Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X6 M50d – Turbo, turbo, turbo

Do rodiny ostrých vozů z divize M patří i naftové SUV. Jde o poplivání tradice, nebo je tohle auto opravdu tak skvělé?
Zpět na článek
3. 9. 2012 11:05
3. 9. 2012 11:18
19. 9. 2012 10:15
3. 9. 2012 11:45
3. 9. 2012 11:52
3. 9. 2012 12:52
3. 9. 2012 17:27
3. 9. 2012 22:27
21. 2. 2014 15:34
3. 9. 2012 12:39
3. 9. 2012 13:14
3. 9. 2012 14:08
3. 9. 2012 17:05
3. 9. 2012 23:05
3. 9. 2012 12:45
3. 9. 2012 13:03
3. 9. 2012 16:14
3. 9. 2012 16:21
3. 9. 2012 16:34
3. 9. 2012 16:41
3. 9. 2012 17:04
4. 9. 2012 00:51
3. 9. 2012 16:37
3. 9. 2012 17:14
3. 9. 2012 21:13
4. 9. 2012 12:40
5. 9. 2012 21:54
3. 9. 2012 18:11
4. 9. 2012 15:18
4. 9. 2012 22:34
3. 9. 2012 15:02
3. 9. 2012 17:09
3. 9. 2012 18:18
3. 9. 2012 23:27
4. 9. 2012 03:35
4. 9. 2012 00:04
4. 9. 2012 08:47
4. 9. 2012 22:56
5. 9. 2012 09:49
5. 9. 2012 19:11
5. 9. 2012 20:56
21. 2. 2014 16:19
21. 2. 2014 16:09
3. 9. 2012 15:53
3. 9. 2012 16:56
4. 9. 2012 01:03
3. 9. 2012 17:30
3. 9. 2012 18:24
4. 9. 2012 01:10
4. 9. 2012 03:27
4. 9. 2012 09:34
4. 9. 2012 13:07
3. 9. 2012 21:58
3. 9. 2012 22:25
3. 9. 2012 17:37
3. 9. 2012 18:15
4. 9. 2012 03:19
3. 9. 2012 18:23
4. 9. 2012 13:14
5. 9. 2012 16:26
5. 9. 2012 23:45
3. 9. 2012 22:05
3. 9. 2012 22:17
3. 9. 2012 23:38
3. 9. 2012 23:48
4. 9. 2012 00:08
4. 9. 2012 00:25
4. 9. 2012 08:22
4. 9. 2012 10:50
4. 9. 2012 07:31
4. 9. 2012 07:55
4. 9. 2012 08:09
Avatar - Nerez
3. 9. 2012 11:05
Pro koho?
Tomu autu a to ani v běžné verzi nikdy nepříjdu na chuť. Nejen, že je to designová zplácanina, hybrid mezi pseudo tereňákem a coupéčkem, ale nenapadá mě, pro koho tahle verze je. Chápu BMW 1, 3 i 5 a 6 ve verzi M, ale u jakéhokoli SUV mi tyhle superveze příjdou zbytečné.
Zajímaly by mě prodeje, ještě jsem nepotkal na silnici jediné SUV od BMW s logem M.
Rozbalit vlákno
16
3. 9. 2012 11:18
Re: Pro koho?
Tak zrovna u X6 (a ještě 5gt) mi přijde, že jsou postupem času čím dál ošklivější. :-)
Asi je to hlavně tím, že vedle současných perel designu (5 a 3) ve firemním designovým kontextu tento model už hrubě zaostává a je tam znát minimálně generační propad.

A co se týče auta jako takovýho: prostě arogantní výtvor pro arogantní jedince (čest vyjímkám), ať už má nasobě nálepku jakoukoliv (jak auto, tak řidič(ka) ).
Avatar - jazva
3. 9. 2012 11:45
Re: Pro koho?
Niekto si kúpi premotorované SUV s logom M a niekto si kúpi HB so záklaným motorom a logá si kupuje dodatočne. Čo je viac na nechápanie? >:D
Avatar - Nerez
3. 9. 2012 11:52
Re: Pro koho?
Trefné >:D
Máš bod ;-)
3. 9. 2012 12:52
Re: Pro koho?
já už jich pár potkal. Asi 2 v Praze a při cestě na Norimberk a Mnichov jich taky nebylo málo.
3. 9. 2012 13:11
Re: Pro koho?
Já si taky myslím, že o kupce nouze nebude. SUV jsou pořád ještě v kurzu a lidí neomezených rozpočtem je taky čím dál víc. Přesto bych raději šel do "nenápadné" M5 či RS6 >:D
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 13:55
Re: Pro koho?
Krejčíř, Pitr, Mrázek, Rath, Kalousek... zákazníků je tu dost, bohužel >:-[] :'-(
3. 9. 2012 17:27
Re: Pro koho?
Jen takový poznatek, ve svém okolí vnímám jen jednu X5 M a patří panu Dalimilu Míkovi o kterém je třeba tento článek :-) BTW: Co jsou tito lidé za hovada je snad všem jasné :-)

[odkaz]

... jo a jinak nepaušalizuju, ale jeho žena má i X6 :D, kterou koupil hozením igelitky z 800t na stůl nějakému dlužníkovi, protože jinak by mu ji zabavil za 500t ( tedy klasickou třetinu ) ... Sranda
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 18:51
Re: Pro koho?
jem idealista, ale věřím na "boží mlýny". Jednou půjdou na vidle tyhle hovada. Jinak díky za nezezké čtení ;-)
3. 9. 2012 22:27
Re: Pro koho?
Nehezké je spíše to, že jmenovaný vlastní kdejakou půdu v okolí na kterou stále dostává dotace. A o svou práci exekutora taky nepřišel :-) P.S.: A taky, že se těma sviňárnama chlubí po hospodách.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 13:56
Re: Pro koho?
X5 M jsem potkal v našem chudém kraji už asi dvě a X6 M taky tak nějak. A ve středu jsem viděl před jedním domem už zaparkovanou i X6 M50d. Tyhle auta prostě nouzi dohledné době mít nebudou, jakkoli se to může někomu zdát nepochopitelné.
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 14:07
Re: Pro koho?
přesně tak. nůžky se rozevírají, někteří dřou hubou zem, jiní přehazují éčka vidlemi. Obou přibývá, jen řády jsou jinde. Jenže tyhel vozy nikdy nebyly stavěny s tím, aby se prodávaly ve velkých sériích.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 15:50
Re: Pro koho?
Typy X5/X6 M a X5/X6 M50d určitě nemají za cíl být tuctové, ale výrobce má rentabilitu takového typu jistě dobře spočítanou a ziskovost na jednom autě bude slušná. Celkově typ X5/X6 se ve velkých sérií prodává, roční celosvětový odbyt bude určitě značný.

Nicméně se taky tuhle módu pseudo SUV nechápu (pseudo protože normální SUV něco v terénu svede, tohle těžko). Je to prostě ukazatel společenského kreditu jakkoliv je to auto pro účel nějaké sportovnosti nesmyslné, viz. testérovo srovnání s Meganem RS. Smutný je taky fakt, že se na tyhle auta nejčastěji kupují různé tuningové kity zavedených firem.
Zkrátka "po bychařsku" bych volil úplně jiný vůz za dané peníze.
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 18:43
Re: Pro koho?
Velké série - myšleno desetitisíce a výš. Jistě že celosvětově se to nasčítá a M-kový typ bude výdělečný, a myslím že nemálo. Koneckonců kdo jiný nabídne triturbo?
A to už stojí za to, aby si arabští šejkové, čeští radovanové apod. M-kové X6 koupili a zamachrovali u večeře ;-) Nic víc za tím nevidím, prostě udělat NEJ SUV.
Tady vůbec nejde o smysluplnost modelu - ten nikdy, nikdy smysluplný nebude. Od Gallarda taky nikdo nečeká, že bude jezdit po krosové trati, stejně tak od SUV nikdo nečeká, že se bude honit s hothatchi nebo ryzími sporťáky...
21. 2. 2014 15:34
Re: Pro koho?
Pro koho? Třeba pro mne, kdybych na něj měl. Líbí se mi, hodně jede a málo žere, dobře se do něj leze, kufr pěkně vysoko, nemusím se do něj ohýbat....Mám starou sedmičku a chystám se tohle koupit. Ovšemže ojeté a s obyčejnou motorizací.
Nemohu si pomoct, ale pokud se mi nějaké auto nelíbí, neměl bych potřebu to tak vehementně vykřikovat, jako mnozí zde. Já takové spíš podezřívám, že v nich vrtá červík závisti.
3. 9. 2012 12:39
humus
tohle auto je fakt hrozný, ale ten zadek s tima znáčkama M se bude skvělě hodit k majitelům oni by si tam ten znáček stejně dali....BMW u opravdových benzínových hlav stejně skončilo, je to hrůza co ted dělaj za mrdk.....
Rozbalit vlákno
8
3. 9. 2012 13:14
Re: humus
njn, porsche pomalu to samy.. ani me neprekvapilo, ze borec typu Janousek ridil Cayenne. Jeste, ze jsem si ho nikdy nekoupil ;-\
Avatar - positivemind
4. 9. 2012 01:59
Re: humus
Aha, takže ty hodnotíš auta podle jejich majitelů? Smutné...
Avatar - CHerokee
3. 9. 2012 14:08
Re: humus
Souhlas..tohle auto není ani pěkné, ani sportovní a ani praktické. A M Power se tím degraduje.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 16:04
Re: humus
Jenomže tohle není M Power, ale M Performance. Zkrátka to k M-Paketu, který můžeš mít i na 114i, přidává i výkon, čili máš vzhled i výkon. Kdežto vozy M Power jsou často technicky dost odlišnými vozy od vzoru a jejich výkony jsou někde jinde, což i autor v textu několikrát zmiňuje. Nevím co na tom kdo nechápe a proč to někdo bere jako prznění divize M.
Ano, M divize jako taková "není co bývala", abych se vyjádřil v terminologii zdejších diskutérů, protože už ani doba, ve které žijeme, není co bývala. Ano, už asi nikdy nevyjede něco jako bylo M3 E30. Rodinný sedan se závodním motorem, podvozkem a odlišnou karoserií nebo Z3 M Coupe, auto, které chce svého řidiče "zabít". Místo toho se spíše dočkáme hybridů, 4x4, možná elektromobilů, ale stále se najdou lidé, co tohle budou hanět, místo aby uznali důmyslnost dnešních technologií a co vše dokáže člověk vytvořit. Taky se mi líbila stará surová auta, ale vše se vyvíjí.

Asi s tím nic nenadělám, ale potřeboval jsem se "vymluvit".
3. 9. 2012 17:05
Re: humus
:yes: Mám pocit, že spousta lidí zamrzla před 20ti lety. Ano, "prznění" divize M a celého ducha BMW by šlo akceptovat v případě, kdy by stále existovali původní S2 Quattro, nebo E190 Evolution. Ty ale jaksi také nejsou. Auto svět je v pohybu. Můžeme polemizovat nad směrem, kam se posouvá, ale to není "problém" jen divize M.
3. 9. 2012 23:05
Re: humus
Nutno ale dodat, že BMW se sportovní aurou nemá odpověď na top sportovní modely dvou nejbližších rivalů.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 9. 2012 18:45
Re: humus
Nemá, ale nějak v tom nemá tradici tak jako MB a Audi-Lambo R8 já moc vážně neberu. Neříkám, že to je plus, ale BMW vždy bylo známé jako výrobce sportovních vozů vycházejících z běžných. A M1 se už chystá podle Auto Bildu ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 9. 2012 12:45
Problém X6
je ten, že mají problém ti co ho nevlastní. A jak definovat jízdu s 35d, ticho, klid jede to a nežere.
Rozbalit vlákno
54
3. 9. 2012 13:03
Re: Problém X6
problem s tim nemam, at si BMW nalepi znacek M klidne na diesel z autobusu, je to jejich vec.
Tahle fabrika zadnou svou tradici poplivat nemuze protoze jeji tradice jsou uz hezkou radku let v P***.Pokud se teda bavime o tradicich vyrobce sportovnich vozu jako byl treba batmobil 3.0 CSL.
Tradice dehtu, elektriky downsizingu a designu sitemu na miru vekslakum a zenstinam pochybne povesti jim jde naproti tomu naprosto skvele.
Avatar - ZiP2150
3. 9. 2012 13:40
Re: Problém X6
Nechapem nazory individui, ako ty. Vsimol si si von oknom aka je doba? Ak nebudes vyrabat to, co ludia chcu kupovat, tak si skoncil? Ze znacka "M" je v dnesnej dobe z vacsej casti len uspesny marketingovy krok? Co je tolko uzivatelov auto.cz poburenych praktikami montaze dieslu do Porsche, Bentley a M variant BMW...

Ak o to nestojis a je ti smutno nad byvalymi tradiciami a hodnotami M GmbH, tak si jednoducho BMW nekupuj. A Kankunen ma (bohuzial) pravdu. Problem je vo vacsine ludi prave v tom, ze dane auto nevlastnia - na stylizacii prispevkov je to vidiet. Tazko si viem predstavit lepsieho auta na kazdy den v roku ako X5 35d s adaptive drive. Ukrizuj ma...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 13:58
Re: Problém X6
Pán je očividně znalec >:D 8-s
3. 9. 2012 16:14
Re: Problém X6
mi je uplne burt, jestli BMW zkrachuje anebo bude produkovat 99,99% hnoje a sem tam se uraci vypotit neco, na co lze milostive shlednout s deseti vyhradami.. za me Z4ka.
Zaprve si apriori nic nekoupim od automobilky, ktera je papeztejsi jak papez a pro kterou je predstava supersportu elektricky hnus s motorem ze sekacky a parametry horsimi jak lecktere tuningarske subaru a zadruhe se stale jeste povazuju za ridice fajnsmekra, ktery si rad cestu autem uzije, nikoliv ze delam za jizdy jen tupou zrudu tocici volantem podle toho, jak ktera kontrolka blika a jak to ktery asistent srovna za me.
Pokud tak hrozne milujes X5ku a spol, tak se podivej jaka socialni skupina tim jezdi a jak... Rezesova budiz zarnym prikladem. 200 po dalnici, ozrala, zfetovana , v ruzovouckych sandalkach a zabije 4 lidi ve Fiatu tou nejhorsi smrti .. uhorenim.

Presne takovy typ ridicu tyhle "supr bezva kary na denni svezeni" produkuji a proto bych si nic takoveho nekoupil ani pro sebe, ani pro rodinu.
3. 9. 2012 16:21
Re: Problém X6
Jako rádio Jerevan. Není to Verešová, ale Rezešová a ne 5, ale jen 4 lidi. (před editem)

A BMW si fakt nekupuj, fajnšmekře.
3. 9. 2012 16:34
Re: Problém X6
kdyz uz sis dal tu praci precist si i edit, tak sis mohl dat i tu praci napsat nejaky argument hodny cloveka. takhle si jen slovickarici opicak.
3. 9. 2012 16:41
Re: Problém X6
Jen slovickarici opicak přece nemůže diskutovat s fajnšmekrem.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 16:54
Re: Problém X6
Jako když hrách na stěnu hází... Takové lidi nemá smysl řešit ;-)
3. 9. 2012 17:04
Re: Problém X6
Neřeším. Smutně jsem se smířil s tím, že v BMW si nemůžu cestu autem užít tak, jako třeba fajnšmekr ve vokyslým vydechlým fáčku na plyn. :-)
4. 9. 2012 00:51
Re: Problém X6
>:D :yes: za fáčko na plyn :-) jinak mě taky pěkně s*rou ty rezešové v ikspětkách ;-\
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 16:24
Re: Problém X6
Budu se opakovat, pán je očividně znalec >:D :no:
Říkám to tady znova, ale pokud se snižuješ k tomu, abys soudil auta nebo hůř i automobilku podle toho, kdo jejich auta mimo jiné kupuje, tak mi tě je líto. Je to pouze značka tvé inteligence, ne rozhledu, jak si asi myslíš.
Pokud se považuješ za řidičského fajnšmekra, tak jsi, co se týká moderních vozů, u BMW doma. Tvé tvrzení opaku značí neznalost jejich portfolia a ničím si asi ani nejel. A pokud si chceš řízení opravdu užívat, tzn. řídit bez asistentů, posilovače atd., tak ses narodil ve špatné době nebo si pořiď ojetinu.
Mě je celkem jedno kdo jezdí X5. I kdyby s ním jezdil novodobý Stalin, tak bych si ji koupil. Navzdory věku je to pořád dobré auto a pro manželku je to v rozumné konfiguraci dobrý rodinný vůz.
P.S. já bulvár nečtu, ale myslím, že Verešová určitě v autě nikoho nezabila. Asi si to pleteš s tou dcerou jakéhosi tamního boháče. To jen tak na okraj, blbe, teda pardon blobe ;-)
3. 9. 2012 16:37
Re: Problém X6
uzij si to svoje bmw, zadus se s temi supermodernimi asistenty a preju ti, at te to na jedne krasne posnezene zimni ceste v tichoucku a pohodli a se skvelym audio systemem neposle za blikotu 30 kontrolek primo do stromu, az to v te zatacce ani ABS ESP SRS nepobere, protoze tvuj ridicsky cit a instinkty dlouhodobym nepouzivanim otupi na absolutni nulu. :-!
Jen doufam, ze se nebudu zrovna nachazet v protismeru.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 16:51
Re: Problém X6
Tos mi to natřel >:D Myslím, že o tobě dostatečně vypovídá fakt, žes ani nebyl schopen se podívat jaké mám auto. Pak bys zjistil, že v mém autě krom ABS nic takového není a moje auto by se do toho tvého "řidičského fajnšmerkovství" dalo zařadit. No nic, diskutovat s tebou rozumným způsobem formou argumentů je "pointless", tak tě nechám být. Užij si své řidičsky čisté auto a pozor na fetky v BMW 8-s
3. 9. 2012 17:10
Re: Problém X6
To mě tedy zajímá, co považuješ za dnešní auto pro řidičské fajnšmekra ?
3. 9. 2012 17:14
Re: Problém X6
najdi si to asi o 4 posty niz
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 17:34
Re: Problém X6
Taky by mě to zajímalo a hledat se mi to nechce, oslň nás ;-)
Avatar - ZiP2150
3. 9. 2012 18:09
Re: Problém X6
Pane... Vy ste retard. A ano, oblubujem X5. Ako radu 3, tak aj X5 (i ked bez adaptive drive) mam v garazi. A som spokojny. A nikdy ma netrapila socialna skupina, ktora trapi napriklad teba.

Taktiez ma nezaujima, ci si BMW kupis, alebo nie, ci na neho mas, alebo... Rezesova a spol ma neberie, kedze bulvar nesledujem. Samozrejme, viem, co sa stalo.

A ked uz nic, tak ti ta X5 mohla ukazat jedno: aku ma pasivnu bezpecnost.

Reagoval som len na to, ze taki, ako ty odsudzuju vsetko... uz len z principu. Nemozes nieco podobne vyplodit, ak by si s takym autom jazdil kazdodenne - jeho kvality su pomerne vyrazne. A taktiez netrep, ze na kazdy den a najazd 5000km mesacne chces sportove auto...
Avatar - Sysoj Psojič
3. 9. 2012 18:21
Re: Problém X6
Přesně jsi to vystihl a proto mám i jako nadšený řidič rád to maso kolem. Proto je X5/X6 lepší pro rodinu než 5er touring. Kdyby mi BMW dokázalo, že je 5er bezpečnější při bouračce, než výše zmíněné SUV a SAC, jdu do něj. Všichni ale víme, že není :-!
BTW proto mám i lepší pocit (v rámci placek) z Godzilloidního GT-R než třeba z R8 nebo nedej bože Elise :no:
Avatar - ZiP2150
3. 9. 2012 18:27
Re: Problém X6
:-) Dakujem... tak urcite, je to pravda, to bolo prve kriterium pri kupe. Ako kolega blob... mam rad auta starej skoly. GT-R je urcite bomba (i ked som ho zamietol (na okruhu) pre LP570 ;-) ) ale je mimo mojich moznosti. Jazdim kompresorom preplnanu (270k) Preludu piatej generacie s 4WS a i ked som mal obdobie ju predat a nahradit za nieco novsie... je to proste laska :-) Samozrejme... len vikendy. Taktiez asi nejazdis GT-R na kazdy den ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
3. 9. 2012 18:42
Re: Problém X6
Ne ne, koupil jsem si přece Jukeho na ježdění kolem komína :yes:
GTR po úpravě na 620PS není správné ničit popojížděním, když se ani neohřeje.
BTW já zase úplně zbožňuju ty nové technologie, proto mi GT-R padlo do noty..
Jo, a LP570 se nebojím >:-[]
3. 9. 2012 21:13
Re: Problém X6
Bohužel se to netestuje moc často, také by mne zajímalo, jak by dopadla 5er při srážce s X5. X5 už byla stavěna v době, kdy se na bezpečnost dost hledělo. Tahle větší auta nějakých 15 let zpět byla rozhodně méně bezpečná než klasické sedany a kombi. Na druhou stranu, pětka není o moc lehčí a v nové generaci X5 by měly vážit zhruba stejně.

Sporťáky s monokokem nepodceňuj. Viděl jsem fotky Elise po nárazu ve zhruba 200 km/h postupně do dvou protijedoucích pickupů a přišel jen o čumák. Řidič zemřel po převozu, po takové srážce máš orgány na kaši, ale na to, jaká je to muší váha, dopadl opravdu dobře. Problém těhle aut je problematická oprava karoserie. To je noční můra.
Avatar - ZiP2150
4. 9. 2012 00:36
Re: Problém X6
Samozrejme, dana tema je pomerne citliva... kedze velku ulohu odohrava samotna masa vozidla... i ked ta automaticky neurcuje bezpecnost, ale vela toho napovie... pri mojej vikendovke: a pri kapote, ktora ma dlzku vyse jedneho metra, ale vyska karoserie konci tam, kde iba celne sklo X5 zacina je pomerne jednoducha predstava ako dana celna kolizia moze dopadnut. Karbonovy monokok moze zabezpecit istotu... ale proti adekvatnej konkurencii.
4. 9. 2012 12:40
Re: Problém X6
Tvůj nepřítel jsou krátké deformační zóny. Obálka to vydržet může, ale přetížení bude velké. Pokud se srazíš s SUV, nebo podobným vozem, tak tě nejspíš přeletí. Rozhodně základ je nejezdit 200 a očekávat, že se ti nic nestane. V těhle autech se dá přežít i takový náraz, ale je to o štěstí.

Schválně se podívej na matematiku, auto se 750 kg vs. auto s 2250 kg, jedno jede stovkou, druhé dvoustovkou. Kdo bude mít větší kinetickou energii? A teď si vem, že ten lehký prcek má menší průřez a velmi odolnou karoserii. Je to fakticky takový projektil.
4. 9. 2012 17:36
Re: Problém X6
A tu informaci, že X5/X6 je bezpečnější než 5er touring jsi sebral jako kde? Píšeš, všichni víme, že není, tak já jsem asi hlupák.... EURO NCAP je jediný zdroj informací (bohužel) a tam je 5er hodnocena více než nadstandardně, zatímco X5...
Avatar - Sysoj Psojič
4. 9. 2012 21:15
Re: Problém X6
zatím co BMW X5 a X6 od 2008 tam není :-)
Asi jsi naletěl na idiocii hodnocení EURONCAP, kde skoro každé auto má 5 hvězd, i Hyundai i20 nebo Kia Rio má skoro plné hodnocení :no:
Při deformaci o pevnou překážku jsou Ti výhody SUV nanic, při střetu v provozu z nich vytěžíš. Vyšší hmotnost, vyšší pozice nad vozovkou (střet s běžným vozem směřuje pod auto), mohutnější stavba a tím "pomalejší" deformační zóny s nižší nominální hodnotou G.
Já bych pro vození potomků obyčejný kombík nechtěl :-!
5. 9. 2012 11:06
Re: Problém X6
Napsal jsem snad jasne, ze bohuzel nemam nic lepsiho k dispozici nez euroncap. A myslim ze Ty asi taky ne. Jelikoz se mi auta suv a sac hnusi tak mame kombika. A fakt nechapu co je na x6 proti petce v deformacnich zonach navic. Nevim kde jsi na to prisel ze tam je vic hmoty.
Avatar - ZiP2150
5. 9. 2012 11:35
Re: Problém X6
Karoseria SUV mi prijde viac proporcna ako karoseria kombi. Pri rade 5 som presvedceny, ze patri prave reprezentativnemu sedanu, urcite nie kombi. Tento moj nazor ma pre teba taku istu hodnotu, ako nazor, ze SUV sa ti hnusia.

Rozdiel medzi 530dT a X5 30d (hmotnostny) je skoro 400kg. Dodatocne, posad v X5 je o uroven vyssie ako v rade 5. A na zaver, vyska kapoty, zaciatok celneho skla je urcite tiez posunuty o level vyssie. euroncap ma nikdy nezaujimalo prave z dovodu, ktory spomenil Sysoj... prejednava sa tam ochrana chodcov atd., v ktorych X5 asi neobstoji. Z predoslych dovodov mi vychadza rada X bezpecnejsia... teda, nechce sa mi verit, ze v meritku bezpecnosti pri kolizii by vysla rada 5 lepsie ako X5.

V roku 2008 bola pasivna ochrana prioritou pre vyber auta a rada 5 ma v tomto pripade ani nenapadla. Samozrejme, je to subjektivne...
5. 9. 2012 21:54
Re: Problém X6
Asi každý koukáme na jiná data. X5 30d 2.150 kg, 530xdT 1.940 kg, to je rozdíl 210 kg. V maximální povolené je rozdíl 235 kg. V nové generaci by měla X5 zhubnout asi o 200 kg. Ale argumentovat hmotností je hloupé. Ty staré krabice mají snad tři tuny, ale všechno je to měkká ocel, mrtvá váha, která tě vůbec neochrání. Hmotnost říká, jak jsi nebezpečný, ne, jak jsi v bezpečí. Vyšší stavba také nic nezaručí, důležitější je, když už, světlá výška. Pro zpomalení je důležitější délka motorového prostoru, pokud se bavíme o čelním nárazu. Ta dává potenciál. Ale nakonec je to všechno jen o konkrétním provedení.

Navíc při čelní srážce je auto relativně hodně zranitelné zespodu. Pokud kolo naruší obálku, deformuje prostor pro nohy, posune pedály atp., tak nejen že ti rozmašíruje nohy, ale nejspíš i uvízneš. Z hlediska bezpečnosti pro děti v dětských sedačkách na zadních sedadlech hrají roli úplně jiné faktory.

Pokud bychom se bavili například o srážce S60 a X5, tak bych si spíš vsadil na Volvo. Nebo V60, když to má být kombi. A to je mnohem lehčí než 5er.
Avatar - Katikakus
3. 9. 2012 13:42
Re: Problém X6
Ackoli zvenci se mi X6 opravdu nelibi, tak po nekolika jizdach s xDrive30D jako spolujezdec i jako ridic ti davam za pravdu. Uvnitr me to auto naprosto uchvatilo - interierem, jizdou i skvelym sound systemem.
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 13:58
Re: Problém X6
To auto o zakazniky mit nouzi nebude je to prece M a v nafte malo zere a jede jako prase. Faktem je ze kombik vyssi stredni tridy krome vyssiho posezu ma vsechny argumenty...jenze jeden nema a to je EGO. Vetsinou v tehlech autech vidim dobre vydrzovany panicky co v tom jedou samotny a nebo max dite sebou. Druhej extrem jsou pochybny existence majitelu heren, bazaru atd co maj v hlave asi tolik co v cechach slusnejch politiku. Lidi na to ale slysi takze BMW coby nejprodavanejsi luksusni znacka vi co dela. Jedinej kdo jeste tak zije petrohead filisofii je paradoxne AMG a Audi...ti co drive udavali ton uz bohuzel,.. Kdyz nedavno AMG vydalo zpravu ze vykonne diesly delat nbude cetl jsem spoustu bezduchejc reakci typu ze sou v * ze to neumej atd.....a prave pro tyhle chytraky jsou tyhle dehtovy lokomotivy.

Po pravde ja bych si nikdy nic takovyho nekoupil, klasicka 40d je plne dostacujici. Vidim v tom podobnej smysl jako v Q7 V12Tdi ..
Avatar - CHerokee
3. 9. 2012 14:12
Re: Problém X6
:yes: :yes: :yes: Ano, na reakce pod prohlášením k AMG si pamatuju...a teď tu občas ti samí hořekují nad BMW :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 16:11
Re: Problém X6
Snad se nechceš snížit k odsuzování auta podle lidí, které v nich vídáš? Zlatokopky jezdí v X6 stejně tak jako v ML, Q7 nebo Cayenne, to samé platí o těch tvých pochybných existencích.
Jestli Audi udává tón ve sportovních verzích normálních aut bych se teda hádal. Mají R8, to ano, ale tím se z nich značka petrolheads nestane. Kolik vidíš Audin na různých srazech hobby závodníků nebo na racing day na okruzích. BMW stále vede a vést bude. Nová M3 bude stejně jako 1M pecka. Že má turbo a nebude mít V8 jako MB bude pro někoho výhoda, pro někoho ne, ale na faktu to nic nezmění.
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 17:06
Re: Problém X6
Prosimtě kde jsem psal něco o tom že AUDI je vzorem sportovnosti?? Psal jsem jen a pouze o tom, že narozdíl od BMW AUDI nabídne sportovní atmosferickej motor a ne oturbenej nesmysl. Mám teď namysli RS5 a třeba i tu R8.

Jentak MIMOCHODEM nová A6 je sportovnější čili dynamičtější než BMW 5, dokazuje to několik testů na okruzích.... to je prostě a jednoduše FAKT, kterej i já kterej AUDI moc nemusí regulérně uznám.... jo a poslední věc..... BMW je jediná z D3, která nenabízí a nevyrábí SUPERSPORT..... jo hochu BMW už není co bývalo. To i ten váš "dědkovskej mercedes" vyrábí skvost, kterej může koketovat s 458 a Porsche. zvlášť verze SLS GT, která je mimochodem rychlejší na smyčce než 458. A co má BMW?? Nějakej naftovoelektrickej koncept....
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 17:17
Re: Problém X6
Jo poslední věc "BMW stále vede a vést bude"..... pane.... jistě ale STARY!!!! BMW... dokonce už i s E90 to není tak horký. Za ty prachy co si BMW dnes účtuje za ty jejich "skvosty" si koupím rok dva jetý PORSCHE. A nemusím skoro nic upravovat abych s tim drtil okruhy... což se o BMW říct moc nedá... pokud se teda nebavímeo E46 do který narveš x set tisíc na odstrojení atd....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 9. 2012 17:46
Re: Problém X6
BMW stále atmosférický motor nabízí. M3 s V8 stále objednat lze. A jestli je nebo bude lepší mít V8 v C AMG nebo R6 s turby v nové M3 bych nechal na lidech, kteří těmihle auty budou jezdit. Jedno je jasné, atmosféry mizí a mizet budou. Včetně MB a Audi. Jestli dřív nebo později je fuk. Já to beru z opačné strany, že BMW bude mít později zase náskok. A za negativum to neberu ani teď. V8 v M3 E90, neřku-li V10 v M5 E60 je nádhera, ale BMW ukázalo mnohokrát, že turbomotory umí (nejnovější 335i s twinscroll turbem a hlavně upravená verze tohoto motoru v Z4 35is a 1M a spousta jiných). Pružnost je jinde a stinná stránka- emise se taky splní aneb vlk se nažere a koza zůstane celá. A nevěřím tomu, že bude nová M3 fungovat hůř než tebou jmenované atmosféry. A to se bavíme jen o motoru, který je důležitý, ale gro celého auta pro zábavu rozhodně netvoří. Podvozkově je M3 se srovnatelným C AMG a RS5 stále na špici. Zejména oproti RS5.
Co se týká supersportu, tak bych ti rád připomněl, že ten BMW nemělo nikdy, pokud nepočítáš víceméně kusovky typu M1 nebo Z8. Z nějakého důvodu je prostě BMW nedělá, nevím proč a je mi to i celkem jedno. Mám rád sportovní auta, která vychází z obyčejných.
To MB má v tomhle větší tradici, to ani nejde srovnávat. SLS AMG je klenot německé automobilové výroby. R8 je pouze benefit těžící z Lamba. Imagemaker celé značky. Neřekl bych, že se tady body převalují na stranu Audi.
BMW chystá i8, které bude pecka z pohledu nových technologií. Nevím, jestli jsi tak daleko, abys to ocenil...
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 23:25
Re: Problém X6
:yes: :yes: máš pravdu, souhlasím... ovšem smutná pravda je že nám to BMW opravdu dost "zAudivatilo"... bohužel.... ale zase jí to přivedlo prodejní čísla..
3. 9. 2012 18:11
Re: Problém X6
Na V12 TDI bylo asi nejzajímavější to, že šlo o civilní verzi závodního motoru.
21. 2. 2014 15:57
Re: Problém X6
Jinými slovy, v X6 jezdí bohatí lidé. A X6 nemůže za to, že v českém postsocialistickém absurdistánu jsou bohatá především všemožná individua. V Německu, kde žiju, s ním jezdí ovšem jezdí doktoři, vědci, úspěšní podnikatelé a živnostníci (nikoliv mafiáni).
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 14:01
Re: Problém X6
Proti X6 35d nemám námitek. Sice mi přijde překombinované, prostě X5 35d mě oslovuje svým pojetím a tohle mi dává smysl. X6 je stylová "masírka", ale ok - beru že se někomu líbí.

Jenže tyhle M-kové verze... Ano, jsou ukrutně rychlé, ale nikdy, nikdy to nebude sportovní zábavný vůz v pravém slova smyslu. Prostě závodní trucky jsou taky závodní, že...

Tohle podle mě koupí ten, kdo nemá styl, vkus a fantazii. Prostě ten, kdo se slepě žene za NEJ... Jenže NEJ neznamená vždy nej :-!
Avatar - wladyk
3. 9. 2012 14:49
Re: Problém X6
Motor, podvozek atd. je super. Když bych to měl v sedanu řady 3, 5 byl bych naprosto spokojený. :-!
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2012 15:02
Re: Problém X6
ale jistě, techniku nemá v případě BMW cenu řešit.

Snad jen třetí turbo - zapojování jen okrajově? To vidím do budoucna jako jasný zdroj potíží, když většinu času nebude funkční... Ale v těchto cenových vodách to nemá cenu řešit. Jedno obutí, jedna výměna oleje... kdo pozná na aktuře ještě výměnu turba ;-)
3. 9. 2012 17:18
Re: Problém X6
To znamená, že se mi mohou líbit/nelíbit jen věci na které nemám ... Dole byla kolonka diskuze. I vstoupil jsem do ní s tím, že mohu dát najevo svůj názor. Který říká - X6/X5 M je největší pitomost co ,,ňů ejdž,, BMW vyrobilo a koupit si to může jen člověk, který prostě nemá vztah k autům. BMW byla má nejoblíbenější automobilka - už není a nemám jediný důvod, aby znovu byla. Pravda teď je mi 24 a na nové BMW za 3 mio nemám a tatínek mi ho nekoupí. Nicméně za pár let třeba budu mít a ve výhledu let tak BMW přijde o zákazníka. Co se tak bavím s lidmi, kteří se autům věnují a zajímají se o ně ( byť minimálně 3/4 na pořádné bmw nemají ), mají názor podobný. Tudíž nepřijde jen o mě. BMW se tak může snadno stát, že postupem času ztratí svou imidž, která bmw dělala výjimečným. Ostatně většina automobilek už na nějakou filozofii sere. V tomto čase se to snad může zdát dobrý krok, ale pravdu ukáže až čas. Nicméně si můžeš tenhle názor strčit do * a neodpovídat na něj, protože je jen od člověka co na tohle auto nemá a tak by měl držet hubu.
4. 9. 2012 07:15
Re: Problém X6
eMka jsou obecně na vrcholu potravinovýho řetězce, co a jak se děje pod nimi je něco jinýho a pokud chceš opravdu dobrý auto, s BMW nikdy neuděláš chybu. Zhrzený nikdy nemajitelé BMW na to mají ovšem vždy jinej názor... ;-)
4. 9. 2012 08:25
Re: Problém X6
"nikdy nemajitelé" - s dovolením, toto budem používať >:D :yes:
4. 9. 2012 08:59
Re: Problém X6
Copyrights nemám ;-)
4. 9. 2012 13:14
Re: Problém X6
Takže když se mi současná politika BMW a její modely nelíbí. Jsem automaticky zhrzený nikdy nemajitel ? BMW jsou určitě špičková auta, ale nijak nepřevyšují MB či Audi. To co je dělalo oproti těmto značkám výjmečné již zaniklo.

P.S.: Neznamená, že když tyto auta nemám tak jsem je nikdy neměl a nebo nebyli v rodině. Taktéž to neznamená, že s nimi nemám zkušenosti od někud jinud. Taktéž to neznamená, že je nemohu porovnat.
4. 9. 2012 13:43
Re: Problém X6
To jestli převyšují nebo nepřevyšují je otázka drobných nuancí jednotlivých modelů a motorizací, to už se pouštíš na hodně tenkej led.
Někde je lepší BMW, někde M-B, někde Audi. Obecně vzato je jejich soupeření jen ku prospěchu a oběma konkurentnům se podařilo právě až na drobný nuance srovnat krok natolik, že i částečná modifikace novýho modelovýho roku může znamenat změnu na miskách vah.
Proto tyhle paušální soudy nemám rád.
4. 9. 2012 14:44
Re: Problém X6
no jenže ta výjimečnost BMW například nad audi byla před nějakými 10 lety ( období předbangleovské ) úplně někde jinde. Bmw byl jakýsi etalon sportovního auta. Když pak porovnám současné modely se znáčkem M a konkurenci od AMG a nebo RS ,tak se ta drtivá převaha jaksi vytratila. Osobně považuji za poslední dobré M ko E46. Tam byl byl dizajn s projevem auta naprosto v dokonalé souhře. Tam neměl nějaký C AMG vůbec žádnou šanci ... o nějaké RS 4 ani nemluvě. Dnes až na jiný koncept u audi RS, AMG s BMW rovnají.
4. 9. 2012 15:18
Re: Problém X6
Poupravil bych tvrzení, že BMW byl jakýsi etalon sportovního auta. Od jakživa vyráběl hlavně normální cestovní auta. A v rámci tohoto hlavního výrobního programu uváděl na trh i nějaká ta sportovní. Drtivá převaha, jak píšeš, (nebyla zas až tak drtivá) se skutečně vytrácí nebo i vytratila a to jen proto, že potentní konkurenti zavětřili zisk a do tohoto segmentu vstoupili. Tím ukousli kus koláče, jehož větší díl patříval dříve BMW.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 9. 2012 18:52
Re: Problém X6
Ano, to je už zdejší situace v ČR dělat z každého BMW supersport a hyperluxusní auto za milióny (viz. news auto.cz o ceně 114i). Ale nejsme sami, trpí tím v podstatě všechny postkomunistické země a celosvětově je na tom asi "nejhůř" MB, toho když vlastníš, tak jsi automaticky milionář s pochybně nabytým bohatstvím. Další věc je zpravodajství, kde s oblibou zmiňují jen značku BMW, když zapříčiní nehodu. To si nevybereš.
4. 9. 2012 18:57
Re: Problém X6
Také auto by som nechel ani zadarmo !!!! pokým by som ho nemohol predať ....

Nevie čo úžasné je úžasné na tomto "zázraku" ...

Tým netvrdím, že by som si z ponuky BMW nevybral ;-)
3. 9. 2012 14:55
Nemám vkus, nemám fantazii...
...a proto mě X6 neuráží, naopak přitahuje. Považuju jeho karoserii za výstavní mezi ostatními SUV a nabízející na téměř každou benzinovou notorizaci odpovídající naftovou alternativu. Nejsilnější model, kterej jsem jel je krátce 40d (velmi slušný) a 35d dýl, nicméně, tam se projevoval nafťák trochu hlučněji pod plným plynem než by bylo slušný. Jeho poslední modifikace pak tenhle nešvar nemá tak urputnej.
Docela v pohodě bych dokázal fungovat i s M-kovou naftou, v době, kdy naftový Audi vyhrávaj LeMans mi přijdou plačky na toto téma irelevantní...
Rozbalit vlákno
11
3. 9. 2012 17:15
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Tvuj vkus ti neberu, zaroven vim, ze nejses zadnej trouba. Argumentovat dyzlovejma audinama a jejich uspechy v LeMans je ale trochu nepresny. Nebo snad chces michat jabka s hruskama? ;-)
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 17:19
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Přesně... kdybych si "diktoval pravidla" jako AUDI v Lemans tak bych vyhrával i s hranolkovým olejem z mekáče >:D >:D s nadsázkou
Avatar - Ham.
3. 9. 2012 23:38
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Ono je to trochu jinak, pravidla neurčuje Audi, ale umí postavit nejlepší auto podle pravidel, která zrovna v té které době platí, když pravidla přála benzínu, postavili benzíny a vyhrávali (5x), když pravidla přála dieselu postavili diesely a vyhrávali (5x) a když pravidla přejí hybridům tak postavili hybrid a opět vyhráli. Když navrhneš a prosadíš pravidla která předepíší přepálený hranolkový olej jako palivo, tak si můžeš vsadit na Audi, že nejspíš opět vyhraje 24hLM. >:-[]
PS: jako pomsta EU byrokratům se mi ten přepálený olej zdá jako dobrý nápad >:D
4. 9. 2012 11:29
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
:yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2012 18:34
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
:yes: :yes: :yes: - to za to "AUDi umí postavit NEJlepší auto" (podle pravidel která zrovna platí) ;-) >:-[]
3. 9. 2012 18:59
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Nechci, jen mi připadá to odsuzování nafty trochu mimo ;-)
Avatar - T613
3. 9. 2012 20:21
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
nevím jestli mám vkus nebo fantazii, ale X6 mi do oka stále nevpadla. Což nemůžu říct o 5GT. Tam měl Dinar pravdu, časem ti do oka padne.
4. 9. 2012 07:13
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Žádný vysoký auto se mi nikdy tak dobře neřídilo a nepadlo do ruky jako X6 a navíc jak píšu nahoře se mi i líbí. Chvilku jsem ho uvažoval i na obměnu na jaře...
Avatar - Ronault.
4. 9. 2012 20:59
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Hele, dole to je lepší, alespoň vidíš do očí těch, které přejíždíš >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2012 18:36
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Zkoušel jste někdy Range Rover? :yes: :yes: :yes: :-)
PS: NIC proti X6 (zpočátku se mi líbilo "šíleně" a "kladně" se na vůz koukám dodnes ;-)
3. 9. 2012 23:55
Re: Nemám vkus, nemám fantazii...
Neviem,no pravidla Le Mans sa s diselami trochu prepocitali...sami priznali. :-)
3. 9. 2012 15:02
Dynamika
Zatím jsem s tím nejel, takže nechci předčasně předjímat závěry, ale ta dynamika v přímce, což by měl být hlavní argument pro toto auto s tímto motorem, moc neuchvacuje. Pokud s tím drží krok 260koňový hothatch, tak to by pro mne jako pro majitele X6 M50d bylo asi dost zklamání. I když aerodynamika a váha u X6 dělá asi svoje.

Ostatně sám koupím X6 moc nerozumím. Přijde mi, že 5er Touring v xDrivu nabídne to samé a ještě lépe (kromě světlé výšky v zimě, ale nejsem si jist, jestli si X6 lidé kupují kvůli brodění se půlmetrem sněhu). Tenhle motor mi dává smysl do pětky, případně do trojky (jestli se bude dávat).
Rozbalit vlákno
32
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 17:09
Re: Dynamika
Odpověděl sis sám... váha a aerodynamika.... vlastní zkušenost = Audi A4 1.9 Tdi čipnutá cca na 100kw od 160kmh doslova "předběhne" Q7 s tím starším 3.0TDI....
3. 9. 2012 18:18
Re: Dynamika
3.0 TDI je pro Q7 jen postačující motorizace. Nepřiplatit si za V8 je v tomhle případě velká chyba.
Avatar - MarTin1
3. 9. 2012 23:27
Re: Dynamika
Jistě, ale až ta 176kw s 550Nm.... ta první já nevím kolik měla 170kw?? a 500Nm a 0-100 za 9.1 byla tragická, dokonce horší než 320cdi v ML.... ta "nová" s 8mi kvaltem už je naprosto fff pořádku a dostačující.
4. 9. 2012 03:35
Re: Dynamika
Jo, myslel jsem 176, ne 171 kW.
3. 9. 2012 17:24
Re: Dynamika
Vtip je v tom, ze jen maloktery majitel tehle obludicky (nemysleno uplne pejorativne), bude vubec tusit, ze by ho "nejakej tunerskej hatchback" mohl ohrozit. Vzdyt je to ///M, vo-le >:-[] ;-)
Avatar - Machýrek
3. 9. 2012 23:36
Re: Dynamika
Protoze takove kraviny neresi.
Srovnani jsem si se zajmem precetl, ale v realu je to mimo misu.
Pro spravneho majitele SUV jsou HH pouze zabava chudych.
Avatar - MarTin1
4. 9. 2012 00:04
Re: Dynamika
No tak to může říct ale i opačně.... z toho co si napsal se dá usuzovat že jsi "klasickej adept na SUV", když se díváš na majitele HH s despektem toho že ty máš velkou káru...
Avatar - Machýrek
4. 9. 2012 11:44
Re: Dynamika
To neni despekt, to je zivotni realita.
4. 9. 2012 08:47
Re: Dynamika
Aby jsi nebyl překvapen, že třeba zrovna majitel naftové X6 M bude mít v garáži i třeba Focus RS
Avatar - Machýrek
4. 9. 2012 11:27
Re: Dynamika
Nebudu.
Cerpam pouze ze sve skromne zivotni zkusenosti, ze vetsina majitelu SUV je pouziva jako prostredek pro bezne kazdodenni jezdeni a ne proto, aby v nich ukajela sportovni ambice.
To jsou jen takove detske predstavy tech, co (na) SUV nemaji a sni o Focusu RS.
A pokud ti, co uz to RS maji, si v nem honi ego "davanim" SUV, naplnuji podstatu toho, o cem jsem psal vyse.
4. 9. 2012 11:48
Re: Dynamika
Bavime se tu o X6 M50d, zadnej Tiguan 2.0 TDI ;-)

SUV je na kazdodenni jezdeni, zadny sportovani - souhlas. Proc teda tahle konkretni M50d, kdyz na obycejny jezdeni staci i 35d? Touha po "sportu"? A kdyz sport, proc to neporovnat napr. s tim FF RS, kterej oproti tehle X6 opravdu sportovni je? Nebo snad chces soupere stejny cenovy kategorie? >:-[]
Avatar - Machýrek
4. 9. 2012 13:18
Re: Dynamika
X6 M50d na obycejny jezdeni staci taky.
Od cervna jezdim s M550d, pouzivam ji na obycejny jezedeni, obycejne kroutim volantem, obycejne koukam na cestu, obycejne za sebou necham vse ostatni, nic neobycejneho ve srovnani s mou predchozi 530d s tim autem nedelam. V kontexu pouziti na kazdy den je stejne obycejne, jen o neco rychlejsi. Myslis, ze u dieselove X6 s pismenkem M v nazvu to bude jine? Kdepak, pouze dalsi verze tehoz, jen o neco rychlejsi.
4. 9. 2012 13:46
Re: Dynamika
Tady (pro tebe tipicky) zamenujes sebe, za nejakou normu. Viz tvoje MACZ >:-[] Obycejnej ridic, a SUV zvlast, za sebou obycejne nenechava vse ostatni. To je jen tvuj, v kombinaci se zalibou v nafte, vylozene minoritni, styl.

Takze zpet na zacatek, X6 M50d je pro exoty, kteri ve svych potrebach kombinuji znacne protichudny touhy, takze neni zdaleka vylouceny, ze kdyz se chteji fakt trochu bavit, nechaj v garazi obludku a skoci treba do Fokusu RS ;-)
Avatar - Machýrek
4. 9. 2012 14:28
Re: Dynamika
Ad prvni odstavec: neuveritelne, jeden z mala relevantnich nazoru na me MACZ :yes:
Ad druhy odstavec: v zasade souhlas, nekdo takovy po svete nejspis beha
4. 9. 2012 15:05
Re: Dynamika
Popravde, taky nejsem na silnicich brzda provozu.. >:-[] Nikomu to ale necpu jako normu, v tom je mezi nami rozdil ;-)

Vzdycky me ale zajima, proc nekdo, kdo rad jezdi rychle, preferuje dyzl? To ses tak chudej? :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)