Novinky
Me to prijde skoro jako zlocin, nejdriv by to meli zkusit rozprodat jako celek nebo to treba nabidnout mestu. Chapu, ze po jednotlivych kusech videlaji vic penez, ale i ti likvidatori by mohli mit aspon spetku ucty k hodnotam. A tahle sbirka ma daleko vyssi hodnotu jako celek.
Likvidátor by měl mít snahu získat co nejvíc peněz pro věřitele. Úcta k tradici značky Saab v tomto případě jaksi není na místě, bohužel...
Samozrejme, ze jde jen o penize a od toho je to likvidator, aby jich ziskal co nejvic. Jen me mrzi ze to takhle skoncilo. Kdyt i ta znacka by se s 9-5 combi a cinskymi penezmi nejspis vzpamatovala, kdyby ji GM nezarizlo.
Je mi ľúto aj zánik samotnej automobilky Saab, ale najviac ma mrzí rozpredaj tej unikátnej zbierky, ktorá sa nezachová pre ďalšie generácie. Ostáva už len dúfať, že čo najviac exemplárov ostane niekde v krajine. Bola to predsa švédska pýcha.
Automobilka padla, nikdo ji nepomohl. Smutné ale budiš. Muzeum je ale národní dědictví, a tak mě překvapuje, že se o to nezajímá stát, aby něco ze své minulosti zachránil. Taková sbírka má morálně větší hodnotu než opravovat 3x spadlý kostel z 16.století... nehledě na to, že funkční muzeum může být i výdělečné.
...nejsem sice kovany ekonom, ale rekl bych, ze likvidatori musi uspokojit spise cast veritelu, nez dluzniku.
Smutne se tou galerii listuje, smutne...
Smutne se tou galerii listuje, smutne...
😄 Trefa. Můžeme jít dokonce ještě více do hloubky, nejde o uspokojení části věřitelů, nýbrž o poměrně uspokojení věřitelů všech. Pokud by probíhal výprodej v režimu dobrovolné kremace, tedy zrušení s likvidací, došlo by k uspokojení všech, a to do sta procent, pokud je výprodej aktivitou insolvenční, pak se jí sleduje poměrné uspokojení všech věřitelů, kteří uplatnili své pohledávky.
Je to všechno k pláči. Na druhou stranu, už se to tu psalo, Saab nebyl ziskový snad od roku 1988, takže ta agonie vlastně není nic překvapivého. A na to, že za posledních dvacet let vyráběl dva modely je jeho image až neuvěřitelná. Též mi tluče srdce a jsem posmutnělý 😒
Je to všechno k pláči. Na druhou stranu, už se to tu psalo, Saab nebyl ziskový snad od roku 1988, takže ta agonie vlastně není nic překvapivého. A na to, že za posledních dvacet let vyráběl dva modely je jeho image až neuvěřitelná. Též mi tluče srdce a jsem posmutnělý 😒
Jojo, to pak clovek uvazuje, jak je mozne, ze se z automobilky, ktera na konci osmdesatych let skomirala s jedinym vozem ve trech mutacich (kabrio, kupe targa) stala dnes firma, ktera cistym ziskem umi prevalcovat i GM.
A na druhe strane tenhle SAAB - kvalitni, bytelna, komfortni a celkove povedena auta, ale nedokazali ten potencial rozvijet a prodavat.
A to se nezminuji treba o jejich konceptu - plne funkcnim! - motoru s promennym kompresnim pomerem...
A na druhe strane tenhle SAAB - kvalitni, bytelna, komfortni a celkove povedena auta, ale nedokazali ten potencial rozvijet a prodavat.
A to se nezminuji treba o jejich konceptu - plne funkcnim! - motoru s promennym kompresnim pomerem...
Ja som mal objednanú 9-5 v Sportcombi... Bohužiaľ medzitým sa SAAB položil a ja som skončil v A6... Určite to nie je zlé auto, skôr naopak, ale včera som na Schwechate stál vedľa novej 9-5 s maďarským číslom... Ten SAAB jednoducho vyzeral úplne inak... lepšie...
Tej značky je večná škoda...
Tej značky je večná škoda...
Pro zajimavost kazdopadne davam odkaz na peknou galerii vsech drazenych vozu vcetne par identifikacnich udaju - [odkaz] . Zajemce nicmene upozornuju, ze nabidku lze podat nejpozdeji do patecni pulnoci. 😉
Ne, vážně. Tohle je velice smutná záležitost. Někteří manageři GM by zasloužili natáhnout na skřipec. Vůbec je zajímavé, že jakmile nějakou evropskou automobilku koupili američané, měla tato po letech existenční problémy.
Saabu je mi velmi, velmi líto.