Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Konec aktuálního VW Passat CC se blíží

David Bureš
Diskuze (18)
Poslední exempláře současného Volkswagenu Passat CC vyjedou z továrny Emden v polovině prosince.

Automobilka Volkswagen se připravuje na výrobu modernizovaného čtyřdveřového Passatu CC. Zákazníci mohou aktuální provedení objednávat už jen do 22. srpna 2011. Poslední exempláře současného Passatu CC mají vyjet z továrny Emden v polovině letošního prosince.

Po 22. srpnu 2011 už zákazníci nebudou moci zadávat objednávky na současný Passat CC. Na výběr už budou pouze skladové vozy u výrobce a u obchodníků. O konci výroby Passatu CC s pohonem všech kol byli prodejci informováni vedením automobilky už v polovině letošního července.

Po vzoru ostatních modelů Volkswagen dostane nový Passat CC upravenou tvář značky Volkswagen. Základní myšlenka z pera Waltera de'Silvy je zhmotněna v jednoduše pojaté, široké a nízké masce chladiče a ostře řezanými světlomety s bodovými diodami.

Z přídě proto zmizí světla s obloučky, symbol předchozí designové éry Volkswagenu. Z fotografií testovaných vozů rovněž vyplývá, že Passat CC dostane také pozměněná koncová světla nebo zadní nárazník.

Paleta nabízených motorů (1,8 TSI, 2,0 TSI, 3,6 V6 FSI a 2,0 TDI) se nejspíš měnit nebude. S premiérou se počítá na podzimní autosalon ve Frankfurtu, přesně rok po představení aktuální verze standardního Passatu sedan a kombi.

První generace Volkswagenu Passat CC byla uvedena na trh v polovině roku 2008. Třetí karosářská varianta Passatu, doplňující sedan a kombi, zamířila do tehdy ještě neobvyklého segmentu čtyřdveřových kupé, ve kterém osamoceně působila první generace Mercedesu-Benz CLS.

V následujících letech se má modelová řada Passatu ještě rozšířit. Sedan, kombi a čtyřdveřové kupé mají doplnit kabriolet, kupé a zřejmě i sedmimístné SUV.

David Bureš
Diskuze (18)
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2011 00:24
Re: KoneCC
To jste špatně pochopil - na "mechanických skupinách GOLFu" jsou/budou pochopitelně oba PASSATy, ostatně jak oba víme CC má jen trochu jinak "vytvarované vnější plechy" - to vše "důležité" co dělá auto autem je přece STEJNÉ.
To co nazýváte "bla bla" je doslovná citace z textu o DS5 zde na auto.cz ;-)
(máte "na to" to napsat autorovi textu? Jistěže NE - to si "typ" jako vy NEtroufne, na to NEmá.. >:-[]

Cituji: "Vnější rozměry .. 4,5 ... a rozvor střídmě balancují na hranici nižší střední a střední třídy."

(Myslím že už jste se proti CITROËNu "rozvášnil" trochu "moc" - já si narozdíl od "některých" NEvymýšlím = přejděme k FAKTům (i když proč vám ten odkaz dávám, typ jako vy se za svá slova NIKDY NEomlouvá.. :-)

[odkaz]

Než zase začnete psát své "perly" jako je "bla bla" nebo "h... bič neupleteš" a podobné nesmysly - zkuste použít šedou kůru mozkovou a alespoň ty trosky znalostí o autech co máte, k většímu přehledu stačí JEN texty zde na auto.cz (které jste dnes opakovaně "shazoval" - ale autorovi textu (o C5 2.2 HDi), nejlépe "do očí" byste totéž co mně NEnapsal, že? ;-)
(jste holt "týpek" co by kvalitu konkrétně CITROËNu NE"přiznal" ani kdyby zvítězil v 99 srovnáních ze 100 - a co je "hrdina" JEN v anonymitě internetu, takové "hudiny" fakt "miluji" :-)
Avatar - Dinar
22. 8. 2011 13:01
Re: KoneCC
Nechápu, proč mi píšeš, že "hrát" si na to že to jsou 2 různé vozy asi nebudete ani vy", když argumentuju právě tím, že passat cc má stejný podvozek jako klasický passat, protože JE to passat, což má i v názvu. Já si na něco hraju?

DS5 má v názvu pětku evokující číslo, se kterým vyjíždí zástupce střední třídy, takže žádné "pomezí" a bla, bla. Z tohohle h.ovna bič neupleteš, je to bída, ale jsem přesvědčen, že jen co se DS5 objeví, dozvíme se stejně, že je to "mňamka". Nevím, ale když čtu tvé příspěvky v nichž nějak figuruje vw nebo naopak citroen, mám silný dojem, že si nevidíš na špičku nosu. Chápu, že každá liška... atd., ale tahle diskusní kategorie je snad určena wolffům, nevím proč se tam pořád cpeš. :no:
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2011 12:47
Re: KoneCC
Je mi líto (že SI to neuvědomujete) - ZKLAMÁNí je to u obou. Když to chcete brát "důsledně", tak passat (i CC - "hrát" si na to že to jsou 2 různé vozy asi nebudete ani vy) je "klasickým" vozem STŘEDNí třídy (použití techniky GOLFu prostě NEní "chvályhodné" - pochopitelně OBA PASSATy by měly používat "lepší" platformu .. třeba jako C5 (s vyspělejším uchycením u předokolky TAK důležité přední nápravy - v případě PASSATu z Phaetonu, tak jako C5 používá podvozek z C6 ;-)
Takže zatímco Passat je "klasickým" vozem střední třídy, i na těchto stránkách jste se mohl dočíst, že DS5 (která se mi MOC líbí interiérem, ale NEpoužití podvozku C5 je pro mne zklamáním) je velikostně někde "na pomezí tříd" - mezi nižší střední a střední (takže "vytýkat mu že i DS5 používá jen podvozek svého příbuzného z nižší střední.. ;-) ). Uvidíme cenově, ale myslím že mé C5 V6 se ani NEpřiblíží = takovýhle interiér + podvozek z C6 (z vyšší střední) = cenově by to by bylo asi moc (ale i tak mne to NEtěší - měla jsem na hybridní DS5 docela "zálusk" a takhle jsem poněkud "rozpačitá" - uvidíme jaké budou použité pružiny a tlumiče, prostě se MUSÍM smířit s tím, že podvozek DS5 je použitou konstrukcí "jen" na úrovni PASSATu ;-)
Avatar - Dinar
22. 8. 2011 12:26
Re: KoneCC
No, pro mě to není v případě cc otázka nahoře huj... není důvod, aby měl jinou techniku než standardní passat, když je to passat. U DS5 je ta snaha o "podvod" zjevná, název DS5 evokuje "lepší" C5ku, a ono dostaneme podvozek z C4. Nemluvě o tom, že podvozkové skupiny golfu jsou na výši a passatu mezi třídní konkurencí zajišťují konkurenceschopné jízdní vlastnosti, ale podvozek C4 je podprůměrný i v nižší střední. V DS5, kterou chápu jako pokus citroenu o premiový model ve střední třídě jsou vlečená ramena vzadu čistě na ostudu. Ty, jako zdejší kritik technologií jednotlivých aut, bys měla za tohle citroen cupovat na kusy v každém příspěvku. :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2011 12:06
Re: KoneCC
Ano - to je STEJNÝ "přístup" (OBA jsou "ZKLAMÁNÍM") - tedy pro MNE (v případě DS5 alespoň lze říci "nahoře huj..." ;-)
PS: MNĚ "se líbí" C5 na podvozku C6 :yes: :-)
(bohužel jak vidno z dnes zveřejněných prodejů - zákazníkům je to "VUŘT" ... kupují "stále to samé" - ať je pod kapotou "cokoli" ;-) i když spíše ;-\