Novinky
Nechápu, proč mi píšeš, že "hrát" si na to že to jsou 2 různé vozy asi nebudete ani vy", když argumentuju právě tím, že passat cc má stejný podvozek jako klasický passat, protože JE to passat, což má i v názvu. Já si na něco hraju?
DS5 má v názvu pětku evokující číslo, se kterým vyjíždí zástupce střední třídy, takže žádné "pomezí" a bla, bla. Z tohohle h.ovna bič neupleteš, je to bída, ale jsem přesvědčen, že jen co se DS5 objeví, dozvíme se stejně, že je to "mňamka". Nevím, ale když čtu tvé příspěvky v nichž nějak figuruje vw nebo naopak citroen, mám silný dojem, že si nevidíš na špičku nosu. Chápu, že každá liška... atd., ale tahle diskusní kategorie je snad určena wolffům, nevím proč se tam pořád cpeš. :no:
DS5 má v názvu pětku evokující číslo, se kterým vyjíždí zástupce střední třídy, takže žádné "pomezí" a bla, bla. Z tohohle h.ovna bič neupleteš, je to bída, ale jsem přesvědčen, že jen co se DS5 objeví, dozvíme se stejně, že je to "mňamka". Nevím, ale když čtu tvé příspěvky v nichž nějak figuruje vw nebo naopak citroen, mám silný dojem, že si nevidíš na špičku nosu. Chápu, že každá liška... atd., ale tahle diskusní kategorie je snad určena wolffům, nevím proč se tam pořád cpeš. :no:
Je mi líto (že SI to neuvědomujete) - ZKLAMÁNí je to u obou. Když to chcete brát "důsledně", tak passat (i CC - "hrát" si na to že to jsou 2 různé vozy asi nebudete ani vy) je "klasickým" vozem STŘEDNí třídy (použití techniky GOLFu prostě NEní "chvályhodné" - pochopitelně OBA PASSATy by měly používat "lepší" platformu .. třeba jako C5 (s vyspělejším uchycením u předokolky TAK důležité přední nápravy - v případě PASSATu z Phaetonu, tak jako C5 používá podvozek z C6 😉
Takže zatímco Passat je "klasickým" vozem střední třídy, i na těchto stránkách jste se mohl dočíst, že DS5 (která se mi MOC líbí interiérem, ale NEpoužití podvozku C5 je pro mne zklamáním) je velikostně někde "na pomezí tříd" - mezi nižší střední a střední (takže "vytýkat mu že i DS5 používá jen podvozek svého příbuzného z nižší střední.. 😉 ). Uvidíme cenově, ale myslím že mé C5 V6 se ani NEpřiblíží = takovýhle interiér + podvozek z C6 (z vyšší střední) = cenově by to by bylo asi moc (ale i tak mne to NEtěší - měla jsem na hybridní DS5 docela "zálusk" a takhle jsem poněkud "rozpačitá" - uvidíme jaké budou použité pružiny a tlumiče, prostě se MUSÍM smířit s tím, že podvozek DS5 je použitou konstrukcí "jen" na úrovni PASSATu 😉
Takže zatímco Passat je "klasickým" vozem střední třídy, i na těchto stránkách jste se mohl dočíst, že DS5 (která se mi MOC líbí interiérem, ale NEpoužití podvozku C5 je pro mne zklamáním) je velikostně někde "na pomezí tříd" - mezi nižší střední a střední (takže "vytýkat mu že i DS5 používá jen podvozek svého příbuzného z nižší střední.. 😉 ). Uvidíme cenově, ale myslím že mé C5 V6 se ani NEpřiblíží = takovýhle interiér + podvozek z C6 (z vyšší střední) = cenově by to by bylo asi moc (ale i tak mne to NEtěší - měla jsem na hybridní DS5 docela "zálusk" a takhle jsem poněkud "rozpačitá" - uvidíme jaké budou použité pružiny a tlumiče, prostě se MUSÍM smířit s tím, že podvozek DS5 je použitou konstrukcí "jen" na úrovni PASSATu 😉
No, pro mě to není v případě cc otázka nahoře huj... není důvod, aby měl jinou techniku než standardní passat, když je to passat. U DS5 je ta snaha o "podvod" zjevná, název DS5 evokuje "lepší" C5ku, a ono dostaneme podvozek z C4. Nemluvě o tom, že podvozkové skupiny golfu jsou na výši a passatu mezi třídní konkurencí zajišťují konkurenceschopné jízdní vlastnosti, ale podvozek C4 je podprůměrný i v nižší střední. V DS5, kterou chápu jako pokus citroenu o premiový model ve střední třídě jsou vlečená ramena vzadu čistě na ostudu. Ty, jako zdejší kritik technologií jednotlivých aut, bys měla za tohle citroen cupovat na kusy v každém příspěvku. 😄 😉
Ano - to je STEJNÝ "přístup" (OBA jsou "ZKLAMÁNÍM") - tedy pro MNE (v případě DS5 alespoň lze říci "nahoře huj..." 😉
PS: MNĚ "se líbí" C5 na podvozku C6 :yes: 😄
(bohužel jak vidno z dnes zveřejněných prodejů - zákazníkům je to "VUŘT" ... kupují "stále to samé" - ať je pod kapotou "cokoli" 😉 i když spíše ;-\
PS: MNĚ "se líbí" C5 na podvozku C6 :yes: 😄
(bohužel jak vidno z dnes zveřejněných prodejů - zákazníkům je to "VUŘT" ... kupují "stále to samé" - ať je pod kapotou "cokoli" 😉 i když spíše ;-\
taky jsem volal a cc se dá dál objednávat minimálně do konce září takže zase nějakej neověřenej blábol ........... >😒] :no:
Takže dnes je 22.8. a Passat CC se prodává dál. Volal jsem si do prodejny, nové CeCe bude až na konci 1. čtvrtletí přístího roku. Jak to ti novináři dělaj........
No jo, mainstream, co čekáš, nám se ale tu prohání "premiový" DS5 na podvozku C4, z toho musíš mít kopřivku, co?! >😁 😉
Z minulé designové éry VW určitě nejhezčí model... Myslím, že hrany zničí jeho eleganci a lehkost... bohužel...
Já jsem nedávno našel jeden "citát" : Raději Mercedesem na golf, než-li Golfem do roboty >😁 Docela jsem se pobavil.
Golf není o tom, v jakém autě přijedeš, ale jestli se vůbec dokážeš trefit míčku na odpališti.
No neboj... Jestli to dostne čumák z aktualního Passatu, tak to moc jako šťastný krok nevidím a jak chtějí aplikovat hranatou grafiku do těch "slepených bonbónů" vzadu, z toho taky moc moudrý nejsem.
standardka na karlstejne na golfu v cc = honem zaparkovat a rychle od auta, aby ostatni nevideli, v cem jsem to prijel 😃)))
Skutečně, i mnozí z těch, které designový styl VW "unudil k smrti" >😁 přiznávají, že na tomhle autě něCCo je. Pro mě pak zůstává Scirocco daleko nejkrásnějším Volkswagenem, jehož elegance běžný Passat předchozí generace (či před F/L chcete-li) nedosahuje ani z Poloviny. Bez obav vezměte cécéčko na Karlštejn na Golf, jistě se neztratí ani mezi všudypřítomnou "prémií".
Tak přeju, aby mu ta elegance zůstala A má rok na to, aby mě o tom přesvědčil. 😉
Tak přeju, aby mu ta elegance zůstala A má rok na to, aby mě o tom přesvědčil. 😉
To co nazýváte "bla bla" je doslovná citace z textu o DS5 zde na auto.cz 😉
(máte "na to" to napsat autorovi textu? Jistěže NE - to si "typ" jako vy NEtroufne, na to NEmá.. >😒]
Cituji: "Vnější rozměry .. 4,5 ... a rozvor střídmě balancují na hranici nižší střední a střední třídy."
(Myslím že už jste se proti CITROËNu "rozvášnil" trochu "moc" - já si narozdíl od "některých" NEvymýšlím = přejděme k FAKTům (i když proč vám ten odkaz dávám, typ jako vy se za svá slova NIKDY NEomlouvá.. 😄
[odkaz]
Než zase začnete psát své "perly" jako je "bla bla" nebo "h... bič neupleteš" a podobné nesmysly - zkuste použít šedou kůru mozkovou a alespoň ty trosky znalostí o autech co máte, k většímu přehledu stačí JEN texty zde na auto.cz (které jste dnes opakovaně "shazoval" - ale autorovi textu (o C5 2.2 HDi), nejlépe "do očí" byste totéž co mně NEnapsal, že? 😉
(jste holt "týpek" co by kvalitu konkrétně CITROËNu NE"přiznal" ani kdyby zvítězil v 99 srovnáních ze 100 - a co je "hrdina" JEN v anonymitě internetu, takové "hudiny" fakt "miluji" 😄