Videa

Zpět na článek

Video: BMW M5 se systémem Active Sound Design – a bez něj

22 komentářů

blare
hudební sluch mám ale kromě mírně zvýšené "hlasitosti" jsem rozdíl nepoznal...tak nevím...
WNC1988
asi tak...
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Nepoznal? Rozdíl je jasný prosím tě! Přeskakuj mezi časy, jednou s, pak hned bez, pak s a pořád dookola.
Dávat TOHLE do sportovního auta...NE. Dávat tohle do M5, to je k pláči. :no:
252kW
Asi mají reproduktory z tržnice.
252kW
Nejdřív se v testech řeší kraviny jako tvrdost plastů v interiéru a pak to skončí takhle. Motorističtí novináři by se měli probudit, protože oni mají své čtenáře i vzdělávat a ne jen psát tak, aby mu rozuměl i technický hlupák. Co se týče BMW, tak to už po téhle trapárně nemůže klesnout více. Jak jen oni kritizovali tupost a nepřesnost přeplňovaného motoru a teď u nich jako u jedné z mála automobilek ani neseženete atmosféru. Asi jako když se z nacisty stane kovaný komunista a ještě ze sebe dělá šaška...
Mig_35
Tohle se děje i u Audi! Reproduktor u 3.0 BiTDI :no:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Co prosím? Vážně? Na diesel má ten motor ale dobrý zvuk, dle mě to nepotřebuje. Tak jako R6d...
_MT_
Mluvíš o hračičce "Sound Actuator"? Tahle membrána je ve výfukovém systému a vylepšuje akustické vlastnosti výfuku - měl by měnit amplitudu přirozeného zvuku modulací (využívá specifický modulující signál, který byl pro tenhle účel vyladěn - není to aktivní systém, signál je pevně definovaný), aby zněl víc jako výkonný benzín. Pokud bys mluvil o systému ANC, tak ten mají prozatím jen S modely a slouží k něčemu jinému než ASD.
Mig_35
Nemluvím o rezonátoru, mluvím o reproduktoru, který je mezi nohama a produkuje zvuk motoru... Takhle mi to aspoň někdo kdo s tím jezdil podával...
_MT_
O tom jsem nic neslyšel. Jen o výfukovém systému. O tom se mluvilo hodně.
Avatar - fOE
fOE
Preplnovanej motor budou mit driv nebo pozdeji jak MB tak i Audi. Kazdej vyrobce se vydava svou specifickou cestou. BMW preplnuje 2 az 3 turby, Audi preplnuje taky + vypne valce. MB taky zacina preplnovat a vypinat valce. Brecet nad tim ze uz BMW nenabizi R6 jako majitel BMW s R6 sice chapu, ale jen do doby kdyz si clovek uvedomi ze R6 jednoduse dosahlo svych moznosti a dalsi vykonove skoky v pozadovane mire uz predvezt nemuze. Ze se preplnuje mi osobne nevadi. 335i osobne povazuju za vyrazne lepsi volbu nez 330i.
Mig_35
Pokud dokáže MB 350 CGI dostat 306 koní z atmosférického šestiválce a BMW na totéž potřebuje přeplňování pak je někde chyba.
Bárt
Ten rozdil spociva v tom, ze MB tech 306 koniku vydoluje z 3,5l, zatimco BMW ze 3,0l. Maximalni kroutak je skoro stejny, ale podivej se, pri jakych otackach ho ty motory dosahuji... Takze pri maximalnim nasazeni ty auta mozna budou priblizne stejne rychly, ale to BMW bude pro kazdodenni jezdeni asi prijemnejsi - proste lip "potahne odspoda" 😉
Avatar - fOE
fOE
Srovnavas nesrovnatelne. 335i je naladen jen tak jak je protoze to BMW zapada do koncepce a neblizi se az moc M3. Ze ten motor ma vyrazne na vic dokazuje jak samo BMW v 1M coupe, tak i ruzni upravci kde ten motor zvladne i 400k.
MB 350cgi ma 306k, ale kroutici moment posazenej uplne jinak, hur... coz neni zadna chyba, spis charakteristika a fakt, je to jednoduse atmosfera.
Pokud se jeste vratim k 335i, tak jsem docela zvedavej jak moc obsahlej bude program M performance, kde i k bezne trojce by meli jit prikoupit ruzne veci "navic". To prikoupit je tam dulezite bo BMW je predevsim firma a proc neco navic nenabidnout za poplatek navic => takze tovarni zvyseni vykonu (ikdyz na ten motor od MB neni potreba) bude k dispozici za priplatek, mozna lepsi brzdy, mozna jiny podvozek, mozna (jen doufam) LSD.
Jednoduse a jasne, "chyba" se nekona.
_MT_
Pokud člověk může soudit podle BMW Performance příplatků, tak tak hluboko to nejde. Hlavice řadící páky, volant s indikátorem přeřazení a přetížení, hliníkové pedály, dekor z uhlíkového kompozitu, kola, přitvrzený a nižší podvozek, nové sání a výfuk, odvrtané kotouče a lakované třmeny, skořepiny, nějaké optické díly na karoserii. Ale tenkrát slibovali, že toho časem bude víc než jen tyhle více méně kosmetické úpravy, za které i tak člověk dal téměř půl milionu (komplet BMW Performance na 125i stál myslím 450 tisíc).

Sání, výfuk a brzdy byly asi to klíčové.
ub
Nehledě na fakt, že chápu zdroj tvého rozčílení, prodej vozidel je byznys a ve výsledku zkrátka o nic jiného nejde... Když svůj názor tímto faktem přefiltruješ, zřejmě lépe pochopíš.
amadeus
nacista a kovaný komunista k sobě nemají vůbec daleko. oboje levice. přečtěte si program nsdap a uvidíte, že komunisti měli víceméně ten samý.

ale o tom to vůbec není. holt strašák globálního oteplování vítězí a tak nám všem zasahuje do každodenního života. my petrolheadi to odnášíme downsizingem. ti movitější jen přesednou z pětilitru V10 do 4.4 twint turbo V8. běžný občan to odnese více. z octavie 1.6 do 1.2 tsi. ha ha.

holt lepší už to nebude >😁
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
To je trapne napodobnovat zvuk.....😊 asi to uz prehnali stym odhlucnenim v m5 😄 a ktym turbam, turba pomahaju zvysovat vykon uz davno ale za cenu mensej spolahlivosti auta...kazdy si musi vybrat sam co chce 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Také je mi tento vynález poněkud proti srsti ;-\
martin.blader
Přesně to bych udělal, pokud bych si to auto koupil, protože jinak bych do něj hanbou nesedl. BMW se v posledních letech stává e😜ertem na nejtrapnější auta světa.
cjoctavian
Suhlas. Dat tolko penazi za auto, ktore sa hanbi za vlastny zvuk a tak treba pocuvat nejaku trapnu mp3? :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přesně...eMkové BMW za 2,5 mega, a zvuku motoru musí pomáhat reprákem...Divná to doba...