Novinky
Rarita to určitě bude. Já tipuju, že se jich vyrobilo do osmi tisíc+ něco ještě určitě bude na skladě přímo v sídle automobilky a to budou teprve kousky, ale ty si rozeberou místní.
Tak mě napadá, že nové 9-5 asi moc kusů nestačili vyrobit, když produkce skončila v březnu. Mohla by to tedy do budoucna být docela ceněná automobilová rarita - poslední model značky a vyrobený v minimálním počtu... Nevíte někdo, kolik jich vlastně vzniklo a kolik jich stačili prodat?
Což Fiat přežije a do pěti let si myslím, že půjde nahoru, přece jen v alianci s Chryslerem má docela našlápnuto. Krachy už moc nečekám, ale spíš čekám nějaké další sloučení, třeba PSA na tom do budoucna nebude moc dobře, i když se snaží, a Renault jakbysmet, ten má aspoň Nissan. PSA a Renault by se mohly spojit.
No vidíš,...a kam to Saaba a Alfu přivedlo?
Nicméně je to další černý den v historii automobilového průmyslu. 😢
Nicméně je to další černý den v historii automobilového průmyslu. 😢
Mě se "líbí" že vlastně Saabu už nepatří ani to co vyrábí/běl a GM se bojí tak ho radši potopí, tak za to aby ..... celý GM
(nebýt Saabu a podobných, tak jsou třeba turba dneska tak akorat v dieselech a supersportech .. a něco podobnýho platí u Alfy, to byli průkopníci nových věcí...)
(nebýt Saabu a podobných, tak jsou třeba turba dneska tak akorat v dieselech a supersportech .. a něco podobnýho platí u Alfy, to byli průkopníci nových věcí...)
Klicem k uspechu je objem a tam bylo jasne, ze Saab proste nemel nejmensi nadeji. Slo jen o to, kolik mesicu se jim bude darit shanet penize na provoz.
SAAB neprekvapil. Otazka pouze je, ktera z evropskych automobilek bude ta dalsi. Tipoval bych neco z portfolia FIATu... :no:
Řekl bych, že pozice opelu je nesrovnatelně lepší a jeho nová auta se celkem prodávají. SAABu je mi líto, nicméně nedalo se čekat nic jiného.
Fiat je ohrožen... uvidíme, držme palce
Ale nehrajme si na Nostradamy, víme jak to tady často dopadá, viz věštby některých o neúspěchu F500 >😁