Novinky
Dvakrat škoda že se saabu nepovedlo to co volvu...tedy hladky přechod do rukou noveho vlastníka...ale jak vidime evropské subprémii se nedaří obecně viz lancia, alfa romeo...jediné co se jakžtakž drží je právě volvo...
já jsem ztrátu SAABu těžce nesl. Dost jsem sledoval dění kolem, a když SAAB požádal o ochranu před věřiteli, bylo mi jasné, že je fakt zle. Ty tři měsíce, které měli na nějaký zázrak bohužel nestačili a mě v tu chvíli došlo, že hrajou jen o čas a čekají snad na zázrak, který nepřišel. A potom to bylo myslím v prosince 2011 vyhlásili bankrot. Potom se rozjela další jednání na záchranu automobilky a kolem toho nechutné tahanice. I já si myslím, že udělali (NEVS) ze SAABu zombie. Ale stejně doufám, že nějakým zázrakem se třeba vrátí.
boli vždy nádherné a pohodlné autá a je mi veľmi lúto že ich už nové modely nebudem stretávať na ceste ...
:yes:
:yes:
R.I.P. SAAB
VW by z nej udelal dalsi nudnou tuctovku jako se vsim. Navic s nejakym predpotomnim motorem.
Pokud ma byt "zachranen" tak radsi ti cinani. ;-\
A v prípade Saab-u by to chcelo opustiť tradičné karosárske verzie a ísť do niečoho nového, neokukaného, prémiového, crossoverového...
eg.😒br /> [odkaz]
AeroX😒br /> [odkaz]
PhoeniX😒br /> [odkaz]
Takže je otázka, jak dlouho to bude investor snášet.
Druhá možná cesta je vyrábět auta nějakého koncernu kdy se jen přelepí logo na Saab. Tohle už u Saabu zkoušeli a nepomohlo to, viz Saab 9-2 alias Subaru Impreza nebo Saab 9-7X alias Chevrolet TrailBlazer.
Pokud se chce Saab zachránit, tak se nesmí primárně zaměřovat na Evropu, ale USA kde prodeje aut od roku 2008 stoupají, zatímco Evropa klesá (letos mají prodeje aut v Evropě klesnout o 5😖.