.... ještě není nic jisté.... Není to definitivně rozhodnuté....
Jsou to jen spekulace (podložené), takže nevim nevim, jestli bych článek uváděl větou "Nové kompaktní SUV se nakonec bude vyrábět v USA."
Může to ještě být jinak....
SUV Alfy Romeo se bude/nebude vyrábět......asi spíš ne.
Pokud se bude vyrábět, tak asi tak leda někde v Martorellu......v USA asi taky ne. A buď to bude Alfa Romeo v rámci koncernu VW a nebo už žádná Alfa Romeo nebude.....i o otm by se daly psát články.
Na druhou stranu, místo Jeep Grand Cherokee by stačilo přelepit znáček na kapotě a na volantu a místo FIATu Mulda by tady byla Alfa Romeo Mulda.
Komické, jako vše, co s FIATem a spol. souvisí. Jiné firmy představují nové modely, FIAT krmí média spekulacemi. Škodovka bude v roce 2018 vyrábět 1,5 mil. aut, tolik jich FIAT nedělal ani v dobách své největší slávy. V roce 1989 jich vyráběl (bez Alfy a Lancie cca 1,2 mil a Mladá Boleslav se svými závody produkovala 184 tis. aut ročně. V tom roce 2018 ta čísla bude naopak, otázka je, jestli nějaký FIAT ještě bude. Mimochodem, kolik má Účetní do důchodu?
>:D >:D >:D >:D >:D Bylo to dobrý, ale pochop, že pokud útočíš na pozici jedničky mezi zdejšími kašpary, tak je tvá snaha stejně marná. Tuhle pozici má předplacenou na 1000 let dopředu GTI. >:-[]
Dlhé roky som jazdil AR 33 s motorom 1.5 boxer (97koní) a musím povedať, že som si ten čas užíval, aktuálne jazdím na AR 159 a užívam si túto značku ešte viac. Ako fanúšikovi Alfy Romeo mi je však veľmi smutno z podobných správ, ktoré smerujú k jej jednoznačnému koncu. MiTo a Giulietta značku nezachráni, nástupca modelu 159 (ak vôbec niekedy bude) príde prinajlepšom dramaticky neskoro a s jednoznačným tlakom na americký trh, SUV od Alfy je výkrikom do tmy, zlatá éra tejto kategórie áut je už za nami, bohužiaľ pre Alfu a nakoniec, v sériovú výrobu konceptu 4c neverím ani ja, ako veľký fanúšik značky. Kto pozná južanskú náturu, pochopí, prečo je Alfa tam, kde je. Z tradície a nedostižného dizajnu sa totiž dlhodobo žiť nedá, navyše ak je prekrytý neuveriteľnou pasivitou a neschopnosťou aktuálneho vedenia. Značke želám veľ úspechov, ale...bojím sa, že želania zákazníkov sú pre Alfu aktuálne nezaujímavé. Vo svojej nadutosti, arogancii a neschopnosti sa možno jedného krásneho rána zobudia do sveta, kedy na oplátku ich želania nebudú zaujímať potencionálnych zákazníkov.