Americký pracovní stroj dostane luxusní techniku. To, co jsme ještě nedávno vídali jen v limuzínách a nejdražších SUV, dopřeje značka Ram i majitelům pickupů.
Však ve V8 bude, na přání jako Option volba. To se tady v článku neobjevuje, dle dle nových informací bude a ze zesíleným diferákem...
A super je že 3,6ka bude mít v RAMce stejnej výkon jako v challengeru - 305 HP. A 5,7ka posílila na 395 HP. Prakticky 400 HP z HEMI, když tam dáš cold air intake a jiný svody, 420-430 HP je to fikne. To dávala dřív 6,1ka....
Ram zraje s každou další generací nebo faceliftem do neodolatelný mašiny. Pick-up a je víc sexy jak leckterej sporťák. :-) Jen nechápu ty koncernový škatulata....Ram není Dodge, Viper není Dodge.....všichni v tom budou mít leda binec.
Mě víc oslovuje RAM Laramie, co je v odkazu vedle článku. Mám trochu problém s tím chromem, protože si nejsem jistý, jestli to není na plastu. To mi totiž přijde jako laciné pozlátko, jiná věc je, když je to na solidním kusu oceli. Bohužel ta doba je pryč, staré pickupy z 40. let do
začátku 70. měli nepřekonatelné charizma.
vyrieseny volic automatickej prevodovky. Vyzera, ze je z hliniku a vydrzi hodne. Takisto tlacitka pohonu 4x4 pod nim. Uplna parada. Dostat to u nas v dizli alebo plyne za americku cenu, sekundu nevaham. Lakavy je hlavne ten kralovsky priestor pre vodica, vzhladom k mojim mieram 190/130.
Oficiálně nikdo, nefociálně ten kdo to tu prodává + sevisy na ameriky. Na druhou stranu stejný motory sou v Jeepech , převodvky v Jeepch a Lancii, takže by to měl umět oservisovat i ofiko FIAT a jeho distribuční sít Lancia/jeep