Viaggio je pekne auto, technicky vychazi z Dartu a ten z Giulietty, tak by to mohl byt povedeny model. Hlavne to chce neprepalit cenu a krome 5dv varianty nabidnout i kombika. Snad to vyjde :yes:
Ale jo třeba budou, co ty víš co se jim trefí do vkusu... Celej ten článek ej divný.. No já si to spíš překládám tak, že prostě nové Bravo bude a bude mít moderní podvozek z Giulietty... a vizuálně bude mít styl Viagga... Nevidím an tom nic špatnýho a je to přesně tak, jak říkal Marchionne... Evropa s uváděním nových modelů je až ta druhá v řadě... U jiných automobilek to zatím nevadí.., tak to snad nebude vadit ani u Fiatu...
nejde o nas, ale o celou Evropu a hlavne o Italii. Protoze soucasny Bravo se uz temer neprodava ani na domacim trhu, kde ho valcuji Golf, Giulietta, Focus i Astra.
Auto to bude jistě dobré, ale sakra... já chci sedan! Příští rok si budu moct vybrat nový služebák, zatím u mě vede 500L, ale tajně jsem doufal, že se do té doby začne u nás prodávat i Viaggio.Sedany se mi jako typ auta líbí nejvíc, jen mě štve, jak je v současnosti malá nabídka sedanů u menších aut (nepočítám low-end sedany typu Logan, Rapid, Thalia). Kde jsou ty doby, kdy v nižší sřední třídě nabízela sedan prakticky každá automobila a spousta z nich i ve třídě malých vozů (Fiat Duna, první Corsa sedan, VW Derby).
Fiat má (zatím?) v nabídce Lineu, která je - pravda - menší a tak na hranici low-endu a mainstreamu, ale je to slušné auto za zajímavé peníze. Jen škoda, že u nás z nabídky zmizel motor 1.4 T-jet :-(
Linea bude nová, upravená..., vylepšená, pěkná, ale jen s motorem 1,3 MJTD..., alespoň mám ten pocit... Ale vypdá zase dobře.. Pokud upraví cenu, tak by se mohla zase chytnout )ale bude to chtít reklamu + porovnávačku s 301 a C-Elyssé... Nicméně vypadá teď hodnotnější než Rapid a spol...
Ale ten jediný motor (byť ne špatný) ji bude asi limitovat...
A co je podle tebe auto pro chlapa do města? Se služebním autem jezdím 90% po Praze a na delší soukromý cesty mám svůj youngtimer, který mi nabídne víc požitku za volantem, než jakýkoliv dnešní auto.
Viaggo vyzerá veľmi dobre , ale som v rozpakoch ohladne modelu 500x , nie som si celkom istý že to bude vyzerať dobre keď predok bude vyzerať ako Fiat 500 ;-\
no, vzhledem k tomu, že Dart/Viaggio má rozvor přes 2,7m (zatímco současné Bravo jen 2,6m) a celkovou délku 4,7m (zatímco Bravo nějaké 4,4m), tak jestli z toho udělají hatchback (nebo spíš teda liftback), tak by to mohlo být auto podobné jako Oktávka.... Čili nižší střední třída, ale pořádně přerostlá....
Proč ne, když to bude za solidní prachy....
Pokud bude ještě kombi, tak by to mohlo být docela zajímavé....
O techniku nebude třeba se bát, tak jen aby to slušně vypadalo a aby marketing byl realisticky nastaven.... ;-)
Pochybujem ze vobec spravia kombi, nie to este liftback. Ale je dobre ze prehodnotili modelovy plan pre Fiat a Alfu, pretoze jedine modelova ofenziva im pomoze prezit a vratit sa do zisku.
Fiat by nusel udělat opravdu podařené auto na špičkové technické úrovni, aby byl znova přijat a na to nedají peníze. Reálně tak vidím Fiat v Evropě obětovat na auta typu Linea a přidat verzi kombi a vyplnit v Evropě velkou díru a s Alfou už si nehrát na prémii.
Když už Fiat konečně udělal první italsko-americký auto, které se mi líbí (líbí se mi už výchozí Dart) a byla naděje, že by se mohlo dostat i do Evropy, tak přijde zpráva, že z něho udělají hatchback. 8-s:no: Už v době představení Stila jsem si říkal, proč ty tupci italský vynechali sedan, který býval vždy z modelové řady nejhezčí (Regata, Tempra, Marea). Doufal jsem, že s novým Bravem už sedan dorazí... nedorazil. Teď jsem si řikal, že když už Viaggio jezdí v Číně, je jen otázkou času, kdy se dostane k nám. Ale omyl... Fantozzi to vidí asi jinak a tak i nadále zůstane pro mě nejhezčím sedan nižší střední třídy v Evropě nová Astra. :-!
To by bylo hezké, ale já nevěřím, že se ještě někdy nějaké nové Lancie dočkám. A o přeznačkovaný Chrysler nestojím. :-! Každopádně i kdyby... nebyl by to důvod, proč by nemohl mít sedan i Fiat, který v nich má bohatou tradici.
Sedan v Evropě a ještě více u nás (kraji chalupářů) není oblíbený a nemyslím si, že by si Fiat sedanem zvedl prodeje a o to mu jde asi nejvíc :-). Kdežto hatchback je vnímán jako praktičtější a pro mnoho lidí i hezčí auto, a proto bude v Evropě a také v ČR vždy prodávanější.
Já osobně bych si sedan taky nekoupil. To jen na okraj.
Jinak si myslím, že Viaggio je designem povedené auto a tak se snad povede i nové Bravo. Držím palce.
Praktičtější možná, ale hezčí?? To myslíš vážně? Nenapadá mě v současti jediný auto, které by se dělalo v sedanu i hatchbacku a hatchback/liftback by byl hezčí. Lancer, Corolla, Astra, Focus, Civic, Jetta - vždy se mi sedan líbí víc, než pětidvéřák.
Ano Lancer je určitě povedenější v sedanu to souhlasím. U ostatních si nemyslím, že by sedany byly hezčí a třeba u Civicu se mi sedan nelíbí vůbec, ale to už je věc vkusu a ten máme každý jiný a určitě tu nikoho nechci přesvědčovat co je hezčí a co už ne ;-) .
Nicméně sedan, i když bude hezčí než hatch, na našem trhu nikdy nebude tak úspěšný (podle mého názoru) a na tom se asi do budoucna měnit nic nebude.
Lancer sedan - jednoznačně, u Focusu je to snadné - i tříkolka Focus by byla hezčí než hatch >:D a Astra sedan je opravdová krasotinka. Proč tedy zvažuješ 500L, když nějaké sedany na výběr jsou ?
Protože mám rád italská a britská auta. Britové se ve druhé polovině minulého století neustálým stávkováním úspěšně dopracovali ke krachu všech svých lidových značek (a Jaguar mi v práci opravdu neprojde >:D ), takže zbývá už jen Itálie. Ale je pravda, že Astra sedan je jediný neitalský auto, o kterém reálně uvažuji. 500L se mi prostě líbí, nemám auta kategorie MPV nějak zvlášť v oblibě (spíše naopak), ale 500L je opravdu povedený a krásný auto!
Fiat sa len drží starej línie, že recykluje globálny dizajn. Viď brazílsky Fiat Uno a európsky Fiat Panda.
HB od Dodge Dart existuje
[odkaz]
Preto je len kúsok od predstavy, ako bude vyzerať to isté auto pod značkou Fiat v Číne
[odkaz]
Predpokladám drobné zmeny pre EU trh, ale 95% ostane rovnaké.
No seš šikovný... Já se ale ptám, v čem je tohle auto hodnotnější než Bravo... Asi by se ve Fiatu měli přestat plácat od zdi ke zdi a začít pracovat skutečně na tom co mají... Na druhou stranu každý nový model vítám...
Nicméně nevypadá to zle, ale nic převratného to nepřinese... Ani i když to bude mít prodloužený podvozek to nevypadá na výrazně víc místa..
Takže za sebe... Další auto nižší střední v podobě HATCH už asi mít od Fiatu nebudu. Měnit tohle auto za Bravo mi smysl nedává. Myslím, že 500 L, 500 X a 500 XL budou pro moji další volbu vhodnější auta...