Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
shewa
[odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já bohužel v té reklamě nevidím nic, co by neměla nebo nezvládla konkurence... v čem tkví ta přidaná hodnota? Objektivně, prosím
bavíme-li se o vozech s náhonem všech kol jsou to 😒br />
- nižší těžiště
- menší váha prázdného vozu
- větší průjezdní rychlost terénem
- větší komfort řidiče
- větší životnost vozu
- menší váha prázdného vozu
- větší průjezdní rychlost terénem
- větší komfort řidiče
- větší životnost vozu
ještě bych přidal že tatra se jako jediná nekroutí,díky centrální nosné rouře má extrémě tuhy podvozek odolný vuči krutu a tahu,to zadnej truck na svete s žebřinovým rámem nemá.Kdyby takovej renault nebo kdokoli jiný jel po testovací trase v arealu tatra s vlnitou vozovku stejnou max rychlostí jak tatra tak se rozpulí,převrátí a zhoří 😁
Podvozek je sestaven s polonáprav takže každé kolo je nezávislé,na rozdíl od vsech jiných zancek.
Viz odkaz: [odkaz]
Podvozek je sestaven s polonáprav takže každé kolo je nezávislé,na rozdíl od vsech jiných zancek.
Viz odkaz: [odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo to jsou ty portálové nápravy u V3S a T810. Škoda že se nedělají i na Tatře, 805tka je měla tak to muselo fungovat. Jasně oproti normálním Tatrám přibývá redukce v kolech ale tu některé Tatry také mívají.
ryman
konečně! auto 21. století z Kopřivnice, před ním se jakékoliv debaty o minulosti stávají lichými. Teď to jen nepohnojit obchodně. DAF je správný partner. V tomto směru bych si přál, aby se v budoucnu Tatra stala plnohodnotným členem skupiny PACCAR. Tak ať to vyjde!
(vypůjčím si)
Bravo Phoenix, Bravo Tatra, Bravo DAF! 😉 :yes:
(vypůjčím si)
Bravo Phoenix, Bravo Tatra, Bravo DAF! 😉 :yes:
RS
Nerozumím přesně dané situaci a problematice v Tatře, ale jako ateista se modlím aby na velkém vzestupu nebyl jen velký konec. Stejně jako ve Vysokém Mýtě 😒
... i když chápu, že vlastníci, manažeři, zaměstnanci, dodavateléí to vidí jinak.
... i když chápu, že vlastníci, manažeři, zaměstnanci, dodavateléí to vidí jinak.
ano, pokud by DAF skutečně chtěl a ovládl Tatru tak může hrozit zánik této značky stejně jako Karosy. Nicméně situace je dosti odlišná, byť se to nezdá.
1. DAF a Tatra si vzájemně nekonkurují. DAF nedělá vozy do terénu a u Tatry je to naopak.
2. V koncernu Paccar (do kterého DAF patří) není zvykem ničit značky. V klidu vedle sebe jsou značky Kenworth, Peterbilt, DAF a Leyland. A přitom Leyland je jen přeznačkovaný DAF
3. Jsou trhy, kde je Tatra zavedená, s velice silným jménem a DAF tam buď vůbec není nebo je tam až na chvostů prodejů. Takovými trhy jsou například Rusko a Indie.
Takže může klidně dojít ke srandovní situaci, že na Západ od nás se bude za dvacet let prodávat Tatra jako DAF/Peterbilt/Kenworth a na východ od nás zase DAFy jako Tatry >😒] Ach ty vlhké sny >😁
1. DAF a Tatra si vzájemně nekonkurují. DAF nedělá vozy do terénu a u Tatry je to naopak.
2. V koncernu Paccar (do kterého DAF patří) není zvykem ničit značky. V klidu vedle sebe jsou značky Kenworth, Peterbilt, DAF a Leyland. A přitom Leyland je jen přeznačkovaný DAF
3. Jsou trhy, kde je Tatra zavedená, s velice silným jménem a DAF tam buď vůbec není nebo je tam až na chvostů prodejů. Takovými trhy jsou například Rusko a Indie.
Takže může klidně dojít ke srandovní situaci, že na Západ od nás se bude za dvacet let prodávat Tatra jako DAF/Peterbilt/Kenworth a na východ od nás zase DAFy jako Tatry >😒] Ach ty vlhké sny >😁
Schimansky
Ahoj,
četl jsem vaše komentáře, hlavně mne zaujal začátek. Upřímně řečeno také mne štve jaká je zde v ČR situace. Pár lidí zde asi naštvu, ale co bylo před 66. až 63. lety s tím už nic neuděláme a ani nezachráníme. Tedˇ je 21. století musíme se koukat dopředu ne dozadu!!! 😒 😒 . Tak to je to, co jsem chtěl napsat.
Jsem dealear náhradních dílů na Tatrovky: 1) mě trhá srdce když vidím kabinu DAF na Tatře, kapalinou chlazený motor,ale mohli alesponˇ trochu upravit přední nárazník ;-\ ! A pokud tvrdí, že podvozek (rám, nápravy,atd) jsou originál tak jsou!! Znám Tatrováky!! 😉 To je můj názor a pohled člověka.
2) je potřeba, aby Tatrovka dostala po všech peripetiich, správného partnera který ji pomůže!!
Tatrovka vyrábí v tisících kusech, vlastní vývoj kabiny po stránce finančí je nepřijatelný a o motoru nemluvě i když (viz. vzducháč EURO 5). Z mé profese obchodníka, pro Tatru udělám vše co bude v silách mích a v mém týmu. Tz. pokud se vrátí výrobou o 100. let zpět vše bude ze dřeva sotva dosáhne 50 km/ za 1.hod. Já a můj tým, jsme stále připraveni pomáhat.
Názor z profesního hlediska!!
A pokud jde o urážky sakra lidi jsme dospělí néé malé děti které si hrají na pískovišti!! :no: :no:
četl jsem vaše komentáře, hlavně mne zaujal začátek. Upřímně řečeno také mne štve jaká je zde v ČR situace. Pár lidí zde asi naštvu, ale co bylo před 66. až 63. lety s tím už nic neuděláme a ani nezachráníme. Tedˇ je 21. století musíme se koukat dopředu ne dozadu!!! 😒 😒 . Tak to je to, co jsem chtěl napsat.
Jsem dealear náhradních dílů na Tatrovky: 1) mě trhá srdce když vidím kabinu DAF na Tatře, kapalinou chlazený motor,ale mohli alesponˇ trochu upravit přední nárazník ;-\ ! A pokud tvrdí, že podvozek (rám, nápravy,atd) jsou originál tak jsou!! Znám Tatrováky!! 😉 To je můj názor a pohled člověka.
2) je potřeba, aby Tatrovka dostala po všech peripetiich, správného partnera který ji pomůže!!
Tatrovka vyrábí v tisících kusech, vlastní vývoj kabiny po stránce finančí je nepřijatelný a o motoru nemluvě i když (viz. vzducháč EURO 5). Z mé profese obchodníka, pro Tatru udělám vše co bude v silách mích a v mém týmu. Tz. pokud se vrátí výrobou o 100. let zpět vše bude ze dřeva sotva dosáhne 50 km/ za 1.hod. Já a můj tým, jsme stále připraveni pomáhat.
Názor z profesního hlediska!!
A pokud jde o urážky sakra lidi jsme dospělí néé malé děti které si hrají na pískovišti!! :no: :no:
Kapalinou chlazený motor je nutnost, Euro 5 a vzduchem chlazený motor - to je technická rarita a s prominutím blbost, vždyť mechanicky ovládané řadové čerpadlo Bosch dodávané ve stovkových sériích musí být příšerně drahé, to kdejaký moderní common rail je levnější a umožňuje kontrolovat výkon a emise mnohem lépe, navíc je tu otázka Euro 6. Muselo k tomu dojít, proč brečet? DAF je dobře zavedený úctyhodný partner a jeho brand silně posílí tatrováckou image.
Takže hlavně aby to vyšlo a klaplo a konečně je Tatra pobije. Má na to. Docela dlouho se jim úspěšně dařilo kooperaci tajit, teď hlavně aby byli schopni vozy vyrábět rychle, kdyby přišla velká poptávka - budou potřebovat hodně kapitálu.
Takže hlavně aby to vyšlo a klaplo a konečně je Tatra pobije. Má na to. Docela dlouho se jim úspěšně dařilo kooperaci tajit, teď hlavně aby byli schopni vozy vyrábět rychle, kdyby přišla velká poptávka - budou potřebovat hodně kapitálu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To i může, nepopírám. Ovšem jsem si zcela jist, že motor PACCAR MX je minimálně o 1/3 levnější - A O TOM TO JE. A ta servisní základna - kolik je v ČR dealerů Tatra a kolik dealerů DAF? Počet prodejních a servisních míst dělá prodeje i u nákladních automobilů. Podívej se na prodejní/servisní místa Škodovky - je jich skoro 300 a také má zhruba 3x vyšší prodeje než Ford, který nedosahuje ani 100 prodejních/servisních míst.
madbrain
snad to Tatře tentokrát vyjde,moc bych jí to přál,ovšem takovýchto situací ohledně "zmrtvýchvstání",již bylo několik a většinou pokaždé,kdy se měnilo vedení,či majitel.....ale jsem optimista,jednou ta smula musí být zabita a Tatře se dostane pozic,které jí náleží a kam patří.jako jediná existující vpravdě Česká automobilka si to zaslouží. :yes: :yes: :yes:
bertram2
že by konečně managment, který nemyslí jen na vytunelování,toto trvalo,tatrovácký podvozek je super, ovšem panty na víku korby stály za prd s tím by se na západě těžko rovnali tak jako fachnani v českých dílnách, ovšem přeju jen úspěch a doufám, že je co nejdříve začnu potkávat na silnicích místo těch manů,ivet meďáků,vypadá to na dobrý směr ovšem nechápu proč neumí tatra vyrobit kabinu s řádným čalouněním a výbavou 😄 :yes:
Ale to je jedno - Tatra pod Mercedesem mohla vzkvétat nebo taky už neexistovat.
Tatra by byla někde jinde, kdyby nebyla akce Diamol, kdyby američtí rádoby manažeři (z dob před Terexem) skutečně pracovali, kdyby nedošlo ke zhroucení ekonomiky SNS atd. atd.
Škodovka bylo původně ve ztrátě 6 mld. A dnes? Můžeme na němce nadávat, jak chceme, ale fakt, že firmu postavili na nohy je neoddiskutovatelný
Tak tyhle kecy strašně rád poslouchám a ještě více se divím, jak tohle někdo žere. Kolik už bylo postaveno průmyslových a obchodních zón. Neustále to slyším a píší to: Bude tam xxx míst, atp. Bla, bla, bla. A furt *, Nezaměstnanost na 10%.
Osobně si taky myslím, že ne všichni jsou "vhodní".
DAF v současnosti vlastní 19% akcií.. šušká se, že DAF chce Tatru kompletně pohltit. Jestli je to pravda uvidíme v blízkém horizontu
Třeba za pár let mozná až pár desítek let koupí Tatra Mercedes >😁 >😁 >😁
Když výrobu Tatraplánu převáděli do Ml. Boleslavi, tak tam ho neuměli pořádně vyrábět v takové kvalitě, v jaké ho vyráběli v Kopřivnici. A i Škodu Favorit museli spolukonstruovat tatrováčtí konstruktéři.
Dnes je z Tatry malé torzo. Ale díkybohu za to, že žije.
Slovensko květen 1946 - komunisté získávají pouhých 30% voličů. 60% voličů volilo Demokratickou stranu. Tento fakt byl zcela ignorován a díky zásahu shora se stali komunisté nejsilnější stranou na Slovensku.
Tedy pánové kdo si myslí, že by nezvolení komunistů něco znamenalo tak je naprostý ignorant.
Porsche byl fašista a nacek, jak vyšije a zkušenssti spíral u Forda v Detroitu!!! :no:
P.S. Dneska jsi to s tím pitím na kuráž zřejmě trošku přehnal, viz i diskuze pod designérem KIA.
A možná kdyby pračlověk nešel na sever, ale na západ, tak by......
Reagoval jsem na tvuj prispevek, protoze evidentne nechapes, co se stalo v roce 48. To, ze jsme zili 40 let v ruske sfere a v zahnivajicim komunismu neni nasledek voleb 1948. Pokud by se totiz konaly normalni dalsi volby, komunisti by uz dostali daleko mene nez tech 40%. Komunisti se dostali k moci na 40 let jen proto, protoze lhali, zastrasovali, podvadeli, znemoznili dalsi svobodne volby. Dejiny jsi pochopil spatne. Jiny vysledek voleb 48 by neznamel nic. Na rozdil od tebe si nemyslim, ze v roce 48 bylo vsechno jasne.
Co se tyce Tatry, preju ji vse nejlepsi, protoze mam Tatry opravdu rad a fandim ji. V poctech aut, ktera vyrabi, nema vyvoj vlastniho motoru absolutne smysl. Ten se muze vyplatit az od desitek tisic aut rocne, kam patri prave DAF, ktery je sam patri do vetsiho koncernu. Pro Tatru je tohle jedina cesta a ma co nabidnout, DAF nedela auta do terenu. Tatra bud spadne do vetsiho koncernu, nebo spacha ekonomickou sebevrazdu.
Nicméně a priori bych ještě poznamenal, že onen Hitler byl také důsledkem hloupé a sobocké politiky zejména Francie po 1. světové válce. Jediným pozitivem po 2. světové válce bylo, že se Američané a Britové částečně poučili a nepřipustili (i s ohledem právě na nástup SSSR), aby se třeba znova Francouzi Němcům nesmyslně mstili za něco, na čem měli taky svůj nemalý podíl (viz. jejich zásadní spoluúčast na Mnichovu).
Jinak jetsli je T613 (auto) špatná, protože sloužila komunistickým papalášům a byla vyráběna za komunistů, potom je třeba dnesk pětkový bavorák taky špatný a zavrženíhodný auto, protože nejvíc s ním jezdí rušští mafiáni a oligarchové....úžasná logika. Byl brouk špatný, protože ho Porsche vymyslel a vyvinul za Hitlera?
To že tehdy byly okolnosti takové jaké byly je jedna věc, nic to však nemění na faktu, že až příliš mnoho lidí těm komunistům tehdy (naivně) uvěřilo, což i samotným rusům situaci velmi ulehčilo.
Zbytek tvého příspěvku svědčí jen o nedostatku znalosti běhu dějin