Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai i30 kombi 1,6 GDI – Óda na kufr

Polovina nových i30 kombi by měla zamířit do firemních flotil. Co jim nabídne nový Hyundai s 524litrovým kufrem?
Zpět na článek
4. 7. 2012 11:22
4. 7. 2012 11:29
4. 7. 2012 12:16
4. 7. 2012 15:06
4. 7. 2012 20:51
5. 7. 2012 11:30
4. 7. 2012 20:46
4. 7. 2012 17:13
4. 7. 2012 17:15
5. 7. 2012 01:07
4. 7. 2012 18:08
4. 7. 2012 18:13
4. 7. 2012 18:18
4. 7. 2012 18:25
5. 7. 2012 11:34
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 10:11
Pomer cena/vykon
Se zda byt dobry :yes:
Ten volant jak uz nekdo uvadel je dost preplacanej cudlama, ale jinak :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 7. 2012 11:19
Re: Pomer cena/vykon
A co ty bradavice na náraznících? :-O
Avatar - strýček BOB
4. 7. 2012 10:55
Po roce Vánoce...
Tak do fleetu, jo? >:D Nevím jestli nenastala nějaká změna, ale prohlídky u Hojandé jsou po roce nebo 20k km a to vše po dobu platnosti záruky, tedy pět let. Jako bonus drahé díly, světla, klempířina, přední sklo... Do toho pochybné image korejského křápu, Srovnejte si jak to vyzní "Ve firmě provozujeme 20ks starších korejských Hojandé i30 a čekáme na nové korejské Hojandé i30 nebo ve firmě provozujeme 20ks starších Octavií II které příští rok vyměníme za nové Octavie III." Asi to bude chtít hodně intenzivní přesvědčování >:D

[odkaz] :no:
Rozbalit vlákno
13
4. 7. 2012 11:03
Re: Po roce Vánoce...
No když nevíš, tak drž mordu. ;-) Prohlídky jsou rok nebo 30 tkm.U flleetu jdou domluvit jiné ceny servisních prací...

Jinak machrovat nad kusem pojízdných plechů, které se liší jen znakem na kapotě, v této třídě, to je fakt úroveň.
Oni jako ve fleetu nejsou auta pojištěná, že řešíš ceny ....jo bazarovej nákupčí to řešit musí, ale ve fleetu...no jen sis kopnul.Orgasmus před obědem... >:D
Avatar - strýček BOB
4. 7. 2012 11:24
Re: Po roce Vánoce...
Aha, tedy na nutnosti navšítivt servis jednou za rok se nezměnilo nic, pouze jsou vyšší kilometry. Ceny dílů jistě bude řešit pojišťovna.

K tomu orgasmu, cituji "...H/K se stávají oblíbenou značkou Evropanů a to ještě není všem dnům konec." Hlavně to po sobě ukliď. >:D
4. 7. 2012 11:38
Re: Po roce Vánoce...
To není orgasmus, ale konstatovaní smutného faktu pro některé evropské automobilky.Já si tady "péro" na Škodovkou jak to zní v objednávce nehoním. >:D
4. 7. 2012 11:50
Re: Po roce Vánoce...
no, při pohledu sem [odkaz] se dá lehce zjistit, že korejci (K + H) za první pololetí tohoto roku meziročně zvýšili svůj tržní podíl v Evropě ze 4,6 na 5,8% zatímco všem ostatním mainstreamovým evropským výrobcům s výjimkou VW ten tržní podíl klesá....

Bohužel, blbovi to nevysvětlíš....
4. 7. 2012 11:55
Re: Po roce Vánoce...
Nic mu vysvětlovat asi nemá smysl....jinak na kartě má jako auto snů : Hyundai i30 TRIKOLOR >:D >:D >:D >:D
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 12:43
Re: Po roce Vánoce...
Pri tom vysokym najezdu to bude stejne kazdy rok u obou. Ty "mozna" vyssi ceny jsou diky tomu, ze jich tolik nepotrebujes jako u Sade ;-) >:D
4. 7. 2012 11:04
Re: Po roce Vánoce...
U tebe stejně jako u Ády nutně musí zafungovat jediná věc...lepší poznané zlo než nepoznané dobro ;-)
Tím neříkám, že je i30 lepší, horší atd. než evropská a japonská konkurence (japonská už vlastně proti cw nemá nic)
4. 7. 2012 11:33
Re: Po roce Vánoce...
obligátní sprška zakomplexovaných urážek, nic nového u tebe.... je to smutné.... :*)
Jinak co máš proti ročním prohlídkám? Jistě, ztráta času, že? Raději jezdi třeba dva a půl roku na jednu náplň long-life oleje.... jen se pak nediv, že po 100tkm je motůrek malinko opotřebovanej.... 8-s
4. 7. 2012 12:42
Re: Po roce Vánoce...
on radsej bude navstevovat servis raz za tri roky__na vymenu rozvodov na jeho Fabii tsi >:-[]
4. 7. 2012 22:24
Re: Po roce Vánoce...
No čo stryčku Bobek...tento rok si už menil retaz na 1,2TSI?
5. 7. 2012 00:58
Re: Po roce Vánoce...
ve firmě provozujeme 20ks starších Octavií II které příští rok vyměníme za nové Octavie III.
--> to me osobne zni docela nudne. Osobne netusim, proc by melo byt nejak kulervouci tohle hlasit.
mam kratkou verzi tehle tricky a jsem na 95% spokojen. V interieru se citim velmi dobre a je mi uplne ukradene, jestli ma na kapote krivy H, kosoctverec nebo okridleny sip, zalezi mi na tom, jak se v tom aute citim. Nevim, jake jsou ceny pro firmy ale pokud si vezmu plnou vybavu Hyundai a plnou vybavu Ochcavky, pomer cena/vykon mluvi celkem jasne :-!
Avatar - miromen
5. 7. 2012 09:46
Re: Po roce Vánoce...
Tak ono když neni na lepši tak co se da dělat. Jinak viš o tom že cena se určuje jinde než skrze monitor pohledem na cenik nebo konfigurator ?
4. 7. 2012 10:55
Štiky v VW rybníce
Korejci H/K se prostě posunuli tam,kde je před pár lety nikdo nečekal.Kvalitní auta za slušnou cenu, technicky na stejné úrovni jako konkurence, s tím že některé i převyšují.Slušné záruky, technika, kvalita, také je to na silnicích vidět.Prostě auta jako slušnej baliček všeho, který sice tu nejsilnější konkurenci "nepřevyšuje", ale jako balík poměr/cena/výkon je na špičce.Dalo by se říci, že převzali štafetu po Golfu, který vždy s komplexních vlastností těžil(krom ceny) a teď se bude muset bránit těmto štikám, v jeho rybníce, bude to dlouhý souboj.Chcá nechcá je nutno uznat, že H/K se stávají oblíbenou značkou Evropanů a to ještě není všem dnům konec.Pro Evropske zavedené značky bohužel.....někteří se holt málo snaží.
Rozbalit vlákno
10
4. 7. 2012 11:30
Re: Štiky v VW rybníce
Spíš technicky okopírovaná od konkurence, jsi chtěl říct...
4. 7. 2012 11:40
Re: Štiky v VW rybníce
O to nejde jak to je, důležitý je výsledek...prodeje/zisk.
4. 7. 2012 12:58
Re: Štiky v VW rybníce
Zajímalo by mě, jaký má profit Hyondaeiou po odečtení astronomických výdajů na reklamní kampaň.
4. 7. 2012 13:18
Re: Štiky v VW rybníce
Co porad mate s tou reklamou? Kdyby nemeli spocitano, jestli se jim to (i vyhledove) vyplati, asi by to nedelali... :-!
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 14:46
Re: Štiky v VW rybníce
jenže výhledy se mění a evropská automobilový trh čeká... raději až po svátcích >:-[]
Avatar - strýček BOB
4. 7. 2012 13:21
Re: Štiky v VW rybníce
To se jistě nechá dohledat, četl jsem to někde v novinách s nějakým panákem z Hojandé a to číslo mě zaujalo, rok cca 2010 - 2011 obrat v miliardách zisk v jednotkách Kč...
4. 7. 2012 13:49
Re: Štiky v VW rybníce
To má jistě hodně společného s reklamou. >:D >:D Krom jiného mysliš jako že daněj tady v EU. >:D
5. 7. 2012 00:59
Re: Štiky v VW rybníce
otazka zni: melo by me to zajimat? ;-)
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 12:49
Re: Štiky v VW rybníce
Rozdil ceny u benzinu cca 100tis(20%) ceny je na lidava auta dost. Jsem zvedav kam bude chtit vw povysit cenu GVII, OIII ;-)
4. 7. 2012 14:31
Re: Štiky v VW rybníce
Skor by som to nazval Pangasia vo VW rybniku. Pri pohlade na zavazadlovy prostor je hned jasne, kde brali inspiraciu ;-)
4. 7. 2012 11:01
Páči sa mi...
Musím povedať, že aj napriek trosku viac nafuknutej ritke sa mi veľmi páči a to určite viac ako hatchback. :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2012 11:22
finalista!!!
tento kombík sa stáva jedným z finalistov u mňa na kúpu nového vozu tento rok!ešte je tam astra kombi,asi nový ceed kombi,octavia/uvidíme aké budú výpredaje na konci roka/.
rapid vypadol z môjho záujmu pre zastaranú 20-ročnú techniku a asi aj veľmi predraženú cenu/uvidíme/
jednoznačne hyundai dokazuje že pod vedením bývalého dizajnéra z bmw dokáže ponúknuť dizajn,techniku,výbavu a cenu!!!
držím palce!!!

:yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - strýček BOB
4. 7. 2012 11:28
Re: finalista!!!
Rapid je předražený a to ještě neznáme jeho cenu, bože >:-[]

Říkám to neustále, nechoďte na přímé slunce bez pokrývky hlavy, chlapci.
4. 7. 2012 11:46
Re: finalista!!!
čítaj dôkladne,bobe!písal som-asi,uvidíme.ale podľa doteraz prezentovaných cien rapidu na tomto serveri to bude okolo 300 tis. CZK/v základe/-a to je hodně za takovej křáp!!! >:-[]
4. 7. 2012 12:43
Re: finalista!!!
V posledním Autotipu píšou u Rapida v německu 13 990 eur, tj. asi 350 000 Kč za MPI 55 kW motor. :no: No myslím že moc pod 300 to u nás nebude. ;-\
4. 7. 2012 13:20
Re: finalista!!!
No, verim ze par uchylu ze zdejsich diskusi by si Rapida koupilo i za pul mice :-)
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 12:52
Re: finalista!!!
Jediny stesti je, ze se I30 uz s cenou kombi vytasila, ze se maj hosi v Sade nad cim zamyslet. Jinak tam bylo 300 jak vysitejch >:-[]
4. 7. 2012 11:29
Nelíbí
Hundaj i30 kombi se mi na prvních fotkách docela líbil, i když je to zezadu skoro stoprocentně věrná kopie (jak jinak u hundaje) Fordu Focus. Teď ale při pohledu z více úhlů vidím, jak je i30 kombi disproporční a nevyvážené. :no:
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2012 11:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
4. 7. 2012 13:21
Re: originální design
Jojo, vidim to tam taky... nechapu, proc ta kola neudelali trojuhelnikova... 8-s
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 14:48
Re: originální design
já vidím 2 naprosto odlišné kombíky, jeden červený a druhý oříškový >:-[]
4. 7. 2012 21:26
Re: originální design
Mne tato hneda pripomina neco uplne jinyho, nezli orisky. A ty fluidni* tvary! A jak se leskne :))
4. 7. 2012 12:16
Kufr nekufr
Hm, to starožitné řešení sklápění zadních sedadel není moje gusto, toho jsem si v minulých desetiletích užil dosyta. Hyundai kvůli získání většího objemu kufru navíc zjevně umístil sedadla trochu níž než v první generaci, takže se teď sedí o něco hůř i vpředu. Kromě toho sedáky kolmo trčící po překlopení zkracují efektivní ložnou délku (Viz v tabulce 1545 vs. konkurenti více než 1720. U předchozí generace i30 cw při běžném nastavení PP kolem 1750.). Zhoršuje to i možnost využití kompletní délky kabiny při (vpřed/vzad) sklopeném opěráku PP, protože zadní sedáky tam budou vždycky překážet. Od redakce je férové, že na to upozorňuje, aby si zájemci rozmysleli, jestli je tohle pro ně vhodné nebo skousnutelné. Nový cee'd SW asi bude mít stejné řešení, protože nový i30 kombi ho vlastně převzal od předchozí generace cee'du SW.

Při pohledu na celkem variabilní konstrukci těchto částí u ix20/Vengy, kde se zadní sedadla posouvají, sedáky zanořují a se dnem kufru jdou dělat použitelné manipulace, bych imho soudil, že první volba pro chalupáře a spol. je spíš tady. A nebo počkat, až se H/K konečně rozhoupe a uvede na trh své MPV třídy C jako náhradu za tiše zesnulý Carens/Rondo, čili něco rozměrově srovnatelného s Touranem nebo Alteou XL. Teda - pokud v něm Hyundai zachová podobné fičury jako v ix20. ;-\
Rozbalit vlákno
7
4. 7. 2012 12:56
Re: Kufr nekufr
Jednoduché a praktické řešení nabízel ve své době Favorit. Sedadla se dala nejen sklopit ale i lehce vyndat. Když jsem jezdil ve 2 lidech na dovolenou tak jsem lehce vyhodil obě zadní sedadla a měl větší kufr jak v Octávce :-) Jednou jsem tak v autě přespával a v dešti dokonce i v autě vařil (na plynovém vařiči) celé 2 týdny a dalo se ;-)
Avatar - Peto02
4. 7. 2012 13:17
Re: Kufr nekufr
_patrik praveze naopak.
Podla mna je toto stare riesenie ovela lepsie, kedze sa lepsie vyuzije priestor a k tomu zadne sedadla mozu mat lepsie operadlo a nie len dosku ktora sa sklopi na sedak, resp. sa ti v kufri vytvori schod ktory mnoho vyrobcov riesi "genialnym" dvojitym dnom do ktoreho nic nedas. Co z toho potom mas, ked v priestore na nohy vozis vzduch a nic ti tam nevleze. Takto tam zaleze sedak a aj hrubsie operadlo sa moze sklopit nizsie. Pritom sa spravi nizka rovna podlaha v celkom slusnej dlzke az po vytrcene sedaky. Ten schodik pri predych sedadlach uz nieje taky problem, ak sa prevaza doska dlha az po predne sedadlo, tak sa proste zdvihne.
4. 7. 2012 15:59
Re: Kufr nekufr
Díky za reakce, pánové. No, jak jsem psal, je dobré o tomhle konstrukčním řešení vědět, aby každý za sebe uvážil, jestli mu vyhovuje. Mně ne, protože sedadla vepředu prostě jsou níž, než je pro mě a mé lidi přijatelné, a překlápění zadních sedáků nastojato mi lezlo na nervy už u různých dřívějších aut. Stačila mi jedna obhlídka a bylo mi jasné, že tenhle sluha k nám domů nemůže. To není nic proti tomuhle modelu, chápu, že spoustě lidí zrovna tahle věc nemusí vadit. :-)
4. 7. 2012 13:09
Re: Kufr nekufr
Zdravím Patriku,
nové Rondo již jezdí - vydrž ještě chvíli(2013).
V Čestlicích jeden ceed kombi stojí tak se ti juknu až pojedu okolo co tam dali a dám vědět.
Jinak ať si říká, kdo chce co chce, čísla hovoří sama. U nás Kia šestá s 20% procentním nárůstem a Hyundai jako dvojka, skoro jednou tolik v porovnání proti loňsku. Globálně 600 000 za červen, no řekni s Jirkou Paroubkem, kdo z vás to má!! ;-)
4. 7. 2012 16:17
Re: Kufr nekufr
No já tě taky zdravím, fešáku,

jezdí jezdí, už snad 4 roky... Já vím, že je premiéra slíbená letos na podzim a prodej od 2013, ale H/K už slibovalo premiéru několikrát, tak snad to teď myslí vážně. Ne že by nikdo jiný neuměl postavit empévé, ale podle ix20 jsem si říkal, že by ho mohli celkem dobře trefit. A hlavně tam nestrkat jen samé downsizované natlakované motory, nechat lidem vybrat.
V Čestlicích mají cee'da v kombi... na šourůmu asi ne, že? Byl jsem tam shodou okolností nedávno a prodejce mlčel jak Vinnetou u kůlu.
Díval jsem se nedávno na evropské prodeje a je fakt, že H/K prakticky jediní mají od začátku roku relevantní nárůsty. Tvorba zisku taky ok. Zato mě dost děsí pohled na francouzské značky, o Fiat Group nemluvě... je to jak infekce, viz Opel, viz evropský Ford, i uvnitř VWG jsou vředová ložiska. Věci se časem samozřejmě zase nějak srovnají, ale někdo asi ještě bude muset stáhnout roletu. -- Ale bez ohledu na to ti přeju studený pivo a horký léto :-)
4. 7. 2012 22:04
Re: Kufr nekufr
Milovaná mě poslala pro jahody :-), tak jsem se stavil tam vedle v bille v čestlicích a je to jak jsi říkal. Systém je stejný, nejdřív sedák a pak opěradlo. Stojí tam vzádu na parkovišti v takové té hnědé metle, dobrý, ale nic pro mne. Nejsem asi typický čech, sice mám služebního kombíka, ale snad nikdy nebyl plnej
Víš co, na to, že začíná druhé kolo autoprůs..u, na tom jsou opravdu dobře, to máš pravdu.
No, mají 95% jistotu, že oni krám nezavřou, bohužel ani nikoho "nepožerou", to jde proti jejich filozofii.
Obávám se, že černý petr zůstane u žabožroutů, ale tam to zas vyžehlí stát a bublina vesele poroste vstříct kolu třetímu.
Pěkné volno a zase někdy.
5. 7. 2012 08:22
Re: Kufr nekufr
Díky za další info. No, já bych díky své milé a milým naplnil kombík rovnou i se sklopenými zadními :-) Už jsem párkrát i vážně přemýšlel, jestli nemám rovnou koupit Teepee... Takže cee'd systém stejný, dalo se to čekat, stejně mi na obou vadí ty nové užší, měkčí a snížené sedačky, a vůbec mi celý nový interiér přijde nějak stísněnější.
H/K měli odvahu využít začátku krize, a protože už předtím měli dobře našlápnuto, vystřelilo je to jako KERS. Těžko je někdo sundá, jedině že by si podrazili nohy sami z nenažranosti. Dobře pravíš, oni deklarovali víckrát, že žádnou další značku kupovat nebudou - a vypadá to, že měli správný čich. Možná jedině že by jim spadl do klína nějaký Japonec, protože do Japonska by rádi pronikli a navíc to precizní japonské know-how by jistě bylo vítané - ale to je čirá moje spekulace, oni se víc než dost vyžijou v Číně, myslím včetně šachových partií s tamější vládou.
Máš pravdu, nechtěl jsem nikoho jmenovat, ale přesně Francouzi mi připadají jako kandidáti na vyhazov. Přecejen mít v jedné zemi tři státem podpírané automobilky je dost luxus. Všechny 3 mají sestupnou tendenci a hlavně problém s výsledným ziskem a všechny 3 jsou víceméně regionální, takže hodně zranitelné regionální krizí. Myslíš, že fakt stát jim zase všem dá sociální příspěvek, aby přežili? No, možné to je, francouzské odbory jsou jedny z nejroztomilejších na světě.
Taky si užij pěkné svátky :-)
4. 7. 2012 12:19
Prodeje nižší střední
Prodeje:
[odkaz]

Kapku šok ta I30......asi nějakej nestandartní prodej bó co.

:-O
Rozbalit vlákno
26
4. 7. 2012 12:24
Re: Prodeje nižší střední
Těch šoků je hodně, třeba evidentně M-B C, myslím, že reexporty míchají prodeji čím dál tím víc.
4. 7. 2012 12:28
Re: Prodeje nižší střední
Jo reexporty jsou, ale že by to praktikovali u I30 se mi moc nechce věřit....
4. 7. 2012 12:45
Re: Prodeje nižší střední
Tyhle čísla jsou bohužel tak zkreslený až hrůza. Jediný, čemu bych byl ochotnej věřit je BMW5, ty jsou na každým rohu...
Avatar - Starfighter
4. 7. 2012 12:54
Re: Prodeje nižší střední
Jméno na V. z vedení českého Hyundai znáš? Jestli ano, tak znáš i zavedené praktiky :no: :no: :no:
Avatar - strýček BOB
4. 7. 2012 13:25
Re: Prodeje nižší střední
Ale ten pán na V. se nedávno ošíval, že oni né, to všichni ostatní jó a na truc vystoupil ze sdružení >:D
4. 7. 2012 14:05
Re: Prodeje nižší střední
Tak že všichni to nějak vylepšují je mi jasné, já to ymslel tak že by to neudělali takhle křiklavě v jednom měsíci.Krom jiného je mi to fakt jedno.....ale některým z Vás viditelně H/K hoooodně vadí a to dlouhodobě.Jo když se "sousedovi" daří.... >:D
4. 7. 2012 16:37
Re: Prodeje nižší střední
On to není reexport...pan V. vyměnil všem dealerům auto z tzv. Permanentní mobility za novou i30, takže nějakých 500 aut tam spadlo v červnu. Oproti reexportům je rozdíl v tom, že tyhle auta i po následným prodeji budou jezdit v ČR.
Jinak ke kufru kombíku...je to pro mě zklamání...kufr má naprosto totožné rozměry jako stará i30cw, jediný kde došlo k nárustu objemu jsou ty zbytečný přihrádky pod podlahou. Takže jak to tu někdo psal...kufr nekufr...na druhou stranu musím říct, že je i30 skutečně dobré auto...mohu teď přímo srovnávat s Focusem a i30 je lepší, fakt lepší...
4. 7. 2012 17:43
Re: Prodeje nižší střední
To bych byl celkem opatrny, Focus vzdycky vynikal jizdnimi vlastnostmi, i s el. posilovacem tomu {aspon podle testu} tak je, i30 bych tipoval na ridicsky prilis nezabavnou, byt mozna pohodlnejsi.
Avatar - miromen
4. 7. 2012 18:00
Re: Prodeje nižší střední
Ani pohodlnějši dle testu neni. Holt Ford podvozky umi.
Avatar - Ronault.
4. 7. 2012 20:42
Re: Prodeje nižší střední
Focus je horší v hatchbacku kvůli místu vzadu, jinak je Focus motory počínaje a podvozkem konče dál.
4. 7. 2012 20:56
Re: Prodeje nižší střední
Také je otázka, jestli všichni ocení v nižší střední filosofii více auta za méně peněz. Je to nižší střední, takže je vzadu místa jako v nižší střední.
Avatar - Ronault.
4. 7. 2012 21:10
Re: Prodeje nižší střední
Tak u nás jo, ale jinde nevím. On to ale Focus dělá chytře, hatchback je vzadu prostě menší, kombi prostornější a dává to smysl.
4. 7. 2012 22:12
Re: Prodeje nižší střední
No nevim, spis zklamal ty co měli prostorny Focus Mk.I a pak Mk.II a chtěli si pořídit i třetí generaci a ono ejhle, kdepak je ten pohledný a prostorny nástupce ??? Neni, tak smůla a jdem jinam... Ne každy chce/potrebuje kombi ;-)
Avatar - Ronault.
4. 7. 2012 22:45
Re: Prodeje nižší střední
No tak je nutné si připlatit za kombi a koupit si k autu vidličku, kterou si pak vypíchneš oči >:D Já to beru tak, že když vozíš častěji někoho vzadu, tak je to většinou rodina a rodině se prostě kombi hodí ;-)
Avatar - Emel
5. 7. 2012 19:26
Re: Prodeje nižší střední
Mě se kombi líbí, víc než HB... je to takové malé Mondeo.
Avatar - Ronault.
5. 7. 2012 20:24
Re: Prodeje nižší střední
Mě osobně taky, ale dokážu si představit, že hatchbacky by vypadal o dost lépe s jinými zadními světly, protože profil vypadá jinak hezky.
5. 7. 2012 01:05
Re: Prodeje nižší střední
misto vzadu a v kufru v hatchbacku je duvod, proc jsem dal prednost i30, jinak souhlasim, ze motory jsou u Fordu dal, nakonec je to vzdycky otazka preferenci
Avatar - Ronault.
5. 7. 2012 13:54
Re: Prodeje nižší střední
Samozřejmě. Já osobně bych u Focusu měl taky problém s kufrem, ale z druhé strany bych se vůbec nebránil Focusu v kombíku
4. 7. 2012 13:02
Re: Prodeje nižší střední
Jakože by byznys s reexportem týkal všech, jenom Hyundaieou ne? :-) Ale ale ale
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 13:00
Re: Prodeje nižší střední
Tech soku je, treba OII ve stredni tride >:D
4. 7. 2012 13:02
Re: Prodeje nižší střední
Ve statistikách SDA je tam už hodně dlouho.
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 13:09
Re: Prodeje nižší střední
To asi jo. Ja myslel ze to dela nekdo nezavislej a ona to ma Sade asi pod palcem jako spoustu odbornych medii >:-[]
4. 7. 2012 13:22
Re: Prodeje nižší střední
Každý člen si to řadí, jak sám chce, pokud vím. Viz bordel u BMW.
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 14:52
Re: Prodeje nižší střední
To mas pravdu. 3 byla vzdy nizsi stredni a ted ze by narostla az do stredni??? Rozvor sice ma, ale to jen diky motoru podel a za napravou coz ve vysledku dela cca 15cisel k nicemu ;-)
Avatar - Blue Sun
4. 7. 2012 15:14
Re: Prodeje nižší střední
BMW 3 byla vždycky střední třída, v nižší střední mají "jedničku".
4. 7. 2012 16:02
Re: Prodeje nižší střední
To není ten bordel, který mám na mysli. Třeba BMW 6 máš zároveň jako vyšší střední a jako sportovní, pokaždé s jiným počtem kusů. Ve sportovních máš kabriolet zvlášť, ve vyšší střední je to dohromady. A tak dále. Konkrétně tenhle měsíc 5 6er ve vyšší střední, 1 sportovní kabriolet a 1 sportovní kupé. Tomu já říkám bordel.
4. 7. 2012 12:35
cenova revoluce???
Octavia kombi ma ako jedina z porovnavanych aut rovnaku cenu s benzinom aj turbodizlom (583.500)? Tak to by bola taka mensia cenova revolucia! Obavam sa ale, ze je to skor preklep...

Kazdopadne Hyundai-i30 v kombiku a benzine o viac ako sto litrov lacnejsi nez rovnako vybavena octa, to je teda dost silny argument.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
4. 7. 2012 13:07
Re: cenova revoluce???
takovej trikolor kombi se da sehnat v metle s GDI za 370 ;-) Bez metly za 357 ;-)
To uz je slusnej kup >:D
4. 7. 2012 15:43
Re: cenova revoluce???
slušnej kup je tohle :
Vozy bez čekání

i30 combi

Model vozidla

i30 combi

Rok uvedení do provozu

2012

Specifikace

1,6 GDI 99 kW Trikolor

Karosérie

5WG

Barva

Style Hnědá met. -U8N- 000178

Najeto

11

Barva interieru

Černá

Převodovka

6 M/T

Vybavení

VNĚJŠÍ VÝBAVA Typ pneumatik 205/55 R16 Disky kol z lehkých slitin Celoplošné kryty kol Dojezdová rezerva Nárazníky v barvě vozu Zrcátka a kliky dveří v barvě vozu Projektorové přední světlomety Přední mlhovky LED denní světla Statické přisvěcování do zatáčky Střešní ližiny BEZPEČNOST Antiblokovací systém ABS + EBD + brzdový asistent BA Stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS Asistent pro rozjíždění do kopce HAC Airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný) Boční airbagy předních sedadel Okenní airbagy pro přední a zadní sedadla Imobilizér Alarm Funkce varovných světel při nouzovém brzdění Úchyty pro dětskou sedačku (Isofix) VNITŘNÍ VÝBAVA Paket Komfort (tempomat s omezovačem rychlosti,Flex Steer ,kožený volant a hlavice řad. páky) Paket Parking (přední a zadní parkovací čidla, vyhřívání př. sedadel, parkovací asistent s obrazem zadní kamery ve zpětném zrcátku, samostmívací vnitřní zrcátko, automatické světlomety, fixační síť zavazadlového prostoru, osvětlení kosmet. zrcátek, kapsy na opěradlech předních sedadel) Paket Style (pakety Komfort a Parking + 16" kola z lehkých slitin, pneu 205/55,bluetooth handsfree, chromová dvojitá mřížka chladiče, chromové spodní lišty bočních oken, chromové vnější kliky dveří, int. klíč a startování tlačítkem, solární př. skla, dešťový senzor, rozmraz. skla pod př. stěrači, přístrojová deska "Supervision" s TFT displejem, kombinované čalounění látka/ kůže, zadní opěrka rukou, kolenní airbag řidiče, dvouzónová automatická klimatizace s funkcí automatického odmlžování a s ionizérem vč. chlazení schránky před spolujezdcem) Progresivní posilovač řízení Výškově / podélně nastavitelný volant Palubní počítač Dvouzónová automatická klimatizace s funkcí automatického odmlžování a s ionizérem vč. chlazení schránky před spolujezdcem Elektricky ovládaná vnější zrcátka Vyhřívaná vnější zrcátka Elektrické ovládání oken předních předních a zadních Tónovaná skla Centrální zamykání Dálkové ovládání centrálního zamykání Automatické uzamčení vozu při rozjezdu Funkce komfortního blikání - trojblik Výškově nastavitelné sedadlo řidiče Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla Úložný prostor pod podlahou zav. prostoru Středová opěrka rukou pro přední sedadla s úložným prostorem Osvětlení schránky před spolujezdcem Krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách Elektrická zásuvka 12 V v zav. prostoru Čtecí lampičky pro přední sedadla a odkládací schránka na brýle Regulace osvětlení palubních přístrojů Čalouněné výplně dveří AUDIO+NAVIGACE Integrované rádio s CD přehrávačem (RDS, MP3) USB & iPod & AUX port 4 hlavní reproduktory 2 výškové reproduktory Ovládání audiosystému na volantu Integrovaná navigace včetně bluetooth handsfree

Cena

478 990

Sleva

0

Akční cena

392 690 !!!!
Avatar - Aladeen
4. 7. 2012 13:01
Všetko super ale ...
Všetko super ale pozrite sa na ten A stĺpik , to Vám neprekáža že su rovné a z auta máte blbý výhľad ... Tento trend sa mi nepáči , väčšinou tomu podliehajú autá nižšej strednej , ale u Hujundééju skoro všetky , preto by som si toto auto v živote nekúpil ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 15:06
Pod povrchem
Celé to na první pohled působí sympaticky. Konečně design uchopitelný pro evropského zákazníka - aby taky ne, když doslova vytunelovali styl Fordu a Opelu. Přitom vše namíchali v koktejlu VW - opět spousta detailů až nezdravě podobných...
Když odhlédnu od mojí nesympatie k tomuto přístupu, osobně bych korejce poslal tam, odkud přišli... Osobní nesympatie ale stranou.
Vadí mi především povrchnost celého vozu. Aero stěrače nejsou aero, když člověk vidí způsob lakování, tak ho také napadají myšlenky, kde dále se šetřilo... Nelakované krytky parkovacích senzorů, ošklivé sváry v rámech dveří... Tohle prostě konkurence zvládá lépe. Přitom cenu nastřelili u nové generace korejců hodně vysoko.
Že by u kombi jinak naladili řízení, se mi jeví jako velmi prapodivné, spíš už bude gumové všude... A k cílení na fleetové zákazníky - opravdu nevím, že by potřebovali varianty kombi, zbytečné tahání kil navíc, vyšší spotřeba... Nevím, koto tímto chtějí oslovit - že by zedníky a dlaždiče?
Servisní náklady jestli se nepletu taky nikdy nevycházely příznivě pro korejce, takže... Za mě nevidím jediný důvod, proč volit tuhle vtěrku. Astra, Focus, Golf, Octavia, Mégane ... Tak proč uvažovat o i30?
Rozbalit vlákno
22
4. 7. 2012 15:40
Re: Pod povrchem
Astra začíná na cca 400 litrech, Focus na 360 v holobitu, Octavia no taky cenově jinde,Golf to samé, snad jen Megán je levnější ....a taký horší.Buď v klidu, trh rozhodne sám, jestli koupit nebo ne.Základ tohodle auta ve verzi Trikolor jde koupit s 25 litrovou slevou, takže co je cenově vysoko?
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 16:16
Re: Pod povrchem
jenže Fíkus v holobytu má ESP, full bagy, přední el. okna, centrál + DO, rádio, klimu, mlhovky 16p lité kola, kožený paket atd. Za 380 tis. Srovnatelná i30 s 1.6 CVVT je 356 tis. Rozdíl 24 tis. + odchylky ve výbavě. To není nic dramatického, u Forda vsadím boty, že dostanu vyšší slevu :-!
Mégane není o nic horší, navíc cenově v ČR vyjimečná koupě. S 1.6 Dynamique za 352 tis. 2zónová klima atd...
4. 7. 2012 16:40
Re: Pod povrchem
Už je to zase trochu jinak...Focus v Trendu, tedy s výbavou kterou popisuješ si u dealera koupíš za 299 900Kč...jen to nikde v ceníku nevyčteš!
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 16:48
Re: Pod povrchem
Vím, že Ford konečně začal zvýhodňovat i Focusy a rázem je to jeden z vážných adeptů ke koupi. Na druhou stranu se není čemu divit. Cenu s příchodem Fíkuse 3 opravdu hodně přestřelili. Jestli je v Trendu za 300, pak je to těžká volba. Golf? Focus? Nevím, jak bych volil. Asi bych si začel i pro Astru a pak už by to bylo o domluvě, vzájemné důvěře v daného prodejce jako budoucího servisu a partnera... Myslím, že není špatné volby mezi Astrou, Focusem a Golfem. Koneckonců tak, jako již desetiletí.
4. 7. 2012 20:51
Re: Pod povrchem
Fokus se u mne sám vyřadil designem. Jinak tahle trojka vůbec není špatná.
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2012 10:36
Re: Pod povrchem
Design současného Focuse nic extra, ale celkové zpracování, bytelnost, detaily, to je oproti minulé generaci opravdu citelný posun :yes:
5. 7. 2012 11:30
Re: Pod povrchem
To určitě. O to víc zamrzí, že vypadá, jak vypadá.
Avatar - Ronault.
4. 7. 2012 20:51
Re: Pod povrchem
Reálná cena Meganu GT 1,2 TCe Dynamique + handsfree karta, el. sklopná zrcátka a Arkanys v bílé 360t Kč, dnes díky aktuálně nové slevě na 1,2 TCe -15000 Kč.
5. 7. 2012 18:27
Re: Pod povrchem
Tak to se klidně vsadím že nedostaneš...Na I30 combi jde sleva 25 litrů, co jsem viděl a za to akční Fíkus nebude.Ale to je jedno, třeba ještě sleví, když jim prodeje moc nejdou...Megane má horší podvozek a tluče do kastle.Jen ať se melou, těží z toho zákazník. :yes:
Avatar - Ronault.
4. 7. 2012 20:49
Re: Pod povrchem
Astra začíná na 400 litrech? Kde na to chodíš? Tohle je kombík s motorem, který jede tak, jako žádný v i30, navíc pěkně vybavená a při příchodu do prodejny ti tento kousek nabídnou za 379t Kč.
[odkaz]

Focus reálně také za dobré ceny.

Octavia je dražší, Golf je naopak levný jako nikdy předtím a lépe vybavený, Megane je levnější.
5. 7. 2012 12:33
Re: Pod povrchem
Astra je obecně dobrá volba v poměru design vs. motor vs. užitná hodnota vs. cena, ačkoliv auto do výroby už takové terno nebude. Spolu zřejmě s novým Ceedem SW a možná Cruzem SW ale velmi atraktivní volba. Naopak i30 kombi mě baví čím dál míň, totéž focus. Na Golf Variant se Comfort edition nevztahuje, nebo ano ?
Avatar - Ronault.
5. 7. 2012 13:58
Re: Pod povrchem
Na Golf se bohužel comfort edition nevztahuje. Ale není tajemstvím, že Trendline se před příchodem comfort edition prodával za velmi podobné ceny jako comfort edition, myslím tím, když se to dovybavilo na stejnou úroveň. Ono pakety All in, Sport a Comfort jsou levné a k něm ještě prodejci dávali zajímavé slevy. Ty praktiky přetrvávají u Variantu.

Astra mě v kombíku mile překvapila. Cruze jsem nejel, ale nevím nevím, přecejen je to taková levnější verze Astry...
4. 7. 2012 16:01
Re: Pod povrchem
Predem se omlouvam, ze pisu bez diakritiky, ale kamos je z Nemecka, a tak nema nainstalovanu cestinu. Design i30 se mi taky prilis nelibi, hlavne predni cast je jak z Hvezdnych valek, ale jinak tohle auto povazuji za neco, co se smele muze postavit konkurenci. Ono je kopirovani a "kopirovani." Kdyz se Mercedes "inspiroval" karoserii Passatu CC a nikdo se ani v "nejvlhcich snech" neodvazil rict, ze je to kopirovani a pritom by se to tak klidne chapat dalo, ale protoze Mercedes je premie a Passat v podstate sub-premie, nikoho to ani nenapadlo, pritom je to v podstate totez co udelali Korejci.

Jinak moc nechapu Tvou argumentaci, ze kombi do fleetu nesedi, manazerskych Passatu Variant jezdi az az, takze opet "trefa mimo." Co se tyka ceny H/K uz je plne srovnatelne s kvalitou mainstreamu, Korejci uz nedelaji auta jako pred 10 lety, kdy to skutecne byly rozvrzane, smradlave vergly za malo penez, situace dnes je jina, navic, kdyz si nekoupis uplny zaklad {Trikolor} dostanes slevu 10% bez ptani, takze i ta cena je k jednani. Jediny model, kde povazuji cenu za "prestrelenou" je i40, protoze za stejnou cenu muze mit clovek auta, ktera jsou v jednotlivostech lepsi a treba ja bych v teto cenove hladine skoncil s Accordem, ale rozhodne ne proto, ze bych i40 povazoval za celkove horsi, nicmene Accord je mi designove blizsi a ridicsky pritazlivejsi.
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 16:36
Re: Pod povrchem
Já tedy fleetových kombajnů moc nepotkávám. Ke kopírování Passatu CC - když ono to bylo právě naopak, protože první byl CLS. A o tom, že VW přeneslo tento styl do (sub)prémie, se psalo...
Ono je kvalita a kvalita. To, že karoserie i30 je lakovaná jen co je vidět na povrchu, to není nutně nekvalitní, ale šetří se. A já se jako zákonitě musím ptát - kde ještě se šetřilo?
Ono totiž u Hyundaie je polovičatost cítit z mnoha věcí. Pokud se ale budu držet striktně levných variant, tak to nemusí být špatná volba. Koneckonců brzo za podobnou cenu nejspíš přijde Rapid >:-[]
4. 7. 2012 17:14
Re: Pod povrchem
Ono je to tezky, setri se vsude, bohuzel i u mych oblibenych Japoncu. Kdyz budu chtit Mazdu 3 v automatu, tak tam je CVT, co s ni asi tech 150 kobyl udela? :-O. Koncern ma zase problemy s TSI, [at uz se setrilo na komponentech, nebo se nedodrzely vyrobni postupy, nevim]. U Korejcu je alespon predpoklad, ze co se motoru tyka, kazit by se nemusely, je to japonska skola. Co se tyka jejich dvojspojky, nevim, pockam tak rok, dva na reference, tak uvidime. Co se tyka Rapida, tak si nejsem uplne jisty, jestli bude mit cenu do nej jit v zakladu, tady hraji Korejci pomerne "silnou muziku," ja bych tedy osobne sel do Golfu, chtel-li bych VW, Golf VI. je lepsi volba a za v podstate stejne penize. Nebo si dovybavit Octu Tour II. a budes mit objektivne lepsi auto, na kterem se nepodepsali ucetni, {nebo aspon ne tolik}.
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 17:22
Re: Pod povrchem
Ne. Špatně sis přečetl. Já psal o tom, že Hyundai v základních (levných) variantách může být zajímavou volbou - tím víc, že za podobnou cenu přijde zřejmě Rapid.
Golf VI je i přes šetření výborná volba. Šetření je citelné především na zadních sedadlech a i přesto tam jsou třeba výdechy klimy nebo měkčené plasty, což rozhodně každý nemá.
4. 7. 2012 17:25
Re: Pod povrchem
Já osobně potkávám kombíky i30 a Ceedu (minulé generace) častěji ve "fleetových službách" než jako auto pro rodinu, většinou s dieselem 1.6 CRDi. Firmy to kupovaly (kupují) jako levnější alternativu k Oktávkám TDI.
Že se Korejci "inspirují" u jiných, tomu se nelze divit - všechny korejské automobilky začínaly víceméně jako výrobci licenčních aut japonského či německého původu.
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 18:00
Re: Pod povrchem
já myslím, že za tu dobu už by mohli korejci přijít s něčím vlastním. I když ono to pak dopadne jako Veloster >:-[]
4. 7. 2012 20:46
Re: Pod povrchem
Jo, kladivo na Mini. >:-[]
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2012 10:33
Re: Pod povrchem
zajímaly by mě evropské prodeje tohoto skvostu (Velosteru) >:-[] Osobně tipuji, že do 2 let potichu ukončí výrobu.
5. 7. 2012 23:09
Re: Pod povrchem
Veloster je globálne vozidlo a určite nie je Európa pre jeho úspech rozhodujúca ....

Na to aká je to "špecialitka" tak sa predáva v celku slušne ...
5. 7. 2012 06:16
Re: Pod povrchem
Mne sa naopak zdá, že ten servis vychádza v prospech kórejcov ....

Ak má človek auto poistené, tak platí maximálne spoluúčasť, tak mi je úplne jedno koľko stoja náhradné diely a koľko hodina práce ....

A za servis možno človek zaplatí viac, ale má vďaka záruke istotu, že nezaplatí nič viac .... ale i o tom by som diskutoval, lebo napr. kamaráta jeho Octavia stojí na servise viac ...

A vzhľadom na množstvo elektroniky v moderných vozidlách je objektívny faktom, že počet porúch u vozidiel v porovnaní s minulosťou rastie ... síce sú omponenty lepšie a spolahlivajšie, ale ich počet je taký vysoký, že sa sem tam čosi pokaziť "musí" ....

A najhoršie sú problémy s elektrikou, kde často "maturujú" i značkové servisy .... ak však má človek záruku tak túto "maturitu" si robia za vlastné ....

A o "lacných" long-life intervaloch koncernu sa dá povedať jedno .....po čase môžu vyjsť poriadne draho ....
Avatar - 3_diamanty
4. 7. 2012 17:13
parada
paradne auto za poctive peniaze na urovni doby :yes:

rapid prisiel v nevhodnej chvili ;-) na jeho peknu masku mu dnes uz nik neskoci a pritom tomuto autu aj tak fandim....no ale nam slovakom postaci aj rapid....nie sme narocni.....

predaj i30 slape v cechach a na slovensku neskutocne - uz teraz sa tesim na koncorocne tabulky a na blede xichty konkurencie :yes: to bude vodvaz vole

sa dosmejete ludovkari :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2012 17:15
Re: parada
jo halvně kolik z těch prodaných vozů jsou reexporty, předváděčky apod, že >:-[] ale to už se z těch vodvázanejch tabulek nedozvíme...
4. 7. 2012 17:28
Re: parada
I30 nevypada zrovna pekne, Ceed je daleko lepsi volbou {z hlediska designu}.
5. 7. 2012 01:07
Re: parada
design je striktne individualni zalezitost, ja to mam zase naopak ;-)
4. 7. 2012 18:08
Re: parada
rapid sa zastavil pred 20-timi rokmi v čase a teraz prišiel -a nič.žiadne veľké chvály od zákazníkov,stará technika,starý podvozok,krátke sedáky,lano vysiace zpod vozidla,papierová podlaha kufru,ostré hrany na dverách,.... zúfalstvo.
hyundai schová celú "simply clever" automobilku do vačku-technikou,dizajnom,výbavou a cenou!!!
:yes:
Avatar - miromen
4. 7. 2012 18:13
Re: parada
Tak to musi byt ve Škodovce hodně spokojeni když obecenstvo porovnava lowendoveho Rapida z i30. To jsem netušil že i30 je Lowend. >:D
4. 7. 2012 18:18
Re: parada
a čo je rapid?nejaká pseudotrieda medzi fábiou a octáviou?to čo je za trieda?škodovka sa snaží urobiť z vody maslo.
Avatar - miromen
4. 7. 2012 18:25
Re: parada
Tak si to zjisti a nedělej ukvapene zavěry.
Avatar - kari.laz
5. 7. 2012 11:34
Re: parada
Od zákazníků se divím že nepeji chválu. Ale asi to bude tím, že se rapid neprodává >:D
4. 7. 2012 18:35
Panove nevim nevim....
... Jestli bych vyměnil Octavku za i30 kombi. Nějak mi schází rozumna argumentace proc bych to sakra mel udělat? V příspěvcích výše jsem zadny argument pro nenasel. Cena je relativní, firemní auta jsou vetsinou o 10-15% níže a dá se pracovat i s leasingem ;-) OII jsem mel před FL a vyměnil ji za novou a s obou ma velka spokojenost, na první jsem najel 150tis km a na druhé 100tis km a v podstate bez problému :yes:

Skoda ma navíc v ČR o dost lepsi image a Octavia zvlášť. Vím, ze me ted místní Korea fans asi ukamenuji, ale i30 na fleet v ČR asi moc nedosáhne, neni totiž dostatečně "konzervativní" na fleet. Můj názor je takovy, ze i30 neni rozhodne špatné auto, dokonce bych řekl ze nevypadá zle, zvenku. Nicméně vnitřek a zvlášť volant je jak poutova atrakce, to se mi opravdu nelibi a nechtel bych se na to koukat cely den :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - fOE
4. 7. 2012 20:01
Re: Panove nevim nevim....
sam jsi si odpovedel. Rozdil v cene 50-100tis Kc muze hrat podstatnou ulohu. A o slevach se nema smysl bavit, pokud to mysli H-K s fleetem vazne bude davat slevy taky ;-)
4. 7. 2012 20:15
Re: Panove nevim nevim....
Nemyslím si. Fleet funguje jinak, je to o výši splátek a jak sam vis, tak čast splátky je servis :-) a tu ma Skodovka jednu z nejnižších. Napřed porovnání Škody a Renaultu z roku 2009, kdyz jsem si nechal dělat kalkulace tak servis na podobne vybavenou Octavii a Scenica byl rozdíl 2 nasobny. OII za 3500 měsíčně, Scenic 2x tolik... Nedělám si iluze, ze Hyundai bude jinde ;-) Btw zustatkova hodnota Octavie bude o dost vyšší než i30 a to v tom hraje také dost velkou roli ;-)
Avatar - BruceWayne
5. 7. 2012 00:42
Re: Panove nevim nevim....
Nu nevím, mě je jedno jestli má VW-Škoda nějakou image, protože beru auto jako spotřební zboží, až na nějaké vyjímky ;-) Jestli koupím H a za cenu s rozdílem 50 000.-Kč a více proti VW, tak bych musel být jetilo, abych to nebral a s návratem DPH >:D Na značky se dnes již nehraje ato je fakt 8-s
Avatar - BruceWayne
5. 7. 2012 00:43
Re: Panove nevim nevim....
Nu nevím, mě je jedno jestli má VW-Škoda nějakou image, protože beru auto jako spotřební zboží, až na nějaké vyjímky ;-) Jestli koupím H a za cenu s rozdílem 50 000.-Kč a více proti VW, tak bych musel být jelito, abych to nebral a s návratem DPH >:D Na značky se dnes již nehraje ato je fakt 8-s
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2012 10:30
Re: Panove nevim nevim....
Když to bereš jako takovou spotřebku, tak ti musí být jasné, že VW dráž koupíš (i když ani to už není vždy pravda...), ale taky dráž (a snadněji) prodáš. Takže tvoje vynaložené prostředky jsou stejné, jen v tom v jednom případě máš "vloženo" víc peněz :-!
Avatar - Emel
5. 7. 2012 19:30
Re: Panove nevim nevim....
Třeba bezpečnost?
4. 7. 2012 19:25
Hyundai Kia UP!
Tak Hyundai Kia nadále stoupají! [odkaz]

Kombík je luxusní... ne jak tady někdo výše píše "kopie" a podobné hlouposti... Po všech stránkách jedna z nejlepších voleb vůbec... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2012 20:38
Bude VW reagovat?
Škoda auto ... vyrábí se v ČR, vlastněná je Němci .... Hyudai vyrábí se v ČR, vlastněná je Korejci ... o co víc je Škoda víc česká než Hyundai? ... měli bychom být více hrdí na své výrobky ne? ... a kupovat je víc jak Alfu, Citroen, Peugeot ...

Druhý pohled ... právě Hyundai je konkurence VW (nepřeme se pls. jestli už i technická nebo ještě ne ... i když projeďte si novou i30, to auto si vás získá, velmi slušnej podvozek, 1.6 GDI je zajímavej motor, prostornej interier, ...) ale cenová ano! Snad to zas donutí VW a Škodu a ostatní v koncernu dělat buď o hodně luxusnější/hodnotnější auta za dnešní cenu nebo půjdou s cenou dolu. Rapid/Toledo ... ano nízká cena, ale je to na tom autě všude vidět!

Takže za sebe ať se Hyundai hodně prodává a koncern ať na to reaguje ne? Tím hájením/vychvalováním koncernu tady se VW moc měnit nemusí :-) Rád bych se brzo dočkal, že USB, elektrická okna, počítač, BT, slušný mp3, klimatizace, bederní opěrka, ovládání na volantu, ... a řada dalších drobností nebo nezbytností v autě bude v serii u VW (za dnešní cenu)!
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2013 16:13
Doporučují
1,4i 16V (80 kW)
Zážehový řadový čtyřválec, šestnáctiventilový rozvod DOHC, vícebodové elektronické vstřikování paliva. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0