Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
chadza
Opravdu nejhezčí auto v segmentu C, co se týče techniky taky určitě nezaostává za konkurencí, myslím že mezi prémií to bude hodně silný hráč, popravdě vždycky jsem měl slabost pro audi ale tohle to je prostě 10x hezčí jak zvenku tak zevnitř >:D Jsem zvědavej na cenu ale počítám že to bude podobně jako u audi a bmw ...
Je tu ještě jedno auto, které se zde většina bojí prezentovat případně bude opovrhovat jeho zařazením k prémiové sekci C. Stejně tak designově atraktivní (po oznámení nového A nalezla dle mého subjektivního úsudku prvního designového konkurenta) a stejně tak technicky a motoricky na úrovni (motorová paleta jakoby typem motorů a výkonovým naladěním MB z oka vypadla). A dle dvouletých referencí konečně není takový šrot, jako předchůdci: Alfa Romeo Giulietta.
Škrt
Musím říct, že zvenku opravdu úžasné. To auto vypadá krásně. Ale když se podívám dovnitř... ;-\ MB prostě interiery neumí a právě kvůli tomu přisuzuju pomyslnou korunku, co by králi tohoto segmentu, BMW 1 :-)
Jinak před tohle "áčko" se z mého pohledu dostává jak Audi, tak i Volvo. Já těm meďákům prostě nemůžu přijít na chuť :-!
Jinak před tohle "áčko" se z mého pohledu dostává jak Audi, tak i Volvo. Já těm meďákům prostě nemůžu přijít na chuť :-!
GTI
Mistrovskej kousek. Originální karoserie, vrcholný styl třídy. Společně s AUDI a BMW Mercedes opět ukazuje, že prémiový segment je tu od toho, aby ho ti movitější sedlali, a ti ostatní... slintali.
Co vytěžit z obrázků, no především to, že kabiny aut (konfrontuj spřízněnou A3) budou jednoduché, přehledné, s akcentem na sportovní markanty a na dokonalé materiály. Evropský třídní lowend na tohle přijde až za sedm let, takže nehrozí, že bys snad měl v mainstreamu (v nadcházejícím mainstreamu) jakkoli tápat. Je tu A, A3, 1, a V50, pak GOLF (7.) a.... vlastně nikdo... Jen to vědět...
A A-Klasse? To je třídní estetické absolutno, vrchol stylu, vrchol krásy - [odkaz] Dravčí postoj se zářícím démantem na koruně...
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Co vytěžit z obrázků, no především to, že kabiny aut (konfrontuj spřízněnou A3) budou jednoduché, přehledné, s akcentem na sportovní markanty a na dokonalé materiály. Evropský třídní lowend na tohle přijde až za sedm let, takže nehrozí, že bys snad měl v mainstreamu (v nadcházejícím mainstreamu) jakkoli tápat. Je tu A, A3, 1, a V50, pak GOLF (7.) a.... vlastně nikdo... Jen to vědět...
A A-Klasse? To je třídní estetické absolutno, vrchol stylu, vrchol krásy - [odkaz] Dravčí postoj se zářícím démantem na koruně...
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Kurňa konečně napíšeš cosik tak že by se pod to aji dalo podškarbnut. A pak tam zas nerveš teho golfa kerý k týmto auťakům nepatří. Ach jo. ;-\
Přesně tak to od podzimu bude. A můžeme se sázet, jakou bude mít Golf kabinu :-) Myslíš že nějakou takovou? - [odkaz] >:D ;-)
Neřeším tady kabinu, Golf byl mainstream, je mainstream a bude mainstream. Tady se píše o prémii.
Souhlas, jen jemnou korekci - Golf je supermainstream. Já golfa zmínit musel, aby bylo zřejmé, jak dobrá je prémie, a že tedy pod ní je (bude) GOLF sedmý zvaný svatý (nyní předbíhám... ;-) a dál už v podstatě nebude v karosářské verzi hatchback nic...
Jinak ano, horní Mercedes je doslovné silniční kouzlo.
Jinak ano, horní Mercedes je doslovné silniční kouzlo.
Neblázni, slovo "super" se ke Golfu nehodí ;-) Velmi dobrý mainstream, to ano... Btw Ačko je parádní kus auta v nižší střední, ve verzi A200 "Super" :yes: >:D
Velmi dobrý mainstream :-) Dobře to píšeš, no já užil zkratku, skloňovanou jak v odborné tak v laické veřejnosti, tedy - SUPERMAINSTREAM. Obdobně existuje subprémie, ale to jistě znáš :yes:
Jo v tom dvoulitru je to prostě třídní "Áčko" silnic.
Jo v tom dvoulitru je to prostě třídní "Áčko" silnic.
A200 je sice 1.6 turbo na 155k, ale to je fuk ;-) Btw slovo "super" má trošku pejorativní nádech, proto píšu "velmi dobrý"... Víš sám moc dobře, že Golf je sice velmi dobrý, ale taky má své mouchy ;-)
Jedno to není, nahoře je model na dvoulitru a 210 koních, to bude optimum. Myslel jsem, že cílíš právě na tuhle motorizaci.
Jo, jo, je hodně dobrý... :-)
Jo, jo, je hodně dobrý... :-)
No... zrovna tahle kabina se nějak prémiově nepovedla. Ty tři vrtule uprostřed jsou jako pěst na oko a nádor s displejem není o moc hezčí. Jinak je Áčko na pohled fajn...
A cos jako uvnitř čekal, mini-eS? Vždyť je to dokonalé.
Nečekal jsem tam paskvil... Ale pro tebe je samozřejmě dokonalé vše, co je dostatečně drahé, okázalé...
Paskvil... okázalé... propadni se dokonalou garážovou hanbou :-!
A proč by se někdo (kdokoliv) měl proboha stydět za vlastní názor?
>:D
Myslíš to vážně?
Myslíš to vážně?
Ano, zcela vážně. Pokud nepočítáme extrémistické názory směřující proti jiným lidem (fašismus, komunismus, rasismus...), nechápu proč by na vlastním názoru mělo být něco ke stydění se.
To neznamená, že s tím názorem souhlasím, ale naprosto jej respektuji a zejména respektuji právo každého takový názor zastávat a vyjádřit. To je to co ty nebo GTI nikdy nepochopíte.
Co je proboha špatného na tom myslet si, že palubní deska v nějakém (jakémkoliv) autě je paskvil? Nebo je to snad špatné jen proto, že to auto má zrovna náhodou na kapotě znak, který tak obdivuješ?
To neznamená, že s tím názorem souhlasím, ale naprosto jej respektuji a zejména respektuji právo každého takový názor zastávat a vyjádřit. To je to co ty nebo GTI nikdy nepochopíte.
Co je proboha špatného na tom myslet si, že palubní deska v nějakém (jakémkoliv) autě je paskvil? Nebo je to snad špatné jen proto, že to auto má zrovna náhodou na kapotě znak, který tak obdivuješ?
Když je člověk blbej jak pučtok, tak by se z principu za své názory stydět měl. Bohužel, blbovi to nikdy nedojde. ;-)
aha takže člověk je blb jen proto že se mu nelíbí kokpit mercedesu...a nebo nedejbože si nemyslí že VW vyrábí nejlepší a nejdokonalejší auta na světě....? to je dobré...nezasekl ses někde v období po roce 1948...? ;-)
Cela palubovka mi tam paradne sedne.
Ty vrtule jsou odkazem na stare MB ze sedmdesatych let.
Ale obrazovka to cele skutecne hyzdi, s timhle ma hromada designerskych es problemy (Audi a jejich vyjizdeci hranata budka nad krasnymi liniemi v A6 napriklad...).
A jezto jsem si jeste nezabycharil:
Bral bych ho s temi sportovnimi doubarevnymi sedadly, sklenenou strechou, karbonem na palubovce a BEZ obrazovky.
Ty vrtule jsou odkazem na stare MB ze sedmdesatych let.
Ale obrazovka to cele skutecne hyzdi, s timhle ma hromada designerskych es problemy (Audi a jejich vyjizdeci hranata budka nad krasnymi liniemi v A6 napriklad...).
A jezto jsem si jeste nezabycharil:
Bral bych ho s temi sportovnimi doubarevnymi sedadly, sklenenou strechou, karbonem na palubovce a BEZ obrazovky.
chýba ti tam Lexus CT, malé Infiniti (snáď bude), AF Giulietta....
Nechybí mi tam nic, loydle. Nic.
Chybí ti toho dost a dost, jak v textech, tak v hlavě... Kolega loydl má pravdu, oba zmiňovaní Japonci a Italové (ještě Lancia) do té prémie jednoznačně a jaksi samozřejmě patří, zatímco VW by do ní tak moc rád nakoukl a prstíček strčil (teď nemyslím Golfa) - a ono to nejde a nejde a nejde...
Žádná prémie. Na to zapomeň, ale evidentně se to zde pořád snažíš protlačovat, aniž bys k tomu měl pádné ARGUMENTY.
Ani Alfa, ani Lancia nevyrábí nic prémiového. Postrádají jaksi znaky prémiovosti (velký sedan, osmiválce, samostatné modely). Přebouchané a kůží obšité standardní modely nikdky prémii z ničeho neudělají. ;-)
Ani Alfa, ani Lancia nevyrábí nic prémiového. Postrádají jaksi znaky prémiovosti (velký sedan, osmiválce, samostatné modely). Přebouchané a kůží obšité standardní modely nikdky prémii z ničeho neudělají. ;-)
V dnešní době už ani osmiválec, ani velký sedan nejsou nutnými podmínkami pro zařazení do prémie, doba už se posunula jinam. To by pak v prémii nemohlo být ani takové MINI, které do ní přece taky jednoznačně patří. Land Rover taky nemá v nabídce sedan a přesto to prémie je. A Volvo už taky nenabízí motor V8, vyřadíš ho proto z prémiové společnosti? Určitě ne.
A mimochodem, Lancia velký sedan má, byť ho v Evropě nabízí "jen" se šestiválci.
Prémie potřebuje tradici, historii, odpovídající služby zákazníkům, špičkové technologie, špičkový design, odpovídající zpracování a kvalitu a za to vše si může dovolit požadovat vyšší ceny než mainstream. To přesně odpovídá tomu, co Alfa a Lancia (a Volvo) mají a nabízejí.
U Lexusu a Infiniti je pravda kratší historie, ale zase to vynahrazují jiná hlediska, třeba ty služby zákazníkům (kde mají naopak co dohánět Italové).
A mimochodem, Lancia velký sedan má, byť ho v Evropě nabízí "jen" se šestiválci.
Prémie potřebuje tradici, historii, odpovídající služby zákazníkům, špičkové technologie, špičkový design, odpovídající zpracování a kvalitu a za to vše si může dovolit požadovat vyšší ceny než mainstream. To přesně odpovídá tomu, co Alfa a Lancia (a Volvo) mají a nabízejí.
U Lexusu a Infiniti je pravda kratší historie, ale zase to vynahrazují jiná hlediska, třeba ty služby zákazníkům (kde mají naopak co dohánět Italové).
Ale houby, tuto novou definici prémie jsi si právě vymyslel. To bych za prémii mohl označit i korejce.
Mini opravdu žádná prémie není. Žádné "jednoznačně patří", jde pouze o produkt prémiové automobilky, který je založený na reminiscenci lowendu. ;-)
Stejně jako Pahaeton neudělá z VW prémiového výrobce, tak ani BMW neudělá z Miniho prémiový model.
A stejně tak Volvo není pravá prémie, ale subprémie, právě jako možná i ta Alfa. Lancie, to je prakticky mrtvá značka, která by si na prémii chtěla možná tak hrát, ale nemá na to.
U Lexusu a Infiniti, tam bych o tom ani nepochyboval, to prémie je.
Mini opravdu žádná prémie není. Žádné "jednoznačně patří", jde pouze o produkt prémiové automobilky, který je založený na reminiscenci lowendu. ;-)
Stejně jako Pahaeton neudělá z VW prémiového výrobce, tak ani BMW neudělá z Miniho prémiový model.
A stejně tak Volvo není pravá prémie, ale subprémie, právě jako možná i ta Alfa. Lancie, to je prakticky mrtvá značka, která by si na prémii chtěla možná tak hrát, ale nemá na to.
U Lexusu a Infiniti, tam bych o tom ani nepochyboval, to prémie je.
Tak pokud neřadíš do prémie Volvo a Mini, pak chápu, že tak nevnímáš ani Alfu a Lancii. Pro mě všechny tyhle značky prémiové jsou (a Lexus a Infiniti ovšem taky, plus ještě Lincoln a Cadillac).
Prémii nelze postavit na těch argumentech, které zde používáš ty.
Jak jsem psal. Mini býval odjakživa levnej střep. Pak to vzalo pod křídla BMW, značku ovšem zachovalo a udělalo nový model s perfektní technikou. To ovšem neznamená, že automaticky začali vyrábět prémii. Fakt ne.
Jak jsem psal. Mini býval odjakživa levnej střep. Pak to vzalo pod křídla BMW, značku ovšem zachovalo a udělalo nový model s perfektní technikou. To ovšem neznamená, že automaticky začali vyrábět prémii. Fakt ne.
A co podle tebe MINI do té prémie chybí? Technika? Design? Historie? Vysoké ceny? Všechno tu je... Ostatně původní Austin / Morris Mini začínal jako levné autíčko, ale na konci svého "života" to už byl poměrně drahý stylový vozík.
[odkaz]
[odkaz]
A co chybí VW do prémiového výrobce? Phaetona dělá, dvanáctiválce, osmiválce, vysoký ceny, technika, historie...
Pokud odpovíš kladně na tuto otázku, potom i já označím Mini za prémii. ;-)
Pokud odpovíš kladně na tuto otázku, potom i já označím Mini za prémii. ;-)
U VW ovšem tvoří tyhle prémiové produkty tak 5% výroby (podobně jako třeba DS u Citroënu), u MINI 100%...
Na Polu, Golfu a spol. nic prémiového není.
Historie je u VW spíš přítěž, nikdy před Phaetonem prémiová auta nedělal, zatímco Alfa, Lancia nebo třeba i ten Lexus nikdy nedělaly nic jiného. U MINI pravda proběhla jakási transformace, stejně jako třeba u Audi, které před 30 lety taky nemělo s prémií nic společného a teď do ní patří.
Na Polu, Golfu a spol. nic prémiového není.
Historie je u VW spíš přítěž, nikdy před Phaetonem prémiová auta nedělal, zatímco Alfa, Lancia nebo třeba i ten Lexus nikdy nedělaly nic jiného. U MINI pravda proběhla jakási transformace, stejně jako třeba u Audi, které před 30 lety taky nemělo s prémií nic společného a teď do ní patří.
Nevykládej mi, že Minimu stačilo převzetí BMW, aby ze dne na den začal vyrábět prémiové auta. Tomu se můžu jen smát. >:D
Ale kličkuješ dobře. >:D :yes:
Ale kličkuješ dobře. >:D :yes:
Řekl bych, že převzetí Roveru ze strany BMW v tom hrálo jen menší roli.
Původní Mini se stalo stylovým vozítkem spíš jaksi během času a tím, jak se těžiště zájmu a nabídky přesunulo od levných verzí k těm nej - nakonec už se dělal jen Cooper s koženým interérem.
Prostě kdo v 80. letech chtěl levné malé auto, koupil spíš Fiestu (Uno, 205...), protože byla modernější, prostornější atd. Kdo chtěl Mini, volil ho kvůli stylu, designu, možná jízdním vlastnostem - a takový kupec už si rád (za) něco navíc připlatí.
BMW ten trend dobře vystihlo a jejich nové MINI už je čistě styl + sport, nic levného - zkrátka prémie. ;-) A mimochodem podle mého soudu taky velmi povedené auto.
Původní Mini se stalo stylovým vozítkem spíš jaksi během času a tím, jak se těžiště zájmu a nabídky přesunulo od levných verzí k těm nej - nakonec už se dělal jen Cooper s koženým interérem.
Prostě kdo v 80. letech chtěl levné malé auto, koupil spíš Fiestu (Uno, 205...), protože byla modernější, prostornější atd. Kdo chtěl Mini, volil ho kvůli stylu, designu, možná jízdním vlastnostem - a takový kupec už si rád (za) něco navíc připlatí.
BMW ten trend dobře vystihlo a jejich nové MINI už je čistě styl + sport, nic levného - zkrátka prémie. ;-) A mimochodem podle mého soudu taky velmi povedené auto.
to samé co chybí do prémiového výrobce toyotě...to že vyrábí obyčejná nadprůměrná auta pro masy...to je přesně opak definice prémie... ;-) a také to že ve svém koncernu tu prémii mají...toyota to chápe a ani nemá ambice se tam cpít...od toho tam má někoho jiného(Lexus) zatímco VW k tomu má Audi a stejnak utrácí obrovské peníze za auto jako je Phaeton...trochu nelogické...jeho modelová řada odjakživa končila Passatem...možná by nebylo od věci vytvořit subpremiovou vyšší střední...jako to má například...já vim bude to mizerný příklad...renault latitude...trochu mě mrzí že dnes zákazníci pokud chtěj velký sedan musí k prémii...velké sedany jako opel omega/senator, ford scorpio/granada, renault safrane či citroen XM už jsou dávno minulostí...neříkám nic...dotyčné automobilky si to dílem pohnojily samy: tragickou spolehlivostí(XM, Omega), hrozným designem(2. generace fordu scorpio), slabou technikou a vysokou cenou
Neboj, on to GTI ví (teda doufám, že jeho neznalost nezasahuje až TAK daleko). Tohle je prostě jeho oblíbené "selektivní zapomínání" užívané jako provokace.
fOE
1) dlouhy predni previs, alespon z nekterych fotografii mam ten dojem
2) vydechy klimatizace jsou jako z cirkusu. Od toppra tu mame klasickou onanii nad MB a posklebovani se "zastaralemu" interieru BMW anebo nudnemu interieru Audi ALE pro me je diky teto kreaci MB interierem az za audi a daleko za BMW. Navigace ala Up nic moc dojem jen dotvari.
3) motorizace jsou zatim zakladni, uvidime s cim prijde MB pozdeji (bohuzel zatim nevidim konkurenta 135i ikdyz pujde o okrajovy model).
Pokud jde o pohled z venci tak tento MB radim pred BMW i Audi, uvnitr je to ale presne naopak. Zatim bohuzel na dokonalou premiorvou nizsi stredni stale cekame...
... snad 2er.
2) vydechy klimatizace jsou jako z cirkusu. Od toppra tu mame klasickou onanii nad MB a posklebovani se "zastaralemu" interieru BMW anebo nudnemu interieru Audi ALE pro me je diky teto kreaci MB interierem az za audi a daleko za BMW. Navigace ala Up nic moc dojem jen dotvari.
3) motorizace jsou zatim zakladni, uvidime s cim prijde MB pozdeji (bohuzel zatim nevidim konkurenta 135i ikdyz pujde o okrajovy model).
Pokud jde o pohled z venci tak tento MB radim pred BMW i Audi, uvnitr je to ale presne naopak. Zatim bohuzel na dokonalou premiorvou nizsi stredni stale cekame...
... snad 2er.
Ghostyx
Bravurne zvladnuty jak exterier, tak interier, proste parada :yes: naprostej kontrast s opravdu nepovedenym "faceliftem" BMW1 :no: a o nejake male Audi-ne tady pri srovnani s timhle A-ckem ani nema cenu mluvit... :-)
Emel
Na první pohled je to pěkná džungle - dvakrát jiný motor se stejným označením, dvakrát stejný motor s různým :-).
Základ od Renaultu vypadá na původní 1.5dCi...
Základ od Renaultu vypadá na původní 1.5dCi...
lamal
Bravo ... dlho ocakavana A classe nesklamala, od pociatku som si myslel, ze bude daleko pred nudnou a vazne sa tvariacou skatulkou A3 a, ze konecne da niekto po tom skaredom cumaku novej BMW 1 ... tak je to definitivne, interier si s 1tkou nema co vycitat ani jeden nie je to najkrajsie co si viem predstavit /lexus 200 vedie/, ale je to stale akceptovatelne ...
exterier je totalne prepracovany a spickovy, ten podivny buldocek so zadkom z pola /bmw 1/ dostal designovy vycvik ...
dalsie + je, ze 200vka je 2000ccm a nie ako u bmw vsetko tie blbe /no dobre nie su take spatne/ 1,6ky ... presne tak ako to ma byt 2x 1,6 v roznom vykone staci a dalej je tu miesto pre nieco lepsie a to je /v texte nezmienene, ze to je tiez turbo/ 2,0 Turbo ... vyborne /predsa len dychavycne vykony 1,6tiek vyhnanych na vysoke vykony sa nechytaju na objem nicim nenahradis a v mercedese to vedia a nesetria ako bmw :yes: /
u dieslov chyba 2.0 d... 1,8 je fajn, ale 2,2 uz bude asi dost tazka na predok, v tomto je riesenie od bmw lepsie mat tam 2,0 ...
ked zratame poslednu dobu mercedesu, ze ponuka najlepsie riadenie, bravurne vyladene podvozky je sa ozaj na co tesit... kral tejto mini priemiovej triedy je pravdepodobne isty /ak hviezda nieco nepokasle to sa este uvidi/
:yes:
exterier je totalne prepracovany a spickovy, ten podivny buldocek so zadkom z pola /bmw 1/ dostal designovy vycvik ...
dalsie + je, ze 200vka je 2000ccm a nie ako u bmw vsetko tie blbe /no dobre nie su take spatne/ 1,6ky ... presne tak ako to ma byt 2x 1,6 v roznom vykone staci a dalej je tu miesto pre nieco lepsie a to je /v texte nezmienene, ze to je tiez turbo/ 2,0 Turbo ... vyborne /predsa len dychavycne vykony 1,6tiek vyhnanych na vysoke vykony sa nechytaju na objem nicim nenahradis a v mercedese to vedia a nesetria ako bmw :yes: /
u dieslov chyba 2.0 d... 1,8 je fajn, ale 2,2 uz bude asi dost tazka na predok, v tomto je riesenie od bmw lepsie mat tam 2,0 ...
ked zratame poslednu dobu mercedesu, ze ponuka najlepsie riadenie, bravurne vyladene podvozky je sa ozaj na co tesit... kral tejto mini priemiovej triedy je pravdepodobne isty /ak hviezda nieco nepokasle to sa este uvidi/
:yes:
Trochu nechapu ten povzdech nad motorizacema u BMW, resp. pises to presne naopak a za kratsi konec taha MB.
200vka neni 2000ccm ale 1,6L jako 180tka jen naladena na vyssi vykon. Az 250 je 2L.
Pro srovnani je 1,6 v BMW pro 116 a 118i a pro 125i uz je tu 2L s 160kW. Takze srovnani vychazi cca takto:
MB A 180 = 1,6 (90kW) vs. BMW 116i = 1,6 (100kW)
MB A 200 = 1,6 (115kW) vs. BMW 118i = 1,6 (125kW)
MB A 250 = 2,0 (155kW) vs. BMW 125i = 2L (160kW)
Ad "kral", ano ten je jasny a nemuze to byt zadna predokolka ;-)
200vka neni 2000ccm ale 1,6L jako 180tka jen naladena na vyssi vykon. Az 250 je 2L.
Pro srovnani je 1,6 v BMW pro 116 a 118i a pro 125i uz je tu 2L s 160kW. Takze srovnani vychazi cca takto:
MB A 180 = 1,6 (90kW) vs. BMW 116i = 1,6 (100kW)
MB A 200 = 1,6 (115kW) vs. BMW 118i = 1,6 (125kW)
MB A 250 = 2,0 (155kW) vs. BMW 125i = 2L (160kW)
Ad "kral", ano ten je jasny a nemuze to byt zadna predokolka ;-)
To máš vcelku jedno, Mercedes se neprsí, nesnaží se o to, získat renomé nejsportovnější luxusní značky. Bohatě mu postačí že příští měsíc vymaže BMW 1 z prodejů, respektivě že si vezme minimálně 50% prodejů BMW. Což by mohlo být cca 10 000 kusů, možná až 20 000 kusů v Evropě.
Bravo Daimler Benz.
Bravo Daimler Benz.
tak na to si moc rad pockam jestli MB veme 10-20tis prodanych 1er ;-)
Nezapominejme ze kdyz sla 1er do prodeje zatracovalo ji 90% zdejsich pisalku a dnes je z toho 17. nejprodavanejsi auto v evrope vubec => proda se jich stejne jako fabii, cca 18tis v breznu takze na ten pokles o "minimalne 50%" jsem vazne moc zvedavej :-)
Nezapominejme ze kdyz sla 1er do prodeje zatracovalo ji 90% zdejsich pisalku a dnes je z toho 17. nejprodavanejsi auto v evrope vubec => proda se jich stejne jako fabii, cca 18tis v breznu takze na ten pokles o "minimalne 50%" jsem vazne moc zvedavej :-)
No proč asi Mercedes všechno změnil a Áčko už není autem pro důchodce? Na to teď mají Béčko, i když i tam je posun do mlada.
Ba ne, BMW 1 se musí bát - Mercedes má silné image a sposta lidí (i mladých) nemá zas až takovou potřebu každý den s autem sportovat.
A co se týče náhonu, 80% uživatelů BMW ani neví, že má zadní náhon ....... Takže těch stejných 80% by se asi kvůli přednímu náhonu neurazilo.
Samozřejmě, Áčko nepůjde po krku jen BMW 1, spousta lidí si ho pořídí místo dobře vybavených Golfů atd...
Ba ne, BMW 1 se musí bát - Mercedes má silné image a sposta lidí (i mladých) nemá zas až takovou potřebu každý den s autem sportovat.
A co se týče náhonu, 80% uživatelů BMW ani neví, že má zadní náhon ....... Takže těch stejných 80% by se asi kvůli přednímu náhonu neurazilo.
Samozřejmě, Áčko nepůjde po krku jen BMW 1, spousta lidí si ho pořídí místo dobře vybavených Golfů atd...
Ještě dodám, že Mercedes má rovnou 2 továrny na výrobu Áčka - rezervu mají a očekávání jsou velká - feedback od potenciálních zákazníků je dobrý, hodně dobrý.
Věřím, že se Mercedes A bude prodávat slušně, ale nikoliv že ubere zákazníky BMW. Nižší řady Bavoráku jsou pořád výrazně sportovně laděná auta, což třída A není (a snad ani nemá být). Tudíž bych to viděl spíš na problém pro Audi nebo Volvo, možná i pro část mainstreamu, ale hlavně na udržení stávajících zákazníků Mercedesu.
praveze je skor pravdepodobne, ze nove A bude ladene tak ako C co by bol logicky krok /amg i amg paket tiez/ a tym padom ako C bude mat tendencie kradnut bmw kapustu.. nova 1 je spatnejsia a nie je tazke si predstavit prechod zakaznika do sportovej a prepracovanej elegancie u MB + nova 1 je predsa o kus kultivovanejsia takze teoreticky blizsie ku MB
BTW ani tomu riadeniu ten zadny nahon nemusi pomoct pokial bude tupe umele a neprirodzene... C class vraj malo presvedcivejsie riadenie ako v niektorych konfig 3ky tak sa to este uvidi..
BTW ani tomu riadeniu ten zadny nahon nemusi pomoct pokial bude tupe umele a neprirodzene... C class vraj malo presvedcivejsie riadenie ako v niektorych konfig 3ky tak sa to este uvidi..
u BMW je obecne mene = vice, clovek si nesmi priplatit za aktivni rizeni a jiny nez M podvozek. Pak je vse jak ma byt. Jinak posun k BMW nehlasi jen MB ale i Audi takze ty rozdily ktere kdysi byli (MB cistej komfort, BMW sportovnost a Audi... kdo vi >:-[] ) tak dneska uz skoro nejsou. Je to dobre/spatne? Nevim... Kdyz bude nejhur jeste stale je tu Jaguar :-!
ano to je stare zname ked bmw tak ziadne runflaty obyc alebo M podvozok a standart steering
tak to mas recht audi bol nudny nedotacavy kostitras ale MB nemalo v tejto triede nic komfortne Acko total KO si spominam na a140 na kt som jazdil tak pekelne tvrdy setup to bolo po blave krute trestanie a B tiez nebolo moc vydarene i ked makksie. Rozdiely byvali hlavne v nizsej strednej a vyssie.. Napr E cko je stale komfortne auto a S jakbydal...male vozy sa budu byt so 'sport' image co uz
tak to mas recht audi bol nudny nedotacavy kostitras ale MB nemalo v tejto triede nic komfortne Acko total KO si spominam na a140 na kt som jazdil tak pekelne tvrdy setup to bolo po blave krute trestanie a B tiez nebolo moc vydarene i ked makksie. Rozdiely byvali hlavne v nizsej strednej a vyssie.. Napr E cko je stale komfortne auto a S jakbydal...male vozy sa budu byt so 'sport' image co uz
Novou třídou A jsem (zatím) nejel, takže nemůžu soudit, ale BMW řady 1 je pořád výrazně sportovně laděné auto. Ano, je kultivovanější než předchůdce a pomocí konfigurace podvozku a řízení ho lze dál posunout na stranu komfortu (nebo ještě více k dynamice), ale standardně je to hravé, živé a agilní auto a když vypneš stabilizaci, ochotně se přetáčí.
Podobně jasně sportovní směřování už má z konkurentů jen Alfa Giulietta, ovšem v mezích předního náhonu, tj. bez přetáčivosti.
Pokud jde o C vs. 3, i tam pořád vnímám ten výraznější akcent BMW na dynamické svezení, čímž rozhodně neříkám nic proti Céčku (to je skvělé auto).
Podobně jasně sportovní směřování už má z konkurentů jen Alfa Giulietta, ovšem v mezích předního náhonu, tj. bez přetáčivosti.
Pokud jde o C vs. 3, i tam pořád vnímám ten výraznější akcent BMW na dynamické svezení, čímž rozhodně neříkám nic proti Céčku (to je skvělé auto).
ano 1tka je komfortnejsia ale ten rozchod a razvor spravil svoje, je dospelejsia i agilna no s 1,6t fukanymi na zatah od spodu to uz nie je to co bolo... stara neposedna a vrtka 1tka s atosferami je pre mna stale etalon v tejto triede a i ked MB zadny nahon nikdy nedozenie moze mat sakra blizko a rozdiel medzi A a 1 len v zadnom nahone bude pre bmw asi dalsia rana..a mozno nie
no džulieta to bohuzel dokaslala podvozkom ktory je hlucny a nefunguje na nasich cestach + dalsie typicke vady tejto znacky a ta sebavedoma cena...
Pri C a 3 to bolo casto uz len o designe a historii napr 3touring xdrive diesel a c-kombi 4matic diesel...
no džulieta to bohuzel dokaslala podvozkom ktory je hlucny a nefunguje na nasich cestach + dalsie typicke vady tejto znacky a ta sebavedoma cena...
Pri C a 3 to bolo casto uz len o designe a historii napr 3touring xdrive diesel a c-kombi 4matic diesel...
Ta 1.6 turbo funguje dobře, je i docela točivá a má pěkný zvuk. Ostatně totéž v MINI nebo sportovních Peugeotech.
Jsem velmi zvědav, ale nevěřím, že Mercedes udělá Áčko nějak zásadně dynamicky laděné...
Alfy jsou a vždycky byly laděné primárně na italské, tj. nerozbité silnice. Jinak mě u ní moc vad nenapadá.
Jsem velmi zvědav, ale nevěřím, že Mercedes udělá Áčko nějak zásadně dynamicky laděné...
Alfy jsou a vždycky byly laděné primárně na italské, tj. nerozbité silnice. Jinak mě u ní moc vad nenapadá.
Zasadne dynamicky ladena nie je uz ani 1tka v tejto generacii.. ako bude na to A mozme len polemizovat, ale vravim je mozne ze sa zopakuje scenar s C a 3kou. Osobne si ale tiez myslim, ze mercedes bude komfortnejsi, uvidime..
No džulieta nema ani slavny interier ani odhlucnenie a typicke kvalitativne nedostatky, blba automaticka prevodovka atd..inak uz len ten podvozok teda nie je zanedbatelna vec, skor klucova + ta cena...prehnane a to mam alfy rad, ale netreba si nic nalhavat sluby alfy sa nenaplnili. Zlata 156ka i ked problemova
No džulieta nema ani slavny interier ani odhlucnenie a typicke kvalitativne nedostatky, blba automaticka prevodovka atd..inak uz len ten podvozok teda nie je zanedbatelna vec, skor klucova + ta cena...prehnane a to mam alfy rad, ale netreba si nic nalhavat sluby alfy sa nenaplnili. Zlata 156ka i ked problemova
Mně se svezení s Giuliettou líbilo, podle mého se to auto chová podvozkově velmi dobře, ochotně zatáčí, má rychlé a přesné řízení, perfektní manuální převodovku a dobře odladěné brzdy i systémy DNA a Q2.
Interiér není žádný zázrak, ale to u BMW řady 1 taky ne - a v obou případech to výrazně vylepší vyšší výbavy / pakety.
TCT znám jen z MiTa kde funguje naprosto v pohodě, ten testovací kus Giulietty s TCT byl zřejmě v nepořádku.
Interiér není žádný zázrak, ale to u BMW řady 1 taky ne - a v obou případech to výrazně vylepší vyšší výbavy / pakety.
TCT znám jen z MiTa kde funguje naprosto v pohodě, ten testovací kus Giulietty s TCT byl zřejmě v nepořádku.
Nechápu proč sem píšeš alfu romeo, tá podle mě nemůže být zařazena do prémie, fandím ji ale v tom, že se giulietta úspěšně dotáhla na golf a mito na polo. Ale toť vše, motory průměr, převodovka taktéž, co se týče podvozku tak podle mě se snaží až moc přiblížit právě golfu, takže má jízdní vlastnosti univerzální, co se týče vzhledu tak to je hodně subjektivní. Každopádně krok kupředu, snad nezkrachuje.
ja som sem alfu nezaplietol... popravde džula ani mito ani nemaju byt ako golf a polo a ani sa na ne nedotiahli to nie..ale to je len dobre no golf a polo je vo svojich + tazko dostihnutelne a alfa ma mat prednosti inde ako design a cuore sportivo..
Alfy jsou směřované výrazně jinak než Polo / Golf, jsou i s nejslabšími motory výrazně sportovnější, "ostřejší". Už základní MiTo / Giu mají podvozkem blíž k Volkswagenům GTI než k běžným verzím, totéž řízení, brzdy, sedadla, o standardních systémech Q2 a DNA u Giulietty ani nemluvě.
to uz neviem posudit, zalezi v com je džula obuta istotne.. kazdopadne odhlucnenie a odskakovanie zadku + nekomfort na horsom povrchu by mne osobne vadilo kedze by som to zazival 80percent casu... k tomu dobremu este patri multiair
problem interieru je skor v materialoch a obcasnemu pokulhaniu kvality a cena je problem golf + focus je sice nieco ine a vyrazne skaredsie ale.. obhaji alfa svoju cenu? Vysoku..kazdopadne facelift moze vsetko poriesit
siel som na spideri 1750i a ten motor ma sklamal asi aj preto ma uz nastupcu
problem interieru je skor v materialoch a obcasnemu pokulhaniu kvality a cena je problem golf + focus je sice nieco ine a vyrazne skaredsie ale.. obhaji alfa svoju cenu? Vysoku..kazdopadne facelift moze vsetko poriesit
siel som na spideri 1750i a ten motor ma sklamal asi aj preto ma uz nastupcu
Spider váží mnohem víc než Giulietta a motor v něm měl o 35 koní míň než v Giuliettě QV. Mimochodem, ten rozdíl není uděláný jen nějakou řídící jednotkou a SW laděním, ty motory se liší i "hardwarově". Verze v Giu QV je výrazně víc točivá a má výkonovou špičku. Ve Spideru byl motor stejný jako ve 159, stavěný hlavně na plynulý zátah ve středních otáčkách, ovšem nad 5000 až 5500 už končící.
presne tak ako vravis najviac ale vadila letargia v nizkych ot a tragicka reakcia na plyn pod 2000ot kde rozbiehanie vyzadovalo velmi skore stlacenie plynu...druha vec ten skory red line totalne nesportova charakteristika a silne stredne pasmo..inac aj vysoka spotreba, jazdit s tym pod 10 je umenie
tak qv ma isto aspon ostrejsie vacky a mozna lahsiu kluku
tak qv ma isto aspon ostrejsie vacky a mozna lahsiu kluku
Nové Áčko je vytvořeno k získávání nových zákazníků - proto vypadá jak vypadá. na udržení původní klientely původní třídy A i třídy B nyní slouží nová třída B. Taky brzy přibude BLK - pro ty, co chtějí malý crossover.
mas pravdu zle som to napisal, 250tka je 2,0 ... za kratsie MB ale netaha tych 10kw pri 1.6 T je uplne zanedbatelnych, skor bude zalezat na charaktere a spotrebe... mam dost velke ocakavania od tychto motorov uvidi sa... mozna budu trocha tocivejsie nez tie v bmw
nemyslim si, ze 1tka to ma automaticky vyhrane len kvoli zadnemu nahonu... je to sice parada v tejto triede, ale v malom aute to nemusi byt uplne klucove ... Acko je ovela krajsie, bmw stale makksie a komfortnejsie ten zadny nahon si 90% zakaznikov pri zapnutej stabilizacii a protipreklzu ani nevsimne ... je tu iste percento vyhladavajuce aj vyuzivajuce zadny nahon, ale s tymi 1,6kami to bude asi aj tak na nic a budu pozerat minimalne po 125i a to bude minimum zakaznikov, ktore bude do istej miery riesit aj AMG ... netreba zabudat, ze vacsina zakaznikov u BMW /a hlavne pri ponuke downsizoveho maleho auta/ nejde po zadnom nahone ale po image bmw a bmw sa tomu bohuzial aj zacina prisposobovat ... naproti tomu mercedes sa dotiahol odladenim podvozkov
nemyslim si, ze 1tka to ma automaticky vyhrane len kvoli zadnemu nahonu... je to sice parada v tejto triede, ale v malom aute to nemusi byt uplne klucove ... Acko je ovela krajsie, bmw stale makksie a komfortnejsie ten zadny nahon si 90% zakaznikov pri zapnutej stabilizacii a protipreklzu ani nevsimne ... je tu iste percento vyhladavajuce aj vyuzivajuce zadny nahon, ale s tymi 1,6kami to bude asi aj tak na nic a budu pozerat minimalne po 125i a to bude minimum zakaznikov, ktore bude do istej miery riesit aj AMG ... netreba zabudat, ze vacsina zakaznikov u BMW /a hlavne pri ponuke downsizoveho maleho auta/ nejde po zadnom nahone ale po image bmw a bmw sa tomu bohuzial aj zacina prisposobovat ... naproti tomu mercedes sa dotiahol odladenim podvozkov
Zadni nahon je vyhoda i pro rizeni, diky tomu ze hnana naprava neni zaroven i ridici. Ale to jsou ted jen spekulace, ukaze az cas.
Ad BMW, je potreba si uvedomit ze BMW je firma a jako takova ma jediny cil => tvori zisk akcionarum. Nic vic, nic min. Pokud BMW vyda X6, X4, 1er ktere treba milovnikum klasickych BMW nejsou moc po chuti ale tyto auta jsou zaroven bestseller tak BMW udelalo dobre ze je vydalo. Pokud jde o nas zijeme v krasne dobe kde se bud s tim co BMW vypusti smirime anebo se proste podivame jinde. Za me uz BMW taky neni uplne to co bejvavalo ALE pokud se chysta vypustit 2er, coz bude doufam hezci verze maleho bavoraku tak s benzinovym R6 to bude nastupce 1M coupe, nebo jeste starsich M3 a dokud BMW vydava takoveto auta (a jejich vyvoj pomuze zaplatit zisk z prodeje X6) tak si nemame na co stezovat. MB taky musi vydat XY modelu aby pak mohl potesit srdce nadsence modelem SLS ;-)
Jinak ja se od MB osobne velice tesim na novou C classe. Novej 3er je dle me ted nejlepsi auto stredni tridy, ale uz v minule generaci bych si ve spouste verzi nechal libit radeji C classe nez 3er, tak uvidime jestli tomu tak nebude znovu, az MB vypusti svuj (jak doufam ) trumf. :-!
Ad BMW, je potreba si uvedomit ze BMW je firma a jako takova ma jediny cil => tvori zisk akcionarum. Nic vic, nic min. Pokud BMW vyda X6, X4, 1er ktere treba milovnikum klasickych BMW nejsou moc po chuti ale tyto auta jsou zaroven bestseller tak BMW udelalo dobre ze je vydalo. Pokud jde o nas zijeme v krasne dobe kde se bud s tim co BMW vypusti smirime anebo se proste podivame jinde. Za me uz BMW taky neni uplne to co bejvavalo ALE pokud se chysta vypustit 2er, coz bude doufam hezci verze maleho bavoraku tak s benzinovym R6 to bude nastupce 1M coupe, nebo jeste starsich M3 a dokud BMW vydava takoveto auta (a jejich vyvoj pomuze zaplatit zisk z prodeje X6) tak si nemame na co stezovat. MB taky musi vydat XY modelu aby pak mohl potesit srdce nadsence modelem SLS ;-)
Jinak ja se od MB osobne velice tesim na novou C classe. Novej 3er je dle me ted nejlepsi auto stredni tridy, ale uz v minule generaci bych si ve spouste verzi nechal libit radeji C classe nez 3er, tak uvidime jestli tomu tak nebude znovu, az MB vypusti svuj (jak doufam ) trumf. :-!
nj mozem suhlasit s tym co pises, nebyt podivneho designu novej 1 tak by nebolo co riesit, stara 1tka je pekne auto urcite je u mna vyssie ako nova 1 hlavne kvoli designu... o modeloch ako x6 a x4 sa nebavme to je jasne, skor som si nie isty uz spatneho navratu bmw k tomu co bolo... doba i trendy to nedovoluju inac by slo proti sebe tak ako to dnes robi napr mazda, je sice skvela ale 323 2,0 16v oceni ozaj len malo zakaznikov i ked nove SKY toho este mozu vela zmenit... mam dojem, ze mazda aj nova bude blizsie starym bmw ako samotna bmw... to je jedno inac s tou C tiez suhlasim, nova 3 sa uz pomaly hrabe na 5ku to je des, ale pride mi este prijatelna a so skvelym 35i nie je co moc riesit pokial su love... hlavne pomer vykon spotreba je jak z vesmiru to sa ozaj podarilo... kazdopadne new C bude pravdepodobne tiez pekny narez, treba uznat ze mercedes je dnes ovela vacsim konkurentom pre bmw ako kedykolvek predtym
Mazdu mam rad, obecne japonce ze vsude necpou turbo a vykouzli krasne hodnoty i z atmosfer. Bohuzel ale jen tezko bych hledal u japonske produkce konkurenta 335i. Jinak ze je novej 3er zase o kus vetsi je soucast doby, stejne do dela celej svet a uprimne mi to nevadi dokud BMW uvede i menzi model kterej puvodni "malou" trojku nahradi. Dalsi pozitivum je ze novy 3er je i cez vetsi rozmery ve vsech ohledech a preplnovane motory lehci nez predchudce a na tom mi zalezi vic nez na celkove delce vozu. I proto ty krasne hodnoty u 335i s automatem. :yes:
Pokud jde o Mazdu tam se tesim co predvede s novym Wankelem, dlouho jsem si chtel RX-8 koupit ale kamosova byla hodna na repas po 80tis km a to me odradilo (zvlast kdyz "repas" se tu fakticky nedelal a mazda problemy s tesnosti komor u wanklu resila primo vymenou celeho motoru). Krasny technicky kousek ale zivotnost to zabila, skoda ;-\ Doufam ze nova RX poresi hlavne tento problem :-)
Pokud jde o Mazdu tam se tesim co predvede s novym Wankelem, dlouho jsem si chtel RX-8 koupit ale kamosova byla hodna na repas po 80tis km a to me odradilo (zvlast kdyz "repas" se tu fakticky nedelal a mazda problemy s tesnosti komor u wanklu resila primo vymenou celeho motoru). Krasny technicky kousek ale zivotnost to zabila, skoda ;-\ Doufam ze nova RX poresi hlavne tento problem :-)
nj len napr. civic je totalny upadok mazda ma kazdopadne sky nove platformy a som moc zvedavy na sky 3 a 6 ale je to fakt, ze 335i tam nenajdes... skoda ze nissan sen nenosi altimu 3,5 V6 je docela slusne vozenie i ked tu je infinity, ale by asi mala trocha viac zapracovat v prospech europana ..technika i jazd vlastnosti ale maju potencial nissan je velka a skusena znacka len to v europe po r 2000 pokaslala
zadní náhon je jednoznačná výhoda, umožňující dopředu posadit klidně motor z letadla (nadsázka), proto tohle auto bude mít jenom čtyřválec... i když se prý chystá i verze 4x4...
myslim, ze v Acku to nehra moc rolu ci tam bude 6valec ...
×
Sdílení komentáře
×
medak ukazal ako sa to robi :yes:
jediny kto sa moze postavit tomuto autu do cesty je V40 od volva , bmw sa moze pobit s audinou akurat tak o titul nuda roka ;-) navyse s tym baworackym zastaralym interierom nema bmw ani na staru audinu, tu nie je co riesit
medak :yes: