Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
pekne auto
| 27. 1. 2012 07:57
ale pri dlzke 4,8 metra mi pride razvor 2711mm maly navyse ked zadna cast sa zvazuje kedze je to coupe, zadny previs 1120mm skutocne ma len maloktore auto dnes. Prakticke to asi teda az tak nebude, razvor 2,7 metra ma aj elantra ktora je o 30cm kratsia dokonca si dovolim tvrdit ze sa ta elantra na coupe podoba este viac ako tento vw cc.

auto samozrejme perfektne ale ja by som prijal vacsi razvor a mensi zadny previs, ten zadny previs je este vacsi ako mala stara octavka a vyzera skutocne dominantne

zadny previs u starej octavky bol 1085mm: [odkaz]

na tejto fotke to je lepsie vidiet ten visiaci zadok a malo miesta pre pasazierov vzadu: [odkaz]

na nejake dovolenky k moru vo stvorici alebo patici to asi nebude no, ale inak pekneee auto
Avatar - Hammunasakra
pekne auto
| 27. 1. 2012 10:32
Kdyby ten BIG převis byl alespoň vepředu, tak by to jakýs takýs smysl dávalo - předokolka by tak asi měla/mohla mít lepší trakci, ale vzadu je to fakt... :no:
.. důkaz PODdimenzovaného rozvoru - Insignia, 508, Mondeo, C5 jsou při této délce s rozvorem už roky "jinde" = ale "nejkratší možný rozvor" je typický znak koncernových vozů (a mne přitom učili že to je ZÁKLADní rozdělení vozů na ty "lepší" - byť výrobně dražší a na ty ostatní.. ;-)
Avatar - 3_diamanty
pekne auto
| 27. 1. 2012 11:27
presne tak, navyse VW ma poddimenzovany razvor uz roky aj v nizsej strednej triede kde golf uz roky straca na konkurenciu prave tym ze ponuka jeden z najmensich razvorov v triede, passat to iste - p508 je uplne inde razvorom aj C5 s mondem,

nic v zlom ale rio je o triedu nizsie ale ma rozvor takmer ako golf, mohli by s tym vo vw uz nieco urobit lebo coskoro ho daju uz aj male auta. Nasiel som nejeden test novej kii rio kde vnutorny priestor ria porovnavaju s golfom, ani nechcem vediet kde bude novy ceed, ten uz porazi aj passat. Ako pisem, nic v zlom ale vw ma male razvory a aj polo medzi malymi autami ma tiez jeden z najmensich razvorov, len pre porovnanie rio ma oproti polu razvor vacsi o 10,3cm a o je uz dost. Novy ceed ma 2650mm razvor co je hodnota aj stareho ceedu , kia mala uz vtedy taky razvor nadpriemerny ze u noveho modelu ho nemuseli ani zvacsovat stale je slusny, golf straca na ceeda v razvore 7,2cm. Predpokaldam ze novy golf bude mat vacsi razvor ale stejne asi vacsi ako ceed nebude, mozno tiez hodia nejakych 2650mm aby to zachranili lebo razvory su biedne u celeho koncernu vw v kazdej triede, phaeton medzi iuxusnymi autami ma tiez najmensi razvor a previsy ma obroske.
Avatar - pario
pekne auto
| 27. 1. 2012 17:53
Nezdá sa mi rázvor Passatu malý. Asi si v tom ešte nesedel. Podľa mňa 2700 mm je plne dostačujúce. To chceš, aby každú generáciu natiahli o 10 mm? Dokedy?
Avatar - Hammunasakra
pekne auto
| 27. 1. 2012 18:00
Pokud by vůz měl o 10-20 cm MÉNĚ, tak by 2 metry 70 byl rozvor "akorát", pokud AUTO roste a rozvor ne (tak se sice "výrobně šetří", ale..) tak... :no:
..tak pak máte převis 1120 mm a navíc VZADU - což je u PŘEDOkolky fakt BUBOST jak ... (doplňte si něco sám :-)
Avatar - pario
pekne auto
| 27. 1. 2012 18:18
Tak som to nemyslel,aby auto rástlo a rázvor nie. V tom sa zhodneme.
Pekne
| 27. 1. 2012 08:05
Z venku pekny, hlavne zadni partie...

Ale ten interier predevsim stredovou cast uz je nacase inovovat 7 let furt to samy....
TSI
| 27. 1. 2012 08:11
Zase neudelali 1.8 TSI DSG HALDEX ?! ;-\
nebo alespon 2.0 TSI DSG HALDEX ?
At jdou do haje..... pujdu do BMW 3...
TSI
| 27. 1. 2012 08:22
No tak jestli jsi stál před volbou trojky, Passat by mě tedy na mysl nepřišel.
Avatar - KANKUNEN
TSI
| 27. 1. 2012 08:41
Doplním li Passat dle svého přání a podobně BMW, rozdíl může dělat půl mega a to ještě pořád u prodejce BMW budeš říkat, to ne, to nepotřebuji, to nechci.
TSI
| 27. 1. 2012 08:52
Právě proto ;-)
TSI
| 27. 1. 2012 09:05
3.6 FSI 4x4 DSG 220 KW ;-)
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 10:52
335i ZF8° 225 kW :-)
Lepší auto s lepší převodovkou, navíc i LEPŠÍM znáčkem na kapotě ;-)
TSI
| 27. 1. 2012 11:55
Jistě, VW je hotový konkurent pro BMW. 8-s

Jdi se bavit s topperem, s tím si rozumíš. :-!
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 12:14
No v MÉ hlavě (samozřejmě) NEeeee - ale najdou se tací "kteří si to myslí" ;-)
Ostatně PROČ NE, když se v (jako)seriozním tisku dočtete, že škoda SUPerb 2.0 Tdi je konkurentem pro vozy VYŠŠí střední třídy (a je dokonce LEPŠí >:-[]
TSI
| 27. 1. 2012 13:17
Máš to zase pomotaný.
Podsouváš sem věci, který by soudný člověk nikdy nenapsal.

Nojo, ale když ty už zase nevíš...
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 14:41
To je PRAVDA - já bych OPRAVDU nikdy NEnapsala, že škoda superb je "Totální perfekticonista" (mezi vozy VYŠŠí střední třídy!) a že je VÍTĚZ srovnávacího testu 6ti vozů této kategorie :-)
Nicméně JSOU tací co to do ("seriózně" se tvářícího) periodika NAPÍŠÍ a pak (bohužel) spousta takových co "to sbaští i s navijákem" 8-s
PS: No a jestli Passat (co už jako NENí Passat) CC považujete za "technický skvwost" nebo třeba za "designovou ikonu" - tak..
..si to uží(ve)jte ;-)
TSI
| 27. 1. 2012 14:49
Jo, ještě sem zátáhni Cé pět.

Ty si fakt mimo. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 15:30
C5 je sice FAJN auto, ale jako zahájení je to DOST "bubý" tah - tam si "táhněte" sám ;-)
PS: Je vám NEpříjemné sem ten test "zatahovat", neb ten už se "ukecat" NEdá?
(ten je fakt jen pro TOTÁLně NEznalé? To by tady NE"prošlo"? :-)
TSI
| 27. 1. 2012 13:22
Hm, ale první to vytáhneš ty.
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 14:42
Co? KRITIKU toho testu? ;-)
TSI
| 27. 1. 2012 14:50
Jen dokazuješ, jak jsi mimo. :no:
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 14:56
Trochu "konkretizovat" svůj textík byste asi NEzvládl, že? ;-)
TSI
| 27. 1. 2012 15:07
Ty vůbec nechápeš, o co zde jde, co se hodí napsat a co sem nepatří.

Ty máš prostě svou zkreslenou představu o své trefnosti příspěvků, ale několik lidí ti zde opět vysvětluje, že si mimo. Není to vtipné, není to ani trefné, spíše to osciluje na hranici trapnosti a bezradnosti. :no:

Jedu si zalyžovat. Na tyto infantilní debaty s tebou nemám čas ani náladu. :-!
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 15:27
Vám bylo v (ze všech stran) omezeném socialismu asi "fajn", že? Takové ty JISTOTY - NEchybí vám to? :-)
NEjsem si jista KTERÝ přesně z významů slova infantilní máte na mysli (vy ano? ;-) ), ale na "většinu" z nich vám to NEsedí (bez urážky :-)
Avatar - rohYpnol
TSI
| 28. 1. 2012 12:13
Jak dokazuje, že je mimo? Že jen napíše s nadsázkou to, co tu píše každý druhý "odborný" časopis o autech?
Sorry, ale nevím, proč tu někomu budeš kázat, že je mimo, co se hodí a co ne. Pokud je to v mezích slušnosti a nikoho neuráží...
Nesouhlasíš s Kylie? Ok. Máš jiný postoj? ok, nereaguj, nečti. Jak jednoduché.
TSI
| 27. 1. 2012 14:58
...a samozrejme s lepsi cenou.
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 10:34
To je (vzhledem k nové 3ce) určitě VELMI SPRÁVNÉ rozhodnutí.. :yes: :-)
PS: Kdo by taky raději jezdil s VW než s BMW ;-)
TSI
| 27. 1. 2012 12:39
Trojka mne zaujala, ale ukázalo se, že mám problém ji nakonfigurovat. Ty tři designové řady hodně omezují. Moc mi to radost neudělalo.
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 12:55
.. třeba stačí malinko počkat na další ... (motory/prvky výbavy...? ;-)
PS: KDE s čím konkrétně jste "narazil"?
TSI
| 27. 1. 2012 13:20
Když pomineš řady, tak máš na výběr mezi černou látkou, černou kůží a béžovou kůží (v podivné kombinaci). A máš na výběr ze dvou dekorů (dřevo, nebo matně stříbrné cosi). Takže člověk musí jít do nějaké z řad, ale každá z nich mění i exteriér (nemluvě o jiných klíčcích 8-s ). A zrovna se mi líbí exteriér jedné a interiér druhé. Vybral bych si, ale šlo by o kompromis. Cítím se hodně sešněrovaný a to není něco, za co si chci připlácet. Snad časem bude víc možností, nebo to vyřeší Individual program, až ho nabídnou. Zavedení designových řad mě zklamalo, není to nic pro mne.
Avatar - Hammunasakra
TSI
| 27. 1. 2012 14:55
Myslím že snad bude stačit "trochu počkat" (většinou se to časem "lepší" ;-)
(a snad raději "lepší" vůz, než "lepší sladění barev atp." - i když SOUHLASím že zde by 3ka mohla být "lepší"..
TSI
| 27. 1. 2012 18:52
Co se techniky týče, D3 je pro mě dostatečná. Kdybych vybíral pro sebe, tak dojede opět na chybějící odvětrávání sedadel. Také se ho ještě nenaučili dávat do střední třídy. Do firemních aut takové vymoženosti nekupuji - musí reprezentovat a nabízet přiměřené pohodlí. Uvidíme, co nabídnou. Ne, že by to byl zásadní problém, ale překvapilo mne, jak restriktivní tenhle systém je.
Avatar - KANKUNEN
Můj dojem
| 27. 1. 2012 08:34
je, že VW doslová čeká na konkurenci, aby nebyl zbytečně moc popředu a zbýval prostor pro zlepšování, ale stejně se jen tak nedočká. Konečné KO by zasadil všem R5 naftou jako má Volvo a že stará koncernová R5 2,5 litru byl podařený kousek ví každý.
Můj dojem
| 27. 1. 2012 08:51
2,5l R5 byl nejhorsi motor konstrukcne... Potkavaly se ventily s valcema, voda v motoru.... temer kazdy druhy melo vaznou poruchu.

Proto kdyz nekdo kupuje starsi multivan tak se tomuto motoru vyhyba kilometrovym obloukem...
Můj dojem
| 27. 1. 2012 10:00
S čím že se ty ventily potkávaly?
Můj dojem
| 27. 1. 2012 10:20
S válcema, přece! :-) při tom spalování je tam takový vedro, že se ventily utavily a dotýkaly válců :yes:

jinak Passat CC mi přišel hezčí. hrany a obliny u CC mi k sobě nejdou...
Můj dojem
| 27. 1. 2012 11:37
bez komentare
Můj dojem
| 27. 1. 2012 12:05
Děkuji za vysvětlení.
Avatar - Andromeda
Můj dojem
| 28. 1. 2012 12:26
To je vwtip, že, nebo že by předzvwěst zrodu dalšího osvwíceného chvwalozpěvwce -> originál níže provwozuje osvwědčené vwtipné vwýtrysky pravwé vwíry v duchu jistého Trubadixe, pardon - Passadixe...
Avatar - ryman
CC
| 27. 1. 2012 10:46
podle mě ten lift CCčku nesedl. zezadu ještě dobré, ale zepředu auto strašně zestárlo.. [odkaz] [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
CC
| 27. 1. 2012 10:50
Spíš "zobyčejnělo" - budu trochu "ošklivá", ale teď "lépe" vypovídá o použité technice pod kapotou.. ;-)
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 11:13
:no: Předtím to bylo osobité auto, teď už jednoznačně zapadlo do kategorie automobilové konfekce... Škoda, přeškoda, ale u VW si ve střední třídě dnes už člověk nevybere. ;-\
Avatar - Hammunasakra
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 11:24
Ještě že - přes opravdu VWELKOU dominanci jednoho vwýrobce - stále existuje i DOST jiných možností.. :yes: ;-)
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 12:02
Tak tak, třeba Jaguar XF...
Avatar - Hammunasakra
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 12:11
SOUHLASím :yes: :-)
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 13:26
V tom případě nezbývá, než postal do VW obrovskou gratulaci.
Avatar - Hammunasakra
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 13:51
Že se jim daří zastaralou průměrnou NADprůměrně porochovou techniku daří prodávat za takové ceny? No to asi ANO :-|
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 14:29
Ne, to samozřejmě ne. Ale za to, že někoho vůbec napadne, u článku o CC "vytahovat" něco jako XF.
Avatar - Hammunasakra
Po faceliftu to vypadá zoufale nudně, jako Renault Latitude.
| 27. 1. 2012 14:53
Já ho ale přece NEvytáhla! ;-)
Já napsala SOUHLAS(ím) - že raději pár tisíc (€) přidat a jezdit s vozem se snad "nejvyladěnějším" podvozkem a s určitě NEJlepší převodovkou - prostě že SOUHLASím :-)
CC TOP
| 27. 1. 2012 11:29
Dokonalá konfigurace. Scirocco daleko žádný kloudný konkurent, auto samotné září ve své velikostní třídě jako démant. Osobně se v tomto případě kloním ke garážovému (super)mainstreamovému ideálu - na léto CC, na zimu Apoštol sedmý, zvaný crossilný. Po přesednutí nemusíš studovat manuál, vizuálně i trechnicky i v rozměru image, prestiže jsi na samém třídním vrcholu.

Zpět k CC. Za optimum lze jistě považovat variaci na benzínovém dvoulitru. Přes dvě stě koní, cena kolem osmi stováků... to je třídní uměřený ideál.

Technika je jasná, zde není co řešit, jedná se o světovou doslovnou třídní elitu. Zastavme se krátce u designu. Co cenit, no především příď, dokonale, současně navíc ikonicky vrostlou do karoserie. Oko ideálně klouže po návazných plochách, vnější tvar světel vyvažuje přísnost středu. Příď je za jedna s hvězdou. No a pak samozřejmě záď, ta získává důstojnost, stylovost a respekt okolí. To mezi, to je nám všem známý stylový třídní démant. Zbývá kabina - žádné garážové baroko, špičková ergonomie, funkční, čisté a přehledné tvary. Sedneš a jedeš. Akcentujme opravdu prvotřídní sedadla.

Závěr - VW opět trefil touhy mnoha řidičů, na silnicích to je také náležitě vidět. Ceňme majitele, evidentně chytří lidé, kteří umí investovat své peníze do dobrých věcí.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
CC TOP
| 27. 1. 2012 11:38
:yes: :yes:
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:22
:yes:
Avatar - 3_diamanty
CC TOP
| 27. 1. 2012 11:48
nevidim zmysel toho vw CC, razvor maly, auto dlheee, previsy obrovske, vzadu bude na hlavu stejne malo miesta, tvary auta srpedu zozadu zboku su akoby z roku 1998, auto riadne zostarlo, smrnc a elegancia predosleho cc su davno prec.

z praktickeho hladiksa je aj scirocco praktickejsie ako toto monstrum

previsy obrovske razvor maly na hlavu malo miesta:
[odkaz]

teda nic moc nooo
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:10
Scirocco je jako jedno z mála aut od VW hodně povedené a velmi, velmi osobité... Líbil se mi i starý Passat CC, ale ten nový trend, kdy nelze od sebe rozenat Tiguan a Touareg nebo Jettu a Passat posílá koncernový design do kolen...
CC TOP
| 27. 1. 2012 11:59
Prezentuješ zde opravud extrémně subjektivní až psychotický názor na věc... Ale na názor má samozřejmě každý právo, dokonce i blázen, ale jen do doby, než ho izolují od společnosti >:-[]
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:21
Domnívám se, že jsi nyní k sobě až příliš veřejně sebekritický. Uznávám, že tvá zdejší památečná věta, cituji: "Mazda 3 má prostě charisma"... >:-[] je sice absolutně reality prostá, ale že bys měl být nutně blázen, to myslím ani není zapotřebí takto pregnantně definovat.

Příště se pokus napsat něco k hornímu autu. Máš-li čím...
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:29
Upřímně, myslím že tvoje propaganda je z 95 % reality prostá...
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:40
Cituji tě: "Mazda 3 má prostě charisma"... >:-[] >:-[] :yes: Děkuji, to tohoto světa opravdu nepatřím...
Avatar - Hammunasakra
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:21
Ano - SOUHLASím že "s technikou není co řešit" = prostě to chce novou a POŘÁDNOU - a nejen nové a nové "kabátky" :-)
PS: A ten BIG převis VZADU (když je to PŘEDOkolka), to je fakt.. :no: :-|
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:23
Motokáry mají diskusní klub vedle...
Avatar - Hammunasakra
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:36
No tak tam jděte - technika PASSATu CC je jim svou "vwyspělostí" možná blízká..
.. mne přitahují SOFISTIKOVANĚJŠí vozy a technická řešení.. :-)
CC TOP
| 27. 1. 2012 12:42
chce-li nekdo rikat: dokonalá konfigurace? budiz... jako demant? budiz... vyhoda: muzu byt analfabet-budiz... klouzajici oko, ktery se nema ceho chytit? budiz... ale, do pr*ele, proc neumej udelat "funkcni" bezramovy dvere? absolutne zkazeny dojem-pri rychlejsi jizde neunosnej hluk. a to jsem to zkousel na hradecky v novy casti-presto des... sice jsem byl polohluchej, ale ted vim, ze by me melo hřát u srdce, jakej jsem to chyrej clovek...
Avatar - 3_diamanty
budiky su u noveho cc rovnake ako u predosleho
| 27. 1. 2012 12:11
tak si pomozem fotkou zo stareho CC a porovname to napr s budikmy P508:

tu je vidiet ze pezot ma prehladnejsie budiky a ciachovanie po 20tich km mi pripada logickejsie , vw to ma tam tie cisla prehustene a clovek sa straca v rychlosti. To len taky detail

[odkaz]
a teraz menej prehladny u VW:
[odkaz]
budiky su u noveho cc rovnake ako u predosleho
| 28. 1. 2012 11:20
A ten volant ala skoda si prehledl, ze? >:D
ROK PASSATA
| 27. 1. 2012 12:37
Přiznám se, ani vlastně nevím proč mě to napadlo, asi nějakým intuitivním garážovým přetlakem jsem dospěl k závěru, že PASSAT, nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě, by si zasloužil nějaký ucelenější pohled, vždyť co si pamatuji i na diskuzích vyvolává každý článek o Passatovi neumdlévající proud tu nadšených tu doslova oslavných příspěvků. Sem tam se samozřejmě najde i nějaký ten garážový hnidopich, ale jistě se na úvod všichni shodneme, že jestli něco Passat je, pak samozřejmě vynikající vůz.

V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.

Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.

Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.

Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.

Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř spičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.

Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…

Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.

Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.

Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví, PASSAT CC, VOLKSWAGEN PASSAT CC.

Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.

Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.

Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.

Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém Passatu CC…

I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.

Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž PASSAT CC.

Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje Passat CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.

Pasat CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.

Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li Passat CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.

Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.

Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.

Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.

Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.

Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně asbsolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace:

„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“

Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
ROK PASSATA
| 27. 1. 2012 13:38
Evidentně pátky umíš :-) Mě se teď podařilo dát odpočinek s kávou a ty máš za sebou dvouhodinovou esej a to o Passatu! To je obdivuhodný! Před 14 dny jsem s ním musel ztrávit 1000km a nenapsal bych o něm ani z polovina tolik kladnejch věcí...
Mám jednoho ve firmě, máš ho u mě na týden ;-)
ROK PASSATA
| 27. 1. 2012 13:50
Férová nabídka. Přibal sekretářku. Nebo dvě >:D ;-)
ROK PASSATA
| 27. 1. 2012 13:53
Jo, něco by se nechalo vybrat ;-)
ROK PASSATA
| 27. 1. 2012 13:54
;-)
Avatar - KANKUNEN
ROK PASSATA
| 27. 1. 2012 14:00
Máš dva stejné Passaty? Já bych to zkopčil a za stejný text bych stejnou odměnu vybral. >:D
ROK PASSATA
| 28. 1. 2012 09:57
ROK PRASSATA :yes:
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 27. 1. 2012 12:43
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragan.

Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.

Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar :-!
Avatar - Hammunasakra
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 27. 1. 2012 12:54
Nojo, už to NEjde tak jako dřív :-| CHÁPU že chvwálořečit technicky zcela PRŮMĚRný produkt je těžké (ještě že tu - jako JEDINOU - "zapomněli" dát tu poslední tabulku TÜV s "průměrnou" poruchovostí za posledních 11 let - JAK byste vysvětlil PODprůměrné umístnění zrovna vw PASSAT - to tedy opravdu NEvím..
(víte že dopadl HŮŘ než "střednětřídní" Citroën?!? ;-) )
.. no jak říkám - NEJlepší bylo jí VŮBEC NEzveřejnit - ostatně, to je typicky "kooooncernovwé" řešení :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 27. 1. 2012 12:59
>:D :yes: ;-)
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 27. 1. 2012 13:54
;-)
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 27. 1. 2012 13:02
ty vole, tady čtu, že si šoustal s pašíkem! (jako bych to někde slyšel, maňas...)
PASSÁTNÍ PASSAT
| 27. 1. 2012 13:07
Nový PASSAT, celý v černou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, co je žena...

Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při waltzu. Umíš tančit, tak lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.

Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Ano, točíš plnou tři, svět se zavírá, před tebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.

Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna...

To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný
Avatar - -TEAC-
PASSÁTNÍ PASSAT
| 27. 1. 2012 13:39
Chlape, jdi do koupelny, sundej kožený kalhoty a klobouk,pak si ohol ten knírek pod nosem a hlavně se vyvaruj snídání BRATWURSTŮ, a už vůbec je nezapíjej tuplákem KROMBACHERU.Bude to trvat dlouho, ale po čase možná přijde změna a ty přestaneš plácat ty fanatický hovadiny (anebo taky ne !).PS :já si obléknu kimono,posnídám sushi,celé to zapiju flaškou saké,a když budu pořád hladovej tak po cestě do práce sežeru nějakou žábu,pizzu a hamburgera! >:D
PASSÁTNÍ PASSAT
| 27. 1. 2012 13:51
Dobrou chuť... >:D
PASSÁTNÍ PASSAT
| 27. 1. 2012 22:45
Už to neber gti...mohl bys chytit syvwilis :-)
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 13:25
[odkaz] !!! :-! :yes:
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 13:31
>:D >:D Tahle diskuze bude dneska solidní oříšek. >:D >:D Hlavně slepci a tupci zváni, ať to má úroveň. >:D :yes: Výborně GTI, výborně. >:D :yes:
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 13:52
>:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:44
..z..
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:43
..nadšení..
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:46
..tedy..
Avatar - KANKUNEN
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 13:46
Tak mám dojem, že tady někdo dráždí antikoncernovce a daří se mu na 100% :yes:
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 13:53
:-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:45
..bvwubůstky? ;-)
Nojo - chlapi! :-)
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:47
..fakt MÁLO (no spíš "mávwo"! :-)
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:44
..takové..
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:46
..stačí..
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:43
Takové..
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 14:45
Vám..
Avatar - guze
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 16:45
reakce jak od mentálně postiženého.....
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 17:37
..já na to mám i takovou kartičku - že jsem "jiná/NE "běžná" - jen(že) spíš OPAČNÝM směrem, než je "mentální retardace" (co jste chtěl asi napsat ;-)
Avatar - guze
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 17:59
čtěte pořádně, já jsem vás vůbec nenazval mentálně postiženým, myslel jsem to tak že vaše ODPOVĚDI vypadají (nebo mají smysl) JAKO od mentállně postiženého, tím chci říct, že zrovna vy jste jste mohla vyplodit něco inteligentnějšího....
Avatar - Hammunasakra
PASSAT JAKO IKONA STYLU
| 27. 1. 2012 18:01
Ok - to máte asi (ach - určitě? 8-s ) PRAVDU :-)
Avatar - radekoo
Rozvor
| 27. 1. 2012 16:44
Mě osobně se také líbil více předchozí Passat CC, ale nový CC taky není k zahození ;-) . Jinak k tomu rozvoru, jak zde píší dvě individua. Jako potenciálnímu kupci mi je úplně jedno jaký má auto rozvor. Auto u kterého hodnotím prostor v kabině mě nazajímají čísla, ale skutečnost zda je či není prostorné. Pokud budu hodnotit rozvor k plusu jízdních vlastností, tak mě opět nezajímají čísla, ale to jaké má jízdní vlastnosti. Takže bludy o nevyvážené karoserii a malému rozvoru nechte na potencionálních zákaznících střední třídy, kterými vy rozhodně nejste :-!
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 27. 1. 2012 17:34
Tak "individua" = lidé co si o konstrukcích vozů něco přečetli
A jak říkáte SOBĚ, když vás technická stránka věci NEzajímá (snad leda tak místo v kabině - a zda je vykoupené uložením motoru a jaké má vůz převisy a takové "individuální NEsmysly" ty jdou "mimo" - tak JAK se takový lidem říká? :-)
PS: Můj NEpotencionální vůz střední třídy má rozvor 2815 mm a rozchod 1560 mm - co váš? ;-)
Avatar - radekoo
Rozvor
| 27. 1. 2012 18:29
Individua jsou lidé, kteří vnímají jako největší přednost jestli má auto převisy, nebo jestli nemá. Mě nezajímá tvoje auto, je mi volný jako tepláky. Jak říkám sobě? Člověk který auta nehodnotí podle čísel, ale reálně :-). Moje auto má nejmenší rozvor a přitom nabízí aktuálně největší vnitřní prostor a na jízdní vlastnosti si taky nestěžuji... Mmj pošli mi číslo účtu. Přidám ti na klávesnici- nějak ti blbne shift >:D
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 27. 1. 2012 18:47
To jste si (opět) POPLETL ;-)
BIG převis není přednost, ale "přesný opak"! :-)
"Nejmenší rozvor" a "největší vnitřní prostor" říkáte? A, ehm, VÍTE co to (z konstrukčního pohledu) znamená? ;-) Že to NENí "technický" KLAD (ale spíš - už zase - "pravý opak" ;-)
MISTŘI tohoto přístupu jsou japonci - je NEuvěřitelné na jak malých rozvorech a rozměrech dokáží vytvořit vůz s docela slušným vnitřním prostorem - jen AUTA to už moc NEjsou... :-|
KOLIK dáte? (mám bezdrátovou anatomicky tvarovanou klávesnici.. :-)
Avatar - radekoo
Rozvor
| 27. 1. 2012 18:59
Psal jsme moje auto ;-) . No v tescu něco seženu, hlavně at´vyřešíme ten shift >:-[] .
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 28. 1. 2012 09:15
No snad jí v TESCO budou mít.. ;-)

[odkaz]
Avatar - radekoo
Rozvor
| 28. 1. 2012 15:00
Myslím, že bude v pohodě i taková [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 28. 1. 2012 18:26
SPRÁVNĚ jste odhadl, že si většinou vybírám "to nej" - jen to NEmívá "Cenu celk. 61 Kč" a "Status Doprodej" ;-)
PS: Téhle klávesnici by možná NE"zlobil" SHIFT ale... všechno ostatní? :-)
Avatar - miromen
Rozvor
| 28. 1. 2012 14:59
Přesně tak realně je třeba posuzovat pokud člověk vybira a chce koupit. Protože jak je vidět tak jsou auta ktere maji čiselka pěkně vypadajici C5 a v realu je to bida. Je to nejen o čislech ale o umu inženyru automobilek. Korejci maji taky pěkna čisla u motoru ale real je jiny. Někteři umi a např. Citroen jen čumi.
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 28. 1. 2012 18:22
No SAMOZŘEJMĚ že to je o umu inženýrů! Podívejte se na škodu předokolku škoda SUPurb 2.0 Tdi - žádné zkušenosti, je to vůbec první vůz této třídy který postavili, směli použít JEN mechaniku z vozu NIŽŠí střední třídy a "voilá": Vůz poráží už nejen vše ve své kategorii! Dnes drtí už i soupeře z kategorie VYŠŠí střední! Podívejte se jaká "číslíčka" má JAGuar XF 2.2D s konstrukčně náročnějším zadním pohonem, daleko výkonějším a hlavně o level výš postaveným motorem, vybavený navíc nejlepší automatickou převodovkou na světě ZF8° - a na "naši škodověnku" to stejně NESTAČÍ :yes: ;-)
Jojo, o číslíčkách to opravdu NENí! :-)
A já bubka BLONďatá přitom myslela že zrovna ten JAGuar má snad nejlépe odladěný podvozek (mezi vozy vyšší střední.. :-| ) - a stačí když příjde auto s velkými převisy, úzkou karoserií s nižší torzní tuhosti postavené na mechanice vw Golf, vybavené sotva průměrnými brzdami a "tuctovým" motorem 2.0 Tdi - A: Prémiové vozy VYŠŠí střední by se měly začít strachy třást!
Fakt je to nejen o číslech - ale i o umu autorů testů - dnes jsou MIROMENi (nebo mimoni? - teď nevím přesně - no asi oboje), co autům NErozumí/o konstrukci aut nic neví, praxi také asi moc nemají = zbaští vpodstatě COKOLI - asi i to že škoda superb 2.0 Tdi je MIMOŘÁDNĚ zajímavá a výhodná nabídka mezi vozy VYŠŠí střední třídy ;-)
(tenhle "jako"test v posledním AutoTip mne "fakt dostal" :yes: :-)
Pěkný den (třeba v "bídném" Citroën C5 V6 Bi-turbo, za vrstvenými skly, na asi nejlepších sedačkách mezi vozy střední třídy - samozřejmě masážních, ve voze s nejlepší trakcí vybaveným mohutnými nikdy nevadnoucími 340 mm brzdovými kotouči. Přála bych vám ho snad i v nějakém lepším jen mne ve třídě nic lepšího NEnapadá... :-)
Avatar - miromen
Rozvor
| 29. 1. 2012 12:12
Pořad stejně dokola. Někdo neumi čist testy nebo je snad nechape. Superb je s bidou pruměrny vuz třidy a ja jej vubec nepovažuji za nějakeho třidniho premianta. Tam jsou jine vozy ktere maji vlastnosti na to aby tam pravem patřili. Nejen podle meho soudu ale i podle testu je Mondeo vuz ktery je lidrem teto třidy.
Pořad mi nevnucujte Citroen tohle je jak už jsem několikrat psal automobilka ktera auta neumi. Až se to nauči snad si při vyběru auta na tuhle značku vzpomenu. Ale pochybuji že se kdy Citroenu podaři udělat řidičsky zajimavějši auta v běžne konfekci. Auta ktere jsou neohrabana maji špatne řizeni,řazeni a celkovou kultivovanost jizdy jdou mimo mě.
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 29. 1. 2012 12:57
(vaše) 3. věta - :yes: (naprostý SOUHLAS)
(vaše) poslední věta - tak "špatná kultivovanost jízdy" říkáte? ;-) No vidíte - a já myslela že C5 v tomto směru patří přesně NAOPAK k NEJlepším :yes: :-)
A manuální převodovka je (už delší dobu) patentovaná "dvoukuličková" 6ti stupňová převodovka - když byla (před 2-3? roky nová - v testu v porovnání zvládla"bez ztráty kytičky" srovnání s 6ti stupňovým manuálem .. jaké jen to bylo autoooomobilky? ;-) = doporučuji trochu "aktualizovat info" :-)
Pěkný den (když ve voze střední třídy tak s dvojitými lichoběžníky místo levných McPHERSONů; ve voze s platformou raději z vyšší střední - než "naopak" z nižší třídy; ve voze precizně odhlučněném (vrstvená protihluková + bezpečnostní skla jsou "k nezaplacení"); o potřebě pohodlných - masážních - sedadel nemluvě..
.. a aby ten vůz bude "neohrabaný" minimálně jako C5 V6 Bi-turbo na 19kách - která ho v "ohrabanosti" (tak se to asi NEřekne, že? ;-) ) sice možná maličko "omezují", ale jsou MOC pěkná a i tak je to s tou NE-ohrabaností spíš (letité Letité LETITÉ) "ultra-klišé" - a já FAKT NEvím jaký jiný vůz třídy a ceny je schopen nabídnou "alespoňvětšinu" toho co C5 V6 Bi.. :-)
.. no vlastně jsme se tuhle v diskuzi "shodli" že snad audi A6 V6 Bi-Tdi ;-)
dneska je ta diskuze bidna
| 27. 1. 2012 18:12
nikdo se nechyta, tak to gti resi spamovanim vetsiho mnozstvi "prispevku" - asi mu nikdo nerek, ze mene je nekdy vice a je uz na urovni toppera - diskuzni prinos nula, zabava nula
musim rict ze na mnozicich se poznamkach o upadku serveru neco bude
Hned jde videt
| 27. 1. 2012 18:12
ze VWozidlo je na tom bidne, kdyz ho musi GTI tak moc obhajovat >:D
Avatar - Hammunasakra
Hned jde videt
| 28. 1. 2012 10:14
NEřekla bych že je vysloveně "bídné" - jen (dost) PŘEceňované ;-)
Pecka
| 28. 1. 2012 11:15
Tak to je parada. Pomerne radikalne ho zmenili, ale znaky predchoziho modelu nese stale. Obliny nahradily ostrejsi hrany, ale porad je to spis bonbon, nez krabice. Auto neuveritelne dospelo a pritom neztratilo nic ze sve hravosti, elegance a smrncu. Musim rict, ze vypada jeste lepe, nez puvodni CC. Tam mi vadila dost roztlemena prid, ktera se zde pretransformovala do mnohem vyvazenejsi a elegantnejsi podoby. Zadna krivka, plocha ci linie nepusobi zbytecne, nebo samoucelne. Tak to ma vypadat.
Avatar - Hammunasakra
Pecka
| 28. 1. 2012 11:29
Ehm "tak to má vypadat" říkáte? ;-)
Mít u PŘEDOkolky vzadu převis 1120 mm? A přitom "průměrnou" trakci vpředu? Já bych spíš řekla: "Takhle to NEMÁ vypadat" :-)
..si vzpomínám na jedno (auto.cz ;-) ) diskuzní fórum, kde se fandové jednoho (nejmnenoVWaného) koncernu "vysmívali" CITROËNu C5, že má velký PŘEDNí převis (1054 mm) - přitom je to PŘEDOkolka a díky tomu je to vůz s NEJlepší trakcí.. ;-)
Pěkný den :-)
Pecka
| 28. 1. 2012 14:00
Ja hodnotim vzhled. Nejakou trakci stejne z obrazku nevykoukas.
Avatar - Hammunasakra
Pecka
| 28. 1. 2012 14:15
Nojo - ono prý většina lidí si stejně vůz vybírá "od VZHLEDu" a dle BARVY ;-)
CC-éčko
| 29. 1. 2012 10:14
by malo mať min motorizáciu tých 175k 2.0TDI... je to CC, nie rodinne kombi.
Avatar - Hammunasakra
CC-éčko
| 29. 1. 2012 11:22
No ANO - motor 2.0 Tdi 105 kW jsem měla možnost zkoušet v audi A4 a (VELMi) slušně řečeno NE"oslní" (takový bych NEchtěla asi ani do vozu NIŽŠí střední.. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku