Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Font
| 3. 4. 2012 10:30
Je tu někdo, komu se líbí ten font v přístrojovém štítě, palubáku a infotainmentu?
Tuhle falešnou kurzívu mám spojenou s korejci a japonci, no nic moc teda...

8-s
Avatar - Ham.
Font
| 3. 4. 2012 13:13
Jednak font ale i celé provedení přístrojů mi u MB nesedí, myslím, že toto
[odkaz]
nesnese srovnání s tímto
[odkaz]
ani s tímto
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Font
| 3. 4. 2012 14:32
myslim ze sa mylis, ten rychlomer v audine je presne po vzore vw neprehladny jak svina no a BMW budiky su na obrazku zblizka pekne ale skus sa pozriet z vacsej dialky a hod sem foto medaka a bmw na porovnanie, jednoznacne medak ma najlepsie a najzaujimavejsie pristroje, moj nazor :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Font
| 3. 4. 2012 15:34
Přesně budíky u MB se mi nelíbili snad nikdy i v minulosti. Např. u MB W124, 190 vypadají vyloženě "dětinsky". Taková malá kaňka na jinak vynikajícím celku.
Avatar - Ham.
Font
| 3. 4. 2012 16:33
MB budíky určitě uměl, třeba toto je na svou dobu absolutní vrchol:
[odkaz]

Někdy je v jednoduchosti krása a vymýšlení originalit za každou cenu (sdružený kulatý budík teploměru a zásoby paliva, plovoucí ručička rychloměru, nezvyklý font etc.) je spíše na škodu věci.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Font
| 3. 4. 2012 22:00
Tak tohle už je vzdálená historie.
Jinak máš pravdu, někdy to vypadá moc překombinovaně.
Font
| 3. 4. 2012 15:35
Audi mají asi nejkrásnější interiér, tam nevidím nic, co by se dalo vytknout.
Když už si MB chce zachovat tenhle styl, proč se proboha neinspirují u Jaguaru XF?

Zajímalo by mě, jak klientela MB vnímá ten jejich idiotský infotainment...možná je to mnou, ale nelíbí se mi jak po grafické stránce, tak po stránce logiky ovládání. Ale asi je to nějaká tradice, co já vím.
Avatar - Hombre_71
Font
| 4. 4. 2012 07:45
prosím tě, a jak často nějakým tím "idiotským" Mercedesem jezdíš ? Pokud nejezdíš, tak je tvůj poznatek naprosto irelevantní ;-)
Font
| 4. 4. 2012 08:23
Taky se Odan ptá na názor klientely MB a píše, že to může být jím.
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 14:14
To čemu říkáte idiotský infotainment funguje velmi dobře. Ovládání je logické, spolehlivost a rychlost výborná. Ještě se mi nikdy nestalo aby systém zamrznul a nešel třeba půl dne rozběhnout.
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 18:25
Posuzovat font a detaily z fotek je kravina. Musíš se v tom autě delší dobu svézt. Protože interiér na tebe působí jako celek.
Avatar - Machýrek
Font
| 4. 4. 2012 09:35
S CLS obcas jezdim (soucast firemni flotily, zadokolka, r.v. 2011), a ma zkusenost (hodnotim interier, ne jak jezdi):
- na zivo otresny, chatrne ovladace, levne pusobici materialy, spatne slicovani dilu na palubce
- budiky: BMW, pripadne Audi maji hezci grafiku a zpracovani, budiky MB celkem ujdou, z palubky patri k tomu lepsimu, spis to ostatni je katastrofa
- jejich "ekvivalent" MMI/iDrive je uzivatelsky neprijemny, neintuitivni, slozity na ovladani, nez se nekam dostanes, musis se proklikat dzungli menu
- grafika navigace je ve srovnani s konkurenci oskliva, displej legracne malinky
Skvele jsou volant a sedacky.
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 14:18
Asi to bude tím že s ním jezdíte jen občas. Mohu srovnávat v této třídě jen s audi, bmw. CLS má jeden z nejkvalitnějších interiérů této třídy. Perfektní slícování, kvalitní materiály, rozhodně ne chatrné ovladače. Malinký displej máte proto že jste si nepřiplatili za větší. Krásu grafiky nechci posuzovat, to je individuální. Asi jezdíte úplně jiným CLS. Pokud je to tak jak říkáte, reklamujte to.
Avatar - Machýrek
Font
| 15. 4. 2012 16:39
Mozna, ze kdyz s nim budu jezdit casteji, tak se z toho auto radosti po a mizerne slicovane plasty v interieru si samo srovna a zoufale ovladace samo nahradi za nejake "premiove" a displej navigace (momentalne stejna velikost, jako testovany vuz v clanku) samo vymeni za vetsi... Asi je treba s nim jezdit casteji ;-)
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 18:06
Přečetl jsem si tvou recenzi. Omlouvám se, moje chyba že jsem se tě snažil o něčem přesvědčovat. ;-)
Font
| 15. 4. 2012 16:15
To máte ve firmě asi nějaké čínské kopie. CLS má perfektně zpracovaný interiér, pokud mám srovnávat např a BMW 5, tak je zpracování zcela totožné.
Avatar - Machýrek
Font
| 15. 4. 2012 16:41
O kvalite zpracovani interieru mame zjevne rozdilne predstavy.
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 18:06
Nebo spíš jen tak plácáš...Nevim, auto sem neviděl ale přijde mi to velice nepravděpodobné. Předpodkládám že posuzuješ s BMW. Osobně jsem měl nebo mám 530d, 535d, M5, x6 50i. Zpracování srovnatelné. Materiály o něco lepší u MB. Pojetí interiéru naprosto odlišné ale proto nemohu ani o jednom říct že je špatné. Nebudu se hádat, auto sem neviděl. Neumím si ale ani představit jak by majitel auto v takovém stavu přebíral.
Avatar - Machýrek
Font
| 15. 4. 2012 21:16
Fakt, ze si to nedokazes predstavit, neznamena, ze to neni mozne...
Reklamovat CO? Zrejme si nepochopil kontext, oni to auto takhle vyrabi. Ale uznavam, ze na fotkach vypada vzdy skvele a bezchybne, takze kdo nezazil, neveri.
A pokud jen tak neplacas a nekdy jsi v tom skutecne sedel a vse bylo tak skvele, jak pises, neberu ti to. Kazdy neni tak narocny, jinak by se ta auta neprodavala nejspis.
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 21:54
Někdy sem v tom skutečně seděl. Jedno vlastním. Dvě jsem testoval a několik jsem jich viděl na salonu. Vlastním pokud budu mluvit o značkách které porovnáváme taky dvě současná BMW a dvě Audi. Proto si přijdu schopný posoudit kvalitu zpracování těchto vozů. Interiér CLS je dnes TOP. Každý novinář se nad kvalitou interiéru rozplývá.... A ty jen bezduše plácáš. Dál už nemá smysl se tím zabývat. Ale chápu že o reálné zkušenosti někoho kdo s tím den co den jezdí nemusí být zájem ;-) Pokud máš u CLS špatné materiály a zpracování tak ho reklamuj protože cestou k dealerovi patrně několikrát spadlo z náklaďáku.
Avatar - Machýrek
Font
| 15. 4. 2012 22:12
Hm, tak si to tak neber, na CLS mam jiny nazor. To se stava v zivote.
Avatar - MAP2009
Font
| 15. 4. 2012 23:33
Já si to neberu. Něco si plácnul a teď nevíš jak z toho. To se stane každému. Názor je, když řekneš že CLS je hnusné nebo se ti nelíbí jeho interiér. To ti těžko bude někdo vyvracet. Sto lidí a sto chutí. To že má nekvalitní interiér a zpracování je lež, nikoliv názor. Ale jdu od toho, jen sem ti chtěl otevřít oči. Ale teď jsem si přečetl tvou recenzi a pochopil jsem vše. Takže sorry od začátku bylo zbytečné snažit se ti to vyvracet. Hodně šťastných kilometrů.
Avatar - Machýrek
Font
| 16. 4. 2012 09:41
Nazor pramenici z realne zkusenosti je lez? Na to ani nema smysl reagovat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
CLS
| 3. 4. 2012 15:36
Po představení jsem byl z aktuálního CLS mírně v rozpacích, ano, mohl za to extrémně povedený nádherný předchůdce, ale i tak mi design neseděl. Po době si to sedlo a dnes to beru za pecku třídy. A musím se přiznat, že CLS vs 6 Gran Coupé bych volil hvězdu než- li vrtulku. Opravdu auto, jemuž lze vytknout máloco :yes:
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 16:08
Zde není co řešit, auto pro člověka, který má na krku hlavu a na kontě balík. Nic pro toho, kdo to má obráceně... Všechno ostatní jsou písně prosťáčků o tom, jak by měl psát mercedes číslovky... proboha.

Auta jako CLS vytváří ostře vyhraněnou silniční hierarchii, vypovídají nejen o majitelích, nýbrž i o těch ostatních. Neboť pravdu silnic nachází ve svých garážích jen nemnozí...

Oceňuji úroveň testu a úroveň snímků, fotograf dokonale sledoval linii auta ze správných rovin nejen horizontálních, nýbrž i vertikálních. Snímky hodné katalogu :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 16:12
Fotil kolega Aleš Jungmann osobně ;-)
CELKOVÁ SÍLA
neregistrovaný "HTPkiller"
| 3. 4. 2012 16:14
fotky ako ze žurnalu :yes:
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 16:19
:-) Óóó, no, jak je vidět, zázraky se dějí :-) :yes:
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 16:20
Kdyz uz je MB takova hvezda, mel by si dat pozor i na detaily.
Pristrojovy stit je ohavny, tam je Audi o svetelne roky dal.

Nepovazujes to spis za poklonu, ze se pod autem resi takova stupidita?
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 16:31
Odane, chápu tě, v tvých letech jsem mimo ženského klínu považoval za ohavné v podstatě všechno... ;-) Zajímá-li tě však opravdu, na jaké úrovni jsou fonty v CLS, pak na to stačí holá věta - jsou božské. Tohle má ovšem silnou souvislost s tím krkem a balíkem, jak o tom píši nahoře. Nic ve zlém, snad mi rozumíš...
Avatar - CHerokee
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 18:39
:yes:
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 18:49
:yes:
Avatar - Hombre_71
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 07:46
GTI opět jsi mě potěšil. Prostě v názorech na trojcípou hvězdu si budem notovat asi vždycky.
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 12:05
:-) :yes:
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 19:12
Netahej do toho můj věk, musel bych si myslet jinak něco nepěkného. Nic ve zlém.

Fonty božské nejsou, horší ale je, že na displeji přístrojového štítu a na displeji infotainmentu najdeš dva druhy písem, dva druhy číslic, jednou tučně, podruhé kurzívou, nekorektní zarovnání a mohl bych pokračovat dál.
Jak se to dělá správně, vidíš zde.

[odkaz]
Jedno písmo, perfektní barevnost, přehlednost, výborná logika ovládání, žádné psí kusy.
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 19:24
Jenomže takhle to prostě v reálu neplatí. Tam to dokonale přebíjí právě ta schopnost MB zvolit mistrovskou konfiguraci. Je to klenot, to co mi ukazuješ, na to bych nechtěl koukat ani tři minuty, natožpak tři... roky. To je A6 ne? No tak, se podívej na celou architekturu kabiny, tady AUDI nemůže přece se***vat. Zpracování samozřejmě též výborné, pohledově je ovšem mercedes CLS estetické absolutno.
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 19:42
Je to A7, A6 je ale stejná.

To je právě otázka názoru...mě točí ty kukačky pod displejem, tobě se třeba líbí.
Šéfovu A6 jsem si mohl prolézt, projet a vyzkoušet celkem dle libosti a po srovnání s CLS (tady jen v autosalonu) je to prostě extraliga. Právě tím dokonalým sladěním a jistou decentostí.

No uvidíme, třeba to přijde s věkem, teď se mi líbí totální funkcionalismus a sterilita, v důchodu skončím s dřevěným obložením, zelenou lampičkou a vykládanym sekretářem. :-)
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 19:44
:-) Našel jsem příklad toho mezi (mezi MB a AUDI) - [odkaz] Zde už vidíš není pouhá holá stupnice, i u BMW tam dokáží vtlačit tu estetiku, zde prostě AUDI ztrácí.
Avatar - Hombre_71
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 07:52
ty různé druhy písma perfektně rozdělují nabídky a podnabídky v menu, prostě ty výhody pozná jen člověk co to opravdu používá ...a navigace Mercedesu je (na rozdíl od valné většiny vestavěných navigací) jednoduše GENIÁLNÍ !!!
Avatar - MAP2009
CELKOVÁ SÍLA
| 15. 4. 2012 14:20
Podepisuji navigace v CLS je oproti audi a BMW o hodně hodně lepší zejména v rychlosti, zpracování map a přesnosti.
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 08:24
Je zábavné čítať reakcie ľudí, ktorí sa povozili v šéfovom audi a občas zájdu do autosalónu pozrieť aj mercedes alebo bmw.
Automobilov už som vystriedal veľa (nie len na predvádzacej jazde) a aj keď mám mercedes prvý, tak na žiadne ovládanie som si nezvykol tak rýchlo. Aj keď mi niektoré veci pripadali (po prečítaní dokumentácie) nelogické, tak pri používaní zisťujem, že naopak sú urobené práve tým jediným správnym spôsobom.
Avatar - Hombre_71
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 08:34
Jo, tady se právě nejvíc projevuje ta tradice, dlouholetá evoluce a vypiplávání. Ne nadarmo většina inovací, které se v autech objevily vyšla z dílen Mercedesu.
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 10:26
Zvyknul jsem si při dlouhodobějším užívání na ovládání v Lexusu RX i na první generaci iDrive...ale tady mi to prostě nejde (viděl jsem i jiné Mercedesy, jen to CLS pouze v autosalonu). Je nesmysl tady mluvit o evoluci a dlouhodobé tradici, když co já vím tenhle infotainment přišel až se současnou modelovou generací. Ještě teď si pamatuju systém z minulého Éčka, příplatek sto tisíc a naprostá zoufalost.

Proto se nahoře ptám na zkušenosti klientely, co je na tom oslovuje a tak. Mě je celá ta filosofie dost vzdálená, naprostý ideál pro mě představuje MMI v poslední generaci. iDrive je těsně za ním.
Avatar - Pekelná Micinka
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 19:08
No, když už si to nakousl, tak já naopak kvalitu snímků tedy za nikterak úžasnou nepovažuji, včera to bylo u Superbu. Ani nedokážu říct, jestli je bílý, nebo je to slonová kost. U testu by to chtělo aspoň pár méně aranžovaných fotek, jinak mají nízkou vypovídací hodnotu. Zde je to lepší, přesto ale z fotek cítím filtry HDR nebo Clarify. Někde to smysl má, ale u Superbu to bije do očí, zde to té červené pomohlo, ale vybere si to daň jinde, třeba na větvích v obloze. [odkaz]
CELKOVÁ SÍLA
| 3. 4. 2012 19:19
:-) Prosím tě, vykašli se na větve a podívej se na to auto, jo? ;-)
CELKOVÁ SÍLA
| 4. 4. 2012 08:31
To dělá polarizační filtr.

PS: děkuji za pochvaly
Achjo..
| 3. 4. 2012 17:22
Recept na univerzální úspěch: turbodehet, allrád, automat... kdo to nemá, jako by nebyl. Nacpou to do všeho.
Achjo..
| 3. 4. 2012 17:24
A pak se testuje: všichni skáčeme radostí, že to jezdí za vosum, skoro není poznat, že je to chrochta (ještě se mi nestalo, že bych zastavil na světlech, vedle mně stálo auto a nebylo poznat, že je to diesel),
atd atd atd. Není to furt dokola?
Achjo..
| 3. 4. 2012 17:26
...a pak přijdete k dealerovi, a stojí tam dvacet meďáků a všechny jsou v naftě... předváděcí auto v benzínu? to budete muset do Německa...
Avatar - Bristol
Achjo..
| 3. 4. 2012 21:48
je dobré že si pokecáš a nikoho k tomu nepotřebuješ... ;-)
Avatar - Hombre_71
Achjo..
| 4. 4. 2012 07:54
Když Mercedes v benzínu, tak jedině AMG, ale těch se tu prodá opravdu minimum.
Achjo..
| 4. 4. 2012 08:16
slk 350 r172 -o nafte som vôbec nepremýšlal >:D
Achjo..
| 4. 4. 2012 08:24
S tím vůbec nemůžu souhlasit. Atmosférický 3,5 V6 je špičkový a nebožtík 5,5 V8 byl taky... vůbec není třeba jít do předraženého AMG pro běžné použití...
Avatar - MAP2009
Achjo..
| 15. 4. 2012 14:26
Není. Svez se 350CDI a pochopíš. Já sem si ho nechtěl ani půjčit na předváděčku. A na konec jsem si ho koupil. Vlastnil sem 30d, 35d, 3.0TDI ale tohle je opravdu zcela jiná liga.
Avatar - zdravy rozum
Preco nikdy nedate foto z miesta vodica na spatne zrkadlo? A
| 3. 4. 2012 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - BruceWayne
Amen
| 3. 4. 2012 21:01
Bůh stvořil Zemi a Mercedes Auto ;-)
Avatar - Hombre_71
Amen
| 4. 4. 2012 07:54
:yes:
Avatar - BruceWayne
Amen
| 4. 4. 2012 19:18
Koukám, že Rudi Caracciola je tvůj oblíbenec. Můj rovněž. Dodnes nebyl jeho výkon překonán a to je fakt :-)
Avatar - positivemind
Díky bohu
| 3. 4. 2012 23:37
za tyhle testy, kvalitní čtení, je to doslova perla mezi bobkama. Testy jsou to, co tomuhle serveru udržuje poslední kousky kvality :yes:
Díky bohu
| 15. 4. 2012 18:11
Nie je to úplne pravda, nájdu sa aj testy pod psa, ale celkovo máš pravdu. Bez testov by to tu bolo fakt už o ničom.
Avatar - MarTin1
CLS
| 4. 4. 2012 12:21
Jako ja Vám do toho nechci kecat, ale říkat, že MB hraje proti BMW a AUDI druhou ligu to je vážně k smíchu. A dělat z fontů na dispely tragické nedostatky mi přijde posměvné. Ano mercedes doteď doplácí na chyby mezi lety 2001-2007, ale to jakou ofenzivu teď nasadil je až obivuhodné.

Bohužel českej národ je značně specifickej co se týče aut, tady je prostě AUDI TOP. Vídám to denně, každá buchta Vám říká jak z AUDI doslova s prominutím vlhnou.

Můj osobní názor je naopak ten, že AUDI a BMW v mých očích dost designově prohrávají.... Bavím se o designu, kvalita je samozřejmě stále velmi vysoká. Ta vaše opěvovaná A7 je u mě regulérní Rapid s kruhama ve znaku, interiér je hezkej ALE proč není palubka v kůži???? Mohl bych pokračovat... naopak kvituju ten úžasně řešenej kufr.

To že tady někdo na webu napíše jaký má s čím problémy a jakej je to sráč za ty prachy je u všech značek stejný, ale mám pocit, že na MB to každej rozmazává nejvíc. Přitom sám jsem vlastnil BMW120d a jen 3x jsem byl na svolávacích akcích a cca 5x nuceně a to auto mělo 20 000km. To samé, naši klienti co mají Audi mi říkají taky pěkný "Legendy"...... Máme ve firmě ML 320 a to auto má 110 000km na 22" kolech a NIKDY NIC!!! Žádný prasklý měchy, tlumiče, převodovka, motor atd... ano interiér vrže ale to je vymlácené díky těm kolům protože to jezdí furt po Praze. Prostě se holt stane, že se auto automobilce nepovede.. VW s Touranem a Touaregem V10 by mohl povídat... to samé LR s RR atd... bylo to tu vždy a bude.

Sečteno a podtrženo, ať si každej koupí co chce, řešit vteřinu na okruhu nebo o 7kmh rychlejší průjezd zatáčkou tady za komínem ve vsi je úsměvné...taky sem si tím prošel a teď už vím.

Výsledek: cca 20.4 přebírám CLS 500 s takovou výbavou, kterou bezezbytku využiju a nebudu s ní machrovat v hospodě, že mám tohle a ten druhej to nemá. V Květnu je auto objednané do Bottropu na kit B50 od Brabusu.
CLS
neregistrovaný "HTPkiller"
| 4. 4. 2012 14:21
ze 120d docela skok, tatínek nebo státní zakázky? >:D
Avatar - MarTin1
CLS
| 4. 4. 2012 17:43
Hmmm jsem slušnej ale normální člověk by ti na to odpověděl po česku. Pro informaci tatu od svejch 2 let nemám a to ani "nevlastniho". Skok neskok.

Muzu ti jen říct ze si ho muzu dovolit díky třem faktorům: 1. Prodeji BMW, 2. Prodeji MB ML a 3. Stastnejma dvoumístný investicema
Avatar - MarTin1
CLS
| 4. 4. 2012 17:46
Ad 3. Preklep, dvouma šťastnejma investicema v listopadu na burze kdy kazdej sázel na krizi, já vsadil na cyklické tituly a dneska si po letním krvácení konečně muzu zatleskat!!!
Avatar - MAP2009
CLS
| 15. 4. 2012 14:28
Trapná reakce typická pro spoustu soluobčanů. Máš o korunu víc než já? Tak se tě aspoň pokusím shodit tím že sis to nakradl. :no:
Avatar - Ham.
CLS
| 4. 4. 2012 18:10
K té nasazené ofenzivě jedna technická, mezi lety 2006-2007 MB ztratil pozici leadera mezi výrobci luxusních kár ve prospěch BMW a vloni spadl na třetí místo za Audi. Já bych si ofenzivu představoval trochu jinak.
Avatar - MarTin1
CLS
| 4. 4. 2012 19:01
Ale jo dyt to pisu ze doted na to doplácí, nic neni ze dne na den, to období temna díky Chrysleru a tzv. Úspoře nákladu si proste vybralo dan. Offenzivu sem mel na mysli co ted MB poušti na trh. Začalo to Cckem a jede to dal. Dle planu se chtějí do roku 2015 dostat zpět na 1. Místo. BMW chtějí dat uz v 2013 ale nevím no, tenhle kvartál byl pro BMW rekordní tzn přes 400 000 vozu. Vůbec on celej automobilovej sektor Vám dává odpověd na tu krizi co je denne v mediich :-))). To ze klesá prodej v EU se neni čemu divit ale v Číně a USA to jde dvoucifernym tempem UP.
Avatar - Ham.
CLS
| 4. 4. 2012 19:05
Dají prdlajs protože jak Audi tak BMW letos rekordně rostou a gap se prohlubuje, takže MB nechávají ve stanici třetí místo jak odpojený vagón.
Avatar - MarTin1
CLS
| 4. 4. 2012 19:21
Po pravde je mi to celkem jedno, me jako veeeeeeelmi spolojeneho akcionáře těší ze jako jedinej ma kloudnou dividendu a od doby, kdy jsem vstoupil do pozice mi vydělal cca 44% včetně divky, která byla dneska:-).
CLS
| 9. 4. 2012 15:15
Kůže na palubce zamrzí. quattro nabízí nadstandardní kožené interiéry, ale ty jdou do statisíců. V ceníku jsou dvě úrovně kožených paketů, jeden za 100, druhý za 200 a pořád to ještě není komplet - komplet bude 300+, pokud člověk může soudit podle A8, kde vyjde snad na 350 tisíc. Mercedes má v tomhle plus, ale zase ta kůže není nic exkluzivního.
Avatar - MAP2009
CLS
| 15. 4. 2012 14:44
V CLS mám příplatkový kožený paket se stropem v alcantaře. Kvalitnější kůži jsem u konkurence zatím neměl. A stálo to pakatel ve srovnání třeba s BMW. Obyčejnější kůži na palubce máš v základní ceně.
CLS
| 1. 7. 2012 20:24
designo nejsou špatné. Ale nejlepší kůži v Mercedesu, kterou můžeš mít, ti dá Brabus. Na to si nesáhne ani Maybach.
Avatar - MarTin1
CLS
| 17. 7. 2012 14:58
AMG performance studio umí nabídnout srovnatelné kůže.... ovšem si to člověk sakra zaplatí. Brabus je jen stroj na peníze.... mluvím z vlastní zkušenosti. Ono chtít za dřevěné obložení do GL (kde těch poch je maličko) 380 000.- to ať se na mě nikdo nezlobí..
Avatar - MarTin1
CLS
| 17. 7. 2012 14:56
Na co budu připlácet 350tisíc za to aby moje auto za já nevím 2 milony bylo né z plastu ale z kůže?? Mimochodem ta standardní kůže co podle tebe není nic exkluzivního je normální klasická kůže ve stejné kvalitě jakou dává MB i BMW do ostatních modelů za příplatek 40-70k. Je to hrubá nevyčiněná kůže, prostě klasika na který mainstream končí. Za 110k si můžeš pořídit paket EXKLUSIVE, kde se ti otevřou dvířka ke kůžím Passion Exklusive a alcantaře. Celý interiér je pak vyveden v hladké jemné kůži passion (nappa), pokud chceš měkkčejší variantu tak za 14 000 máš passion exklusive a to už je pecka vážně kvalitka. Je to za cca 140 000 a ne za 350 000.... víc k tomu asi né potřeba dodávat. Designo je designo a to můžeš mít také v 2 kvalitách, standard a exklusive... pro oba platí to výše napsané. Stačí se pouze důkladně podívat do konfigurátoru..... teď se za to že sem se nekoukal líp mlátím do hlavy.
Avatar - MAP2009
Pročítám tu diskuzi
| 15. 4. 2012 14:24
Když jsem šel koupit CLS, byl to můj první mercedes. Předtím jsem se žádným z novější produkce ani nikdy nevezl. Dlouhodobě jsem byl zvyklý na BMW a Audi. Když jsem po dni testování vrátil dealerovi CLS tak mu povídám že auto je super jen ten pouťovej interiér je děsnej. Takže v tomhle ohledu chápu ty co se v něm jednou svezli a nadávají na něj. Nicméně po jednom dni intenzivního používání jsem si uvědomil že interiér je jeden z nejluxusnějších jaký dnes můžete mít. Perfektní chod každého tlačítka, kvalitní chromování, perfektní lícování.... Došlo mi pak, že to první rozčarování pramenilo z toho že interiér CLS je naprosto opačný k tomu strohému u BMW nebo Audi. A co je u CLSA obrovské plus je oproti BMW či Audi špičkově rychlá komunikace s ipodem, perfektní navigace a bez chyb fungující palubní systém. Tolik můj názor. Jinak když jsem šel pro CLS tak mi všichni známí říkali ať to nekupuju. Prý v tom jezděj jen cikáni a spolehlivost i kvalita je nahony vzdálená BMW a AUDI. Dnes jezdím s CLS nejraději i když má z mých aut nejméně koní. Ještě bych dodal že ti známí kteří mě od MB zrazovali pochopitelně nikdy žádný nevlastnili.
Pročítám tu diskuzi
| 15. 4. 2012 18:15
:yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku