Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Pajero: Inovovaný vznětový motor 3.2 DI-D (147 kW) má vyšší výkon a nižší spotřebu

Mitsubishi připravilo pro model Pajero modernizovaný přeplňovaný vznětový čtyřválec 3.2 DI-D. Ten má vyšší výkon a zároveň nižší spotřebu paliva.
Zpět na článek
3. 7. 2009 11:58
3. 7. 2009 12:31
3. 7. 2009 12:52
3. 7. 2009 13:06
3. 7. 2009 17:01
3. 7. 2009 22:09
3. 7. 2009 17:01
neregistrovaný "carmik"
3. 7. 2009 17:05
neregistrovaný "carmik"
4. 7. 2009 09:11
neregistrovaný "carmik"
3. 7. 2009 21:44
4. 7. 2009 09:16
neregistrovaný "carmik"
5. 7. 2009 08:04
neregistrovaný "carmik"
6. 7. 2009 09:04
neregistrovaný "carmik"
Avatar - Pierro
3. 7. 2009 11:58
slabota
diesel hodný užitkáče... s tímhle se kucí japonský zrovna tady v evropě moc nepochlapíte...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
3. 7. 2009 12:31
Re: slabota
Ty mamlasíku, tady se jedná o výdrž, ne o tabulkové výkony a promo vymývání mozků. Když to porovnáš s Landcruiserem, jsou to skoro stejné hodnoty, nižší než u evropských rádoby offroadů, které terén nikdy neuvidí. Ale tyto motory vydrží a nebudou se měnit 2x do 200000 km.
Avatar - Pierro
3. 7. 2009 12:52
Re: slabota
chyt ses dýzle jak moucha na lep... >:-[]
3. 7. 2009 13:06
Pajero
je i po téměř 10-ti letech od své premiéry stále autem, které má co nabídnout. Na rozdíl od pozlátek typu X5, ML různých Q apod. se s tímhle autem dá jet i ve skutečném terénu. Navíc je Pajero známé svou spolehlivostí.
Úprava motoru směrem k nižší spotřebě mu určitě prospěje a ještě nějakou dobu na trhu vydrží. Po představení nástupce LC120 to ale bude chtít už taky nový model.
Rozbalit vlákno
2
3. 7. 2009 17:01
Re: Pajero
Nabídnout ještě může hodně, ale porovnáváš neporovnatelné. ML, X5, FX atd neměly v úmyslu s tímto mastodontem (to nemyslím ve zlém) nějak soutěžit. Asi není moc zákazníků, kteří mají na ML v plné palbě a stejně vlastní "pouze" obyčejné Pajero. Pajeri si kupují trochu majetnější řidiči někde z hor, kde je v zimě kupa sněhu. Ml si nikdo nekupuje s tím, že o víkendech plánuje bláznit někde v tankodromu. Stačí aby mu dodalo víc prestiže, sem tam projelo nějakým sněhem, ubezpečilo majitele, že je výš a tím pádem ve větším bezpečí než ti co jsou dole a konečně taky starší kupci, které bolí klouby a do kupé by se jim prostě špatně lezlo.
Avatar - WinDiesel
3. 7. 2009 22:09
Re: Pajero
Není to jen snížení emisí a spotřeby, viz níže...

auto sk:
automat. prevodovka manuálna prevodovka
2007-2008 Pajero 170 koní/160 koní
373 Nm 381 Nm
2009 Pajero 200 koní/200 koní
441 Nm 441 Nm
neregistrovaný "carmik"
3. 7. 2009 17:01
new Pajero
Nástupce LC120 by měl přijít letos na podzim, nová generace Pajera přijde nejdříve 2011 a to se ještě neví určitě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carmik"
3. 7. 2009 17:05
dotaz na redakci
Jsem poněkud zmaten: motor měl před modernizací 191k 450Nm,kdy tedy došlo k navýšení výkonu ze 160 resp. 170k na 191k? Zřejmě mi něco uniklo! :'-(
Rozbalit vlákno
4
3. 7. 2009 20:08
Re: dotaz na redakci
taky nevím, kdy se to z těch 160k a 383Nm zvedlo..
Avatar - WinDiesel
3. 7. 2009 22:07
Re: dotaz na redakci
auto sk:
automat. prevodovka manuálna prevodovka
2007-2008 Pajero 170 koní/160 koní
373 Nm 381 Nm
2009 Pajero 200 koní/200 koní
441 Nm 441 Nm
Avatar - WinDiesel
3. 7. 2009 22:07
Re: dotaz na redakci
auto sk:
automat. prevodovka manuálna prevodovka
2007-2008 Pajero 170 koní/160 koní
373 Nm 381 Nm
2009 Pajero 200 koní/200 koní
441 Nm 441 Nm
neregistrovaný "carmik"
4. 7. 2009 09:11
Re: dotaz na redakci
OK, já znám historii Mitsubishi Pajero docela dobře. Mám doma ofic. tiskovou zprávu k Pajeru MY09 a tam se jasně uvádí 200k/441Nm. Např. Rusko má u 3.2 DI-D MY09 psáno 190k/441Nm.Vím, že některé trhy mají z různých důvodů nepatrně odlišné výkony ale co mě mate je ten údaj 191k / 450Nm před poslední tj. současnou modernizací. Našel jsem jej na stránkách MMC CZ ale v žádné ofic. tiskové zprávě k Pajeru, proto mě to mate. Navíc nechápu proč by dělali dvě modernizace během jednoho roku, protože od nástupu IV.generace v roce 2007 se dosud žádná modernizace motorů nedělala kromě té pro MY09 - 200k/441Nm.
Avatar - cerrbion
3. 7. 2009 21:44
nesmysly
puvodne mel 121 kw, ne 140kw.

srovnavat pajero s premotorovanyma snobarnama od bmw a mercedesu pro zazobaný rusáky, ke všemu auta který si s terénem jako pajero neporadí ani ve snu, je to celý offtopic.

v neposladní řadě tenhle model není na trhu 10let, co to je zas za článek a nesmysly v diskuzi omg...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kolmar
4. 7. 2009 00:26
ako to vlastne bolo???
Tak na 100% presne to nepoviem, idem len z hlavy:
Tusim rok 2000 prislo pajero 3 na trh. Vtedy malo to 3.2 DID 118 kW ano o 2 kW viac ako Patrol GR.
Rok 2003 facelift - najvecsia zmena bola mriezka, predny naraznik a zadne svetla. Auto dostalo el. protipreklzovy, no ci sa menili udaje motoru? nepamatam, no nejaky kW viac tusim hej, no zanedbatelne.
Druhy, ovela zasadnejsi facelift zaciatkom roka 2007. Menilo sa toho hodne a nebudem to hladat v casakoch, proste teraz sa predava 140 kW verzia ako bolo pisane v clanku. No zaujimave je, ze ani ja presne neviem urcit (nepamatam) odkedy sa to tam zacalo montovat ;-\
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "carmik"
4. 7. 2009 09:16
Re: ako to vlastne bolo???
V roce 2007 přišla nová generace, nikoliv F/L. 2000-2006 III.generace, od roku 2007 IV. generace. ;-)
Avatar - cerrbion
4. 7. 2009 15:26
Re: ako to vlastne bolo???
v roce 2007 neprobehl zadny facelift, ale prisla nova generace.
Avatar - kolmar
4. 7. 2009 23:43
Re: ako to vlastne bolo???
Ludia tak teoreticky ano, takto to prezentoval marketing, ze zmien bolo tolko, ze ide o novu generaciu, no ak sa pozriete na auto tak je nove?? podla mna len "vyprate v perwole" :-) Tech. zaklad auta zostal, robili sa len zmeny a doladovanie predchadzajucej generacie, nova bola akurat predna maska a pristrojovka. Podvozok, karoseria, usporiadanie pohonu aj pohonne jednotky presli len upravami, zbrusu nove ako napr. LC 90 nahradena LC 120 to neni... Ale ako som spominal, marketingom Mitsubishi prezentovane ako New, tak je new, no pre mna len tak napoli
neregistrovaný "carmik"
5. 7. 2009 08:04
Re: ako to vlastne bolo???
Ono je skutečně nové i když to tak nevypadá, uvěgom si jednu věc. MMC muselo již s Pajerem něco udělat a probíhalo to v době kdy na tom nebyli finančně zrovna dobře a to se na novém modelu také projevilo. Na druhou stranu rozdíl mezi III. a IV. generací tam rozhodně je. Mitsubishi téměř vždy přišlo u Pajera s něčím revolučním v této kategorii aut a tak doufejme že u V. generace se zase s něčím novým ukáží. I když současná celosvětová krize tomu zrovna nepřeje. ;-\
Avatar - kolmar
5. 7. 2009 15:20
Re: ako to vlastne bolo???
Carmik mas pravdu, no stale ostava, ze zmeny su tie co som napisal hore, nic hi-tech nove neprislo, len sa vylepsovalo to co bolo. Ja viem, ze rozdiel medzi 3 a 4-tou generaciou tam je, no ked sa pozries na karoseriu, (ta ista) podvozok (ten isty) a motor (tu sa zmeny robili, ale zaklad ostal 3.2, nie zbrusu novy...)
F/L alebo New generation?? tak to je vzdy diskutabilne. Napr. ako sa riesilo v diskusii tak Sharan je vraj 15 r. ten isty a vsetko co sa s nim stalo su F/L...ja by povedal, ze boli 2. Napr. Patrol GR v r. 1998 prisla nova generacia, no motor ostal stary 2.8 V6, podvozok ten isty (napr. maticove riadenie s obeznymi gulickami je tam dodnes!!) a podobne... novy motor 3.0 s M-fire prisiel az o 2-3 roky neskor. Vsetko je najme o marketingu, nech mi to nikto nehovori ;-) niekto spravi menej zmien a je to new generacia a niekto viac a stale len F/L...

PS: perfekt priklad na novu generaciu je pajero II a III, akurat Super Select 4WD ostal, nic viac. (dnes mi zase nevyslo off road jasenie s II-kou :-( )
neregistrovaný "carmik"
6. 7. 2009 09:04
Re: ako to vlastne bolo???
Stejně nejlepší na off-road jízdu je I. gen, L040. >:D
6. 7. 2009 15:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kolmar
6. 7. 2009 18:47
Re: ako to vlastne bolo???
Zdravim objekt21,tak je toho naozaj dost. G suhlas, masaker stroj. Samuraj :yes: prejde niekedy aj tam kde nikto iny - pre svoju vahu splha ako kamzik, len vykonu malo. A su tu dalej auta na extremny off road ako LC 70, Defik, Wrangler rubicon, Range, no prvej generacie, je neskutocne ze to dokaze bezne vyhrat Outback challenge v Australii... no tych starych keby sme zacali menovat tak by sme tu boli do rana ;-)
Avatar - kolmar
6. 7. 2009 18:54
Re: ako to vlastne bolo???
hmm, ty si jaky expert na Pajero?? ja mal nastudovane komplet historie off roadov, no roky idu a pamat zabuda... podla cisla L040 som veru nevedel hned na ktore myslis (ale typol som spravne,no myslel som, ze to je praotec, ktory vyzral presne ako willys 8-s
Inac, ked to mas tak nacitane, tak vyhrab tech. dokumentaciu, mam problem s uzavierkou, ale dam ti racej SZ ;-) ked toto budes vediet, tak mas u mna pivo :-!