Ad príspevok nemenovaného: No ale výklad je dolezitý, lebo pochopit napísaný text musí byt nárocné, preto je ho treba zjednodusit do hesiel a skratiek, aby i plebs pochopil. >:-[]
P.S. Nezabúdaj: Superb na sluzobku do Paríza, Polo na dovolenku do Chorvátska... ;-)
přečetl jsem si jen ty první dvě věty pod hlavnim nápisem a stačilo mi... :no: nevěděl jsem, že z GTIho udělali redaktora Auto.cz, ale přesto - tyhle žvásty si může psát na svůj blog a neotravovat tím ostatní slušné čtenáře >:-[] >:-[]
Napadlo mne to stejné..., že to psal někdo, koho důvěrně všichni znají... Podle mne to byl takový vtípek redakce... taková příprava na vánoce, Silvestra a Apríl v jednom... >:-[]
P.S. Já to přečetl celé...a..
a) to není test
b) vůbec tam nejsou zmíněny chyby toho auta, kterých si třeba na výstavišti v Brně v podstatě každý kdo si do toho auta sedl všiml (například naprosto neskutečně úzký prostor mezi sedadlem řidiče a dveřmi, což třeba i u mne a mé výšky způsobovalo nejen nepříjemný kontakt levé ruky s výplní dveří, ale i nepříjmně blízkou vzdálenost hlavy od vnitřního sloupku, což v podstatě silnějším jedincům znemožnilo usednutí do auta atd..)
>:D
V Polu že je málo místa? A při tvé maličké postavě?
A co v pětistovce? tam se vlezeš bez problému co? Právě tam jsem pociťoval onen tebou popisovaný pocit mnohem více, než v Polu nebo ve Fabii. >:D
Je velmi úsměvné, jak se zarytí odpůrci staví vůči jakékoli i oprávněné chvále koncernu. Chlapci, chlapci... Když už konečně dospějete. :-!
Dospelosť sa posudzuje podľa nekritického pohľadu na všetko čo vyprodukuje koncern VW? Sú mi teda novinky..to by matelko s doktorom mali byť už 6 stôp pod zemou
Ty jo, to by mne zajímalo co tě vede sem lézt... Já si celou dobu myslel, že na stránky o autech chodí a píší hlavně lidé co se o auta zajímají a co je auta jako taková baví (a už je celkem jedno ajkou značku aut preferují)... A vidím, že kvalita tvých příZpěvků odpovídá postavení aut jako takových na žebříčku dle hodnoty tvého zájmu. Díky za vysvětlení...
Ale může...
Ale kvalita jeho psaní tomuto zájmu odpovídá a nemůže také čekat, že se stane platným členem komunity diskutérů..., zvláště, když nemá co nabídnout...
Pokial viem Zezulka je skor priaznivec BMW nez stvorkruhovej prémie z koncernu.
P.S: treba to vnímat i tak, ze naschvál konfrontacným stýlom podnecuje písanie príspevkov na ich stránke. ;-)
Tak s podpisem rozhodně problemy nemam. To jestli bych chtěl nebo ne ti muže byt jedno ale to co tam napsal buď uchylak z vw nebo uplaceny ubožak je děs běs.
Jasně, tři křížky, nebo otisk prstu ti problémy asi nedělají. Ale udělat v předchozím příspvěku o devíti slovech 2 gramatické hrubé chyby, tož už vyžaduje opravdu prudkou inteligenci. >:D
Chlapci chlapci, já se nesnižuju na úroveň zdejěích žvanilů, kteří by se za každou cenu snažili zpochybňovat zde uvedený článek o Polu. Beru to s nadhledem. :-!;-)
najväčší "skvost" uvedeného článku okrem iného je, že aj ten trojválec v ňom dospel:-) žeby tam dávali nejaký nový model HTP(viem, nejakých kozmetických uprav sa údajne dočkal)??? no holt niekto ma obyčajný multiair a niekto technologicky neprekonatelný výdobytok techniky: HTP:-)ten článok je jasným obrazom manipulácie a jednostrannosti....osobne sa mi Polo páči a domnievam sa, že tak dobré auto si takýto pseudoobjektívny test hádam ani nezaslúži..
No měl by si něco s tím pravopisem udělat, když káráš jiné…, že se údajně neumí ani podepasat... >:-[]
Jo a ještě odpověď na tvou otázku... Ano, v F 500 je na šířku více místa než v Polu (o GP ani nemluvím a je zajímavé, že i sourozenec Ibiza je na tom na první poheld líp). Je to tím, že jsou sedačky více postavené k sobě a že je F 500 řešená lépe než Polo jak v podélném tak v příčném směru. Přitom tloušťka obložení dveří je přibližně stejná jak u F 500, tak Pola... Ale to si může ověřit a vyzkoušet každý sám. Nicméně F 500 si nedělá ambice na vyklizení sklepa případně jízdy celé rodiny na dovolenou do Chorvatska. Pro tyto účely máme mimo F 500 ještě jiná auta... :-):yes:
Tak na tom se my dva můžeme shodnout (a nestává se to moc často)... Taky mne překvapilo, že VW dopustil aby byla Ibiza tím lepším... (nejen hezčím)... >:D
Že se ozýváš ohledně pravopisu zrovna ty, jenž jako otitulovaný všeználek, také neovládá svůj rodný jazyk. A to s angličtinou a nemčinou jsi na tom ještě hůř.
Ona ta pětistovka nemá moc místa na levo od volantu a to nemluvím o nepoužitelných zadních sedadlech (když si za volant sednu já) a kufru. Ale tady nejde o mrňavou pětistovku ani o výborné Polo. :-!
Ono kdyby se mi chtělo tak se tady s inteligentem tvého formátu mohu hádat nad nesmyslama do nekonečna.. Ale proč bych to dělal... Ty máš přece nadhled... Tak tady můžeš plácat kraviny největšího formátu... a já? Já ti v tom se***vat nemusím... >:-[]
P.S. Já tady aspoň nikoho nekafrám za pravopis na rozdíl od tebe... Já pravopisný lingvista v rámci zábavy skutečně nejsem, mám jiné schopnosti... Ale ty by si měl mít větší nadhled...když už na něj sám upozorňuješ... je to o tom kázání vody a pití vína.. víš zlato..
No možná s tebou bych zkusil ten pravopis... O tom budeš snad vědět víc než o řízení aut a autech obecně... Co? to by šlo... Pokud máš maturitu, tak by si základní znalosti mít mohl. Interpunkce pro tebe není neznámou..., to že se před že píše čárka víš, to je dobrý základ... Tak co prubneme to.. mě/mně/mne, i/y, i/í...shoda přísudku s podmětem... Dem do toho, ne? Já se teda tyhle věci učil ještě za starých pravidel hodně dávno a na korekturu provopisu mám lidi (slečny), ještě když se prezident psal president... Ale třeba k něčemu dojdeme ne...? P.S. Vy teď nekopete kolektor?
Vlčku, já tě znám. Bohužel.
Děláš a vždycky jsi dělal ze sebe většího kápa, než jsi kdy byl.
Je sice pěkné, že tam kde pracuješ, zaměstnávají i sekretářky, ale jde o osobní znalost.
Poslat někomu dopis/mail s grmatickými chybami, je jen a jen tvá vizitka. Tvých znalostí. Takže asi víš, kam mířím. :-!
A mimochodem, nejsi tak starý, abys tady mlel o tom, že se učil gramatiku za první republiky. Akorát ji neovládáš. :-!
Tak grmatické chyby... to je fakt vážné... hodně vážné... A kam míříte pane Holomek vážně netuším. S adláty nejsem opravdu v kontaktu...
P.S. Blahopřeji ti, že znáš tak skvělého člověka jako jsem já... :yes::yes:, otázkou ovšem je, zda-li tomu tak je, neb já si neuvědomuji, že by v mém okolí byl někdo tak omezený jako jste vy..., notabene, že bych ještě ke všemu někam posílal email, či dopis...
Chceš asi strašně moc patřit mezi lidi, kteří tvoří nějakou "smetánku", ale jedno mi vysvětli, když nejsi schopen bez pomoci napsat text bez chyb, tak kam tě zařadí oni? >:D
No s tím máš asi zkušenosti, když text z nouze nahrazuješ smiliky...?
A jen tak mezi nama... Co ty vlastně víš o autech? Kupuješ si od 13 let autotip z kapesného a si velký kluk se znalostmi o všem, že? Jo jo... a realita... Nevím jestli plakat, či smát se... (j)elito...
Vlčku, s čím zkušenosti mám, nebo nemám, to ty asi nikdy nepochopíš. Jen se ti snažím naznačit, že pracovník, který není schopen sám osobně napsat "obchodní dopis" bez chyb, nemá pro mne cenu. To si rovnou můžu udělat sám. Nemám takovou představu, že každý bude mít sekretářku, aby po něm kontrolovala jeho práci, kterou by měl odvádět sám na úrovni. :-!
Nevím proč fiat zámerně ignoruje hezčího brášku s jménem bravo.To máme samé abarth grande punto, evo grande punto, ale bravo které svým vzhledem je něčím víc než obyčejné auto je jaksi opomíjeno.
Fiat pochopil, ze úspech je treba vyuzit a dizajn Punta prisposobil megaúspesnej 500vke. A musím povedat, ze vcelku vkusne. :yes: Teraz uz len cakám na skúsenosti s novými benzínmi Multiair.
povedených faceliftů. GP má jednoduché a nadčasové základní tvary, slabinou byl bezpohlavní předek, celkově chyběly nějaké zajímavé detaily, pro které by stálo za druhý pohled. Maska v novém fiatím stylu á la 500 puntu sedí, působí teď mnohem dotaženějším a promyšlenějším dojmem. U mě dobrý. :yes:;-)
co dodat, snad jen : "ještě lepší, než jsme čekali..." :-) udělat z krasnýho auta ještě hezčí neni nic lehkýho a ten interiér je přímo famózní :yes:;-) Už se těšim, až ho uvidim naživo ;-)
Jsem rád, že se potvrdily moje slova a facelift Punta se povedl.. Obecně panoval po zveřejnění prvnich fotek spíše rozpačitý nazor..., ale nakonec.. Punto je opět nejlepsi ve tride...
A abych parafrázoval... A jeden test na Poloauto s tím orpavdu nic nenadělá (dalo-li se to nazvat testem a ne onanií nad něčím, co za onanii nestojí). :no:
Ne že bych chtěl rozvíjet nějaký OT, či flame..., ale o čem to prosím tě mluvíš?
Já sedlám Fiaty už téměř 10 let, ale o úniku oleje mi není nic známo.. Dokonce mne teď překvapili v práci s tím, když mi sdělili, že na svých autech (Ford, škoda) kontrolují třeba po ujetí 3000 km hladinu opleje... popravdě...? to mne ještě u mého auta fakt nenapadlo... >:-[]
Jo leda by si reagoval na článek o polu..., tam bych to chápal, svého času koncernová 1,4 74 kW byla velmi velmi známá záhadnými úbytky oleje z motoru... Ale Fiat...?
Tak to seš asi jeden z mála, co takhle dokáže lhát. Ty lítáš s wédéčkem a leštěnkou kolem auta každej víkend. Měníš i to, co se měnit nemusí. Svému autu věnuješ tolik pozornosti, že se pak opravdu nemusíš divit, že se nic nesere. >:D A kdo pak sleduje svý auto více... :-!
Tak v tom vidím zásadní rozdíl, mezi před každou jízdou sledovat provozní kapaliny a před zimou obejít auto s WD a postříkat gumová těsnění a zámky proti přimrzání... Nesmíš si plést hrušky a jablka... Pak by si takhle neplácal.. A ano, když sem šel s autem do servisu (to je jednou za uherský rok), tak nehledím na korunu a nechávám měnit i věci co by nezbytně měněný být nemusely (např. pokud odejde jeden tlumič, nechám vyměnit všechny 4 a zároveň třeba koupím i novou sadu kol (pokud ta původní už je více jetá), aby na autě nebyly původní, které by mohly mít plošky a tak mít neblahý vliv na nové tlumiče). Ale tak to dělá asi každý kdo od auta vyžaduje 100% stav za všech okolností...
Copak, už tě opět přestalo bavit stát mimo hru? Zas už máš potřebu, psát sem své fanatické bláboly? >:D
Tak jen do toho, i když nevím, kdo tě může brát ještě aspoň trochu vážně. >:D
Jedna rada. Jdi... se projít. :-!
Pro mne si docela slaboduchý diskutér, který mne ničím neoslovil. Znalosti mizivé, moralizování vyvinuté, inteligence...nízká. Bav se se sobě rovnými, mne vynechej. :-!
Má poslední reakce.
Je zcela normální, že máš problém si připustit, že po světě chodí i chytřejší lidi, než jsi ty sám a že nemají problém ti sdělit, že jsi rozumu moc nepobral. Zamysli se, máš li čím a pokus se nereagovat. Já tímto s tebou končím. Zkus to u sobě rovných. :-!
hoši, se.rte na tu schýzu, ktorá sem chodí iba provokovať...jediné, čo som sa tu od toho úbožiaka kedy dočítal je to, že mu nikto nie je rovným diskutérom, nikto krom neho nepobral rozumu, Slováci sú zásadne blbci, ktorých nemá spolu s manželkou rád a podobné bláboly, ale hlavné je to, že každého upozorňuje, aby diskutoval o autách, ktoré sú pre neho vlastne iba kopou plechu...IQ v jeho prída znamená jediné, iracionálny kvocient, a ten má opravdu vysoký...
Grande Punto bude po facelifte ešte krajšie, interiér zmenu potreboval ako soľ, ten predošlý dosť rýchlo zostarol a zvonku, hlavne spredu, je to tiež posun vpred :yes:
webpaja tu ohlasoval takmer hrôzu, ale tá sa podľa mňa nekoná...
Chlapci, kdyby tady zůstali jen tací, co vynášejí do nebes Fiaty, tak by to tady šlo celý do kopru. >:D
Fiata si koupí především mladí kluci, jako svý první auto a jsou z něho taky hodně odvaření. Až trochu zestárnou a přibude jim pěněz, tak zkusí jiné značky. Dost pochybuji o tom, že ten kdo zkusí BMW, tak má nějaký důvod se vracet k Fiatu. ;-)
Kde vynáším do nebes Fiaty? Nesouhlasem s tvými bláboly a výkřiky, které jsou úplně mimo? Spíš se zdá, že nahrazuješ absenci myšlenky velmi, ale opravdu velmi dospělou snahou o zesměšnění diskutujících s odlišným názorem. Působí to spíš ovšem dětinsky...
To, že kupci BMW (Mercedesu, Alfy Romeo, Audi, Jaguaru...) se těžko budou dobrovolně vracet k Fiatu (Renaultu, Opelu, Fordu, VW...) je asi pravda, už kvůli image a službám prémiových značek. Ale co se tím snažíš dokázat?
Tak přiznávám na rovinu, já servisák nejsem a svoje auta si opravuji jen málokdy. Takže moje názory stojí pouze na (mnoha) rozhovorech s lidmi, kteří auta opravují / obchodují s nimi / testují a píšou o nich...
A moje zdroje se shodují na tom, že někdy od poloviny 90. let je kvalita Fiatů velmi slušná a postupně se zlepšující, srovnatelná s mainstreamovou konkurencí od VW, Fordu, Opelu až po Francouze...
Ono taky těžko hodnotit VŠECHNY typy a VŠECHNY motory / verze dané značky (např. Fiatu), že.
Některé Fiaty jsou prostě nadprůměrně spolehlivé, jiné průměrně, jiné podprůměrně. I Fiat měl a má některé povedenější vozy, motory atd., jiné méně povedené.
Tak například motory 1.2 benzín a turbodiesel 1.9 JTD (všech verzí) jsou mimořádně spolehlivé, naopak starší benzín 1.4 12V v minulé generaci Fiatu Bravo / Brava (před Stilem) se moc nepovedl.
Celkově vzato jsou rozdíly mezi kvalitou Fiatu a konkurenčních značek zanedbatelné.
Jaké záhadné úbytky oleje? Prostě to při svižnějším tempu vyžahne 1,5 až 2 deci oleje na 1000 km. ;-) Fiatí 1,4 16V je na tom výrazně líp, ta vyžahne při stejném jízním stylu jen deci na 1000 km >:D
ja zase považujem facelift za zlý :no: zbytočne prekombinovane... stare GP bolo jednoznačne pohladnejšie. k interieru sa nevyjadrujem. POLO vyzera ovela ovela lepšie a to zrovna niesom fanusik VW ;-)
...po prvnich snimcich na italiaspeed.com jsem ocekaval horsi dojem, nicmene je pravda, ze jsou na fotkach spickove verze, standartni bude "zkraslena" sedivym pruhem narazniku, ktery pusobi jako pest na oko. Interier ve stylu Brava nevypada zle, byt se mi nelibi koncepce ovladacu ventilace v suterenu palubni desky.
Dnes nám zde oslavu modernizovaného Punta významně nabourává vedle uveřejněný test VW POLO. Při čtení testu člověku doklapne, že vždy se holt najde někdo, kdo je ve třídě (stejně jako je tomu třeba ve škole či na hřišti) nejlepší. Tak to prostě na světě už chodí. Aktuálně si musíme ještě napsat, že by se tu asi těžko našel někdo, kdo by Grande Punto považoval za třídní referenci. Na druhé straně je to vůz s jiskrou, vůz, který nestárne, a pokud tedy někdo nejde nutně za tím nejlepším ve třídě (dnes je to VW POLO), je Punto jistě dobrou mainstreamovou volbou. Osobně bych vedle Pola upřednostnil ovšem Fiestu, dvěstěsedmičku, Fabii a Corsu. Co se se týče izolovaných jízdních vlastností, pak ještě Clio.
Takže k omlazenému Puntu. Jasnej palec hore. Murenozní ospalá příď je tatam a nastupuje ksicht (gesicht) s charakterem. Navíc s výrazem sympatického kluka.
Není vůbec důležité, co za referenci považuješ ty, Beaumonte. Důležité a rozhodné je, co za referenci považují odborníci. Tím samozřejmě nemyslím sebe, nýbrž testéry, profíky.
Vedle toho, i my, jaksi "laici" bychom měli mít povědomí a jistou schopnost vlastní realistické úvahy. Pokud opravdu považujueš Grande Punto za to nejlepší, co třída subkompakt nabízí, zkus se někde mezi odborníky konfrontovat. Oni ti to vysvětlí.
P.S. Není nad to si projet jednotlivá auta. Já to učinil někdy před rokem, koneckonců jsem na blogu o tom napsal testík. Tak například, jestli něco příjemně překvapilo, bylo to Clio. Punto ne. Punto oslní vnitřním prostorem, neoslní až jankovitým podvozkem, jedovatými brzdami a nijak úchvatným kokpitem.
Odborníci jsou ti, co se věnují profesionálně tomuhle odvětví. Pokud čteš například zdejší testy, pak pan redaktor Zezulka je tu právě jedním z největších praktických odborníků. Má jednak náležité vzdělání, bohatou praxi a samozřejmě to podstatné - kvalitní... hlavu.
Koneckonců, co ti brání zde, či na svém blogu dokonale roztrhat test Pola na cucky. Předveď tu svou intelektuální brilanci, své zkušenosti, své schopnosti popsat věc. Možná ti pak redakce hodí laso. Tedy, nemyslím jako, aby ses pověsil... >:D;-)
Jasně, ode dneška si budeme na internetu vykat a oslovovat se akademickými tituly... Nu co, je vidět, že k věci nic nemáš, když začínáš řešit takový pytlíkoviny - tedy ne že bych to nečekal, zase jsi skočil na špek >:D
Píšeš-li s kolegou na diskuzi, je to něco jiného, než když píšeš o třetí, navíc oficiální osobě. U té se hodí oslovovat ji poměrně kulturněji, než to činíš. To je vše.
Červenat by se měl Zezulka za tak tendenční test a ty za svoje tradiční bezpáteřní patolízalství... Přitom je celý problém v jednoduchém faktu, že nejsi schopen rozlišit kritiku velmi slušného vozu od kritiky mizerného článku o něm.
:yes: Tak tak, můžu napsat jouda GTI, protože je to internertový nick, ale pan Žežulka je osobnost, potkat ho na ulici, tak mu taky neřekneš čus vole ;-)
Nad koupí POLA nemůže přece nikdo váhat. Nebo ty bys snad v této třídě zvažoval něco jiného? To je vyloučené ze své podstaty. Dokonale. Na to nepotřebuji test.
Jestli jsi ještě opilý ze své první letní deflorace, pokus se udržet nedospělost na uzdě a věnuj se tu psanému textu. Jak vypadáš, tu nikoho nezajímá...
POLO vypadlo z meho vyběru a po přečteni toho testu se jen směju. Znovu to napišu POLO je pruměr a vubec nechapu jak to mohlo vw dopustit to že sesterska IBIZA je prostě lepši celkově vyvaženějši. Projeď se a uvidiš. Nebuď zaslepen.
Pokud na to, aby jsi rozuměl autům, je nejleoší studovat marketing a sociologii a ideální je novinářská praxe, tak máš pravdu. Mě spíš toto vzdělání a praxe připadá jako dobrý předpoklad k oblbování lidí.
asi má na práci lepší věci než ve svém volném čase chodit k VW projíždět tříválce :-) On ten povyk kolem toho testu ani není tak zapříčiněn tím, že by někdo zpochybňoval, že POLO je dobré auto - spíš jde o ty fráze o "vyvolených" a "dovolené ve čtyřech". To ať se na mě nikdo nezlobí, ale to už se pan redaktor nechal hodně unést.... (pokud tedy dovolenou nemyslí cestu 40km za město a "vyvolenými" ty, kteří mají na něco lepšího než Fabie Junior....)
Tak nějak. Polo určitě patří mezi ty lepší ve své kategorii a pokud se (panu) Zezulkovi tak líbí, budiž. Ale novinář by měl udržet své emoce (kladné i záporné) na uzdě, alespoň pokud píše "Test".
Až bude psát "názor", "komentář" nebo "sloupek", ať si klidně prohlásí Polo za nejlepší auto na světě...
Myslel jsem to tak, že ve "sloupku" či "komentáři" si novinář může dovolit napsat prakticky cokoliv a bude jasné, že jde o jeho názor, třeba i zaujatý a/nebo podbarvený emocemi.
Pokud píše "Test", měl by novinář emoce nechat za dveřmi a psát maximálně objektivně. Subjektivní názor je samozřejmě taky OK, ale měl by být jako subjektivní označen.
To se p. Zezulkovi v tomto případě bohužel nepodařilo.
Copak ty nevíš, že ve třídě subkompakt tu POLO bylo a je za elitu? Připadá mi, jako bys nežil v Česku... Například, když vyjelo POLO před "čtyřsvětlem" tak to byla v předmětném třídním světě dokonalá událost.
P.S. Ten socio-pohled v testu je právě velmi trefný. Je nutno na věc nazírat perspektivou třídy, nikoliv jako laičtí kluci, které zajímá jen ferrari a co je pod ním je nuda... No, a právě ve třídě subkompakt zaujímá POLO prestižní trůn. Redaktor to napsal správně. Otevřeně, pravdivě a tedy správně. Důležitá je tahle věta - VW vyrábí v rámci konkurence nejlepší auta. A to je pravda.
O tom, že Polo je v subkompaktech elita opravdu nevím. Asi budu potřebovat ještě trochu masáže. Ale mám mozek tak ztvrdlý, že ho bude asi těžké promasírovat.
Ja se shoduji s tim co napsali v dnešnim AUTOTIPU. Kvalitni interier ktery je ale nudny a bez jakohokoliv napadu a v tom viděli krok zpět oproti předchudci.
Tak o tom žadna ale vubec by nebylo na škodu kdyby z každe te vlastnosti kousek ubrali a radši vtiskli POLU kus osobnosti ktere si zaslouži a vic by se hodilo ke zdařilemu exterieru. No a na design se sice nejezdi ale ja jezdim uvnitř. Jedina varianta ktera se mě libi je interier kombinovany s bežovou a k tomu RCD 510.
Mě se v Brně líbil a to jsem víceméně hejsek, ale ne už plakátový kovboj. Jen Punto a Clio mají srovnatelně podařený interiér. Fabia má hezké zpracování, ale ty tvary jsou poněkud dodávkovité, vůbec ne v souladu s exteriérem.
S dovolením odpovím - konkurentů je spousta, každý v něčem vyniká, v něčem ztrácí. Oproti Polu má (podle mého) např.:
- Fiesta lepší naladění podvozku
- Grande Punto a Corsa jsou prostornější
- Mnozí jsou ve srovnatelné motorizaci a výbavě levnější
- Prakticky všichni mají lepší základní motor
Mě se třeba nové Polo líbí, považuji ho za mnohem povedenější výtvor než třeba "nový" Golf, ale ještě kvůli tomu nemusím nadšeně masturbovat nad naprosto ujetým "testem", který měl původně vyjít prvního dubna, ale redakci se nechtělo tak dlouho čekat...
A teď si to zkus zprůměrovat, co ti vyleze za auto.
Asi každému něco jiného (dle vlastních potřeb), ale POLO bude vysoko vždy, pokud se člověk oprostí od bezdůvodné nenávisti. ;-)
Ale jo, proti tomu nic nenamítám. Já bych volil jinak (Polo by bylo tak na 4. nebo 5. místě), ale chápu že pro někoho bude č.1.
Jen tvrdím, že Polo rozhodně není žádná jasná nezpochybnitelná jednička své třídy pro každého.
Já tu nejsem od toho, abych někoho učil, o čem a komu má psát. Když to dovedeš "nandat" redaktorovi v diskuzi, jsem zvědav, jestli bys byl takový silák i tváří v tvář. :-! Většinou se totiž diskutéři po se rou.
Nehodnoť jiné podle sebe ;-) Zezulka prostě napsal něco, co se za seriózní test dá označit jen těžko, ostatně soudím, že to sám moc dobře ví, takže by se kontroverze nekonala. :-)
"Důležitá je tahle věta - VW vyrábí v rámci konkurence nejlepší auta. A to je pravda."
Domníval jsem se, že GTI ví, že hodnocení superlativem vztažené na celou značku (nebo holding, chcete-li) je buď reklama nebo individuální názor z mnoha jiných. VW vyrábí stejně rozporuplné produkty jako jiní výrobci a lidé uvnitř to přiznají, když vědí, že reklamám neuvěříte... Prostě Polo je solidní stejně jako nové Clio (Punto, Fiesta, Fabie, Ibiza...).
Řazeni,řizeni naladěni podvozku prostě celkova vyvaženost. Co mě u POLA zklamalo v interieru tak celkova nuda kterou vyčitaji snad v každem testu a ja souhlasim ale beru to jako věc vkusu podstatnějši je nic moc volant mohly dat z GOLFA a největši mazec je řadici paka. To je opravdu přišernost hnusna a titěrna. Snad bych si ji ani nevšiml ale po uchopeni jsem se musel podivat co že to držim za zvadleho šulina.
Ještě bych doplnil pár informací, které se v článku neobjevily, ale na press - stránkách Fiatu jsou:
1) Punto Evo dostane sedm airbagů vč. řidičova kolenního, prý standardně do všech verzí.
2) Dalším rozšířením nabídky jsou mlhovky s funkcí cornering, tedy svícení do zatáček
3) Všechny verze by měly mít standardně EBD (rozdělovač brzdné síly), ESP a Hill-holder (asistent pro rozjezd do kopce).
4) K mání bude systém Blue&Me–TomTom (je vidět i na obrázku interiéru) s dotykovým displejem, který kromě obvyklých funkcí Blue&Me zahrnuje i navigaci a tzv. "eco:Drive Info", který řidiči "radí" jak jet úsporněji.
tak to me fiat opravdu potesil! je podle me opravdu stupidni ze si lide musi vlastne kupovat zivot nebo zdravi...nemas prachy (nebo rozum)? zadny ESP,1/2 airbagy, kdyz nabouras, tvuj problem...je dobre ze ESP bude povinne ale jeste bych rozhodne dal povinne min. 6 airbagu
Na co povinný ESP? Nechápeš že je to jen další nesmysl v autě co bude zvyšovat cenu, hmotnost a složitost? A fyzikální zákony stejně neporušíš ani s ESP, když prostě pojedeš jako hovado a auto ztratí adhezi tak končíš s ESP i bez něj. Akorát s ESP poletíš ze zatáčky předkem napřed. Pokud má auto kvalitní podvozek, ESP je zbytečnost.
No ako pozeram, skusili dat Retro prvky aj tam kde netreba, ten povodny navrh bol super, toto je sice varianta na ala 500, ale ja neviem co stym maju stale, staci jedna 500 ka. A to iste aj interier, napchali na mensiu plochu styl z Brava, a je to komicke zase. Zase si Fiat zacal robyt sam design, tusim... UZ som videl nejake fotky pred mesiacom, ale pozeram , ze boli pravdive...
Mám z diskuse zde podivný pocit, že zatímco Zezulka v rozporu s mnoha kvalifikovanějšími řidiči - testery vynáší do nebes Polo, zatímco inovace a (ať se na mne de Silva nezlobí) i design jsou doma ve Fiatu a ne u VW. Evo se "odmaseratiovalo", což je skvělé, protože na sport má Fiat Abarth s vlastní image. zatímco Polo se snaží o sportovní look, ovládání nestíhají (netvrdím já, neřídil jsem, zato německé, nizozemské a britské informované zdroje to tvrdí takřka unisono). Punto jsem měl tu čest a působilo na mne skvěle navzdory stále "nedokonalým" věcem jako je řízení a řazení. Punto ani Polo nejsou primárně auta pro řidiče, ale pro hospodyňky a úsporné rodinky. Když to Liborovi po okoštování jiných kousků nedochází a nevnímá to, má problém on, ne my, co víme. K poznámkám o poruchovosti fiatů a neprofesionalitě servisáků, jen tolik, že nejde o fenomén značky nebo typu, ale o problém jdoucí napříč. Ital nikdy nebude precizní jako onehdá nedostižný, ale nyní nadmíru šetřivý Němec a spousta českých automechaniků se vyučila z lásky k penězům a levárnám, nikoli z lásky k autům - a ti jsou rozseti všude. Proto servisuji u mechanika, kterého to baví a ví o tom víc než celé značkové servisy dohromady...
Člověče, sám tady napíšeš, že Punto má nedokonalé řízení a řazení a co čekáš? Tyhle základní věci by mělo mít každé auto výtečné, vždyď z toho vychází celkový dojem. ;-)
Svého času to byla Fabia. Výborná převodovka, krátké dráhy, přesnost a lehkost. A poté výborně odladěný podvozek, který reagoval jistě a přesně na volant.
Nyní bych řekl, že nová Fiesta a i zmiňovaná Ibiza je na tom neméně dobře. ;-)
No pokud se neurvalo plastové kolečko v převodové skříni a převodovka nezakukala... Považovat převodovku Fábie za dokonalou chce hodně odvahy.. Ale chápu, každý má svá měřítka.. Pokud bych použil hodnotu tvého hodnocení, pak má GP dokonalé řazení a decentně nekomunikativní řízení. Vzhledem k určení toho auta (do města a pro ženské je ale nekomunikativnost řízení spíše výhodou. Ženská opravdu ve většině případů neocení, dkyž cítí ve volantu každý šutr na silnici... když už tady poměřuješ auta a považuješ Fabii za závodní auto... Máš taky největšího pindíka? ;-)
Hele, urvaný (specielně plastový/gumový) díly jsou u Fiatu evergreenem. Cokoli na fiatu rozebereš a je plastový, tak už to nedáš dohromady, páč se to celý oláme. Zkus to posuzovat z hlediska plné provozuschopnosti a funkčnosti.
A k tomu, abych prohlásil koncernovou převodovku za to nejlepší, na to opravdu moc odvahy nepotřebuju. Rozhodně méně, než to samý tvrdit o čemkoli italském. Tohle si může ověřit každý, kdo si to vyzkouší, nebo stačí přečíst hodnocení testů a koncernových převodovek. Vždy mají hodnocení velmi vysoké. O nový podvozek, který je v Polu a Ibize, taky nemám starosti. Opět je velmi dobrý. Punto nestíhá. :-!
Občas se něco oláme na každém autě... Ale rukojeť u přihrádky od spolujezdce mi zůstala v ruce zatím jen v Octavii.
Plasty obecně stárnou a s tím nic neuděláš. Nejvíc sem se s plasty a gumama natrápil na Mazdě (plast předních sloupků - bojím se že s tím za pár let budou bojovat i Fabie a Roomstery, manžety na homokineťácích atd...). na Fiatu ani jednom problém s plasty a gumou nemám ani s jedním... Např. gumové manžety mám na Bravě stále původní a to je už pomalu 13 let staré auto... Takže bych to nějak nedramatizoval... >:D Ale pokud máš tu potřebu.. tak prosím...
Bohužel díky fušerským normám na plasty/gumu, který Fiat neustále produkuje, tak jsou plasty na itaských krámech vždy po čase v horším stavu, než na čemkoli německém. Tolik fakta. Stačí si materiálové normy Fiatu najít a prohlédnout.
Ohledně starýho Brava, každý snad viděl, jak vokousaný kliky Bravo mívalo. Tak steřivělou gumu, jsem neviděl ani na starý oktávce z dvaašedesátýho. Obrázků tohoto viditelného problému Fiatu je na netu požehnaně. Takže opět fakta a fakta.
Najít si jeden problémový údaj není až tak složité, zejména jedná-li se o kliky, které např. u Marey byly lakované. Já koupil všechny 4 kliky nové po 12 letech a stálo mě to cca 2000 Kč i s montáží... řekl bych, že to byl fatální problém... rozhodně fatálnější, než konstrukční vada v převodovce fabie... tolik fakta...
P.S. výrobní normy má některé Fiat přísnější než VW, problém je jen najít dodavatele, kteří jsou schopni je splnit... Ony ty kliky si Fiat nevyráběl sám... Imho, když už si to nadhodil.. Hoď sem prosím link s textem těch výrobních norem a rovnou sem hoď ty od VW ať se všichni poučíme... Rád si to pečlivě pročtu. Pokud to neuděláš, tak prosím příště opět raději veřejně nelži.. Děkuji.
P.S. Abych ti dal jeden fakt... Šéf má teď auto nepojízdné... 30 000 km po výměně rozvodů, potkané ventily. Motor 1,6 MPI 75 kW... raději z toho nebudu dělat závěry... jen si myslím, že raději by na tom koncernovém autě měnil kliky (které jsou imho taky pěkně odrbané) než celý motor... Ale asi máš jiný názor.. Jo a ten kvalitní plast co tam ti němci kolem toho motoru mají, mu vyletěl kapotou ven... To jen tak o té kvalitě... Taky fakt...
Aha, někdo kliky u auta nepotřebuje vyměnovat vůbec. :-!
O problémech s převodovkama Fabie nic nevím. Rozhodně to není problém každé, možná tak jednoho promile. Ohledně tohoto problému jsem neslyšel ani jednu stížnost. Spíš je to tvůj výmysl.
O výrobních normách mi tu nemluv, nic o nich nevíš. Sám (asi jako "právník") bys měl vědět, že normy NEJSOU volně přístupné. Dostneš je buď jako dodavatel, nebo za ně musíš zaplatit. Takže žádný link ode mne nečekej - nejsem "zloděj", autorská práva respektuji.
Mimochodem je VELMI směšné, jak tady chceš motat o něčem, o čem nemáš ani tu NEJMENŠÍ PÁRU. >:D
Fiat dostane přesně to, za co si zaplatí, jako každý. Neexistuje něco, co by dodavatel dodával dle svých specifikací. Vždy to musí schválit zákazník.
Ty prostě nic nevíš, jen to tady zkoušíš, tak se prosím neztrapňuj. Mne na tomto nenachytáš. :-!
Popravdě sem rád, že se snažíš aspoň trochu o rozumnou diskuzi, ale už mne to stejně nebaví...
Kdysi sem dělal v USA v jedné firmě v oddělení kontroly kvality výroby, tak vím jak to chodí... Kdyby si viděl co problémů bylo kvůli jedné součástce (pressure switch), kterou pro nás vyráběl Honeywell a my chtěli sehnat někoho jiného a třeba i levnějšího... Jaký session se kolem toho děly a kolikrát sem musel na jednání vysvětlovat a ukazovat, proč ten jejich produkt (Cleveland el.) nesplňuje naše požadavky. On si každý myslí, že se to všechno děje nějak jinak na vyšší úrovni.. ale ve finále je to vždycky o tom, že se sejde 8 chlapů a debatuje se do noci nad tím, co je potřeba jak udělat...
Ad převodovka... Např. Cituji:Největší závadou ovšem byla synchronizace čtvrtého převodového stupně, která způsobila problémy při jeho řazení. Tento problém byl vyřešen výměnou převodovky, a to již při 43.745 najetých kilometrech. (viz.[odkaz] Jinak pokud si dobře pamatuju, v převodovce byl kdysi nějaký plastový díl, který převodovky ve Fabiích znehybnil. S faceliftem došlo k úpravě této převodovky. Nevím, možná dělali i nějakou svolávačku, můj výmysl to bohužel není.
Jinak nepleť si normy státní s normami firemními. Já jen že si tak důvěrně psal o tom, jak ty od Fiatu jsou o ničem a proti třeba snad koncernovým šlendrianské a při tom sám připouštíš, že si je neviděl a ani vidět nemohl. Všechny technické normy jsou však veřejně přístupné v knihovně (bohužel se nejedná o soukromé firemní normy). Jinak co já vím, tak sem kdyisi četl, že Fiat přijal pro sebe a pro dodavatele svoje firemní normy, které jsou ve všech ohledech přísnější než jsou ISO normy.
Jinak tuhle větu: Fiat dostane přesně to, za co si zaplatí, jako každý. Neexistuje něco, co by dodavatel dodával dle svých specifikací. Vždy to musí schválit zákazník. - nechápu.. Připomíná mi to větu... Po sobotě přijde neděle, tedy obecně známou notorietou...
Ty a dělat v kvalitě? >:D
Bez potřebného vzdělání? Bez zkušeností? A ještě jako Čech v USA? Tak to je fakt gól, tos tam leda tak uklízel, nebo spíš vařil šéfovi kafe. >:D Tímto mne fakt nedojmeš. SPíš tady opět děláš ramena.
S převodovkou fábie to je další blud. Nedá se v ždáném případě tvrdit, že by Fabia nevydržela nájezd přes 50 tis. To tak leda jedna ze sta. A i o tom pochybuju.
I na nromy firemní platí copyright. Nejsou veřejně přístupné a volně šiřitelné, jak se tady snažíš někoho (nevím koho - přesvědčit).
Normy fiatu, stejně jako BMW, VW nebo MB znám. NEPŘIPOUŠTÍM, že bych je neviděl - viděl a četl.
ISO normy neříkají o kvalitě absolutně nic. Jsou obecné a zaměřují se na systém, nikoli na konkrétní kvalitu produktu, což bys asi věděl, pokud bys v tom oddělení kavlity nedělal pohunka, ale kvalifikovanou práci. To se fakt směju.
>:D O co se tu proboha snažíš? Vždyď se ztrapňuješ každou větou, ty to nevidíš? Ty si pořád myslíš, že o tomto problému něco víš? A jsi schopen o tom fundovaně diskutovat?
PS: A ten Fiat dostane přesně to, a z takového materiálu, který má předepsán ve svých normách. A má tam předepsán opravdovej šunt. Tak se pak nediv, že se to podělá, nebo že to nevydrží tolik co např. japonské a i nyní korejské kousky.
Dostal si důkazy nebereš je. Tvoji spikleneckou teorii o dvou výrobních linkách (jedné pro BMW a jdné pro Fiat) už si tady mslím něco psal... Nemusíš se opakovat...
P.S. Mě se toho an Fiatech zase až tak moc nepo..., co já tady vím, tak Fiaty se ser... těm co je buď nemají a nebo měli ojeté před 15 lety dovezené už ve stádiu rozkladu. A tím bych tu diskuzi asi ukončil... Nebo mne snad chceš přesvědčit o tom, že sem takový MGR., že kdyby se mi Fiat kazil a byl nespolehlivý, koupil bych další, když sem mohl koupit v podstatě cokoliv...? Věř mi, že sem člověk, který se při nákupu spálí jen jednou... a Fiat? ten mne ještě nespálil...
Jasně, důkazy stejného významu jsem dodal i já.
Nemluvím o "dvou výrobních linkách". Mluvím a vždy jsem zde psal o "dvou" surovinách, které se na (třeba) stejné lince, na výrobu "stejného" produktu, používají.
Fiat má na suroviny jedny normy, VW zase jiné. Fiat je na výrobu jednodušší, protože nepožaduje ty nejlepší suroviny. Ale taky za to moc nezaplatí. I ti "poslední" Korejci jsou na suroviny náročnější než samotný Fiat. Tedy ze znalosti věci tady napíšu, že korejské výrobky vydrží déle z materiálového hlediska. Konstrukční hledisko pomíjím.
Ty jsi hluboce postižen Fiatem. I kdyby se ti celej podělal, tak mu to promineš. Možná časem, až ti Fiat nebude moci nabídnout odpovídající třídu vozu, tak zkusíš něco jiného a poté poznáš, že již není důvod se k Fiatu vracet. :-!
No jossalito pokud chces hrat fer, tak nezapomen na WV vozy z doby 1999 az cca 2002, motorizace 1,6 a jejich letajici setrvaky, situace se opet jaksi opakuje od roku 2005 akorat motorizace 2.0 TDI, z pocatku desetileti velka afera z nemecka nebrzdicich passatu a audi A4 ( respektive brzdici s 1,5 vterinovym zpozdenim).
Reznouci auta jiz z roku 2004 a novejsi je uz jenom tresnicka na dortu že? Myslim, ze by bylo fer diskutujici v ramci objektivity s temito skutecnostmi seznamit, nemyslis? Obcas nefungujici elektronika Pola koncici soucasne generace snad uz zminovat asi nemusim, ze? ;-)
No nedavno jsem byl projet nove fabie, obe funglovky, u jedne nesla radit petka, tak prodejce pokorne vyvezl druhy auto a tam se ozyvaly razy od predni napravy! Nebudu mluvit o dalsi fabii kdy pri usednuti dozadu se promackaval a rezonoval plech pod zadni sedackou! Sorry ale tomu se rika opravdova kvalita!!! >:D To nedokaze ani Fiat! ;-)
Hm jinak ja sem na Fiatu za 180 tis km jeste nic nerozebiral! Ovsem o octavce bych ti mohl povykladat! ;-)
Fiat Punto je, dle meho nazoru, nejzdarenejsim subkompaktem na trhu. Facelift vypada vyborne. Navic jiz dnes je potvrzeno, ze kvalita vyroby je v poradku, jizdni vlastnosti na vysi. Italove male automobily umi a na fotkach je jeden z prikladu tohoto umeni.
bellisimo pre miestnu cosa nostru to staci,..myslim ze schumacher tiez nepouzival fiaty, leda zeby ho niekto siel odviez pre banany do najblizsieho kramu,..jedno ale plusko vidim, punto sa pomali dviha z blata a uz to neni taka plechovica ako Punto2.. na europu-Polo, 2o7, to vsak nema a ani nejake male uspechy v rely nestacia ,.. dnes si ludia kupuju auta podla toho ako sa v ten dany den nakupu vyspia. hmm
Tak konečne fúkol čestvý vietor aj do tejto triedy, priestor medzi Bravom a päťstovkou začínal byť nudný, a oko sa nemalo o čo oprieť. Facelift ako sa patrí, dáva tušiť, že Fiat to myslí vážne. :yes:
Tady má někdo strach z Maďarů.... :yes: Igen
Navtech já si to Punto zadarmo vemu. Mám zájem. Napiš mi SZ, chceš-lli ho dát zadarmo. Jinak prosím na serveru veřejně nelži...
Jo..ale víš co, dovedu si představit, že to auto zhuntoval, ale mě tak nějak chybí se v něčem rýpat, garáže mám, tak bych si s tím vyhrál a na ježdění po městě by bylo třeba ještě dobrý... a na díly by se dalo taky prodat asi vždycky.. U nás v dědině takových domácích skladačů aut je docela dost...
Musím poděkovat Pepíkovi Holomkovi (jossalito) za to, že nás zde všechny (až na vyjímky) výborně bavil, musím poděkovat i za redakci, neboť zvýšil návštěvnost těchto stránek. Uveřejnit článek o faceliftu GP zároveň s nejvtipnějším autorským článkem zde na serveru byla voda na mlýn majitelů auto.cz. Byl to vynikající krok. Blahopřeji. Samotného mne bavilo se účastnit takto vtipné debaty, která vedla od nikud nikam. A to byl zřejmě účel... Inu.. vrtěti psem v praxi. Děkuji a blahopřeji... :yes::yes: >:-[]
To musí být strašný život, v zajetí konspirace, bacha na vředy, Wolffe. Jinak, správně je, Pepíku Holomkovi, a ani slovo "nikud" čeština nezná, lingvisto. ;-)
Lingvisto, co tě tak moc baví na opravování chyb druhých? Umíš ve skutečnosti češtinu dobře, nebo si dáváš hodiny a hodiny práce s vyhledáváním a scenováním příspěvků kde je jaká chyba? Ty máš vážně pocit, že sem chodím psát jazyková cvičení jako někdo jiný? Ty máš vážně pocit, že mám potřebu si sem chodit honit ego jak vybroušený psaný jazyk mám v diskuzi o autech? Opravdu se teď jako mám stydět, že sem napsal Pepíkovi, místo Pepíku a od nikud místo odnikud, zvláště v době, kdy se písemný projev i novinářský více a více uvolňuje v době, kdy i novináři vytvoří v jednom článku víc chyb než já ve všech mých příspěvcích na auto.cz (a to ještě když se budu bavit o chybách faktických)? A myslíš, že je horší napsat 3 x 3 bilo 9 a nebo 3 x 3 bylo 5, tak jako to děláš ty? Můžu tě uklidnit, když mi na tom záleží umím psát bez chyb, z češtiny sem na škole neměl nikdy horší známku než dvojku, myslím, že mluvený jazyk ovládám možná i líp než ty, z rétoriky jsem měl svého času za jedna, byť ligvista rozhodně nejsem, mám jiné přednosti, jen mne fascinuje to tvoje (a jiných expertů) hledání chyb v mém psaném projevu. Zajímalo by mne, co si tím jako chcete dokázat? Věříš, že mi to nevadí...? Mohu si psát jak chci a co chci. Pro mne je důležitá fakticita, nikoliv projev, pokud není vyloženě špatný... A já si mylsím, že na místní poměry, vzhledem k tomu, že opakuji to po sobě nečtu není zaase až tak špatný. Jossalito tady například za ten minulý den vytvořil víc chyb než já (a to se narozdíl ode mne oháněl tím, že se někdo neumí ani podepsat).. Tak jak to je fešáku?
P.S. Pookud by se tady měl někdo za psaný text stydět, tak je to GTI a v neposlední řadě Zezulka po tom co tady napsal a co vydává za obecnou pravdu... Ano to byl psaný hnůj a ne moje od nikud a zapomenutá čárka před že... Pokud máš snahu ze mne udělat disgrafika, tak opravdu nejsem... Imho, znám hodně disgrafiku a i jinak "postižených" lidí, ale řekl bych, že většině z nich svoji kvalitou a vědomostmi nesaháš pravděpodobně ani po paty... Takže Dinare, pro dnešek ti dávám :no: . Chtělo yb to něco k věci, něco inteligentního k autům, protože ať vzpomínám jak vzpomínám, o autech si neuvědomuji, že by si něco s hlavou a patou napsal... A pokud budeš něco náhodou někdy o autech psát..., nech si to ještě od někoho zkontrolovat, ať se neztrapníš...
Ty máš s vředy zkušenosti? Já sem klidný žádný nemám... A pokud.. tak ze stravy (nevím jak ty, ale já rád papám co je dobré) a ne z tvých výpotků..., ty maji na moje názory a můj život vliv v řádu stotisíciny procent...
Výborně, tak jsme se dnes dozvěděli, že Vlček je opět nejlěpší, vždy byl a bude. >:D
Mimochodem, mě ty chyby klidně vytýkat můžeš, nevadí mi to a budu rád, když mě na ně někdo upozorní. Takže do toho. Zkus mi napsat, kde jsem chybu udělal. Mimochodem - občas píšu rychle, překlepy nepočítám, nebo nářečím, což taky za chybu nepovažuju.
A zkus to opravdu k autům, možná se něco i dozvíme. >:D
Hele, mne tohle nemůžeš vyčítat ani náhodou, neb co ty tady píšeš jsou jen tvé názory... a schovávání se za názory nějakých jakože místních novinářů... Já ty, co dnes píšou do časopisu nepovažuji za odborné novináře protože dřívějším lidem co o autech psali (jako byl pan Josíf a další) tyhle lidi nesahají ani po kotníky...
Imho já tady nabízel, že seženu Punto někomu a že to zkusíme na okruhu co bude rychlejší... Furt jen tlachy jak super řízení a podvozek Fabie má... a pak když to někdo postaví do losího testu a veme do ruky hodinky.. tak skutek utek... Zatímco, kdykoliv se do nějaké měřené soutěže postaví cokoliv italského tak to téměř vždycky vyhraje... Já vím svoje... A na tvoje chyby prdím, děláš překlepy stejně jako já, protože píšeš rychle možná stejně rychle jako já.. to je přece u příspěvků do diskuze zcela normální... Mne psaní sem neživí..., já se tím bavím... To tobě stálo za to upozorňovat mne na zapomenutou čárku před že... :-)
Zase jen kecy a kecy.
Máš problém připustit, že i italové prohrávají a ne zřídka. Testů jsou mraky. Bohužel pro tebe, všude, kde vyhrají němci, tak je to automaticky podplacený a kdoví co ještě.
PS: Soudruhu, rozlišuj překlepy a gramatické hrubé chyby, kam třeba ony čárky patří. Opět, písemný projev je to, co tě prezentuje a měl by být vždy bezchybný, ať píšeš obchodní dopis, nebo příspěvěk na fórum včelařů. :-!
Opět kecy a kecy a kecy...
Ano i Italové občas prohrávají, stejně tak jako ne vždy vyhrávají Němci... Imho musíš rozlišotvat subjektivní dojmy autora od objektivně měřitelných veličin a objektivně udělaných testů... Oni i ti němci dokážou někdy udělat objektivní test (například tragický výsledek téměř ve všech testech autobildu na 100 000 km, které rozhodně o kvalitě produkce koncernu VW nic nevypovídají), byť je z toho potom všeobecné zděšení, když se něco nepovede... Pro Němce je auto fetiš více než pro jakýkoliv jiný národ... Je symbol jejich znovupostavení na na silné ekonomické nohy po válce. Brouk se prioritně tahal do USA a stal se zněj symbol obnovy demokratického Německa. Pro Němce je auto víc než jen dopravní prostředek z bodu A do bodu B. A jejich objektivita jde i z tohoto důvodu trochu do pozadí..., zvláště v momentě, kdy už hold se projevuje nedostatečná fantazie a kreativita německého pracovníka... já nemám problém přijmout fakt, že většina testů v našem kraji je i z geografické podstaty proněmecká...(zejména v kontextu toho, že největším zaměstnavatelem v kraji zdejším je německá firma Škoda, která je i největším inzerentem v branži autodeníků), ale na druhou stranu si i v závislosti na tomto faktu informace z testů přefiltrovat a vzít si z nich to objektivní gró.. případně porovnat s testy s italskými periodiky... Nejsme tupé stádo ve stylu zezulka napsal (nedej bože nějaký GTI pod heslem odborníci říkají), je to tak... Pokud zezulka napíše a mne to zaujme, pak nezbývá než to vyzkoušet... a za sebe pravím... i kdyby zezulka 100x napsal, že 1,2 HTP 51 kW dospěl... tak já si o tom budu myslet svoje a za sebe vědět, že tenhle motor do mého auta...NE!!
Ad pravopis... čárky jsou obecně hrubou chybou, ale jak si sám vtipně poznamenal... beru to tady za formu diskuze, formu svého druhu chatu, proto čárky bych neřešil..., překlep je svého druhu taky chyba a neměla by se tolerovat ani v tebou zmíněmém obchodním dopise... Pokud vím, tady ale zaplaťpánbůh neobchodujeme...
nevim jestli mu to prospelo - zezadu vypada lip, ale ta velka ,,tlama" mi na GP(PE?) moc nesedi, ale mozna s odstupem casu, shlednuti vice fotek a setkani nazivo zmenim nazor...ale interier vypada hezky a moderne, nejvic me ale potesila vybava (7 airbagu, ESP,EBD atd. jsem v zakladu necekal)...jen doufam ze specialne pro nas neudelaji nejakou social verzi...
Stává se pravidlem že facelift pokazí původní myšlenku a celkový design původně povedených aut. Bohužel je to i tento případ. Giugiaro vytvořil naprosto dokonalý design který prostě smysluplně faceliftovat nejde, proto se asi "designéři" Fiatu pokusili Punto zcela překopat a dopadlo to z mého pohledu tragicky. Předek byl vždy u Punta orientován hodně klínovitě, i z horního pohledu trochu do špice. Teď je to opticky vysoká překombinovaná hrůza jakoby s širokými vousy. To asi ještě vynikne pokud nebude část nárazníku v barvě.
Fiatu fandím, doufám že se tento facelift bude líbit alespoň někomu. Pro mě je to ale bohužel studená sprcha... :no:
Není to špatné, uvidíme jaké to bude naživo. Zatím to je na dobré cestě, akorát z Punta, které je takřka největší ve své třídě to opticky dělá malé auto. Docela se na něj těším a dokonce uvažuju o koupi, za ty prachy...
Jakožto zastánce Fiatů si teďka rýpnu do VW, stejně jako si tady zastánci VW rýpali do Fiaťáků. Já s Fiatama jezdím téměř 4roky a za tu dobu jsem neměl žádný problém. Zato s Fabií, Golfem, Toledem byly jen samé starosti. Můj otec je prodejce aut a dost z nich se mi dostane pod ruku a musím říct, že auta z koncernu VW jsou jedny z nejhorších (vyjma motorů, 1.9TDi mají dobře zvládlý i když oproti JTd ztácejí). Navíc když se podívám do ceníků nových aut, to co mi dá Fiat za 200 000, třebas to Punto v základu velmi dobře naložené, o tom si u VW můžu nechat zdát. Dostanu Fabii co má v základu volant, pedály a řadící páku a to je vše (obrazně řečeno). Navíc Fabie je designově velmi nepodařené auto, Polo je na tom rozhodně lépe, design auta se podařil, i když stále je to malý Golf (pro mě teda rozhodně hezčí, nový Golf je snad nejhnusnější auto co kdy jezdilo, to Multipla je Miss Universe proti němu), akorát se nemůžu přenést přes ten strohý, obyčejný a stále se opakující německý design (u Golfa 6. generace akorát oproti 5. generaci změnili světla a interiér, jinak je to furt stejné auto). Takže všem co chtějí kritizovat Fiat, tak ať se podívají nejdřív k VW a pak ať kritizují. Vím, že Fiat není dokonalý, ale co se týče poměru ceny, kvality rozhodně vyhrává. A ještě se mi nestalo, že by mě Fiat zradil, to o VW nemohu říct.
Nakonec dodám, že stejně většina českých spoluobčanů zůstane u škodovky, jelikož jsou na ni omezeni a nedokáží se podívat i někam jinam.
nechci vypadat jak vw maniak ale - s tim fiatem bych zas neprehanel...a nevim jak ty ale ja si jednou porovnaval nekolik aut tridy B se stejnou vybavou a srovnatelnymi motory a fabia dopadla docela dost dobre, fakt, takze cena uz je ted dobra...golf mi pripada takovej normalni,ujde, divim se ze ti pripada tak extremne hnusnej
Zdar. Chci vědět co si o tom myslíte. Ještě chci předem říct, že nemám žádnou značku auta vyhraněnou, aby bylo jasno.
Odebírám už několik let Svět motorů. Rád si čtu o autech. Sice tomu pořádně nerozumím, ale prostě mě to baví číst. No a v tomto čaqsopise bývají testy aut. Co mě ale zaráží, že pokaždé, když se v testu ukáže jakákoliv Škodovka, tak vždycky, ale vždycky vyhraje v tom srovnání. Mám teď tady číslo 35. Nisan Qashqai, Volkswagen Tiguan a Škoda Yeti. Ani jsem ten časopis neotevřel a už jsem věděl kdo v tom srovnání vyhraje. Ano, byla to Škodovka. Je ta škodovka opravdu tak dobrá oproti jiným značkám, že v těch testech pořád vítězí, nebo je tu někdo prostě zaujatý??? Pravda, otec má Fábii I kombi 1.2 a během 5 let měnil jen nějaké kosti (asi 3krát), přední destičky a teď zadní část výfuku. Což asi znamená slušnou kvalitu, ale mě to stejně nedá.
Hlavně mě neukamenujte za ten dotaz, prostě se jen ptám...
2) Když budeš odebírat AutoTip a číst testy převzaté z německého AutoBildu, vyhrála by v 95% německá auta, pokud možno z koncernu VW. Totéž platí pro Auto-Motor-und-Sport. Kdybys četl Autocar nebo jiné britské časopisy, vyhraje nejčastěji britský výrobek. V italském Quattroruote to nejčastěji budou...hádej... italská auta! A francouzské časopisy o autech sice neznám, ale tak nějak si troufám odhadovat, jaká auta vyhrávají tamní srovnávací testy :-)
3) Závěr si udělej sám... :-)
4) Čímž netvrdím, že by Škodovka neměla některá dobrá auta, třeba toho Yetiho