Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

New York 2012

Zpět na článek

Ram 1500 nově s osmistupňovým automatem a vzduchovým podvozkem

18 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
další šance jak navýšit prodeje a ubrat zákazníky jak tradičnímu Fordu F-Serie a chevy Silverado, tak i japonské konkurenci.

Prodeje RAMů neustále stoupají, jak v USA tak i v Kanadě a tímto RAM své šance ještě hodně posílí
simson33
Dříve se mi interiéry us aut moc nelíbily, ale tohle vypadá dost dobře... :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
časy se mění :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
... moc krásné auto. Konečně automat hodný vozu.
Ještě ho dát do V8 a je to bez chybičky 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Však ve V8 bude, na přání jako Option volba. To se tady v článku neobjevuje, dle dle nových informací bude a ze zesíleným diferákem...

A super je že 3,6ka bude mít v RAMce stejnej výkon jako v challengeru - 305 HP. A 5,7ka posílila na 395 HP. Prakticky 400 HP z HEMI, když tam dáš cold air intake a jiný svody, 420-430 HP je to fikne. To dávala dřív 6,1ka....
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Taky jsem dnes koukal na Autoweb.cz a psali o tom, že tam bude 8st ZF, což je perfektní!
Avatar - Anonym
Anonym
Jo je :yes:
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Ram zraje s každou další generací nebo faceliftem do neodolatelný mašiny. Pick-up a je víc sexy jak leckterej sporťák. 😄 Jen nechápu ty koncernový škatulata....Ram není Dodge, Viper není Dodge.....všichni v tom budou mít leda binec.
Avatar - Anonym
Anonym
RAM je RAM a Viper je jen Viper. U Viperu chápu o***ní po Corvette, ale u RAMu sem to taky nepochopil....
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě víc oslovuje RAM Laramie, co je v odkazu vedle článku. Mám trochu problém s tím chromem, protože si nejsem jistý, jestli to není na plastu. To mi totiž přijde jako laciné pozlátko, jiná věc je, když je to na solidním kusu oceli. Bohužel ta doba je pryč, staré pickupy z 40. let do
začátku 70. měli nepřekonatelné charizma.
Avatar - Anonym
Anonym
Laramie je nejvyšší verze výbavy u modelu 1500.

Jasně že je to všechno plast. Všechny chromy sou z plastu už řadu let, ale furt lepší chromovanej plast než nic, že.
TurboJack
souhlas, velmi povedené přemisťovadlo.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes:
Avatar - salamoon
salamoon
😲 :yes:
Avatar - pratel
pratel
vyrieseny volic automatickej prevodovky. Vyzera, ze je z hliniku a vydrzi hodne. Takisto tlacitka pohonu 4x4 pod nim. Uplna parada. Dostat to u nas v dizli alebo plyne za americku cenu, sekundu nevaham. Lakavy je hlavne ten kralovsky priestor pre vodica, vzhladom k mojim mieram 190/130.
Avatar - Anonym
Anonym
V dieslu to k mání je, s motory Cummins.

Plyn si tam můžeš nechat domontovat, 3,6ka navíc jezdí na E85.

2012 verze na prodej v čr😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

a najdeš i další
Avatar - pratel
pratel
Diky moc za odkazy. Servisuje to tu vobec niekto oficialne?
Avatar - Anonym
Anonym
Oficiálně nikdo, nefociálně ten kdo to tu prodává + sevisy na ameriky. Na druhou stranu stejný motory sou v Jeepech , převodvky v Jeepch a Lancii, takže by to měl umět oservisovat i ofiko FIAT a jeho distribuční sít Lancia/jeep