Testy
Konecne je v testu nejakej kousek s krasnejma kolama a bez toho stupidniho kridelka.
... no a hlavne kvuli tomu si to pobezim koupit >😁
tento levny VW kteremu němečtí majitele nalepily znak skoda na masku je opravdu odporny jezevcik.
A ten motor to dorazi ...
A ten motor to dorazi ...
ano ano, ty mas more skusenosti s tymto motorom... ked najazdis na nom viac ako 100 000 km, potom mozes nieco hovorit. A nie JPP... 8-s
něco jako levný Opel, kterému američtí "inženýři" nalepili znak Buick na masku.
Btw: jj superb by se opravdu vyjimal s 5,7 V8 HEMI, ach jo, přestaň nás už krmit americkou nenažraností, holt Evropa je efektivní a dokáže stejný výkon i přenos na kola obstarat s mnohem menším objemem a spotřebou. Navíc tady nikdo o obrovský krabice (pick-upy) nestojí. My se pohybujeme v terciálním sektrou, my nepaseme krávy. Kapišto?
Btw: jj superb by se opravdu vyjimal s 5,7 V8 HEMI, ach jo, přestaň nás už krmit americkou nenažraností, holt Evropa je efektivní a dokáže stejný výkon i přenos na kola obstarat s mnohem menším objemem a spotřebou. Navíc tady nikdo o obrovský krabice (pick-upy) nestojí. My se pohybujeme v terciálním sektrou, my nepaseme krávy. Kapišto?
Kolik jsi toho najezdil s emérikou? Má to něco do sebe, ikdyž ta spotřeba je hrozná, ale všechno se dá dohnat plynem a usa ´´osobáky´´ umí jezdit za deset bez většího přemáhání.
ale já žádnou ameriku nehanil (teda až na design) ale to je subjektivní. Jenže dicky je znám tím, že cokoli má míň jak 8 válců, je pro něj odpad, nemůže pochopit, že tu lidi nechtějí platit 30tis měsíčně za PHM, proto si kupují dvoulitrový nafty a zaplatí třeba jen 8-10tis. Bohudík jsou proti němu prodejní čísla. Superb je tak úspěšný, že div neválcuje svýho bráchu Passata.
Btw: to víš, že bych se rád projel v Corvette, ale jako auto na denní provoz bych to nechtěl.
Btw: to víš, že bych se rád projel v Corvette, ale jako auto na denní provoz bych to nechtěl.
promin ale za 38 000 dolaru v prepoctu si koupit levnejsi Vw pod pseudonimem skoda mi fakt pride k smichu ..
To je fakt uzasne co v evrope se da rict za cenu vozu za auto levne obycejne znacky s dvouletou zarukou a motorem 1.4 turbo kompresor...
>😒]
To je fakt uzasne co v evrope se da rict za cenu vozu za auto levne obycejne znacky s dvouletou zarukou a motorem 1.4 turbo kompresor...
>😒]
tak nějak no...tady v ČR si to lidi koupí to nepochybně...ale zkus tuhle cenovku dát kdekoli mimo EU a nekoupí to nikdo...a já se nedivim...viděl jsem autosalony škody i v arabských zemích...ceny o dost menší než ty a stejně zely prázdnotou a auta na skladě pokrývala vrstva prachu...
Mě osobně zajímá jestli test bude zakončen konstatováním, že není lepšího vozu než Škoda. 😄 Ale na to si musím počkat. Hořím nedočkavostí. 😉
Ze zákulisí reklamací Škoda v Indii: Majitelé vozů Śkoda Fabia si stěžovali na to, že na zadních sedadlech je klimatizace málo účinná a vozidlo se ochlazuje pomalu. Na to většinou majitel Fabie nepřijde, protože řídí. Jenže v Indii kdo má Fabii má téměř vždy osobního řidiče. Bez legrace. Lidská síla v Indii nestojí téměř nic.
tak dneska mam teda den, dávám příspěvek o Fábii k autu, kterému se vejdou do kufru tři auta segmentu B.
Prispevek jsem chtel dat samozrejme pod rapid
Prispevek jsem chtel dat samozrejme pod rapid
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano do české fábie se pohodlně vejde i 8 indických vesničanů.
Ale k otázce, zajímá mě racionalita s ohledem na spotřebu tohoto motoru ve voze určeném pro překonávání větších vzdáleností po rychlostních silnicích, tedy i většího ročního nájezdu, dejme tomu minimálně cca 30t a více. Jak je na tom s pružným zrychlením, asi z rychlosti 80km/h. Do jaké míry auto snáší i větší hmotnostní zatíženi vozu.
Ale k otázce, zajímá mě racionalita s ohledem na spotřebu tohoto motoru ve voze určeném pro překonávání větších vzdáleností po rychlostních silnicích, tedy i většího ročního nájezdu, dejme tomu minimálně cca 30t a více. Jak je na tom s pružným zrychlením, asi z rychlosti 80km/h. Do jaké míry auto snáší i větší hmotnostní zatíženi vozu.
V Indii jsem byl, ale s otevrenejma oknama tam jezdi jen auta bez klimatizace (ano, takova tam jezdi a neni jich malo, osobne jsem v jednom hodinu jel). Pokud je mi znamo, do Octavie se pro mistni trh montuje vykonejsi klima, ale jak je to s Fabii netusim. A popravde Fabii s ridicem jsem nevidel, ono jich tam zas az tolik nejezdi.
No tak mě zajímá spotřeba. chápu, že je to velké a tím pádem i těžké auto, nicméně spotřeba ve městě 8 - 11 l mi připadá úděsná. Tolik žere moje 2,4 ;-\ tedy já jsem mezi 8 - 9 l.
Ptř Tvýho Accorda nemusíš tolik točit a má 200PS >😁
no jo jenže to je ten kámen úrazu toho downsizingu...je sice hezký platit malý povinný a mít papíárově nízko spotřebu...jenže v realu je to znát a nakonec to bude žrát stejně ne-li víc než auta se silnějším motorem...takže de facto jsi tam kde jsi byl...nic proti 1.4TSi...podle mě je to slušný motor..ve fabce či octávce případně v golfu...ale do supa už je to asi docela málo...každopádně je to důstojnější základ než pro připravovaný rapid...
Mám za sebou první delší zkušenost (týden) s TSI - nejslabší TSI v golfu a jsem nadšený - spotřeba do 6 l a nemám pocit, že by 63kW nestačilo, což se nedalo říct o 1,4 s podobným výkonem (ne TSI), který vyloženě nestačil. Suberb je velmi fajn v naftě 😉
Realna spotreba 1.4TSI 90kW v Octavii je mezi 6-7 litry. Prumery mimo mesto a dalnici jsou pod 6. V Superbu muzu dat k dobru jen 1.8TSI, kde jizda po dalnici a pres Prahu s dodrzovanim predpisu znamenala 7.2 prumer.
Jestli je to stejný příplatkový zvuk jako v OII RS, tak nedávat často na max. volume >😁
Myslím že SUPERBa už asi všichni dobře znají (já tedy určitě), takže by mě (a předpokládám i ostatní) nejvíc zajímalo jak motor 1.4TSI zvládá poměrně těžký SUPERB. Stačí to na rozumnou akceleraci při předjíždění ? A co když se auto plně naloží (5 lidí + věci) ? Jak je to s reálnou spotřebou, zejména pokud se auto plně naloží a požaduje se po něm akcelerace na dálnici ? Jak jsou na tom jízdní vlastnosti v porovnáním s nejběžnější motorizací 2.0TDI 103kw, resp 3.6FSI (kterou znám nejlépe) ?
Díky!
Díky!
Superb neznám, ale mám dost najeto v pašících (2.0 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2.0 TDI 103 i 125 kW) což bude plus mínus autobus dtto co Superb. Situace s 1.4 TSI 90kW je asi následovná, jízdní vlastnosti v porovnání s 103kW naftou jednoznačně lepší, prostě na předku je skoro o metrák méně a to se již pozná na daleko vyšší mezi nedotáčivosti. Druhou věcí, které si člověk při přesednutí hned všimne je jednoznačně nižší hluk a nesrovnatelně lepší kultura chodu, tedy zvuk, on 1,4 TSI není v nízkých otáčkách prakticky slyšitelný a je slyšet až při vytočení ale pořád je to o řád lepší kultura než 2.0 TDI. Tolik pozitiva. No a negativa jsou celkem jasná, zatímco typická dlouhodobá spotřeba je u nafty řekněme mezi 6 a 7 litry (podle řidiče, způsobu jízdy, okolních podmínek atd.) a při velké pile se dá vyhnat někam na max. 8,5 litrů tak 1.4 TSI při běžném provozu bude mít spotřebu v pásmu 7,5-8,5 litru a při hodně velké pile (max. rychlosti na dálnici při velkém zatížení) někde kolem 11 litrů, takže nic nového pod sluncem, při běžné jízdě plus 1,5 litru při velké pile plus 2,5 litru. No a výkonově, 103 kW nafta je o něco rychlejší v přímce ale v běžném provozu 90kW TSI neujede (skoro bych typoval, že na brzdě ten motor bude mít o něco víc než deklarovaných 90kW). Osobně bych v této třídě sice preferoval 2.0 TSI ale pro běžné použití se není u 1.4 TSI čehokoliv obávat a je to asi hlavně o kalkulaci rozdílu nákupních cen vs. provozní náklady a tady je to asi také jednoznačné, kdo najede 20 tis. ročně tak nemá o čem přemýšlet a půjde do benzínu, kdo 60 tis. tak zase nemá o čem přemýšlet a půjde do nafty no a všechno mezi je už na detailní propočet nebo na osobních preferencích.
já si myslím že na supa je ideál ta 1.8 118kW a kdybych nad tímto autem uvažoval tak s tímto motorem
Souhlas.
Použiji li Tvoji logiku, pak zhruba 86% uživatelů jezdí Supy s dieselem a najezdí přes 60000 km a pouze něco přes 10% jezdí benzíny, tudíž najede pod 20000 km. Těch cca 14% mi připadá dost málo na to, že jsou k dispozici 4 benzíny. A to si myslím, že z benzínů vede jasně 3,6 FSI.
Musí tam tedy být hodně důvodů, aby to benzíny prohrávaly v poměru 14:86 a nezachrání to ani 1,4 TSI.
Přes všechna tvrzení v článku i v diskuzi😒br /> - možná že zvuk motorů TSI není tak úžasný
- možná že rozdíl ve spotřebě není tak malý
- možná že zvuk motorů TDI není tak hrozný
- možná chování na silnici vozů s diesely není o tolik horší než u dieselů
Možná že fleetové nákupy jsou ovlivnitelné fleetovými manažery, ale pochybuji, že by manažer diktoval zaměstnanci dražší, obvykle lépe vybavené auto s dieselem, než levnější auto s benzínem, kdyby k tomu neměl dobrý důvod.
Musí tam tedy být hodně důvodů, aby to benzíny prohrávaly v poměru 14:86 a nezachrání to ani 1,4 TSI.
Přes všechna tvrzení v článku i v diskuzi😒br /> - možná že zvuk motorů TSI není tak úžasný
- možná že rozdíl ve spotřebě není tak malý
- možná že zvuk motorů TDI není tak hrozný
- možná chování na silnici vozů s diesely není o tolik horší než u dieselů
Možná že fleetové nákupy jsou ovlivnitelné fleetovými manažery, ale pochybuji, že by manažer diktoval zaměstnanci dražší, obvykle lépe vybavené auto s dieselem, než levnější auto s benzínem, kdyby k tomu neměl dobrý důvod.
rozhodně si nemyslím že v benzínech co do prodeje vede FSI...za prvé pojistka bude jistě brutální, spotřeba taky nic moc, a pořizovací cena již směle nakukuje do premie této třídy...krom senátu a jiných vládních institucí a nějakých vyloženě prachatých škodafans tam moc prodejnosti nevidim...když už si někdo v supu ten benzín koupí(ta hrstka co nejezdí TDIčkem) tak jde budto do 1.8TSI v drtivé většině...a ti co chtěj ušetřit tak do toho základu no...
- 3,6 FSI mezi benziny jsou všechno fleetové stroje, pár velkých firem jej koupilo (resp. manažeři kteří dostali limit cca 0,9-1M což při 17-20% slevě už dává docela slušně vybavený stroj) ale určitě to není 10% prodejů, odhaduji tak do 4%.
- TSI nemá úžasný zvuk, do 4t. nemá žádný slyšitelný zvuk, což je rozsah kde se pohybuje běžný jezdec 99% času, u takového sedanu každý očekává především ticho, no a nad 4t se ozývá řekněme jemný bzukot, tedy žádná zvukomalba R6 BMW ale pořád daleko tišší a jemnější zvuk než diesel. A třeba 2.0 TSI v A4 je zvukově určitě příjemnější motor než třeba superoblíbený 3.0 TDI v A6.
- rozdíl u 1,4 a 2.0 TDI je jak popisuji, se všemi těmito motory jsem najel dost na to, abych si dovolil odhady (1,9 PD 96 kW 130 tis., 2.0 TDICR 103 kW 120 tis., 1,4 TSI 90 kW 80 tis., 2.0 TSI 147 kW 130 tis., 2.0 TSI 155 kW 110 tis. všechno pašíci a A4, A6 3.0 TDI 160 tis.)
- rozdíl 2.0 TSI a 2.0 TDI bude k 3 litrům, víc nedám ani deci
- TDI zvuk není hrozný a třeba proti PD je to ševel vánku, ale stačí sednout do benzínu a i hluchý to pozná, ten kdo cestuje dlouhé štreky tak to vyloženě ocení
- chování není dramaticky lepší, pořad je to stejná konstrukce podvozku, ale menší váha na předních kolech se vždy projeví v určité lehkosti vedení auta zatáčkami, netvrdím, že rozdíl je hrozný, ale rozdíl tam je (btw. pozná se to i na sjíždění předních pneu, u nafty dostávají víc na pr.del).
Myslím, že nejsem fanda ani nafty ani benalu, výše uvedené motorizace byly ve služebních vozech s tím, že jsem měl vždy limit a motorizaci jsem si mohl vybírat (na začátku jsem se stádem začínal na naftě a postupně jsem se propracoval k benzinu, abych skončil u 3.0 TDI nakoupeným fleet manažerem firmy), sám doma na ježdění mám naftu (ano šetřící syndrom tu je, benzin v roadsteru pro radost ujede tak max. 2 tis. ročně), takže tak.
- TSI nemá úžasný zvuk, do 4t. nemá žádný slyšitelný zvuk, což je rozsah kde se pohybuje běžný jezdec 99% času, u takového sedanu každý očekává především ticho, no a nad 4t se ozývá řekněme jemný bzukot, tedy žádná zvukomalba R6 BMW ale pořád daleko tišší a jemnější zvuk než diesel. A třeba 2.0 TSI v A4 je zvukově určitě příjemnější motor než třeba superoblíbený 3.0 TDI v A6.
- rozdíl u 1,4 a 2.0 TDI je jak popisuji, se všemi těmito motory jsem najel dost na to, abych si dovolil odhady (1,9 PD 96 kW 130 tis., 2.0 TDICR 103 kW 120 tis., 1,4 TSI 90 kW 80 tis., 2.0 TSI 147 kW 130 tis., 2.0 TSI 155 kW 110 tis. všechno pašíci a A4, A6 3.0 TDI 160 tis.)
- rozdíl 2.0 TSI a 2.0 TDI bude k 3 litrům, víc nedám ani deci
- TDI zvuk není hrozný a třeba proti PD je to ševel vánku, ale stačí sednout do benzínu a i hluchý to pozná, ten kdo cestuje dlouhé štreky tak to vyloženě ocení
- chování není dramaticky lepší, pořad je to stejná konstrukce podvozku, ale menší váha na předních kolech se vždy projeví v určité lehkosti vedení auta zatáčkami, netvrdím, že rozdíl je hrozný, ale rozdíl tam je (btw. pozná se to i na sjíždění předních pneu, u nafty dostávají víc na pr.del).
Myslím, že nejsem fanda ani nafty ani benalu, výše uvedené motorizace byly ve služebních vozech s tím, že jsem měl vždy limit a motorizaci jsem si mohl vybírat (na začátku jsem se stádem začínal na naftě a postupně jsem se propracoval k benzinu, abych skončil u 3.0 TDI nakoupeným fleet manažerem firmy), sám doma na ježdění mám naftu (ano šetřící syndrom tu je, benzin v roadsteru pro radost ujede tak max. 2 tis. ročně), takže tak.
smím se jen zeptat co je to roadster?? něco nového nebo si potrpíš na nějakou postarší klasiku?? 😉
starší replika Cobry od AC Cars, původní motor chevi s automatem nahrazen BMW R6 2,5 + manuál.
to je v tuzemsku celkem raritka nemýlím-li se...? 😉 každopádně :yes:
Mno, 3 litry rozdílu již budou asi dost dobrým argumentem, zvláště poté, co jsem nakouknul do ceníku a zjistil, že diesely nejsou výrazně dražší....
To "se stádem" se mi moc líbilo. Takže pokud jsou prodeje řekněme 40 na 60%, tak těch 40% je stádo a těch 60% je prosím pěkně co??? Pokud je to diesel, je to stádo a pokud je to benzín tak ne?
Upravuji Tvůj text😒br /> "na začátku jsem se stádem začínal na naftě a postupně jsem se se stádem propracoval zpět k benzínu, abych následně skončil u stádního 3,0 TDI"... 😄
To "se stádem" se mi moc líbilo. Takže pokud jsou prodeje řekněme 40 na 60%, tak těch 40% je stádo a těch 60% je prosím pěkně co??? Pokud je to diesel, je to stádo a pokud je to benzín tak ne?
Upravuji Tvůj text😒br /> "na začátku jsem se stádem začínal na naftě a postupně jsem se se stádem propracoval zpět k benzínu, abych následně skončil u stádního 3,0 TDI"... 😄
Chápu tvé nadšení pro diesel, nakonec tvůj nick asi nedovolí cokoliv jiného. Já jen říkám, že jsou aplikace kde dám přednost přeplňovanému benzínu a jsou aplikace kde upřednostním naftu. A je už jen velmi málo aplikací (v podstatě již jen jedna jediná) kde bych volil benzín atmo. Jinak prodeje supu odhaduji 70% diesel, 30% benal, možná, že ten diesel je i víc, bylo by zajímavé získat přesná čísla.
u zdejších článcích o prodejnosti to tuším zveřejňujou...u střední a vyšší střední má diesel podíl leckdy i kolem 90% a superb jako flotilové auto jistě nebude vyjímka... 😉
čísla o kterých jsem mluvil jsou oficiální registrace od začátku roku, 14% benzín, zbytek diesel. wiz www.periskop.cz
Ne, že bych chtěl nějak rozporovat Tvé tvrzení, ale mám dojem, že kilometrové proběhy trochu nadsazuješ.
Nebo tys vážně od jara 2005 ujel o dost více, než 600 tkm? A pracuješ kdy? To je minimálně 500 km denně, při českých rychlostech asi tak 5-6 hodin za volantem.
Už dva roky víceméně obden pendluju mezi Prahou, UL a Dresdenem a nehledě na to, že mě to nehorázně sejří, Tvému nájezdu se ani zdaleka nepřibližuju. Laguna má i v tomhle režimu najeto za rok a půl jen něco k sedmdesáti.
Nebo tys vážně od jara 2005 ujel o dost více, než 600 tkm? A pracuješ kdy? To je minimálně 500 km denně, při českých rychlostech asi tak 5-6 hodin za volantem.
Už dva roky víceméně obden pendluju mezi Prahou, UL a Dresdenem a nehledě na to, že mě to nehorázně sejří, Tvému nájezdu se ani zdaleka nepřibližuju. Laguna má i v tomhle režimu najeto za rok a půl jen něco k sedmdesáti.
Ano od 2005 je to cca 600 tis. (TDI PD 96kw je ještě předchozí generace pašíka 2004-2005). Jezdím pravidelně Praha-Vídeň, Praha-Bratislava, Praha-Mnichov a Praha-Zagreb a zpět jinak jen drobné pojížděčky. Každý týden dělám minimálně dvě z těchto destinací, každých 14 dní tři lokality. Dva tisíce týdně je většinou služebně, soukromě je to jen pár km, protože mimo zaměstnání mě moc jezdit nebaví a letos s touto prací skončím, protože ježdění mě už docela unavuje (typický den, v 5:00 vstávám, 5😁0 startuji, 9😁0 na místě (mimo Zagrebu), do 15:00 nebo 16:00 práce, 19:00 nebo 20:00 návrat, když se podělá počasí v zimě tak i o dost později. Zagreb dělám jeden den tam a druhý den zpět.
jako partime dělám něco podobného...pro cestovku...je celkem kuriozní že ve svých necelých 21 letech už mám nalítáno přes 150 tisíc...a to dělám jen letní měsíce květen-září
každopadně tě chápu...taky to rozhodně nechci dělat věčně...řídit mě sice baví...ale ne ty služební "plečky" co máme na firmě to za prvé, za druhé co je moc to je moc... :yes: 😉
každopadně tě chápu...taky to rozhodně nechci dělat věčně...řídit mě sice baví...ale ne ty služební "plečky" co máme na firmě to za prvé, za druhé co je moc to je moc... :yes: 😉
Čistě soukromě by mne zajímalo, jaká práce si vyžaduje takovéhle nasazení za volantem. Když si vezmu, jaké je riziko, že při tom někde zůstaneš jako placka, muselo by to být zatraceně dobře placené, aby se o tom dalo i jen uvažovat.
Řada společností, které operují po střední Evropě většinou e😜andovala z některé německé nebo rakouské firmy směrem na východ a honí své manažery jak nadmuté v podobném gardu (Mnichov, Vídeň se vždy jezdilo včetně generálního manažera, byly doby kdy se třeba Zagreb už mohl létat ale v krizi se poškrtalo a řeklo se když máš káru k osobnímu užití tak žádné létání vyjma destinací jako Bukurešť nebo Kyjev) a protože domácí (Němci, Rakušáci) se do takové práce neženou a drží si nějaké domácí teplé místo, tak řada českých nebo slovenských manažerů je na tom velmi podobně, placené je to dobře nicméně dělat to do penze nechci a asi bych ani nevydržel, v 50 je člověk vyjetý olej a musí mít dost vyděláno aby nemusel už dělat nic nebo jen to co se mu líbí. Máš pravdu, že riziko je dost vysoké a pár kolegů, kteří měli na dálnici nějaký karambol znám, u dvou dokonce musím použít minulý čas (ale to byla totálka přímo v Praze). Sám jsem na dálnici měl jen jednu lehčí havárii (umělci v naskrz prorezlé dodávce se utrhl držák rezervy a ta vyskočila a hnala si to rovnou na mě a na cisternu která jela vedle mě, oba jsme to dokázali ubrzdit a vyhnout se, první auto za mnou (shodou okolností ženská v supu) i za kamionem také dokázali zareagovat a zastavit ale za tou ženskou v supu si to s minimálním odstupem mastil doveda v další dodávce, tuším nějaké Ducato, a ten vůbec nereagoval takže srovnal dámě za mnou ***ku a narval jejího supa pod můj zadek a sám se zastavil o tu cisternu v pravém pruhu protože do toho supu narazil tak 50% šířky a vyhodilo jej to doprava, nikomu se nic nestalo vyjma umělce v dodávce který si vyrazil nějaké zuby a měl asi lehčí otřes mozku, řidička a spolujezdec v supu byli bez škrábnutí i když auto bylo srovnané zepředu o můj zadek a zezadu od dodávky tak, že sup byl na odpis. Nejlepší na celé věci byla „práce“ cliftonů, uzavřeli dálnici na 3,5 hodiny v ranní špičce směrem na Brno protože jejich tempo vyšetřování se nedálo označit jinak než „vražedné“ a nakonec nejšťastnější byl řidič cisterny (ten byl po události dost zkroušený a vypadal na to, že se zhroutí a když jsem se ptal co vám je vždyť jste nic nezavinil tak říkal, průser, benga mě zašijou protože na tomto úseku nemám co dělat, vezu nějaké chemikálie a tudy nesmím, bylo to v úseku kolem Želivky kde je ochranné vodní pásmo) no bystrá benga si ničeho nevšimla protože označování cisteren s chemikáliemi je pro ně asi španělská vesnice a řidič z toho vyšel bez ztráty květinky protože jinak nic nezavinil (já jsem si pak doma na netu našel, že podle té zvláštní značky kterých jsem si do té doby na cisternách nikdy nevšiml, vezl nějaký sajrajt nejspíš na výrobu hnojiv). Popisuji to proto, že obecně když člověk hodně jezdí tak hodně riskuje to je svatá pravda, ale dálnici jako takovou za úplně nejnebezpečnější nepovažuji, ona je hodně mediálně známá tím, že každá nehoda ji zastaví a na všech rádiích seto pak komentuje skoro celý den, ale na odjeté km je nebezpečnější pohybovat se třeba po Praze nebo po některých silnicích 1 nebo 2 třídy, typoval bych, že počet smrťáků na dálnici je nižší než na ostatních komunikacích (samozřejmě vztaženo k ujetým km/počtu vozidel).
Vídám Vás chlapci ve služebních Oktáviích a Superbech, no a moc hezké podívání to není. Stres, spěch, agresivita.....
Mám pochopení, kdysi jsem trochu jezdíval ale nejdál do Salzburgu. Po ČR jezdím stále a dělám cca 40000 ročně, ale jsem naštěstí svým pánem a svůj služebák jsem si vybíral sám, nikdo nenutil ani do Škody ani do Audi... Auto které jsem vybral má tu nejlepší značku a s V6 v dieselu je život snadný, nestěžuji si.
Mám pochopení, kdysi jsem trochu jezdíval ale nejdál do Salzburgu. Po ČR jezdím stále a dělám cca 40000 ročně, ale jsem naštěstí svým pánem a svůj služebák jsem si vybíral sám, nikdo nenutil ani do Škody ani do Audi... Auto které jsem vybral má tu nejlepší značku a s V6 v dieselu je život snadný, nestěžuji si.
Tak kdokoliv kdo dostane auto od firmy do osobního užívání a platí jen daně z příjmu ze soukromě propáleného benzínu a z leasingu nepřemýšlí moc o značce, protože je to nejlevnější auto které může mít. Max. přemýšlí, zda nižší střední, střední nebo vyšší střední a zda firma má pravidla kdy předepisuje konkrétní značku a typ včetně motorizace nebo dá jen finanční limit a třeba tři výrobce na výběr. Jinak mám pocit, že nejlepší značka ve V6 nic nenabízí a v dieselu už vůbec ne, nebo že bych nezaznamenal nějakou novinku od RR?
to co si napisal v prvej vete je len pausalizovanie a hadzanie do jedneho vreca. Ak by bolo v nasich koncinach viac sluzobnych vozidiel inych znaciek, platilo by to iste co si napisal na niekoho ineho
…Comfort nejlevnější dostupný Superb, za sedan totiž zaplatíte necelých 575 tisíc Kč.
Celková cena se tak ze základních 718.900,- Kč za 1,4 (92 kW) Elegance hravě vyšvihne až téměř na dohled k 900 tisícům Kč.
:😉
Celková cena se tak ze základních 718.900,- Kč za 1,4 (92 kW) Elegance hravě vyšvihne až téměř na dohled k 900 tisícům Kč.
:😉
ta cena je docela brutus...dát 900 klacků za supa v 1.4TSI?? co prosíím? :no: to už mám solidní MB C
Za tyhle penize se da poskladat i Octavia combi 2.0 TDI a to ani nemluvim o eReSu.
a co takhle za ty samý prachy accorda 2.0i-VTEC 110kW se solidní výbavou a skvělým motorem?? 😉 taky není špatná volba
a octávka RS je pro mě totální nálepka...hlavně v TDI 125kW co to je?? >😁 jestli ne pozérstvi tak nevim...to už si radši člověk koupí focuse v ecoboostu...
a octávka RS je pro mě totální nálepka...hlavně v TDI 125kW co to je?? >😁 jestli ne pozérstvi tak nevim...to už si radši člověk koupí focuse v ecoboostu...
Tu octavku jsem tady zminoval proto, ze tu nekdo omdleva ze superba za temer 900 tis. pritom za stejnou cenu je i oktavka (levnejsi auto).
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Příliš nerozumím debatě, která tu probíhá, především s ohledem na sílu motorů. Jezdí někdo z Vás normálně? >😒] K čemu potřebujete ten výkon? Vždyť rychlostní limity jsou tak nízké, že mi stačí do fabie 1.9SDI a je mi jedno jestli prázdný nebo naložený,stejně pojedu v průměru do 5l/100km. Jestli dojedu z Brna do Prahy za 1h30 nebo 1h45 je mi fakt jedno.Stačí jedno zúžení ze dvou pruhů do jednoho a banda neschopných řidičů s nadupanýma autama to tak ucpe, že přijedu stejně o půl hodiny později.
Podle mého názoru se tu řeší zcela nepodstatné skutečnosti. Jezdil jsem jak se škodou 1000MB, tak s Audi A8. Možná rozdíl, možná ani ne. Obě mě dovezly tam, kam jsem chtěl, akorát to Audi při stejném stylu jízdy víc žralo 😊.
Každopádně k věci. Pro mě je zásadní, jestli je v autě pohoda a řešit jestli je hlučnější 1.9tdi, 1.9tdi pd, 1.6tdi-cr nebo 2.0tsi mi přijde úplně zcestné. Pro mě jsou hvězdy 1.9D od peugeotu a 1.9tdi 66kw od VW. To jsou motory, které něco vydržely, 500tis Km žádný problém za minimálních investic, měly slušnou spotřebu a slušný zvuk >😁 .
Je vtipné, že nedávno 90kW bylo dělo a teď se řeší, jestli člověk jede nebo stojí >😒] .
Chtěl bych mít Vaše problémy >😁 .
Přeji Vám hodně zážitků se silnými motory v luxusních autech na našich krásných silnicích.
Podle mého názoru se tu řeší zcela nepodstatné skutečnosti. Jezdil jsem jak se škodou 1000MB, tak s Audi A8. Možná rozdíl, možná ani ne. Obě mě dovezly tam, kam jsem chtěl, akorát to Audi při stejném stylu jízdy víc žralo 😊.
Každopádně k věci. Pro mě je zásadní, jestli je v autě pohoda a řešit jestli je hlučnější 1.9tdi, 1.9tdi pd, 1.6tdi-cr nebo 2.0tsi mi přijde úplně zcestné. Pro mě jsou hvězdy 1.9D od peugeotu a 1.9tdi 66kw od VW. To jsou motory, které něco vydržely, 500tis Km žádný problém za minimálních investic, měly slušnou spotřebu a slušný zvuk >😁 .
Je vtipné, že nedávno 90kW bylo dělo a teď se řeší, jestli člověk jede nebo stojí >😒] .
Chtěl bych mít Vaše problémy >😁 .
Přeji Vám hodně zážitků se silnými motory v luxusních autech na našich krásných silnicích.
Souhlas.Řeší se to proto, že je to Škoda,kdyby to byl Hyundaj, třeba i40 s 1,6 GDI,pak by to bylo úžasné a dokonalé, podobně jako slabší nafta 1.7 . U Škody je špatně, zde v laických diskuzích na autíčko.cz-sk, vše špatně.Neřešme :-!
i40 s 1,6 GDI také nebude jezdit za tabulkovou spotřebu, ve městě 10 jen to fikne,s ohledem na charakteristiku motoru.Točit,točit,točit..
[odkaz]
zde data superba
[odkaz]
U i40 píší lepší spotřebu, ale protože znám,jak se motory s přímým vstřikem chovají,zejména bez turba,pak píše Hyundaj své pohádky.Data u superba jsou pro město víc relevantní.Hmotnosti stejné,pak to bude papat stejně.
i40 s 1,6 GDI také nebude jezdit za tabulkovou spotřebu, ve městě 10 jen to fikne,s ohledem na charakteristiku motoru.Točit,točit,točit..
[odkaz]
zde data superba
[odkaz]
U i40 píší lepší spotřebu, ale protože znám,jak se motory s přímým vstřikem chovají,zejména bez turba,pak píše Hyundaj své pohádky.Data u superba jsou pro město víc relevantní.Hmotnosti stejné,pak to bude papat stejně.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Souhlasím,proto jsem psal ..."s ohledem na charakteristiku motoru"...a bylo myšleno zejména průběh a velikost Mk vs. otáčky motoru - přiznávám (to není tobě), že nenám sílu ani chuť vysvětlovat char. motroru ve vazbě na ostupňování převodů vč.převodu v rozvodovce ani cokoliv jiného.Čtenáři zde jsou vzdělaní,mají ve všem jasno 😉 Diskuse o tom svědčí 14 let
dělaj to tak všichni >😁 :-! :-! 8-s >😒]