Novinky
Teda, neviem ci som taky mimoriadne narocny, ale toto je skratka hnus, velebnosti! Jednu takuto ohavnost (tusim actyon) stretavam obcas na ceste, a vzdy sa mi ksicht skrivi odporom...
Cela tato automobilka so svojimi podivnymi kreaciami (actyon, rexton, kyron, rodius) je pre mna synonymom "anti-dizajnu". Ako niekto moze nieco taketo ohavne vobec poslat do sveta, to skutocne nechapem. Jedine zeby to sam vyrobca bral ako recesiu...
Cela tato automobilka so svojimi podivnymi kreaciami (actyon, rexton, kyron, rodius) je pre mna synonymom "anti-dizajnu". Ako niekto moze nieco taketo ohavne vobec poslat do sveta, to skutocne nechapem. Jedine zeby to sam vyrobca bral ako recesiu...
Blábolíš hlouposti, Kontroverzní z hlediska designu jsou jen Actyon a Rodius. Kyron dostal solidní facelif a Rexton nebyl nikdy ošklivé, je to standardně vypadající velké SUV s technikou od Mercedesu. Připadá mi, že jsi maximálně z rychlíku viděl Actyon či Rodius a vzáhl si to na všechny ostatní.
Rexton je fanj, nové Korando je fajn (staré bylo taky fajn).
Rexton je fanj, nové Korando je fajn (staré bylo taky fajn).
Pane Bože, za co?
[odkaz] 8-s
[odkaz] 8-s
Už som si myslel, že sa tieto nádherné a inovatívne autá nadobro stratili s európskych ciest a že nás čaká už len automobilová šeď bavorákov, peugeotov a meďákov. Ó, aké to blaho na duši vidieť tieto skvosty znovu na našich cestách. 😄 Tie nádherné zadné svetlá v štýle Warszawy z 50.rokov - kde sa dá taká krása ešte vidieť?!
se mě docela líbí...myslím si že s touto cenou by nemusel mít u nás problém...záruka 5let bez omezení taky zazní v uších potenciálních kupců dobře...korejci umí prodávat...jak dokazuje kia i hyundai... 😄
ale to podivné mpv?? proboha...věřím že by se to dalo zabalit i do lepšího kabátu...osobně bych neměl problém s předkem...ale ten zadek snad dělal nějakej opilec...dost hrůza i to že to nakopčila aj mazda... :no: :no: :no:
ale to podivné mpv?? proboha...věřím že by se to dalo zabalit i do lepšího kabátu...osobně bych neměl problém s předkem...ale ten zadek snad dělal nějakej opilec...dost hrůza i to že to nakopčila aj mazda... :no: :no: :no:
Co se týče užitné hodnoty - vlez dovnitř a pochopíš. A z toho důvodu se jich vůbec neprodávalo málo.
A jeste, ty bys mohl vedet, jak je to s tou technikou. Petivalcova 2.7cka puvodne od MB se predpokladam vyrabi v Korei v licenci stejne jako prevodovka. Jest tak? Jsou pouzitelny servisni postupy z MB? Diky :yes:
Technika Mercedes - tu SSY postupně opouští. Původně licenční motory stále ale vycházející z licencí od Daimleru již jsou jen 2,7 pětiválec a 2,0 Euro 4. Euro 5 motory jsou již víceméně motory Ssangyong. Řada dílů je ale shodná a dostupná jak pro starší Mercedesy, tak pro SSY. O převodovkách toho vím méně, ale je tam generační zpoždění za motory - samozřejmě Daimler rád odloží 5 kvalt do Koreje, pokud bude zájem, nyní by měl být k mání i 7 kvalt, páč Damler má 7G.
Od té doby, co se ze SSY Korejcům podařilo vyštípat Číňany, už se nemusí Daimler obávat kopírování. I tak si Chanové něco odnesli, to je jistá věc.
P.S. V Luxemburgu, v technologickém centru Delphi jsem viděl ve zkouškách řadový diesel od Mercedesu 3,2 l pro SSY Chairman, ale potom na SSY dolehly těžké časy a po slibném vývoji se slehla zem.
Nyní, jako všichni, jdou směrem agresivního downsizingu a zaplaťpánbu již přestali e😜erimentovat s designem. S indickým trhem v zádech myslím že o SSY ještě uslyšíme.
Tiež tak úplne neverím servisu tejto značky, a rozpačitý dojem vo mne zanechal aj predajca, ktorý bol schopný ohovoriť a pošpiniť akékoľvek auto v dosahu, len aby ukázal aký je Ssangyong úžasný.
Na druhú stanu o spoľahlivosť by som sa nebál, Rodius je poskladaný z rokmi preverenej techniky, a tiež už nie je na trhu nováčikom.