Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
DaewooMaster
0
"už nevypadá, jako by v Russelsheimu došly ohýbačky plechu." - tenhle pokus o vtip poněkud pokulhává na faktu, že tohle auto se vyrábí na stejném pásu v Jižní Koreji jako Captiva. :no:
gld
0
no one cares, no one gives a f.. piece of mind
melo
v letaku maju kombinovanu 6,6 (a este aj ta je urcite viac ako teoreticka) a 5,6 je mimo mesto.
Bubáq
Právě minulý týden jsem měl příležitost svézt se s touto modernizovanou Antarou 135 kW + 6AT. Celkové shrnutí: nic zvláštního vůz nenabízí. Turbo díra nebyla díky AT tak výrazná, dynamika se mi zamlouvala. Asi jsem zhýčkaný Insignií, že mi připadala Antara o něco více hlučnější, než by bylo potřeba (v této třídě). Nečekaně dobrá je aerodynamika včetně omezené citlivosti na boční vítr(při takové boční ploše!), hluk od větru je minimální do 130 km/h. Antara se řídí (pro mě) nečekaně snadno, myslím, že ženy s ní nemohou mít žádný probém. Auto se dobře a snadno vede, opravdu se minimálně nakládní, jízdní vlastnosti jsou příjemné, nezáludné, možná až velmi dobré. S jedinou výjimkou: v některých situacích (na zvlněné nebo děravé silnici) si Antara poskočí jako koza: mám dojem, že za to může nepoměr mezi rozvorem a výškou vozu, resp. příliš vysoká poloha těžiště. Není to nic záludného, jen to nepůsobí moc příjemně. Snad by se oérování ještě dalo trochu doladit- tedy pokud nová Antara není náhodou už na startu produkce. Na dálnici s dobrým povrchem jede Antara jako luxusní auto, tady je vysoká váha výhodou. To je SUV docela dobré, ne? Za největší slabinu auta považuju sedačky: ne, že by byly vyslověně nepohodlné, ale jsou prostě příliš ploché. A to se pro evropský vůz vůbec nehodí. Navíc nelze -klasicky pro korejce a japonce - moc volit ve výbavě, což znamená, že ve vyšších verzík se musí zákazník smířit s kůží: a to je fakt potom sedačkový průšvih.
Bristol
je milé překvapení...před fl. se mi teda moc nelíbila a asi bych dal přednost koncernově zpřízněné captivě...ale tohle už je o něco lepší a třída SUV má o dalšího plnohodnotného konkurenta navíc...takhle už může opel vyrazit do souboje s kugou nebo tiguanem podstatně sebevědoměji... :-)
gld
V testovanej sivej metle toto označenie sedí výborne. Nenápadné uni-auto. Zaráža ma, že keď sa na antaru pozriem, vidím o generáciu starší dizajnový jazyk oplu. Vectra a spol.
Napriek tomu to nie je zlé, top motorizácia je očividne vydarená a ani ceny nie sú z inej galaxie. Stačí porovnať s konkurenciou. V živšej farbe (červená, oranžová, modrá?) by to bolo fajn SUV.
Napriek tomu to nie je zlé, top motorizácia je očividne vydarená a ani ceny nie sú z inej galaxie. Stačí porovnať s konkurenciou. V živšej farbe (červená, oranžová, modrá?) by to bolo fajn SUV.
Ano palubka je ešte zo starých Oplov. Mohli tam dať niečo novšie :-)
možná se mnou nebudete souhlasit...ale tato palubka z astry minulé generacé vypadala skvěle...(podle mého názoru) i když se na ní snášelo mnoho kritiky ze všech stran...jedniný co mi vadí je grafika opláckých palubních počítačů...ta je na mou duši otřesná... :no:
Já mám ten základní palubní počítač a o grafice nemůže být ani řeč. Jen písmena a čísla, žádné rámečky, sdružené ukazatele atd. Prostě jednoduchost a přehlednost :yes:
Už keď toto auto prišlo na trh, tak som sa pýtal, čo chce vlastne týmto kto dokázať. Po doslova nemastnej neslanej Frontere s veľkým časovým odstupom takéto "auto", na ktorom nebolo doslova nič, čo by stálo za reč a ešte k tomu za neuveriteľné ceny... Zrejme sa chcela využiť koncernová sinergia, ale toto auto je tragédia, ktorej môže pomôcť len maximálne zníženie ceny a masírka potenciálnych klientov, aj to len krátkodobo, pre Opel prepadák, na ktorom nemôže postaviť ani potenciálneho nástupcu a ak by taký bol, tak jeho hlavným reklamným sloganom by malo byť: "Toto auto je úplne iné ako Antara".
×
Sdílení komentáře
×