Testy
Po představení jsem byl z aktuálního CLS mírně v rozpacích, ano, mohl za to extrémně povedený nádherný předchůdce, ale i tak mi design neseděl. Po době si to sedlo a dnes to beru za pecku třídy. A musím se přiznat, že CLS vs 6 Gran Coupé bych volil hvězdu než- li vrtulku. Opravdu auto, jemuž lze vytknout máloco :yes:
Zde není co řešit, auto pro člověka, který má na krku hlavu a na kontě balík. Nic pro toho, kdo to má obráceně... Všechno ostatní jsou písně prosťáčků o tom, jak by měl psát mercedes číslovky... proboha.
Auta jako CLS vytváří ostře vyhraněnou silniční hierarchii, vypovídají nejen o majitelích, nýbrž i o těch ostatních. Neboť pravdu silnic nachází ve svých garážích jen nemnozí...
Oceňuji úroveň testu a úroveň snímků, fotograf dokonale sledoval linii auta ze správných rovin nejen horizontálních, nýbrž i vertikálních. Snímky hodné katalogu :yes:
Auta jako CLS vytváří ostře vyhraněnou silniční hierarchii, vypovídají nejen o majitelích, nýbrž i o těch ostatních. Neboť pravdu silnic nachází ve svých garážích jen nemnozí...
Oceňuji úroveň testu a úroveň snímků, fotograf dokonale sledoval linii auta ze správných rovin nejen horizontálních, nýbrž i vertikálních. Snímky hodné katalogu :yes:
Fotil kolega Aleš Jungmann osobně 😉
Kdyz uz je MB takova hvezda, mel by si dat pozor i na detaily.
Pristrojovy stit je ohavny, tam je Audi o svetelne roky dal.
Nepovazujes to spis za poklonu, ze se pod autem resi takova stupidita?
Pristrojovy stit je ohavny, tam je Audi o svetelne roky dal.
Nepovazujes to spis za poklonu, ze se pod autem resi takova stupidita?
Odane, chápu tě, v tvých letech jsem mimo ženského klínu považoval za ohavné v podstatě všechno... 😉 Zajímá-li tě však opravdu, na jaké úrovni jsou fonty v CLS, pak na to stačí holá věta - jsou božské. Tohle má ovšem silnou souvislost s tím krkem a balíkem, jak o tom píši nahoře. Nic ve zlém, snad mi rozumíš...
:yes:
Netahej do toho můj věk, musel bych si myslet jinak něco nepěkného. Nic ve zlém.
Fonty božské nejsou, horší ale je, že na displeji přístrojového štítu a na displeji infotainmentu najdeš dva druhy písem, dva druhy číslic, jednou tučně, podruhé kurzívou, nekorektní zarovnání a mohl bych pokračovat dál.
Jak se to dělá správně, vidíš zde.
[odkaz]
Jedno písmo, perfektní barevnost, přehlednost, výborná logika ovládání, žádné psí kusy.
Fonty božské nejsou, horší ale je, že na displeji přístrojového štítu a na displeji infotainmentu najdeš dva druhy písem, dva druhy číslic, jednou tučně, podruhé kurzívou, nekorektní zarovnání a mohl bych pokračovat dál.
Jak se to dělá správně, vidíš zde.
[odkaz]
Jedno písmo, perfektní barevnost, přehlednost, výborná logika ovládání, žádné psí kusy.
Jenomže takhle to prostě v reálu neplatí. Tam to dokonale přebíjí právě ta schopnost MB zvolit mistrovskou konfiguraci. Je to klenot, to co mi ukazuješ, na to bych nechtěl koukat ani tři minuty, natožpak tři... roky. To je A6 ne? No tak, se podívej na celou architekturu kabiny, tady AUDI nemůže přece se***vat. Zpracování samozřejmě též výborné, pohledově je ovšem mercedes CLS estetické absolutno.
Je to A7, A6 je ale stejná.
To je právě otázka názoru...mě točí ty kukačky pod displejem, tobě se třeba líbí.
Šéfovu A6 jsem si mohl prolézt, projet a vyzkoušet celkem dle libosti a po srovnání s CLS (tady jen v autosalonu) je to prostě extraliga. Právě tím dokonalým sladěním a jistou decentostí.
No uvidíme, třeba to přijde s věkem, teď se mi líbí totální funkcionalismus a sterilita, v důchodu skončím s dřevěným obložením, zelenou lampičkou a vykládanym sekretářem. 😄
To je právě otázka názoru...mě točí ty kukačky pod displejem, tobě se třeba líbí.
Šéfovu A6 jsem si mohl prolézt, projet a vyzkoušet celkem dle libosti a po srovnání s CLS (tady jen v autosalonu) je to prostě extraliga. Právě tím dokonalým sladěním a jistou decentostí.
No uvidíme, třeba to přijde s věkem, teď se mi líbí totální funkcionalismus a sterilita, v důchodu skončím s dřevěným obložením, zelenou lampičkou a vykládanym sekretářem. 😄
😄 Našel jsem příklad toho mezi (mezi MB a AUDI) - [odkaz] Zde už vidíš není pouhá holá stupnice, i u BMW tam dokáží vtlačit tu estetiku, zde prostě AUDI ztrácí.
ty různé druhy písma perfektně rozdělují nabídky a podnabídky v menu, prostě ty výhody pozná jen člověk co to opravdu používá ...a navigace Mercedesu je (na rozdíl od valné většiny vestavěných navigací) jednoduše GENIÁLNÍ !!!
Je zábavné čítať reakcie ľudí, ktorí sa povozili v šéfovom audi a občas zájdu do autosalónu pozrieť aj mercedes alebo bmw.
Automobilov už som vystriedal veľa (nie len na predvádzacej jazde) a aj keď mám mercedes prvý, tak na žiadne ovládanie som si nezvykol tak rýchlo. Aj keď mi niektoré veci pripadali (po prečítaní dokumentácie) nelogické, tak pri používaní zisťujem, že naopak sú urobené práve tým jediným správnym spôsobom.
Automobilov už som vystriedal veľa (nie len na predvádzacej jazde) a aj keď mám mercedes prvý, tak na žiadne ovládanie som si nezvykol tak rýchlo. Aj keď mi niektoré veci pripadali (po prečítaní dokumentácie) nelogické, tak pri používaní zisťujem, že naopak sú urobené práve tým jediným správnym spôsobom.
Jo, tady se právě nejvíc projevuje ta tradice, dlouholetá evoluce a vypiplávání. Ne nadarmo většina inovací, které se v autech objevily vyšla z dílen Mercedesu.
Zvyknul jsem si při dlouhodobějším užívání na ovládání v Lexusu RX i na první generaci iDrive...ale tady mi to prostě nejde (viděl jsem i jiné Mercedesy, jen to CLS pouze v autosalonu). Je nesmysl tady mluvit o evoluci a dlouhodobé tradici, když co já vím tenhle infotainment přišel až se současnou modelovou generací. Ještě teď si pamatuju systém z minulého Éčka, příplatek sto tisíc a naprostá zoufalost.
Proto se nahoře ptám na zkušenosti klientely, co je na tom oslovuje a tak. Mě je celá ta filosofie dost vzdálená, naprostý ideál pro mě představuje MMI v poslední generaci. iDrive je těsně za ním.
Proto se nahoře ptám na zkušenosti klientely, co je na tom oslovuje a tak. Mě je celá ta filosofie dost vzdálená, naprostý ideál pro mě představuje MMI v poslední generaci. iDrive je těsně za ním.
No, když už si to nakousl, tak já naopak kvalitu snímků tedy za nikterak úžasnou nepovažuji, včera to bylo u Superbu. Ani nedokážu říct, jestli je bílý, nebo je to slonová kost. U testu by to chtělo aspoň pár méně aranžovaných fotek, jinak mají nízkou vypovídací hodnotu. Zde je to lepší, přesto ale z fotek cítím filtry HDR nebo Clarify. Někde to smysl má, ale u Superbu to bije do očí, zde to té červené pomohlo, ale vybere si to daň jinde, třeba na větvích v obloze. [odkaz]
Recept na univerzální úspěch: turbodehet, allrád, automat... kdo to nemá, jako by nebyl. Nacpou to do všeho.
A pak se testuje: všichni skáčeme radostí, že to jezdí za vosum, skoro není poznat, že je to chrochta (ještě se mi nestalo, že bych zastavil na světlech, vedle mně stálo auto a nebylo poznat, že je to diesel),
atd atd atd. Není to furt dokola?
atd atd atd. Není to furt dokola?
...a pak přijdete k dealerovi, a stojí tam dvacet meďáků a všechny jsou v naftě... předváděcí auto v benzínu? to budete muset do Německa...
Když Mercedes v benzínu, tak jedině AMG, ale těch se tu prodá opravdu minimum.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bůh stvořil Zemi a Mercedes Auto 😉
za tyhle testy, kvalitní čtení, je to doslova perla mezi bobkama. Testy jsou to, co tomuhle serveru udržuje poslední kousky kvality :yes:
Jako ja Vám do toho nechci kecat, ale říkat, že MB hraje proti BMW a AUDI druhou ligu to je vážně k smíchu. A dělat z fontů na dispely tragické nedostatky mi přijde posměvné. Ano mercedes doteď doplácí na chyby mezi lety 2001-2007, ale to jakou ofenzivu teď nasadil je až obivuhodné.
Bohužel českej národ je značně specifickej co se týče aut, tady je prostě AUDI TOP. Vídám to denně, každá buchta Vám říká jak z AUDI doslova s prominutím vlhnou.
Můj osobní názor je naopak ten, že AUDI a BMW v mých očích dost designově prohrávají.... Bavím se o designu, kvalita je samozřejmě stále velmi vysoká. Ta vaše opěvovaná A7 je u mě regulérní Rapid s kruhama ve znaku, interiér je hezkej ALE proč není palubka v kůži???? Mohl bych pokračovat... naopak kvituju ten úžasně řešenej kufr.
To že tady někdo na webu napíše jaký má s čím problémy a jakej je to sráč za ty prachy je u všech značek stejný, ale mám pocit, že na MB to každej rozmazává nejvíc. Přitom sám jsem vlastnil BMW120d a jen 3x jsem byl na svolávacích akcích a cca 5x nuceně a to auto mělo 20 000km. To samé, naši klienti co mají Audi mi říkají taky pěkný "Legendy"...... Máme ve firmě ML 320 a to auto má 110 000km na 22" kolech a NIKDY NIC!!! Žádný prasklý měchy, tlumiče, převodovka, motor atd... ano interiér vrže ale to je vymlácené díky těm kolům protože to jezdí furt po Praze. Prostě se holt stane, že se auto automobilce nepovede.. VW s Touranem a Touaregem V10 by mohl povídat... to samé LR s RR atd... bylo to tu vždy a bude.
Sečteno a podtrženo, ať si každej koupí co chce, řešit vteřinu na okruhu nebo o 7kmh rychlejší průjezd zatáčkou tady za komínem ve vsi je úsměvné...taky sem si tím prošel a teď už vím.
Výsledek: cca 20.4 přebírám CLS 500 s takovou výbavou, kterou bezezbytku využiju a nebudu s ní machrovat v hospodě, že mám tohle a ten druhej to nemá. V Květnu je auto objednané do Bottropu na kit B50 od Brabusu.
Bohužel českej národ je značně specifickej co se týče aut, tady je prostě AUDI TOP. Vídám to denně, každá buchta Vám říká jak z AUDI doslova s prominutím vlhnou.
Můj osobní názor je naopak ten, že AUDI a BMW v mých očích dost designově prohrávají.... Bavím se o designu, kvalita je samozřejmě stále velmi vysoká. Ta vaše opěvovaná A7 je u mě regulérní Rapid s kruhama ve znaku, interiér je hezkej ALE proč není palubka v kůži???? Mohl bych pokračovat... naopak kvituju ten úžasně řešenej kufr.
To že tady někdo na webu napíše jaký má s čím problémy a jakej je to sráč za ty prachy je u všech značek stejný, ale mám pocit, že na MB to každej rozmazává nejvíc. Přitom sám jsem vlastnil BMW120d a jen 3x jsem byl na svolávacích akcích a cca 5x nuceně a to auto mělo 20 000km. To samé, naši klienti co mají Audi mi říkají taky pěkný "Legendy"...... Máme ve firmě ML 320 a to auto má 110 000km na 22" kolech a NIKDY NIC!!! Žádný prasklý měchy, tlumiče, převodovka, motor atd... ano interiér vrže ale to je vymlácené díky těm kolům protože to jezdí furt po Praze. Prostě se holt stane, že se auto automobilce nepovede.. VW s Touranem a Touaregem V10 by mohl povídat... to samé LR s RR atd... bylo to tu vždy a bude.
Sečteno a podtrženo, ať si každej koupí co chce, řešit vteřinu na okruhu nebo o 7kmh rychlejší průjezd zatáčkou tady za komínem ve vsi je úsměvné...taky sem si tím prošel a teď už vím.
Výsledek: cca 20.4 přebírám CLS 500 s takovou výbavou, kterou bezezbytku využiju a nebudu s ní machrovat v hospodě, že mám tohle a ten druhej to nemá. V Květnu je auto objednané do Bottropu na kit B50 od Brabusu.
ze 120d docela skok, tatínek nebo státní zakázky? >😁
Hmmm jsem slušnej ale normální člověk by ti na to odpověděl po česku. Pro informaci tatu od svejch 2 let nemám a to ani "nevlastniho". Skok neskok.
Muzu ti jen říct ze si ho muzu dovolit díky třem faktorům: 1. Prodeji BMW, 2. Prodeji MB ML a 3. Stastnejma dvoumístný investicema
Muzu ti jen říct ze si ho muzu dovolit díky třem faktorům: 1. Prodeji BMW, 2. Prodeji MB ML a 3. Stastnejma dvoumístný investicema
K té nasazené ofenzivě jedna technická, mezi lety 2006-2007 MB ztratil pozici leadera mezi výrobci luxusních kár ve prospěch BMW a vloni spadl na třetí místo za Audi. Já bych si ofenzivu představoval trochu jinak.
Ale jo dyt to pisu ze doted na to doplácí, nic neni ze dne na den, to období temna díky Chrysleru a tzv. Úspoře nákladu si proste vybralo dan. Offenzivu sem mel na mysli co ted MB poušti na trh. Začalo to Cckem a jede to dal. Dle planu se chtějí do roku 2015 dostat zpět na 1. Místo. BMW chtějí dat uz v 2013 ale nevím no, tenhle kvartál byl pro BMW rekordní tzn přes 400 000 vozu. Vůbec on celej automobilovej sektor Vám dává odpověd na tu krizi co je denne v mediich 😃). To ze klesá prodej v EU se neni čemu divit ale v Číně a USA to jde dvoucifernym tempem UP.
Dají prdlajs protože jak Audi tak BMW letos rekordně rostou a gap se prohlubuje, takže MB nechávají ve stanici třetí místo jak odpojený vagón.
Kůže na palubce zamrzí. quattro nabízí nadstandardní kožené interiéry, ale ty jdou do statisíců. V ceníku jsou dvě úrovně kožených paketů, jeden za 100, druhý za 200 a pořád to ještě není komplet - komplet bude 300+, pokud člověk může soudit podle A8, kde vyjde snad na 350 tisíc. Mercedes má v tomhle plus, ale zase ta kůže není nic exkluzivního.
V CLS mám příplatkový kožený paket se stropem v alcantaře. Kvalitnější kůži jsem u konkurence zatím neměl. A stálo to pakatel ve srovnání třeba s BMW. Obyčejnější kůži na palubce máš v základní ceně.
designo nejsou špatné. Ale nejlepší kůži v Mercedesu, kterou můžeš mít, ti dá Brabus. Na to si nesáhne ani Maybach.
Na co budu připlácet 350tisíc za to aby moje auto za já nevím 2 milony bylo né z plastu ale z kůže?? Mimochodem ta standardní kůže co podle tebe není nic exkluzivního je normální klasická kůže ve stejné kvalitě jakou dává MB i BMW do ostatních modelů za příplatek 40-70k. Je to hrubá nevyčiněná kůže, prostě klasika na který mainstream končí. Za 110k si můžeš pořídit paket EXKLUSIVE, kde se ti otevřou dvířka ke kůžím Passion Exklusive a alcantaře. Celý interiér je pak vyveden v hladké jemné kůži passion (nappa), pokud chceš měkkčejší variantu tak za 14 000 máš passion exklusive a to už je pecka vážně kvalitka. Je to za cca 140 000 a ne za 350 000.... víc k tomu asi né potřeba dodávat. Designo je designo a to můžeš mít také v 2 kvalitách, standard a exklusive... pro oba platí to výše napsané. Stačí se pouze důkladně podívat do konfigurátoru..... teď se za to že sem se nekoukal líp mlátím do hlavy.
Když jsem šel koupit CLS, byl to můj první mercedes. Předtím jsem se žádným z novější produkce ani nikdy nevezl. Dlouhodobě jsem byl zvyklý na BMW a Audi. Když jsem po dni testování vrátil dealerovi CLS tak mu povídám že auto je super jen ten pouťovej interiér je děsnej. Takže v tomhle ohledu chápu ty co se v něm jednou svezli a nadávají na něj. Nicméně po jednom dni intenzivního používání jsem si uvědomil že interiér je jeden z nejluxusnějších jaký dnes můžete mít. Perfektní chod každého tlačítka, kvalitní chromování, perfektní lícování.... Došlo mi pak, že to první rozčarování pramenilo z toho že interiér CLS je naprosto opačný k tomu strohému u BMW nebo Audi. A co je u CLSA obrovské plus je oproti BMW či Audi špičkově rychlá komunikace s ipodem, perfektní navigace a bez chyb fungující palubní systém. Tolik můj názor. Jinak když jsem šel pro CLS tak mi všichni známí říkali ať to nekupuju. Prý v tom jezděj jen cikáni a spolehlivost i kvalita je nahony vzdálená BMW a AUDI. Dnes jezdím s CLS nejraději i když má z mých aut nejméně koní. Ještě bych dodal že ti známí kteří mě od MB zrazovali pochopitelně nikdy žádný nevlastnili.
Dobrý den.
Mám problém s řízením, nevíte co by to mohlo bejt.
Mercedes CLS320 CDI
Když zatočím volantem jedno kolo se stoci normálně a druhé napůl nejde ani jet.
Děkuji za rady
Mám problém s řízením, nevíte co by to mohlo bejt.
Mercedes CLS320 CDI
Když zatočím volantem jedno kolo se stoci normálně a druhé napůl nejde ani jet.
Děkuji za rady
Tuhle falešnou kurzívu mám spojenou s korejci a japonci, no nic moc teda...
8-s
[odkaz]
nesnese srovnání s tímto
[odkaz]
ani s tímto
[odkaz]
Někdy je v jednoduchosti krása a vymýšlení originalit za každou cenu (sdružený kulatý budík teploměru a zásoby paliva, plovoucí ručička rychloměru, nezvyklý font etc.) je spíše na škodu věci.
Jinak máš pravdu, někdy to vypadá moc překombinovaně.
Když už si MB chce zachovat tenhle styl, proč se proboha neinspirují u Jaguaru XF?
Zajímalo by mě, jak klientela MB vnímá ten jejich ***ský infotainment...možná je to mnou, ale nelíbí se mi jak po grafické stránce, tak po stránce logiky ovládání. Ale asi je to nějaká tradice, co já vím.
- budiky: BMW, pripadne Audi maji hezci grafiku a zpracovani, budiky MB celkem ujdou, z palubky patri k tomu lepsimu, spis to ostatni je katastrofa
- jejich "ekvivalent" MMI/iDrive je uzivatelsky neprijemny, neintuitivni, slozity na ovladani, nez se nekam dostanes, musis se proklikat dzungli menu
- grafika navigace je ve srovnani s konkurenci oskliva, displej legracne malinky
Skvele jsou volant a sedacky.
Reklamovat CO? Zrejme si nepochopil kontext, oni to auto takhle vyrabi. Ale uznavam, ze na fotkach vypada vzdy skvele a bezchybne, takze kdo nezazil, neveri.
A pokud jen tak neplacas a nekdy jsi v tom skutecne sedel a vse bylo tak skvele, jak pises, neberu ti to. Kazdy neni tak narocny, jinak by se ta auta neprodavala nejspis.