Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen CC: Ceny na českém trhu od 707.900,- Kč

Aleš Jungmann Aleš Jungmann 27. 1. 2012 • 12:17
76
120
Zobrazit náhledy (76)
Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC Vokswagen CC
Nová generace Passatu CC sice přišla v názvu o vazbu na mateřský Passat, zákazníci však „na oplátku“ dostávají lepší standardní výbavu.

Tak jako doposud bude na našem trhu čtyřdveřové kupé nabízeno v jediné výbavě, ke které si náročnější klienti budou moci vybrat příplatkovou výbavu z dlouhého seznamu. Stejně tak je tomu v německém ceníku Volkswagenu CC, naopak například zákazníci v Anglii mají na výběr ze dvou výbav; základní „Volkswagen CC“ a vyšší „GT“.

Kompletní ceník bude zveřejněn v průběhu příštího týdne, nyní vám přinášíme základní ceny jednotlivých motorizací.

Co tedy ve nyní v sériové výbavě najdeme? Kromě řekněme obvyklých věcí nabídne Passat CC standardně bi-xenonové světlomety s přisvěcováním do zatáček, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin „Phoenix“, obložení interiéru „Titansilber“, multifunkční kožený volant, přední elektronický diferenciál XDS (pro motory od 125 kW výše) nebo elektronickou parkovací brzdu.

Dále dvouzónovou automatickou klimatizaci Climatronic, rádio RCD 310 s osmi reproduktory, sportovní podvozek pro agregáty 118 kW TSI a 103 kW TDI, adaptivní podvozek pro ostatní motorizace, monitorování bdělosti řidiče, nerezové prahy dveří či podélně nastavitelné opěrky hlav vpředu.

Zásadní informací je, že pod kapotou elegána z Emdenu najdeme šestici motorů. Všechny dieselové agregáty budou standardně disponovat start-stop systémem a inteligentním alternátorem, který bude dodáván i k benzinovým jednotkám. Dva turbodiesely 2,0 TDI o výkonu 103 kW a 125 kW doplní 2,0 BlueTDI s výkonem 103 kW splňující emisní normu Euro 6. Jeho udávaná kombinovaná spotřeba paliva je však horší než v případě výchozího motoru – 4,9 l/100 km vs. 4,7 l/100 km u 2,0 TDI (103 kW) se šestistupňovým manuálem. Ceny této verze budou zveřejněny později.

Volkswagen CC - Ceny na českém trhu (vznětové motorizace)
Motor2,0 TDI2,0 TDI2,0 BlueTDI
Převodovka6M (6DSG)6M (6DSG)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]196819681968
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]103/4200125/4200103/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]320/1750-2500350/1750-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]214 (212)227 (220)214 (212)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,8 (9,8)8,6 (8,6)9,9 (9,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]4,7 (5,3)4,9 (5,5)4,9 (5,4)
Cena [Kč]729.900,- (779.900,-)771.900,- (821.900,-)-
Cena 4Motion [Kč]774.900,- (-) - (866.900,-)-

Na výběr je šestistupňový manuál, nebo dvouspojková převodovka DSG o stejném počtu stupňů. Pouze k 1,8 TSI (118 kW) bude dodáváno DSG sedmistupňové, k vrcholnému 3,6 V6 FSI (220 kW) zase bude jedinou volbou šestistupňové DSG a pohon všech kol. Spojku Haldex si však můžete dokoupit i k naftovým motorizacím.

Volkswagen CC - Ceny na českém trhu (zážehové motorizace)
Motor1,8 TSI2,0 TSI3,6 V6 FSI 4Motion
Převodovka6M (7DSG)6M (6DSG)6DSG
Zdvihový objem [cm3]179819843597
Válce/ventily4/4446/4
Největší výkon [kW/min-1]118/5000-6200155/5300-6200220/6600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1500-4200280/1700-5200350/2400-5300
Max. rychlost [km/h]223 (223)242 (240)250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,5 (8,5)7,3 (7,3)5,5
Komb. spotřeba [l/100 km]7,1 (7,2)7,3 (7,8)9,3
Cena [Kč]707.900,- (757.900,-)777.900,- (827.900,-)983.900,-

Jako první se Volkswagenu CC dočkají v Německu a v Lucembursku, a to už na začátku února. Na ostatních evropských trzích se vůz objeví na konci února či (jako u nás) na začátku března. Až na jaře se auta dočkají i v Rusku, Americe a Asii. Verze pro Čínu se začne vyrábět příští rok.

Jízdní dojmy z nového Volkswagenu CC vám přineseme již v pondělí.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 29. 1. 2012
(vaše) 3. věta - :yes: (naprostý SOUHLAS)
(vaše) poslední věta - tak "špatná kultivovanost jízdy" říkáte? ;-) No vidíte - a já myslela že C5 v tomto směru patří přesně NAOPAK k NEJlepším :yes: :-)
A manuální převodovka je (už delší dobu) patentovaná "dvoukuličková" 6ti stupňová převodovka - když byla (před 2-3? roky nová - v testu v porovnání zvládla"bez ztráty kytičky" srovnání s 6ti stupňovým manuálem .. jaké jen to bylo autoooomobilky? ;-) = doporučuji trochu "aktualizovat info" :-)
Pěkný den (když ve voze střední třídy tak s dvojitými lichoběžníky místo levných McPHERSONů; ve voze s platformou raději z vyšší střední - než "naopak" z nižší třídy; ve voze precizně odhlučněném (vrstvená protihluková + bezpečnostní skla jsou "k nezaplacení"); o potřebě pohodlných - masážních - sedadel nemluvě..
.. a aby ten vůz bude "neohrabaný" minimálně jako C5 V6 Bi-turbo na 19kách - která ho v "ohrabanosti" (tak se to asi NEřekne, že? ;-) ) sice možná maličko "omezují", ale jsou MOC pěkná a i tak je to s tou NE-ohrabaností spíš (letité Letité LETITÉ) "ultra-klišé" - a já FAKT NEvím jaký jiný vůz třídy a ceny je schopen nabídnou "alespoňvětšinu" toho co C5 V6 Bi.. :-)
.. no vlastně jsme se tuhle v diskuzi "shodli" že snad audi A6 V6 Bi-Tdi ;-)
Avatar - miromen
Rozvor
| 29. 1. 2012
Pořad stejně dokola. Někdo neumi čist testy nebo je snad nechape. Superb je s bidou pruměrny vuz třidy a ja jej vubec nepovažuji za nějakeho třidniho premianta. Tam jsou jine vozy ktere maji vlastnosti na to aby tam pravem patřili. Nejen podle meho soudu ale i podle testu je Mondeo vuz ktery je lidrem teto třidy.
Pořad mi nevnucujte Citroen tohle je jak už jsem několikrat psal automobilka ktera auta neumi. Až se to nauči snad si při vyběru auta na tuhle značku vzpomenu. Ale pochybuji že se kdy Citroenu podaři udělat řidičsky zajimavějši auta v běžne konfekci. Auta ktere jsou neohrabana maji špatne řizeni,řazeni a celkovou kultivovanost jizdy jdou mimo mě.
Avatar - Hammunasakra
CC-éčko
| 29. 1. 2012
No ANO - motor 2.0 Tdi 105 kW jsem měla možnost zkoušet v audi A4 a (VELMi) slušně řečeno NE"oslní" (takový bych NEchtěla asi ani do vozu NIŽŠí střední.. ;-)
CC-éčko
| 29. 1. 2012
by malo mať min motorizáciu tých 175k 2.0TDI... je to CC, nie rodinne kombi.
Avatar - Hammunasakra
Rozvor
| 28. 1. 2012
SPRÁVNĚ jste odhadl, že si většinou vybírám "to nej" - jen to NEmívá "Cenu celk. 61 Kč" a "Status Doprodej" ;-)
PS: Téhle klávesnici by možná NE"zlobil" SHIFT ale... všechno ostatní? :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku