Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zemědělci chystají blokádu traktory, nelíbí se jim spotřební daň z vína

Zemědělci chystají sérii blokád regionálních silnic zemědělskou technikou kvůli plánovanému zrušení takzvané zelené nafty a chystanému zavedení spotřební daně z vína.
Zpět na článek
3. 5. 2012 13:34
3. 5. 2012 20:24
3. 5. 2012 18:34
3. 5. 2012 13:34
nechapem...
Nikdy nepochopim take "natlakove akcie", pri ktorych su poskodeni ti ktori za nic nemozu. K comu je to dobre? Akurat tak na nas*atie obcanov ktori potom svoj hnev obratia voci protestujucim...
Rozbalit vlákno
6
3. 5. 2012 14:25
Re: nechapem...
Lenze ked na teba vrchost ser... ako ju chces prinutit, aby sa nejake zmeny udiali alebo minimalne, aby si vsimli, ze je nieco v neporiadku???
Sedenim potichu sa nieco zmeni???
Ved aj u nas vrchnost, ktora doniesla istoty, iba vymysla nove nezmyselne dane, ktore su casto kontraproduktivne.
Spotrebna dan z vina likviduje malych vyrobcov. Akurat skoncime tak, ze sa k nam bude dovazat lacny odpad z vychodu a na dani sa vyberu odrobinky, ale stat opat vyda viac na podpory v nezamestnanosti, ktoru sam sposobi.
Avatar - Tomas_2002
3. 5. 2012 14:44
Re: nechapem...
No co, tak ať najedou s traktorama před parlament, rozmetají tam hnůj po okolí a kempují tam celý týden. Tak bych si to představoval a ne blokádou lidí, kteří k tomu přijdou jak slepí k houslím...
3. 5. 2012 14:48
Re: nechapem...
Přesně tak! Ať si jdou blokovat vjezd blbům z parlamentu, popřípadně se jdou postavit před jejich obydlí a tak podobně. Nevím co si zase berou jako rukojmí obyčejný lidi. Nehledě na to z logiky věci, naserou spoustu lidí, spousta lidí přijde díky zácpám o část mzdy či výdělku a když budou mít míň peněz, koupí méně vína. Řečeno zjednodušeně ale je to tak.
3. 5. 2012 20:24
Re: nechapem...
Promiň, ale u sněmovny jsou školy a bydlí tam lidé. Takže to není o moc chytřejší nápad. Neřeknu, kdyby tam bylo místo a bylo to krásně průjezdné, ale to prostě není.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: nechapem...
Nestudoval jsem ten návrh, ale předpokládám, že to bude jako u alkoholu nebo paliv - spotřební daň by se platila ze všeho vína.
3. 5. 2012 14:40
oprava
V případě zrušení zelené nafty by podle Veleby Česko bylo jedinou zemí v Evropské unii, kde by podobnou úlevu farmáři neměli.

Malá oprava : jedinou krajinou, ktorá podobné úľavy zrušila je zatiaľ Slovensko. Tuná na nás páni politici se*ú pekne z vrchu a nátlakové akcie sa buď nerobia, alebo dopadnú ako tie posledné protesty "Gorila".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - FISHkaa
3. 5. 2012 15:30
seno a vidle zase na Prahu?
Jakmile tyhle sr*či jenom páchnou na silnice, kde z vyhlášky nemají co dělat, tak hned pokutovat a opakovaně!
Rozbalit vlákno
12
3. 5. 2012 15:42
Re: seno a vidle zase na Prahu?
Jakmile po zrušení zelené nafty stoupne cena všech potravin od mouky až po rum tak třeba změníš názor...
3. 5. 2012 16:01
Re: seno a vidle zase na Prahu?
Ne, jen tu vyšší cenu budu platit přímo, a ne v daních. Kde se asi tak berou peníze na dotace a úlevy ;-) Preotože jestli chtěj udržet schodek, tak si to holt vezmou na daních jinak. A to že Lojza z JZD nebude moc jezdit ve svém TDI na jzd naftu je mi u zadele.
Avatar - FISHkaa
3. 5. 2012 16:12
Re: seno a vidle zase na Prahu?
yes, přesně tak. Navíc mi je zcela jasné, že zelená naftička se vůbec nezneužívá pro provoz jinde než na polích >:D
3. 5. 2012 17:16
Re: seno a vidle zase na Prahu?
hm, no za kazdym druhym byvalym JZD je takova minicerpacka sestavajici z jednoho stojanu a cisterny a cepuje se vyhradne nafta... to je to dotovane zemedelstvi v praxi.
3. 5. 2012 20:27
Re: seno a vidle zase na Prahu?
kdo se v tom neorientuje vubec neví...stát vrací pouze 60% daně proto aby nedocházelo k tomu aby nesponzorovala auta...při spotřebě traktoru 500 litrů na dva dny zkuste projezdit víc jak 40% z těchto 500 litrů autem...dále jsou dané tabulky které udávají spotřebu každé práce takže v praxi zemědělec nemůže nakoupit neskutečné množství nafty které pak nalije do auta to by mohlo být z 60% i 0%...klidně zrušme české zemědělství pak si koupíme 5 let starou rybu posolíme posypovou solí a k ní si dáme něco tzn bezlepkového
Avatar - Dylan McKay
3. 5. 2012 20:30
Re: seno a vidle zase na Prahu?
:yes:
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 08:19
Re: seno a vidle zase na Prahu?
mě se strašně líbí jak toto odvětví neustále řve, že chcípne. Jeden rok na sucho, druhý rok zase na mokro, třetí na přebytek brambor, čtvrtý nedostatek brambor. Přitom na silnicích potkávám ty nejmodernější stroje a ti co řvou stále nechcípli...

Ono řvát se holt vyplácí...
Dělám ve výrobní exportní firmě a když posílil dolar a euro vůči koruně + poklesla poptávka díky ek. krizi, tak byly na výběr dvě věci:
1) řvát, brečet a chcít dotace či podporu, protože soudruzi v číně jí mají taky!
2) zamyslet se jak být ještě víc efektivní a přežít

Nojo, holt někdo volí 1) a vyráží se slámou do ulic a někdo je blbej a maká na 2)
3. 5. 2012 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 5. 2012 08:10
Re: seno a vidle zase na Prahu?
Neviem ako u vas, ale nasa cervena nafta obsahuje farbivo, ktore sa da testom zistit. Farbivo ostava nalepene v nadrzi aj po opakovanom tankovani obycajnej nafty a v pripade jeho zistenia je tam tusim basa natvrdo minimalne rok, kedze sa to povazuje za danovy unik.
3. 5. 2012 20:34
Re: seno a vidle zase na Prahu?
Dotace jsou dobré jen pro předhánění se v EU, který stát dá víc a poskytne tak svým zemědělcům lepší pozici pro export. Neskutečně to křiví trh. Klidně ať si zvednou ceny, to člověk pochopí, ale dnes je spíš drží pod krkem trh (tedy velkoodběratelé) než konzument.

To jen tak všeobecně. Co se nafty týče, nemám s tím problém. Je to slušná byrokracie a zase tolik prostoru tam není.
3. 5. 2012 20:54
Re: seno a vidle zase na Prahu?
je to tak než se z pšenice stane chleba projde od zemědělce přes mlýn pekárnu ale taky přes nespočet překupníků kteří zboží vidí jen na faktuře a ve skutečnosti neví jak vypadá..a to co unie dokázala z eko zemědělství je podvod všech podvodu...je tady názor na zemědělce že jediné co dělají je že pokosí 2 krát za rok louku a mají dotací jak sraček...mužů říct že je to tak výsledek není žádný a mají i 10krát víc než zemědělec který poctivě zoře pole za seje a sklidí...máme cca 250 hektaru orné půdy dá se z toho vyžít sice na nové stroje je jen když se dostane uvěr ale nedalecí zemědělci sotva 100 hektaru nové stroje auta baráky dovolené po celém světě a to jen že celý rok mulčuje louky a nemá žádný produkt ten pak má nafty nazbyt a takovým unie ještě cpe peníze ze všech stran
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 08:31
Re: seno a vidle zase na Prahu?
nakrásně to vidíte sami, máte přece agrární komoru v čele s Velebou, aneb šiřitelem poplašných zpráv. Proč si nejprve nezametete před tímto prahem? Nikdy sem neslyšel na toto téma stížnosti od a. komory... ;-)
Avatar - Lucaslegend
3. 5. 2012 16:02
Sedte doma..
No jasne sedte doma a budte radi ako to vsetko je ;) ty co ste nespokojny mozte kvakat pri pive vvkrcme ;)
Takto sa ale nic nezmeni a bude to len horsie....demonstracie maju byt predsa o tom aby sa dalo riadne nahlas najavo ze je nieco zle...a nie potichu demonstrovat na vyhradenom mieste kde si vas nikto ani nevsimne...ist pred parlament?? No neviem kolko poslancov sa zdrzuje v parlamente ;) bohuzial pokojne demonstracie nic uz asi nezmenia...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - FISHkaa
3. 5. 2012 16:13
Re: Sedte doma..
každé čtyři roky je možno svobodně přijít k volbám a vyjádřit tak svůj názor. Já volil pravici a souhlasím s reformama. Nechci totiž aby to co Lojza s vidlema prožere na dotacích platili mé děti! :-)
Avatar - m.z.
3. 5. 2012 18:34
Re: Sedte doma..
To zneužívání nená až tak jednoduché a rozhodně se nemůže ani jednat i nějak významné číslo.
Zelená nafta se vykazuje na každou operaci a výměru pozemku a to musí sedět.
Je to docela nepříjemná záležitost, když se neustále krátí dotace a teď i ta nafta, zemědělci si určitě takhle fungování v unii, nepředstavovali.
3. 5. 2012 21:02
Re: Sedte doma..
konečně někdo kdo o tom něco ví...ta 1,6 miliardy naprosto směšná částka oproti tomu co se taky zpronevěří peněz nesmyslnými tendry atd však stačí se podívat na stavbu dálnic kolik tam uplave miliard...
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 23:48
Re: Sedte doma..
Pravda... Vždy mě fascinuje, že se tady lamentuje nad 1,6 mld, ale že se postavila D47 a tolik stál jeden kilometr, dálnice vede téměř rovným terénem a není měsíc, co by se na ní nenašla nějaká chyba, to už nikomu jako moc peněz nepříjde.
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 06:03
Re: Sedte doma..
mediální masáž ti neumožní si najít fakta? Díval ses na strukturu stavby? Mosty, náročné terénní úpravy? Jo ad chyby - víš co znamená reklamace? :-!
3. 5. 2012 19:01
Re: Sedte doma..
Taky jsem volil pravici, ale proto, že slibovala, že nebude zvedat daně..... 8-s :-! :-!
Avatar - Dylan McKay
3. 5. 2012 20:15
Re: Sedte doma..
Taky jsem volil, ale nechápu kde se teď vzala nějaká strana LIDEM?
3. 5. 2012 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
3. 5. 2012 20:14
Re: Sedte doma..
Chtěl bych tě domů. Dal bych si tě do vitríny a ukazoval sousedům.

Tvoje děti nebudou platit za zemědělce, ale za tunely a odklony kmotrů ODS...
3. 5. 2012 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 5. 2012 21:56
Re: Sedte doma..
ten, kdo si myslí, že změnou vlády se zlepší jeho osobní postavení, je neskutečný naivka.
Proč mám, k...a pořád někoho dotovat, vždy je to na úkor jiných. Zemědělci pořád naříkají na nízké dotace atd., ono dnes už nestačí jen makat, ale je třeba taky používat hlavu.
4. 5. 2012 14:24
Re: Sedte doma..
To víš, že to bude tvrdit. Podobně trapáckejch výkřiků je plná každá internetová diskuze. Fascinuje mně to tvrzení a zlodějích z ODS a svatejch ČSSD a komunistech.....stačí si připomenout křišťálově čistýho Standu Grosse, díky kauze MUS ve Švýcarsku už asi víme, jak si pomohl sociálně demokratický předseda k nynějšímu stomilionovému majetku....a onen třicetiletý klaun (abychom zůstakli u automobilismu), co ho odvedli v klepetech snad přímo z ŘSD, jak pronajímal parkovišťátka a měl v trezorku lecos zajímavého, ten byl z jaké partaje? Z ODS? Ani náhodu, kdyby to náhodou nikdo nevěděl - byl to mladý a perspektivní sociální demokrat. A co soudruzi sociální demokrati v Praze - Březina a spol.. Blanka je dílo jejich a Bémovo.....a nebo soudtŕuh sociálně demokratický ředitel největší nemocnice ve střední Evropě a v Motole v Praze - kolik miliard přihrál Metrostavu tím, že si jako pražský zastupitel prosadil, aby metro vedlo až k nemocnici, ačkoliv to obnáší o několik miliard víc za nesmyslně prodlouženou trasu.....

Lidi jako DylanMcKay bych šupem odstěhoval do KLDR, pro ty i Kuby byla škoda, tam je aspoň většinu času hezky a při vší bídě a nedostatcích tam aspoň lidi nechcípaj hlady.....

Ne že by ODS vyla křišťálově čistá, lumpů je tam taky dost, stejně jako u dnešních komančů, zelených a jim podobných. A není bez zajímavosti, že ve velkém množství velkých prasáren jsou oni tak řišťálově čistí a féroví chlapci a děvčata z ČSSD namočeni s - oněmi prosťáčky tak neustále kritizovanými ODSáky.....nakonec, loni v Praze se ukázalo, že ne všichni ODSáci jsou gauneři a Svobodův geniální tah demaskoval přede všemi (kdo to ovšem chtějí vidět...), jak to ve skutečnosti je.
4. 5. 2012 08:14
Re: Sedte doma..
Pravica, lavica...vsetko jedna verbez.
Snad si nemyslis, ze politici ti chcu dobre; ci to je rozpravka FISHkaa v risi divov? >:D
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 08:28
Re: Sedte doma..
>:D FISHkaa je realista na pohádky už nevěří :-! >:D
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 19:48
Re: Sedte doma..
To chceš moc, my jsme jen ovce a držíme hubu a krok.
Avatar - Dylan McKay
3. 5. 2012 20:12
Stop vládě!
Škrtat, škrtat, a přitom nic nebudovat, nerozvíjet, zdražovat.

Dnes jsem slyšel, že mají České dráhy po letech zisk- díky prodeji majetku a propouštění. Probůh co je to za zisk?

Ať už jde ta mizerná vláda k čertu, a ten zlomek sobců co jim tleská taky!

Zemědělci, fandím vám! :yes:
Rozbalit vlákno
8
3. 5. 2012 21:18
Re: Stop vládě!
ušetří možná miliardu ale o kolik přijdou ve výsledku to bude asi víc....takové názory vyžírky atd to si můžou nechat na sebe ti co mají 50 tisíc čistého a ani se nehnou někdo maká od rána do rána a nemá ani polovinu ať si to někdo zkusí pořádně makat...neříkám že je takový každý to určitě ne ale je i slušný a neslušný zemědělec a to by se mělo rozdělovat
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 06:11
Re: Stop vládě!
počkáme si na ty tvé rudooranžové, co udělají jo? ;-) Počkej tipnu si:
Zvedneme korporátní daně, zvýšíme daně zlým zlým bohatým lidem, protože jsou to buržousti co si na to tvrdě vydělali, ale to nás pracující, závistivý lid, nezajímá, že? Přece se o nás stát musí postarat, tak to bylo před 89 a chceme to zpět!

A zlýzlý komerční firmy prostě zvednou kotvy a přesunou se za menším zdaněním, lidi budou propuštěni... Co pak na to KSČSSD? Bude dělat jakoby nic...

Jinými slovy, šetřit se musí a když se šetří tak je to vždycky nepříjemné. Místo toho aby jste tady brečeli, tak je třeba něco dělat, tím myslím pro sebe a rodiny. Rozhodně ne prudit a protestovat!

Proč se neptáte, kde jsou detailní daňová přiznání pro občany s majetkem nad 10M - transparentní řešení černých příjmů z úplatků či nelegální činnosti + zavedení 90% daně na neobhájený majetek. Co na to Vaše slavná levice? Taky mlčí co? Jestli náhodou i ona nekrade

Ad zelená nafta: Snad si nemyslíte, že tu někdo uvěří tvrzení jak těžké je krást si jí pro osobní potřebu >:D :
a) je tu dost dlouho na to aby jste si našli kličky v přiznáná
b) kdo to nedělá, je trubka ;-) :-)
Avatar - Dylan McKay
4. 5. 2012 07:18
Re: Stop vládě!
Kdyby se lépe hospodařilo a hlavně nekradlo, nemusela se obyčejným lidem snižovat životní úroveň. Škrty které předvádí tahle podivně poskládaná vláda nejsou reformy, ale totální likvidace ekonomiky.

Udělej si cestu po republice, pozoruj a poslouchej...
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 07:23
Re: Stop vládě!
kdyby se od začátku i tolik nerozdávalo. Dramatický pokles ekonomiky díky celosvětové krizi snížil státní příjmy, co jiného by si ty dělal pro zachování definovaného deficitu rozpočtu?

Ano, už od dob starého Říma jsou vovčané za chléb a hry. Když se jim jednoho nedostává, tak automaticky bečí ;-) Je mi jasné, že šetření se nelíbí nikomu, ale jiná cesta nevede (odečteme-li ty populistické) ;-\
Avatar - Dylan McKay
4. 5. 2012 07:38
Re: Stop vládě!
Krizi prohlubuje zvýšení daní. Nebo snad chceš říct, že smyslem úspor je vše nesmyslně zdražit?
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 07:42
Re: Stop vládě!
nesmyslně zdražit? Co se nesmyslně zdražilo prosím? Podívej se na inflaci a uvidíš, že to není tak strašné :-) Energie do toho nepočítej, nejsou ovlivnitelné naší zemičkou :-!

Když ti v domácnosti nevychází rozpočet, tak co uděláš?
Normální je šetřit, popřípadě navýšit příjmy,
Nenormální je zadlužit se, frčet a užívat si na dluh a pak vyhlásit osobní bankrot.

Ano co je v tomto případě normální a nenormální je můj čistě subjektivní názor >:D
4. 5. 2012 14:32
Re: Stop vládě!
S kryptobolševickým zakomplexovancem, kterej skřípe zuby závistí se rozumně nedomluvíš. Bohužel, i tady v týhle duskuzi vidíš, že polovina lidí uvažuje stejně nebo podobně. Je mi líto, že jsem už k tomu taky dospěl, ale Češi jsou z velké části závistiví, vypočítaví zlodějíčci, kteří než aby přemýšleli, jak si pomoct sami, tak přemejšlej, kde k čemu přijít zadarmo a bezpracně a jak připravit o něco toho, kdo si sám pomohl. Podnikatel je zloděj, *, vyžírka, podplácí, má se jako prase v žitě.....

Zejména v poslední době je mi z toho zle, za těch dvacet let se nic nezměnilo. Stále stejný ksichty, pořád stejnejn ksindl. Všem těm, co tak pořád ječej, jak chcípaj hlady, bych přál, aby to tak opravdu bylo....pak bych je rád slyšel.
Avatar - Dylan McKay
4. 5. 2012 15:42
Re: Stop vládě!
Hele, brzdi s výrokama. Nikde nepíšu komu fandím, za toho zakomplexovanýho bolševika bych ti hned jednu vrazil. Podnikám, žiju si zatím dobře, ale vidím jak jde všechno do haj.zlu.

Nejbohatší neplatí daně- tedy rozhodně ne tady, nejchudší taky ne. Táhne to střední vrstva a ta znatelně chudne.
Nedivím se těm 80% lidí kterým vadí vláda lotrů, kde se vyměnila už polovina ministrů i kvůli podezření z korupce. Vláda která týden co týden řeší svoji existenci. Patřím mezi tu drtivou většinu.

Naopak tvé sobecké výroky rádoby pravičáka jsou směšné. Prober se.

V jednom se shodneme- 20 let ty samé ksichty.
3. 5. 2012 20:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
3. 5. 2012 20:52
Re: stupidní anketa
S myšlenkou spotřební daně souhlasím, tedy uměle zvýšit cenu a tím snížit spotřebu produktu, který škodí společnosti nebo životnímu prostředí, popřípadě jde o vyčerpatelný přírodní zdroj. A získané finance by měly jít na odstranění škod, obnovu přírody atp. Snažíš se tak regulovat vliv trhu na životní prostředí a zdraví lidí.

Otázka je, jestli to tak v praxi funguje.
3. 5. 2012 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 5. 2012 21:06
Re: stupidní anketa
Řekl jsem, že souhlasím s myšlenkou. Třeba v případě vína mi to přijde nesmyslné. Není mi jasné, který veřejný zájem se tím chrání. U piva to bude stejné. To je jen můj odhad, nemám o těhle odvětvích přehled.
3. 5. 2012 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 5. 2012 23:31
Re: stupidní anketa
Zneužít se dá vše. Účinnost spotřebních daní je kapitola sama pro sebe. Třeba krabička cigaret za tisícovku určitě spotřebu moderovat bude, ale v tu chvíli to hraničí s prohibicí a všichni víme, kam to vede. Takže spotřební daň má spíš financovat nápravu škod než sama provádět moderaci spotřeby. Jak jsem napsal, myšlenka je to dobrá. Ale ta praxe...
4. 5. 2012 08:26
Re: stupidní anketa
Elasticita dopytu funguje len do istej miery ako napr. suchy zips.
Ten sa da pnut urcitou silou na hranu ale v istom momente popusti a lavinovo sa zacne uvolnovat. Tou lavinou je znizovanie spotreby.

Treba si uvedomit, kto vytvara najvacsiu spotrebu lihu,piva,cigariet, vina atd..
Nie, bezdaci, co ich vidno nonstop nasosanych ani notorici v krcmach to nie su.
Je to stredna vrstva, ktora v istom momente znizi spotrebu, kedze peniaze presunie na ine tovary, tym je dan kontraproduktivna.

Dan je kontraproduktivna uz v momente, aj ked sa jej vyber zdanlivo zvysi - realna nizsia spotreba sposobi, ze stat vyberie menej na DPH a nizsiu vyrobou likviduje vyrobcov na svojom uzemi.
4. 5. 2012 08:23
Re: stupidní anketa
Spotrebne dane nechrania verejny zaujem, preto nevies prist na to aky by mali chranit.
Iba naplnaju zivajucu statnu kasu.
U nas sa tiez uvazuje o opatovnom zvyseni dane z cigariet, liehu, piva a vina a to je vzdy len zufaly krok ako naplnit kasu s tym, ze magori (politici) ocakavaju, ze sa neznizi spotreba tejto komodity.
Len to zial funguje tak prve dva mesiace...

Naco je napr. spotrebna dan z paliv? chrani neobnovitelny zdroj energie?? ale kdeze.
Spotrebna dan z paliv bola povodne na obnovu ciest a stavbu cestnej siete, lenze teraz je to iba zdroj pre rozhadzovanie vrchnosti.
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 23:50
Re: stupidní anketa
Divil by ses. U piva to moc nefunguje, ale mnoho lidí přestalo kouřit proto, že jim to enormně lezlo do peněz.
3. 5. 2012 21:52
Parciální zájem
klasické - košile bližší, než kabát.... tentokrát je to "zelená nafta" a daň na víno... Kdy už lidem v tomhle státě dojde, že je třeba začít u sebe a pak vymést ten svinčík "nahoře". Nejdřív by bylo dobré neočůrávat a nechytračit(slušně řečeno) daňovou správu. Vzápětí by bylo dobré zavést lovce lebek na finančáku. A současně vyházet všechny ty "experty", kteří se v politice válí u koryt už dvacet let a jejichž zájmem není vůbec prospěch téhle země, ale prospěch vlastní. Všichni tam svorně hrají divadlo - naoko se tváří, že jdou proti sobě, ale jinak drží při sobě, jako smečka hyen....
Chtělo by to pár let nějakou "osvícenou diktaturu". Bez parlametntu, senátu, ústavního soudu, kde si akorát soudci odsouhlasí, že jsou bozi.... Jenže to tady zkrátka neprojde.... Takže vzhůru do deficitů a zdanění zdaňovaného zdaňování Zdar...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - FISHkaa
4. 5. 2012 08:35
Re: Parciální zájem
škoda, že před lety se nepodařilo prosadit zákon o daňových přiznáních osob s majetkem nad 10M + 90% daň z majetku, jehož příjem nedokáži vysvětlit. Tak běžný zákon v západních krajinách. Ne že by to korupci vymýtilo, ale rozhodně by jí to dost znesnadnilo...