oněch SROVNÁVACÍCH (t.j. "porovnávacích") testů, co by řekl POTÉ 😉
PPS: Sama jsem totiž pár takovýchto "českých" (když už je tak nazýváte) testíků psala a vím že ... 😄
Ale jinak STÁLE doporučuji vlákno "Test", čas 13:11 😉
PS: Jesli vy volíte/preferujete ("nad vším) textík např. na auto.cz - je to VAŠE volba (já doporučuji VŠECHNY informace "protřepat promíchat" a až POTÉ použít). Pro mne by bylo ZAJÍMAVĚJŠÍ, kdyby se např. onen Michal Fokt zůčasnil oněch SROVNÁVACÍCH (t.j. "porovnávacích") testů, co by řekl POTÉ 😉
PPS: Sama jsem totiž pár takovýchto "českých" (když už je tak nazýváte) testíků psala a vím že ... 😄
Ale jinak STÁLE doporučuji vlákno "Test", čas 13:11 😉
Takže opět neberete test AUTO.CZ za pravdivy. Je mi jasne že při přečteni věty v tomto testu "na Citroen dobre" se nečte zrovna nejlip.
Samo že vim o singl/multi testech ze kterych v těch DE vychazi jako vitěz Golf ktery sejmul jak A3 tak BMW 1 a to jak v benzinu tak dieslu.
Samo že vim o singl/multi testech ze kterych v těch DE vychazi jako vitěz Golf ktery sejmul jak A3 tak BMW 1 a to jak v benzinu tak dieslu.
Jestli STEJNĚ "pečlivě" zpracováváte/analyzujete i ostatní texty o autech, tak "to už chápu" 😉
PROČ stále opakujete to s tím "Česky test = na ho... test"? Třeba úvodní věta TOHOTO "testíku" (zde "nahoře") je ok 😄
Zdůrazňovala jsem slovo SROVNÁVACí testy - které jsou pravda MNOHEM náročnější, dělá je VÍCE lidí, jsou včetně přesných MĚŘENí ... a jsou celkově od dost DRAŽŠí. Máte představu jak probíhá např. onen (český) "testík" na jaký jste dal odkaz? Já ano 😉
PROČ stále opakujete to s tím "Česky test = na ho... test"? Třeba úvodní věta TOHOTO "testíku" (zde "nahoře") je ok 😄
Zdůrazňovala jsem slovo SROVNÁVACí testy - které jsou pravda MNOHEM náročnější, dělá je VÍCE lidí, jsou včetně přesných MĚŘENí ... a jsou celkově od dost DRAŽŠí. Máte představu jak probíhá např. onen (český) "testík" na jaký jste dal odkaz? Já ano 😉
To je radosti, že možná jakoprémiové DS 4 stačí na starý Golf. Stačí mu k tomu teda design. Na víceprvek se zatím nezmohli, snad to i nevadí. Zadní okýnka deklasují Forman praktik, protože jsou průhledné. Golf neudělá tolik parády, ale když to rozehraješ s konfiguracema, tak Golf ostatní zašlape.
Jak jsem psal Česky test=na hov.no test. Jo německe testy znam ale opravdu se mi nechce někde hledat apod. Navic jini diskutujici považuji DE testy taky za houno. Vy považujete ty z AUTO.CZ no každy to ma jinak. Ja si přečtu všechny + zkušenosti od jistych lidi a majitelu a udělam si obrazek sam. Takže se budu opakovat ale značku Citroen považuju za podpruměrnou že s tim mate problem chapu. Někdo je prostě nej jiny pruměrny atd.
Dlouhodobé testy AutoBild považuji za to skoro NEJlepší co jen může být :yes: 😄
VELMi náročné, VELMi drahé - ale STOJí to zato! 😉
VELMi náročné, VELMi drahé - ale STOJí to zato! 😉
NEvím kde je "problém" 😉
NEznám Michala Fokta, zato ZNÁM německé i britské SROVNÁVACÍ (!) testy, kde v "přímém srovnání" právě tento vůz zvítězil nad Cliem Gordini, Mini JCW či Audi 1.4 TFSi ... 😄
PS: Doporučuji občas mrknout i JINAM než jen na auto.cz 😉
PPS: Mohu-li doporučit, německé testy bývají výborné "na měření", britské na "povídání" (jak auta jezdí 😄
(mám takový POCIT, že "trpíte" podobně jako G-alina T-atjana I-vanova ... nějak "to nejde do hlavy" CO se to děje, že? 😉
A teď VÁŽNĚ: Psal jste že s Citroën modely máte NULOVÉ zkušenosti - doporučení jak postupovat jsem vám napsala na vláknu "Test" v 13:11
Pěkný den (např. s DS3 Racing :yes: 😄
NEznám Michala Fokta, zato ZNÁM německé i britské SROVNÁVACÍ (!) testy, kde v "přímém srovnání" právě tento vůz zvítězil nad Cliem Gordini, Mini JCW či Audi 1.4 TFSi ... 😄
PS: Doporučuji občas mrknout i JINAM než jen na auto.cz 😉
PPS: Mohu-li doporučit, německé testy bývají výborné "na měření", britské na "povídání" (jak auta jezdí 😄
(mám takový POCIT, že "trpíte" podobně jako G-alina T-atjana I-vanova ... nějak "to nejde do hlavy" CO se to děje, že? 😉
A teď VÁŽNĚ: Psal jste že s Citroën modely máte NULOVÉ zkušenosti - doporučení jak postupovat jsem vám napsala na vláknu "Test" v 13:11
Pěkný den (např. s DS3 Racing :yes: 😄
To je normální. Čím víc to auto Němce (mimo Opelu, ten je evil) ohrožuje, tím větší kolem toho bude dělat cirkus. Jen se vzpomeňme na F500, Giuliettu, Mégana, Quattroporte a třeba Mondeo. >😒]
Anebo výsledky dlouhodobých testů AutoBildu.
Anebo výsledky dlouhodobých testů AutoBildu.
To ma byt ta parada od Citroenu? 😒 No jo no je to česky test takže vlastně tam lžou.
[odkaz]
[odkaz]
Ano - TAKÉ jsem si všimla! 😄
PS: Skoro je mi jí líto (chudinky G-aliny T-atjany I-vanovny)
PS: Skoro je mi jí líto (chudinky G-aliny T-atjany I-vanovny)
Na velkých kolech mi DS4 komfortní nepřipadala.... Můj dojem je že je komfortní mín neč c4.
Jinak ten jeho příspěvek je jeho starý dobře známý ryzí standard, čili kravina shora dolů, komplet...
Ale muselo to být hodně těžké takhle dlouhý text napsat s okousanými prsty, které GTI z DS4 evidentně má >😁 >😁 >😁
Jinak ten jeho příspěvek je jeho starý dobře známý ryzí standard, čili kravina shora dolů, komplet...
Ale muselo to být hodně těžké takhle dlouhý text napsat s okousanými prsty, které GTI z DS4 evidentně má >😁 >😁 >😁
Ale "pocuvajte" ! 😄
Ona (má hospodyně) G-alina T-atjana I-vanovna je teď jen v ŠOKu, jak je možné že ta francouzská značka "je najednou" taková nějaká až jako "kvalitnější" než designovými nápady "ne zcela sršící" aktuální Golf či Passat 😉
G-alina T-atjana I-vanovna MÍVÁ "zajímavé" pohledy na věc a občas i VELMi - teď se asi jen LEKLA ... že se možná najdou tací co ta auta začnou třeba srovnávat (a dovedete si představit text o tom, že Citroën má kvalitnější provedení/slícování nebo použil kvalitnější materiály v interiéru než ... 😄
PS: Už chápete v JAKÉM je ŠOKu?!? 😉
Pěkný den (s DS3 a zřejmě i s DS4 :yes: 😄
Ona (má hospodyně) G-alina T-atjana I-vanovna je teď jen v ŠOKu, jak je možné že ta francouzská značka "je najednou" taková nějaká až jako "kvalitnější" než designovými nápady "ne zcela sršící" aktuální Golf či Passat 😉
G-alina T-atjana I-vanovna MÍVÁ "zajímavé" pohledy na věc a občas i VELMi - teď se asi jen LEKLA ... že se možná najdou tací co ta auta začnou třeba srovnávat (a dovedete si představit text o tom, že Citroën má kvalitnější provedení/slícování nebo použil kvalitnější materiály v interiéru než ... 😄
PS: Už chápete v JAKÉM je ŠOKu?!? 😉
Pěkný den (s DS3 a zřejmě i s DS4 :yes: 😄
Kdepak se piše o těch lepšich věcech ? Kež by měl Citroen kvalitnějši a lepši pružiny+tlumiče ve všech modelech a lepe je sladil. A ne se o to snažit jen u dražšich modelu s jakž takž vysledkem.
Tohle bude asi "bolet" 😉
V Citroën(u) DS4 jsou použity kvalitnější materiály i kvalitnější pružiny a tlumiče než v GOLFu = nápad automaticky NEznamená "lepší a kvalitnější", tady jde ale relativně ORIGINALní nápad "ruku v ruce" s použitím špičkových materiálů a komponent vůbec ... a to už "lepší a kvalitnější" spíše ZNAMENÁ 😄
V Citroën(u) DS4 jsou použity kvalitnější materiály i kvalitnější pružiny a tlumiče než v GOLFu = nápad automaticky NEznamená "lepší a kvalitnější", tady jde ale relativně ORIGINALní nápad "ruku v ruce" s použitím špičkových materiálů a komponent vůbec ... a to už "lepší a kvalitnější" spíše ZNAMENÁ 😄
V tom případě by jste si asi MĚL přečíst nějaký ten testík DS3 (možná nejlepšího vozu své kategorie - dle některých britských i německých testů bez toho "možná" 😄
PS: Nebo si něco přečíst o konstrukci podvozku a odpružení C6 (nebo alespoň C5 😉 ) - a VIDA, on je to konstrukční NADprůměr 😄
PPS: C5 doporučujeme nejlépe kombinovat s 2.2 HDi 150 kW/450 Nm, samozřejmě v nabídce ho máme i "se šesti" (v biturbu) - kdy je nám Golf GTi při předjíždění kamionů "brzdou provozu" :yes: 😄
NEdejte na "český pohled", (minimálně) v tomhle případě je "trochu out" 😉
(Nejdřív) PŘEČÍST (pak) VYZKOUŠET (a až) pak "hodnotit"
Pěkný den (s některými CITROËNy určitě ano - třeba z řady DS 😄
PS: Nebo si něco přečíst o konstrukci podvozku a odpružení C6 (nebo alespoň C5 😉 ) - a VIDA, on je to konstrukční NADprůměr 😄
PPS: C5 doporučujeme nejlépe kombinovat s 2.2 HDi 150 kW/450 Nm, samozřejmě v nabídce ho máme i "se šesti" (v biturbu) - kdy je nám Golf GTi při předjíždění kamionů "brzdou provozu" :yes: 😄
NEdejte na "český pohled", (minimálně) v tomhle případě je "trochu out" 😉
(Nejdřív) PŘEČÍST (pak) VYZKOUŠET (a až) pak "hodnotit"
Pěkný den (s některými CITROËNy určitě ano - třeba z řady DS 😄
To že ma napad znamena že je lepši,kvalitnějši atd. ? No a asi mam lepši oči než ty ale ja modely VW od sebe rozeznam a to že vas par jedincu považuje design vozu VW nudnym je pouze vaš problem. No a proč VW design nějak zasadně neměni na to aď ti odpovi davy lidi kteři je kupujou. Zřejmě to ale bude tim že si to tak žadaji.
Neboj nejsem přiznivcem značky VW ale nejsem slepy a asi ani ne blby. >😁
Neboj nejsem přiznivcem značky VW ale nejsem slepy a asi ani ne blby. >😁
Tohlencto auto má aspoň nápad, narozdíl vod všech nudnejch Volkswagenů, který sou téměř k nerozeznání jak od sebe navzájem, tak i vod předchozích generací. A proto bych se tě, jako odborníka na VW, chtěl zeptat, proč tomu tak je?
Ja značku Citroen ač s ni nemam žadne zkušenosti a ani je nehodlam mit považuji za podpruměrnou.
TESTů modelu DS3 je v němčině i angličtině celkem DOSTatek - a o "alespoň průměr" se spíše NEjedná 😉
DS4 používá jiné (lepší - snad až výrazně lepší) pružiny a tlumiče - nevíte PŘESNĚ jaké?
Děkuji 😄
Děkuji 😄
Ja nepišu že by byl Citroen špatny ale většina konkurence je na tom podle mě prostě lip takže proto ten podpruměr. Někomu to ale stači.
Někteři považuji tento članek za test ? 😲 Uvidime až bude opravdovy test jestli se dokaže Citroen konečně vyloudit z podpruměru alespoň na ten pruměr.
si robis *, ten dilinko vie iba eseje pisat, za volantom este nesedel.. ako mozes od neho cakat zmysluplnu vetu? To je miestny saso, podobny je este white lable, A.K.A obhajca GTIho
Ta kola by mne také zajímala, tahle 19ti palcová jsou sice opravdu "šik", ale i pro vůz střední třídy je to velikost "až až" (19ky má třeba Ferrari California! 😉 )
Pěkný den (s Ferrari California i s DS4 😄
Pěkný den (s Ferrari California i s DS4 😄
:yes: 😄
PS: Nejvýraznější "mínus" CITROËNu DS4 je pouze "obyčejně" hrající hifi systém Denon 😉
PS: Nejvýraznější "mínus" CITROËNu DS4 je pouze "obyčejně" hrající hifi systém Denon 😉
Změnil jsem názor na DS 4. Tohle je pro paničku bez dětí co pojíždí mezi kavárnama a solárkem a spokojí se s neprémii. Bral jsem to z pohledu druhého auta prorodinu, ale pro to se to nehodí.
Trenér koncernu se předhání s citrónkovou trenérkou kdo vymyslí větší mimorealitní příspěvek.
No spravne tu mely byt dotazy na redakci, ale koukam ze tu je spis valka pro citronu a proti 😉
No nic, auto pekne, ale skoda toho tvrdeho podvozku, Citroen byl vzdy spis mekky pohodlny a podle mne se toho mel drzet, ale mozna by stacilo nemit 19" kola, to uz je na tak male auto tedy docela dost. Radeji pripluji ve stylu pohody, nez pridrncim s rozlamanymi zady ;-\
No nic, auto pekne, ale skoda toho tvrdeho podvozku, Citroen byl vzdy spis mekky pohodlny a podle mne se toho mel drzet, ale mozna by stacilo nemit 19" kola, to uz je na tak male auto tedy docela dost. Radeji pripluji ve stylu pohody, nez pridrncim s rozlamanymi zady ;-\
pár ťukanců a zapamatuješ si, kde máš zadek, např. Vyzkoušeno na voze, kterému zadek vidět není >😁
Co mě zajímá😒br />
- jestli si dobře pamatuji, tak jste měli/máte v dlouhodobém testu P3008. Zajímá mě porovnání mezi těmito vozy, především jízdní. Vycházím z toho, že oba voy jsou zvýšenou variantou svých běžných verzí. Prosím, nesrovnávejte zadní sedadla, to by napadlo jen úplného neználka.
- dále mě zajímá, kdo bude test psát?
- a poslední dotaz je, jak se změní chování vozu při přechodu z 19" na 17" kola.
- dále mě zajímá, kdo bude test psát?
- a poslední dotaz je, jak se změní chování vozu při přechodu z 19" na 17" kola.
na teba a tvoj slovník tu tiež nie je nikto zvedavý, tak prečo sa sem ťaháš, čo si pri*jebaný?
Audi = (pro mnohé) symbol kvalitního či spíše NEJkvalitnějšího interiéru (a špičkových materiálů) 😉
PS: RÁDA použiji jiný (lepší) příklad/příměr - co navrhujete? 😄
PPS: Vy si mne asi s někým pletete, já NEjsem "pri*ebana", JÁ s sebou "všude Audi (určitě) NEtahám" 😉
PS: RÁDA použiji jiný (lepší) příklad/příměr - co navrhujete? 😄
PPS: Vy si mne asi s někým pletete, já NEjsem "pri*ebana", JÁ s sebou "všude Audi (určitě) NEtahám" 😉
To je STRACH (nebo děs?)! Znalkyně a fanynka GIGAvwýrobce automobilů všech značek (zrovna pohltili a "přesně" v duchu své známé praxe "vývojově sloučili" letité výrobce nákladních automobilů Scania a MAN - takže se do budoucna budou lišit zřejmě též lišit hlavně znáčky na kapotě 😐 ) se snad opravdu BOJí (nové řady "obyčejného" francouzského výrobce - to tu ještě NEbylo! 😉
PS: Nebo "děsí" až NEčekané kvality interiéru a odhlučnění, kde tak trochu "na domácí půdě" PORÁŽí i "prémiové" Audi? 😄
PS: Nebo "děsí" až NEčekané kvality interiéru a odhlučnění, kde tak trochu "na domácí půdě" PORÁŽí i "prémiové" Audi? 😄
ZASOUSTŘEĎTE SE ... vidíte před sebou "typ" zákazníka Citroën(u) DS4? Tak, správně, SOUSTŘEĎTE se, dívejte se - má snad někde u sebe 1,5 litrovou PET lahev? Čouhá mu z kapsy baloňáku termoska? 😉
Pěkný den (s DS4 :yes: 😄
Pěkný den (s DS4 :yes: 😄
A co HYBRIDní verze 4x4 s 295 koníky?
(zadní okna stahovat NEtřeba, neb zadní dveře jsou stejně jen pro (snazší) uložení aktovky/kabelky - tohle NEmá být "rodinné auto" 😉
Pro jednoho VELMi pohodlné skvěle odhlučněné auto, v kategorii jen TĚŽKO hledat lepší (NEhledejte, zatím takové NEní 😄 ), když si občas svezete přítelkyni/milenku STÁLE skvělé auto, když jí později proměníte v manželku STÁLE skvělé auto, když si pak pořídíte mimčo STÁLE skvělé auto, když mu za 2 roky brášku/sestřičku - JE čas "postoupit" do DS5 😉
(zadní okna stahovat NEtřeba, neb zadní dveře jsou stejně jen pro (snazší) uložení aktovky/kabelky - tohle NEmá být "rodinné auto" 😉
Pro jednoho VELMi pohodlné skvěle odhlučněné auto, v kategorii jen TĚŽKO hledat lepší (NEhledejte, zatím takové NEní 😄 ), když si občas svezete přítelkyni/milenku STÁLE skvělé auto, když jí později proměníte v manželku STÁLE skvělé auto, když si pak pořídíte mimčo STÁLE skvělé auto, když mu za 2 roky brášku/sestřičku - JE čas "postoupit" do DS5 😉
Všechno se naučíš, novinář to bude mít s 1000 km najetými horší (to najedou i méně), člověk, kdo na tom nalítá 10 000 km a umí řídit, tak se naučí brzo... Ten,kdo se nenaučá parkovat jinde, tady tápat bude taky. Ono přehlednost je sice důležitá (tady pořád lepší než v New Beatlu), ale v řidiči je rozhodující část. 😉
Plácáš se v tom, silně, ale co už, bude tě třeba přivézt zpět na tu správnou kolej, i když těžkou vykolejenou lokomotivu zpět na trať nahodit jde jen těžkou technikou.
V celém příspěvku jaksi opomíjíš, že DS4 není jediný kompakt Citroenu, naopak, onen prostornější, praktičtější a "Citroenovější" bráška je C4. Možná jsi na něj zapomněl, možná jej ani neznáš, ale nejpravděpodobněji se ti jen nehodí jen do krámu.
A proč DS4? Na to stačí rozhled, ne ten u vás v Horním Zapadákově, kde je posvícení Octavii TDI, ale trochu dál, po Evropě. O tom, že kompakt nemusí mít vzadu královsky místa, přesvědčilo BMW 1-er. Ano, ono má sice zadní pohon, ale 2/3 jeho majitelů dle průzkumu žije v iluzi, že jde o echt předokolku. Proč? protože Evrpan dnes žije sám, případně v páru, rodičovství se odkládá na 30-35 let, trh stylovek a dražších aut se rozšiřuje, menší auta díky ekologickému hledisku také jdou lépe na odbyt... atd.
A tohle prosím nevíš? Takový prosťáček nejsi.
Golfa nech Golfem, ten má jinou skupinu zákazníku a konkurentem pro něj je C4.
K Otázkám. Svezení je komfortní, perfektně odhlučněné, vzadu je místa pořád více jako v Octavii I, tedy nejrodinnějším voze v ČR, přitom tohle není rodinný kompakt, od rodinného svezení má tady PSA C4 Picasso, 3008, 5008 atd. a tam rozhodně s rodinou mít problém nebudeš. Čili nesnaž se nutit DS4 těm, komu nepatří.
V celém příspěvku jaksi opomíjíš, že DS4 není jediný kompakt Citroenu, naopak, onen prostornější, praktičtější a "Citroenovější" bráška je C4. Možná jsi na něj zapomněl, možná jej ani neznáš, ale nejpravděpodobněji se ti jen nehodí jen do krámu.
A proč DS4? Na to stačí rozhled, ne ten u vás v Horním Zapadákově, kde je posvícení Octavii TDI, ale trochu dál, po Evropě. O tom, že kompakt nemusí mít vzadu královsky místa, přesvědčilo BMW 1-er. Ano, ono má sice zadní pohon, ale 2/3 jeho majitelů dle průzkumu žije v iluzi, že jde o echt předokolku. Proč? protože Evrpan dnes žije sám, případně v páru, rodičovství se odkládá na 30-35 let, trh stylovek a dražších aut se rozšiřuje, menší auta díky ekologickému hledisku také jdou lépe na odbyt... atd.
A tohle prosím nevíš? Takový prosťáček nejsi.
Golfa nech Golfem, ten má jinou skupinu zákazníku a konkurentem pro něj je C4.
K Otázkám. Svezení je komfortní, perfektně odhlučněné, vzadu je místa pořád více jako v Octavii I, tedy nejrodinnějším voze v ČR, přitom tohle není rodinný kompakt, od rodinného svezení má tady PSA C4 Picasso, 3008, 5008 atd. a tam rozhodně s rodinou mít problém nebudeš. Čili nesnaž se nutit DS4 těm, komu nepatří.
Je to takový... kompaktní francouzský sebejistý sympatický vejtaha. Co však zarazí na první pohled, to je - adorace fanoušků (?) Citroenu, kteří na diskusích jásají především nad tím, že deesčtyřka není vybavena jízdním charakterem klasických citroenů... A právě tahle úsměvná rozpolcenost, myslím, nejvěrněji vykresluje charakter fanoušků deesčtyřky. Neumím si totiž představit, že by tu zase například fanda Alfy Romeo jásal nad tím, že Giulietta konečně nejede jako klasická Alfa...
Je to prostě bída. Vůz v mnohých očích pravděpodobně mírně deklasuje umírněnost kabinových poměrů panujících v zadních partiích - okna nejdou stahovat, nárty, jak ukázal autosalon, nelze kam strčit... a tak zůstává jen okouzlený údiv fanoušků nad tím, že uvnitř je to majstrštyk. V této velikostní třídě je však majstrštykem v kabině asi už stopadesát let GOLF, VOLKSWAGEN GOLF. To je uživatelská, ergonomická reference, a když si toho golfa osadíš uvnitř kůží, je to v podstatě kompaktní nebe. Je ovšem otázka, jakou kabinu čekáš ty. To připouštím. Znám plno lidí, jimž porcelánový jelen v říji zaparkovaný v sekretáři na vyšívané dečce po babičce dědy, plní dokonalou domácí estetickou službu...
Takže jak na DS4? No, zatím jsem se všude dočetl především, že vůz je hravý, zábavný... jako by snad někdo, kdo si jde koupit kompaktní hatchback vyžadoval jako základní garážový přínos vozu v jeho hravosti a zábavnosti. Samozřejmě nikoliv, u aut této kategorie jde předevšim o praktičnost. Někdo by možná mohl namítnout, že přece ale existují auta pro zábavu... Klid, klid, klid... mainstreamový zábavný kompakt (má-li jít o základní genetickou informaci), to je dokonalý garážový protimluv.
Takže dámské auto? Počítám, že ani v téhle rovině to nebude mít DS4 zrovna lehké, ženy totiž preferují pohledovou lehkost, přehlednost vozu, a samozřejmě také jeho praktičnost, například v užívání zadních sedadel dětmi. Měl-li bych dát nějaký pozitivní příklad vozu pro dámu z dané třídy, pak z Francie... kupodivu nic, avšak taková Giulietta, ta nejednu krásnou ženu jistě uhrane. Leda snad, že by jistá crossoverová bachratost karoserie DS4 přitahovala obdobně v břišních partiích vybavené ženy. Podle pravidla svůj k svému...
DS4 velmi vítám, jakkoli sice nerozumím její komplexní konfiguraci, vnímám velmi silně snahu Citroenu posouvat dále designovou legendu této značky. V širších, zejména konkurenčních souvislostech však čekám u tohoto modelu spíše menší neúspěch, než-li větší úspěch...
Otázka - lze zadní sedadla a vše co s nimi souvisí, to jest především velikost zadních dveří, absence spouštěcího mechanismu zadních oken, vnímat jako regulerní sedadla, či jde spíše o specifickou variaci kompaktu 2+2? Zajímá mě též komfort sezení (velikost chodidla - euroslon - tedy cca 44) nastupování a vystupování, manipulace s dveřmi přes atypickou kliku, rizikovost možného nechtěného kontaktu s do prostoru vytrčenou hranou zadních otevřených dveří, a samozřejmě soužití s dětským sedadlem.
Je to prostě bída. Vůz v mnohých očích pravděpodobně mírně deklasuje umírněnost kabinových poměrů panujících v zadních partiích - okna nejdou stahovat, nárty, jak ukázal autosalon, nelze kam strčit... a tak zůstává jen okouzlený údiv fanoušků nad tím, že uvnitř je to majstrštyk. V této velikostní třídě je však majstrštykem v kabině asi už stopadesát let GOLF, VOLKSWAGEN GOLF. To je uživatelská, ergonomická reference, a když si toho golfa osadíš uvnitř kůží, je to v podstatě kompaktní nebe. Je ovšem otázka, jakou kabinu čekáš ty. To připouštím. Znám plno lidí, jimž porcelánový jelen v říji zaparkovaný v sekretáři na vyšívané dečce po babičce dědy, plní dokonalou domácí estetickou službu...
Takže jak na DS4? No, zatím jsem se všude dočetl především, že vůz je hravý, zábavný... jako by snad někdo, kdo si jde koupit kompaktní hatchback vyžadoval jako základní garážový přínos vozu v jeho hravosti a zábavnosti. Samozřejmě nikoliv, u aut této kategorie jde předevšim o praktičnost. Někdo by možná mohl namítnout, že přece ale existují auta pro zábavu... Klid, klid, klid... mainstreamový zábavný kompakt (má-li jít o základní genetickou informaci), to je dokonalý garážový protimluv.
Takže dámské auto? Počítám, že ani v téhle rovině to nebude mít DS4 zrovna lehké, ženy totiž preferují pohledovou lehkost, přehlednost vozu, a samozřejmě také jeho praktičnost, například v užívání zadních sedadel dětmi. Měl-li bych dát nějaký pozitivní příklad vozu pro dámu z dané třídy, pak z Francie... kupodivu nic, avšak taková Giulietta, ta nejednu krásnou ženu jistě uhrane. Leda snad, že by jistá crossoverová bachratost karoserie DS4 přitahovala obdobně v břišních partiích vybavené ženy. Podle pravidla svůj k svému...
DS4 velmi vítám, jakkoli sice nerozumím její komplexní konfiguraci, vnímám velmi silně snahu Citroenu posouvat dále designovou legendu této značky. V širších, zejména konkurenčních souvislostech však čekám u tohoto modelu spíše menší neúspěch, než-li větší úspěch...
Otázka - lze zadní sedadla a vše co s nimi souvisí, to jest především velikost zadních dveří, absence spouštěcího mechanismu zadních oken, vnímat jako regulerní sedadla, či jde spíše o specifickou variaci kompaktu 2+2? Zajímá mě též komfort sezení (velikost chodidla - euroslon - tedy cca 44) nastupování a vystupování, manipulace s dveřmi přes atypickou kliku, rizikovost možného nechtěného kontaktu s do prostoru vytrčenou hranou zadních otevřených dveří, a samozřejmě soužití s dětským sedadlem.
😉 , mě by zajímalo proč výrobce myslí na břečku z automatu nebo z várnice, ale není kam dát normální PETka 1,5l s vodou nebo termoska s kafem z kávy.
Tak to určitě, ale stejně to bude vnímaný jako obyčejnej citroen, možná kdybych to viděl naživo, změním názor. Ale za ty prachy to koupí jenom fanda značky pro manželku, to můžu mít rovnou třeba toho zmíněnýho golfa gti 235 koní a to už je úplně jiný svezeníčko. RCZ mi dává smysl a je hodně zajímavý tohle je slabší.
Postavit tohle auto vedle B, vedle 1er, vedle A3 tak má jasně navrch. Udělat zadní stahovací okna a vzadu mít víceprvek tak neexistuje rozumný důvod, proč to auto odsuzovat kvůli původu.
To mě zajímá.... a kde je? ....středová konzola nebo kde? ...jinak bych to nechtěl....když není kam dát kafe tu gou tak to nechci. 😒
Neznalec si těžko uvědomí, že je to něco víc, než jen obyčejnej citron, chtělo by tu exkluzivitu, že je to DS zvýraznit, takovej Lexus neb oInfinity, tam je to hned jasný. Za ty prachy radši vymazlenou Jůlii nebo trochu připlatit za VW golf GTI oslavenec 35 let, nebo ještě ten nejmenší Lexus, ale nevím cenu.
..ne ne, o soudruzích z NDR tu naštěstí není řeč 😄
DS4 je stylová extraliga, a jak vidno z textu, nejen stylová. Utlumit devatenáctipalcová kola na tradičním českém asfaltovém ementálu, to už chce použít nejen výtečné tlumiče a kvalitně dimenzované silentbloky, ale také pořádně tuhou karoserii..
Že tedy Citroën se svou "téměř-prémiovou" řadou jízdně konkuruje těm nejlepším v segmentu, to by čekal málokdo, ale po usednutí do interiéru (vyzkoušel jsem v Brně) už to takové překvapení není. Mimo anabázi se zadním párem dveří v podstatě nemá řada DS4 chybu. A jak bylo napsáno výše... DS4 ty drobné prohřešky její majitelé rádi odpustí :yes😒br />
Takže zpět k otázce..
Mě by jenom zajímalo, jestli mou ženu z DS4 po zkušební jízdě někdo dostane pryč... Soudě dle jejích reakcí na první pohled asi ne 😄
DS4 je stylová extraliga, a jak vidno z textu, nejen stylová. Utlumit devatenáctipalcová kola na tradičním českém asfaltovém ementálu, to už chce použít nejen výtečné tlumiče a kvalitně dimenzované silentbloky, ale také pořádně tuhou karoserii..
Že tedy Citroën se svou "téměř-prémiovou" řadou jízdně konkuruje těm nejlepším v segmentu, to by čekal málokdo, ale po usednutí do interiéru (vyzkoušel jsem v Brně) už to takové překvapení není. Mimo anabázi se zadním párem dveří v podstatě nemá řada DS4 chybu. A jak bylo napsáno výše... DS4 ty drobné prohřešky její majitelé rádi odpustí :yes😒br />
Takže zpět k otázce..
Mě by jenom zajímalo, jestli mou ženu z DS4 po zkušební jízdě někdo dostane pryč... Soudě dle jejích reakcí na první pohled asi ne 😄