Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SsangYong UK: Rexton a Rodius se vracejí do Evropy

Plánovaný návrat Rextonu a Rodiusu na starý kontinent je tady. Zatím oba modely dorazily za kanál, do Británie.
Zpět na článek
2. 12. 2011 08:31
2. 12. 2011 18:25
2. 12. 2011 18:36
2. 12. 2011 18:45
5. 12. 2011 19:10
Avatar - Slavek-TDM
2. 12. 2011 08:18
Nejosklivejsi
Rodius je snad nejosklivejsi auto na svete (a to muzu posoudit, protoze jeden parkuje kousek od kancelare). >:-[] Nicmene ma spoustu vyhod, krom ceny taky slusnou vybavu a obrovsky plus je, ze vam ho nikdy nikdo neukradne >:D Kdovi, jak je to s dostupnosti dilu (asi bidny) a spolehlivosti auta jako celku (tady si netroufam ani odhadovat)...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2011 11:41
Re: Nejosklivejsi
Dostupnost dílů - nejsou horší než jiní Korejci.
Co se týče užitné hodnoty - vlez dovnitř a pochopíš. A z toho důvodu se jich vůbec neprodávalo málo.
Avatar - Slavek-TDM
2. 12. 2011 11:54
Re: Nejosklivejsi
Uzitnou hodnotu vubec nezpochybnuju, klidne bych si ho jako rodinnej kocar koupil. Zkus trochu upresnit ty dily, co znamena jako ostatni Korejci? Je centralni sklad nekde v EU? Co druhovyroba?
A jeste, ty bys mohl vedet, jak je to s tou technikou. Petivalcova 2.7cka puvodne od MB se predpokladam vyrabi v Korei v licenci stejne jako prevodovka. Jest tak? Jsou pouzitelny servisni postupy z MB? Diky :yes:
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2011 16:50
Re: Nejosklivejsi
SSY má svoje zástupce, kteří jsou nezávislými importéry, pro ČR a řadu dalších CE zemí je to švýcarský Emil Frey. Ještě nedávno byly značky jako Kia a Hyundai prodávány stejným způsobem. Emil Frey má samozřejmě svůj centrální sklad náhradních dílů. O druhovýrobě nic nevím, ale zato vím, že podpora ze strany značek dodavatelů, jako je Bosch a Delphi je dostatečná. Např. Delphi má v Koreji asi 65% trhu s náhradními díly a v Evropě má hustou síť distribuce, o Boschovi nemluvě.
Technika Mercedes - tu SSY postupně opouští. Původně licenční motory stále ale vycházející z licencí od Daimleru již jsou jen 2,7 pětiválec a 2,0 Euro 4. Euro 5 motory jsou již víceméně motory Ssangyong. Řada dílů je ale shodná a dostupná jak pro starší Mercedesy, tak pro SSY. O převodovkách toho vím méně, ale je tam generační zpoždění za motory - samozřejmě Daimler rád odloží 5 kvalt do Koreje, pokud bude zájem, nyní by měl být k mání i 7 kvalt, páč Damler má 7G.
Od té doby, co se ze SSY Korejcům podařilo vyštípat Číňany, už se nemusí Daimler obávat kopírování. I tak si Chanové něco odnesli, to je jistá věc.
P.S. V Luxemburgu, v technologickém centru Delphi jsem viděl ve zkouškách řadový diesel od Mercedesu 3,2 l pro SSY Chairman, ale potom na SSY dolehly těžké časy a po slibném vývoji se slehla zem.
Nyní, jako všichni, jdou směrem agresivního downsizingu a zaplaťpánbu již přestali experimentovat s designem. S indickým trhem v zádech myslím že o SSY ještě uslyšíme.
2. 12. 2011 13:55
Re: Nejosklivejsi
Rodius je v mnohých ohľadoch jedinečné auto, najbližšie mu je možno Grand Voyager, ale ten nemôže ani náhodou konkurovať hore naznačenej cene.
Tiež tak úplne neverím servisu tejto značky, a rozpačitý dojem vo mne zanechal aj predajca, ktorý bol schopný ohovoriť a pošpiniť akékoľvek auto v dosahu, len aby ukázal aký je Ssangyong úžasný.
Na druhú stanu o spoľahlivosť by som sa nebál, Rodius je poskladaný z rokmi preverenej techniky, a tiež už nie je na trhu nováčikom.
2. 12. 2011 08:31
Fujtajbl...
Teda, neviem ci som taky mimoriadne narocny, ale toto je skratka hnus, velebnosti! Jednu takuto ohavnost (tusim actyon) stretavam obcas na ceste, a vzdy sa mi ksicht skrivi odporom...

Cela tato automobilka so svojimi podivnymi kreaciami (actyon, rexton, kyron, rodius) je pre mna synonymom "anti-dizajnu". Ako niekto moze nieco taketo ohavne vobec poslat do sveta, to skutocne nechapem. Jedine zeby to sam vyrobca bral ako recesiu...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Slavek-TDM
2. 12. 2011 09:08
Re: Fujtajbl...
Jenze na vzhled se nejezdi. Vzhled (a reklama) "jen" prodava....
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2011 11:44
Re: Fujtajbl...
Blábolíš hlouposti, Kontroverzní z hlediska designu jsou jen Actyon a Rodius. Kyron dostal solidní facelif a Rexton nebyl nikdy ošklivé, je to standardně vypadající velké SUV s technikou od Mercedesu. Připadá mi, že jsi maximálně z rychlíku viděl Actyon či Rodius a vzáhl si to na všechny ostatní.
Rexton je fanj, nové Korando je fajn (staré bylo taky fajn).
Avatar - white label
2. 12. 2011 18:25
Za co?
Pane Bože, za co?
[odkaz] 8-s
Rozbalit vlákno
2
2. 12. 2011 18:36
Re: Za co?
Prečo s tým máš problém? Veď ho nemusíš kupovať...
A mimichodom, tento pohľad ten, čo si uviedol Ty, celkom vyváži. ;-) [odkaz]
Avatar - white label
2. 12. 2011 18:45
Re: Za co?
Problém je silné slovo, ale nemám "problém" s tím autem (natož s jeho případným majitelem) jako takovým, ale s tím designem na fotce v odkazu... ;-)
Avatar - jozephko
5. 12. 2011 17:44
Dobří holubi se vracejí
Už som si myslel, že sa tieto nádherné a inovatívne autá nadobro stratili s európskych ciest a že nás čaká už len automobilová šeď bavorákov, peugeotov a meďákov. Ó, aké to blaho na duši vidieť tieto skvosty znovu na našich cestách. :-) Tie nádherné zadné svetlá v štýle Warszawy z 50.rokov - kde sa dá taká krása ešte vidieť?!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
5. 12. 2011 19:10
Rexton
se mě docela líbí...myslím si že s touto cenou by nemusel mít u nás problém...záruka 5let bez omezení taky zazní v uších potenciálních kupců dobře...korejci umí prodávat...jak dokazuje kia i hyundai... :-)

ale to podivné mpv?? proboha...věřím že by se to dalo zabalit i do lepšího kabátu...osobně bych neměl problém s předkem...ale ten zadek snad dělal nějakej opilec...dost hrůza i to že to nakopčila aj mazda... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0