Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Novinky Audi do roku 2016

27 komentářů

GTI
Velmi přínosný článek, člověk to hltá jako napínavý garážový... román. Velmi souhlasím s tím, že elektrická auta nemají být tvořena na svébytném designu, naopak. Copak vypadají jinak auta na naftu a na benzín?

No, je vidět, že garáže nebudou strádat. Tedy... některé garáže.

BRAVO MARKO :yes:
Marko
Ano, s tym suhlasim aj ja. Okrem halo-efektu (ktory mozno v tejto faze predaja elektromobilov ma nejaky vyznam) nevidim ani ja dovod, preco by mal byt elektromobil/hybrid nejaky specialny model. Obzvlast ak vacsina vyzera po dizajnovej stranke minimalne diskutabilne.
lowkick
Jo...člověk má tak nějak pro co žít 😄
GTI
😄
Avatar - Jethro
Jethro
Není pravda že RS1 nebude. Audi s ním i nadále počítá. Zrušit Quattro byla osudová chyba stejně tak velká jako kdyby A4(samozřejmě i A6,A8, TT) nedostala nástupce. Q4 by měla konkurovat chystatnému X4. Na R4 se teším nebude li to zrušeno jako už se málem stalo.
Marko
Ja to mam z rozhovoru s clovekom z marketingu Audi AG: RS1 nebude - pretoze vraj na to nie je dostatocne velka cielovka. Preto aj len limitovana edicia A1 quattro, ktora supluje vsetko.
Q4 a Q2 su ten isty projekt - male auto. Q4 ako konkurent X4 zatial nebude. Az na to pride, zacne sa vyvijat skor ten mensi model. 😉
_MT_
Nepadlo nějaké slovo o Audi A9?
Marko
Padlo: nein!
Na A9 sa robil mark.prieskum a nevysiel uplne dobre. S tym, ze sa k tomu mozno vratia niekedy neskor, ale nateraz ten projekt vraj nijakym sposobom nebezi.
_MT_
Díky za informaci. Stejně by mělo jít o platformu Porsche, takže trocha vyčkávání moc škody nenadělá. Osobně jsem doufal, že plánují A7 Coupé. Zkrátka něco dvoudveřového.
Avatar - runner42
runner42
A7 coupe? Proč, co s takovou krávou? Už A5 je velká a blbě se s ní parkuje.
_MT_
BMW nebo MB snad velká kupé nemají? A5 není GT. Rád bych viděl něco s osmiválcem a odvětrávanými křesly (nechápu, proč je nemá A5) na vzduchovém podvozku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A4ku nafukli a tak sudruhovia z NDR zistili ze kua drat ono potrebujeme nejaky mensi sedan ze?
Za 5 rokov pride aj A1 sedan lebo buduca generacia modelu A3 sedan uz bude velkostne na urovni terajsej A4 😉 No a buduca generacia A4 porazi uz velkostne A6 spred 10 rokov - lahka matematika :yes: len som zvedavy dokedy to bude vyrobcom s tym zvacsovanim aut vychadzat 😉 lebo kazda sranda sa uz raz okuka a aj dobry vtip uz casom nie je vtipom 😉

predpokladam ze do 10 rokov pride aj model A0 kedze A1 uz bude velkostne ako predosla A3ka, a mozno sa dockame aj A-1 :yes: >😁 samozrejme vsetky audiny od A0 po A8 budu spredu na nerozoznanie aby aj dement pochopil ako vyzera audina :yes:
Marko
A3 sedan pride kvoli mimoeuropskym trhom (hlavne Cina, Japonsko, USA), kde v kompaktoch hatchabck nehra nijaku vyznamnu rolu. Karoseria hatchback je hlavne EU specialita. Posun velkosti A4 s tym nic nema.

Dizajn Audin sa ide menit - je to v clanku. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Marko ja si tu robim srandu, neber vsetko priliz vazne 😉 :yes😒br />
clanok som cital, tu ide o princip

ale s tym zvacsovanim rozmerov mam pravdu ze? Casom dopadneme tak ze A4 bude vacsia ako stara A6 a aj A1 casom prerastie staru A3, no ja som potom zvedavy ci fakt nejaka A0 nepride este budes kukat >😁 :yes😒br />
dizajn audin sa bude menit? to tam daju 5ty kruh na masku >😁 predpokladam a bude vybavene, maju nadrobene na dalsich 15 rokov :yes: muhehee
Marko
Ahaa nepochopil som 😒

Zvacsovanie rozmerov je problem...ale myslim, ze niekde sa to stopne. Donekonecna to nepojde.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co sa tyka zvacsovania rozmerov nerozumiem tomu preco kazda generacia noveho auta v danej triede musi byt vzdy vacsia a dlhsia aspon o 15cm na dlzku aspon o 10cm na sirku aspon 6cm v razvore, vies to nejako vysvetlit co tym vyrobca sleduje? Ved je aj de.bilovi jasne ze za par rokov takto auta v strednej triede podrastu o meter aj viac a maju viac ako mali kedysi auta vo vyssej strednej triede, to chceme aby mala stredna trieda 5 metrov na dlzku? nechapem. Kam pojde terajsia A4ka? Podrastie o 5 rokov o dalsich 10cm na dlzku aj v razvore aj na sirku? Tak to uz bude ako stara A6tka a razvorom ju uz teraz poraza, vidis v tom nejaku vyhodu robit auta co najvacsie? ja nie

pisem to prave preto tu lebo audi je znacka ktorej modely z generacie na generaciu ak si si vsimol podrastli najviac, ziadna automobilka nerastla rozmerovo tak rychlo a o tolko cm ako audi, kazdy ich model v kazdej triede sa oproti predchodcovi doslova nafukol o desiatky cm, bmw ma uz podobny smer - ich nove baworaky sa tiez neumerne zvacsuju

novy ceed alebo nova panda su jasnym prikladom toho ze aj dnesne nove auto moze podrast len minimalne a pri zachovani si povodneho razvoru a pritom to bude v pohode uplne novy model :yes:
Marko
Premiove znacky nateraz dorovnavaju stratu vo velkosti vnutorneho priestoru, ktoru nabrali proti mainsteramu (ten rastol, pretoze nad strednou triedou nic relevantne nemal). A to nejde bez zvacsovania vonkajsich rozmerov.
Zastavit sa to urcite zastavi / zvrati...uz len kvoli tomu, ze bude treba drzat na uzde vahu, co je jeden z klucovych parametrov pre "efektivitu" hybridov a elektromobilov, ktore su na vzostupe. Neboj, v automobilkach moc dobre vedia, ze to zvacsovanie nie je dlhodoba tema, a uz vobec nie nekonecna.
lowkick
Jak bych to jen napsal slušně...no...toppere...kdyby byla blbost trestným činem, tak bys pouhou svou existencí naplňoval skutkovou podstatu! Tolik k tvým blábolům o prémii...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ne ze bych se chtel nejak zastavat toppera, ale co se tyce blbosti, jsi ty ten posledni, kdo ma pravo ukazovat prstem.... 8-s :no:
lowkick
Neomlouvej se, nemůžeš za to, formulovat myšlenku je pro tebe opravdu složité...dtto topper
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
'
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nejvíc se těším na Audi A2 e-tron, kéž by měl designové prvky, či spíše nějaký odkaz na A2.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - runner42
runner42
Nesmysl.
Audi Space Frame používá pro materiál tlumících členů slitiny hliníku série 6000 a 7000, což je vůbec nejpevnější komerčně dostupná slitina. Absorbuje při nárazu mnohem více energie, než nějaká ocel.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - runner42
runner42
Ani jedno z tvých tvrzení není pravdivé. Dneska nemám čas tě edukovat, informace k ASF a ke slitině hliníku série 7075-T6 si najdi sám.
Možná nenajdeš test poslední A8, jenže A8 má hliníkový monokok (i když ještě dost nedokonalý) už od roku 1994 a tesů A8 na platformě D2 najdeš spoustu.
dabelmedvedovity
Naopak, myslím že odlišení elektrických modelů je důležité. Přechod k elektromobilu je podobná změna, jako kdyby pes začal mňoukat 😄 a to si myslím zaslouží odlišení. BMW na to jde s řadou "i" správně. Jak se to ujme a jestli to není jen můj názor ukáže až čas. Auta spravuju a když vyndáte motor z nějakýho běžnýho auta a odstrojíte ho...tak vám dojde ta ubohost, kterou podnikl auto průmysl...pořád to samé, hlava odlitá krabice, písty, čepy, ojnice, klika...co se změnilo...? Tvar dna pístu, tu a tam odlehčení? Jasně...vstřikování, emise, příprava směsi a milion extrémně namáhanejch součástek...Je neskutečný že je to pořád ten samý pohon co před sto lety...a tak dát do nízké podlahy baterie nebo palivové články, blok elektroniky a motorek velikosti melounu co táhne jak prdlej když řeknete "teď" a na to si utkat snovou kastli bez omezení tradičního rozložení...to je fantazie pánové. Aspoň pro mě. A BMW je průkopník a strašně se mi líbí rendery co prezentujou. Když máte kastli běžnýho křápu...tak do ní v pohodě implantujete elektropohon...ale vznikne spousta hluchých míst...určených původně pro jiné komponenty a navíc...ty hluchý místa s sebou musíte vozit...což stojí energii...Dělal bych to stejně jako bmw...hliníková placka jako nosnej rám, do toho naplocho nacpat všechen pohon a podvozek a navrch kastle z plastu ve tvaru jakej se mi líbí...netřeba dodržovat klasický rozmístění. :-!