Ekonomika
Z venku pekny, hlavne zadni partie...
Ale ten interier predevsim stredovou cast uz je nacase inovovat 7 let furt to samy....
Ale ten interier predevsim stredovou cast uz je nacase inovovat 7 let furt to samy....
Zase neudelali 1.8 TSI DSG HALDEX ?! ;-\
nebo alespon 2.0 TSI DSG HALDEX ?
At jdou do haje..... pujdu do BMW 3...
nebo alespon 2.0 TSI DSG HALDEX ?
At jdou do haje..... pujdu do BMW 3...
No tak jestli jsi stál před volbou trojky, Passat by mě tedy na mysl nepřišel.
3.6 FSI 4x4 DSG 220 KW 😉
335i ZF8° 225 kW 😄
Lepší auto s lepší převodovkou, navíc i LEPŠÍM znáčkem na kapotě 😉
Lepší auto s lepší převodovkou, navíc i LEPŠÍM znáčkem na kapotě 😉
Jistě, VW je hotový konkurent pro BMW. 8-s
Jdi se bavit s topperem, s tím si rozumíš. :-!
Jdi se bavit s topperem, s tím si rozumíš. :-!
No v MÉ hlavě (samozřejmě) NEeeee - ale najdou se tací "kteří si to myslí" 😉
Ostatně PROČ NE, když se v (jako)seriozním tisku dočtete, že škoda SUPerb 2.0 Tdi je konkurentem pro vozy VYŠŠí střední třídy (a je dokonce LEPŠí >😒]
Ostatně PROČ NE, když se v (jako)seriozním tisku dočtete, že škoda SUPerb 2.0 Tdi je konkurentem pro vozy VYŠŠí střední třídy (a je dokonce LEPŠí >😒]
Máš to zase pomotaný.
Podsouváš sem věci, který by soudný člověk nikdy nenapsal.
Nojo, ale když ty už zase nevíš...
Podsouváš sem věci, který by soudný člověk nikdy nenapsal.
Nojo, ale když ty už zase nevíš...
To je PRAVDA - já bych OPRAVDU nikdy NEnapsala, že škoda superb je "Totální perfekticonista" (mezi vozy VYŠŠí střední třídy!) a že je VÍTĚZ srovnávacího testu 6ti vozů této kategorie 😄
Nicméně JSOU tací co to do ("seriózně" se tvářícího) periodika NAPÍŠÍ a pak (bohužel) spousta takových co "to sbaští i s navijákem" 8-s
PS: No a jestli Passat (co už jako NENí Passat) CC považujete za "technický skvwost" nebo třeba za "designovou ikonu" - tak..
..si to uží(ve)jte 😉
Nicméně JSOU tací co to do ("seriózně" se tvářícího) periodika NAPÍŠÍ a pak (bohužel) spousta takových co "to sbaští i s navijákem" 8-s
PS: No a jestli Passat (co už jako NENí Passat) CC považujete za "technický skvwost" nebo třeba za "designovou ikonu" - tak..
..si to uží(ve)jte 😉
Jo, ještě sem zátáhni Cé pět.
Ty si fakt mimo. :-! :no:
Ty si fakt mimo. :-! :no:
Hm, ale první to vytáhneš ty.
Co? KRITIKU toho testu? 😉
Jen dokazuješ, jak jsi mimo. :no:
Trochu "konkretizovat" svůj textík byste asi NEzvládl, že? 😉
Ty vůbec nechápeš, o co zde jde, co se hodí napsat a co sem nepatří.
Ty máš prostě svou zkreslenou představu o své trefnosti příspěvků, ale několik lidí ti zde opět vysvětluje, že si mimo. Není to vtipné, není to ani trefné, spíše to osciluje na hranici trapnosti a bezradnosti. :no😒br />
Jedu si zalyžovat. Na tyto infantilní debaty s tebou nemám čas ani náladu. :-!
Ty máš prostě svou zkreslenou představu o své trefnosti příspěvků, ale několik lidí ti zde opět vysvětluje, že si mimo. Není to vtipné, není to ani trefné, spíše to osciluje na hranici trapnosti a bezradnosti. :no😒br />
Jedu si zalyžovat. Na tyto infantilní debaty s tebou nemám čas ani náladu. :-!
Vám bylo v (ze všech stran) omezeném socialismu asi "fajn", že? Takové ty JISTOTY - NEchybí vám to? 😄
NEjsem si jista KTERÝ přesně z významů slova infantilní máte na mysli (vy ano? 😉 ), ale na "většinu" z nich vám to NEsedí (bez urážky 😄
NEjsem si jista KTERÝ přesně z významů slova infantilní máte na mysli (vy ano? 😉 ), ale na "většinu" z nich vám to NEsedí (bez urážky 😄
Jak dokazuje, že je mimo? Že jen napíše s nadsázkou to, co tu píše každý druhý "odborný" časopis o autech?
Sorry, ale nevím, proč tu někomu budeš kázat, že je mimo, co se hodí a co ne. Pokud je to v mezích slušnosti a nikoho neuráží...
Nesouhlasíš s Kylie? Ok. Máš jiný postoj? ok, nereaguj, nečti. Jak jednoduché.
Sorry, ale nevím, proč tu někomu budeš kázat, že je mimo, co se hodí a co ne. Pokud je to v mezích slušnosti a nikoho neuráží...
Nesouhlasíš s Kylie? Ok. Máš jiný postoj? ok, nereaguj, nečti. Jak jednoduché.
To je (vzhledem k nové 3ce) určitě VELMI SPRÁVNÉ rozhodnutí.. :yes: 😄
PS: Kdo by taky raději jezdil s VW než s BMW 😉
PS: Kdo by taky raději jezdil s VW než s BMW 😉
Trojka mne zaujala, ale ukázalo se, že mám problém ji nakonfigurovat. Ty tři designové řady hodně omezují. Moc mi to radost neudělalo.
.. třeba stačí malinko počkat na další ... (motory/prvky výbavy...? 😉
PS: KDE s čím konkrétně jste "narazil"?
PS: KDE s čím konkrétně jste "narazil"?
Když pomineš řady, tak máš na výběr mezi černou látkou, černou kůží a béžovou kůží (v podivné kombinaci). A máš na výběr ze dvou dekorů (dřevo, nebo matně stříbrné cosi). Takže člověk musí jít do nějaké z řad, ale každá z nich mění i exteriér (nemluvě o jiných klíčcích 8-s ). A zrovna se mi líbí exteriér jedné a interiér druhé. Vybral bych si, ale šlo by o kompromis. Cítím se hodně sešněrovaný a to není něco, za co si chci připlácet. Snad časem bude víc možností, nebo to vyřeší Individual program, až ho nabídnou. Zavedení designových řad mě zklamalo, není to nic pro mne.
Myslím že snad bude stačit "trochu počkat" (většinou se to časem "lepší" 😉
(a snad raději "lepší" vůz, než "lepší sladění barev atp." - i když SOUHLASím že zde by 3ka mohla být "lepší"..
(a snad raději "lepší" vůz, než "lepší sladění barev atp." - i když SOUHLASím že zde by 3ka mohla být "lepší"..
Co se techniky týče, D3 je pro mě dostatečná. Kdybych vybíral pro sebe, tak dojede opět na chybějící odvětrávání sedadel. Také se ho ještě nenaučili dávat do střední třídy. Do firemních aut takové vymoženosti nekupuji - musí reprezentovat a nabízet přiměřené pohodlí. Uvidíme, co nabídnou. Ne, že by to byl zásadní problém, ale překvapilo mne, jak restriktivní tenhle systém je.
je, že VW doslová čeká na konkurenci, aby nebyl zbytečně moc popředu a zbýval prostor pro zlepšování, ale stejně se jen tak nedočká. Konečné KO by zasadil všem R5 naftou jako má Volvo a že stará koncernová R5 2,5 litru byl podařený kousek ví každý.
2,5l R5 byl nejhorsi motor konstrukcne... Potkavaly se ventily s valcema, voda v motoru.... temer kazdy druhy melo vaznou poruchu.
Proto kdyz nekdo kupuje starsi multivan tak se tomuto motoru vyhyba kilometrovym obloukem...
Proto kdyz nekdo kupuje starsi multivan tak se tomuto motoru vyhyba kilometrovym obloukem...
S čím že se ty ventily potkávaly?
podle mě ten lift CCčku nesedl. zezadu ještě dobré, ale zepředu auto strašně zestárlo.. [odkaz] [odkaz]
:no: Předtím to bylo osobité auto, teď už jednoznačně zapadlo do kategorie automobilové konfekce... Škoda, přeškoda, ale u VW si ve střední třídě dnes už člověk nevybere. ;-\
Ještě že - přes opravdu VWELKOU dominanci jednoho vwýrobce - stále existuje i DOST jiných možností.. :yes: 😉
Tak tak, třeba Jaguar XF...
SOUHLASím :yes: 😄
V tom případě nezbývá, než postal do VW obrovskou gratulaci.
Že se jim daří zastaralou průměrnou NADprůměrně porochovou techniku daří prodávat za takové ceny? No to asi ANO 😐
Ne, to samozřejmě ne. Ale za to, že někoho vůbec napadne, u článku o CC "vytahovat" něco jako XF.
Dokonalá konfigurace. Scirocco daleko žádný kloudný konkurent, auto samotné září ve své velikostní třídě jako démant. Osobně se v tomto případě kloním ke garážovému (super)mainstreamovému ideálu - na léto CC, na zimu Apoštol sedmý, zvaný crossilný. Po přesednutí nemusíš studovat manuál, vizuálně i trechnicky i v rozměru image, prestiže jsi na samém třídním vrcholu.
Zpět k CC. Za optimum lze jistě považovat variaci na benzínovém dvoulitru. Přes dvě stě koní, cena kolem osmi stováků... to je třídní uměřený ideál.
Technika je jasná, zde není co řešit, jedná se o světovou doslovnou třídní elitu. Zastavme se krátce u designu. Co cenit, no především příď, dokonale, současně navíc ikonicky vrostlou do karoserie. Oko ideálně klouže po návazných plochách, vnější tvar světel vyvažuje přísnost středu. Příď je za jedna s hvězdou. No a pak samozřejmě záď, ta získává důstojnost, stylovost a respekt okolí. To mezi, to je nám všem známý stylový třídní démant. Zbývá kabina - žádné garážové baroko, špičková ergonomie, funkční, čisté a přehledné tvary. Sedneš a jedeš. Akcentujme opravdu prvotřídní sedadla.
Závěr - VW opět trefil touhy mnoha řidičů, na silnicích to je také náležitě vidět. Ceňme majitele, evidentně chytří lidé, kteří umí investovat své peníze do dobrých věcí.
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Zpět k CC. Za optimum lze jistě považovat variaci na benzínovém dvoulitru. Přes dvě stě koní, cena kolem osmi stováků... to je třídní uměřený ideál.
Technika je jasná, zde není co řešit, jedná se o světovou doslovnou třídní elitu. Zastavme se krátce u designu. Co cenit, no především příď, dokonale, současně navíc ikonicky vrostlou do karoserie. Oko ideálně klouže po návazných plochách, vnější tvar světel vyvažuje přísnost středu. Příď je za jedna s hvězdou. No a pak samozřejmě záď, ta získává důstojnost, stylovost a respekt okolí. To mezi, to je nám všem známý stylový třídní démant. Zbývá kabina - žádné garážové baroko, špičková ergonomie, funkční, čisté a přehledné tvary. Sedneš a jedeš. Akcentujme opravdu prvotřídní sedadla.
Závěr - VW opět trefil touhy mnoha řidičů, na silnicích to je také náležitě vidět. Ceňme majitele, evidentně chytří lidé, kteří umí investovat své peníze do dobrých věcí.
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
nevidim zmysel toho vw CC, razvor maly, auto dlheee, previsy obrovske, vzadu bude na hlavu stejne malo miesta, tvary auta srpedu zozadu zboku su akoby z roku 1998, auto riadne zostarlo, smrnc a elegancia predosleho cc su davno prec.
z praktickeho hladiksa je aj scirocco praktickejsie ako toto monstrum
previsy obrovske razvor maly na hlavu malo miesta😒br /> [odkaz]
teda nic moc nooo
z praktickeho hladiksa je aj scirocco praktickejsie ako toto monstrum
previsy obrovske razvor maly na hlavu malo miesta😒br /> [odkaz]
teda nic moc nooo
Prezentuješ zde opravud extrémně subjektivní až psychotický názor na věc... Ale na názor má samozřejmě každý právo, dokonce i blázen, ale jen do doby, než ho izolují od společnosti >😒]
Domnívám se, že jsi nyní k sobě až příliš veřejně sebekritický. Uznávám, že tvá zdejší památečná věta, cituji: "Mazda 3 má prostě charisma"... >😒] je sice absolutně reality prostá, ale že bys měl být nutně blázen, to myslím ani není zapotřebí takto pregnantně definovat.
Příště se pokus napsat něco k hornímu autu. Máš-li čím...
Příště se pokus napsat něco k hornímu autu. Máš-li čím...
Ano - SOUHLASím že "s technikou není co řešit" = prostě to chce novou a POŘÁDNOU - a nejen nové a nové "kabátky" 😄
PS: A ten BIG převis VZADU (když je to PŘEDOkolka), to je fakt.. :no: 😐
PS: A ten BIG převis VZADU (když je to PŘEDOkolka), to je fakt.. :no: 😐
chce-li nekdo rikat: dokonalá konfigurace? budiz... jako demant? budiz... vyhoda: muzu byt analfabet-budiz... klouzajici oko, ktery se nema ceho chytit? budiz... ale, do pr*ele, proc neumej udelat "funkcni" bezramovy dvere? absolutne zkazeny dojem-pri rychlejsi jizde neunosnej hluk. a to jsem to zkousel na hradecky v novy casti-presto des... sice jsem byl polohluchej, ale ted vim, ze by me melo hřát u srdce, jakej jsem to chyrej clovek...
tak si pomozem fotkou zo stareho CC a porovname to napr s budikmy P508😒br />
tu je vidiet ze pezot ma prehladnejsie budiky a ciachovanie po 20tich km mi pripada logickejsie , vw to ma tam tie cisla prehustene a clovek sa straca v rychlosti. To len taky detail
[odkaz]
a teraz menej prehladny u VW😒br /> [odkaz]
tu je vidiet ze pezot ma prehladnejsie budiky a ciachovanie po 20tich km mi pripada logickejsie , vw to ma tam tie cisla prehustene a clovek sa straca v rychlosti. To len taky detail
[odkaz]
a teraz menej prehladny u VW😒br /> [odkaz]
Přiznám se, ani vlastně nevím proč mě to napadlo, asi nějakým intuitivním garážovým přetlakem jsem dospěl k závěru, že PASSAT, nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě, by si zasloužil nějaký ucelenější pohled, vždyť co si pamatuji i na diskuzích vyvolává každý článek o Passatovi neumdlévající proud tu nadšených tu doslova oslavných příspěvků. Sem tam se samozřejmě najde i nějaký ten garážový hnidopich, ale jistě se na úvod všichni shodneme, že jestli něco Passat je, pak samozřejmě vynikající vůz.
V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.
Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.
Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.
Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.
Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř spičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.
Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…
Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.
Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.
Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví, PASSAT CC, VOLKSWAGEN PASSAT CC.
Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.
Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.
Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.
Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém Passatu CC…
I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.
Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž PASSAT CC.
Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje Passat CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.
Pasat CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.
Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li Passat CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.
Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.
Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.
Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.
Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.
Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně asbsolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace😒br />
„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“
Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.
Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.
Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.
Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.
Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř spičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.
Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…
Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.
Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.
Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví, PASSAT CC, VOLKSWAGEN PASSAT CC.
Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.
Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.
Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.
Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém Passatu CC…
I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.
Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž PASSAT CC.
Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje Passat CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.
Pasat CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.
Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li Passat CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.
Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.
Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.
Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.
Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.
Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně asbsolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace😒br />
„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“
Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Evidentně pátky umíš 😄 Mě se teď podařilo dát odpočinek s kávou a ty máš za sebou dvouhodinovou esej a to o Passatu! To je obdivuhodný! Před 14 dny jsem s ním musel ztrávit 1000km a nenapsal bych o něm ani z polovina tolik kladnejch věcí...
Mám jednoho ve firmě, máš ho u mě na týden 😉
Mám jednoho ve firmě, máš ho u mě na týden 😉
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragan.
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.
Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar :-!
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.
Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar :-!
Nojo, už to NEjde tak jako dřív 😐 CHÁPU že chvwálořečit technicky zcela PRŮMĚRný produkt je těžké (ještě že tu - jako JEDINOU - "zapomněli" dát tu poslední tabulku TÜV s "průměrnou" poruchovostí za posledních 11 let - JAK byste vysvětlil PODprůměrné umístnění zrovna vw PASSAT - to tedy opravdu NEvím..
(víte že dopadl HŮŘ než "střednětřídní" Citroën?!? 😉 )
.. no jak říkám - NEJlepší bylo jí VŮBEC NEzveřejnit - ostatně, to je typicky "kooooncernovwé" řešení :yes: 😄
(víte že dopadl HŮŘ než "střednětřídní" Citroën?!? 😉 )
.. no jak říkám - NEJlepší bylo jí VŮBEC NEzveřejnit - ostatně, to je typicky "kooooncernovwé" řešení :yes: 😄
Nový PASSAT, celý v černou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, co je žena...
Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při waltzu. Umíš tančit, tak lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.
Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Ano, točíš plnou tři, svět se zavírá, před tebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.
Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna...
To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný
Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při waltzu. Umíš tančit, tak lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.
Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Ano, točíš plnou tři, svět se zavírá, před tebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.
Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna...
To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný
Chlape, jdi do koupelny, sundej kožený kalhoty a klobouk,pak si ohol ten knírek pod nosem a hlavně se vyvaruj snídání BRATWURSTŮ, a už vůbec je nezapíjej tuplákem KROMBACHERU.Bude to trvat dlouho, ale po čase možná přijde změna a ty přestaneš plácat ty fanatický hovadiny (anebo taky ne !).PS :já si obléknu kimono,posnídám sushi,celé to zapiju flaškou saké,a když budu pořád hladovej tak po cestě do práce sežeru nějakou žábu,pizzu a hamburgera! >😁
[odkaz] !!! :-! :yes:
>😁 >😁 Tahle diskuze bude dneska solidní oříšek. >😁 >😁 Hlavně slepci a tupci zváni, ať to má úroveň. >😁 :yes: Výborně GTI, výborně. >😁 :yes:
Tak mám dojem, že tady někdo dráždí antikoncernovce a daří se mu na 100% :yes:
Vám..
reakce jak od mentálně postiženého.....
..já na to mám i takovou kartičku - že jsem "jiná/NE "běžná" - jen(že) spíš OPAČNÝM směrem, než je "mentální retardace" (co jste chtěl asi napsat 😉
čtěte pořádně, já jsem vás vůbec nenazval mentálně postiženým, myslel jsem to tak že vaše ODPOVĚDI vypadají (nebo mají smysl) JAKO od mentállně postiženého, tím chci říct, že zrovna vy jste jste mohla vyplodit něco inteligentnějšího....
Mě osobně se také líbil více předchozí Passat CC, ale nový CC taky není k zahození 😉 . Jinak k tomu rozvoru, jak zde píší dvě individua. Jako potenciálnímu kupci mi je úplně jedno jaký má auto rozvor. Auto u kterého hodnotím prostor v kabině mě nazajímají čísla, ale skutečnost zda je či není prostorné. Pokud budu hodnotit rozvor k plusu jízdních vlastností, tak mě opět nezajímají čísla, ale to jaké má jízdní vlastnosti. Takže bludy o nevyvážené karoserii a malému rozvoru nechte na potencionálních zákaznících střední třídy, kterými vy rozhodně nejste :-!
Tak "individua" = lidé co si o konstrukcích vozů něco přečetli
A jak říkáte SOBĚ, když vás technická stránka věci NEzajímá (snad leda tak místo v kabině - a zda je vykoupené uložením motoru a jaké má vůz převisy a takové "individuální NEsmysly" ty jdou "mimo" - tak JAK se takový lidem říká? 😄
PS: Můj NEpotencionální vůz střední třídy má rozvor 2815 mm a rozchod 1560 mm - co váš? 😉
A jak říkáte SOBĚ, když vás technická stránka věci NEzajímá (snad leda tak místo v kabině - a zda je vykoupené uložením motoru a jaké má vůz převisy a takové "individuální NEsmysly" ty jdou "mimo" - tak JAK se takový lidem říká? 😄
PS: Můj NEpotencionální vůz střední třídy má rozvor 2815 mm a rozchod 1560 mm - co váš? 😉
Individua jsou lidé, kteří vnímají jako největší přednost jestli má auto převisy, nebo jestli nemá. Mě nezajímá tvoje auto, je mi volný jako tepláky. Jak říkám sobě? Člověk který auta nehodnotí podle čísel, ale reálně 😄. Moje auto má nejmenší rozvor a přitom nabízí aktuálně největší vnitřní prostor a na jízdní vlastnosti si taky nestěžuji... Mmj pošli mi číslo účtu. Přidám ti na klávesnici- nějak ti blbne shift >😁
To jste si (opět) POPLETL 😉
BIG převis není přednost, ale "přesný opak"! 😄
"Nejmenší rozvor" a "největší vnitřní prostor" říkáte? A, ehm, VÍTE co to (z konstrukčního pohledu) znamená? 😉 Že to NENí "technický" KLAD (ale spíš - už zase - "pravý opak" 😉
MISTŘI tohoto přístupu jsou japonci - je NEuvěřitelné na jak malých rozvorech a rozměrech dokáží vytvořit vůz s docela slušným vnitřním prostorem - jen AUTA to už moc NEjsou... 😐
KOLIK dáte? (mám bezdrátovou anatomicky tvarovanou klávesnici.. 😄
BIG převis není přednost, ale "přesný opak"! 😄
"Nejmenší rozvor" a "největší vnitřní prostor" říkáte? A, ehm, VÍTE co to (z konstrukčního pohledu) znamená? 😉 Že to NENí "technický" KLAD (ale spíš - už zase - "pravý opak" 😉
MISTŘI tohoto přístupu jsou japonci - je NEuvěřitelné na jak malých rozvorech a rozměrech dokáží vytvořit vůz s docela slušným vnitřním prostorem - jen AUTA to už moc NEjsou... 😐
KOLIK dáte? (mám bezdrátovou anatomicky tvarovanou klávesnici.. 😄
Psal jsme moje auto 😉 . No v tescu něco seženu, hlavně at´vyřešíme ten shift >😒] .
No snad jí v TESCO budou mít.. 😉
[odkaz]
[odkaz]
Přesně tak realně je třeba posuzovat pokud člověk vybira a chce koupit. Protože jak je vidět tak jsou auta ktere maji čiselka pěkně vypadajici C5 a v realu je to bida. Je to nejen o čislech ale o umu inženyru automobilek. Korejci maji taky pěkna čisla u motoru ale real je jiny. Někteři umi a např. Citroen jen čumi.
No SAMOZŘEJMĚ že to je o umu inženýrů! Podívejte se na škodu předokolku škoda SUPurb 2.0 Tdi - žádné zkušenosti, je to vůbec první vůz této třídy který postavili, směli použít JEN mechaniku z vozu NIŽŠí střední třídy a "voilá": Vůz poráží už nejen vše ve své kategorii! Dnes drtí už i soupeře z kategorie VYŠŠí střední! Podívejte se jaká "číslíčka" má JAGuar XF 2.2D s konstrukčně náročnějším zadním pohonem, daleko výkonějším a hlavně o level výš postaveným motorem, vybavený navíc nejlepší automatickou převodovkou na světě ZF8° - a na "naši škodověnku" to stejně NESTAČÍ :yes: 😉
Jojo, o číslíčkách to opravdu NENí! 😄
A já bubka BLONďatá přitom myslela že zrovna ten JAGuar má snad nejlépe odladěný podvozek (mezi vozy vyšší střední.. 😐 ) - a stačí když příjde auto s velkými převisy, úzkou karoserií s nižší torzní tuhosti postavené na mechanice vw Golf, vybavené sotva průměrnými brzdami a "tuctovým" motorem 2.0 Tdi - A: Prémiové vozy VYŠŠí střední by se měly začít strachy třást!
Fakt je to nejen o číslech - ale i o umu autorů testů - dnes jsou MIROMENi (nebo mimoni? - teď nevím přesně - no asi oboje), co autům NErozumí/o konstrukci aut nic neví, praxi také asi moc nemají = zbaští vpodstatě COKOLI - asi i to že škoda superb 2.0 Tdi je MIMOŘÁDNĚ zajímavá a výhodná nabídka mezi vozy VYŠŠí střední třídy 😉
(tenhle "jako"test v posledním AutoTip mne "fakt dostal" :yes: 😄
Pěkný den (třeba v "bídném" Citroën C5 V6 Bi-turbo, za vrstvenými skly, na asi nejlepších sedačkách mezi vozy střední třídy - samozřejmě masážních, ve voze s nejlepší trakcí vybaveným mohutnými nikdy nevadnoucími 340 mm brzdovými kotouči. Přála bych vám ho snad i v nějakém lepším jen mne ve třídě nic lepšího NEnapadá... 😄
Jojo, o číslíčkách to opravdu NENí! 😄
A já bubka BLONďatá přitom myslela že zrovna ten JAGuar má snad nejlépe odladěný podvozek (mezi vozy vyšší střední.. 😐 ) - a stačí když příjde auto s velkými převisy, úzkou karoserií s nižší torzní tuhosti postavené na mechanice vw Golf, vybavené sotva průměrnými brzdami a "tuctovým" motorem 2.0 Tdi - A: Prémiové vozy VYŠŠí střední by se měly začít strachy třást!
Fakt je to nejen o číslech - ale i o umu autorů testů - dnes jsou MIROMENi (nebo mimoni? - teď nevím přesně - no asi oboje), co autům NErozumí/o konstrukci aut nic neví, praxi také asi moc nemají = zbaští vpodstatě COKOLI - asi i to že škoda superb 2.0 Tdi je MIMOŘÁDNĚ zajímavá a výhodná nabídka mezi vozy VYŠŠí střední třídy 😉
(tenhle "jako"test v posledním AutoTip mne "fakt dostal" :yes: 😄
Pěkný den (třeba v "bídném" Citroën C5 V6 Bi-turbo, za vrstvenými skly, na asi nejlepších sedačkách mezi vozy střední třídy - samozřejmě masážních, ve voze s nejlepší trakcí vybaveným mohutnými nikdy nevadnoucími 340 mm brzdovými kotouči. Přála bych vám ho snad i v nějakém lepším jen mne ve třídě nic lepšího NEnapadá... 😄
Pořad stejně dokola. Někdo neumi čist testy nebo je snad nechape. Superb je s bidou pruměrny vuz třidy a ja jej vubec nepovažuji za nějakeho třidniho premianta. Tam jsou jine vozy ktere maji vlastnosti na to aby tam pravem patřili. Nejen podle meho soudu ale i podle testu je Mondeo vuz ktery je lidrem teto třidy.
Pořad mi nevnucujte Citroen tohle je jak už jsem několikrat psal automobilka ktera auta neumi. Až se to nauči snad si při vyběru auta na tuhle značku vzpomenu. Ale pochybuji že se kdy Citroenu podaři udělat řidičsky zajimavějši auta v běžne konfekci. Auta ktere jsou neohrabana maji špatne řizeni,řazeni a celkovou kultivovanost jizdy jdou mimo mě.
Pořad mi nevnucujte Citroen tohle je jak už jsem několikrat psal automobilka ktera auta neumi. Až se to nauči snad si při vyběru auta na tuhle značku vzpomenu. Ale pochybuji že se kdy Citroenu podaři udělat řidičsky zajimavějši auta v běžne konfekci. Auta ktere jsou neohrabana maji špatne řizeni,řazeni a celkovou kultivovanost jizdy jdou mimo mě.
(vaše) 3. věta - :yes: (naprostý SOUHLAS)
(vaše) poslední věta - tak "špatná kultivovanost jízdy" říkáte? 😉 No vidíte - a já myslela že C5 v tomto směru patří přesně NAOPAK k NEJlepším :yes: 😄
A manuální převodovka je (už delší dobu) patentovaná "dvoukuličková" 6ti stupňová převodovka - když byla (před 2-3? roky nová - v testu v porovnání zvládla"bez ztráty kytičky" srovnání s 6ti stupňovým manuálem .. jaké jen to bylo autoooomobilky? 😉 = doporučuji trochu "aktualizovat info" 😄
Pěkný den (když ve voze střední třídy tak s dvojitými lichoběžníky místo levných McPHERSONů; ve voze s platformou raději z vyšší střední - než "naopak" z nižší třídy; ve voze precizně odhlučněném (vrstvená protihluková + bezpečnostní skla jsou "k nezaplacení"); o potřebě pohodlných - masážních - sedadel nemluvě..
.. a aby ten vůz bude "neohrabaný" minimálně jako C5 V6 Bi-turbo na 19kách - která ho v "ohrabanosti" (tak se to asi NEřekne, že? 😉 ) sice možná maličko "omezují", ale jsou MOC pěkná a i tak je to s tou NE-ohrabaností spíš (letité Letité LETITÉ) "ultra-klišé" - a já FAKT NEvím jaký jiný vůz třídy a ceny je schopen nabídnou "alespoňvětšinu" toho co C5 V6 Bi.. 😄
.. no vlastně jsme se tuhle v diskuzi "shodli" že snad audi A6 V6 Bi-Tdi 😉
(vaše) poslední věta - tak "špatná kultivovanost jízdy" říkáte? 😉 No vidíte - a já myslela že C5 v tomto směru patří přesně NAOPAK k NEJlepším :yes: 😄
A manuální převodovka je (už delší dobu) patentovaná "dvoukuličková" 6ti stupňová převodovka - když byla (před 2-3? roky nová - v testu v porovnání zvládla"bez ztráty kytičky" srovnání s 6ti stupňovým manuálem .. jaké jen to bylo autoooomobilky? 😉 = doporučuji trochu "aktualizovat info" 😄
Pěkný den (když ve voze střední třídy tak s dvojitými lichoběžníky místo levných McPHERSONů; ve voze s platformou raději z vyšší střední - než "naopak" z nižší třídy; ve voze precizně odhlučněném (vrstvená protihluková + bezpečnostní skla jsou "k nezaplacení"); o potřebě pohodlných - masážních - sedadel nemluvě..
.. a aby ten vůz bude "neohrabaný" minimálně jako C5 V6 Bi-turbo na 19kách - která ho v "ohrabanosti" (tak se to asi NEřekne, že? 😉 ) sice možná maličko "omezují", ale jsou MOC pěkná a i tak je to s tou NE-ohrabaností spíš (letité Letité LETITÉ) "ultra-klišé" - a já FAKT NEvím jaký jiný vůz třídy a ceny je schopen nabídnou "alespoňvětšinu" toho co C5 V6 Bi.. 😄
.. no vlastně jsme se tuhle v diskuzi "shodli" že snad audi A6 V6 Bi-Tdi 😉
nikdo se nechyta, tak to gti resi spamovanim vetsiho mnozstvi "prispevku" - asi mu nikdo nerek, ze mene je nekdy vice a je uz na urovni toppera - diskuzni prinos nula, zabava nula
musim rict ze na mnozicich se poznamkach o upadku serveru neco bude
musim rict ze na mnozicich se poznamkach o upadku serveru neco bude
ze VWozidlo je na tom bidne, kdyz ho musi GTI tak moc obhajovat >😁
Tak to je parada. Pomerne radikalne ho zmenili, ale znaky predchoziho modelu nese stale. Obliny nahradily ostrejsi hrany, ale porad je to spis bonbon, nez krabice. Auto neuveritelne dospelo a pritom neztratilo nic ze sve hravosti, elegance a smrncu. Musim rict, ze vypada jeste lepe, nez puvodni CC. Tam mi vadila dost roztlemena prid, ktera se zde pretransformovala do mnohem vyvazenejsi a elegantnejsi podoby. Zadna krivka, plocha ci linie nepusobi zbytecne, nebo samoucelne. Tak to ma vypadat.
Ehm "tak to má vypadat" říkáte? 😉
Mít u PŘEDOkolky vzadu převis 1120 mm? A přitom "průměrnou" trakci vpředu? Já bych spíš řekla: "Takhle to NEMÁ vypadat" 😄
..si vzpomínám na jedno (auto.cz 😉 ) diskuzní fórum, kde se fandové jednoho (nejmnenoVWaného) koncernu "vysmívali" CITROËNu C5, že má velký PŘEDNí převis (1054 mm) - přitom je to PŘEDOkolka a díky tomu je to vůz s NEJlepší trakcí.. 😉
Pěkný den 😄
Mít u PŘEDOkolky vzadu převis 1120 mm? A přitom "průměrnou" trakci vpředu? Já bych spíš řekla: "Takhle to NEMÁ vypadat" 😄
..si vzpomínám na jedno (auto.cz 😉 ) diskuzní fórum, kde se fandové jednoho (nejmnenoVWaného) koncernu "vysmívali" CITROËNu C5, že má velký PŘEDNí převis (1054 mm) - přitom je to PŘEDOkolka a díky tomu je to vůz s NEJlepší trakcí.. 😉
Pěkný den 😄
by malo mať min motorizáciu tých 175k 2.0TDI... je to CC, nie rodinne kombi.
auto samozrejme perfektne ale ja by som prijal vacsi razvor a mensi zadny previs, ten zadny previs je este vacsi ako mala stara octavka a vyzera skutocne dominantne
zadny previs u starej octavky bol 1085mm: [odkaz]
na tejto fotke to je lepsie vidiet ten visiaci zadok a malo miesta pre pasazierov vzadu: [odkaz]
na nejake dovolenky k moru vo stvorici alebo patici to asi nebude no, ale inak pekneee auto
.. důkaz PODdimenzovaného rozvoru - Insignia, 508, Mondeo, C5 jsou při této délce s rozvorem už roky "jinde" = ale "nejkratší možný rozvor" je typický znak koncernových vozů (a mne přitom učili že to je ZÁKLADní rozdělení vozů na ty "lepší" - byť výrobně dražší a na ty ostatní.. 😉
nic v zlom ale rio je o triedu nizsie ale ma rozvor takmer ako golf, mohli by s tym vo vw uz nieco urobit lebo coskoro ho daju uz aj male auta. Nasiel som nejeden test novej kii rio kde vnutorny priestor ria porovnavaju s golfom, ani nechcem vediet kde bude novy ceed, ten uz porazi aj passat. Ako pisem, nic v zlom ale vw ma male razvory a aj polo medzi malymi autami ma tiez jeden z najmensich razvorov, len pre porovnanie rio ma oproti polu razvor vacsi o 10,3cm a o je uz dost. Novy ceed ma 2650mm razvor co je hodnota aj stareho ceedu , kia mala uz vtedy taky razvor nadpriemerny ze u noveho modelu ho nemuseli ani zvacsovat stale je slusny, golf straca na ceeda v razvore 7,2cm. Predpokaldam ze novy golf bude mat vacsi razvor ale stejne asi vacsi ako ceed nebude, mozno tiez hodia nejakych 2650mm aby to zachranili lebo razvory su biedne u celeho koncernu vw v kazdej triede, phaeton medzi iuxusnymi autami ma tiez najmensi razvor a previsy ma obroske.
..tak pak máte převis 1120 mm a navíc VZADU - což je u PŘEDOkolky fakt BUBOST jak ... (doplňte si něco sám 😄