Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid vs. Fabia Combi 1,2 TSI: Test spotřeby

Dvě různá auta a stejný motor. Které dopadne lépe?
Zpět na článek
22. 10. 2012 09:54
22. 10. 2012 10:08
22. 10. 2012 10:54
22. 10. 2012 18:18
22. 10. 2012 11:20
22. 10. 2012 10:00
22. 10. 2012 16:32
22. 10. 2012 20:20
22. 10. 2012 10:08
22. 10. 2012 10:15
22. 10. 2012 10:35
22. 10. 2012 12:04
22. 10. 2012 13:52
22. 10. 2012 15:10
22. 10. 2012 15:38
22. 10. 2012 18:29
22. 10. 2012 20:21
22. 10. 2012 20:33
22. 10. 2012 16:16
22. 10. 2012 19:09
23. 10. 2012 11:42
14. 12. 2012 13:41
22. 10. 2012 18:26
22. 10. 2012 21:13
23. 10. 2012 09:33
22. 10. 2012 13:20
22. 10. 2012 10:21
23. 10. 2012 13:53
22. 10. 2012 11:13
22. 10. 2012 13:23
22. 10. 2012 15:21
23. 10. 2012 17:32
22. 10. 2012 11:23
22. 10. 2012 12:18
neregistrovaný "HTPkiller"
22. 10. 2012 12:39
22. 10. 2012 14:39
23. 10. 2012 15:10
24. 10. 2012 08:04
22. 10. 2012 15:33
22. 10. 2012 09:54
Nová Fabia
S novou Fábií, která bude mít podstatně kvalitnější interiér a větší šířku než stávající + lehčí karoserie, větší kufr a varianta kombi = Rapid na kolenou
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 09:58
Re: Nová Fabia
To budou vyrábět z Alobalu nebo z duroplastu? >:D >:D >:D

Nebo vyndaj tříválec a dají tam šlapadla? >:D >:D >:D
22. 10. 2012 10:08
Re: Nová Fabia
viz nové Polo a Ibiza na nové a širší platformě, kterou podědí i Fabia
22. 10. 2012 10:54
Re: Nová Fabia
Současné Polo má úplně stejnou platformu,jako Fabia II !!! Jen rozšířili rozchod kol a nasypali ovcím marketingovou potravu v podobě nového podvozku... ;-)
22. 10. 2012 10:45
Re: Nová Fabia
Budou to vyrabet z durobalu.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 10:59
Re: Nová Fabia
Pravda, to nebude nejlepší. A zcela nový model v nové katoegrii, s inovativním podvozek, ekologický, šetrným a úsproným jednoválcovým motorem se 4turby a odlehčenou durabalovou karoserií se bude jmenovat Škoda SLOV >:-[] >:-[] >:-[]
22. 10. 2012 11:20
Re: Nová Fabia
Nevím o co se pokoušíte...
Ještě jednou a trochu jinak, nová Fabia bude mít kvalitnější interiér (než Rapid), modernější a širší platformu (než Rapid), ve verzi kombi víceméně stejnou využitelnost a praktičnost (jako Rapid) a nižší cenu (než Rapid)
Jde jen o to, že Rapid bude pro racionálně uvažujícího člověka POUZE vzhledem k Fabii horší volbou. Jeho jedinou výhodou je, že slabším jedincům stačí ke štěstí větší auto = větší image.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 11:44
Re: Nová Fabia
Podle PR sou vždycky a zádaně nový generace lepší jak ve skutečnosti.
I když tady tomu tak snad i bude v reálu, protože horší než Hurvínek (současná generace) už může být opravdu máloco.

Ocumlanej bobon, naprosto nevyvážená kaoriserie, kor v krátký verzi jako vysokej ocumlanej knedlík, tragickej plastovej interiér v základu, zatejkání, TSI motor, starej podvozek z jedničkový fáby což je vývoj někdy 97 a starší......

prostě tady to může být jenom lepší >:D
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 10:00
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
22. 10. 2012 16:32
Re: výbava
a hlavne keby testovali reálnu rýchlosť, nie tempomatovú ... ale aspoň viem, že pri 120km (130km tacho) koľko to žere ...

a plus odmeranie z nádrže ... to by bola pecka :)
Avatar - trapid
22. 10. 2012 20:20
Re: výbava
Naprosto úžasný, všeříkající článek. Celá česká společnost čekala na tento test a konečně se dočkala. S naprosto nečekaným, přímo zdrcujícím odhalení pravdy. Dvě skoro stejné auta se stejným motorem mají skoro stejnou spotřebu. Jak šokující a nečekané !!! 8-s 8-s 8-s
Avatar - iudex
22. 10. 2012 10:06
Nič nečakané...a teraz HTP
Výsledok testu (precíznosť a výpovednú hodnotu necháme bokom) nie je prekvapením: aerodynamicky vhodnejšia trojpriestorová karoséria bude mať menšie odpory ako kombi a šiesty stupeň na diaľnici urobí veľa. Hmotnostný rozdiel len 25 kg je zanedbateľný (na úrovni variácie poloplná-plná nádrž) a nemôže spraviť veľa. Takže logicky porovnateľne ťažké auto s aerodynamickejšou karosériou a jedným (ťažkým) prevodovým stupňom navyše má o chlp nižšiu spotrebu.
Teraz pre objektivitu by stálo za úvahu vziať základný motor HTP a spraviť identické porovnanie. Stavím fľašu prívlastkového Cabernetu na to, že tu Rapid prehrá (avizované ľahšie = kratšie prevody).
Rozbalit vlákno
3
22. 10. 2012 10:40
Re: Nič nečakané...a teraz HTP
Hlavne by to chcelo obut rovnake disky a pneu rovnakeho rozmeru, aby sa dalo porovnat ako je to skutocne...
Nie iba napisat: "Rozdíl je jen ve velikosti pneumatik (Rapid má větší)" Toto konstatovanie je hodne sedlaka z hornej dolnej a nie "odborneho" testu >:D Teda ked uz ste si davali tu namahu ten test robit, tak trosku profesionality prosim aj vo vyjadrovani...
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:34
Re: Nič nečakané...a teraz HTP
Ako som písal, k hodnote takéhoto "testu" spotreby som sa nechcel vyjadrovať. Ono je toho viacej sporného, ako sa už rozobralo nižšie: spôsob/metodika merania (palubný počítač?), technické parametre áut (fungl nové-zabehnuté?), žaťaženie, typ/rozmer pneu... skrátka zase článok len pre samotný článok v štýle previezli sme sa, pozreli na PC a máme jasno. Technické detaily od nás nechcite, aj tak sme najčítanejší tak čo.
Btw. samotná voľba motorizácie zaváňa účelovosťou výberu v prospech Rapida, keď táto jediná verzia má navrch oproti Fabii práve v 6st. prevodovke. Slabšie verzie majú rovnako 5°M a pri avizovaných ľahších prevodoch by to náhodou novinka ešte prehrala, čo by to potom bol za PR (pardon, článok)?
22. 10. 2012 18:22
Re: Nič nečakané...a teraz HTP
Třeba jela Fabia celý čas na druhé (aerodinamicky výhodnější pozici)...100 m za prvním testovaným vozem >:-[]
22. 10. 2012 10:08
Lepe dopadne to
ktere neklekne na rozvody tesne po vyprseni zaruky ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 10:40
Re: Lepe dopadne to
Myslíš který vydrží o dva dny dýl než to druhý? >:D
Avatar - trapid
22. 10. 2012 20:26
Re: Lepe dopadne to
Když jsem se v sobotu na předváděčce (2x trapid 1,2 TSI) ptal:"Co rozvody?", bylo mi zodpovězeno, že problém minulosti je dávno vyřešen a nyní již takové potíže neřeší.
Tak jsem si z toho vyvodil, že to jako záruční opravu už neuznávají >:D ;-) .
Avatar - volvo s60
26. 4. 2013 13:57
Re: Lepe dopadne to
Také by mě docela zajímalo jakou mají spotřebu těch řetězů?! >:D :yes:
22. 10. 2012 10:15
Pomineme-li
nepříjemnost šetření palivem, která se projevuje mimo jiné neskutečně pomalými rozjezdy některých řidičů na semaforech, kdy za minutovou zelenou projede 5 aut, tak je asi hlavním problémem tohoto článku jeho relativní irelevance. Fabia a Rapid nejsou určeny stejné klientele a 0,2l/100km úspora (doufám) není důvodem pro zvážení něčeho jiného. Navíc je to vzhledem k daleko aerodynamičtějšímu designu Rapidu i docela předvídatelný výsledek.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Emel
22. 10. 2012 10:35
Re: Pomineme-li
Proč myslíš že Fabia kombi a Rapid nejsou pro stejnou klientelu?

BTW, nemyslím že pomalé rozjezdy jsou dány snahou šetřit palivo...
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 10:43
Re: Pomineme-li
Ony sou dány třema věcma

1) koukáním po všem možným či vybovaním se se spolujezdci, tudíž nekoncentrace
2) tím že se rozjet neumí
3) mizerným výkon kdy než se to rozpohybuje tak by projeli 3 auta
Avatar - Emel
22. 10. 2012 12:04
Re: Pomineme-li
V tom posledním s tebou nesouhlasím, do nějakých 30km/h na výkonu až zase tolik nezáleží... na rozumně svižný odpich z křižovatky ti klidně stačí i to vysmívané HTP v Roomsteru.

Nekoncentrace ano... a taky to prostě spousta lidí neřeší, nepovažují za nutné vystřelit jako Schummacher, aby na příštích světlech zase brzdili :-) .
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 12:19
Re: Pomineme-li
Jde o to zda sou další světla za 300 metrů nebo za kilometr a půl....

Ještě horší je odbočování z vedlejší.

No jde o taky o odezvu na plynový penál a o to jak rychle tam hodí průměrný řidič dvojku
22. 10. 2012 13:52
Re: Pomineme-li
Zrovna, ty který se tu vždycky chlubí svou spotřebou s lehkou nohou, řešíš kdo jak vystřelí ze semaforů jo? Vono to bude taková ta klasika oroštovat na 50, ať to každý vidí, vyšší rychlost by ti pak sežrala šrajtofli aj s trenkama, co?

Neznám auto, které by nedokázalo ze semaforů vystřelit a naopak, i seberychlejší auto vidíš se od semaforů odplazit, reakce a rychlost je daná vším možným, jen ne výkonem auta (ostatně jsou na to i studie, kde výkon auta tvoří pouze statistickou odchylku)
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:21
Re: Pomineme-li
Ne, budu jezdit v obci 120 asi :-) Kor v praze kde je to smaje přechod a samá kolona. To není vo šrjtofli ale o zdravým rozumu.

Jistě že to není o výkonu, ale jinak se rozjídždí šáde 120 a jinak Merdeses SLS že.

Samozřejmě je to hlavně o lidech kteří čumí jinam než na světla anebo neumí se spojkou.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:53
Re: Pomineme-li
Jinak doporučuji přešíst všem zastáncům zdechlých motůrků [odkaz]
22. 10. 2012 15:10
Re: Pomineme-li
Pane bože, co to je za TRAPNOST??? Jasně že cokoliv slabšího než atmošestivál se bude zdát líné, ale že je to nebezpečné?? To jsou 4/5 českého vozového parku nebezpečné?? Ať se s tím naučí nejdříve jezdit, já jsem za 3 roky provozu mého současného auta nezažil chvíli, kdy bych se obával vjet (vleťet) do jiného pruhu - jde o předvídavost ne? Znám své auto, svou rychlost, rychlost oklních vozidel, vím co si můžu dovolit. Pokud má pán pocit, že ohrožuje sebe nebo jiné, ať na silnici raději nevyjíždí, to je ubohost...

A jinak já mluvil o akceleraci na 50, ne na 120, tam už to žere trošku víc, to je mi jasné, že do toho bys nešel
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 15:13
Re: Pomineme-li
si psal že vyšší rychlost by mi sežrala šrajtofli, ti píšu že to není o šrjtofli ale o rozumu, v Praze se na moc místech nedá víc než těch 50 jet. chodi, kolony atd.

Nehledě na bodový systém a všudypřítomné kamery a radary.

A na okreskách nejsou semafory. Ty si psal o semaforech. Na okresce ti to klidně na tu stovku oroštuju >:D
22. 10. 2012 15:38
Re: Pomineme-li
Nic, neřeš, kdo četl, pochopil, mou reakci na článek jsi taky záměrně přešel. Koupit V8 a jezdit na spotřebu, to umí každý jarda, koupit V8 a jezdit si, jak chceš, na to už má málokdo, proto ty motory dřiv nebo později (minimálně v Evropě) vymřou (vyjma ostrých verzí). Taky mám V8 rád, ale na běžné ježdění je to krajně zbytečné, ten rezervní výkon v žádné situaci není potřebný, obejdeš se i se slabším
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 15:48
Re: Pomineme-li
Neobejdu

1) nechi turbo
2) nechci naftu
3) chci výkon, zrychlení a zvuk

Koupit si autíčko co papírově jezdí za 5 a jezdit s ním jako pra*e za 7 a být happy že jezdím za málo.....nevím no, to mi přijde hodně smutný.

Stačí umět s tou V8 jezdit. Kdo nepotřebuju V8, pak je tu V6ka s kterou jde jezdit za 8-9, což je skoro stejná spotřeba s jakou jezdí ti mistři v naftácích a 3xoturbených pidi-mini motůrkách který honí jak splašeno kozu.
22. 10. 2012 20:21
Re: Pomineme-li
Jenomze kdyz budes jezdit za 8-9 litru, tak z toho zvuku a vykonu nebudes mit nic. Minimalne oproti pidi moturkum s turbem. A taky nechapu k cemu je na nasich cestach vykon V6ky.
22. 10. 2012 20:33
Re: Pomineme-li
Ten zvuk si užiješ u rozjezdu, občasném vytočení a pod. Snad nikdo by nechtěl poslouchat vytočený motor (jakýkoliv) "imrwéééére". Jo a na jakých silnicích využiješ výkon V6?
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 15:55
Re: Pomineme-li
K článku - pokud jezdíš x let ve V6 a V8 a někdo ti dá do ruky tříválec HTP nebo 1,9ku v dehtu, tak pak to nebezpečný je.

Říká se tomu síla zvyku, šlápneš na plyn jak si zvkylý a nic se neděje, auto jejde tak jak si zvyklý ad.

Sem to zažil loni, přesednutí z 300C HEMI do Volva S80 D5 byl prvních 20 km taky vcelku šok.
22. 10. 2012 16:16
Re: Pomineme-li
Ani nemusí jít o skok z V6/8. Obě auta jsem měl 110 a 100kw, to "slabší" jsem prodal a vyměnil za 63kW :*) Prvních 300km rozpaky, ale teď už v poho a v zásadě asi největší rozdíl je na dálnici do kopce, kdy se holt může stát, že raději přibrzdím za dojížděným autem, než bych to tam šupnul a někoho zbrzdil.V součtu bych asi řekl, že teď jezdím o dost svižněji a s mnohem menší spotřebou. To co splodil Beran je na Chocholouška. A to že neumí jezdit ani s octou není zrovna na chlubení >:-[]
22. 10. 2012 19:09
Re: Pomineme-li
To auto nebezpečné není, TY jsi nebezpečný - je jedno, jestli přesedneš z metra nebo letadla, pokud nejsi schopný ovládat auto, nemáš na silnici co dělat. Chápu, že je to nezvyk, ale svádět svou nevědomost na chybu auta, to je alibismus nejhrubšího zrna.
Avatar - chlapecx
14. 12. 2012 13:41
Re: Pomineme-li
on je to šok i při přesednutí ze škody 120 do fabie HTP :-))) ;-)
22. 10. 2012 18:26
Re: Pomineme-li
Takže každý by měl umět bleskurychle vystřelit na světlech..aby za 200 m prudce brzdil na dalších světlech 8-s
22. 10. 2012 21:13
Re: Pomineme-li
ideal pro hybrid :-!
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:20
Re: Pomineme-li
Fabia Combi a Rapid nielenže majú obdobnú klientelu, tieto dve autá už ani podobnejšiu klientelu nemôžu mať. Tie autá sú si tak blízke (technicky, imidžovo, priestorom, prepravnou kapacitou, zameraním a cieľovou skupinou), že si trúfam povedať, že polovica záujemcov o Fabiu kombi sa bude informovať v predajni aj na Rapida a štvrtina s tým Rapidom aj odíde (po znormalizovaní jeho cien).
22. 10. 2012 10:18
článek jak noha
Co takhle uvádět rozměr a typ pneu, index CX, kolik měl který vůz najeto, stupeň zatížení vozů... je to problém?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
22. 10. 2012 10:29
Re: článek jak noha
Bohužel Vámi požadované informace jsme nezískali intuitivně, a číst neumíme. Pardon nechceme. Nicméně jsme jednička na trhu, tak Vám tyto informace musí stačit. Děkujeme za pochopení
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:30
Re: článek jak noha
>:D >:-[] Čomu sa smejem, ono je to vlastne tragické. 8-s
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 16:15
Re: článek jak noha
:yes: :yes: :yes:
22. 10. 2012 10:21
spotreba dalnice
spotreba 6.3L na dalnici? Mozna tak pri jizde Praha Brno za 3 hodiny.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - miromen
22. 10. 2012 10:38
Re: spotreba dalnice
Pokud pojedeš 120-130km/h tak bez problemu.
22. 10. 2012 12:19
Re: spotreba dalnice
To jsou hodne idealni podminky, jakmile zacnete predjizdet nakladaky, zpomalovat do kopce protoze motor neni dost sily, tak budete muset z te 6 podradit na 4, atd... A hned budete pres 7L.
Avatar - M.E.N.
22. 10. 2012 15:22
Re: spotreba dalnice
Je vidět, že si s 1.2 TSI (77kW) nejel a už vubec ne po dálnici... ;-)
22. 10. 2012 10:54
Re: spotreba dalnice
Profil Praha-MB je takový, že je uváděná spotřeba hodně reálná.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 11:03
Re: spotreba dalnice
No na této trase (to samý mělník a okolí a poděbrady, pardubice, hradec) při rychlostěch 100-120 za hodinu pojedu z V6 za 8,0 a s V8 za 9,5-10,5

To že něco co má o polovinu až 3/4 menší objem, chybí tomu 3 až pět válců jede za 6 je víceméně hodně smutný, skoro až k pláči.
A ne se tu hrdě bít v prsa.

Aby to ohromilo úžasem muselo by to jet za 4,5, což je zcela nereálný, takže smůla.
22. 10. 2012 11:14
Re: spotreba dalnice
Tobě se zdá, že je smutný mít o dva resp. 4 litry nižší spotřebu než ty a to na podobné trase a při stejném jízdním režimu?
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 11:23
Re: spotreba dalnice
Jo zdá. Kdyby to bylo přímá uměra, ten ten V6 musí brát totiž 15 a ta V8 asi tak 24 na sto.

Bohužel pár naivních lidí co žijou v nabulíkovaných žvástech a věří PR kecům automobilek kteří do nich hustí to že čas "dinosaurů" skončil a že IN a ekologičtí budou jen v pidiprdítku s tříválcem tomu věří.
Tedy tomu že větší motor žere jednou tolik.

Pak se krutě diví jaká je realita.

Kdo má vlastní zkušenosti ví svoje. Za 3 roky průměrná spotřeba 8,8 na sto s 2,7 V6. Měřeno vždy od tankování do tanování, vše mam doma zapsáno, vypočteno a zdokladováno
>:D

Dvojnásobný objem a dvojnásobný počet válců. O trídu větším autě.

Ještě mi chceš tvrdit že je tříválec úsporný?
Avatar - miromen
22. 10. 2012 11:30
Re: spotreba dalnice
>:D
Jistě a některe motory by benzin vyraběli.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 11:31
Re: spotreba dalnice
Nevěř..tvuj problém.
Já vím v čem sem jezdil a za kolik >:D
Avatar - miromen
22. 10. 2012 11:38
Re: spotreba dalnice
To neni o tom že ti nevěřim. Jde o tvou uvahu. Navic dnešni turbobenziny pokud pojedou těch 100-120km/h tak se vlezou do 6l. Samozřejmě zaleži jak a kde.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 11:56
Re: spotreba dalnice
Záleží jaký turbo benzíny.

a jak dlouho jim ty turba, VVT, přímej vstřik atd. vydrží >:D >:D >:D

A ještě kolik ty auta váží.

Ta moje 2,7 V6 měla 1500 kg rovných, a bylo to auto o něco málo větší jak Passat/Monedo atd.

Ted se jdi podívat kolik má současná nižší střední >:D
22. 10. 2012 18:22
Re: spotreba dalnice
Když jedu 100km/h s atmosférou, tak jedu za 5,2.Pravda, výš už je to horší...
Avatar - Mokrous
22. 10. 2012 15:32
Re: spotreba dalnice
:-) tady je zas někdo chytrej jak rádio. Válce a jejich vnitřní ztráty zde hrají pouze malou roli a hmotnost u dálničních rychlostí taktéž. Hlavní roli přebírá aerodynamický odpor. A spotřeba se odvíjí od energie, kterou motor vytváří k pohybu vozidla. Ve městě je to zase jinak.
Tak se s ním netrap. :-) buď rád, že Ty víš a pár dalších ví a chápe a někdo zase nepochopí nikdy. :-)
Avatar - Emel
22. 10. 2012 12:05
Re: spotreba dalnice
Přímá úměra mezi čím? Vždyť oba motory odvádějí stejnou práci... vyšší spotřeba je jen znakem neefektivity.
22. 10. 2012 12:57
Re: spotreba dalnice
Nevím, co tě vede k tomu, že spotřeba je přímo úměrná počtu válců. Nebo k tomu, že si někdo takovou pitomost může vůbec myslet. Na dálnici se mohu smát, ale ve městě rozhodně ne.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 15:18
Re: spotreba dalnice
Městem nejezdím, městem jen projíždím. Na poskakování v kolonách nemam ani náladu, ani čas.
Avatar - miromen
22. 10. 2012 11:31
Re: spotreba dalnice
Ty by jses měl bit ale do hlavy.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 11:33
Re: spotreba dalnice
Ale dyt si jezdi ve chíplým tříválci za 6, nikdo ti to nebere.

Já kvůli 70 Kč na 100 na 100 km v tom jezdit nemíním, to mi za to opravdu nestojí >:D
Avatar - kari.laz
22. 10. 2012 12:00
Re: spotreba dalnice
Ty radši koupíš osmiválec a pak s tím jezdíš jak čepičář s vajíčkama. Po dálnici 100-120 a hrozně se biješ do prsou, že ti to jede za 10,5. Na co konkrétně máš osmiválec, když máš plynový pedál pohyblivý jen do jedné třetiny zbytek je zarezlý, protože jsi ho v životě nezmáčkl. Jezdíš tak, že kdyby ti tam někdo namontoval 0,9 twinair, tak to ani nepoznáš. Stále se tu prezentuješ jak jezdíš pomalu a díky tomu máš "nízkou spotřebu". Kvůli tomu jezdíš ve V8?
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 12:10
Re: spotreba dalnice
No já jezdím opravdu velmi pomalu, tak tak. Zrovna v sobotu sem jel tak pomalu že za mnou od jisté vesnice, ve které za mnou jelo 10 aut už nikdo nejel. Než tam po šrankách zařadili dvojku tak já už byl za kopcem :-)

Já jen využívám dané přednosti vozu.
Do kopce sešlápnu, z kopce na ten plyn naopak nešlápnu vůbec a na rovinkách to nežere, protože je to lehký a váží to jak nějaká dnešní Insignie a ta V8 s tím nemá práci, ten motor točí 1700 otáček při 90ti >:D

>:D
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:07
Re: spotreba dalnice
Ne oni nečekali až zhasne červená neb žádná červená nebyla, ale na šrankách se jezdí max 30 a navíc se před nima brzdí aby sis nezhuntoval podvozek, jestli ti to nikdo neřekl.

Maximálka je pro všechny stejná, to jo, ale než tam daj dvojku a než jim to zrychlí na těch povolenejch 90 (u kár se zrychlením 15s) tak já sem už za obzorem.
V tom je to kouzlo těch osmiválců. Běžná silniční kofekce mizí v zrcátkách rychlostí blesku.
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:29
Re: spotreba dalnice
No však já jel 30 >:D

No přejezdy (teda většina na vsích krom pár zmodernizovaných) se bez bouchnutí hlavou o střechu a překousnutí jazdyka daj přejet tak tou 30kou nebo pak přelítnout stovkou >:D

O nápravy neměj péči, má to CATS tlumiče.

Rozdíl byl v tom že když sem to přejle tak sem an to šlápnul a ti ostatní zmizeli.

A k dodržování rychlostí - když na to šlápnu a udržuju těch 90 ale přitom mě pak dojíždí auto co bylo vesnici předtím za mnou, tak můžeš vidět kdo jak dodržuje rychlost - nejdřív mi zmizí v zrcátkách a pak se tam zas před druhou vesnicíc objeví.
Halt V8 není třeba - co pro**reš při zrychlení, doženeš tím že jedeš 120 po okresce. Taky řešení, že
Bohužel ho praktikuje dost lidí:o))
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:43
Re: spotreba dalnice
doporučuji si přečíst tohle [odkaz]
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 14:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:56
Re: spotreba dalnice
>:D >:D
Spíš se vám jeho názory nehodí do krámu co. Zejména proto že já tvrdím to samý >:D
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 16:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
22. 10. 2012 15:06
Re: spotreba dalnice
To jsou hlouposti, vsichni vime ze TDI tahne vocpoda, ma to kroutak >:-[]
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 15:15
Re: spotreba dalnice
Jasně, táhne to vodspoda, žere to 5 litrů a bratrancův kamarád s tím předjel Porsche.
Prostě sen českého národa >:D >:D >:D
Avatar - Choochoo
22. 10. 2012 21:23
Re: spotreba dalnice
:yes: >:-[]
Avatar - JDM
23. 10. 2012 13:53
Re: spotreba dalnice
>:D >:D :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2012 10:34
coskoro pride nova fabia
a vedla nej si rapid ani nepipne..... navyse motoricky s poruchovym turbom TSI je rapid nepredajnym autom pre beznych ludi..... nejaky odvazlivec si to iste kupi ale inak je to motoricky trapas....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2012 23:55
Re: coskoro pride nova fabia
šak to dovtedy bude X clankov o tom, ako vodici nosia retiazky na krku a ako sa rad motor stretava
Avatar - petrumr
23. 10. 2012 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2012 11:13
no...
... po zkušenostech s více auty už bych informaci z PP bral jen jako velmi orientační.... Už tady byla diskuse na to téma a redakce tvrdí, že na takové měření nemá čas...

když teda ale děláte "test spotřeby", tak byste si ten čas opravdu najít měli.... Jinak je informační hodnota toho článku dost nízká.... (o což ale možná zas až tak nejde, že....)

Další věc je "tachometrových 130". V nedávném testu byla informace, že Golf při tacho 130 jede jen 122! Čili pak je Váš údaj "spotřeba na dálnici" dost zkreslující, protože jste partně jeli dost pod limitem.... Stačilo použít GPS, že....

No, hlavně že jste na dálnici řešili otázku aerodynamických výhod, když jste jeli 100m od sebe >:D

Jako jednička mezi weby o autech máte určitě na víc než na takovýto článek :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:23
Re: no...
Tá "aerodynamická výhoda" ak ide druhé auto 100 m za prvým mi tiež udrela do očí. >:D Ale možno to bolo myslené tak, že neforemná Fabia kombi vytvára taký aerodynamický tieň, že i autá idúce 100 m za ňou z toho profitujú. >:-[]
22. 10. 2012 15:21
Re: no...
jo jo, prej když se k Fábii přiblížíš na dva metry, tak ti chcípne motor, protože za ní je prostě vakuum >:D
Avatar - petrumr
23. 10. 2012 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2012 11:23
no proto...
..už jsem začínal mít obavy, že se tady dnes nedozvím nic nového o Ivetě Bartošové :-O
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2012 11:28
A to asi měřili podle PP
, že jo?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - beibej
22. 10. 2012 13:35
Re: A to asi měřili podle PP
oni nic neměřili! jen sledovali display >:-[]
22. 10. 2012 11:53
Líbí se mi moderní pojetí ,,úspěšnosti,, webu
Napíšu článek s absolutně nulovou hodnotou týkající se provařeného auta a vím, že to strhne dlouhou diskuzi a já budu mít spoustu prokliků na článek. Pak předložím inzerentům statistiku návštěv. A je mi absolutně jedno, že 90% návštěvníků ten článek ani nečte a prostě a jednoduše na něj klikne, kdy se chce přesvědčit jaká blbost to je a nebo o něm diskutovat v podobném rázu. Pak řeknu, že jsem nejúspěšnější web a podobné hovadiny zveřejňuju dál a dál. Lidi jsou čím dál tím víc naštvaní co se to s jejich webem děje, ale já mám ,,nejlepší,, web o autech. SUPER. A nakonec inkasuju peníze. Bravo
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "HTPkiller"
22. 10. 2012 12:18
Re: Líbí se mi moderní pojetí ,,úspěšnosti,, webu
Já tě nechápu porad tu jsou stejne newsy jako pred lety, jen k nim pribyl obsah navic, ktery lidi evidentne zajima :-|
22. 10. 2012 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:25
Re: Líbí se mi moderní pojetí ,,úspěšnosti,, webu
Žiaľ je to tak. Redakciu nezaujíma obsah komentárov, iba ich počet. 8-s Ja stále naivne dúfam, že redaktori majú úprimnú snahu prinášať hodnotné informácie a preberanie článkov zo SM či Auto Tipu je nutné zlo; ako ale čítam, oni si za týmito informačne bezhodnotnými článkami aj stoja. 8-s
22. 10. 2012 15:23
Re: Líbí se mi moderní pojetí ,,úspěšnosti,, webu
přesně tak to je..... :yes:
Lepší 30 zpruzených komentářů než jenom dva pochvalné..... ;-\
To co se tady poslední dobou předvádí je naprostá katastrofa, stává se z toho TV Nova o autech..... :no:
22. 10. 2012 15:50
Re: Líbí se mi moderní pojetí ,,úspěšnosti,, webu
Dle mého už to zašlo moc daleko. Po tom co jsem viděl tohle [odkaz] mě jímá hrůza ! Tváří se to jako charita a přitom se někdo na charitě evidentně zviditelňuje. Schválně si spočítejte kolik je potřeba návštěv webu, aby se vybralo 150 000 kč. Hyenismus.
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 16:23
Re: Líbí se mi moderní pojetí ,,úspěšnosti,, webu
:yes:
22. 10. 2012 12:20
A jak tu spotřebu měřili?!
V článku se vůbec nic nepíše o metodě, jakou spotřebu měřili. Brali v úvahu jen údaj palubního počítače (který může být od Škodovky nastaven tak, aby zobrazoval údaje spotřeby o několik % snížené), nebo to měřili s dotankováváním po hrdlo, nebo za použití nějakého profesionálního měřicího zařízení? Jakákoliv informace o tomto v článku chybí :'-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 12:30
Re: A jak tu spotřebu měřili?!
Noo, vzhdem k tomu že jak tu kdysi psali nejsou schopniani změřit zrychlení a spoléhají se jen na dodané údaje, taky bych skoro věřil, že tady to měří dle PP
22. 10. 2012 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2012 12:39
spotřeba TSI
Možná ten motor táhne víc odspodu a netuším jak s autem jeli, ale když jedu dálnice s Meganem 2008 1,6/82kw tachometrových 130 a stejně dlouhou (vlastně delší!) trasu okresky podle pravidel nemám problem jet za 6,0l. Tak v čem je to šetření? Nové emisní limity?
Rozbalit vlákno
18
Avatar - KANKUNEN
22. 10. 2012 13:30
Re: spotřeba TSI
To bude tím, že tvůj motor má buď větší účinnost než ostatní benzínové motory na celém světě a nebo ti nefunguje jeden segment na palubáku. Patří tam 8,0.
22. 10. 2012 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
22. 10. 2012 14:28
Re: spotřeba TSI
Ono je to take o tom kolik jim pri testu Sade tachac podmeruje v rychlosti a i palubak u litru. Rekneme ze tech 10% rychlomer takze test pri 80km/h, palivomer, rovnez 10%, tedy 0,5l a sme tam kde jsme byli pred 5-10-15 lety, tedy 6,5 - 7 l/100km
22. 10. 2012 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2012 14:39
Re: spotřeba TSI
A tak já mu to zas věřím. Spousta autk 60-80kW je spotřebou kolem 6l/100km. Konkrétně civic 8.g s 1,4 i-DSI a Nové Rio 1,4 jezdí při dodržování předpisů mezi 5-6l/100km(mám e v rodině, takže žádná JPP) Za 8,5 už jezdím s 2,4 MPV 110kW
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2012 21:00
Re: spotřeba TSI
Ne na dálnici. 6 litrů je utopie. V Mégane bude rád na dálnici za 7,5 l ...
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 21:23
Re: spotřeba TSI
Záleží na obsazení auta, 8 l/100 km mám v Laguně kombíku ve čtyřech lidech s plným kufrem, v jedné osobě v krátkém Meganu bych těch 7l/100 km viděl i možných, ale záleží taky na povrchu dálnice, gumách, směru větru, provozu atd.
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2012 23:10
Re: spotřeba TSI
zcela souhlasím. 7l JE MOŽNÝCH. Za předpokladu dobré vlhkosti, směru větru, rovinatého terénu atd. Ale rozhodně ne běžných ;-)
23. 10. 2012 00:36
Re: spotřeba TSI
Panove nehodlam se tady s nikym hadat ani nikoho osocovat. Zitra pojedu praha sedlcany a zpet predpisove max, napisu pomer mesto dalnice okreska a prumernou spotrebu podle pp. Nikde jsem nepsal ze mi to zere na dalnici 6litru, vidim to spis pres sedm a pul, ale v kombinaci s okreskou je to snad neco jinyho ne...? Kola mam 15, 195, 65. Zaroven ma megane vetsi celni plochu. No, zbytecny dohady zejtra napisu realny vysledek. Nemam potrebu svymu autu fandit, stopadesat
23. 10. 2012 00:39
Re: spotřeba TSI
Panove nehodlam se tady s nikym hadat ani nikoho osocovat. Zitra pojedu praha sedlcany a zpet predpisove max, napisu pomer mesto dalnice okreska a prumernou spotrebu podle pp. Nikde jsem nepsal ze mi to zere na dalnici 6litru, vidim to spis pres sedm a pul, ale v kombinaci s okreskou je to snad neco jinyho ne...? Kola mam 15, 195, 65. Zaroven ma megane vetsi celni plochu. No, zbytecny dohady zejtra napisu realny vysledek. Nemam potrebu svymu autu fandit, jen nechapu hype tsi
Avatar - white label
23. 10. 2012 00:40
Re: spotřeba TSI
Ad první věta - škoda, mohla být prča... >:-[] ;-)
23. 10. 2012 15:10
Re: spotřeba TSI
Proč by to nemělo být možné ? Poloprázdný Megane má určitě menší jízdní odpory než naložená Laguna.
23. 10. 2012 17:46
Re: spotřeba TSI
Takže je to možné :-!

megane II, hatchback, 2008, 1,6, 82kW, kola 15, Michelin Energy, obsazenost 1 člověk.
Vše hodnoty tachometru a PP. Benzín 95 (tankováno u ONO>:D) Vypnutá klíma, 9 stupňů celsia, mrholení, trochu mlha, vítr nee..

Trasa Praha - Sedlčany

Praha Vinohrady - nájezd na D1 Chodov, přes Nusle a spořilov, ujeto 7,2km, průměr 6,8l, průměrná rychlost kolem 30km/h rozhodně jsem neměl zelenou vlnu, ale nebylo to tak strašné, jel jsem předpisově, ale i 70ka se tam objevila.

D1 sjezd v Mirošovicích - ujeto 28km, průměr 6,8. Na D1 je nějaké zúžení, nešlo jet pořád 130, ale tak 1-2km jsem musel tacho 110.

Někde za Benešovem - ujeto 50km (poměr okreska dálnice viz test) průměrka spadla akorát na 5,7 z 5,8l. Takže něco mezi. Jel jsem předpisově, ale ne striktně, nechtěl jsem zdržovat dopravu. Vlastně jsem dnes zjistil, že se předpisově jezdit nedá 8-s

No a pak jen pro zajímavost: Sedlčany náměstí průměr 5,4, a Vinohrady před domem:
Ujeto 151km
průměrná rychlost 66,9km/h hodně mi to shodila ucpaná Praha zpátky
Průměrná spotřeba 5,6l.
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 16:25
Re: spotřeba TSI
Tak já mám ten motor v Laguně (větší těžší kombík) a když nakombinuju okresky a dálnici půl na půl, tak ve čtyřech lidech dle PP dojedu kolem 7,2-7,4.
22. 10. 2012 15:33
Re: spotřeba TSI
Kombinace 130 po dálnici a okresky za 8 litrů ? Tak to by bylo hodně užrané auto, pokud se tedy nebavíme o nějakém SUV.
23. 10. 2012 00:05
Re: spotřeba TSI
Urcitym sposobom sa to obcas dosiahnut da.
Tento vikend som mal na dialnici smer ZV-NR okamzitu spotrebu medzi 3,7 az 4,8 pri rychlosti 110-120km/h (real o 4-5km/h menej). Auto predomnou bolo zvycajne asi na 30-100m.
Hned po zideni z privadzaca dialnice (po cca 50km useku) mi spotreba klesla zo 4,3 na 4,2/100km, aktualne bolo celkovo prejdenych 270km od nulovania.

Samozrejme na ropaku.

Aj on asi nieco take zazil a 6 mu utkvelo v pamati.
22. 10. 2012 13:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
22. 10. 2012 13:28
Re: k ničemu už z principu...
Presne. Vo Fabii si kupuje 77 kW verziu zanedbateľné množstvo ľudí a pri Rapide to nebude tiež ťahúň predajnosti. Plus ten, kto pozerá na decilitre spotreby si pravdepodobne kúpi lacnejšiu (slabšiu verziu) Fabie; preto cieľová skupina tohto článku by ocenila skôr porovnanie spotreby bežnejších verzií (63 kW TSI, poprípade HTP).
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 14:43
Doporučuji si přečíst
stojí to za to [odkaz]
Rozbalit vlákno
44
22. 10. 2012 15:38
Re: Doporučuji si přečíst
No dobře jsem se pobavil >:D
Avatar - Guttalax
22. 10. 2012 15:44
Re: Doporučuji si přečíst
:-! Ten Beran je ale baran >:D
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 16:13
Re: Doporučuji si přečíst
Vrtulníky, ty sou rychlejší a efektivnější ne.

Některý věci je potřeba lidem opakovat víckrát.

Pak se možná lidi nezeptaj jako první na spotřebu ve vo*e ale to jezdí tak za 16 vid? To je pětilitr? Dyt já mam jedna osmičku a jezdím za 8. to by mě sežralo a podobný moudra.
Avatar - petrumr
22. 10. 2012 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 20:49
Re: Doporučuji si přečíst
Po městě necruizuju, je to ztráta času (krtek je mnohem rychlejší) a nervů a kdybych cruisoval, nebudu si kupovat V8.

Mimo město je ale V8 naprosto v pohodě.
Avatar - petrumr
23. 10. 2012 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2012 09:27
Re: Doporučuji si přečíst
Děkuju, nechci.

Vyhrakanej přeplněnej pantograf, se zpožděním a ještě 4x přestupovat když jedeš dál jak 50 km.

Mezi MHD a vlakem je zásadní rozdíl.
23. 10. 2012 22:06
Re: Doporučuji si přečíst
A kde s tím vrtulníkem přistaneš? V podmínkách střední Evropy se hodí jen na specifické trasy.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2012 09:26
Re: Doporučuji si přečíst
To byla ironie, zjevně nepochopená, ale to neřeš.....to bude dobrý
24. 10. 2012 20:12
Re: Doporučuji si přečíst
V tom případě ti vypadla čárka před "ne". A asi i nějaký emotikon. Ty ironie. >:-[]
Avatar - kari.laz
22. 10. 2012 16:22
Re: Doporučuji si přečíst
Beran je evidentně iDiot a problém je mezi sedačkou a volantem. Podle toho co popisuje to je jeden z těch negramotů za volantem, co člověk občas potká. Mele tam něco o plynulé jízdě a pak tam popisuje, jak jezdí brzda plyn na doraz.
23. 10. 2012 09:34
Re: Doporučuji si přečíst
:yes:
23. 10. 2012 11:48
Re: Doporučuji si přečíst
:yes:
22. 10. 2012 16:43
Re: Doporučuji si přečíst
Já už jel v kde čem, ale podobné hrůzyplné momenty jsem ve městě nezažil ani s Maluchem >:D
22. 10. 2012 17:08
Re: Doporučuji si přečíst
ten článek psal úplný deb*l.... ;-) Dál netřeba komentovat....
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2012 21:11
Re: Doporučuji si přečíst
autor článku jen dokonale popsal svoji neschopnost. Logicky když má k dispozici jak sám píše stále nedprůměrně dynamickou Octavii 1.9 TDI a není schopen s ní v běžném provozu jezdit, tak asi bude něco špatně >:-[] >:D
závěr článku měl znít - jsem neschopný bUran, co potřebuje pro svoji neschopnost orientovat se v provozu mnohem výkonnější vozy, než všichni ostatní :-!
23. 10. 2012 09:35
Re: Doporučuji si přečíst
:yes:
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 21:24
Re: Doporučuji si přečíst
Autor je naprostý *, co dodat... snad jen, že kvůli takovým bych zavedl psychotesty povinné i pro sk. B.
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2012 21:32
Re: Doporučuji si přečíst
já se např. necítil nijak nebezpečně ani ve Fabii HTP... 95 % bezpečnosti je o tom, co má řidič v hlavě, 4 % jsou o štěstí či náhodě, zbylé 1 % bych přisoudil koňům pod kapotou :-!
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 21:36
Re: Doporučuji si přečíst
Já se necítím nebezpečně v ničem, na dodržování limitů stačí i Š105S, vždy záleží na řidiči, jestli není schopen odhadnout výkon svého auta, tak nemá za volantem co dělat.

Já osobně najel ročně kolem 30t km s Favoritem ještě předloni, po celé ČR i v zahraničí a nikdy jsem neměl pocit, že je díky 43 kW nebezpečný... asi přecejen přemýšlím.

Omlouvám se za tu hvězdičku, netušil jsem, že hypothyreoidismus podléhá cenzuře.
Avatar - JDM
23. 10. 2012 14:02
Re: Doporučuji si přečíst
jedeš si to v klídku s fábii s 1.2 TSI po okrsce a najednou v kopci dojedeš polskej kamion kterej zřejmě zabloudil nebo se mu nechce platit předražený český dálnice , a co teď uděláš?? silnice je úzká , samá zatáčka jedete 70 na rovině 30 v kopci zatebou už se hromadí další auta , neuděláš nic protože na to ho někde předjet by si musel být blázen takže zesílíš rádio a jedeš za kamionem další 50km, a zachvilku jede kamion a za ním 4 fabie čekající na rovinku delší jak 700m kde bude vidět na 1000m aby ho mohli předjet.
Avatar - Barrichello
23. 10. 2012 14:09
Re: Doporučuji si přečíst
>:D >:D >:D To víš, výkon není vůbec potřeba.
23. 10. 2012 18:44
Re: Doporučuji si přečíst
Mně by zajímalo kdy už konečně pochopíš, že je i dost těch co jezdí autem po městě? Třeba jen proto, že je to vyšší uživatelský komfort než přetopená tramvaj se smradlavými bezdomovci? Pro ty je V8 jako jediné auto nesmysl. Pokud ho budu mít jen na vyjížďky nebo na delší cesty po dálnici dejme tomu, ale asi víš sám jak je to tady s kupní silou a kolik lidí si koupí auto jen pro radost, bohužel.
Avatar - Ronault.
23. 10. 2012 21:59
Re: Doporučuji si přečíst
Ty naivko, Barík aby něco pochopil?
Avatar - Barrichello
24. 10. 2012 09:24
Re: Doporučuji si přečíst
vona je tu diskuze o kamionu, úzké silničce kde nejde předjíždět a tvoje reakce je že sposuta lidí jezdí ve městě. Hmmm, perfektní.

No kdo jezdí JENOM ve městě, necht si koupí SMART či něco v tom stylu - nezabere msíto, jezdí za 4 litry (v dehtu) a na hrkání po městě mu to stačí.
Pro milovníky ranního stresu v kolonách ideální.

Kdo jezdí mimo město ten výkon potřebuje a vozy se zrychlením 13-18 s, teda např. perly AZNP z dob nedávno minulých jako namátkou Fabia Junior 1,0, Oktávka SDI, Fabka SDI, všechny HTP, Oktávka 1,6 atd. opravdu nejsou v moderním provozu žádná výrha, v kopci to ztrácí dech, brzdí to provoz, na předejtí musí hledat dotyčný úsek na kterém to stíhá, jenomže mezitím už ho předjíždí netrpělivvci za ním....

Opravdu bezpečné vozy, když jim dynamikou sekundují 25-35 let starý káry z komunistický éry >:D >:D
Avatar - rohYpnol
23. 10. 2012 17:02
Re: Doporučuji si přečíst
Naprosto jsi nepochopil... Psal jsem o bezpečnosti. A koho budu ohrožovat když se třeba těch x km povleču za kamiónem? Je to jen a jen o tom, co máš v hlavně.
Samozřejmě, že výkon se vždy hodí. Samozřejmě že předjíždět s nejvýkonnějším autem je mnohem snazší, ale to je právě přesně to, o čem jsem psal. Čím méně koní, tím větší odpovědnost a požadavek na odhad řidiče.
Mnohem větší zlo je ale ten, co předjíždění s tím že na to ma výkon.
Ten, co zná limity svého vozidla nikdy nikoho neohrožuje.
Avatar - JDM
23. 10. 2012 17:19
Re: Doporučuji si přečíst
ale tím právě si nebezpečnej protože vás dojede někdo kdo by ten kamion bez problémů předjel a už má o překážku na silnici víc protože musí předjet tebe a i ten kamión jenže mu nezbude nic jinýho než se vléct za vámi nebo riskovat a předjíždět .
Avatar - petrumr
23. 10. 2012 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
23. 10. 2012 17:56
Re: Doporučuji si přečíst
zesilovat rádio jen tak pro radost >:D 30 v kopci sem myslel :-) ... na rovině třeba 80-90 někteří kamioňáci to valí i víc >:-[]
Avatar - petrumr
23. 10. 2012 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2012 09:17
Re: Doporučuji si přečíst
Při 30ce tempomat nefunguje, ale jinak nic proti >:D
Avatar - rohYpnol
23. 10. 2012 20:36
Re: Doporučuji si přečíst
Přesně tuto reakci jsem čekal. Takže podle tebe je nebezpečný někdo, kdo jede podle předpisů!!? Zcela zaměňuješ příčiny. Jestli bude někdo nebezpečný tak jen ten, co bude nebezpečně předjíždět!
Avatar - Ronault.
23. 10. 2012 21:51
Re: Doporučuji si přečíst
:yes:
23. 10. 2012 22:22
Re: Doporučuji si přečíst
Nebezpečný není, ale je překážkou v provozu. Nic proti takovým, jsou to muka hlavně pro ně, hlavně když si nechají místo tak, abych je mohl předjet. Čím je ta kolona delší, tím větší je to problém. Stejně bys mohl argumentovat ve prospěch těch, co se pomalu připojují na dálnici. Jinak souhlasím, je to hodně o psychice. V takovéhle situaci prostě preferuji schopnější auto.
Avatar - Ronault.
23. 10. 2012 18:18
Re: Doporučuji si přečíst
Možná v situaci, kdy ti konečně přestane stříkat testosteron z uší a třeba budeš mít nějakou tu rodinu, najedeš pár set tisíc km a pro rodinu budeš jezdit v rodinném MPV, tak pochopíš, že těch pár km za kamionem není problém.

Nesmysl typu, že pojedeš 50 km si nech někam na povídačky na dobrou noc. Jezdil jsem 2 roky s Favoritem a nikdy jsem na předjetí nepotřeboval čekat 50 km... teď jezdím s něčím silnějším a že bych se pouštěl do méně přehledných míst jen díky vyššímu výkonu, to ne.

A mimochodem, Fabia s 1,2 TSI jede moc krásně.

Tohle jsou jen povídačky nevyježděných plakátů.
Avatar - JDM
23. 10. 2012 21:11
Re: Doporučuji si přečíst
tak 50km bylo přehnaný jen to mělo zdůraznit situaci . ale právě ze silnějším autem poznáš že tam kde by sis s favoritem řekl že je to o hubu se silnějším autem ti to nijak nebezpečný nepříjde. že na předjetí nepotřebuješ kilometrovou (zdůraznění situace) rovinku ale že ti stačí pár desítek metrů klidně i před přehlednou zatáčkou o který víš že tvoje auto ve 110 v pohodě projede.chápu že si s favoritem nikdy nečekal xkm protože jsi sním nejspíš ani moc nepředjížděl , to platí i o fabii 1.2 tsi to jsou auta který nasadí 90 a jedou takovou rychlostí moc aut nedojedou neb silnější auta jedou víc a stejně silná jedou stejně rychle maximálně ten kamion,autobus,traktor, a tam už se takový auta začínaj štosovat , a tvrdit mě, že si s favoritem dojel kamion, vykoukl do protisměru,podřadil na čtyřku a bral si ho, mě nemusíš >:D sám jsem najedil cca 15 tis km s felicii 1.6 MPI ;-)
Avatar - Ronault.
23. 10. 2012 21:59
Re: Doporučuji si přečíst
Ty si tak trochu pleteš smysl silnic a jízdy po ní. Smyslem opravdu není předjet za každou cenu, ale bezpečně dojet do cíle a to i s autem o polovičním výkonu, co má Favorit opravdu jde.

A že opravdu dobrý řidič dokáže v trochu zatáčkovitějším terénu ujet i podstatně silnějším strojům, není nutno psát. Samozřejmě tohle znát nebudeš, evidentně je pro tebe nejdůležitější předjet a předjíždění je ta podstata všeho 8-s

Ach bože, bože... Trochu mě překvapuje, že to píše někdo, kdo vlastní WRX...

Co se mých více jak 60t km za volantem Favoritu týče, tak opravdu jsem nikdy neměl problém kohokoliv předjet, když to nešlo hned, tak jsem si počkal a ačkoliv jedu s čímkoliv, tak pokud nemám jistotu ani díky většímu výkonu, tak se nikam necpu. Zábavou pro mne není a ani nikdy nebyl adrenalin, jestli toho v protisměru zabiju... Reálně jsem dokázal v místech jako Buchlovické zatáčky vyklepat silnější stroje a dle písmenek na autě suverénnější řidiče...
Avatar - JDM
23. 10. 2012 22:31
Re: Doporučuji si přečíst
ne nic si nepletu a ani tu netvrdím že je pro mě nejdůležitější předjet a předjíždět ale ze začátku šlo o to jestli je slabé auto nebezpečné ostatním silnějším automobilům, a já jen demonstroval situaci kde může slabé auto ohrožovat(omezovat) ostatní řidiče.
I mě ve svým WRX na okrsce z Jihlavy do ZR vyklepla fabia 1.9 TDI a nebylo to RS zřejmě opravdu zkušený řidič možná nějakej závodník když dokázal do dvou zatáček fabii poslat bokem :-! zřejmě to měl čipnutý protože mu to kouřilo jak sviňa ale i tak měl poloviční výkon než já :yes:
Avatar - chlapecx
14. 12. 2012 13:53
Re: Doporučuji si přečíst
to je právě to... a proto máme tolik nehod :-)))
protože vyhlášku nikdo nezná... že musím přizpůsobit svou ychlsot schopnostem, technickýmu stavu vozu (to je i výkon) a podmínkám.... a pokud protě nemám dsotatečně přeheldný úek na předjetí, tak nepředjíždím..... to paksi mylím, že na to mý koníky stačí.... a najednou jsem na tom tromě... nebo pod autem proti :-(

i fabií se DÁ předjíždět! ale ne za VŠECH OKOLNOSTÍ a ne za každý ŠÍLENOSTI :-))) možná, že PROTO jsou řidiči slabých aut MÉNĚ nebezpeční :-)))

to je jak v mzle nebo právě koloně.... dodržuju dle předpisů bezpečnou vzdálenost..... a už se mi tam copu :-( to si hodně POMOHLI, v KOLONĚ ve VLÁČKU!!! akorát díky jejich CPANÍ PŘEDE MNE do tý MALÝ díry co jsem si tam NECHAL ZPOMALÍ CELEJ vláček!!!!!! místo, aby kolona jela plynule, takkvůli takovýmu BUANOVI musí VŠICHNI jít NA BRZDY!!!!!
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2012 21:30
Re: Doporučuji si přečíst
Jestli se nemýlím, tak je ten Beran docela známej advokát. No a tyhle lidé jsou docela nároční a to je jedna z věcí, který fakt nesnáším. U Jeremyho Clarksona bych to chápal, ale u nějakýho právníka, co se svým platem bude běžným autům rozumět asi jako koza petrželi mě takovýhle keci fakt štvou. :no:
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2012 21:38
Re: Doporučuji si přečíst
ač velmi nerad paušalizuji, tak moje zkušenosti s právníky a ekonomy jsou velmi špatné. Pohrdaví tupci, co sežrali moudrost vesmíru vč. moudrosti všech alternativních vesmírů 8-s

To není paušalizování, jen moje zkušenost.
Avatar - Emel
23. 10. 2012 14:00
Re: Doporučuji si přečíst
To je prostě debil... nechápu, jak vůbec může psát články v jakémkoliv (byť sebehorším) magazínu.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2012 09:17
Re: Doporučuji si přečíst
Každej kdo si dovolí zkritizovat národní perlu, dehtovej vehikl z AZNP je id*ot.

No bodejt by nebyl, to se vždy dotkne velký spousty lidí, kterým tahle dehtová voračka parkuje před barákem popř. v tom jezdí jako ve služebáku >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 16:32
NÁVRH PRO REDAKCI
Vážená redakce,
měl bych návrh na vylepšení vašeho webu, který slouží k ochraně čtenářů před nekalými praktikami.

Stejně, jak je v obchodech na pečivu psáno, že je vyrobeno ze zmraženého polotovaru, tak by i na stránkách auto.cz ještě před kliknutím na daný článek (na titulní stránce auto.cz) měl být uveden autor článku, ať víme, do čeho jdeme.

Za čtenáře děkuji.

PS: Věřím, že za všechna zbytečná kliknutí bude mít redakce jedničky našeho trhu dostatek financí pro zvýšení mezd zaměstnanců na tolik, že si budou moci konečně dovolit koupit brýle na čtení, například návodů k použití, a díky tomu nebudou muset používat chabou intuici.
Rozbalit vlákno
5
22. 10. 2012 20:23
Re: NÁVRH PRO REDAKCI
.... teď koukám, že to psal zase.... on.... ;-)
Já bych ten tvůj návrh dotáhl do důsledku - když můžu mít v diskusi hate-list na některé diskutující, proč bych nemohl mít to samé na vybrané redaktory? :-)

Ne, vážně, to co se tady poslední dobou děje je totální katastrofa.... Určitou dobu mě svým způsobem bavilo se tomu pošklebovat, ale teď už zbyl jen pocit marnosti..... :*)
Avatar - rohYpnol
22. 10. 2012 21:14
Re: NÁVRH PRO REDAKCI
čtenost roste, bulvár u nás zkrátka vždy uspěje...
já to vyřešil takto:
autozurnal.com
autoforum.cz
auto.sme.sk
+ zahraniční servery
upřímně i testy na autorevue.cz se nakonec dostaly na docela zajímavou úroveň.

sem už chodím jen kvůli diskusím ale jak se tu oběvují někeří noví sofistikovaní jedinci, tak mě ta chuť občas i přechází.
Avatar - Ronault.
22. 10. 2012 21:25
Re: NÁVRH PRO REDAKCI
Autoforum musím ještě prozkoumat, ale sme a zurnal už navětěvuju k velké spokojenosti také. Hlavně videa jsou výborná, jde vidět, že autor u nich i přemýšlí, ne jen, že ukáže - "O kufr, o škrabka, o kolo!"
22. 10. 2012 22:54
Re: NÁVRH PRO REDAKCI
taky ty stránky prozkoumám a zkusím se (kromě DF na autorevue, kde se vyksytuju celkem často) asi pomalu přesunout jinam..... ta žumpovitost je poslední dobou strašná....