Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Kde je 1,2 TSI?
| 14. 8. 2009 08:27
Kde do pr...e sú konecne tie údaje o dynamike motora 1,2 TSI? Ani pri Pole, ani Yetim, a ani teraz pri Golfe plus... Bud je to taká vesmírne tsjomstvo, s ktorým sa VW nwchce delit alebo to stále este neotestovali? A má sa to zacat onedlho predávat? Fakt nerozumiem tejto VW taktike, tak ako mnohým iným koncernovým postupom. 8-s
Inak Golf plus s 1,2 TSI sa mi javí ako prítazlivá kombinácia, samotné auto je slusným priestorovým upgrade solídneho Golfa bez velkej straty na istote jazdy. Sestra ho má a nevie si ho vynachválit; mne akurát nesedí jej zúfalo slabý základný motor. A 77 kW téesícka sa zdá byt dostatocných pre takéto rodinné vozítko.
Avatar - miromen
Kde je 1,2 TSI?
| 14. 8. 2009 09:44
Tak POLO 77kw,175Nm,190km/h,0-100 za 9,7s,pruměrna spotřeba 5,5l no a od toho se da odhadnout kolik to bude u GOLFA. Ale jinak souhlas s tim že taji parametry tak že je to přitažliva kombinace.
Škoda :-(
| 14. 8. 2009 08:55
Tak Golf plus přijde o jeden z legendárních motorů který dokáže na pátý rychlostní stupeň plynule akcelerovat z 50 na 190km/h. Já to obrečím :'-(... >:D
Avatar - iudex
Škoda :-(
| 14. 8. 2009 09:04
Tak to budeme dvaja. Legenda odchádza, cest jej pamiatke >:-[]
Škoda :-(
| 14. 8. 2009 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
Škoda :-(
| 14. 8. 2009 15:41
Ale legendou sa stala (vdaka citovanému výroku GTIho "...plynule az do 190 km/h") práve najslabsia 1,4ka. 1,6ka nebola tragédiou, priemerný motor, ako dvojventil slusne tahal z nízkych otácok, pri nich i málo zral, vo vysokých na 16ventily trochu strácal. A na rozdiel od 1,4ky (55/59 kW) mal výkon aspon nie úplne ostudný, ale podobný ako 16v motory ostatných znaciek (myslím bezné 16v DOHC bez VTEC, priameho vstreku a pod.)
Škoda :-(
| 15. 8. 2009 16:27
Hm a já myslel že už ze 40! >:D
Golf Plus
neregistrovaný "Canon"
| 14. 8. 2009 09:03
A to jako motory 1,4TSi mají jenom 5 kvaltů, blbost, určitě tam mají chybu.
Avatar - Hammunasakra
Jsem ZVĚDAVÁ ...
| 15. 8. 2009 19:04
...JAKkou "díru do světa" udělá 1.6 TDi, který se (NEmyslím jen výkonem!) ani jako "žhavá novinka" NEvyrovná pomalu "odcházejícím" 1.6kám konkurenčních výrobců...
... Hyundai/Kia pokrývají výkonové spektrum 55 - 94 kW, Fiat/Alfa/Lancia/Opel s 88 kW jsou také trochu "jinde" (55 kW má jejich 1.3); nové verze svých 1.6, resp. 1.5 (prý teď bude TAKÉ 1.6) ohlásilo PSA/Ford/Mazda/Volvo a Renault/Nissan - 96 kW
A jak jsem řekla NEjde jen o "konečný" výkon, díky "úsporné" (v tom NEgativním slova smyslu) konstrukci a použití dnes již spíše NEpoužívaných vstřikovačů s tlakem 1600 bar (tedy alespoň ne u NOVÉHO motoru) - to je možná NEJ"slabší" 1.6 současnosti VŮBEC (a během příštích 2 lety kdy jsou "ohlášeny" nové verze těchto motorů u konkurence se to asi "nezlepší" ;-)
PS: Vím že lidé si vůz podle MOTORu spíše NEkupují, ale stejně...
(přiznávám že tentokrát MARKETINGové stratégy vw /vůbec/ NEchápu - ale třeba se ukáže, že /jako obvykle, resp. jako často/ jsou "napřed" a SPRÁVNĚ "odhadli" že jim to "projde" a protože naftový 1.6 je v evropě docela HODNĚ prodávanou verzí, tak díky nižším nákladům na konstrukci/výrobu se jim to VRÁTí a ještě na tom VYDĚLAJí - ale zatím to "nechápu"
Avatar - iudex
Jsem ZVĚDAVÁ ...
| 15. 8. 2009 19:26
I ked vo viacerých veciach nie som tak jednostranne kritický ako Vy, v názore na motor 1,6 s Vami úplne súhlasím. Príst v modelovom roku 2010 (!) s motorom, ktorého najvýkonnejsia (sic!)z troch verzií má 77 kW, t.j. o 3 kW menej ako odchádzajúca a velmi úspesná 1,6ka od PSA/Ford, to je celkom trápne, ak nie ostudné. Ale v duchu Murphyho zákona: Pokrok nespocíva v nahrádzaní nesprávnych vecí správnymi, ale menej nesprávnymi to pokrok je (ako náhrada za 1,9 TDI - 77 kW). >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku