Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Slavek-TDM
0
ale pokud autor uvadi v plusech "silný pohon všech kol" (co to u vsech vsudy jako je???) a v minusech "převodovka DSG a Turboefekt čtyřválce", docela rad bych si o tom v "testu" precetl neco vic...
Mattbaylesa
0
uvozovky jsou na miste 😄
prochajda
Travit v aute jeste vic casu, uvazoval bych o nem. Kdyz hodne cestovat, tak poradne a v tomhle vw to jde i stylove 😄
white label
Ten "silný pohon všech kol" by (logicky) mělo být to BiTDI, které v tomto případě pohání všechna kola. 😉 😉
tomas4568
S Multivanem Hihgline 2.0 BiTDI, DSG, 4Motion jsem za poslední dva roky ujel přes 100.000 km a je to moje osmnácté auto, tak jen pár postřehů ze života. PLUSY: prostorný, praktický, relativně pohodlný, rozumná spotřeba, spolehlivý - za dva roky zahořelo čidlo čistoty vzduchu nasávaného do kabiny, jinak naprosto bez problémů.
ALE: Komfort limuzíny nebude dodávka mít nikdy, i kdybyste ji obšili kůží z aljašského tchoře a vyložili sekvojovým dřevem. Nejvyšší dostupná motorizace má 180k a to je podle mého názoru taky rozumné minimum, se slabším motorem si už v provozu připadáte jako žebřiňák. Škoda toho downsizingu, vyšším výbavám by šestiválec slušel líp. Spotřeba může být na tak velké auto úžasná - trasu Budějovice / Praha v rámci limitů klidně pojedete za 7,5 litrů, běda ale, když vjedete na dálnici - stotřicítka už bere přes deset. takže reálný dlouhodobý průměr při defenzívní jízdě je 9l, 4Motion pomáhá na sněhu, ale ani s uzávěrkou diferenciálu z Multivanu - zvláště s normálními silničními pneu - offroad neudělá. Sedmistupňová DSG je naprosto bezproblémová, při předjíždějí je potřeba počítat s tím, že podřadí o dva stupně a to ji tak vteřinu zabere.
Vybírat se dá v téhle kategorii vlastně jen mezi Multivanem a Vianem, a když mi v prodejce v MB řekl, že podle jeho názoru má čtyřkolku VW vyřešenou líp ... 😄
ALE: Komfort limuzíny nebude dodávka mít nikdy, i kdybyste ji obšili kůží z aljašského tchoře a vyložili sekvojovým dřevem. Nejvyšší dostupná motorizace má 180k a to je podle mého názoru taky rozumné minimum, se slabším motorem si už v provozu připadáte jako žebřiňák. Škoda toho downsizingu, vyšším výbavám by šestiválec slušel líp. Spotřeba může být na tak velké auto úžasná - trasu Budějovice / Praha v rámci limitů klidně pojedete za 7,5 litrů, běda ale, když vjedete na dálnici - stotřicítka už bere přes deset. takže reálný dlouhodobý průměr při defenzívní jízdě je 9l, 4Motion pomáhá na sněhu, ale ani s uzávěrkou diferenciálu z Multivanu - zvláště s normálními silničními pneu - offroad neudělá. Sedmistupňová DSG je naprosto bezproblémová, při předjíždějí je potřeba počítat s tím, že podřadí o dva stupně a to ji tak vteřinu zabere.
Vybírat se dá v téhle kategorii vlastně jen mezi Multivanem a Vianem, a když mi v prodejce v MB řekl, že podle jeho názoru má čtyřkolku VW vyřešenou líp ... 😄
No comment
Tento článek už musím okomentovat. Po cca. 4 letech vlastnictví takřka totožného auta T5 (pouze bez "kůže" a el. sedaček) bych rád toto auto poslal tam kde má být.
Gloriola "BULIKA" už je dávno pryč a k dokonalosti toto auto má opravdu hodně daleko. Jako uživatel opravdu nechápu jak v dnešní době PC někdo vyrobí takový interiér jako je tento. Na první pohled je to paráda (jako každý interiér koncernu VW...), ale jakmile ho začnete používat tak je to katastrofa. Ani jedna součást není dotažená do konce. Vyhřívání sedaček - kolečko. Když ho zapomenete otočit na nulu tak topíte celý rok... Vyhřívání zrcátek? To samé... Nastavování volantu. V reálu je pouze jedna pozice. Vysunout a dolů... Tlačítko výstražných světel u spolujezdce a naproti tomu vypínání ESP u řidiče (jak často vypínáte u dodávky ESP!!!). Při zařazené pětce v podstatě nemůžete obsluhovat ventilaci. Atd. atd.
Kvalita dílenského spracování? Horší auto jsem ještě neměl... Tak šíleně spasované panely interiéru se jen tak nevidí. Hlavně, že má auto automatické dovírání dveří. Kdo to vymyslel?!
Podvozek. Německá dálnice - super. Česká, běžná, silnice - katastrofa.
Motor. 2.5 TDI, 132 kW + decentní chip. Když máte v autě všechny sedadla, stolek a spací plato tak je to neprosté minimum.
Mohl bych napsat rozsáhlý článek na téma "dokonalost" moderních aut, ale raději zavřu oči a vzpomínám na E39... Díky bohu za 90. léta.
Gloriola "BULIKA" už je dávno pryč a k dokonalosti toto auto má opravdu hodně daleko. Jako uživatel opravdu nechápu jak v dnešní době PC někdo vyrobí takový interiér jako je tento. Na první pohled je to paráda (jako každý interiér koncernu VW...), ale jakmile ho začnete používat tak je to katastrofa. Ani jedna součást není dotažená do konce. Vyhřívání sedaček - kolečko. Když ho zapomenete otočit na nulu tak topíte celý rok... Vyhřívání zrcátek? To samé... Nastavování volantu. V reálu je pouze jedna pozice. Vysunout a dolů... Tlačítko výstražných světel u spolujezdce a naproti tomu vypínání ESP u řidiče (jak často vypínáte u dodávky ESP!!!). Při zařazené pětce v podstatě nemůžete obsluhovat ventilaci. Atd. atd.
Kvalita dílenského spracování? Horší auto jsem ještě neměl... Tak šíleně spasované panely interiéru se jen tak nevidí. Hlavně, že má auto automatické dovírání dveří. Kdo to vymyslel?!
Podvozek. Německá dálnice - super. Česká, běžná, silnice - katastrofa.
Motor. 2.5 TDI, 132 kW + decentní chip. Když máte v autě všechny sedadla, stolek a spací plato tak je to neprosté minimum.
Mohl bych napsat rozsáhlý článek na téma "dokonalost" moderních aut, ale raději zavřu oči a vzpomínám na E39... Díky bohu za 90. léta.