Testy
Ta fotka motoru u auta za 600 tisíc by měla být daná na čelo každýmu volovi, co tohle auto koupí.... připínáčkem...
Opravdu mám už narovinu lidi, co kupují koncern v takovéto formě za blbce. Omlouvám se. Ale je to tak. Je to výsměch těmto lidem přímo do tváře, co všechno si nechají líbit. Je to DODO.
[odkaz]
Prostě výsměch...
Opravdu mám už narovinu lidi, co kupují koncern v takovéto formě za blbce. Omlouvám se. Ale je to tak. Je to výsměch těmto lidem přímo do tváře, co všechno si nechají líbit. Je to DODO.
[odkaz]
Prostě výsměch...
Čo som sa dnes naučil😒br />
- kryt motora je najdôležitejšia súčasť auta, jeho absencia je výsmechom pre majiteľa
A teraz vážne- mne náhodou príde sympatické, že sa VW nesnaží skrývať "škaredosť" moderného CR dieslu. Je to možno trochu šokujúci pohľad, no kým to nemá vplyv na hlučnosť motoru v kabíne..
Nový rozmer potom rozhodnutie neinštalovať kryt motora dostáva v dobe, kedy sú v servise schopní si účtovať aj položku "demontáž/montáž motorového krytu".
A ešte dodatok- nie som fanúšik VW (to by už skalní mohli vedieť), no test mi nepríde ako zaujatý. Vysokú cenu za "výnimočnosť" silného motoru v pracovnej dodávke autor spomenul, čo k tomu viac dodávať? Jediné čo by som testu vytkol je prílišná stručnosť. Viem, že o dodávke sa litánie písať nezvyknú, no autor sa mohol trošku rozpísať.
- kryt motora je najdôležitejšia súčasť auta, jeho absencia je výsmechom pre majiteľa
A teraz vážne- mne náhodou príde sympatické, že sa VW nesnaží skrývať "škaredosť" moderného CR dieslu. Je to možno trochu šokujúci pohľad, no kým to nemá vplyv na hlučnosť motoru v kabíne..
Nový rozmer potom rozhodnutie neinštalovať kryt motora dostáva v dobe, kedy sú v servise schopní si účtovať aj položku "demontáž/montáž motorového krytu".
A ešte dodatok- nie som fanúšik VW (to by už skalní mohli vedieť), no test mi nepríde ako zaujatý. Vysokú cenu za "výnimočnosť" silného motoru v pracovnej dodávke autor spomenul, čo k tomu viac dodávať? Jediné čo by som testu vytkol je prílišná stručnosť. Viem, že o dodávke sa litánie písať nezvyknú, no autor sa mohol trošku rozpísať.
Dobllo má bohužel jen 99kw ve 2.0 JTD...a je bohužel, o 170 000 levnější, kdo by to chtěl vlastně... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Jo tak ty 4 kW (bůh ví jestli) jsou při výběru nejzásadnější...
Dobrý večer, na mé straně došlo k opomenutí - skutečná nabídka Volkswagenu je u motoru 2,0 TDI o 140 tisíc nižší, jen to nemůže být komunikováno v hlavním ceníku. Teď je v tabulce doplněna i tato cena, u výbavy Trendline mírně převyšující půl milionu korun s DPH
Jasně, výkonově se Doblo přibližuje, má je 99 kw, 320nm a přišlo mě přesně před rokem na 380 000,- vč DPH 😄 , dvoje šoupačky bez příplatku, vzadu víceprvková náprava, 5 lidí + 500kg. Ale není to VW, jak jsem z toho nešťastný! >😁 zatím mám 18000km, nic moc, ale bez problémů. Kupujte VW, jsou drahý a super kvalitní >😒]Nic lepšího není >😒]
a 6rychlostí má u Fiatu ve standartu už 1.6 JTD
a 6rychlostí má u Fiatu ve standartu už 1.6 JTD
Vidíš a přitom jsi mohl mít VW! O 4 kW víc! Klasická tuhá s listovým pérem! Co je proti tomu blých 300 tisíc navrch, socko? >😒]
😉
😉
Doblo s víceprvkem? Kde by ho vzalo 😉. Důvod použití tuhé nápravy v této kategorii je jasný ne...nosnost 730kg. A tuším, že Caddy nabízí vzadu různé typy náprav...
Doblo víceprvek nemá, ale má vzadu sofistikovanější nápravu než Caddy. Viz. test tady na ACZ.
O tom, že tuhá náprava je jednodušší řešení než vlečená, kterou je vybaveno Doblo se netřeba dohadovat. Já jen napsal, že tuhá náprava má v případě Caddyho svůj důvod. Její předností je především robustnost, odolnost a snadný servis. Proto ta nosnost 730kg.
V tomto hodledu je to vhodné řešení...přesto, že VW víceprvek samozřejmě má. Ale i sofistikované zavěšení má svá proti 😄
V tomto hodledu je to vhodné řešení...přesto, že VW víceprvek samozřejmě má. Ale i sofistikované zavěšení má svá proti 😄
Já s tebou souhlasím. Nevýhodou tohoto řešení je ono poskakování a nevhodnost pro použití Caddyho coby náhrady za MPV.
Jo to máš pravdu, nezatížená tuhá náprava s listovými pery poskakuje. Ale zdá se mi že Caddy má i klasickou vlečenou pro některé verze, nebo ji měl před faceliftem.
za ty prachy mám fiat freemont, 170koní, automat a místa pomalu stejně, to já jen tak, co si můžu za podobný rozpočet dovolit
U malé dodávky mi jde hlavně o to, jestli se mi dovnitř vejde europaleta. 😄
tak jestli rveš do cadyho palety klobouk dolů 😄
Myslel jsem to vskutku obecně. Malá dodávka, která neuveze europaletu, mi nedává smysl. 😉
Tak je to váceprvková náprava, nebo ne?[odkaz]
To by měla být dvouprvková (soudě dle obrázku, i když zrovna detailní není, ale i názvu). Za víceprvkové se většinou považují zavěšení s alespoň třemi rameny (typicky čtyřmi, u prémiových vozů od střední výš i pěti).
Tohodle "broučka" měla několik měsíců má přítelkyně coby pracovní vozítko. Najeto cca 20 tis. km, takže zkušeností s Caddym habaděj. Pár poznámek😒br />
1.) "Nezatížená zadní náprava na velkých nerovnostech sice občas poskočí, stačí ale přidat trochu nákladu a Caddy získá jistotu." - fajn. Doporučuji autorovi testu dát si 2x týdně s prázdným Caddym cestu Olomouc-Praha po D1. Zážitek na který se nezapomíná...
2.) Člověk měřící přes 180 cm si do toho pohodlně prostě nesedne. Koncern asi dělal průzkum a zjistil, že řemeslníci vysocí přes 180 cm neexistují.
3.) Kabina je příšerná! Pokud by to stálo 300, tato poznámka zde není.
4.) První tankování, to byl zážitek. Telefonát domů a poté jsme několik minut řešili jak odšroubovat víčko nádrže. Jestli jsem dobře pochopil, je to o tom, že zároveň otočíte klíčkem a zatlačíte na kryt nádrže. Jo a zároveň jím točíte doprava. WTF???
Osobně se domnívám, že koncern dospěl k názoru že řemeslník=blbec. Neb jen blbec by dal 600 za toto, když za stejné peníze může mít Tourana. Nebo Logan v kombíku a Golfa VII k tomu...
O konkurenci z jiných stájí nemluvě.
1.) "Nezatížená zadní náprava na velkých nerovnostech sice občas poskočí, stačí ale přidat trochu nákladu a Caddy získá jistotu." - fajn. Doporučuji autorovi testu dát si 2x týdně s prázdným Caddym cestu Olomouc-Praha po D1. Zážitek na který se nezapomíná...
2.) Člověk měřící přes 180 cm si do toho pohodlně prostě nesedne. Koncern asi dělal průzkum a zjistil, že řemeslníci vysocí přes 180 cm neexistují.
3.) Kabina je příšerná! Pokud by to stálo 300, tato poznámka zde není.
4.) První tankování, to byl zážitek. Telefonát domů a poté jsme několik minut řešili jak odšroubovat víčko nádrže. Jestli jsem dobře pochopil, je to o tom, že zároveň otočíte klíčkem a zatlačíte na kryt nádrže. Jo a zároveň jím točíte doprava. WTF???
Osobně se domnívám, že koncern dospěl k názoru že řemeslník=blbec. Neb jen blbec by dal 600 za toto, když za stejné peníze může mít Tourana. Nebo Logan v kombíku a Golfa VII k tomu...
O konkurenci z jiných stájí nemluvě.
Ceníková cena je jen těžko pochopitelná. Vůbec, tohle je originál VW, nebo je to JV s někým jiným?
Myslím (tak na 90😖 že se jedná o originál. Po osobním zážitku je pro mou přítelkyni, které je úplně ukradené kdo které auto vyrábí, ale zároveň je výborná řidička s více než desetiletou praxí, Caddy synonymem naprostého šuntu.
Je mi líto, že autor testu neměl tu odvahu a neposlal kvůli ceně to auto do kopru. Téměř 700 tisíc za toto je naprostý, totální cenový úlet, v rámci světa aut si nevybavuji nic podobného...
Je mi líto, že autor testu neměl tu odvahu a neposlal kvůli ceně to auto do kopru. Téměř 700 tisíc za toto je naprostý, totální cenový úlet, v rámci světa aut si nevybavuji nic podobného...
Taky mám pár postřehů a v pár věcech se neshodneme: Nového caddyho mám cca půl roku jako služební vozidlo. Na D1 jsem s ním jel a drncalo to stejně jako v tiguanu. Po D1 se dá jet pohodlně možná se vznášedlem.
Člověk měřící přes 180 cm si do caddyho, pokud se bavíme o předních sedačkách, sedne naprosto pohodlně, což může dosvědčit můj 203cm vysoký brácha. Já mám 185cm a sedím pohodlně a místa je habaděj všude okolo, sedačka je posunutá zhruba v půli dráhy, ještě by šla dát dozadu. Chce to sedět v autě normálně jako člověk.
Nevím jaký jste měli problém s tankováním, otevřít kryt, odemknout víčko a normálně odšroubovat. Žádné fígle se zamačkáváním víčka se nekonají. Možná jste jen prostě nešika. Jinak je to odemykání naprosto stejné jako třeba u Fabie (alespoň u první generace).
Europaleta se dá naložit jen při sklopení zadních sedaček a na délku, což je škoda. Na šířku se nevejde. Samozřejmě tahle vrcholná verze je předražená, mám 1.6 TDI a cena byla někde kolem 380 bez DPH.
Člověk měřící přes 180 cm si do caddyho, pokud se bavíme o předních sedačkách, sedne naprosto pohodlně, což může dosvědčit můj 203cm vysoký brácha. Já mám 185cm a sedím pohodlně a místa je habaděj všude okolo, sedačka je posunutá zhruba v půli dráhy, ještě by šla dát dozadu. Chce to sedět v autě normálně jako člověk.
Nevím jaký jste měli problém s tankováním, otevřít kryt, odemknout víčko a normálně odšroubovat. Žádné fígle se zamačkáváním víčka se nekonají. Možná jste jen prostě nešika. Jinak je to odemykání naprosto stejné jako třeba u Fabie (alespoň u první generace).
Europaleta se dá naložit jen při sklopení zadních sedaček a na délku, což je škoda. Na šířku se nevejde. Samozřejmě tahle vrcholná verze je předražená, mám 1.6 TDI a cena byla někde kolem 380 bez DPH.
1.) Jestli Tiguan skáče jako prázdný (to "prázdný" je důležité) Caddy tak potěš koště...
2.) Je fakt, abych byl fér, že já si do něj sedl. Přítelkyně nikoli, neboť při podobné výšce má výrazně delší nohy. A pro úplnost - hovořím o dvoumístné verzi, to jsem zapomněl uvést, moje chyba.
Jak jako myslíš že sedím v autě, jako nenormální člověk? 8-s
3.) No a já vystoupím ze svého auta, otevřu plechový kryt a tankuji. Klíček, víčko, co to je? Stejně jako např. ve Focusu... Zkus si to představit, zkus si představit že Caddyho poprvé jede natankovat tvoje drahá polovička, která do té doby nic od koncernu neřídila a neví, ža nějaká víčka a klíče existují. A v tom "našem" se rozhodně na víčko zatlačit muselo, to jsem si jistý.
4.) Díky za info o ceně - i tak je to vůči konkurenci o něco víc, ale už je to naprosto v normálu.
5.) Ať ti dělá radost a mnoho šťastných kilometrů.
2.) Je fakt, abych byl fér, že já si do něj sedl. Přítelkyně nikoli, neboť při podobné výšce má výrazně delší nohy. A pro úplnost - hovořím o dvoumístné verzi, to jsem zapomněl uvést, moje chyba.
Jak jako myslíš že sedím v autě, jako nenormální člověk? 8-s
3.) No a já vystoupím ze svého auta, otevřu plechový kryt a tankuji. Klíček, víčko, co to je? Stejně jako např. ve Focusu... Zkus si to představit, zkus si představit že Caddyho poprvé jede natankovat tvoje drahá polovička, která do té doby nic od koncernu neřídila a neví, ža nějaká víčka a klíče existují. A v tom "našem" se rozhodně na víčko zatlačit muselo, to jsem si jistý.
4.) Díky za info o ceně - i tak je to vůči konkurenci o něco víc, ale už je to naprosto v normálu.
5.) Ať ti dělá radost a mnoho šťastných kilometrů.
Prostě pohodlnost posedu se nedá vyjádřit výškou člověka. Je to netriviální vlastnost.
Ano, přesně :yes:
Jasně, každý sedíme jinak. Měl jsem na mysli posez typu vzpřímená záda, lokty svírají při úchopu volantu úhel cca 90 stupňů. Ale každý sedí tak, jak mu to vyhovuje, plus poměr délky končetin k tělu je u každého asi jiný.
Pochopitelně mně odemykání víčka nádrže slušně řečeno irituje, při převzetí auta jsem čekal, že se nádrž bude otvírat zevnitř. Asi je to proto, že těch víček se zámkem mají na skladě hodně 😄 opravdu se na něj tlačit nijak nemusí, tím jsem si naprosto jistý. Ale možná toho existuje více verzí.
Díky za přání mnoha šťastných kilometrů a nápodobně! 😄
EDIT: ad víčko nádrže - myslíte samotné, plastové víčko se zámkem, nebo plechový kryt (díl karosérie)? Pokud myslíte ten kryt, tak to ano, musíte na něj zatlačit aby se otevřel, to máte pravdu, já jsem pořád měl na mysli samotné víčko 😄 jo tak s tím krytem souhlasím, jsou to paka, měli udělat do krytu nádrže vybrání pro otevření prstem.
Pochopitelně mně odemykání víčka nádrže slušně řečeno irituje, při převzetí auta jsem čekal, že se nádrž bude otvírat zevnitř. Asi je to proto, že těch víček se zámkem mají na skladě hodně 😄 opravdu se na něj tlačit nijak nemusí, tím jsem si naprosto jistý. Ale možná toho existuje více verzí.
Díky za přání mnoha šťastných kilometrů a nápodobně! 😄
EDIT: ad víčko nádrže - myslíte samotné, plastové víčko se zámkem, nebo plechový kryt (díl karosérie)? Pokud myslíte ten kryt, tak to ano, musíte na něj zatlačit aby se otevřel, to máte pravdu, já jsem pořád měl na mysli samotné víčko 😄 jo tak s tím krytem souhlasím, jsou to paka, měli udělat do krytu nádrže vybrání pro otevření prstem.
1.) To jistě. Notabene věřím tomu že u toho dvoumístného může být variabilita sedadla řidiče omezená.
Je fakt že neskutečnou srandu jsme si užili v showroomu Citroen - já se nevešel do C3 s tím velkým čelním oknem (tuším tomu říkají Zénith), hlavou jsem škrtal (spíš měl napresovanou) o sluneční clonu, sedadlo bylo co nejníž. Tak nám prodejce doporučil C3 Picasso - a tam se přítelkyni nevešly nohy pod volant. Toho prodejce mi bylo hodně líto. 😉
2.) Víčko - mno já to s přítelkyní řešil po telefonu - tzn. mohu být trochu mimo, může to být ten plechový kryt. Občas jsem tím jel, párkrát to řídil ale nikdy jsem nebral naftu. Vycházel jsem z toho telefonátu a z toho jak to měl Seat Alhambra, který jsem chvíli vlastnil.
3.) Vítej na ACZ. Jo a je tu letitým zvykem rovnou si se všemi tykat, tak směle do toho 😉
Je fakt že neskutečnou srandu jsme si užili v showroomu Citroen - já se nevešel do C3 s tím velkým čelním oknem (tuším tomu říkají Zénith), hlavou jsem škrtal (spíš měl napresovanou) o sluneční clonu, sedadlo bylo co nejníž. Tak nám prodejce doporučil C3 Picasso - a tam se přítelkyni nevešly nohy pod volant. Toho prodejce mi bylo hodně líto. 😉
2.) Víčko - mno já to s přítelkyní řešil po telefonu - tzn. mohu být trochu mimo, může to být ten plechový kryt. Občas jsem tím jel, párkrát to řídil ale nikdy jsem nebral naftu. Vycházel jsem z toho telefonátu a z toho jak to měl Seat Alhambra, který jsem chvíli vlastnil.
3.) Vítej na ACZ. Jo a je tu letitým zvykem rovnou si se všemi tykat, tak směle do toho 😉
To jsi udělal Tiguanu medvědí službu, přirovnat ho k prázdné dodávce...
Dobře, tohle bylo asi trochu přehnané, ale rozhodně bych jízdní projev prázdného caddyho na D1 neoznačil jako propadák... drncá to stejně jako v ostatních autech, na užitkáč je projev opravdu hodně utlumený. V tiguanu jsem cestu po D1 absolvoval a nebylo to v žádném případě výrazně horší, než v caddym. Možná máte o Tiguanovi moc růžové představy, je to moc dobré auto s dost tuhým podvozkem. Takže drncá dost, zejména na těch klasických příčných nerovnostech (schody do Brna).
Nejsem žádnej škrt, auta kupuju poslední dobou jen nový a v maximální výbavě a definitivně to nejsou korejci z Nošovic, nebo plastoví Renaulti z Turecka, ale zaplatit za tenhle (i když zvnějšku pohledný) krám skoro sedmset litrů, to bych se třískal hlavou o zeď. Na to se snad musí dávat u prodejce aspoň 150 000 sleva.
No zajímavé je, že sem si v článku kritiky ceny ani nevšiml.. Vlastně.. celý "test" vyšel tak, že cena je vlastně CAJK... >😒]
Proto říkám.. Připínáček a lup to na čelo.. >😁
Proto říkám.. Připínáček a lup to na čelo.. >😁
Svoje kupce si najde, tak proč ne? VW nemá problém s prodeji.
vzhledem k nabízené hodnotě a konkurenci hodně "nadstřelená", ale koncern si takovou cenovou politiku může dovolit, tak proč ne. Je problémem těch druhých, že nedokážou prodat svoje možná lepší auto za podobnou cenu.
A kolik se prodá Caddyů vůči konkurenci?
Zdá se mi, že potkat na silnici nového-to zdůrazňuji- Caddyho je podobně pravděpodobné jako potkat 911ku.
Zdá se mi, že potkat na silnici nového-to zdůrazňuji- Caddyho je podobně pravděpodobné jako potkat 911ku.
Nevím, já je nepočítám. Ale obecně lze říct, že VW s prodeji rozhodně problém nemá i navzdory tomu, že tu na diskuzích stále čteme nářky, jak jsou koncernová auta předražená. Mě osobně to přijde taky hodně za takové auto, ale asi prostě nejsem cílová skupina, to je všechno.
Obecně koncern s prodeji rozhodně problém nemá - o tom žádná.
Ala jak je to s prodeji konkrétně Caddyho?
"Mě osobně to přijde taky hodně za takové auto, ale asi prostě nejsem cílová skupina, to je všechno." - kulantně řečeno. Umíš si, za tu cenu, nějakého zástupce této skupiny představit?
Ala jak je to s prodeji konkrétně Caddyho?
"Mě osobně to přijde taky hodně za takové auto, ale asi prostě nejsem cílová skupina, to je všechno." - kulantně řečeno. Umíš si, za tu cenu, nějakého zástupce této skupiny představit?
Letos se tech zmetku v CR prodalo zatim 912 ks.
Takže pánové... Mám pro Vás pár faktů😒br />
1) Prodeje Caddy v ČR za letošní rok jsou rekordní, tržní podíl v segmentu je cca 28,5 %, přičemž poprvé v historii to vypadá, že bude Caddy No. 1 v segmentu a v prodejích překoná dříve neohrožené Berlingo.
2) Jízda po městě do 6ti litrů, na dálnici je vlivem absence 6. rychl. stupně u 1,6 TDI a vyšší stavby vozu spotřeba kolem 6-7 l/100 km dle stylu jízdy. Auto mám, zatím jsem najel 1700 km, takže počítám, že až se zajede, spotřeba ještě trochu klesne.
3) Obrovský rozsah možností individualizace (navíc je na cestě nádherná Caddy Cross + už lze objednat motor 2,0 TDI DSG 125 kW/170 k je něco, co je prostě unikátní a divili byste se, ale i takovéhle auto, které stojí 600 tisíc Kč si najde nemálo spokojených zákazníků...
Květ 😄
1) Prodeje Caddy v ČR za letošní rok jsou rekordní, tržní podíl v segmentu je cca 28,5 %, přičemž poprvé v historii to vypadá, že bude Caddy No. 1 v segmentu a v prodejích překoná dříve neohrožené Berlingo.
2) Jízda po městě do 6ti litrů, na dálnici je vlivem absence 6. rychl. stupně u 1,6 TDI a vyšší stavby vozu spotřeba kolem 6-7 l/100 km dle stylu jízdy. Auto mám, zatím jsem najel 1700 km, takže počítám, že až se zajede, spotřeba ještě trochu klesne.
3) Obrovský rozsah možností individualizace (navíc je na cestě nádherná Caddy Cross + už lze objednat motor 2,0 TDI DSG 125 kW/170 k je něco, co je prostě unikátní a divili byste se, ale i takovéhle auto, které stojí 600 tisíc Kč si najde nemálo spokojených zákazníků...
Květ 😄
Mitsubishi L300 4x4 😄 To byl alespoň kus železa, pamatuju když to kamarád dotáhl z německa jako první auto. Výlety korytem potoka a spaní na hřebeni v 5 lidech v autě nezapomenu.
700 000 za tohle mi přijde jako vtip. Celkově užitková auta jsou předražená až až. Prodejci sází na odečet DPH apod. ...
700 000 za tohle mi přijde jako vtip. Celkově užitková auta jsou předražená až až. Prodejci sází na odečet DPH apod. ...
Velmi poučné čtení. Zvenku sice člověk registruje absoutní designovou, vkusovou nadstavbu caddyho, ale jak trefně píše pan testér, až po usednutí a ujetí pár kilometrů každý pochopí, že v malých dodávkách je to stejné jako v kompaktní mainstreamové třídě - nejlepší je Volkswagen. Přitom filosofie modelu je poměrně přehledná - vynikající pohledný vůz s vynikajícím úložným prostorem, který nad běžnou dodávkovou produkci vyniká tím, co ocení jistě každá jezdec, vyspělostí jízdy, silným úsporným motorem a vysokou mírou komfortu užívání.
Přiznám se, že mě doslova fascinuje design caddyho. A to zejména v konfrontaci konkurence, no.... konkurence, prostě v porovnání s obdobnými produkty. Snad tedy jen malá ukázka, čemu všemu se dá také říkat design - [odkaz] [odkaz] :😉 :😉 >😁 >😒] :no😒br />
P.S. Inspirace pro mladé kluky - ber caddyho, dej ho do matné khaki, navař naviják, a vyraž doslova za pár švestek na cestu za novým horizontem. Caddy má styl, jaký v daném segmentu neposkytuje nikdo. Nikdo.
BRAVWO CADDY, BRAVO TEST :yes: [odkaz]
Přiznám se, že mě doslova fascinuje design caddyho. A to zejména v konfrontaci konkurence, no.... konkurence, prostě v porovnání s obdobnými produkty. Snad tedy jen malá ukázka, čemu všemu se dá také říkat design - [odkaz] [odkaz] :😉 :😉 >😁 >😒] :no😒br />
P.S. Inspirace pro mladé kluky - ber caddyho, dej ho do matné khaki, navař naviják, a vyraž doslova za pár švestek na cestu za novým horizontem. Caddy má styl, jaký v daném segmentu neposkytuje nikdo. Nikdo.
BRAVWO CADDY, BRAVO TEST :yes: [odkaz]
V malejch dodávkách neuděláš chybu u nejpovolanějšího...Fordu, jak jezdí Scudo, který mi přijde jako přirozenější konkurent od Fiatu nevím. 😉
jooo dizajn mě jako malého podnikatele zajímá nejvíce ... v tématech, která nejsou přímo o autech píšeš rozumě, až člověk získá pocit že jsi na tom duševně v pořádku a pak napíšeš ehm ,, tohle ! ,,
Pravděpodobně se domníváš, že malý podnikatel je přisleplý moula, který kupuje jen ošklivé věci. Chyba, esenbe. O užitných vlastnostech máš poměrně podrobnou informaci v testu, já nyní akcentuji tu nebývalost v daném segmentu, že totiž malá dodávka může být (a v případě caddyho tak tomu je) krásná. Doslova - krásná.
>😒]
Ó, jak umíš být krutý.
Být malý živnostník, už běžím pro jednoho Caddyho za sedmset.
Ne, vážně - zatímco jiné produkty v portfoliu VW jsou kvalitní a velmi dobré vozy, Caddy takový není - osobní zkušenost. Cena už je jen třešničkou na dortu.
Ó, jak umíš být krutý.
Být malý živnostník, už běžím pro jednoho Caddyho za sedmset.
Ne, vážně - zatímco jiné produkty v portfoliu VW jsou kvalitní a velmi dobré vozy, Caddy takový není - osobní zkušenost. Cena už je jen třešničkou na dortu.
Koukám, že nejsi ani malý živnostník, ani nemáš potřebný ánung. Caddy je přesně to v malých dodávkách, co GOLF v mainstreamových (vím, supermainstream) kompaktech.
Zato ty rozhodně malý živnostník jsi a ánung máš, rozumbrado.
Na to abych odtušil, jaké hlouposti tu píšeš, nepotřebuji být malým živnostníkem, postačí mi jen má hlava 😉
Co se těch hloupostí týče, vidíme to my dva úplně, ale úplně jinak 😉
Ps.: Kolik máš s Caddym najeto?
Pps.: Každý, kdo umí spočítat náklady na provoz vozidla musí okamžitě vidět že Caddy za 600 (počítám už s nějakou slevou v showroomu) na konkurenci pod 400 (viz. Doblo přispivatele výše) nemá nejmenší šanci. A chytrý živnostník právě takhle užitkáče kupuje. Nákup ve velkém do firem je něco jiného, tam umí VW úplně jiné ceny, to víme všichni.
Ps.: Kolik máš s Caddym najeto?
Pps.: Každý, kdo umí spočítat náklady na provoz vozidla musí okamžitě vidět že Caddy za 600 (počítám už s nějakou slevou v showroomu) na konkurenci pod 400 (viz. Doblo přispivatele výše) nemá nejmenší šanci. A chytrý živnostník právě takhle užitkáče kupuje. Nákup ve velkém do firem je něco jiného, tam umí VW úplně jiné ceny, to víme všichni.
Pokud se pohybuješ po silnicích v Česku pak jistě vidíš, jak je tu caddy oblíbeným vozidlem. Caddy tu prodává dvakrát tolik co dobló... :😉
Proto zmiňuji ty fleety velkých firem. A neříkej že ti to nebylo jasné...
A pro jistotu zopakuji😒br />
Ps.: Kolik máš s Caddym najeto?
Pps.: Každý, kdo umí spočítat náklady na provoz vozidla musí okamžitě vidět že Caddy za 600 (počítám už s nějakou slevou v showroomu) na konkurenci pod 400 (viz. Doblo přispivatele výše) nemá nejmenší šanci. A chytrý živnostník právě takhle užitkáče kupuje. Nákup ve velkém do firem je něco jiného, tam umí VW úplně jiné ceny, to víme všichni.
Dočkám se odpovědí?
A pro jistotu zopakuji😒br />
Ps.: Kolik máš s Caddym najeto?
Pps.: Každý, kdo umí spočítat náklady na provoz vozidla musí okamžitě vidět že Caddy za 600 (počítám už s nějakou slevou v showroomu) na konkurenci pod 400 (viz. Doblo přispivatele výše) nemá nejmenší šanci. A chytrý živnostník právě takhle užitkáče kupuje. Nákup ve velkém do firem je něco jiného, tam umí VW úplně jiné ceny, to víme všichni.
Dočkám se odpovědí?
Nemuč se těmi penězi, jestli nějaký živnostník platí na leasingu sedm tisíc, nebo sedmtisíc tři sta, to nehraje roli, roli hraje praktičnost auta, a ta je u cadyho jedinečná. Neříkám, že je to v segmentu jediná možná volba (viz. Ford) ale rozhodně je to volba rozumu a vkusu.
Já se jimi nemučím. A ty zjevně také ne, neb buď nevíš nebo nechceš vědět jak nákup takových aut probíhá.
Pokud chci něco pro zábavu, koupím za podobné peníze GTI. Pokud něco velkého a pohodlného, koupím Passata. pokud něco pro rodinu, je zde Touran. Ty si opravdu myslíš, že si Caddyho za 700 koupí někdo pro radost?
A rozdíl 300 tisíc je podle tebe rozdíl 3 stovky měsíčně na leasingu? Já vím že na právech nemáte matematiku, ale tohle je trošku moc 😲 Sousedé mají klučinu v páté třídě, on by ti to vysvětlil...
Pokud chci něco pro zábavu, koupím za podobné peníze GTI. Pokud něco velkého a pohodlného, koupím Passata. pokud něco pro rodinu, je zde Touran. Ty si opravdu myslíš, že si Caddyho za 700 koupí někdo pro radost?
A rozdíl 300 tisíc je podle tebe rozdíl 3 stovky měsíčně na leasingu? Já vím že na právech nemáte matematiku, ale tohle je trošku moc 😲 Sousedé mají klučinu v páté třídě, on by ti to vysvětlil...
Nákup i dodávky je ryze pragmatická záležitost. V ní ovšem hraje významnou roli i vkus, estetika. A protože caddy má všechno, co má malá dodávka mít, navíc poskytuje opravdu třídně neuvěřitelnou míru stylu a krásy, slaví úspěchy napříč Evropou. Ty tři stovky byla diskusní ilustrace. Opakuji, že ty se stále motáš kolem ceny nejdražší, spičkové motorizace. Sestup nížejí a cena caddyho se stane rázem podružnou.
No jasně. Český řemeslník podružnosti jako je např. cena neřeší. Uskákanost také ne. Ale estetiku, estetiku ano.
Diskuzní ilustrace - tak se tomu dnes říká? Fíjo.
"Sestup nížejí a cena caddyho se stane rázem podružnou." - podružnou? Stále hovoříme o onom českém živnostníkovi? Proboha, chlape, kde žiješ? 8-s
Diskuzní ilustrace - tak se tomu dnes říká? Fíjo.
"Sestup nížejí a cena caddyho se stane rázem podružnou." - podružnou? Stále hovoříme o onom českém živnostníkovi? Proboha, chlape, kde žiješ? 8-s
Ale ten s tím Doblem zkrachuje, když mu bude předmět jeho obživy stát pořát v servisu (to v lepším případě), nebo někde mezi vesnicema na cestě... Navíc to Doblo bude moct po pěti letech provozu maximálně darovat. Za Caddyho mu utrhnou ruce. Ve světle tohoto je reálný příplatek 50 - 100t. (na Caddyho běžně dostaneš slevu minimálně 100t.) muška.
Vyspělostí jízdy...auto poskakuje na nerovnostech. Přidej zátěž a vše je v pořádku. Opravdu vyspělé. Asi jako ježdění s 20letou Omegou (nic proti oplům z této doby, ale takhle zněla rada řidičům pro zimní ježdění..přihoď 2 pytle cementu, jízdní vlastnosti se dramaticky zlepší). Dneska, GTI, palec dolů, i když to Doblo ze předu vypadá zvláštně 😄
Trochu se zorientuj, odskakování nezatížené dodávky, není neschopnost Volkswagenu, nýbrž jistý charakteristický rys daného segmentu. Ten se totiž musí vypořádat s prakticky (v cenové hladině) neřešitelným problémem, kterým je velké rozpětí hmotnosti možného nákladu. Přečti si ještě jednou věty pana testéra, možná ti dojde, proč jsou napsáné právě tak, jak napsané jsou...
Tvůj argument Omegou jen ilustruje tvojí bezbřehou názorovou mlhu.
Doblo... 😄 To víš italský design... 😉
Tvůj argument Omegou jen ilustruje tvojí bezbřehou názorovou mlhu.
Doblo... 😄 To víš italský design... 😉
Podle mě se do Dobla strefuješ hodně lacině. Všichni se asi shodneme na tom, že Caddy zvenku vypadá líp. Je to ale u dodávky to podstatné? Přečti si tenhle test [odkaz] Zejména pasáž o jízdě. Udělat objektivní srovnávačku těhle dvou aut, tak bys byl možná dost překvapen. 😉
No, tak je to malá dodávka se zadní nápravou z koňského povozu a to vše za cenu solidního sedanu střední třídy. Buď soudný a neglorifikuj zbytečně všechno, co má emblém fauvé. Takhle působíš názorově zamlženě spíš ty.
To nahoře je cena nejsilnější dodávky na trhu, je to třídní lahůdka pro člověka, který si to může dovolit. Nikdo jiný mu tuhle porci výkonu a kvality nenabídne, jenom Volkswagen. Nemusíš si ovšem pořizovat caddyho zrovna s touto motorizací, zjisti si ceny u motorizace slabší, možná tě cena příjemně překvapí.
Jistěže nabídne a navrch přidá lepší jízdu. [odkaz] 😉
Jasně.
+4kW proti konkurenci!!!
listová pera vzadu!!!
absence krytu motoru v autě za 700. A že je ten motor coby naháč, na rozdíl od spousty jiných, vážně krasavec!!!
vyhřívané sedačky a auto klima v dodávce za sedmset za příplatek!!!
Jo, vlhký sen typického českého řemeslníka. Třídní lahůdka.
+4kW proti konkurenci!!!
listová pera vzadu!!!
absence krytu motoru v autě za 700. A že je ten motor coby naháč, na rozdíl od spousty jiných, vážně krasavec!!!
vyhřívané sedačky a auto klima v dodávce za sedmset za příplatek!!!
Jo, vlhký sen typického českého řemeslníka. Třídní lahůdka.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 majstrštyk přece >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
To auto nestojí 700 tisíc v základu...takže auto klima a vyhř. sedačky neřeš v souvislosti s touhle cenou. To je věc první.
Věc druhá je kryt toho motoru...já opravdu nerozumím tomu, proč je to tak zásadní problém. Já teda osobně většinou neonanuji nad nádherným krytem motoru mého intergalakticky výjimečného Dobla... 😄 Jde o to, jak je motor vevnitř slyšet a v tom si dovolím říct, že nemá Caddy konkurenci...
Listová pera jsou fine, v užitkáči víceprvek nečekám, nekupuji si ho většinou pro jízdu na okruhu a ani nečekám jízdní vlastnosti a komfort Audi...
Jde o to, že to auto je v ČR letos extrémně úspěšné, a to nejen v oblasti fleetu. Řešit, že stojí 700 tisíc Kč se nabízí, ale podívejte se na akční ceník např. 1,6 TDI Trendline. Od toho odečtěte něco málo, co uhádáte u dealera a máte prostě super auto. Za 5000,- Kč dostanete přípl. výbavu zadara (bral bych určitě Climatronic a loketní opěrku) a s nulovým leasingem máte prostě super auto za super peníze, který navíc za 5 let prodáte za 200 tisíc a ne za 80 tisíc, jako veškerou konkurenci...
To je VWOOOW 😄
Věc druhá je kryt toho motoru...já opravdu nerozumím tomu, proč je to tak zásadní problém. Já teda osobně většinou neonanuji nad nádherným krytem motoru mého intergalakticky výjimečného Dobla... 😄 Jde o to, jak je motor vevnitř slyšet a v tom si dovolím říct, že nemá Caddy konkurenci...
Listová pera jsou fine, v užitkáči víceprvek nečekám, nekupuji si ho většinou pro jízdu na okruhu a ani nečekám jízdní vlastnosti a komfort Audi...
Jde o to, že to auto je v ČR letos extrémně úspěšné, a to nejen v oblasti fleetu. Řešit, že stojí 700 tisíc Kč se nabízí, ale podívejte se na akční ceník např. 1,6 TDI Trendline. Od toho odečtěte něco málo, co uhádáte u dealera a máte prostě super auto. Za 5000,- Kč dostanete přípl. výbavu zadara (bral bych určitě Climatronic a loketní opěrku) a s nulovým leasingem máte prostě super auto za super peníze, který navíc za 5 let prodáte za 200 tisíc a ne za 80 tisíc, jako veškerou konkurenci...
To je VWOOOW 😄
To je fakt. Je o celé 4 kW silnější, než nejsilnější Doblo. Caddy vypadá líp, o tom se bavit nemusíme, ale téměř 700tis. cenovku tohle neomlouvá.
Hmlu máš ty spolu s testérom. Ten tu dáva medzi jazdné vlastnosti Caddy a osobného auta znamienko "=". Ale bavíš štandardne dobre. :yes: >😁
Díky kreativitě bývalýho servisu jsem minulej rok , po dobu jednoho týdne, mohl místo v Audi jezdit právě Caddym. Kdo bude tvrdit, že Caddy jezdí jinak než dodávka, ten lže.
Je to super dodávka, ale představa o slušným MPV je lichá!
Auto je na dodávku tichý a slušně se řídí..jako osobák ale, pane Vaverko!, skáče jako koza, netlumí nerovnosti, motor je hlučnej a platsy si vrznou víc než je u osobáku normální (u dodávky opět píšu to beru).
Jak si vůbec dovolíš napsat tak očividnou lež? Máš v sobě alespoň trochu profesionální cti?!
Je to super dodávka, ale představa o slušným MPV je lichá!
Auto je na dodávku tichý a slušně se řídí..jako osobák ale, pane Vaverko!, skáče jako koza, netlumí nerovnosti, motor je hlučnej a platsy si vrznou víc než je u osobáku normální (u dodávky opět píšu to beru).
Jak si vůbec dovolíš napsat tak očividnou lež? Máš v sobě alespoň trochu profesionální cti?!
Kašlať na česť, tu ide o kliky a o prachy. Na ostatné s.erie pes...
Nekašlu ani na jedno...je to neprofesionální a hodně mě to od redakce štve...ať napíšou podle nás nejlepší (furt mi chybí srovnání srovnatelných...ne strašidla Doblo) auto mezi osobníma dodávkama, ale nekrmí nesmysly o jízdě jako v osobáku!
To má opravdu většinu čtenářu AUTO.CZ za ***y?!
To má opravdu většinu čtenářu AUTO.CZ za ***y?!
Ja ale nehovorím, aby si kašlal na česť ty... Kašle na česť on, je to evidentné a nevadí mu to(tak isto ako to nevadí osadenstvu redakcie Blesku napríklad). Hlavne že sa to predáva(kliká), to je predsa podstatné. Že si z neho potom robí kde kto srandu a je len na smiech, na to je predsa už od dectva zvyknutý, takže nič nové. 😉
Mě Doblo naživo jako úplné strašidlo nepřijde (na fotkách ano). Ale podstatné je, že jinak v dané kategorii patří rozhodně mezi ty nejschopnější.
Scudo je myslím relevantnější [odkaz]
To nic nemění na faktu, že test je vyšperkovanej tavými nesmysly, že mě až jímá hrůza z toho, co si myslí LV, že dokážeme přijmout...
To nic nemění na faktu, že test je vyšperkovanej tavými nesmysly, že mě až jímá hrůza z toho, co si myslí LV, že dokážeme přijmout...
třeba v tom autě redakce pojezdí půl dne, den, a mají hotovo, po pár desítkách km si nejde udělat objektivní názor, po týdnu věřím že ano
Já měl ten názor za půl hodiny při cestě z Kyjova do Ostravy...
Pokud s autem nemám přesto šanci najezdit, tak nepíšu kraviny.
Pokud s autem nemám přesto šanci najezdit, tak nepíšu kraviny.
tak něco napsat zase musí, kdybys tam měl dva pytle cementu, třeba by to jelo líp, pokud se živým rukama a potřebuju takový auto, určitě kupuju něco většího, tohle je takovej kompromis, je to vlastně malá dodávka s designem osobáku, ale holt ty jízdní vlastnosti budou zase na úrovni dodávky, redakce tvoří lepší perly 😉
Scudo mi přijde minimálně o půl třídy větší než Caddy/Doblo, ale uznávám, že se částečně kryje s prodlouženými verzemi. A fakt je, že vypadá líp než Doblo. Jak jezd,í nevím.
Podle mě to opět může jezdit max jako dodávka.
Doblo má vzadu víceprvek, bude jezdit líp než Caddy. K tomu se dělají i prodloužené verze, které myslím uvezou víc než toto auto.
Doblo bych si koupil jen kvůli strašení sousedů... Buďto je to vyladěný na nějakou nosnost a pak to odskakuje v nezatíženým stavu, nebo na osobní verzi a pak toho zase moc neuveze, to není ani tak o nápravě jako o nastavení pružin a tlumičů.
Víš jak jsem to vyřešil já? Nečtu zde testy. Mrknu jen do diskuze (proletím si tebe, WL, Miga, HitmanaPB, lukash13, MT), kouknu na názory a nijak se tím netrápím. Auto.cz je žumpa žumpoidní, testy žumpa, hrozné prostě. AF s panem PJ je jasná volba. Kdo čte jinde, pak se nedivím, že lidi jsou i po automobilové stránce negramotní.
Ano :yes😒br />
Myslím si totéž. Caddy je konstruovaný a navržený jako užitkáč, nikoli jako případná náhrada za MPV (to dělají, resp. se o to pokoušejí, italové a francouzi). Dělat z něho MPV je absolutně out.
Notabene když stojí +/- (spíše +) jako Touran. To by bylo srovnáníčko... Autor testu promarnil šanci, jasnou nahrávku na smeč.
A ano - začínám si myslet, že nás skutečně mají za ***y.
Myslím si totéž. Caddy je konstruovaný a navržený jako užitkáč, nikoli jako případná náhrada za MPV (to dělají, resp. se o to pokoušejí, italové a francouzi). Dělat z něho MPV je absolutně out.
Notabene když stojí +/- (spíše +) jako Touran. To by bylo srovnáníčko... Autor testu promarnil šanci, jasnou nahrávku na smeč.
A ano - začínám si myslet, že nás skutečně mají za ***y.
Asi jsem tedy jezdil po D1 nějakým jiným modelem... do Tourana má Caddy pochopitelně daleko, ale na rozdíl od aktuálních konkurentů (snad mimo to Doblo) nemá problém se skutečnou ani vnímanou stabilitou a ovladatelností.
PS: Dneska jsem poprvé jel s Citroënem C-Elysée a nemyslím si, že by Caddy jezdil hůř, spíš možná naopak 😉
PS: Dneska jsem poprvé jel s Citroënem C-Elysée a nemyslím si, že by Caddy jezdil hůř, spíš možná naopak 😉
Neser si do huby, kámo, lebo budeš už fakt iba na smiech... 8-s
Už len počkať, kedy hodia tuhú nápravu aj do Passatu, keď je jazdne lepšia ako sofistikovanejšie riešenia konkurencie...
Len pre úplnosť, tuhú nápravu dnes užitkáče dostávajú kvôli nosnosti, off-roady pre robustnosť a odolnosť, nie kvôli jazdným vlastnostiam, a vyzdvihovať práve toto je trošičku na hlavu...
Už len počkať, kedy hodia tuhú nápravu aj do Passatu, keď je jazdne lepšia ako sofistikovanejšie riešenia konkurencie...
Len pre úplnosť, tuhú nápravu dnes užitkáče dostávajú kvôli nosnosti, off-roady pre robustnosť a odolnosť, nie kvôli jazdným vlastnostiam, a vyzdvihovať práve toto je trošičku na hlavu...
Zkoušel si někdy gumový medvídky? Můžeš je na uklidnění žvejkat, nebo si je lepit na čelo, aby sis ze zoufalství neomlátil hlavu o zeď. Ne, já to nedělám, neberu prášky, nechlastám... jdu si třeba s dětma pouštět draky a nic mě nevzrušuje. Snad jen, když mě prdne šňůra...
Ano, asi jsi nejezdil s Caddy, nenaložený se totiž chová jako uskákaná dodávka, principiálně ani nejde naladit jinak. Nejezdit s osobní verzí, nemám co napsat, ale to auto je natolik rozdílný od osobáku, až jsem se musel smát (bráno z hlediska jízdních vlastností).
Přečti si po sobě tohle znovu: "Stačí krátká jízda a je to jasné – odhlučnění kabiny, komfort tlumení i ovladatelnost připomínají spíš trošičku horší hatchback než skříňovou dodávku."
Trošičku horší hatchback je co? Pokud C-Elysée je tak tvrdý a odskakuje na jakýkoliv bouli na silnici, pak je to propadák.
Přečti si po sobě tohle znovu: "Stačí krátká jízda a je to jasné – odhlučnění kabiny, komfort tlumení i ovladatelnost připomínají spíš trošičku horší hatchback než skříňovou dodávku."
Trošičku horší hatchback je co? Pokud C-Elysée je tak tvrdý a odskakuje na jakýkoliv bouli na silnici, pak je to propadák.
Mě to taky se..e, ale opravdu si myslíte, že je Vaverka schopen popravdě napsat, že jeho chlebodárce je dámské přirození a neumí udělat dodávku na úrovni, po tom, co tady byly otisknuté články jak se VW v užitkáčích daří, že jim stouply prodeje o 3% (to sme tady mohli číst obden)...
Tak se smiřte s tím, že ej to jen podplacená banda bez vlastníého názoru a hotovo...
S...e mě to taky..
P.S. Děkuji GTI-mu za takový přídavek veselé estrády... Ještě si mohl dodat, že ten motor, bez toho krytu je stejně krásný jako exteriér té dodávky.. Bylo by to takové VYVRCHOLENÍ. >😒] :yes😒br />
Jinak poslední poznámka. Já sem nikde nepsal, že mi vadí (tedy neplaču), že VW je schopen podobné auto dnes prodávat za 700 tis.
Jás em jasně psal, že mi vadí, že Vaverka a podobní hloupí lidé to mají za normální. Já ne a lidi co si tohle auto za tyto peníze koupí otevřeně považuji za BLBCE. To je celé. Já v tom osobně nenacházím tu konkurenční protihodnotu. A bavit se o tom, že má znak VW pro někoho cenu 150 tis. můžem, ale z mého pohledu to zase skončí u toho blbce. Nemůžu jinak. A před takovými lidmi je lepší být na pozoru... Za sebe... kdyby ke mě přijel živnostník v tomto autě po tom co sem tady viděl, tak mu poděkuju a ženu ho pryč s brokovnicí v ruce, protože nehodlám podporovat zloděje a hlídat ho, kde mě okrade a nebo jinak natáhne. Protože nikdo, kdo má rád své peníze a vydělá je poctivě vklastníma rukama tuto potvoru za ty peníze koupit nemůže.
Tak se smiřte s tím, že ej to jen podplacená banda bez vlastníého názoru a hotovo...
S...e mě to taky..
P.S. Děkuji GTI-mu za takový přídavek veselé estrády... Ještě si mohl dodat, že ten motor, bez toho krytu je stejně krásný jako exteriér té dodávky.. Bylo by to takové VYVRCHOLENÍ. >😒] :yes😒br />
Jinak poslední poznámka. Já sem nikde nepsal, že mi vadí (tedy neplaču), že VW je schopen podobné auto dnes prodávat za 700 tis.
Jás em jasně psal, že mi vadí, že Vaverka a podobní hloupí lidé to mají za normální. Já ne a lidi co si tohle auto za tyto peníze koupí otevřeně považuji za BLBCE. To je celé. Já v tom osobně nenacházím tu konkurenční protihodnotu. A bavit se o tom, že má znak VW pro někoho cenu 150 tis. můžem, ale z mého pohledu to zase skončí u toho blbce. Nemůžu jinak. A před takovými lidmi je lepší být na pozoru... Za sebe... kdyby ke mě přijel živnostník v tomto autě po tom co sem tady viděl, tak mu poděkuju a ženu ho pryč s brokovnicí v ruce, protože nehodlám podporovat zloděje a hlídat ho, kde mě okrade a nebo jinak natáhne. Protože nikdo, kdo má rád své peníze a vydělá je poctivě vklastníma rukama tuto potvoru za ty peníze koupit nemůže.
Tohle je druhej extrém...
- auto stojí tolik, za kolik jsou si lidi ochotní ho koupit...to, že Fiat by to nedokázal se svým logem prodat ani za 450k, je bohužel fakz
- jestli auto kryt motoru má nebo ne je technicky v zásadě jedno, jediná věta, která falíruje je ta, kdy LV píše o tom, že i přesto je utlumenej zvuk (ten kryt toho moc neutlumí)
- to, že má Caddy slušnej interiér, byť z tvrdýho plastu je u dodávku úplně fuk, použitý komponenty jsou minimálně na úrovni konkurence nebo výš
- auto stojí tolik, za kolik jsou si lidi ochotní ho koupit...to, že Fiat by to nedokázal se svým logem prodat ani za 450k, je bohužel fakz
- jestli auto kryt motoru má nebo ne je technicky v zásadě jedno, jediná věta, která falíruje je ta, kdy LV píše o tom, že i přesto je utlumenej zvuk (ten kryt toho moc neutlumí)
- to, že má Caddy slušnej interiér, byť z tvrdýho plastu je u dodávku úplně fuk, použitý komponenty jsou minimálně na úrovni konkurence nebo výš
Proč extrém?
Já jasně píšu, že mi nevadí za kolik ho prodává VW... Fiat svá auta sem si jistý v tomto segmentu prodává za odpovídající ceny.. a pokud si dobře uvědomuju, třeba zrovna u toho Dobla se stejným motorem a lepším podvozkem kritizovali v té době (už je to nějaký pátek) cenu, která byla o 150 tis. níž než u tohoto zázraku... A teď tohle.
Já jen říkám, že z mého pohledu je to auto předražené a cena značky VW nemůže mít pro nomrálně uvažujícího člověka v takovém autě cenu 150 000. To je můj jasně daný názor, za kterým si stojím... A narovinu říkám, že člověk co takové auto koupí... ve srovnání s konkurencí... je u mě BLBEC a nebo ZLODĚJ...
Vzhledem k tomu, že to je auto určené pro živnostníky (podnikatele), tak narovinu říkám, že takového živnostníka bych doma nechtěl.. prostě se dívám také na to, s kým jednám a dělám, jestli je to inteligentní a poctivý člověk... a já sem přesvědčený, že takový by prostě do takové investice nešel. To je celé. A zloděje bych doma prostě šmejdit nenechal, blbce tuplem.
Z pohledu nestraného periodika by dle mého soudu, bylo-li by to férové, musela zaznět kritika ceny. A ta nepřišla, přišla spíše nějaká (asi povinná) obhajoba.
Můj postoj je jasný, ale nemyslím si, že by byl extrémní
Já jasně píšu, že mi nevadí za kolik ho prodává VW... Fiat svá auta sem si jistý v tomto segmentu prodává za odpovídající ceny.. a pokud si dobře uvědomuju, třeba zrovna u toho Dobla se stejným motorem a lepším podvozkem kritizovali v té době (už je to nějaký pátek) cenu, která byla o 150 tis. níž než u tohoto zázraku... A teď tohle.
Já jen říkám, že z mého pohledu je to auto předražené a cena značky VW nemůže mít pro nomrálně uvažujícího člověka v takovém autě cenu 150 000. To je můj jasně daný názor, za kterým si stojím... A narovinu říkám, že člověk co takové auto koupí... ve srovnání s konkurencí... je u mě BLBEC a nebo ZLODĚJ...
Vzhledem k tomu, že to je auto určené pro živnostníky (podnikatele), tak narovinu říkám, že takového živnostníka bych doma nechtěl.. prostě se dívám také na to, s kým jednám a dělám, jestli je to inteligentní a poctivý člověk... a já sem přesvědčený, že takový by prostě do takové investice nešel. To je celé. A zloděje bych doma prostě šmejdit nenechal, blbce tuplem.
Z pohledu nestraného periodika by dle mého soudu, bylo-li by to férové, musela zaznět kritika ceny. A ta nepřišla, přišla spíše nějaká (asi povinná) obhajoba.
Můj postoj je jasný, ale nemyslím si, že by byl extrémní
na druhou stranu odsoudit živnostníka jenom kvůli autu v kterým přjel je trochu přehnaný, to auto nahoře se dá koupit s motorem 1.6 tdi zhruba za 450 000,- a jsme hned jinde
"A narovinu říkám, že člověk co takové auto koupí... ve srovnání s konkurencí... je u mě BLBEC a nebo ZLODĚJ...
Můj postoj je jasný, ale nemyslím si, že by byl extrémní"
Opravdu není extrém >😒]
Můj postoj je jasný, ale nemyslím si, že by byl extrémní"
Opravdu není extrém >😒]
Ne není. Je to můj názor, za kterým si stojím.
Prostě si nemyslím, že živnostník, který si dovolí koupit u nás v dnešní době dodávku za 700 000 je tím pravým partnerem pro mě. Já takového nechci. Prostě normální to není. nežijeme ve vakuu. A dovolím si prosím svůj názor ponechat. Tohle auto na takovou cenovku nemá ani náhodou. V kontextu toho je ten kryt motoru opravdu jen bonbónkem. A nic na tom nemění ani to, že se ti Doblo nelíbí... To je podle vkusu každého soudruha... nikomu vkus na auto nevnucuji na rozdíl od jiného jedince, co se tady baží pohledem na estetičnost jisté dodávky v zelené barvě :no😒br />
Mnohem extrémnější názor mi přijde, že se Doblem dají strašit děti... a taky ti to nepodsouvám. Ten předek toho auta bohužel není samoúčelný...
Prostě si nemyslím, že živnostník, který si dovolí koupit u nás v dnešní době dodávku za 700 000 je tím pravým partnerem pro mě. Já takového nechci. Prostě normální to není. nežijeme ve vakuu. A dovolím si prosím svůj názor ponechat. Tohle auto na takovou cenovku nemá ani náhodou. V kontextu toho je ten kryt motoru opravdu jen bonbónkem. A nic na tom nemění ani to, že se ti Doblo nelíbí... To je podle vkusu každého soudruha... nikomu vkus na auto nevnucuji na rozdíl od jiného jedince, co se tady baží pohledem na estetičnost jisté dodávky v zelené barvě :no😒br />
Mnohem extrémnější názor mi přijde, že se Doblem dají strašit děti... a taky ti to nepodsouvám. Ten předek toho auta bohužel není samoúčelný...
Tvůj názor o tom, že Caddy je dráhé, tudíž živnostník, který si ho koupil je hloupý a chce mě okrást je zcela mimo. Můžu se na to podívat z opačné strany, tedy že má dostatek zakázek, umí se otáčet, je žádaný a tak si své peníze dokáže vydělat.
Můžu říct stejnou blbost z opačné strany. Tedy řemeslník co přijede Dacii je neschopný, nedokáže si vydělat peníze, má málo zakázek,...bla bla.
Takže se vrátíme o pár desítek let zpět soudruhu, všichni budeme jezdit v jednom autě a nebudeme si nic závidět. Protože úspěch rovná se podvod vid... A vůbec zrušíme podnikání >😒]
Můžu říct stejnou blbost z opačné strany. Tedy řemeslník co přijede Dacii je neschopný, nedokáže si vydělat peníze, má málo zakázek,...bla bla.
Takže se vrátíme o pár desítek let zpět soudruhu, všichni budeme jezdit v jednom autě a nebudeme si nic závidět. Protože úspěch rovná se podvod vid... A vůbec zrušíme podnikání >😒]
Caddyho se prodá v Česku dvakrát tolik kousků jako dobló... :😉 >😁 Sakra, neměl by někdo už konečně těm malým živnostníkům vysvětlit, jaká auta si mají kupovat? >😒]
P.S. Je to nádhera, a ta zelená mu tedy sekne co? [odkaz] :yes:
P.S. Je to nádhera, a ta zelená mu tedy sekne co? [odkaz] :yes:
Tak pro pomalejší znovu😒br />
velké fleety, velké fleety, velké fleety.
velké fleety, velké fleety, velké fleety.
Jako, že Dobló se soustřeďuje na velké fleety?.. >😒] 😉 Paběrky, lukáši, podnikatelské paběrky. No ono... - [odkaz] >😁
Mě baví věcné diskuze, ne překrucování a slovíčkaření.
Až se příště budeš dívat na ty hromady Caddyů které potkáš, schválně si porovnej kolik z nich má na sobě logo velkých firem a kolik reklamu na nějakého zedníka či instalatéra...
Mimochodem, upřímně, je toto interiér auta za sedmset?😒br />
[odkaz]
Až se příště budeš dívat na ty hromady Caddyů které potkáš, schválně si porovnej kolik z nich má na sobě logo velkých firem a kolik reklamu na nějakého zedníka či instalatéra...
Mimochodem, upřímně, je toto interiér auta za sedmset?😒br />
[odkaz]
S interierem souhlas, jak krása, tak ergonomie, vše špičkové. U těch prodejů už toho nech, musíš si připadat dokonale trapně. Ona ta třináctka v tvém nicku má svůj status, viď... 😉
Jasně, interiér za sedm stovek jako když vyšije... Golf GTI, Passat, Touran, Tiguan, Rocco - kam se na tohle hrabou, že?
Díky za osobní invektiva. Ta začínáš užívat vždy, když jsi diskuzně v úzkých. A na konkrétní otázky raději neodpovídáš - typické.
Díky za osobní invektiva. Ta začínáš užívat vždy, když jsi diskuzně v úzkých. A na konkrétní otázky raději neodpovídáš - typické.
Jak bych mohl být diskusně v úzkých? Ty neumíš nahlédnout třídně... 😄 Prostě jde o to, že caddy má ve své třídě vynikající kabinu. Ta samozřejmě nedosahuje logicky kvalit kabin prémiových vozů, avšak o to přece nejde, jde o danou třídu, lukáši.
Ale stojí tolik co ty dobré mainstreamové, nikoli prémiové, vozy! U dodávky za 400, tzn. tam kde je +/- konkurence to beru. U dodávky za 700 nikoli, GTI.
Notabene konfigurace testovaného kousku je jasná - auto pro živnostníka a jeho rodinu, coby pracant i rodinný vůz. Až na to že konstrukce zadní nápravy a kvalita interiéru vs. cena vozu hovoří o opaku. Než dát za tohle 700, proč si proboha nekoupit něco jiného za 380 a za zbytek něco z C segmentu, třeba toho Golfa VII, když maličko přitlačím na pilu?
Notabene konfigurace testovaného kousku je jasná - auto pro živnostníka a jeho rodinu, coby pracant i rodinný vůz. Až na to že konstrukce zadní nápravy a kvalita interiéru vs. cena vozu hovoří o opaku. Než dát za tohle 700, proč si proboha nekoupit něco jiného za 380 a za zbytek něco z C segmentu, třeba toho Golfa VII, když maličko přitlačím na pilu?
To máš nějak e😜ertně podložené????????? Kolik těch velkých fleetů je???? Jaké jsou slevy na takové vozy oproti retailu?????????????????????????????????… />
Podíl fleetu na prodeji Caddy je menší, než si myslíš a stejně tak slevy, které dostane fleetový zákazník oproti retailovému. Na retail je platný akční ceník (letos slevy cca 70 000,- Kč z ceníku standardního), fleet dává také slevy z ceníku standardního, ale kdo si myslí, že dostane na auto 30% slevu, tak žije ve snu, to je absolutně mimo realitu.
A dostáváme se k počtu vozů. Caddy se letos v ČR prodá cca 1600. Kolik firem udělá opravdu velký fleetový odběr řekněme nad 20 vozů??? Myslíš, že je to 10 firem? Nebo 50? Nejdřív si zajisti data a potom rozdávej rozumy klaune. 😄
Podíl fleetu na prodeji Caddy je menší, než si myslíš a stejně tak slevy, které dostane fleetový zákazník oproti retailovému. Na retail je platný akční ceník (letos slevy cca 70 000,- Kč z ceníku standardního), fleet dává také slevy z ceníku standardního, ale kdo si myslí, že dostane na auto 30% slevu, tak žije ve snu, to je absolutně mimo realitu.
A dostáváme se k počtu vozů. Caddy se letos v ČR prodá cca 1600. Kolik firem udělá opravdu velký fleetový odběr řekněme nad 20 vozů??? Myslíš, že je to 10 firem? Nebo 50? Nejdřív si zajisti data a potom rozdávej rozumy klaune. 😄
1.) Toho klauna si laskavě odpusť, já ti taky neříkám "kvítečku". Zejména v případech kdy hájíš svoji vlastní garáž, což je vždy ošemetné.
2.) Velké fleety - vycházím z toho, co vidím na silnicích. Auta velkých firem s jejich reklamními polepy pozná snad každý, ne? No a takových Caddyů jezdí mnoho. Sám musíš vědět že oficiální statistiky o velkých fleetech neexistují, ta čísla nemá nikdo.
3.) Cenu testovaného modelu - oněch 550tis. autor testu dopnil až včera večer. Veškerá naše diskuze vycházela z původně uváděné ceny 700tis. Tudíž spousta reakcí by vyzněla poněkud jinak. Nicméně i tak jsou některé příplatky u Caddyho za 540 nesmyslné (viz. automatická klimatizace).
4.) Ta zadní náprava je sice vhodná pro užitkáč, nicméně pro užití toho auta u malého živnostníka - tzn. mix užitkáče a rodinného MPV - má konkurence vhodnější řešení. A stojí méně.
2.) Velké fleety - vycházím z toho, co vidím na silnicích. Auta velkých firem s jejich reklamními polepy pozná snad každý, ne? No a takových Caddyů jezdí mnoho. Sám musíš vědět že oficiální statistiky o velkých fleetech neexistují, ta čísla nemá nikdo.
3.) Cenu testovaného modelu - oněch 550tis. autor testu dopnil až včera večer. Veškerá naše diskuze vycházela z původně uváděné ceny 700tis. Tudíž spousta reakcí by vyzněla poněkud jinak. Nicméně i tak jsou některé příplatky u Caddyho za 540 nesmyslné (viz. automatická klimatizace).
4.) Ta zadní náprava je sice vhodná pro užitkáč, nicméně pro užití toho auta u malého živnostníka - tzn. mix užitkáče a rodinného MPV - má konkurence vhodnější řešení. A stojí méně.
A Fiat neprodává do fleetu? Resp. proč volí firmy VW a ne Fiat, když VW stojí za prd?
Já proti Fiatu nic nemám, sám jezdím mj i Fiorinem JTD a jsem s ním spokojený.
Já proti Fiatu nic nemám, sám jezdím mj i Fiorinem JTD a jsem s ním spokojený.
Prosím odkaz na ty čísla...
Mimoto, i kdyby to byla pravda, tak je to pro Caddy vzhledem k postavení koncernu skopec a koncernu Fiatu u nás celkem ostuda... Taky bych se neradoval nad tím, kdyby Fiat prodal v Itálii jen dvakrát tolik Doblo než skopci Caddyn... a piš si, že tam je poměr tak 1:20 (aniž bych to musel hledat).
Mimoto, i kdyby to byla pravda, tak je to pro Caddy vzhledem k postavení koncernu skopec a koncernu Fiatu u nás celkem ostuda... Taky bych se neradoval nad tím, kdyby Fiat prodal v Itálii jen dvakrát tolik Doblo než skopci Caddyn... a piš si, že tam je poměr tak 1:20 (aniž bych to musel hledat).
Ono je to jeste horsi. V CR se letos zatim prodalo jen 122 ks Doblo.
Ale Berlingo ma 926 ks, coz je o neco malo vic nez Caddy.
Ale Berlingo ma 926 ks, coz je o neco malo vic nez Caddy.
Lukáš, postupne ma stále viac utvrdzuješ v presvedčení, že píšeš články pre svojich šéfov, nie pre nás. Tak tým svojim šéfom odkáž: taký balast nech si strčia za klobúk.
Četl jsem v diskuzi pod mým příspěvkem, že doblo nema víceprvkovou zadní nápravu. Tak pro ty všeználky: [odkaz]%20nove%20DOB… />a že nemusí jít o vsokou nosnost VW 730kg, k smíchu proti Doblu, jak jsem uvedl 1000kg
Od chlapíka, čo robí okolo áut, mám informáciu, že pri predstavení novej generácie VW Caddy sa z tej starej stane dodávka so značkou Škoda.
"Dneska jsem poprvé jel s Citroënem C-Elysée a nemyslím si, že by Caddy jezdil hůř, spíš možná naopak" .....
No a muzeme se tesit na dalsi 500 prispevkovou diskuzi, kterou vytvori Lukas a jeho recenze na Citroen >😁
No a muzeme se tesit na dalsi 500 prispevkovou diskuzi, kterou vytvori Lukas a jeho recenze na Citroen >😁
jestli Caddy či Touran. S naftovým motorem snad ani nebrat!! :no:
Tady se strhla vášnivá diskuze o ceně, pokud půjdu k dealerovi a nakonfiguruju si tuhle kombinaci z testu, cena jistě nebude 700tkč.
Cenu a auta VW kritizují hlavně ti, co s nima nejezdí. Kdo si na koncern už jednou zvykl, většinou u něj zůstává. Ten cenový rozdíl tam je, ale ne tak výrazný, jak může vypadat v tabulkovém ceníku.
Nejsem nijak zaujatý, provozuju více značek (osobáků i užitkáčů) a myslím, že mám na věc, celkem realistický pohled.
Názory Wolfa na kupce, jsou totálně out...
Cenu a auta VW kritizují hlavně ti, co s nima nejezdí. Kdo si na koncern už jednou zvykl, většinou u něj zůstává. Ten cenový rozdíl tam je, ale ne tak výrazný, jak může vypadat v tabulkovém ceníku.
Nejsem nijak zaujatý, provozuju více značek (osobáků i užitkáčů) a myslím, že mám na věc, celkem realistický pohled.
Názory Wolfa na kupce, jsou totálně out...
No právě. S kolegou jsme měli T4 a až na některý "nedodělky" velice spolehlivé auto. Pak si pořídil T5 a nezbývá než ji nazval "šílenost" na kolech. A protože on patří mezi stále odběratele a sponzora VW, tak si koupil i Caddy. Faktem je, že v servisu jsou každý kvartál >😁 Občas se s jeho auty svezu, ale popravdě? Šunt. :no: Za včasu jsem opustil VW koncern 😉 To raději Francouze či Itala :yes:
Viz. test, resp. oprava autora testu. Včera zde byla pouze ta cena 700 za testovaný vůz. Až večer autor údaje doplnil a voilá - cena je najednou 540. Spousta příspěvků, včetně těch mých, by vypadala jinak, pokud by ta cena byla od začátku udávána správně...
Pak ano, tvá věta - "Ten cenový rozdíl tam je, ale ne tak výrazný, jak může vypadat v tabulkovém ceníku." najednou dává smysl. Těch 540 pak sedí (a je jasné že v reálu půjde ještě trochu stlačit). Těch 700 ale prostě byl úplný úlet. I s přihlédnutím k cenám jiných aut koncernu.
Nicméně stále se domnívám, že s přihlédnutím ke konstrukci zadní nápravy je Caddy primárně užitkáč. Pro využití užitkáč+pseudoMPV má konkurence vhodnější modely. To není primárně kritika Caddyho, jen konstatování faktu.
Pak ano, tvá věta - "Ten cenový rozdíl tam je, ale ne tak výrazný, jak může vypadat v tabulkovém ceníku." najednou dává smysl. Těch 540 pak sedí (a je jasné že v reálu půjde ještě trochu stlačit). Těch 700 ale prostě byl úplný úlet. I s přihlédnutím k cenám jiných aut koncernu.
Nicméně stále se domnívám, že s přihlédnutím ke konstrukci zadní nápravy je Caddy primárně užitkáč. Pro využití užitkáč+pseudoMPV má konkurence vhodnější modely. To není primárně kritika Caddyho, jen konstatování faktu.
Prve co ma napadlo, ked som zbadal tu fotku s otvorenou kapotou motora - ze sa zrejme do auta odparkovaneho pri lese zbehli zmije z celeho okolia a paria sa tam, jedna cez druhu.. [odkaz]
My jsme dodávku prakticky nikdy nepotřebovali. Potřebovali jsme ji jen jednou a to v momentě, kdy jsme se stěhovali. Nechtěli jsme si kvůli tomu toto nepotřebné auto kupovat a tak jsme využili služeb http😐/dodavky.online a auto jsme si půjčili. Mají tam super ceny a na to stěhování nebo převoz něčeho většího to bohatě stačí.
Teď nevím, jestli tím autor myslel, že o odhlučnění motoru se normálně stará plastový dekl, nebo že je to spíš symbolické, když už se šetřilo tady, nešetřilo se na odhlučnění kabiny, každopádně asi bych to napsal jinak.
Kdo porovná fotku toho Fiatu a tady toho zgarbu, tak mu musí být jasné.. kde se více heldí na techniku a na pořádek... A popravdě... to enní jen o tom krytu motoru, ale o celé kultuře, jak je tam co pozapojované... Na tom VW to je jak by to chrocht dělal...
Jen doufám že v rámci toho co si myslíš že si myslí testér se mýlíš. - (šmarjá to byla věta roku) - Neb to by bylo velmi smutné.
Je fakt, že takový "bordel" pod kapotou aby člověk pohledal...
Máš na výběr. Buď jako novinář neumí napsat, co si myslí, nebo si jako motoristický novinář myslí, že kryt motoru plní izolační funkci. Jedno lepší než druhé. >😒]
2.) Ano, to není zrovna veselá volba.
PS: Jen tak pro zasmátí, když jsem to datlil, nějak se mi to otočilo a napsal jsem "kryt nemá motor". >😁
S tím novinářem by to byl dobrý fór 😉
Pokud by tenhle zázrak poháněl kryt, je 700 málo! >😁
Vlastně i tohle přispívá k tomu, že mám radši kočky než psy. Měl jsem možnost mazlit se a hrát si i s velkými kočkovitými šelmami, takže ověřeno. 😉
Ano, mazlení a hraní si s velkými kočkovitými šelmami je zdaleka nejlepší. 😉
Z tohoto hlediska člověk nemusí být v Austrálii. Stačí bydlet v bytě a mít za souseda nadšeného chovatele podobných stvoření.
Chovatel podobných stvoření je moje noční můra.
Když si dáš na hlavu peřinu, budeš křičet pořád stejně hlasitě? Nebo to tam výrobci dávají, jen aby to bylo dražší?