Novinky
Takže z vyjímečného Maserati (které využívalo vývoj Ferrari), udělají tuctovku (využívající zaostávající techniku Chrysleru). Tahle auta se mi vždycky moc líbila...
Hlavně že tu bylo řečí, že Alfu by koncern zahubil a sami zanudlovanci nacpou kus Chrysleru do Maserati. To je jako, kdyby koncern použil kus Passatu 3,6 na nové Lambo. Všechno zničí.
ved nikto ešte nevie čo budú zdielať spoločné a tu už padajú závery, že nové maserati bude pomaly prekapotovaný Jeep či Chrysler... apropo nema náhodu aj Cayenne zrovna ten motor 3,6 z Passatu?
A ty si snad nemyslis, ze to bude jen prekabateny GC? Asi jako Fiat Freemont... Chudak Maserati. Kdy jen tem italum prestane hrabat?!
ty máš nejaké informácie s kuloárov Maserati resp. koncernu Fiat, ked to s takou istotou tvrdíš? ja nemám..ale predpokladám, že to bude maximálne zdielanie niektorých komponentov ...tieto články bez výpovednej hodnoty sa tu objavujú už niekoľko týždňov, treba si prečítať aj talianske servery napríklad autoblog.it
to samé se říkalo o "nové" Lancii Thema, že bude sice na bázi Chrysleru 300 ale všichni očekávali vlastní interiér ve stylu Lancia, kompletně přepracovanou přední a zadní část odpovídající designu Lancií a nakonec ?
všem spadla čelist, když Fiat představil Chrysler 300 s přelepenými znáčky bez jakýchkoliv dalších úprav.
Proč bysme se měli teď domnívat, že to bude u Maserati jinak ? 😉
všem spadla čelist, když Fiat představil Chrysler 300 s přelepenými znáčky bez jakýchkoliv dalších úprav.
Proč bysme se měli teď domnívat, že to bude u Maserati jinak ? 😉
takže predpokladáš, že v maserati su taký tupci, že vlastne z JEEPu len odlepia znak a prilepia mu na kapotu trojzubec...zaujímavé...inak nič čo tu píšeš sa o lancii nepísalo, od začiatku bolo jasné, že sa stane to čo sa stalo...a vôbec to nikoho neprekvapilo a ani nepotešilo
tak to buddeš muset líp hledat v diskuzích 😉
v akých ? tu na auto.cz ja som písal o reálnych informáciach a nie o ničím nepodložených dohadoch, ktorých je plná aj táto debata...
Hele, uz ti tu krome Freemontu pripomneli i Lancii. Co chces vic? Bude to JGC jen s prelepnymi znacky a mona (MOZNA) troskou te Conolly v interieru. A Maserati tim vykopou hrob. Maserati totiz neni a nikdy nebylo jako Porsche, kteremu se tah s Cayenne vydaril.
A jestli temi realnymi informacemi myslis sliby talianu, tak to jsi dost naivni...
A jestli temi realnymi informacemi myslis sliby talianu, tak to jsi dost naivni...
takže JEEP s trojzubcom? >😁 sám tomu neveríš...a nepleť sem lanciu či freemont..maserati je úplne iná liga..písal som sa o reálnych informáciach ohladom chrysleru a lancie, ktoré sa bohužial splnili tak neprekrúcaj...tvoje názory na talianské autá tu pozná každý takže sa asi zbytočne snažím o konštruktívnu diskusiu ..pekný deň želám 😄
zajímavý že jinde sem dneska čet že právě se bude vyrábět v itálii v modeně,ale možná to neví ani samotný italoameričani >😁
Porsche zachranil Cayenne kuzi, proc to nezkusit zopakovat? Maserati ma podle me porad dobry zvuk, takze muzou Cayennu ukousnout dost velky kolac trhu.
A male Maserati, na to jsem moc zvedavy, ani se mi moc neprici svatba s Chryslerem. Takova pekna 5m zadokolka s trojzubcem na kapote a Pentikem pod ni, uaaa, to bude zradlo!
A male Maserati, na to jsem moc zvedavy, ani se mi moc neprici svatba s Chryslerem. Takova pekna 5m zadokolka s trojzubcem na kapote a Pentikem pod ni, uaaa, to bude zradlo!
Maserati s Pentastarem?
Copak Maserati nemá dost výborných benzínových motorů? 8-s
Copak Maserati nemá dost výborných benzínových motorů? 8-s
Napríklad? 😄
Napríklad ten, co montují do Quattroporte.
S benzínovými motory opravdu Maserati problém nemá. Je nesmysl tam cpát něco od Chrysleru. To značce nepomůže, spíš ji zdiskredituje.
S benzínovými motory opravdu Maserati problém nemá. Je nesmysl tam cpát něco od Chrysleru. To značce nepomůže, spíš ji zdiskredituje.
A nie je napríklad ten od Ferrari? Nič v zlom, ale momentálne je to jedno či je to od Chrysleru, alebo od Ferrari - je to tiež už iba jeden koncern. 😉
PS: Pre doslovacitovačov a nečítačovmedziriadkami - je veľký rozdiel medzi Chryslerom a Ferrari, ale v rámci financií koncernu je to zrejme jedno...
PS: Pre doslovacitovačov a nečítačovmedziriadkami - je veľký rozdiel medzi Chryslerom a Ferrari, ale v rámci financií koncernu je to zrejme jedno...
Motor od Ferrari (ano, vím že je má) má naprosto jinou charakteristiku a o zvuku ani nemluvě, než cokoli od Chrysleru. Změnilo by to naprosto vnímání a očekávání od Maserati.
Ale to ja viem, ide mi len o to, že teraz je to vlastne jedno. Proste tam bude iný koncernový motor. Mase v túto dobu vlastné motory proste nemá...
Jenže jak píšu, motory Ferrari jsou tak specifické a zákazníci to o nich vědí a poznají je i po zvuku, že když pod kapotou najdou něco od Chrysleru, tak v jejich očích už nebude Maserati poloviční Ferrari, ale poloviční Chrysler. A to si tato značka prostě nezaslouží.
Ak bude Mase s pentastarom o polovicu lacnejší, tak kašlať na motor z Ferrari a aj tých 2000 ľudí čo si ho kúpili. Za polovičnú cenu sa bude predávať rádovo lepšie. A o to predsa každému ide. Nehovorím, že je to dobré, ale je to proste fakt.
Člověk to může brát tak, že Maserati stejně nemá vlastní motor, ale rozdíl mezi americkou a italskou V8 je ohromný. Úplně jiný svět. Když si kupuji italské auto, chci italské chování. Motor od Ferrari je pro mě tisíckrát lepší možnost než motor od Chrysleru. Nejde mi o původce návrhu, ale o vyladění. Takže pokud bude točit 8, nebo lépe 9 tisíc, nabídne krásný ryk a požene se do otáček jako smyslů zbavený, tak ať je to klidně Američan v kořenech. Ale jinak ať mi to ani neleze na oči.
Podle mě je to v současné době právě motor, co Maserati prodává. Použitelnost interiéru QP mě vskutku neohromila. V podvozcích také najde konkurenci. Ale ten motor, ten ho dělal jedinečným.
Podle mě je to v současné době právě motor, co Maserati prodává. Použitelnost interiéru QP mě vskutku neohromila. V podvozcích také najde konkurenci. Ale ten motor, ten ho dělal jedinečným.
Tak maserati kdyby do nej nenacpali vybehove motory od ferrari by taky nebylo vubec nicim a nebo by uz ani neexistovalo jako znacka.
Zapomeli jste jake vyrabeli predtim modely??
To stare Quattroporte 1994-2001 napr. pocet vyrobenych kusu byl jen 2400......
A motory radeji nekomentovat...
Ne v evrope jsou prodeje podruzne tich par kusu co se tady proda nikoho nezajima ale v usa kdyz bude mit nase motory a ty jsou na spičce co do objemu tak do vykonu muze se hezky prodavat.
To same v rusku,cine jizni americe.
A proto vyroba u nas nase motory davam
:yes:
Zapomeli jste jake vyrabeli predtim modely??
To stare Quattroporte 1994-2001 napr. pocet vyrobenych kusu byl jen 2400......
A motory radeji nekomentovat...
Ne v evrope jsou prodeje podruzne tich par kusu co se tady proda nikoho nezajima ale v usa kdyz bude mit nase motory a ty jsou na spičce co do objemu tak do vykonu muze se hezky prodavat.
To same v rusku,cine jizni americe.
A proto vyroba u nas nase motory davam
:yes:
Jen pro upřesnění, "...bude mit nase motory" tím NAŠE myslíš a) vaše, protože pracuješ pro Chrysler, tedy vaše chryslerovské, nebo b) vaše americké, protože´s Američanem. Docela by mě zajímalo jestli se tu biješ za Chrysler, protože ti dává chleba (tomu bych snad i rozuměl) nebo jsi čistě dement typu wolffa, jak se mi to dosud jeví. 😲
No Pentastar je V6, coz by mi do "maleho" auta urcite stacilo. ten V6 je jeste rozumne optimum jako benzinovy motor pro bezneho cloveka, osmival uz je precejen dost.
Ja vim, kdyz uz budu kupovat Maserati, asi nebudu resit prijatelnejsi spotrebu u V6, ale i tak, do takoveho auta to bude bohate stacit
Ja vim, kdyz uz budu kupovat Maserati, asi nebudu resit prijatelnejsi spotrebu u V6, ale i tak, do takoveho auta to bude bohate stacit
Prečo by kupec Mase nemal riešiť spotrebu? Zvlášť pri Quattroporte...Teba by bavilo každých cca 400km tankovať? A to nehovorím o tom pocite tam vzadu v hlave, že to žerie aj malé deti okolo cesty... Podľa mňa je reálna spotreba cez 20l na 100 hlavným odpudzujúcim faktorom tohoto auta pre väčšinu ľudí čo o ňom premýšľajú.
.... mě se líbí, že zatímco pod článkem o reálných cenách reálného auta (Freemont) je naprosté ticho, tak tady, pod další recyklací všemožných plků, je náramně živo....
Ono totiž reálným faktem je, že fúze Fiat s Chryslerem je prozatím úspěšná. To se ovšem zdejším kritikům čehokoliv nehodí do krámu, takže namísto aby řešili reálné dopady té fúze (prodeje F500 v USA, Freemont v Evropě, ziskovost jak Chrysleru tak Fiatu atd.), tak tady generují nějaké bludy o trojzubci na chladiči Jeepu....
Já jsem v tomto ohledu zcela klidný. I tu blbou Giulii, která není zdaleka tak důležitá jako SUV od Masse, Marchione raději o rok a půl odloží, jen aby si byli jistí, že to auto bude dobré. Vážně si myslíte, že když se tak piplá s Alfou, že podělají něco u značky formátu Maserati? Až tady vyjde test Maserati Hemi, které nestačí ani na naftový Touareg, tak to sem pojďme Fiatu vytmavit, ale zatím je to opravdu jen mlácení prázdné slámy.... 😉
Ono totiž reálným faktem je, že fúze Fiat s Chryslerem je prozatím úspěšná. To se ovšem zdejším kritikům čehokoliv nehodí do krámu, takže namísto aby řešili reálné dopady té fúze (prodeje F500 v USA, Freemont v Evropě, ziskovost jak Chrysleru tak Fiatu atd.), tak tady generují nějaké bludy o trojzubci na chladiči Jeepu....
Já jsem v tomto ohledu zcela klidný. I tu blbou Giulii, která není zdaleka tak důležitá jako SUV od Masse, Marchione raději o rok a půl odloží, jen aby si byli jistí, že to auto bude dobré. Vážně si myslíte, že když se tak piplá s Alfou, že podělají něco u značky formátu Maserati? Až tady vyjde test Maserati Hemi, které nestačí ani na naftový Touareg, tak to sem pojďme Fiatu vytmavit, ale zatím je to opravdu jen mlácení prázdné slámy.... 😉
Tady se nikdo nehada o ziskovosti Fiatu ci Chrysleru. Ja osobne tady spis brecim nad likvidaci image italskych aut. Mel jsem je vzdy rad, nebot byla takova...no - italska 😄 . Misty odbyta, misty prihloupla, misty divna, misty krasna - ale vzdy dokazala chytnout za srdce. A ted? Chrysler s prelepenym znakem Fiat, dalsi se znakem Lancia a Maserati jako tuctove SUV. Je mozne, ze na tom Maserati vyvari neuveritelne prachy, kdyz si kdekdo bude moct priplatit par ojro a misto JGC si koupit "dovopravdicke" Maserati jako nejakej ropnej sejk... Ale pro mne uz nebude Maserati tou nedostizne vzdalenou modlou, ale jen dalsi mrtvou legendou. A navic se dost bojim, ze pres Maserati infiltruji SUV i do Ferrari, radeji nedomyslet...
Tak furt nějak doufám, že to takový průser nebude. A když už HEMI, tak SRT..