Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

ADAC Test letních pneumatik: 215/65 R16 H pro SUV

10 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
Ano máš pravdu, to co jsem psal jsou testy AutoBildu a ne ADACu.
Emocionante
sorry ale píšeš lež, 225/45-17 ADAC letos netestoval, testoval 205/55-16 a tam pro změnu michelin taky nadal 😉
Avatar - Ham.
Ham.
V testu letních pneu 225/45 R17 ADAC Micheliny testoval a skončily na 8 místě. Takže žádná špička ale průměr. A nevyhrál Němec (6-tý) ale Goodyear.
MichalH
To je možné, nicméně řeším tady to, proč je nějaká pneumatika čtvrtá či jaká, když má z nejdůležitějších kritérií nejlepší známky...
Baron de Maxim-Fratzek
Vredestein jsem si koupil na zimu podle takového ADAC testu, kterej vyhrály, a děkuji už příště nechci.
Emocionante
.. protože by hrozilo ohrožení continentalu 😉 ? Testy jsou stejně dělané na objednávku ovšem lidi to berou jako slovo boží. V česku se zveřejnují jen německé testy, to nejsou žádné jiné testy než německé s vítězným continentalem?
MichalH
asi protože nejsou špička >😁
herou
Proč v testu nevidím pneumatiky Michelin, které jsou současná špička. Asi proto, že je adac opět objektivní , hlavně ale pro německý výrobce jako vždy.
695
Tento test som čítal už pred cca 3 tyždnami, dokonca som už aj kupil tie Continentalky....žeby auto.cz zaspavalo? :-!
MichalH
2 klíčové vlastnosti - jízda na suchu, jízda na mokru - zde exceluje podle tabulky Vredestein. Především v druhé disciplíně, která je pro bezpečnou jízdu klíčová, neb nedostatky na suchu se při té vyrovnanosti jen těžko poznávají.
Přestože má v součtu jízda na na suchu a mokru zdaleka nejvyšší váhu při hodnocení, v trakci tato pneumatika rovněž nepropadá proti konkurenci uvedené před sebou, pouze vykazuje vyšší valivý odpor, hlučnost a oproti vítězi nepatrně vyšší opotřebení, výsledkem je druhá polovina konečné tabulky...
To mi není trochu jasné. Právě proto je třeba brát ohled na tyto testy, jako velmi okrajové vodítko a vybírat si z toho pouze některé měřitelné údaje. Všechno ostatní se může vůz od vozu lišit - především kvůli rozměrům, naladění pružení a tlumení a konstrukci náprav, rozložení hmotnosti, poháněné nápravě atd. atd.
Jelikož ojezdím za sezonu 1 letní obutí a 1 zimní obutí, zjišťuji, že za ty 4 sezony ježdění jedním vozem na jednom typu rozměru se s výsledky ADAC ztotožňuji nejméně. A to každou sezonu mám jiné obutí v kategorii UHP, protože vynikající pneu považuji za naprosto klíčovou součást vozidla.
Kdo hodně jezdí, navíc sportovnějším stylem, dá mi jistě za pravdu...