Ahoj, omlouvám se možná za unáhlený komentář, nicméně mám rád objektivní názory a ne to co tu předvádí uživatel Topper. Ano auto se líbit může a nemusí, ale tyhle radikální závěry plus plivání na vše okolo. Už to píši po několikáté, mám rád víceméně všechny značky, sjezdil jsem toho opravdu dost a mohu tak říc, že jsem byl spokojený kupříkladu jak s Citroenem, Peugeotem, Subaru, Mitsubishi stejně jako nyní s Volkswagenem i Audi. Proto mě už do běla vytáčí, že jeden jakmile vidí ve znaku 4kruhy tak je vše ihned špatné a to totálně, druhý jakmile vidí ve znaku kosočtverec, slintá něco o tom, že francouze nikdy a přitom tihle lidi, kupříkladu Topper nic z toho nevlastnili a ani nejezdili. Ještě jednou se omlouvám, že jsem se nechal unést.
at ti to vydrzi, az to hodi do mestskeho provozu a budes to potkavat denne na 13kach plechacich, s ulamanyma zrcatkama , pomackanymi plechy a obouchanymi narazniky (zena-mistr volantu).
No... zenske mivaji na auta vkus.. obcas.
Treba ti zahlasi pri vyberu neceho vhodneho ojeteho v kategorii B segmentu :
Koukej, takove, male pekne auto, to by se mi libilo... kouknes na to a on to ojety Aston DBS za 200k Ecek.
Nasleduje mensi prednaska na tema James Bond a navrat do reality zvane Clio Punto Corsa a Fiesta...
Sním o zemi, která mi nabídne pánské sandály, které se dají nosit. Která popularizuje pánské sukně a která bude respektovat jedince, kteří nosí lehké šály i v letních měsících...
jakoby nahoru vyboulený předek s ohromným převisem vynikne hlavně ve verzi s černou střechou. Klika dveří zbytečně a nevkusně nízko. Žádný zadní převis. To auto je tak opticky nevyvážené, že je to až zarážející.
Osobně mám rád malá auta, která si na nic nehrají. Hlavní je dobré využití prostoru. Jako třeba první generace Twinga, to byla trefa. Úplně jiné než konkurence a přesto, nebo právě proto maximálně praktické - krátký předek navazující přímo na okno, posuvná a sklopná zadní sedadla, lůžková úprava, celkově takový příjemný vzhled se kterým nikdo neměl problém.
Základním tvarem mi první Twingo trochu připomíná Škodovka CitiGo. Bohužel jen tvarem, praktičnost je o 2 třídy horší a pojetí detailů taky.
LÍBÍ, až na ty dvě barvy v interiéru, pokud bude option i jen černá, pak ani tam nemám zvláštní problém. Uvidíme naživo, ta modrá / bílá vypadá velmi úhledně, stylově, moderně. Necítím se příjemně to říct takhle, ale Adam má zvenku všechno co má mít. Podle mě je to takové mini auto, jak by mělo v dnešní době vypadat. Takže Bravo Opel, nebo stylově Blitz! Opel. PS. takhle nějak by měla vypadat malá Lancia.
Taká hrčka na štyroch kolesách, ale má švih a šmrnc, podarené línie sa mu uprieť nedajú. Prekvapivo dobre vyzerá interiér, kontrastná kombinácia žltej a čiernej vyzerá výborne. Tubusy na prístrojoch, tie vyzerajú hrozne.
Zvonku mu neodpustím ten žabací výraz s veľkou tlamou a "očami" navrch hlavy. Tie vysoké robustné predky za každú cenu mi už lezú krkom, akoby cieľom každej jazdy mala byť zrážka s chodcom, aby sa nedoráňal o motor - pritom aj tak väčšina obetí dopláca na čelné sklo, nie na kapotu.
Ale tentoraz Oplu, a to ho nemám veľmi rád, za mňa :yes:
Mimochodem, často tu lidé píší o své zálibě v mužných a svalnatých tvarech automobilu (dokonce i v souvislosti se segmenty A a B, což je zvláštní), na což lze říci jediné:
více feminních, jemných a procítěných projektů! Citlivý přístup je něco, co s náskokem přežije rádoby drsné tvarosloví a ramenaté proporce.
No rozhodně nejásám nad touhle pixlou, ale je fakt, že přední světla připomínají Cayenne ;-) Že by záměr? Jinak rozhodně raději F500 než tohle rádoby stylové mini :no:
VW s Up-em (prvni misto) a Fiat Pandou (misto druhe) ukazali, ze male auto potrebuje dokonale vyuziti obestaveneho prostoru. Potrebuje pojmout 2 az 4 lidi a pritom zabirat minimalni pudorys. V tomhle ostatne uz pred lety exceloval Renault Twingo 1 generace a ja ocekavam s nadeji, ze Renault se k tomuhle vrati po ne tak povedenem Twingu II. Pokud bude mit nove Twingo (pozor, jmeno toho auta mozna bude jine, novy Smart) motor pod podlahou, muze byt vyuziti obestaveneho prostoru zajimave.
V tomhle kontextu nechapu, co timhle autem Opel myslel. Podle me je to docela tragedie prave kvuli extreme spatnemu vyuziti prostoru, horsimu nez u stylovky Cinquecenta Nuova.
Fiat 1.4 Fire (57 kW), Ford 1.4 Duratec (59 kW).
Ale nejvíce může "trumfnout" volkswagenovský 1.4 63 kW jen sám koncern - motorem 1.6 16V s výkonem 59 nebo 60 kW (Ibiza LPG, Polo BiFuel). :-)
A "rekormanem" je koncern i ve dvoulitrové kategorii, protože stále vyrábí 2.0 MPI 85 kW, i když v Evropě se už nedá koupit (má ho třeba v Mexiku prodávaná Ibiza nebo americká Jetta).
Evidentně očekávají vzestup prodejů v segmentu. Ono se ani není čemu divit. Benzin stále dražší, města stále plnější, kupní síla nižší a hlavně - kupují se druhá či třetí auta do rodin, takže vůz velikosti Corsy začíná být zbytečný. Navíc i s ohledem na postupné nakynutí vozů...
Otázka je, zda se tolik "stylových prcků" dokáže na trhu uživit. Malé plechovky mají výhodu nižší ceny a toho, že v nich narozdíl od třeba Fiatu 500 může jezdit i chlap :-)
Každá Eva má šanci najít si svého Adama. Dotažené detaily, originalita, šmrnc, mladistvost. Takto si představuji městský bourák r.v. 2012 :yes:
Snad jen přední světla tak trochu připomínají Porsche :-)
Výborně Opel :yes:
Opět při porovnání s Cígem od Škody se okamžitě ukazuje, že Škoda zvládla vyrobit jen malou plechovku na 4 kolech, Opel ukazuje, jak se staví nicht nur Auto.
To, že existuje ešte VW 1,4 s výkonom o kilowatt menším neznamená, že 64 kW nie je podpriemer (nájdi mi ešte okrem VW inú predávanú 1,4ku s menším výkonom). Kqaždopádne to nebola veľká kritika, vo svetle štvorvalcovej konfigurácie je to super a radšej 1,2 16v podladený na 51 kW než 1,0 R3 vyhnaný na 55 kW (pri 6200 otáčkach!). ;-)
citygo = "vstup do světa automobilismu pro mladé" to jsi vymyslel, anebo je to oficiální propaganda Škodivky? Jestli vymyslel, tak klobouk dolů, je to přesně v duchu VW.
Nebo z nej take vyrobce neumi dostat vice pri nizkych emisich.
VW 1,4 neni zadne meritko a kdyz ano tak podprumernych motoru. Dnes maj 1,2 pres 60kW a 1,3 pres 70kW.
Ten BMW je naladen na extra vyssi kroutak extra dole, ten do tehle skupiny nepatri ;-)
...to je zase jak na pouti :-O Ty automobilky se nepoučí a nepoučí! Za chvilku to zase bude žádat o dotace a o záchranu... No..., kéž bych se pletl ;-\
Řekl bych to tak, že tímhle pojetím designu zařadil Opel svého Adama do teritoria, kde se auto vybírá způsobem buď žlutá nebo červená, tedy do teritoria Evy. ;-)
Proč by měla být 1.4 64 kW podprůměr?
VW má 1.4 s 59 nebo 63kw.
A stejně tak bych mohl říct, že 1.2 TSI 63kW je podprůměr, když Renault z toho udělá 88kW. Nebo u BMW 114i je 1.6T s nějakými 75kW sakra podprůměr, když třeba Opel z toho umí 132 kW.
Prostě jsou motory naladěny softwarově na nižší výkon, aby je kohli prodat levněji. Není to v dnešní době nic neobvyklého.
mne sa paci ako kazdy tvrdi ze je to auto pre zeny
aj porsche cayenne je auto pre chlapov a skoro v kazdom druhom ktore stretnem jazdi nejaka zenska.............k tomu mi nikto nic nepovie?
Corsa je zenske auto podla mnohych - no ja v tejto dnesnej corse som snad ani zenu este nevidel, zakazdym ked vidim corsu tak v nej sedi nejaky postarsi chlap....
takisto to bude aj s adamom - kazdy je mudry a nakoniec v nom budu chlapi jazdit v 98 percentach :yes:
realita je praitelia taka ze apson co stretavam na cestach tak zenske auta su tieto:
1.2 51kw ma aj panda cize taketo motory su aj dnes a nejde o podpriemer - skor ide o akysi slusny zaklad a je lepsie mat 1.2 51kw a stvorvalec ako litorvy trojvalec s 55kw to je jasne, kroutak ma 1.2ka tiez lepsi ako male trojvalce ktore vrcia kricia kvilia a pritom ani nejdu.....
ta 100konova 1.4 to uz bude ale riadne delo, opel u mna :yes:
adam sa podaril - tak nejako si predstavujem miniauto :yes:
som ocareny ;-)
aj motoricky aj velkostne uplna trefa vo svojej triede, samozrejme je to auto pre dvoch, takych aut ale dnes pribuda....aut je stale viac....pribudaju teda aj male tzv druhe tretie auta do rodiny kde ludia preferuju aj trojdveraky a nechcu pritom jazdit v kontajneri alebo nudnej krabici.......adam im ponukne atraktivny dizajn a skvele motory a interier......... skutocna lahodka. Kedze MINI je cenou aj razvorom aj motoricky o triedu vyssie kedze konkuruje skor DS3ke a audi A1tke, vidim opla adam ako jasneho konkurenta pre F500ku pripadne Kacko.....
Mne sa to auto paci :-) pre dvoch to bude v pohode, samozrejme kral praktickosti je v tejto triede panda s picantom kedze ponukaju 5dveraky ale ako trojdverak je adam paradny a najde si dost svojich zakaznikov......
paci sa mi interier ako budiky tak aj volant a cela linia palubovky aj vonkajsia linia okolo dveri a linia strechy a zadneho stlpika, predok je pekny sportovy taky mix retro s modernou a cele auto je vlastne taky novodoby retromix ktory je mylsim vcelku zaujimavy a neokukany. Male auta vzdy tvrdim ze musia uputat a ich velkou zbranou je dizajn a ista hravost a v tomto je adam na spici v triede :yes: Ked male auto tak nech ho kazdy vidi a adam je skutocne neprehliadnutelny ;-)
Necakal som taky nasup od opla, som milo prekvapeny a tusim znacke opel s prichodom novych peknych modelov znova zacnem fandit ako kedysi za cias starej astry a corsy a nadhernej starej vectry so spatakmi plynulo prechadzajucimi do prednej casti auta...zlate casy opla sa vracaju :yes:
No čo sa týka vzhľadu, dostal Adam Opel... pardón, Opel Adam naložené jak sviňa do hranta a musím povedať, že zrejme dôvodne.
Ale všimli ste si tie motory? Samé štvorvalce? V miniaute? V dnešnej dobe, keď trojvalce sú aj o dve triedy vyššie? To si zaslúži potlesk. Drobný tieň pochybností je nad uvedenými parametrami (jedna-dvojka len s 51 kW a jedna-štvorka len s 64 kW je dosť podpriemerné), ale aspoň to bude bežať vyvážene a relatívne kultivovane a za to dávam :yes:
tak nevim, info o cenach nemam, ale kdyz se na to auto kouknes, je to vic stylovka, nez vstup do sveta automobilismu pro mlade... Myslim si, ze tam znacny rozdil v te cene bude, a taky by to davalo smysl.
...přesně typ auta, který nemůže soudit chlap, ale jen cílová skupina...ženy. Tam je z 95% měřítko jinde. Neodvážím se tedy napsat oslavnou ódu, ani to strhat jako plakát "Gagarinova bratra".
Zatímco F500 mi přijde roztomilá, tady se dá napsat, že Adámek je prostě jinej...
"s" jako ja chapu ze to neni uplne jasny pro kazdyho, ale je to dost vtipny, kdyz hucite na kdejakyho madara, ze neumi nebo se nechce naucit slovensky a sam slovak nevi kdy se pise "s" a kdy "z"... >:D
No dvojliter turbo s pohonom 4x4 rozhodne vo svojej dobe nebol žiaden navoňaný p.d, ale v mainstreamovej produkcii to bolo na vrchole bežných/dostupných športiakov. Je ale pravda, že to bolo (a dodnes ich vídať) obľúbené auto tunerov.
To je neco jako v severokorejsky skole psat o krase demokracie...
Videli jste uz ty modni pohromy v ulicich ceskych mest, kostkovany trekingovy kalhoty, crocsy, vytahany tricka... U zen je to ale o neco lepsi, ale to ze 'pravej Cech' ma mit zarostly podpazi a musi smrdet rano, pres den, vecer, kdykoli musi bejt pripravenej produkovat pravej nefalsovatelnej tydenni konskej smrad... >:D
Hodinky s bilym reminkem jsou otresny, hlavne s tema gumovejma, co si kdo veme za tricko je to jeho vec, osobne v ruzovym tricku nevidim, nebo nevidel jsem problem, teda lososova by sla, zalezi jak moc zari, kazdopadne ta barva je uz dlouho za zenitem, ale barevny veci porad letej, na druhou stranu chtelo by to prekrocit hranice vlastni vesnice a podivat se do modne erudovanejsiho sveta.
Co se adamu tyce,myslim si, ze je orcite povedenejsi nez malej Peugeot, kterym se nemci inspirovali, ale sam bych do nej taky nesedl, stejne jako ani do F500ky, ani jedno mi neprijde dost maskulinni a take je to mozna spis i moji vejskou, ktera sice neni nic extra, ale s cca 190 cm a 90kg se cejtim stisnene i v starsi 1er.
Na druhou stranu u opelu by mozna nejaka jina kombinace barev z toho auta dokazala udelat i pro muze prijatelnou alternativu v miniautech.
Tak ja bych si takove auto take nekoupil a nechtel v tom jezdit, mam radeji spise sedany/liftbacky stredni tridy :-), ale Opel Adam urcite nevypada spatne.
Růžové tričko nebo stylové hodinky s řemínkem přes půl ruky, to bych si na sebe taky nevzal. Ale jak říkám, v tomhle autě bych se nestyděl jezdit ;-) Ovšem s nějakou normální barvou, třeba žlutá je fajn :yes:
OK, naprosto beru a chápu, já to mám stejně. Mě se např. v tom B segmentu nejvíce líbí C3 a Polo.
Je možné, že se to ve mě hromadilo a teď to prostě přeteklo. Když vidím chlapa v růžovém triku, je to prostě divný - takový diktát módní minority a kolik joudů na to skočí. A takto vypadající autíčko, ještě jménem Adam - něco ve mě prostě řeklo dost, tady je ta hranice a za tu nejdu.
... bral bych ho! A proč? Ano, je to vůz zjevně namířený na ženské (i to jméno bude dámám a slečnám znít atraktivně!), ale líbí se mi na něm neobvyklá propracovanost detailů: namátkou: linka kolem kliky směrem k zadním světlům, jednoznačně nejsvůdnější předek (v této kategorii), správně umístěná zpětná zrcátka (na stopkách trčících ze dveří se mi fakt ani na jednom voze nelíbí), správně dlouhá opěradla sedadel, krásný volant, super budíky (asi nejvyšší výbava); to je všechno, co na fotkách vidím. a celkově, ten design mi přijde nejpovedenější ze všech ve skupině. Vlastně ne, MINI je opravdu atraktivnější, ADAM bude daleko víc ladit se ženami. Dal jsem mu 1. A imponuje mi opelovská snaha dostat do výroby co možná nejatraktivnější auta. O kvalitě není třeba mluvit, testy a statistiky Opel chválí už dlouhou dobu!
Námět: marketing by měl dát na showroomy k dispozici chromová označení auta na boky (C-sloupek) v podobě různých jmen: tak by si nová majitelka mohla odvézt domů Karolínu, Táňu, Alici nebo Terezku...
O to ani tak nejde. Pokud má auto něco do sebe, je mi celke jedno, jestli má jednoduchý design, nebo odvážnější. Líbí se mi Polo, ale také se mi třeba líbí Fiesta, která je vzhledově koplikovanější ;-)
Opel sa asi učí od Číňanov, ako má navrhovať, resp. kopírovať nové autá. Za takýto vydarený "originál" by sa nemusela hanbiť ani značka Great Wall. :-)
Nevím, proč přesně, jestli kvůli tomu davovému šílenství, nebo čemu, ale F500 mi přišel nesnesitelný od jeho prvního zveřejnění. Holt každému jednou něco nesedne.
U velosteru to bylo jinak, ten je odporný bez jakékoliv záminky. Mnohem radši potkám C6, nebo jiná neobvyklá auta, ale Veloster je prostě kekel.
ta ropucha je primarne urcena na baleni jihokorejskych skolacek, tak si zkontroluj, jestli tam v okoli nemate nejakou prosperujici korejskou komunitu ;-)
Ale když jsem si pořídil Opel Cadett caravan 1,6i , tak v té době bylo u začínajících řidičů nejoblíbenější a nejrozšířenější auto Škoda 120 a já jsem si připadal, jak když jezdím v raketě oproti Š120. Mám na něj samé dobré vzpomínky. Na dvojku to jelo 90. Akorát děsně trpěl na korozi.
O co míň je F500 homoušká? Přijde mi to přesně naopak. Ale je pravda, že F500 je pro mě vrchol nevkusu od jejího prvního představení. Jakmile jsem to viděl, nenašel jsem pro ten zjev jediné kladné slovo.
Třída miniaut jde mimo mě, ale jejich účel chápu a budu i rád, pokud se lidé, hlavně ve městech, naučí miniauta kupovat. Každopádně mnohem radši potkám na cestě tohle, než F500.
PS: Včera jsem myslel že mám vidiny, ale během dvaceti minut jsem potkal dvě přišláplé pralesní ropuchy (čti veloster). Skoro jsem nevěřil vlastním očím. To bylo snad potřetí v životě co jsem to na silnici vůbec viděl a hned dva exempláře. brrrrrr
Boha jeho, a já myslel, že je to tu o autech [odkaz] Nic proti, holkám světa se třesou rodidla. Kinder vajíčko na kolech, kdo by to čekal? Opel, opel, není to ten, co vyráběl Calibru? :*)
Ne. Ale chlap po 30ti by mel mit uz trochu rozum a vkus.
To proste prijde s vekem, ze do opery se chodi v kvadru a na bazen v plavkach.
Pokud ma nekdo nact, tak mu mozna prijde cool zkusit jit do opery v plavkach.
Ale kdyz to zkusi tricatnik, tak je to blb .
Jsem si uplne jisty, ze az se Adam rozsiri, tak se v buranskem cechistanu najde podobnych blbu po tricitce nemalo.
Jinak po meste tu jezdi jeden pupusacky ruzovoucky Superb a ver mi, ze na toho typka se zlatyma brejlickama a ruzovouckou kravatou uvnitr je pohled k zbliti. To neni o velikosti auta anebo ega, ale o tom, jak se dotycne individuum navenek prezentuje.
Mne teda design prednej masky pripomina ozrutne pociny, ktore v poslednom case produkuje Nissan... Celkovo skor :no: Ten kriklavy interier mi moc nesedi, aj ked je to auto pre mladych. Nazov je v pohode.
hm, ja ti nevim, ale ti co tohle koupi budou podle me sorta lidi, kteri budou radi jak se rozjedou na svetlech. Vypatlane nany a "machyrci" s fungl novym ridicakem.
Tem je vicemene uplne fuk, co je pod kapotou, jestli ctyrvalec nebo trivalec, protoze ti by mozna ani nepoznali, ani kdyby jim upadlo po ceste kolo.
Všechny ty Citigo ano, to je prostě mainstreamová tuctovka (tím neříkám, že to apriori musí být špatné auto). Ale F500 a ztrácet se v provozu? To snad ne...
Ano, jde o osobní preference. Já jsem nikdy ani moc nerozlišoval auto pro muže a ženy. Ale řídit tohle, to bych si připadal jako kdybych si oblékl minisukni a punčochy (patrně, ani jedno zkoušet rozhodně nehodlám).
Nj, hmlovka a cuvacka posobia ako zadne svetla zeleznicneho vagona.
Nicmenej, je to vzdy rovnako funkcne aj keby to bolo hranate a inde posadene.
To uz je vec vkusu a dizajnu.
Vozík vypadá roztomile a na fotkách je vše, co dnešní progresivní doba vyžaduje - homoděj [odkaz] smradlavej čokl [odkaz] ajfoun [odkaz] Stejně tak předpokládám možnost měnit si status na tlamoknize během jízdy.
Tohto Adama by som si naopak urcite nekupil, ked uz tak F500. 500ka ma navyse smrnc, dycha aj historiou a pritom je stale maximalne aktualna.
Adam je vykrik do tmy a potrebuje cas, aby nasiel svoje miesto.
Nie je pravda, ze sa vzdy bude jedno auto podobat inemu.
Napr. dizajn Ferrari je celkovo jedinecny, tam sa naopak inspiruju ini. To iste uz len ta 500ka, mas velky problem najst prvok (ak vobec nejaky najdes), ktory by sa dal povazovat za skopirovany z ineho sucasneho auta.
Tiez sa mi aktualny dizajn Oplov paci. Za vyslovene skarede som to povazoval v casoch Kadettu [odkaz]
zas takova designova pecka to neni, predek je moc opticky tezky a kola jsou prehnane velka, myslim v realu budou o 2 palce mensi.
Se podivejte, jak smesne v nich pusobi ty titerne disky brzd a bubny vzadu.
A spousta veci je tam rozporuplnych, konkretne mi se uplne ekluji zezadu ty cervene a bile vyboulene mlhovky a couvacka a ty "vlnky" z boku za klikami.
Auto ma byt funkcni a ne pusobit, jako ze spadlo kolotocarum z atrakce.
hm, vysledek je libivy, mozna, ale osobne bych do takoveho auta nesed.
bych si pripadal jak teplej.
pokud je to mineno jako auto pro zenske a pro mlade hejsky do rekneme 23let, budiz, ale vylezt z toho chlap po tricitce, tak si o nem nejspis budu neco myslet. :-!
Nebudu ti vyvracet tvoje názory. Jde vždy o osobní preference. Ovšem pokud skutečně někdo chce sednout do něčeho výjimečného, nepřehlédnutelného, ale ne zase kýčovitého, pak může být tohle dobrá volba. Všechny ty citigo a F500 se v provozu jaksi ztrácejí...
motoricky parada, ziadna parodia na motor ako predvadza koncern v tejto triede
uz zakladny motor bude v pohode, taky nejaky ma aj panda tusim tiez ma 1.2ku a 51kw , uplne to staci na tak male a lahke auto :yes: , podstatne je ze je to stvorvalec :yes:
heh, prvni dojem jak jsem se na to auto kouk byl uplne to same, auto pro gaye.
Ted jeste kremovou jahudkove ruzovou barvu na kastli a bilou kuzi dovnitr a mame tu hit sezony.
P.S. to co Opel udelal jinak nez je na Fiatu 500 je jednoznacnym zhnusnenim, ale nepochybuju, ze ze tyhle prekudrlinkovasne zbytecnustky najdou smecku zboznovatelu.
>:D
Tak "Adam" má být zjevně stylovka, mířící na jiné zákazníky než Up! (nebo Citigo nebo co to na tý fotce vlastně je ;-) )
Což nic nemění na tom, že Adam je snad jediné auto současné (či skoro současné) produkce, do kterého bych jako řidič nesedl. Do F500 ano, bez jakéhokoli náznaku divného pocitu. Dokonce myslím že i spousta holek by si v tom přišla divně...
vzdy sa nejake nove auto bude v niecom podobat na konkurenciu - totiz ono kazde auto ma 4 kolesa motor volant svetla a aj nejaky vonkajsi look ktory musi drzat krok s dobou ....
C-ecko ma svetla z octavky, ceed je podobny astre, roomster od fabie spredu tiez nerozoznas.....ale ako celok je kazde auto predsa ine a jedinecne,,,,,mam rad ked ludia hned pri prvej foto auto odsudia lebo sa ponasa na vraj nejake ine auto....ved je logicke ze vzdy sa na kazdom aute najde nieco co sa bude podobat niecomu na tom druhom aute.... je to uplne normalne ved auta su si podobne ved su to auta nie?
Mne sa opel adam paci, takto nejako si predstavujem stylove dvojdverove miniauto a neviem neviem ci by som mu nedal prednost pred F500 ak by som si mal vybrat, opel :yes:
Predok nie je tazky, skor by som povedal ze je normalny , cize nie je to taky prcek predok ale ma vazny tvar a proporcie co je fajn a a vacsimi kolesami to vyzera super :yes:
Musim sa priznat ze mne sa opel prestal pacit odkedy vyrabal tie stare hranate vectry , signumy, stara corsa bola tiez akasi divna, ..... ale nova astra a aj zafira aj mokka a teraz tento opel adam su skutocne dizajnove lahodky a pacia sa mi .... z nemeckej trojice vw ford a opel je pre mna opel jedina skutocne stravitelna a skutocne prijemna znacka ktoru by som zvazoval pri kupe.....pre mna je po mokke model adam dalsia prijemna supa od opla :yes:
v cervenej s ciernou strechou je uzasny , vedla neho bude up vyzerat ako kontajner na smeti.... :-! aj ked up vyzera ako kontajner na smeti vedla cohokolvek
Tak môj názor je, že je to auto možno až príliš prekombinované... Nevýrazný zadok, silueta F500/A1, pekný interiér, škaredý volant, pekné svetlá, pekné farby... Musím ho vidieť naživo, zatiaľ mám z neho rozporuplné dojmy... ;-)
Ináč dobrý výber motorov, či už počet alebo výkonový rozsah... :yes::yes:
Na fasbuku pri uvedeni foto hned niekto spomenul, ze to vyzera ako zmes F500, F.Ka a A1. Ta A1ka sa v tom neda upriet, strecha tomu nasvadcuje, len Ka sa tam hlada tazsie, snad tym mierne energickym zjavom.
Z niektorych uhlov to posobi trochu tazko na predok [odkaz] , comu pomaha zvolena farebna kombinacia schovavajuca profil strechy a tie obrovske kolesa [odkaz] posobia mierne groteskne, kazdopadne je to velmi vydarene. Takeho Oplika som necakal.
500ka bude mat co robit, i ked ma velku devizu v retro style, ktory je v mode.
Fanoušci Opelu prominou (promiň, Nerezi), ale tohle je automobilový průšvih roku.
Designem, ale i názvem, to auto vypadá jako záměr vyrobit obdobu F500 specielně pro gay minoritu. Nemyslím to nijak homofobně, ale z toho modelu to prostě přímo čiší.
Ne, že by to bylo škaredé auto, ale F500 to není, a prodeje to je věc druhá. F500 je jen jedna. Ale proč ne, když může mít SAMSUNG a APPLE téměř stejný kabát, tak proč ne, auto, že? :-!