Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
"charakterem, zátahem i radostí z jízdy ale představovala oprávněný vrchol italského automobilového průmyslu" - tak toto napsat o V6 z produkce GM je naprostý vtip.... Když pominem, že "starý dobrý" alfácký V6 byl prostě lepší, tak onen obligátní vrchol se nenachází ve fabrikách někde u Neapole, ale o něco severněji v Maranellu.... Fakt nevím, jak na tuhle myšlenkovou konstrukci autor přišel.... :😉
Jinak auto pěkný.... škoda, že ho nikdo nechce....
Jinak auto pěkný.... škoda, že ho nikdo nechce....
No to s tim GM motorem je dobrej ulet...
To je lepší nekomentovat... Ten motor docela Alfici (za ty peníze) zabil... To pentastar je jiná liga... a originální Alfácké taky... A myslím, že nikdo kdo to auto skutečně vlastnil... nikdy tomu nevytýkal spotřebu... S tím se jaksi počítalo. Ale zvuk, projev... :yes😒br />
S 2,4 MJTD sem jezdil hodně svižně za 6,5 (a to to mělo 200 koní)
S 2,4 MJTD sem jezdil hodně svižně za 6,5 (a to to mělo 200 koní)
6,5 tak ve snu 😉
... případně si jel hodně svižně 110 na tempomat.
... případně si jel hodně svižně 110 na tempomat.
hadat se nebudu..
Vím co vím... Kdyby si mě znal, tak víš, že s autem se loudat neumím...
Vím co vím... Kdyby si mě znal, tak víš, že s autem se loudat neumím...
Tak to víš špatně 😉 Na druhou stranu, někde jsem taky četl, že X5 v třílitrový naftě jezdí za 7 .... takže asi tak
Tak 159 a X5 jsou trochu jiný auta...
Jinak ještě...
Na sprintmonitoru (nebo jak se ta uchylárna, kde si ještě uchylnější motoristé zapisují spotřebu jmenuje) jsou u Yetiny 1,8 TSI běžné spotřeby 7 litrů... A já s tím neumím pod 9 ať se snažím sebevíc...
Jinak ještě...
Na sprintmonitoru (nebo jak se ta uchylárna, kde si ještě uchylnější motoristé zapisují spotřebu jmenuje) jsou u Yetiny 1,8 TSI běžné spotřeby 7 litrů... A já s tím neumím pod 9 ať se snažím sebevíc...
Jiná auta, stejná blbost.
Až bude jezdit 200 koňový pětiválec s 1,8tuny těžkým autem, co má DPF a milion jiných ekohovadin na plný kotel za 6,5 ... tak ti postaví v Bruselu pomník.
Až bude jezdit 200 koňový pětiválec s 1,8tuny těžkým autem, co má DPF a milion jiných ekohovadin na plný kotel za 6,5 ... tak ti postaví v Bruselu pomník.
Tys necetl o F500 jak jel ve vlacku mezi A6 a Passatem 170 na plnej kotel se spotrebou 5.4?
To se nedivim, ze se divis, kdyz neznas mapu...
>😁
To se nedivim, ze se divis, kdyz neznas mapu...
>😁
No nikdo nemluví o plném kotli..
jedná se o průměrnou spotřebu, přičemž jezdím svižně... Svižně ale není totéž co plný kotel...
Pod pojmem svižně si představ můj styl jízdy....😒br /> Na dálnici kde to jde 200 (po většinou levý 150- 160), na okreskách kolem 110 - 130, v obcích na neutrál na dojezd, do zatáček nebrzdím, když už podřazuji, z kopce volně se zařazenou rychlostí... Zásadně ale nepředjíždím za každou cenu... město velmi volně v rámci limitů. Stačí?
je to svižně, ne plný kotel.
jedná se o průměrnou spotřebu, přičemž jezdím svižně... Svižně ale není totéž co plný kotel...
Pod pojmem svižně si představ můj styl jízdy....😒br /> Na dálnici kde to jde 200 (po většinou levý 150- 160), na okreskách kolem 110 - 130, v obcích na neutrál na dojezd, do zatáček nebrzdím, když už podřazuji, z kopce volně se zařazenou rychlostí... Zásadně ale nepředjíždím za každou cenu... město velmi volně v rámci limitů. Stačí?
je to svižně, ne plný kotel.
Wolffe, RS je jeden z mála lidí, co měl několik Alf a je schopen střízlivého úsudku. Jeho pohledů na věc si vážím.
Ale tys Alfu si nikdy neměl, jednou sis projel půjčený auto, a už máš ve všem jasno.
Připadá mi to stejné, jako když se kuře snaží být chytřejší než slepice. Ty tvý názory jsou pak v tomto ohledu asi tak hodnotné, jako můj názor na stáčivost medu v Burkina Faso.
Ale tys Alfu si nikdy neměl, jednou sis projel půjčený auto, a už máš ve všem jasno.
Připadá mi to stejné, jako když se kuře snaží být chytřejší než slepice. Ty tvý názory jsou pak v tomto ohledu asi tak hodnotné, jako můj názor na stáčivost medu v Burkina Faso.
Avšak tvé názory na Burkinu Faso jsou stejně hodnotné jako názory na koncern fiat...o obojím víš to samé.....existují...vše ostatní jsou jen výmysly někoho kdo takový vuz nikdy neměl..avšak takové názory mohou mít jen, jak si poznamenal výše cosi o primitivismu, primitivní omezenci pro které je vrchol světa mít dízlovýho pasata f čipu a nepřipustí že by mohlo existovat i něco jiného...směješ se tu stále lidem, kteří tu pořád rozebírají zlepšující se kvalitu alf, že žijí ve snu a coby kdyby...ale sám jsi přesně takový..pořád žiješ v nějakém jiném světě kde vše co není koncern W je špatné a naopak koncern W vyrábí dokonalá auta.....trochu rozhledu a nadhledu by to chtělo místo vlhkých snů o GTI-čku vylepeném nad postelí...Už je to tvé bezhlavě hájení koncernu za každou cenu vážně trapné!! nejsou to špatná auta, možná jsou nadpruměrná co se týká ergonomie a praktičnosti....což je duvod proč jsou tak prodejné.....většina lidí bere aruto jako spotřební zboží...a ve vozy tak bere i w...proto i heslo DAS AUTO.... tak tu pořád z toho nedělej něco co W nikdy není a ani nebude!...
Po dalnici 200 = plny kotel (ano i u 159 2,4 JTDM) = 12l/100km
Kde to jde 150 - 160 = 9 - 10 l/100km
110 - 130 na okreskach = realne tak 80 - 110 = 7 - 8 l/100km
Mesto = co? Ostrava uplne bez zacpy, nebo kompletne zacpana Viden?
Ostrava = 6 - 8l/100km, Viden = klidne i 12l/100km.
Prumer si spocitej sam.
S timto autem (159 SW 2,4 JTDM/154kW) a motorizaci mam najeto asi 5000 km, vesmes prave na trase Ostrava - Viden, vetsinou tam sprint po dalnici, zpatky kochacka po okreskach.
Kde to jde 150 - 160 = 9 - 10 l/100km
110 - 130 na okreskach = realne tak 80 - 110 = 7 - 8 l/100km
Mesto = co? Ostrava uplne bez zacpy, nebo kompletne zacpana Viden?
Ostrava = 6 - 8l/100km, Viden = klidne i 12l/100km.
Prumer si spocitej sam.
S timto autem (159 SW 2,4 JTDM/154kW) a motorizaci mam najeto asi 5000 km, vesmes prave na trase Ostrava - Viden, vetsinou tam sprint po dalnici, zpatky kochacka po okreskach.
:yes: a to ještě mluvíš o 154kW verzi, která má nižší spotřebu.
Jinak wolffe, i na tom tvém vysmívaném spritmonitoru, je průměr všech lidí 8,14. Sundej růžové brýle.
Jinak wolffe, i na tom tvém vysmívaném spritmonitoru, je průměr všech lidí 8,14. Sundej růžové brýle.
Na Pemprsstar kaslu - ja chci od Alfy motor ALFA-ROMEO! 3.2 V6 byl nadherny motor vzhledove, zvukove i vykonove. Ano, 3.2 od VW mu to mozna na sprintu natrel, ale za volantem GT 3.2 jsem si opravdu uzival. S motorem od GM se proste jen vezes. I kdyby vyladili zvuk, to vedomi je proste tady :no😒br />
Na spotrebu samozreme kaslat, pokud jdes do takoveho exota, tak to nesmis sockovat...
Na spotrebu samozreme kaslat, pokud jdes do takoveho exota, tak to nesmis sockovat...
Ten pemprs star bude to stejné... Já sem klidný.. To už si italové pohlídají... (a nevyvolávej duchy, jinak ho tady toho na Bé máme cobydub).
Busso... zabily emisní normy...
Busso... zabily emisní normy...
Mě opravdu začíná fascinovat, jak jednoduše fanoušek hází za hlavu hodnoty definující značku. Hlavně aby "něco" bylo.
Začínám si opravdu přát, aby to VW Alfu koupilo. Myslím, že by to Alfě jen prospělo a u tebe bych chtěl vidět tu gymnastiku.
Začínám si opravdu přát, aby to VW Alfu koupilo. Myslím, že by to Alfě jen prospělo a u tebe bych chtěl vidět tu gymnastiku.
jasně, zatímco Pentastar do "V" s litrovým výkonem defacto stejným jako to Busso je zrazení značky, prodej Němcům a instalace TSi-ček by byla její obrodou :yes: 😄
Jinak viz příspěvek níže, co píšu Mariachimu.
Není nad virtuální fandy, co nikdy nic od Alfy neměli, ale přesně ví, co by měla vyrábět.... :😉
Jinak viz příspěvek níže, co píšu Mariachimu.
Není nad virtuální fandy, co nikdy nic od Alfy neměli, ale přesně ví, co by měla vyrábět.... :😉
Jojo, tak Alfě by jistě místo amerických motorů prospěly ty maďarský... Tomu rozumím... Tak já raději ten americký blok upravený v Patrola Serra na italský naturel... Rozumím tomu, že to asi nepobereš.. ale netrap se tím, nečekám to. On ten šestiválec je ve střední třídě stěžejní v prodejích... 😄 A ostatní motory neviděly itálii ani z rychlíku.. 😉
Jenže ty TOP motorizace z velké části pracují na definici image značky.
Busso zabila Alfa (Fiat) tim, ze ho nevyvijela. Klidne to dnes mohl byt taky nejaky 3.5 nebo 3.6 V6 s novou elektronikou + JTS. To by se ale muselo "nekomu" chtit do toho navrazet ojra.
Ja proste chci italske auto s italskym motorem, brzdami Brembo, elektronikou Magnetti-Marelli, budiky Veglia, volantem a pedaly MOMO, samozrejme na kolech OZ s Pirellkama...
To chci dnes asi moc, ze?
Ja proste chci italske auto s italskym motorem, brzdami Brembo, elektronikou Magnetti-Marelli, budiky Veglia, volantem a pedaly MOMO, samozrejme na kolech OZ s Pirellkama...
To chci dnes asi moc, ze?
ježišikriste.... ještě tady napiš něco o návratu k transaxle, hliníkových kastlích, Mille Miglia apod. Éra klasických šestiválů od AR skončila, a to z jednoduchého důvodu - PRODĚLÁVALO SE NA TOM. Italský trh je příliš chudý na to, aby uživil jejich vývoj, v Německu vládnou Němci a jinde se to neprodává. Proto Alfě skoro nikdy žádné velké auto nevyšlo - né proto, že by byly špatné, ale proto, že prostě italský trh je malý a neuživí se to tam.
Takže nech těch plaček a akceptuj realitu....
Kolik nových aut s busso V6 sis koupil, když pro ně tak horuješ? Nebo to má jako Fiat dotovat, aby se tady na diskusi zvedaly palce??? Bože....
Jestli miluješ klasické Alfy, kde je vše italské, tak si kup veterána....
Takže nech těch plaček a akceptuj realitu....
Kolik nových aut s busso V6 sis koupil, když pro ně tak horuješ? Nebo to má jako Fiat dotovat, aby se tady na diskusi zvedaly palce??? Bože....
Jestli miluješ klasické Alfy, kde je vše italské, tak si kup veterána....
Já jen podotýkám, že současná Giullietta přesně taková je (Brembo, Momo, Pirelli) a že by si ho mariachi a nebo další koupil, to sem si nevšiml... A to Giulietta na rozdíl od Mita těm co to vadí, ani nepůsobí tak vykuleně...
>😒]
>😒]
Ty snad vis s cim ja jezdim, ci co jsem si koupil? >😁
Giulietta byla v hledacku, ale psal jsem to tady uz vicekrat - neberu ten hnusny predek a co vic: pri jizde mi vadi prilis clenita palubovka. Jinak je to opravdu skvele auto. :yes:
Giulietta byla v hledacku, ale psal jsem to tady uz vicekrat - neberu ten hnusny predek a co vic: pri jizde mi vadi prilis clenita palubovka. Jinak je to opravdu skvele auto. :yes:
Jo vím, že tě vyrazili z autosalonu Fiatu jako somráka.. to mi stačí... >😒] >😒]
Wolffe ty kdyz se nekdy nahodou tak rozohnis, ze zapomenes na sve manyry, tak se s tebou i da diskutovat. Ale pak vychladnes a zase klesnes do bahna wolffovskeho chovani. :no:
Od něho ubohé, ale to je prostě on. Psychicky nemocný a nevyrovnaný člověk.
Napíšu něco na co si tady sám stěžoval..., já to jen zopakuju a sem ubožák...? Tak já nevím... mě ze salonu nevyhodili...(v lepším případě neignorovali) >😁
A co koupil? jakési 1,2 TSíčko...,ale už nevím jestli je to fabie octa, Golf či Jetta... Co jiného...To si už enpamatuju co psal...
Ale mě je to celkem Jenda.. Tak jako tak si koupil to na co měl a co mu asi vyhovuje (resp. vyhovovalo, když dělal nákup).
A co koupil? jakési 1,2 TSíčko...,ale už nevím jestli je to fabie octa, Golf či Jetta... Co jiného...To si už enpamatuju co psal...
Ale mě je to celkem Jenda.. Tak jako tak si koupil to na co měl a co mu asi vyhovuje (resp. vyhovovalo, když dělal nákup).
Wolffe ja jsem si nestezoval, jen jsem popsal chovani prodejcu u jednoho dealera. Ja jsem nesel kupovat, ale vybirat. Nakup (edy prevzeti aut a platbu) mel udelat nekdo uplne jiny a neslo o zadne tsicko, ale 12 dodavek a dva valniky. Zkus si sam spocitat, o kolik svou firmu tim svym ignorantstvim pripravili na nakupu aut a naslednem servise.
A mimochodem - prekvapeni pro tebe - nemam auto od koncernu VW.
A mimochodem - prekvapeni pro tebe - nemam auto od koncernu VW.
Použiju slova jednoho zdejšího inteligenta... Zde se totiž hodí...
Bla Bla Bla...
P.S. Já se tě neptal na to čím jezdíš a nebo co si vybíral a nebo kupoval (to je tvoje věc)... Ten "popis" si moc dobře pamatuju (a opravdu mám toho na zapamatování dost..na to abych si pamatoval každou blbost z internetu,ale toto si pamatuju rozdhodně líp než ty jízdu ve vláčku 200 F 500)... Ale to neřeš... Mě je to taky jedno... >😁 Já nemám akcie ani VW ani Fiatu (mě jen auta baví), takže mě to nechává úplně chladným... Já si tady jen nestěžoval jak zlí a oškliví v tom Fiatu jsou... To si tady psal ty... 😉
Ty máš prostě jen jednu smůlu.. že si se dobrovolně zařadil do skupinju fijatobijců za každou cenu... To, že jejich určitá část dělá pro někoho za něco vím, ty tam zřejmě nepatříš... a já jen pak mohu jen nechápat, proč máš potřebu za každou cenu tady do Fiatu (ať udělá co udělá) kopat..., zejména, když máš možnost svobodného výběru a Fiat i s celou Alfou Romeo,Llancií, Ferrari, Maserati a Chryslerem ti může být tedy u zadku... To je jediné, co mě tak nějak na těch "nezávislých" bijcích není jasné... ('když pominu Jossalitovi věty bez smyslu, logiky a významu).
Bla Bla Bla...
P.S. Já se tě neptal na to čím jezdíš a nebo co si vybíral a nebo kupoval (to je tvoje věc)... Ten "popis" si moc dobře pamatuju (a opravdu mám toho na zapamatování dost..na to abych si pamatoval každou blbost z internetu,ale toto si pamatuju rozdhodně líp než ty jízdu ve vláčku 200 F 500)... Ale to neřeš... Mě je to taky jedno... >😁 Já nemám akcie ani VW ani Fiatu (mě jen auta baví), takže mě to nechává úplně chladným... Já si tady jen nestěžoval jak zlí a oškliví v tom Fiatu jsou... To si tady psal ty... 😉
Ty máš prostě jen jednu smůlu.. že si se dobrovolně zařadil do skupinju fijatobijců za každou cenu... To, že jejich určitá část dělá pro někoho za něco vím, ty tam zřejmě nepatříš... a já jen pak mohu jen nechápat, proč máš potřebu za každou cenu tady do Fiatu (ať udělá co udělá) kopat..., zejména, když máš možnost svobodného výběru a Fiat i s celou Alfou Romeo,Llancií, Ferrari, Maserati a Chryslerem ti může být tedy u zadku... To je jediné, co mě tak nějak na těch "nezávislých" bijcích není jasné... ('když pominu Jossalitovi věty bez smyslu, logiky a významu).
Ja nejsem fiatobijec ani se nesnazim do nikoho ani do niceho kopat. Jen se fanaticke vykriky virtualnich fandu (dik Mr. Murphy za definici :yes: ) snazim dostat na pevnou zem. Osobne Fiatu preju uzdraveni a Alfe obzvlast.
Nemusis mne hned titulovat jako jezise, ja nejsem verici.
Nepisu o technologii, ale o znacce a jeji definici.
A osobne se od srdce smeju tomu, jak je vam - zarytym fanouskum - u zadku amerikanizace tech "vasich" italskych aut, ale za to germanizaci nedokazete prekousnout.
Nepisu o technologii, ale o znacce a jeji definici.
A osobne se od srdce smeju tomu, jak je vam - zarytym fanouskum - u zadku amerikanizace tech "vasich" italskych aut, ale za to germanizaci nedokazete prekousnout.
ano, tak jestli se má alfa definovat tím, že bude z ryze italských dílů a bude neúspěšná a prodělečná, tak ať je raději globální, ale úspěšná a povedená....
To jestli je auto z italskych (francouzskych, nemeckych, ruskych, cinskych...) dilu nema co delat s tim, jestli je uspesne, ci nikoliv. Jsem si jisty, ze italsti konstrukteri, inzenyri a designeri jsou schopni navrhnout italske auto, ktere bude prodejne uspesne. Otazka je, proc to vedeni Fiatu nechce a resi krizi prelepovanim znacku.
mam 159. 1.9.
Neviem ako jazdite, ale ja nie som schopny zrazit spotrebu pod 7, skor je to 7,5. Spotrebu 6,5 som mal jediny raz, ked sme isli v zime do talianska a kamosi sa suchtali 120 na Passate, tak som isiel pomaly s nimi. Inac jazdim v rozmedzi 10-30 nad povolenu rychlost.
Ale je to super auto. Boli sme s kolegami predvcerom na skole smyku a spravalo sa perfektne. Mam ho od decembra a zatial sa nepokazilo nic okrem serva riadenia (ale s tou vadou som to kupoval a alfe sa daju drobnosti odpustit). Predtym som mal mazdu a tej odisla klima, ktorej oprava by ma stala 800€. Osobne sa mi smerovanie alfy velmi nepozdava, necham sa prekvapit tou 4C, ale ocakavania velke nemam.
Neviem ako jazdite, ale ja nie som schopny zrazit spotrebu pod 7, skor je to 7,5. Spotrebu 6,5 som mal jediny raz, ked sme isli v zime do talianska a kamosi sa suchtali 120 na Passate, tak som isiel pomaly s nimi. Inac jazdim v rozmedzi 10-30 nad povolenu rychlost.
Ale je to super auto. Boli sme s kolegami predvcerom na skole smyku a spravalo sa perfektne. Mam ho od decembra a zatial sa nepokazilo nic okrem serva riadenia (ale s tou vadou som to kupoval a alfe sa daju drobnosti odpustit). Predtym som mal mazdu a tej odisla klima, ktorej oprava by ma stala 800€. Osobne sa mi smerovanie alfy velmi nepozdava, necham sa prekvapit tou 4C, ale ocakavania velke nemam.
Mně taky málokdo věří, že i při rychlých jízdních průměrech včetně městských jízd (teď těch ***ček povážlivě přibývá) jsem nejen pod oficiálním průměrem 9,3 ale po posledních opečováních až o litr... 2.0 TB V6...
No takhle...
Po přečtení podobého článku bych to auto taky nechtěl.
No já naštěstí měl 2,4 MJTD Ti a musím říct, že prostě tenhle článek je opět napsaný stylem... tu hůl si prostě najdeme...
To, že už dnes 159 v některých oblastech na konkurenci (nejlepší) ztrácí je jasné... Ale výtky na adresu navigace a její barvy (když VW např. vesele dvě genrace svítil modře a oranžově a to klidně zaráz) mi přijde prostě mimo mísu. Stejně tak výtky na kvalitu provedení interiéru... Kur., seděl někdo z autorů třeba v Yetině? A všiml si například toho fuku (čtvrt centimetru) u upevnění madel u dvěří, jako by měli každou chvíli upadnout? A to nikomu nevadí.. tam je dílenské zpracování suuuper...
Prostě 159 má dodnes v podstatě v rámci předokolek nepřekonané jízdní vlastnosti, motory jsou taky fajn, prostorově na střední třídu naprosto dostatečné... Chtít auto střední třídy, tak bych ji asi stále zvolil (pokud bych nechtěl šetřit za každou cenu)... To auto je neskutečně bytelné, odolné a perfektně jezdí...
Po přečtení podobého článku bych to auto taky nechtěl.
No já naštěstí měl 2,4 MJTD Ti a musím říct, že prostě tenhle článek je opět napsaný stylem... tu hůl si prostě najdeme...
To, že už dnes 159 v některých oblastech na konkurenci (nejlepší) ztrácí je jasné... Ale výtky na adresu navigace a její barvy (když VW např. vesele dvě genrace svítil modře a oranžově a to klidně zaráz) mi přijde prostě mimo mísu. Stejně tak výtky na kvalitu provedení interiéru... Kur., seděl někdo z autorů třeba v Yetině? A všiml si například toho fuku (čtvrt centimetru) u upevnění madel u dvěří, jako by měli každou chvíli upadnout? A to nikomu nevadí.. tam je dílenské zpracování suuuper...
Prostě 159 má dodnes v podstatě v rámci předokolek nepřekonané jízdní vlastnosti, motory jsou taky fajn, prostorově na střední třídu naprosto dostatečné... Chtít auto střední třídy, tak bych ji asi stále zvolil (pokud bych nechtěl šetřit za každou cenu)... To auto je neskutečně bytelné, odolné a perfektně jezdí...
Jestli chceš 159 srovnávat s Yetim, tak ta Alfa už hodně klesla. Neměla náhodou 159 "zatápět" 3er. Motory jsou fajn ? Dva ? Opět, kde je ta premiovost Alfy ?
Nechci to auto "potápět" ani hanit. Pro mne je to pořád obrovská srdcovka, které jsem ochoten odpustit ty vady na dokonalosti. Není to přeci ve všem dobré, ale v ničem vyjímečné VW. Je to cuore sportivo. Tvářit se ale, že nedostatky neexistují tomu autu naopak příliš nepomůže.
Nechci to auto "potápět" ani hanit. Pro mne je to pořád obrovská srdcovka, které jsem ochoten odpustit ty vady na dokonalosti. Není to přeci ve všem dobré, ale v ničem vyjímečné VW. Je to cuore sportivo. Tvářit se ale, že nedostatky neexistují tomu autu naopak příliš nepomůže.
To auto je na trhu od roku 2005. Čeká se nástupce... je normální a i docela časté, že končí - li produkce určitého modelu.. okleští se nabídka motorizací (na ty nejvíce prodávané), shodí se cena a připravuje se nástupce... Tak si myslím, že to tak prostě chodí. I u jiných (podívej se na nabídku motorů u Laguny, Latitudu, 508 a dalších)... Proč to vyčítat Alfě?
Jinak já ji nesrovnávám s Yetim (který mimochodem s podobnou motorizací - tu nemá,ale tak aspoň přibližně) ve stejné výbavě stojí úplně stejně...., já jen poukazuji na to, že se tady zjevně neměří všem stejným metrem. Já Fiat mám.. a vím moc dobře, že není dokonalý (ona taky cena není prémiová)... já jen upozorňuji na to, že co se tady vytýká jednomu, u druhého nevidíme a ještě ho za to pochválíme (to dílenské zpracování není horší než u té škdovky a jiných)...
A jak sem psal.. po přečtení podobného článku plného chyb a subjektivních dojmů... bych si to auto taky nekoupil (ani bych se asi nešel ani podívat)... realita je ale jiná..., je potřeba se s tím autem prostě svézt...
P.S. S 1,8 TBi možná nebude řidič nejrychlejším na planetě... ale ujišťuju ho, že problémy s předjížděním mít fakt nebude (byť by mohl po přečtení tohoto článku mít ten pocit).
Jinak já ji nesrovnávám s Yetim (který mimochodem s podobnou motorizací - tu nemá,ale tak aspoň přibližně) ve stejné výbavě stojí úplně stejně...., já jen poukazuji na to, že se tady zjevně neměří všem stejným metrem. Já Fiat mám.. a vím moc dobře, že není dokonalý (ona taky cena není prémiová)... já jen upozorňuji na to, že co se tady vytýká jednomu, u druhého nevidíme a ještě ho za to pochválíme (to dílenské zpracování není horší než u té škdovky a jiných)...
A jak sem psal.. po přečtení podobného článku plného chyb a subjektivních dojmů... bych si to auto taky nekoupil (ani bych se asi nešel ani podívat)... realita je ale jiná..., je potřeba se s tím autem prostě svézt...
P.S. S 1,8 TBi možná nebude řidič nejrychlejším na planetě... ale ujišťuju ho, že problémy s předjížděním mít fakt nebude (byť by mohl po přečtení tohoto článku mít ten pocit).
"okleští se nabídka motorizací (na ty nejvíce prodávané)"
škoda, že 4z5 byly prodány s 1.9 a 2.4JTDM
škoda, že 4z5 byly prodány s 1.9 a 2.4JTDM
Jo tak to je asi všude...
Taky třeba narazíš na A4 v jiné motorizaci než 1,9 TDI jen velmi těžko... 😉
Taková je doba.. to dělají politici (kdyby stál benzín míň než nafta třeba o kačku- jak by velela logika, pak by tomu asi tak nebylo).
Taky třeba narazíš na A4 v jiné motorizaci než 1,9 TDI jen velmi těžko... 😉
Taková je doba.. to dělají politici (kdyby stál benzín míň než nafta třeba o kačku- jak by velela logika, pak by tomu asi tak nebylo).
Tak to nesouhlasim. Nabídka benzinu byla poměrně špatná, z čehož vyšla nafta jako logický důvod.
1.8 MPI ... příšernost z Vectry
1.9JTS ... nic k nadchnutí, ne nadarmo je to snad nejexotičtější motor v celé řadě
2.2JTS ... důstojný, leč rozežraný motor (možná jediný akceptovatelný benzin)
3.2JTS ... krásný, ale tank
1.8TBI ... možná výborný, ale přišel už jen na funus
1.8 MPI ... příšernost z Vectry
1.9JTS ... nic k nadchnutí, ne nadarmo je to snad nejexotičtější motor v celé řadě
2.2JTS ... důstojný, leč rozežraný motor (možná jediný akceptovatelný benzin)
3.2JTS ... krásný, ale tank
1.8TBI ... možná výborný, ale přišel už jen na funus
Alfa je příznivci stavěna do role prémie. 159 začínala jako kladivo na 3er. A kde jsme dnes. Ano, je to model na konci životního cyklu. Podívej se na prémiové značky s jakou paletou motorů končí jejich modely. Třeba Audi vytváří podporu prodeje určité řady ke konci životního cyklu verzí RS. Sportovně zaměřená Alfa na zviditelnění modelu sebere 6ti válec a nejsilnější diesel. Překvapuje mne, že najednou je v pořádku dělat to stejně jako Renault s Lagunou a Latitude.
P.S. Dojem, že s TBi bude problém předjíždět opravdu nemám. Spíše, že se jedná o motor naladěný do středního spektra bez výrazné špičky. Tedy běžný projev současných turbobenzínů.
P.S. Dojem, že s TBi bude problém předjíždět opravdu nemám. Spíše, že se jedná o motor naladěný do středního spektra bez výrazné špičky. Tedy běžný projev současných turbobenzínů.
Přesně tak, 159ce by velmi pomohl, a alfě dal další čas k dotažení qiulie, nějaký větší facelift ve stylu passatu, navíc u 159ky by mohl být z hlediska designu mnohem menší, pár retuší, pozměněná optika světel apod. Uvnitř změny na přístrojovce, ovladače navi z nových alf s akt. rozhraním, takové levné "přebouchání" ve stylu např. volva s80. Nový volant, dekory a je vymalováno. A hlavní zaměření této půlgenerace by bylo na motory a převodovky, 1,8t o.k., ale i tu QV variantu, hodil by se taky menší multiair, dvojspojka, v dýzlu oba jtd. Pak mohli přečkat v klidu i tři roky, a neztráceli by pozice, takto 159 skončí, nástupce se ohlásí na 2013 prodávat se začne 2014 a povědomí o modelu alfy ve střední mezi tím opět o něco upadne. Odepsání 159ky místo jejího dílčího vylepšení se dle mého alfě vymstí, kdyby měli hotového nástupce před dvěma lety a teď už se prodával, pak o.k., ale tady je doba modelové obměny příliš dlouhá a přitom auto, které mají, by mohlo být pořád konkurenceschopné. :no:
Nejhorší je, že jak Alfu kritizuji, tak mne to mrzí.
Zvlášť je to smutné, když vidíš, jak se sem ve velkém hrnou ta korejská monstra s výrazy obrněných aut nebo naopak vyplašené olihně, pohledem na 159ku se pak dá oko utěšit, jenže jak se zdá, za chvíli nebude na čem se utěšovat.
tak 159tku Alfa (resp. Sergio) zabili, bohužel asi počítali s tím, že nástupce bude dřív než v roce 2013....
Na druhou stranu to auto bylo prodejně totální debaklem a na tom by nic nezměnil ani sebelepší facelift. Jen by se ty prodeje nějak udržovaly, takhle šly rovnou ke dnu....
Asi byla i výrobně dost draná (viz její hodně vysoké ceny i dnes) a prostě se to nevyplácelo....
Tož to účetní sečetl, dvakrát podtrhl a zrušil....
Narovinu si přiznejme, Giulia bude začínat z bodu 0, bude budovat defacto nové portfolio zákazníků. Bude to prostě jiné auto než 159 (míň sofistikovaný podvozek, ale zase lepší motory a praktičnost).... To samé bylo u Giulietty - 147 nechali prodejně vyhnít až do úplného nezájmu a pak přišlo dost odlišné auto. Tak snad to takhle zafunguje i v případě Giulie....
Jinak stesky na přílivem korejského humáče chápu, ale Alfa není ten, kdo s tímhle může něco dělat.... Asi těžko si někdo místo i40 koupí Alfu....
Na druhou stranu to auto bylo prodejně totální debaklem a na tom by nic nezměnil ani sebelepší facelift. Jen by se ty prodeje nějak udržovaly, takhle šly rovnou ke dnu....
Asi byla i výrobně dost draná (viz její hodně vysoké ceny i dnes) a prostě se to nevyplácelo....
Tož to účetní sečetl, dvakrát podtrhl a zrušil....
Narovinu si přiznejme, Giulia bude začínat z bodu 0, bude budovat defacto nové portfolio zákazníků. Bude to prostě jiné auto než 159 (míň sofistikovaný podvozek, ale zase lepší motory a praktičnost).... To samé bylo u Giulietty - 147 nechali prodejně vyhnít až do úplného nezájmu a pak přišlo dost odlišné auto. Tak snad to takhle zafunguje i v případě Giulie....
Jinak stesky na přílivem korejského humáče chápu, ale Alfa není ten, kdo s tímhle může něco dělat.... Asi těžko si někdo místo i40 koupí Alfu....
Bohužel Murphy, právě ten start z nuly (byť to uplná nula nebude) je ten problém. Jakmile jednou vyklidíš pozice na trhu, je obtížnější a hlavně dražší se na ty pozice dostávat zpět, než překlenou ztrátové období a následně na svoji část trhu pustit nový výrobek. E😜anze je pak jednodušší, protože vycházíš z "něčeho".
Nemyslím, že paralela se 147kou sedí, julča přišla jako nástupce nepraktického, na řidiče zaměřeného, auta, přinesla dospělost, solidnost. U nástupce 159ky nic takového zafungovat nemůže, protože přesně tuto změnu přinesla už ona sama, po stísněné agilní 156ce, tu máme auto ve stylu passatu (ať se to alfistům líbí nebo ne), kde z té původní alfí genetiky zbyl jen design. Giulia může technicky, ve smyslu konstrukční vyspělosti v porovnání s aktuální třídní konkurencí, znamenat oproti 159ce jen krok zpět, myšleno k levnějšímu a jednoduššímu řešení, žádná změna charakteru auta ani vyšší tech. vyspělost tam nebude. Takže jakého jiného zákazníka než 159 by měla qiulia hledat, to je mi fakt záhadou. Leda by přišla s kufrem velikosti octavie a pak se tedy stavěla, coby levnější auto, třeba přímo proti těm korejcům například, i když tak jsem to v tom svém příspěvku nemyslel, tam mi šlo o to říct, že se nám sem více a více cpe asijský designový (ne)vkus a evropské, druhdy designové pilíře, mizí v nenávratnu.
Bohužel máš pravdu :yes:
Jinak modelová obměna po 6-8 letech není problém, spíš je horší, že ji Marchionne odepsal už v půlce života. :no:
Jinak modelová obměna po 6-8 letech není problém, spíš je horší, že ji Marchionne odepsal už v půlce života. :no:
Ano, to je přesně ten problém, dostat technický facelift, nemusela teď čekat na ránu z milosti.
Co tak toho velkeho kecala pro vystrahu prevalcovat iX55 v dyzlu?
To by Alfe asi pomohlo ze vseho nejvic...
Mne to pripada, ze ji ten ucetni chce prodat VW co nejvic zhuntovanou.
To by Alfe asi pomohlo ze vseho nejvic...
Mne to pripada, ze ji ten ucetni chce prodat VW co nejvic zhuntovanou.
Jo jo staré Alfácké Busso, to byl motor! Kamrád mě svezl ve 156GTA a málem jsem si z toho zvuku a zátahu ucrpnul :yes:
Je samozřejmě myšlena běžná produkce, nad Alfou 159 jaksi Itálie už kromě exklusivních značek Maserati, Ferrari, Lamborghini nic nenabízí
kari.laz
Pro mě je 159 designový skvost. Naprosto vyvážené dravé a přitom elegantní proporce. Tohle auto obzvláště v kombi verzi je hodně přitažlivé. Za něj zaslouží Alfa :yes:
Je až neskutečné, jak moc je to auto povedené v kontrastu se součastnými Alfami s homolookem. Proč Alfa musela opustit takovéhle tvary a přistoupit k tomu, co dělá ted.
Je až neskutečné, jak moc je to auto povedené v kontrastu se součastnými Alfami s homolookem. Proč Alfa musela opustit takovéhle tvary a přistoupit k tomu, co dělá ted.
pravda, jen tu barvu bych asi volil jinou než červenou. jinak vykulený design mě taky příliš neoslovuje..
protože na jednu prodanou 159 připadne tak 10 prodaných "homoalf", ty e😜erte...
A na jeden prodaný passat připadají dva golfy. Divný co, ty e😜erte...
1:2 a 1:10 je opravdu, ale jen opravdu malinkatý rozdíl....
plácat můžeš co chceš, ale podstatou je, že auto střední třídy se bude povětšinou prodávat v menších kusech, než auto nižší střední stejné značky.
ne, ty může plácat co chceš, ale fakt je ten, že tebou adorovaná 159 je prodejním debaklem a homo-Giulietta je naopak z pohledu Alfy trhák.... A ano, menší auta se prodávají víc než ty velké, ale jde o ten poměr, že....
Svět je zlej, že? 😉
Prostě se ti Giulietta nelíbí.... Tak jsi nám to sdělil.... Ta homo-formulace snad naznačuje nějaký mindráček a taky nechápu, proč se snažíš své ryzí pocity balit do argumentů, ale budiž..... Pomalu se začínám smiřovat s tím, že to budeš furt dokolečka ventilovat pod každým článkem.... 😲
Svět je zlej, že? 😉
Prostě se ti Giulietta nelíbí.... Tak jsi nám to sdělil.... Ta homo-formulace snad naznačuje nějaký mindráček a taky nechápu, proč se snažíš své ryzí pocity balit do argumentů, ale budiž..... Pomalu se začínám smiřovat s tím, že to budeš furt dokolečka ventilovat pod každým článkem.... 😲
Naposled, když jsem v Alpách potkal právě Alfu 159, tak vedle sedící moje žena vyhrkla "viděls to hnusný auto?"
A já na ni, cože??? Myslíš tu nádhernou Alfu?
Paradoxy, které píše sám život... ;-\
A já na ni, cože??? Myslíš tu nádhernou Alfu?
Paradoxy, které píše sám život... ;-\
No proč ne. Každému se to líbit nemusí. Nikde není psáno, že se musí všechno líbit všem, ale pro mě je 159 jedna z posledních Alf před nastolením vykulených kreatur.
>😁
Inak podľa mojej skúsenosti množstvo žien (pritom nejde o žiadne predavačky z Lidlu) nechápe mužskú fascináciu 911kou a reagujú v štýle: toto škaredé, maličké, staromódne vyzerajúce autíčko, čo je na tom fascinujúce? Holt Mars vs. Venuša. 😉
Inak podľa mojej skúsenosti množstvo žien (pritom nejde o žiadne predavačky z Lidlu) nechápe mužskú fascináciu 911kou a reagujú v štýle: toto škaredé, maličké, staromódne vyzerajúce autíčko, čo je na tom fascinujúce? Holt Mars vs. Venuša. 😉
Mas pravdu :yes: . Ked vidim tie svetla z predu a vobec ten dynamicky vzhlad....kam kracas Alfa?
palfik
Po přečtení tohoto a několika dalších testů jsem vypozoroval následující: redaktoři, kteří nikdy nebudou mít peníze na dražší auta ( nevidělají si) tyto nepřiměřeně kritizují. Panové, až si vyděláte víc peněz, budete přemýšlet jinak. Lidé, kteří si kupují drahá auta, nemyslí na spotřebu tak, jako chudý redaktor, který tak tak utáhne diesel 1,6 z bazaru.
Kdysi dávno jsem pracoval pro jednu automobilku. Tato pozvala prodejce luxusní značky do nejdražšího hotelu v Mnichově, aby jsme "načichli" životu a myšlení úspěšných a pochopili i jejich myšlení a způsob života. Mněli jsme k tomu i speciální program. Doporučuji. pak ty testy budou vypadat objektivně.
Kdysi dávno jsem pracoval pro jednu automobilku. Tato pozvala prodejce luxusní značky do nejdražšího hotelu v Mnichově, aby jsme "načichli" životu a myšlení úspěšných a pochopili i jejich myšlení a způsob života. Mněli jsme k tomu i speciální program. Doporučuji. pak ty testy budou vypadat objektivně.
Nesmysl od prvního do posledního písmenka, někdy si říkám, jestil pisatel je tak hloupý, nebo to jen hraje. Napovíš mi?
Ty víš kolik redaktoři berou? Jaké mají auta? Jací to jsou lidé? No já jen, že jestli to poznáš jen z toho, jak píšou testy, tak to jsi borec. Což je ale blbost, takže jsi jen zakomplexovaný moula 😉
Informace o spotřebě paliva je z mnoha důvodů standardní součástí testů na Auto.cz
Když se tomu věnujeme, zdá se, že to je přinejmenším pro vás špatně, když výjimečně toto téma vynecháme, je to zase špatně...
Na každý pád 159 v zásadě není nic než běžný osobní vůz s určitými nadstandardními vlastnostmi. Takto na něj nahlížíme a provozní náklady jsou v této optice stejně podstatným údajem jako pořizvoací cena.
Když se tomu věnujeme, zdá se, že to je přinejmenším pro vás špatně, když výjimečně toto téma vynecháme, je to zase špatně...
Na každý pád 159 v zásadě není nic než běžný osobní vůz s určitými nadstandardními vlastnostmi. Takto na něj nahlížíme a provozní náklady jsou v této optice stejně podstatným údajem jako pořizvoací cena.
Pak mám dotaz, proč se u konstrukčně jasného zvýšeného nakládacího prahu zavazadlového prostoru stejně jasně neoceňuje prostě jiná než formanská filozofie? Na káru s tak pevným zadkem v krutu to je zázračně velký kufr, vážený! O již zmíněných nesmyslech ohledně jízdního vrcholu s 3.2 V6 od Holdenu (měl jsem dost příležitostí se s tím svézt) raději více nemluvě... Dneska se každý živí jak umí a podle toho to i tak vypadá...
P 407
mě vůbec neberou a nechci je. Jsem stará konzerva a mám rád jednoúčelová tlačítka. Klidně plnou palubovku a pak se cítím jako kapitán Kirk na palubě Enterprise v 70tých letech.
augustin
Nemam nic proti Alfe ako ani proti ziadnemu inemu autu, dokanca sa mi Alfini pacia a za dizajn maju :yes: , ale co citam o spolahlivosti novych Guiletta :no: :no: [odkaz]
Skusim to i prelozit v najblizsich minutach..pre tych, ktori nevedia nemecky (ja zas neviem slovo po anglicky 8-s )
Skusim to i prelozit v najblizsich minutach..pre tych, ktori nevedia nemecky (ja zas neviem slovo po anglicky 8-s )
Z jednoho auta nejde dělat jakékoliv závěry. Je to technika jako každá jiná. Všude sleduji spokojenost s 1.2TSI a pak současně čtu celé davy, které dávají hromadné "žaloby", že jim motory po pár tisících kolabují.
V dnešním globálním světě už na spolehlivost / nespolehlivost nevěřím. Při troše štěstí se může porouchat i špalek dřeva. 😉
V dnešním globálním světě už na spolehlivost / nespolehlivost nevěřím. Při troše štěstí se může porouchat i špalek dřeva. 😉
On pise o firme, ktora vlastni 5 Giuletta!!!! A ak sa pozries na Alfa-Forum (ten isty [odkaz] ), problem s nimi maju viaceri, brzdy, licovanie dveri, motor a i prevodovka.
Priblizny prekla😜 Caute: Teraz sme dosiahli s patimi novymi Guieltta 4000 KM. Skusim sa drzat, inac by som tu musel pisat roman o 10 stranach. Po prvych 300 Km ma museli prvy krat odtiahnut. Vsetko sa to akosi nahrnulo. Najprv sa pokazilo radio, klimatizacia fungovala len z casti, odisiel VDC (neviem, co to je:moja pripomienka),posilovac a nakoniec uprostred krizovatky sa uz nedala ani nastartovat. Pomohlo len vystupit a auto na bok odtiahnut.
Pri dalsich dvoch Guilettach: nejde zatiahnut rucnu brzdu a spätne zrkadlo nam popri usiach odletelo.
Pri inej sa zas vyliala chladiaca kvapalina a odtah bol nutny.
Pri jednej z nasich piatich chybala sroba na upevnenie sedadla vodica a sedadlo sa hybe.
Pri vsetkych piatich blika kontrolka: Chyba motora= (Motormanagment..snad som to dobre pochopil-moja poznamka)...start stop nie je k dispozicii, prosim cakat.
Dalsie chyby uz nemam chut tu rozoberat.
I dalsi text je zaujimavy...ale to uz necham na vas. Kazdy z nas vsak vie, ze nie vsetky kusy su podarene, ale tu sa jedna o 5 ks.
Pri dalsich dvoch Guilettach: nejde zatiahnut rucnu brzdu a spätne zrkadlo nam popri usiach odletelo.
Pri inej sa zas vyliala chladiaca kvapalina a odtah bol nutny.
Pri jednej z nasich piatich chybala sroba na upevnenie sedadla vodica a sedadlo sa hybe.
Pri vsetkych piatich blika kontrolka: Chyba motora= (Motormanagment..snad som to dobre pochopil-moja poznamka)...start stop nie je k dispozicii, prosim cakat.
Dalsie chyby uz nemam chut tu rozoberat.
I dalsi text je zaujimavy...ale to uz necham na vas. Kazdy z nas vsak vie, ze nie vsetky kusy su podarene, ale tu sa jedna o 5 ks.
Obávám se, že tohle komentovat nikdo z olova klubu nebude.
Já napíšu jen, že je to smutné...
Já napíšu jen, že je to smutné...
V každej automobilke majú modré pondelky, tragédiu by som z toho nerobil.
Mě osobně to je jedno, ale Alfě to zrovna neprospěje. Ti se pořád kasají, jak už je to vše odladěný a super. No a ono není. ;-\
Ale zrovna Alfě by se to stávat nemělo a už určitě ne v tak velké míře. Zvlášť, když je AR značka snažící se právě špatnou pověst změnit. Takhle se ji to asi nepodaří nikdy. A mě to mrzí.
Stávať by sa to nemalo nikomu a stáva. Pravdou je, že oprava pošramotenej povesti je beh na dlhú trať a podobné "intermezzá" alfe neprospievajú.
Na to nemusí ani reagovat, páč tohle prostě považuji na nepravděpodobné...
On to taky může být docela dobře štváč, který se snaží poškodit konkurenci..
Pokud sem to četl, další uživatelé tam jsou spokojení a nikdo podobné problémy nemá.
Těžko an to můžu psát cokoliv jiného, když všechny ty prvky výbavy co píše co se mu polámaly mám v autě taky, mám najeto 45 000 km a nic z toho se mi nestalo...
Sedadlo je přišroubované jak má být, klima chladí, radio hraje, ESP funguje jak má...
On to taky může být docela dobře štváč, který se snaží poškodit konkurenci..
Pokud sem to četl, další uživatelé tam jsou spokojení a nikdo podobné problémy nemá.
Těžko an to můžu psát cokoliv jiného, když všechny ty prvky výbavy co píše co se mu polámaly mám v autě taky, mám najeto 45 000 km a nic z toho se mi nestalo...
Sedadlo je přišroubované jak má být, klima chladí, radio hraje, ESP funguje jak má...
Ono to bude asi tím, že nemáš Alfu. A celý ten web, je vlastně založen samými štváči, co? Ta tvoje paranoia již přerostla všechny únosné a pochopitelné meze.
Ale co si tady myslíš ty osobně, to je po dnešku jedno snad i Márfymu. 8-s
Jdi se léčit.
Ale co si tady myslíš ty osobně, to je po dnešku jedno snad i Márfymu. 8-s
Jdi se léčit.
No díky za radu...
O márfyho se nestarej, stejně tak jako o mě... Jen si trošku urovnej myšlenky.. trochu se ti to tam plete...
argument, že nemám alfu je fajn, ale nějak ti to falíruje..
Bravo ať chci a nebo ne byo ušito horkou jehlou... a na tom autě se to nikde neprojevuje (minimum dětských bolestí, běžných i pro jiná auta v segmentu). Zatímco Giulietta byla dělaná s úplně jiným cílem, v jiné době a za jiných podmínek... Giulietta je ve všech směrech dotaženější auto než bravo (ať se to něomu líbí a nebo ne)..., tedy... ať se du léčit nebo ne... těžko mě přesvědčíš o tom, že je vlastně normální, že to co funguje na neprémiovém bravu, zcela přirozeně nefunguje na prémiové Giuliettě
O márfyho se nestarej, stejně tak jako o mě... Jen si trošku urovnej myšlenky.. trochu se ti to tam plete...
argument, že nemám alfu je fajn, ale nějak ti to falíruje..
Bravo ať chci a nebo ne byo ušito horkou jehlou... a na tom autě se to nikde neprojevuje (minimum dětských bolestí, běžných i pro jiná auta v segmentu). Zatímco Giulietta byla dělaná s úplně jiným cílem, v jiné době a za jiných podmínek... Giulietta je ve všech směrech dotaženější auto než bravo (ať se to něomu líbí a nebo ne)..., tedy... ať se du léčit nebo ne... těžko mě přesvědčíš o tom, že je vlastně normální, že to co funguje na neprémiovém bravu, zcela přirozeně nefunguje na prémiové Giuliettě
Bravo "vyvijeli" rakusani z Magna-Steyr na zakladech Stila, jehoz detske nemoci uz byly zcasti vychytane.
Zcela přirozeně a odpovídající teorii spolehlivosti na tom Alfa nemůže být lépe než Bravo.
Čím složitější systém, tím větší riziko, že se nějaký celek odporoučí. A Alfa složitější než to Bravo je. Taky na trhu není dostatečně dlouho, aby již byly vychytány všechny mouchy a dětské nemoci.
Ono víš, motor není celý auto, to ti asi nedošlo.
Čím složitější systém, tím větší riziko, že se nějaký celek odporoučí. A Alfa složitější než to Bravo je. Taky na trhu není dostatečně dlouho, aby již byly vychytány všechny mouchy a dětské nemoci.
Ono víš, motor není celý auto, to ti asi nedošlo.
No tak přesně ve stylu jak píše Murphy..
Giullietta byla oddálena právě kvůli te vychytanosti... magnu ybch do toho netahal..
Napíšu ti, že mám v autě přesně ty věci, co se mu údajně podělali v těch jejich autech (opravdu nemám Bravo v zíkladu). Mám až an podvozek to samé, co mají v těch Alficích... systém bluand me, dvouzonovou klimu, k tomu bixenony, otviraci strechu, ESP, Hill holder, 6 st. převodocku a T-Jet, prostě všechno na co si vzpomeneš a co můžeš maximálně v této třídě vč. té Giulliettě mít (v rámci unifikace shodné)... Ta klimatizace, audio BM, stejně jako to ESP je prostě v té Alfě to samé co mám já (hlavní změny jsou na podvozku, který aj ovšem mám v továrním sportovním provedení)...
V "levném" Fiatu zkonstruovaném za rok to funguje, v Alfě co se vyvýjela nepoměrně dlouho ne.
Děláš ze sebe většího *, než skutečně si, bez ohledu an fakticitu argumentů... Přestávám ti bez tak rozumět, tvé argumenty nemají podporu v rozumu, či logice... omlouvám se. Měj se.
P.S. Raději budu věřit vlastní zkušenosti než Gilbertovi na německém webu Alfisti, kams e může registrovat kdokoliv.
Giullietta byla oddálena právě kvůli te vychytanosti... magnu ybch do toho netahal..
Napíšu ti, že mám v autě přesně ty věci, co se mu údajně podělali v těch jejich autech (opravdu nemám Bravo v zíkladu). Mám až an podvozek to samé, co mají v těch Alficích... systém bluand me, dvouzonovou klimu, k tomu bixenony, otviraci strechu, ESP, Hill holder, 6 st. převodocku a T-Jet, prostě všechno na co si vzpomeneš a co můžeš maximálně v této třídě vč. té Giulliettě mít (v rámci unifikace shodné)... Ta klimatizace, audio BM, stejně jako to ESP je prostě v té Alfě to samé co mám já (hlavní změny jsou na podvozku, který aj ovšem mám v továrním sportovním provedení)...
V "levném" Fiatu zkonstruovaném za rok to funguje, v Alfě co se vyvýjela nepoměrně dlouho ne.
Děláš ze sebe většího *, než skutečně si, bez ohledu an fakticitu argumentů... Přestávám ti bez tak rozumět, tvé argumenty nemají podporu v rozumu, či logice... omlouvám se. Měj se.
P.S. Raději budu věřit vlastní zkušenosti než Gilbertovi na německém webu Alfisti, kams e může registrovat kdokoliv.
Představ si, že čidla a různý jiný serepetičky, který produkuje Bosch v některých autech spolehlivě fungují a kazí se (nebo kazily, to je teď druhotné) jen v těch chudácích Alfách.
Proč to tak je/bylo, si vysvětli sám, ale nejspíš to opět spadne do tvé paranoidní reality, kdy se ten zlej německej Bosch pokouší/pokoušel zevnitř rozložit precizní italskou práci... 8-s
A tohle je jen příklad, který bys možnááá, mohl pochopit. Pokud chceš udělat přednášku na téma teorie spolehlivosti technických systémů, napiš to rovnou.
Proč to tak je/bylo, si vysvětli sám, ale nejspíš to opět spadne do tvé paranoidní reality, kdy se ten zlej německej Bosch pokouší/pokoušel zevnitř rozložit precizní italskou práci... 8-s
A tohle je jen příklad, který bys možnááá, mohl pochopit. Pokud chceš udělat přednášku na téma teorie spolehlivosti technických systémů, napiš to rovnou.
Cital som tam na fore viacere clanky od neho a urcite nie je nepriatelom Alf!!! Hod si par stranok od neho a citaj! Ale potom sa docitas, ze z neupevnenymi zrkadlami maju v Guliettach viaceri problem[odkaz] (citaj Nikar a dalsich), mnohi maju problemi s dverami[odkaz] (citaj Nisstor, Nikar a atd) alebo sa Italo 1983 cuduje, ako moze dostat od vyroby tak poskrabane panoramaticke okno (ten isty odkaz,citaj Italo aj s obrazkami[odkaz] Ak ma dalsi problem, ze od vyroby nedostane pevne upevnene sedadlo, lebo mu neskontroluju, ci su tam vsetky sroby, tak........nemyslim si, ze Alfy su zle, problem je podla mna v lahostajnosti talianskej natury, kde odflaknutie roboty je samozrejmost.
Znám docela dost majitelů alf, kteří ještě nepochopili, co vlastní a podle toho s tím zacházejí a pak nadávají (aniž tuší, že vlastně na sebe). Většina z nich se nikdy neúčastnila žádných klubových akcí či diskusí. Já jsem taky před patnácti lety o alfách věděl jen to, co se dalo vyčíst z technických listů a ze zkušeností pár lidí v Albionu... Jinak odfláknutá práce není výsadou Italů, jak svědčí výsledky činnosti leckterých MIPSů jakékoli národnosti či kultury...
těžko něco komentovat.... Když tady někdo napíše, že měl x Alf a byly OK, tak se mu napíše, že to je irelevantní. Když to samé někdo napíše v opačném duchu, všichni už ví, že je Giulietta šrot....
Jestli má ve firmě 5 aut a všechny se sypou, tak má fakt smůlu, co k tomu říct?
Postoval jsem tady žebříček spokojenosti z vozy z UK, kde Alfa vyletěla příchodem Mita a Giulietty nahoru.... četl jsi to....?
Já mám Bravo s T-jetem (stejný motor a převodovky jako Giulietty) a za 60 tkm tam nebyl jediný problém. Řeším jen otravnosti se špatným zpracováním detailů, ale funkčně je auto stále na 100%....
Jestli má ve firmě 5 aut a všechny se sypou, tak má fakt smůlu, co k tomu říct?
Postoval jsem tady žebříček spokojenosti z vozy z UK, kde Alfa vyletěla příchodem Mita a Giulietty nahoru.... četl jsi to....?
Já mám Bravo s T-jetem (stejný motor a převodovky jako Giulietty) a za 60 tkm tam nebyl jediný problém. Řeším jen otravnosti se špatným zpracováním detailů, ale funkčně je auto stále na 100%....
Márfy, neexistuje ani jeden jedinný žebříček, který nějakým způsobem hodnotí spolehlivost vozu, kde by Alfa figurovala na prvních místech.
A nemyslím si, že bys byl tak hloupý a zaměňoval pojem jako spokojenost a spolehlivost. Oba dva pojmy jsou opravdu něco jiného.
Příklad, spousta lidí je nadmíru spokojeno s telefony Nokia, leč ty samy o sobě patří k těm nejnespolehlivějším vůbec.
PS: Jsou tu případy, kdy i lautr stejný motor zastavěný do jiného modelu, vykazuje naprosto odlišnou míru spolehlivosti než v modelu "původním".
A nemyslím si, že bys byl tak hloupý a zaměňoval pojem jako spokojenost a spolehlivost. Oba dva pojmy jsou opravdu něco jiného.
Příklad, spousta lidí je nadmíru spokojeno s telefony Nokia, leč ty samy o sobě patří k těm nejnespolehlivějším vůbec.
PS: Jsou tu případy, kdy i lautr stejný motor zastavěný do jiného modelu, vykazuje naprosto odlišnou míru spolehlivosti než v modelu "původním".
No pár odkazů si tady dostal.. ale to se nepočítá.... >😁
Ty by ses měl naučit počítat.
Případně postovat odkazy, které jsou relevantní, nikoli ty, které popisují něco, čemu nerozumíš ani ty sám.
Případně postovat odkazy, které jsou relevantní, nikoli ty, které popisují něco, čemu nerozumíš ani ty sám.
Myslim si jossalito, ze si to dobre vystihol. Navyse ti Alfaci z fora....clovek vidi, ze oni tie Alfy miluju napriek neuveritelnym problemom a nevymenili ich by za (najcastejsie) VW, aj keby bolo VW bezporuchove. Ked sa clovek pozre na Alfakov Marki 100, alebo vale 156 v[odkaz] je vidiet, ze Alfa je Alfa a VW-Diesel nemozu zniest >😁 . Prajem Alfe vsetko najllepsie.
VDC = Vehicle Dynamic Control (pokud se nepletu) = to same co ESP = stabilizacni system. Ten se sam o sobe nekazi, spis nejake cidlo (spolecne i pro ABS), ktere klidne mohli poskodit napriklad pri vymene kol - stane se i na BMW.
Vdaka mariachi...aj som si myslel, ze to bude ono, ale nemal som istotu a nechcel som niekoho uviest do omylu.
Carlos147
Nevím, proč tady všichni kritizujete výsledek testu. Já si myslím, že pro alfu dopadl vcelku dobře. To, že autor poukazuje na výtky k navigaci a nedostatky ke zpracování je dáno datem uvedení alfy na trh (2005), kdy naopak kvalita zpracování byla i vůči konkurenci vyzdvihována...
Takže celkový výsledek testu je pozitivní a pro Alfu 159
:yes: :yes:
Takže celkový výsledek testu je pozitivní a pro Alfu 159
:yes: :yes:
zlysoused
v kontextu vedlejšího článku o konci 159. Nedá mi to nevzpomenout na 147, kterou podobně "odepsali" a která několik let dožívala s obstaróžním twinspárkem v době, kdy už Fiat dávno do Brava cpal výborné 1,4t.
gld
..už len za ten nadpis. Človek si tak otvorí auto.cz a vyprskne od smiechu. Že 8c v kombajne, bravó >😁 :yes:
Parda71 (BMWfans)
Krásný vůz, opravdu skvěle nakonfigurovaný. I ty ceny už jsou dobré, tak kde je problém? Ano, v pověsti. A ta je zvlášť v ČR neskutečně pošramocená. Stačí se podívat na ceny ojetých Alf v ČR, to až oči přechází. Tahle značka potřebuje obrovskou přestavbu, jinak se z té pasti nedostane nikdy. Já bych byl pro návrat k zadnímu náhodu u střední třídy a výš a těším se na 4C. Dál vidím problém v Mitu. Nelíbí se mi a dle mého se měla jeho nabídka více rozšířit. Nová Giulia vše nespasí.
Test skkvěle napsaný, snad jen tu perlu o GM V6 si autor mohl odpustit. 159 s tímto motorem je tajným tipem pro kupce, kterého šeď passatů a superbů nudí. Já bych do ní určitě šel, kdyby neexistovalo BMW a MB 😄
Test skkvěle napsaný, snad jen tu perlu o GM V6 si autor mohl odpustit. 159 s tímto motorem je tajným tipem pro kupce, kterého šeď passatů a superbů nudí. Já bych do ní určitě šel, kdyby neexistovalo BMW a MB 😄
petr164
Dovolím si připomenout to, co autora článku vůbec netrklo. TBi je lehký čtyřvál, který z mně nepochopitelných důvodů nemá zásadní problém s adhezí při akceleraci a současně díky odlehčenému předku lépe reaguje v zatáčkách (panu redaktorovi to ale připadá jako příčina pozdní NEDOTÁČIVOSTI, nu což, chrápání v hodinách fyziky má kruté následky). Takže 159 TBi je navzdory čtyřválu (já mám Busso virus) moje favoritka. Racionální, emoce jsou už jen bonus...
Fiat s Afou zachází opravdu příšerně. Očesávání modelů, prodlužování doby představení nových modelů. V současné době chybí Alfě aspoň 5 modelů, ale to není třeba řešit, protože Fiat na vývoj špičkové techniky nemá. Další věc je pověst. Ještě teď vzpomínám na rok 1997, kdy představila 156ka. Nádherné auto se špičkovou technikou. Jízda byla s 2,0 ts fantastická. V německém testu dokonce porazila 3er. K tomu prohlášení o přísné výstupní kontrole a zaměření na spolehlivost a v roce 1998 stála v garáži. V roce 1999 stála na dálnici D1 a hořela po poruše motoru. Tak teda raději 2,4 jtd, jelo to fajň a mělo slušný zvuk. Byl však generátor poruch a vše mělo časem svůj pazvuk. Po pěti letech auto budilo dojem starého křápu a mělo najeto bídných 90 tisíc.
To je prostě italský styl, který ničí rozlet Alfy. Kdyby to děláli pořádně, tak klidně mohli být řádnou konkurencí pro D3. Třeba Gulieta bude konečně odolné auto, ale to se pozná až za deset let. Nejraději bych byl, kdyby se Alfa dostala do rukou jiného vlastníka, který by ji vrátil tam kde patří a dělala krásné a spolehlivé auta pro řidiče.
zlý Fiat, zachází s Alfou příšerně.... Jaksi se zapomíná dodat, že Fiat Alfu koupil, protože jinak by zkrachovala.... Čili sama se chovala jaksi ještě příšerněji, že.... (ono co čekat od státní, italské firmy... 😉 )
Jinak jo, ty první série AR156 holt nebyly nic extra z pohledu kvality a lepšilo se to až časem, dneska už nové Alfy s kvalitou problém nemají, akorát bude chvilku trvat, než se té špatné pověsti zbaví....
Plačky na potřebou nového vlastníka tady ještě dnes asi uslyšíme, naštěstí to není na pořadu dne.... Současná Giulietta je konečně po dlouhé době Alfa jak má být - rychlá, hezká, odolná (snad) 😉 Příští rok bude konečně pořádný sporťák (4C) a pak se uvidí, s čím přijde nová Giulia a ty SUV....
Nove Alfy maji stejne problemy s kvalitou a vydrzi, jako ty stare.
4C je v podobe, v jake ho prezentovali, uplny nesmysl.
SUV je dnes dobre pro Fiat (mozna), ale ne pro Alfu.
159 mela byt uz davno (tak 2 roky nejmene) nahrazena novou generaci s novymi motory a novym designem.
Mito melo uz davno mit i 5dv mutaci + kabrio.
GT melo dostat facelift a ne byt ukonceno.
Giulietta to rozhodne nevytrhne at je dobra jak chce...
4C - naopak kdyby se náhodou splnily sliby o váze 850kg a ceně pod mega, tak to bude bomba. A ikdyž by to auto ve finále vážilo o 150kg víc a stálo o lehce nad meloun, tak to furt bude hodně zajímavé auto, o jehož prodeje bych se fakt nebál
SUV - když je dobré pro Porsche, Audi, BMW (+ mainstreamové výrobce typu VW a Ford), proč by bylo nevhodné pro Alfu? Prostě na tom všichni vydělávají peníze, proč by Alfa neměla?
A další názory to už je fakt jenom plácání zcela na náhodu.... GT bylo prostě staré (na podvozku AR156) a navíc jeho ukončením se dělá v Neapoli místo na výrobu Pandy atd. atd.... A největší perla je povídání o problémech s kvalitou nových Alf. Máš proto jakýkoliv relevantní podklad? Já tyhle věci nějak neřeším, ale třeba tohle [odkaz] něco naznačuje....
4C je v podobe, v jake ho prezentovali, uplny nesmysl. Uplny, absolutni nesmysl. Sam pouzivas ve zmince o nem slova jako "nahodou, sliby, i kdyby" atd, takze ti samotnemu musi byt nad slunce jasne, ze je to blbost.
Kdyz vynecham Porsche, se kterym se Alfa nekryje ani v jedinem modelu, tak ostatni vyrobci jiz vyrabeli prakticky ucelene a plne portfolio. SUV pak bylo jen logickym doplnkem. Alfa chce SUV proc? Protoze Giulietta se jakz-takz prodava, Mito docela jede (na Alfi pomery) a proc vymyslet dalsi generaci 159 a dokoncit tak portfolio, kdyz to muzem zkusit jinde? Uplne zcestne uvazovani. Mimochodem - jak uspesna byla ta 156 SUV?
Mimoto píšeš o ucelení portfolia...
Giulia přijde možná dřív než SUV..., takže mi přijde, že si mimo..
Do roku 2013 bude mít Alfa ucelené portfolio, na kterém půjde dále stavět... To, že se to s přebráním Crysleru posunulo snad pochopí i dement, byť mi to tak nepřijde... ty stezky jsou tady furt dokola...
Fiat slibil, že do roku 2014 bude mít AR faceliftované Mito 3D, 5D, Giuliettu, Giulii, SUV (X3), SUV (X5), k tomu 4C a 8C. Do roku 2014 je furt dost času..., tak pokud tomu tak nebude.. pak ho pohřbíme a právem zkritizujeme...
A dal😒br />
Do roku 2013 bude.....mozna prijde driv nez.....Fiat slibil >😁 :yes: ....do roku 2014 je dost casu....bla bla.
Když dnes je Fiat schopný prodávat Freemonta s Pentastarem v plné palbě vč. 4x4 za 750, dá se čekat, že nějaké menší SUV nebude určitě dražší, spíš ještě levnější....
Prostě teď fakt nezbývá než čekat, mlátit prázdnou slámu tady můžeme, ale k ničemu to není....
To jsou neustále a jen plačky to tom, co bylo a když to bylo, nebylo to špatný (i když bylo), a pak druhá varianta, že Alfa už už už začne vyrábět přesně to, co má.
Obé jsou jen zbožná přání, která nesnesou konfrontaci s realitou. I ten poslední usoplenec, který napíše, jaká je Alfa křáp. bude mít v důsledku větší míru pravdy, než vy dva dohromady. Smutné, co? Bohužel pravda.
Rozdíl je v tom, že Alfa za poslední tři roky pracuje sice pomalu, ale systematicky. Udělali Mito (relativně úspěšné), udělali Giuliettu (velice úspěšná), zbavili se starých a neúspěšných aut (Brera a GT). Teď je potřeba počkat na tu giulii a uvidí se.... (k tomu 4C jako bonbónek)
Zatím všechny nové modely Fiatu za poslední řekněme 3 roky jsou úspěšné (Mito, Giulietta, nové Doblo, dobře má našlápnuto i "Y" a Freemont) takže ano, ta obnova portfolia je pomalá, ale když už se něco udělá, tak to funguje.
Z toho pramení můj mírný optimismus....
Letos Alfa možná poprvé v historii pod Fiatem bude zisková.... Prostě časy se mění....
Porsche tu nema co delat. Vyrabelo sportovni auta a uvedlo SUV jako logicky krok. SUV, po kterem zakaznici s radosti sahli, nebot nemuseli jako fandove Porsche kupovat podobna auta od BMW treba, a VW (byt se stejnou technikou) nebylo dost nobl. Cayenne prilakalo i nove zakazniky, kteri si pak vynutili prichod dieselu.
Problem Crosswagonu byla jeho existence.
Myslis si treba, ze majitele Giulietty cekaji na prichod Alfy Wrangler?
Proste chudak Alfa ;-\
Cena noveho KTM X-bow, ze ktereho ma 4C vychazet se pohybuje od 55 000 EUR (slovy: padesatpet tisic ojro) po nejakych asi 60 tisic. Pri dnesnim kurzu tedu od 1300000,- (slovy meloun a tri sta tacu v ceskejch), coz neni "lehce nad mega" ale rovnych 30% (tedy slovy jedna tretina) navic. Pritom jde o spartansky vybavene auto - zadna strecha, zadna klima, proste nic nadbytecneho. Verze Superlight ma hmotnost udajne 725 kg.
Alfa chce pridat strechu (a tedy citelne zasahnout do konstrukce), klima tam bude muset byt, kdyz to bude komplet zakryte, a jiste nemuzou chybet aspon dva airbagy.
Ale těžko se s tebou o tom bavit.. je to od Fiatu, je to špatné... Já vím
Pokud by se chteli dostat s cenou pod mega (tu hovadinu s hmotnosti ani nebudu komentovat), tak by MUSELI jit s cenou HOTOVEHO vozu nize o vice nez 30% !!! A to pisu o cene KTM X-BOW, jehoz prodeje vaznou i kdyz ho KTM nacpe na kazdou auto ci moto akci v Evrope. Jedine, co mne napada, je moznost, ze Dallara uz ta sasi mela navyrabene dopredu a ted se je snazi prodat komukoliv. Jinak zapomen na hmotnost pod 900kg a cenu pod mega. Pokud vubec kdy jake 4C vyjede, tak bude vazit minimalne 1200 kg a stat bude od 1 400 000,-. Ale do roku 2432 je casu dost.
To by asi bylo trošku absurdní, kdyby auto se stejným motorem a stejnou vahou Alfa chtěla prodávat za 1,4 mio.
Všichni chápeme, že ses sem dnes přišel pohádat za každou cenu, ale zas úplná fraška z toho být nemusí.....
Jinak cena auta se samozrejme netvori na zaklade jeho hmotnosti a pouziteho motoru.
X-bow = karbon + specialni konstrukce podvozku, zadne velkoseriove dily krom motoru a prevodovky. Aby z toho udelali 4C musi dodat: 2x airbag (minimalne), ABS/ESP, kabinu, klimatizaci a udelat hromadu testu (aerodynamika, crash atd).
Ty vazne veris, ze 4C bude v seriove podobe vazit 850 kg a stat pod jeden milion s dani?
Ale to ty a ten další píp neumí přečíst a zase napíšete něco o tom, že to nebude vážit 850 kg, nebude stát do milionu, protože X-Bow a protože italové jsou * a Fiat je šrot a amrchioneho aptří zavřít a...... a vůbec nevemete v potaz, že možnosti spolupráce Alfy Romeo, potažmo Fiatu (Abarth a uvažuje se i o Lancii, případně Maserati) jsou přeci jen jiné než u firmy co auta nevyrábí, že...
A znovu sem psal, že X-Bow to o čem se bavíme nevyrábí KTM, ale italská firma Dallara, která je jistě schopná za těchto podmínek dát Fiatu úplně jinou cenu než dala KTM pro pár kousků X-Bow... A je úplně jedno, jestli to auto ve finále bude vážit 850 a nebo 950 kg.
P.S. nárazové testy šasi už právě zaplatilo těch pár zákazníku X-Bow..., to už se jaksi AR v plné dardě netýká... >😒]
Ano, chtěl si být vtipný, a opět si pouze trapný.
Moc se mi to líbí, takže ti už v tvém úsilí nebudu dnes dělat sparinga. Mám dneska rel. volno, ale zase až tak se mi s tím časem zahazovat nechce...
A cena 4C známá není, v podstatě se ví jen to, že bude nastavená proti TTS.
To, ze se ti nerozpadly tve dve Alfy, nedela ze znacky jako takove zadny etalon spolehlivosti.
A opet ti opakuju: To, ze se ti zatim nerozpadly tve dve Alfy, o zadne kvalite NEVYPOVIDA.
Alfa je na tom v podstate stejne, jak byla drive.
Neříkám, že to tak je, ale...
Máš tam 20 spokojených a jednoho (dva) nespokojené, přičemž je známo, že nespokojení daleko více budou psát, že jsou nespokojení...
Tedy.. i za předpokladu, že někdo (jeden) s 5 Alfami má s něma problémy..., tak přece nebudu ignorovat ty další, kdo spokojení jsou...
zajimávé by třeba bylo.. jak starý ten nick je...kolik má příspěvků....
Ono se dneska opravdu konkurenčně bojuje i na fórech...
P.S. Jeden zdejší e😜ert dělající správce na Fiat fóru (multipla) taky dostal speciální slevu na Yetinu pro své rodiče, od nejmenované osoby z obchodního oddělení MB zde se účastníci diskuze (ten blbec se prořekl), takže kde máš záruku, že tam nepíše takováto "škodná" za odpovídající inv. pobídku...? 😉
Narážíš na jiného vlastníka, v překladu nejspíš VW. Faktem je, že u Fiatu není moc peněz, ale unifikace s VW by charakteru značky neprospěla, nedej bože třeba s motory VW (tam nic extrovního VW nenabízí), a věci od Audi jsou předražené, a asi by nebylo úplně dobré cpát Alfu (teď to slovo) prémiovosti a neosobnosti německých značek, podobně jako to udělal sám se sebou VW, tam Alfa nepatří. A tvých chybějících dalších 5 modelů je také kontraproduktivních, zvláště způsobem jak tyto modely vyvíjí VW, potažmo Audi (vymýšlení dalších tříd, natahování modelů po 10 cm). nemluvě o zařazení Alfy do koncernu VW, kde již teď probíhá úspěšná kanibalizace značek. Mnozí tu volají po velké Alfě, ale já si myslím, že velikost současné 159, resp budoucí Giulie je tak akorát, kdo bude chtít větší, bude mít budoucí malé Maserati. A budoucí SUV možná prospěje prodejům, bohužel, ale není o co stát. Osobně věřím, po povedeném MiTu a Giuliettě má našlápnuto dobře, že se z toho vyhrabe sama, hlavně pokud někteří blbečci nebudou pořád dokola nesmyslně vykládat, že italský auta hnijou a jak jsou poruchové. On ten VW taky není zas takový zázrak, a v 70.letech hnil podobně.
Jinak můžeme zkusit taky tu diskuzi na téma.. Fiat kupuje Man, či Seat... Ta pravděpodobnost je zhruba shodná...
Já říkám, že Alfě to sluší v Itálii a ne v Německu... a ještě budou mít v Německu velké problémy aby postavili proti ni konkurenci... všechno má svůj vývoj...
Ty miluješ jednotvárnost, šeď a unifikaci... já sem pro diverzitu..., možnost výběru.
P.S. němci moc dobře vědí... že v itálii se ty nejlepší auta rodily pod tlakem... a ten te´d přišel. A Giullietta a Mito jsou toho důkazem (a další modely)....
???
Cos pil tak po ránu?
Je to Alfa, která je na dně a není schopna konkurovat a prakticky nic postavit proti těm zlejm Němcům.
Tady děláš, jako by něco Alfa diktovala a všichni z ní byli podělaní strachy. 8-s
Už se to v minulosti párkrát stalo...
Když přišla Giulietta, byla AR ještě v horší pozci než dnes... V té době proti tomu autu neměli Němci co postavit (a nebyl to jediný model, který byl daleko před konkurencí - neříkám an úrovni konkurence, protože to dnes už orpavdu nestačí)... A jen ignorant jako ty by italy v oblasti autoprůmyslu podceňoval... Bohužel, za toho ignoranta si tady ty a Váš klub...Zejména v situaci... kdy největším subdodavtelem pro celé VW je právě Fiat (divize MM)
Alfa nevydělala víc jak deset let ani jeden jedinný cent. Nemají prachy na nic. Proč si asi myslíš, že nejsou schopni uvádět průběžně nové modely? Protože vyčkávají? Houby. Prostě na to nemají - peníze.
A je úplně jedno, kdo je, či není subdodavatelem. Ten Alfě peníze težko vydělá, ten bude akorát požadovat zaplacení subdodávek.
Alfa nevydělává, páč nemá modely.. Chce přijít s modelem, na kterém všichni vydělávají... je to špatně...
Mimoto... O tom subdodavateli sem psal ve vztahu k VW..., tedy VW platí Fiatu (resp. MM) za dodávku dílů... Ale to je jedno...
To je současná realita. Ty tady (vlastně furt), píšeš jen o svých přáních a vlhkých snech, které mají do reality zatraceně daleko.
I Alfa musí platit za subdodávky, nebo si tak primitivní, že si myslíš, když je pod jednou střechou s MM, tak jim nemusí platit? Tvůj ekono - mický rozhled je ko - mický. Tunelování hadra... 8-s
Daleko před konkurencí. Co za dobu existence Giulietty v německu postavili tak převratného, že už je to na úrovni Giulietty ?
Ve svém důsledku je to jedno. Jestli chce Alfa přežít, unifikovat musí.