Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Citroën C6 vs. 2x Audi A6

Odcházející Citroën byl považován za jednoho z nejoriginálnějších modelů své třídy. Oslovuje vás avantgardní, nebo spíše konzervativní karosářská koncepce?
Zpět na článek
5. 1. 2013 12:09
5. 1. 2013 12:26
5. 1. 2013 12:35
5. 1. 2013 12:44
5. 1. 2013 12:46
5. 1. 2013 12:14
5. 1. 2013 12:27
6. 1. 2013 11:18
6. 1. 2013 12:28
6. 1. 2013 12:50
6. 1. 2013 20:02
6. 1. 2013 20:07
6. 1. 2013 21:01
5. 1. 2013 12:14
5. 1. 2013 12:29
5. 1. 2013 12:40
5. 1. 2013 12:46
5. 1. 2013 13:12
5. 1. 2013 12:56
5. 1. 2013 13:15
5. 1. 2013 13:21
6. 1. 2013 09:19
6. 1. 2013 10:53
6. 1. 2013 11:26
6. 1. 2013 17:43
6. 1. 2013 20:42
5. 1. 2013 17:34
5. 1. 2013 22:24
5. 1. 2013 23:00
6. 1. 2013 00:22
6. 1. 2013 00:37
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 1. 2013 08:44
6. 1. 2013 09:25
6. 1. 2013 21:59
6. 1. 2013 23:00
6. 1. 2013 10:36
6. 1. 2013 10:52
6. 1. 2013 20:28
6. 1. 2013 20:46
6. 1. 2013 12:05
6. 1. 2013 12:59
7. 1. 2013 00:49
11. 1. 2013 16:07
31. 10. 2014 21:18
Avatar - Frasier
5. 1. 2013 12:09
Článok
Ako pardon, doteraz som mal pocit že niektoré články sú tu iba preto aby pod nimi bola búrlivá diskusia, no po tomto článku som už o tom absolútne presvedčený. Nikdy v živote by ma nenapadlo dizajnovo porovnávať C6-ku s A6-kou.
Rozbalit vlákno
5
5. 1. 2013 12:23
Re: Článok
Taky si myslím že je nelze srovnávat. Ale hlavně kvůli tomu, že nová A6 nesahá staré C6 ani po kotníky. Jednoznačně volím C6 ! :yes:
Avatar - Ham.
5. 1. 2013 12:26
Re: Článok
A proč ne? To mají C6 porovnávat s ruským kombajnem?
Avatar - Frasier
5. 1. 2013 12:35
Re: Článok
Najrozumnejšie by bolo ju porovnať s Vel Satisom, rovnaká filozofia, rovnaká krajina pôvodu atď.
5. 1. 2013 12:44
Re: Článok
Ano, to by bylo zajímavější srovnání. Porovnání naprosto odlišných věcí skončí celkem předvídatelně - jsou odlišné.
Avatar - Ham.
5. 1. 2013 12:46
Re: Článok
Základní myšlenka je úplně stejná, auto vyšší střední třídy. Ano provedení velmi rozdílné. Ale právě proto je takové srovnání užitečné. Kdybys porovnával jen auta z jedné země tak u některých zemí skončíš dříve než začneš protože vyrábějí jen jednu značku. Pro Francouze je možná zajímavé porovnávat dvě auta z Francie, pro Evropana je zajímavé porovnávat různá auta z různých zemí a třeba i různých kontinentů. Nehledě na to, že srovnání C6 s VelSatisem nebo A6 a 5er jsou na webu mraky.
Avatar - Aladeen
5. 1. 2013 12:14
Vec vkusu
Niekto by povedal že Audi , a možno má aj pravdu , ale audi sa ničím nelíši od A5 ,A4 atď, stále to isté len sú iné rozmery je to stále len auto pre ľudí v Saku , na druhej strane je C6 veľmi originálne a zaujímavé auto , či už z vonku alebo zvnútra , a stále je zaujímavé aj po dlhých rokoch , preto by som ztobral C6 :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
7
5. 1. 2013 12:27
Re: Vec vkusu
A C6 je pro lidi v teplácích? Zajímavé je, že v galerii není snad ani jedna fotka A6 C6 před faceliftem.

Nebráním se něčemu jinému, ale na zadku C6 se Francouzi pořádně vyřádili. Na můj vkus až příliš.
Avatar - Emel
6. 1. 2013 11:18
Re: Vec vkusu
No pro mě je zadek naopak ta lepší část auta. Obráceně prohnuté okno vypadá nezvykle a vůbec ne špatně. S předkem je to horší, obecně nevyznávám dlouhé převisy a i když C6 ho schovává za svou "jinakost", pořád mě trošku ruší. O vnitřku raděj pomlčím :-).

Nová A6 vypadá výborně, tu trošku šmrncu oproti minulé generaci to v mých očích přesně potřebovalo. Bylo by asi více fér srovnávat C6 s tou minulou generací, vzhledem k době vzniku.
6. 1. 2013 12:28
Re: Vec vkusu
Okno bych ještě bral. Ale ta světla, ten hrb.

O srovnávání s C7 nemůže být ani řeč, to je prostě úlet. Pro ujasnění, A6 C7. :-) Z hlediska doby prodeje je ideální A6 C6 (před FL), kde Audi těží z toho, že C6 je starší koncept.
Avatar - Emel
6. 1. 2013 12:50
Re: Vec vkusu
A6 C6 před FL je ok, to se mi mimochodem taky moc nelíbí... působí na mě zepředu trošku tupě a otyle.

K zádi nemám výhrady, jako celek je pro mě zajímavější než u minulé A6, aniž by to bylo příliš samoúčelně kýčovité.
6. 1. 2013 20:02
Re: Vec vkusu
C6 jde hodně mimo mne. Možná kdybych její design nechal v hlavě trochu odležet, změnil bych názor. Je to u mne běžné. Ale jak píši, jde hodně mimo mne.
6. 1. 2013 20:07
Re: Vec vkusu
Ano. Ale jediné atmosféry v nabídce Audi, pokud vím, jsou RS5
(tahle V8 má jinou konstrukci než klasická 4,2), R8 a A8 W12.

Ptá otázku ty víš co, přeplňovaný benzínový motor které se od francouzských výrobců
automobilů na světě porazil všude turbodiesel také Audi?
Avatar - Emel
6. 1. 2013 21:01
Re: Vec vkusu
Jako o autě jsem o ní taky nikdy neuvažoval (už proto že pro rodinu chci kombi a pro zábavu něco jiného)... ale jako designová záležitost je to zajímavé.
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2013 12:14
C6tka
skor by som C6tku porovnal s renaultom vel satis... [odkaz] [odkaz] co bolo tiez take netradicne avantgardne a dizajnovo zaujimave auto...... audi mi tu vobec nepasuje...... audi by som skor porovnal s lexusom alebo bmw alebo s mercedesom ale s citroenom? Navyse Citroen je avantgardny a audi naopak nudne.... asi ide len o vyvolanie burlivej diskusie nic ine.... ;-)

ked sme uz pri tych frantikoch tak miesto tohoto nezmyselneho porovnania C6tky ste tu chlapci uz mohli dat fotky novej 2008micky to by nas viacerych viac zaujimalo:
[odkaz]%25255B3%2525… [odkaz]%25255B3%2525… />
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
5. 1. 2013 12:28
Posledni odstavec...
...je pomerne presne vystihuje realitu. Kazde auto je urcenou pro uplne odlisnou skupinu zakazniku. Nekdo, kdo uvazuje o C6, nebude ani vterinu premyslet o A6 a naopak.
Bohuzel pro Citroen, vetsi je skupina, ktera misto Roquefortu preferuje Bratwurst... ;-)
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2013 12:42
Re: Posledni odstavec...
:yes:
Přesně tak. Mně se třeba líbí oba vozy...
5. 1. 2013 12:28
Děláte si srandu?
C6 je jedno z nejohavnějších aut v historii!!! Volím krásné Audi A6
BRAVWO AUDI!!! :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2013 12:40
Re: Děláte si srandu?
dizajn je subjektivna vec a co je pre teba ohavne je pre ineho krasne.... mne sa C6tka paci tiez ovela viac ako nudna A6tka... ;-) preto mi je divne ako moze niekto porovnavat umelecke dielo s takou nudou ako je audi.... nezmyselne porovnanie.....

8-s
5. 1. 2013 13:25
Re: Děláte si srandu?
Ady: :yes: :yes: :yes:
5. 1. 2013 13:26
Re: Děláte si srandu?
Topper: umelecke dielo bolo aj ked sa Andy Warhol vymocil na platno >:-[]
5. 1. 2013 13:55
Re: Děláte si srandu?
>:-[]
nebo se v některých zemích prodává h***o na tácku jako suvenýr >:-[]
Avatar - marek.g
5. 1. 2013 12:29
jednoznačně
C6. Nikdy mě nebavilo jít s proudem,ale spíš proti. Trochu se odlišit :-) Každopádně mě mrzí,že C6 nebyla v kombíku. To by bylo jiné kafe :-!
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2013 13:08
Re: jednoznačně
Nikdy tě nebavilo jít s proudem a voláš po kombíku? Kombík má dnes každý a kdo ho nemá, ten po něm touží.
Avatar - marek.g
5. 1. 2013 13:32
Re: jednoznačně
a kombík je nějaký hlavní proud?kombíky tady jsou již pěkně dlouho,takže nemyslím,že by to byl zrovna hit posledních let :-! Taky nevím proč bych nemohl jít proti proudu zrovna v C6-break. Jde snad o celkové pojetí auta a ne o to jaký má typ kastle...
5. 1. 2013 12:40
...
Dvakrát jsem si zlomil ruku. Jednou v zápěstí a podruhé na Václaváku.
Toliko k článku, teď něco k novému formátu:

1) Články jsou zoufale nepřehledný
2) Nejdou posílat SZ novým adresátům
3) Nešlo by skrýt avatar u lidí, kteří si nevybrali žádnou fotku?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2013 12:46
Re: ...
mne sa akosi zvlastne zobrazuje pod tymto clankom pocet komentarov.... pozriem na clanok a je tam napisane : 3 komentare , clanok otvorim vstupim do diskusie a tych komentov je tu uz ovela viac ako 3..... zrejme nejaka chyba zobrazovania.... a uz sa mi to stalo viackrat..... ze cislo poctu komentov nesedelo s realnym poctom komentov...

suhlasim.... diskusia je velmi neprehladna a na tom bielom podklade sa to akosi vsetko zlieva a vznika neprehladnost.... ;-\ v prispevkoch...... je to take chladne neprehladne a zle citatelne.... oproti staremu systemu....
5. 1. 2013 13:12
Re: ...
To je problém titulky. Děje se to jen u těch vybraných článků nahoře - dochází zřejmě k nějakému cachování a počet komentářů se neaktualizuje okamžitě. Je to tak už dlouho, pravděpodobně od uvedení tohoto prvku.
Avatar - JFK
5. 1. 2013 12:56
Sochore,
jdi už s těma svýma designovýma duelama někam, vaření z vody snižuje úroveň tohoto serveru.
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2013 13:15
Re: Sochore,
Jen ať zůstane. Mě by například zajímalo srovnání Tančícího domu s novým Mercedesem CLA.
Avatar - JFK
5. 1. 2013 13:21
Re: Sochore,
to už je na korektuře >:D
Avatar - aproximus
5. 1. 2013 13:29
Srovnávat nesrovnatelné
úkol hodný mistra. 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2013 14:27
Re: Srovnávat nesrovnatelné
asi tak ;-) :yes:

suhlas - nezmyselne porovnanie

skor tam mohli dat vel satis a C6..... aspon by to porovnanie malo zmysel :yes:
5. 1. 2013 13:33
Mně se líbí oba vozy
:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
5. 1. 2013 14:04
Stará dobrá...
Mému vkusu je asi nejbližší minulá generace A6. Vždy se mi líbila.
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2013 14:32
Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Audi A6 je lepší benzínový 3,0TFSI nebo dieselový motor 3,0TDI?
Rozbalit vlákno
32
5. 1. 2013 15:26
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
podle mě záleží na co to chceš, jezdíš nejčastějí dálky kup naftu, na drandění po městě a za milenkou vol benzín :-) :yes:
5. 1. 2013 15:51
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Podle mne je asi nejlepší kombinací v nabídce A6 3.0 TDI 230 kW s 8 stupňovým automatem. Z velké části kvůli převodovce.
5. 1. 2013 17:06
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
A6 3.0 TDI 230 kW biturbo má dvě turba!

Při udávané rychlosti 130 km/h točí motor v A6 biturbo necelých 1700 ot./min. a spotřebovává přitom 7,4 l/100 km. Při rychlosti 100 km/h klesnou otáčky na 1250 ot./min. a spotřeba se ustálí na 5,2 l/100 km.

Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 5.6

;-\ A6 3.0 BiTDI 230 kW ;-\
5. 1. 2013 19:05
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
A co tím chtěl básník říci? Mimochodem, Audi oficiálně žádné označení BiTDI nepoužívá. Je to jen TDI.
5. 1. 2013 19:23
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
[odkaz]
[odkaz]
5. 1. 2013 19:28
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
A pointa?
5. 1. 2013 19:44
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Audi oficiální označení jakéhokoliv výrobce 230kW TDI se používá v BiTDI (biturbo) maximální zvýšení výkonu jako benzín!
biturbo má dva nebo tři turbo!
PS.- toto patří do sportovní jízdy !!!

Audi A6 Avant 3,0 TDI oficiální je 180kW bez BiTDI !!!

Co vám jde?
5. 1. 2013 20:10
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
[odkaz]
[odkaz]

Kolikrát v těch dokumentech napočítáš bitdi, nebo biturbo? Jednou. Konkrétně "Twin-Scroll-Biturbolader" u 4,0 TFSI.

3,0 TFSI má 228 kW, nejsilnější 3,0 TDI má 230 kW, jsou to tedy odpovídající motory. 3,0 TDI je ve třech verzích, 150, 180 a 230 kW. Ale všechny jsou 3,0 TDI. Jak jsem napsal, pro mne je nejlepší v nabídce právě 230 kW TDI a to hlavně pro použitou převodovku.

A k otázce... mnoho užitečných věcí, třeba stříhání ušima. :-!
5. 1. 2013 20:25
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
3,0 TFSI má 228 kW jen turbo,
nejsilnější 3,0 TDI má 230 kW jsou 2 turbo,
3,0 TDI je ve třech verzích, 150, 180 a 230 kW vše jen turbooo.

papa :-!
5. 1. 2013 20:36
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
? Navíc 3,0 TFSI má kompresor.
5. 1. 2013 22:33
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Asi nějaká nová verze spambota. >:-[]
6. 1. 2013 00:15
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
No od určité chvíle jsem si připadal, že se bavím s počítačem. Ne zrovna nejlépe naprogramovaným. >:-[]
Avatar - Emel
6. 1. 2013 20:59
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Připomíná mi to text vypadlý z Google translate.
6. 1. 2013 22:02
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
:-) To jo, přeházená slova, špatný tvar. Ale i to, co vypotí GT, je čitelnější. Je vytrvalý, to se mu musí nechat. Diesel není pokora! >:D
6. 1. 2013 00:54
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Je to prostě vybrat 3,0 TDI ve dvou verzích, 150kW, 180kW :yes:
Není potřeba 230kW 3.0TDI ;-\

PS:- A právě diesel složitost moderního auta ;-\ , od kterého chceme velké výkony a malou spotřebu!
Diesel není pokora!
6. 1. 2013 01:33
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Motor 3,6 FSI nebo 4,2FSI není přeplňovaný, ale atmosférický benzín?
6. 1. 2013 09:21
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Ano. Ale jediné atmosféry v nabídce Audi, pokud vím, jsou RS5 (tahle V8 má jinou konstrukci než klasická 4,2), R8 a A8 W12.
6. 1. 2013 09:29
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Co není pokora diesel?
6. 1. 2013 09:30
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
_MT_
Co je to není pokora diesel?
Nevíš, jak to správná odpověď?
Avatar - white label
6. 1. 2013 00:33
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Tobě snad špatně naprogramovali i češtinu...
Pominu-li poměrně známý fakt, že 3.0 TFSI má (jen) kompresor, tak si ve druhém a třetím řádku odporuješ.
V jednom řádku tvrdíš že se u 3,0 TDI 230kW jedná biturbo a hned v následujícím o jen (jedno) turbo, jako u verzí 150 a 180 kW.
papa 8-s
6. 1. 2013 00:54
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Právě na ten rozpor mířil můj otazník. :-) Vůbec ho nechápu. A přitom ne každý příspěvek vypadá, jak kdyby byl po lobotomii. Som z toho volaký zmetěný.
6. 1. 2013 00:56
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
_MT_
Diesel není pokora!
Avatar - white label
6. 1. 2013 01:35
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Aha, tak to je jiná, tos měl napsat rovnou... >:-[]
Až to přestane působit/účinkovat, tak tu diskusi můžeme dokončit... ;-)
6. 1. 2013 01:49
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Můžeš i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat. ... Máte možnost požádat s tím, že termín dokončení bude třeba 10 let nebo i víc, to neřeší .... Jak tu tak sleduji tuto diskusi, tak je pravdou, že se jedná o zcela?
6. 1. 2013 01:05
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
white label
3,0 TDI 230kW jedná biturbo dvě turba (jeden malý, jeden velký) pracovat samostatně v otáčkách pod 2500rpm, pak ve spolupráci s 3500rpm. Na 4000rpm větší turbo převezme úplně.
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 01:32
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Zvedni si přenosku, přeskakuje ti jehla, zničíš si desku.
6. 1. 2013 01:41
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Tak ten červík povol a nastav přítlak... jenže u tohoto šasi je to problém, je to udělané na krystal a je asi nejlepší se toho zbavit a koupit něco co je dělané na přenosku. Na tomhle si leda zničíš desky.
5. 1. 2013 21:46
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Fuj. I v tom videu je slyset, jak ma ten diesel odporny zvuk. Az me naplo. Si asi jeste nikdy nejel v benzinu...
Avatar - PeterLuk
5. 1. 2013 16:07
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
V minulom čísle 4x4 crossover magazínu bolo porovnania trojlitrov v allroade (quattro) a diesel vyhral. :-!
5. 1. 2013 17:44
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Vyplatí se mi to?
Jak je to se spolehlivostí diesel vyhrál?
5. 1. 2013 21:59
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
No jasněěěěě, jak by mohl v evropě vyhrát benzín? Tady se jen vysloví slovo benzín a všichni se osypou.

Hlavně, ať je to levné!
Avatar - JDM
5. 1. 2013 22:11
Re: Nejsilnější motor je benzín nebo diesel?
Přesné tak, benzín je pro fajnšmekry nafta pro šetřílky atd a kdyz šestku tak eReS šestku >:D
5. 1. 2013 14:39
Každá minca má 2 strany
Porovnávať tieto autá je prakticky nemožné, jediná vec, ktorá ich spája je pozícia vyššej strednej tiredy, nič viac, nič menej. Pre Audi typický slogan "náskok vďaka technike" (samozrejme mimo šandardu, všetko za príplatok) je jasne vyjadrený aj v dizajne. Je to špičkový reprezentatnt svojej triedy s úplne nudným, nezaujímavým a hlavne neoriginálnym dizajnom. Treba však povedať, že práve to jeho zákazníkom vyhovuje. Citroenu patrí z mojej strany obrovské uznanie za určitú "tvrdohlavosť" a odvahu experimentovať. Bohužiaľ, nie vždy je výsledok takejto odvahy (napr. Lancia Thesys, DS5) aj pochopený. Napriek trhovým výsledkom si však týchto tvorcom vážim viacej ako pseudo diazjnérov VW, ktorý považujú zúženie svetla o 1cm za úplne novú generáciu. Týmto prístupom by človek ešte chodil po stromoch. Porovnávať C6 a Audi A6 mi príde ako hodnotiť človeka podľa toho, akú pije kávu. Kým totiž pre jedného je marketingovo špičkový kávovar na kapsule s polochemickou kávou najvyššia meta, druhý si vychutná zásadne zrnkovú 100 %arabicu mletú ručne, zaliatu v šálke od babičky. Povedané inak, úspešná a predávaná Rihanna, ktorú poznajú aj 12 ročné deti je lepšia ako Diana Krall? Každý nech si odpovie sám :-)
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2013 15:25
Re: Každá minca má 2 strany
podle mě záleží na co to chceš, jezdíš nejčastějí dálky kup naftu, na drandění po městě a za milenkou vol benzín :-)sry to bylo pro rapida
5. 1. 2013 15:55
Re: Každá minca má 2 strany
Přirovnání ke kávě se ti moc nepovedlo.
5. 1. 2013 15:44
Jakub Sochor = GTI?
Preco mam pocit ze sochor je vlastne GTI? Jeho clanky, auta co si vybera, styl pisania, vsetko dookola toho.. Kto iny by si mohol vybrat staru C6 a novucicke audi A6? Preco tam nie je 5er alebo medacik? Hmmmmm......
Rozbalit vlákno
17
Avatar - PeterLuk
5. 1. 2013 16:12
Re: Jakub Sochor = GTI?
Niečo na tom bude. Tiež mám pocit že GTI má niečo s redakciou - tie články odkazujúce na GTIho blog (to je už redakcia vážne taká zúfalá?!)... Nič proti GTImu ale tiež mám niekedy pocit že má čo dočinenia s redakciou...
Avatar - del42sa
5. 1. 2013 18:06
Re: Jakub Sochor = GTI?
Jakub Sochor určitě není GTI.... 8-s Jakub je obdivovatel extravagance a kreativního designu. GTI by se ke srovnání Citroenu s Audi nikdy nesnížil >:-[] protože považuje Citroen za odpad 8-s Pokud se GTI zná s někým z redakce, tak to bude spíše s VWavWerkou nebo s některým z dalších "uctívačů" koncernu z Vlkohradu ;-)
5. 1. 2013 19:08
Re: Jakub Sochor = GTI?
Koukal jsi někdy, jaká auta Vaverka volil v sérii článku co koupit pod, volně parafrázováno? :-)
5. 1. 2013 19:05
Re: Jakub Sochor = GTI?
Tak to je snad vec uz davno proflaknuta ne? GTI je nastroj redakce pro rozvireni debat pod clanky. Nic vic, nic min.
5. 1. 2013 22:22
Re: Jakub Sochor = GTI?
tomu verim, pohybujem sa v oblasti marketingu na internete a naozaj su take nastroje ako zvysovat diskusiu pod clankami. GTI je jasny priklad. Preto na neho uz nereagujem. A cudujem sa vsetkym co na neho reaguju a zbytocne mu oponuju. Tym mu len pomahaju.
6. 1. 2013 08:27
Re: Jakub Sochor = GTI?
Čuduj sa sebe, jako diskusi jsi tu rozjel o nekom, na koho nereagujes >:D
6. 1. 2013 09:22
Re: Jakub Sochor = GTI?
ze? Uplne sme z toho "na vetvy" ze mariachi.. >:D
6. 1. 2013 09:19
Re: Super je,
Je super, ale to je lidská činnost !
6. 1. 2013 09:23
Re: Super je,
zeby dvojnick? Nejak sa to zamotava >:D
Avatar - guze
6. 1. 2013 10:53
Re: Super je,
Mam takovej pocit, že někdo z Google překladače stvořil umělou inteligenci >:D
6. 1. 2013 11:26
Re: Super je,
Tak zároveň stvoří umělou inteligenci vysoké úrovně. .... Ne konec srandy, vypadá to že si někdo udělal srandu a když tam je možnost ... ;-)
Avatar - eXp10it
6. 1. 2013 17:43
Re: Super je,
Jenže vy nemít dobrá pravdu?
6. 1. 2013 19:10
Re: Super je,
V případě Rapid_TSI spíš umělou demenci...
6. 1. 2013 20:37
Re: Super je,
ked tak sledujem tvoje prispevky, mam pocit ze u teba ide o vrodenou demenci.
6. 1. 2013 20:42
Re: Super je,
To je ale diskutabilní mariachi, takže si vlastní napsal. ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2013 18:00
Re: Super je,
Víc mimo už být nemůžeš... Chudák Jakub, takhle ho urážet.
Avatar - Uživatel_5459430
5. 1. 2013 16:39
C6 vs A6???
Citroen je klasicky francouzky design , kdežto A6 to je německý design bez nápadu kde všechny A4, A6, atd jsou skoro stejné.

C6 je neskutečně nádherná.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
5. 1. 2013 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2013 18:47
Francouzský design
Francouzi jsou podle mého na poli automobilového designu k smíchu. Něco jim asi vnitřně říká, že by měli jako příslušníci národnosti, která dala světu tolik architektů a módních návrhářů, být schopní vůz nadesignovat stylově, ale pravý opak je pravdou. Nejsou. V porovnání s Italskými vozy značek Alfa Romeo, Maserati nebo i Fiat nekulhají, ale jsou doslova bez nohou a o kvalitě Italských designérů, jako Giugiaro, Da Silva, nebo Bertone si mohou nechat jen zdát. Otřesná C6, divoký Citroen Pluriel, Peugeot 407 se svou otevřenou hubou nebo doslova strašidelný Velsatis jsou jen výběrem z tohoto sudu zkaženého vína. Důvod proč se dnes francouzské vozy v oblasti vzhledu trochu vylepšují je v podstatě ten, že opustili pole experimentů (které si opravdu mohou dovolit jen Italové a pár dalších automobilek) a vrátili se k méně "progresivnímu" designu. I tolik opěvované vozy DS od Citroenu vlastně nepředstavují nic nového a jsou sklopenou hlavou Francouzů, kteří pochopili, že na auta jejich tvary nesedí. Konečně.
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2013 19:14
MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Velmi cenná a velmi přesně mířená konfrontace - malomocné zoufalství proti absolutnímu vědomí.

Auto jako umělecká, industriální, technická ikona má přesně definované dimenze. Musí evokovat rychlost, dravost a krásu, to vše pak musí být v dokonalé balanci. Jen mistři dokáží originálně akcentovat v tomto triumvirátu jednu z esencí. Bohužel o originální akcent se snaží i ti, kteří nejsou schopni docílit i jinak obvyklého, totiž - vyváženosti.

AUDI A6 - V podstatě koncentrát automobilového absolutna - jedinečný tvar kabiny, jedinečná karoserie, špičkově doprovázená vpravdě ikonickými markantami - světla, lemy blatníků, Vše je v dokonalé harmonii, auto jak má být. Osobně přiznávám, že mi poslední generace dala ovšem dost zabrat. Dnes však zvedám (opět) AUDI všechny palce. Na tom autě není nic ke kritice. Absolutní vrchol současné velkosériové prémiové produkce.

C6 - hledání jehly v kupce... hnoje. Snaha zaujmout jedinečností, která se dokonale míjí účinkem. Proč? No nahoře to píši - absolutně nezvládnuté poměry mezi vizuální "rychlostí, dravostí a krásou". Karoserie - vše, ale úplně vše špatně, ve zktratce auto pro panáky. Otřesnosti - tvar střechy, zadní světla a konkávní zadní sklo. Pojízdná kredenc. Superb je proti tomu doslovným uměleckým skvostem, a to i ve verzi sedan.

Ještě snad dovětek pro prosťáčky, jimž je AUDI a spol., jaksi vizuálně "málo" a rádi by se rajcovali v něčem umělečtějším. Nemáš šanci, patříš holt k té skupině chlapů, no... chlapů, prostě patříš k obyvatelům této planety, co si u pajšlu na smetaně kladou stále jen otázky, avšak k odpovědi se nikdy (nikdy) nedostanou. Jsou to všichni ti nosiči mokasínů, kudrlin, vagani, ochránci velryb a tuleních mláďat, jimž je sa-mo-zřej-mě dvojitej panák jiskřícího bourbonu smrtelným jedem. Avšak uznejme, i tihle exoti mají právo nejezdit do Modré ústřice jen hromadnou dopravou...

BRAVO AUDI :yes: [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Norge
5. 1. 2013 19:45
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
.. >:D

.. To ako myslis vazne ?! : ...Auto jako umělecká, industriální, technická ikona má přesně definované dimenze. Musí evokovat rychlost, dravost a krásu, to vše pak musí být v dokonalé balanci. Jen mistři dokáží originálně akcentovat v tomto triumvirátu jednu z esencí. Bohužel o originální akcent se snaží i ti, kteří nejsou schopni docílit i jinak obvyklého, totiž - vyváženosti.

Automobil dnesnich dni je taka ista vec ako kavovar ci koberec, pane GTI, co ich rozdeluje je design, myslienka autora, technika ...atd. ...

Ak tebe vyhovuje konecernovy podpis a la VW, ok, akceptacia, je to tvoja volba, ale preco pises o inom mysleni a pohlade na automobilovy design .. : ako o aute pre panakov .. ?! ..tymto sa nim robis sam...

Ze ti mas nejaky kompex osobnosti ? ..beries nieco ?

..napr. mne je velmi sympaticke toto dielo, a jeho komfort-u sa nepriblizuje nic z kruhmi na grile, ..jeho stylu a charizme nehovoriac. To ze ty a iny to nevidia, to nevadi, ..osedlaj kruhy, ja necham svojej medvede doma a smelo sa pokocham krajinou v C6 ..
5. 1. 2013 19:52
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Samozřejmě, že to myslím vážně. Ta úvaha však není adresovaná tobě, to bys mě velmi podcenil 8-s ;-)
Avatar - Norge
5. 1. 2013 20:06
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
..iste, iste p.GTI >:D

Pises o ikonach a umeleckych pocinoch, a potom do toho tahas AUDI ... Citroen ma na to pravo, v design vo svojej historii nieco predvedol a dosiahol, ..ale AUDI ...ok, mozes tu plkat o Quattre ci vasej modnej skratke TDI ...ale, design a AUDI... mozno tak este Auto-Union, od prichodu modelu 80 a 100 ..nerobite nic len stavate na tom istom a tak vlasne degenerujte to co bolo dobre, i ked sami tomu hovorite Evolucia ...
Mozno trochu sebareflexie by nezaskodilo .
5. 1. 2013 20:24
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Oceňuji, že mne oslovuješ "pane", nemusíš to ale přehánět, zde se diskutuje uvolněně. Nějak ti ušlo, že zde nehodnotíme posledních sto let, ale jen dva (poslední) počiny daných automobilek ve třídě vyšší střední...
6. 1. 2013 09:25
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Norge, prosim nereaguj tuto na p.GTIho (verim ze tym p. si nemyslel pane :-) ) nema to zmysel a akurat nahravas jeho citanosti.
5. 1. 2013 19:46
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Nezbejvá než s tímhle chvalozpěvem souhlasit...je to opravdu jak dívat se na h*vno a diamant (srovnání interiéru s poslední generací A6 působí už vysloveně jako černej humor). Člověk by si řek, jasný, je to lehce nefér, tady monsigneur je krapet staršího data, nicméně v následným srovnání s předchozí generací A6 z toho vychází pořád stejně uboze. Myslím že tohle konkrétní auto víc než jiný odráží neschopnost Citroenu interpretovat vlastní historickej odkaz...elegatní, originální sochařina s důrazem na harmonii celku na nás občas vykoukne z nějakýho toho konceptu, nicméně v sérii už je to o poznání smutnější a to co by mělo být vlajkovou lodí automobilky, vypadá jako ubohá parodie sebe sama.
5. 1. 2013 19:49
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Souhlas.
Avatar - del42sa
5. 1. 2013 21:50
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
musím bohužel souhlasit, Citroen C6 je automobil , který patří někdy do roku 1999/2000 (to je doba kdy byl hotov finální návrh vozu) a který se do výroby dostal až o celých šest let později (2006). Je tedy nasnadě, že jak vnější, tak hlavně vnitřní design a architektura přístrojové desky působí notně zastarale a jsou poplatné době vzniku...

Vzhledem k tomu je srovnání s poslední verzí Audi A6 (2010) zcela neobjektivní. To auto by když už tak mělo být srovnáváno s Audi A6 (Typ 4B, 1997–2004) příadně se zavřeným okem s nefaceliftovaným Audi A6 (Typ 4F, 2005-2011). Ty auta patří pouze do stejné velikostní třídy E, ale nikoliv do stejné doby !

Tomu odpovídá i provedení přístrojové desky :

Audi B4 : [odkaz]

Audi F4: [odkaz]

Citroen C6: [odkaz]

palubní deska C6 ma nejblíže provedením palubní desce Audi A6 typu B4, což koresponduje s dobou vzniku ( rok 1999 )

silueta vozu:

Audi: [odkaz]

Citroen:[odkaz]

To auto bylo designově zoufale zastaralé už v době uvedení do prodeje v roce 2006. Možná by to bylo úplně o něčem jiného, kdyby Citroen tento model uvedl hned v roce 2000 po skončení prodeje XM a možná taky ne. Jenže ve světě luxusních autombilů se na žádné možná nehraje.Bohužel luxusní třída v podání Citroenu je jen odrazem špatného stavu uvnitř automobilky, která není schopna reagovat na současné trendy a celé řady vyloženě špatných manažerských rozhodnutí. Citroen prostě svůj stín nepřekročí a celé mi to připomíná situaci, kdy sice navenek kreativita francouzům nechybí, ale její realizace už značně pokulhává a obzvláště ve vyšší střední to působí jakoby se autobilka zalekla vlastních vizí a drží se notně zpátky.

Bohužel už jednou opakované chyby se opakují znovu a automobika opět ukončila prodej modelu vyšší střední třídy aniž by měla hotového nástupce. Toto tržní vakuum tu už jednou bylo, kdy po ukončení prodeje Citroenu XM nebyl 6 let na trhu žádný nástupce. Bohužel s C6 se analogická situace opakuje. Toto vede k dalšímu odlivu zákazníků, kteří mezitím odejdou ke konkurenci....

Smutný důkaz úpadku kdysi velmi slavné automobilky :'-(

PS: jen chci dodat že toto hodnocení se týká především designu, nikoliv legendárního hydropneumatického podvozku nebo nabídky motorů !!! Svezením je to stále pravý Citroen :-) A to je také jediná původní hodnota značky, pro kterou stojí za to nad tímto vozem zauvažovat....
5. 1. 2013 22:11
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
V interiéru se toho při faceliftu A6 C6 moc nezměnilo. Člověk se jen podle mne musel vyhnout světlým plastům - ve světlých verzích (jako je ta na odkazované fotce) se mi interiér nelíbil. Navíc ta fotka je z faceliftované, pokud se nepletu.
Avatar - pumpkin
6. 1. 2013 00:13
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Veľmi dobrý príspevok. Objektívny a hlavne k veci, bez žiadnych Modrých ustríc...

Len zopakujem teda, že v porovnaní so súčasnou A6-kou je bohužiaľ C6-ka naozaj na odstrel. Pri jej skutočnom nemeckom rovesníkovi (teda 10-ročnej audine) to už tak jednoznačné nie je.
Začiatok nového milénia priniesol viaceré odvážne pokusy, preto by som C6-ku porovnal s niečim starším a podobne bizarným, napríklad s Renaultom Avantime.
Avatar - PeterLuk
5. 1. 2013 20:09
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Audi A6 považujem za jedno z najlepších dnešních áut. Krásne vyvážené s dokonalým interiértom.

Čo sa týka Superbu, je to tiež celkom pekné auto a pri kúpe auta strednej triedy by som o ňom možno aj uvažoval. Ale tvrdiť o Superbe že je oproti C6ke umeleckým dielom... :-(

Každý má na dizajn ako aj ostatné iný názor a má právo.
Ale táto veta - "Karoserie - vše, ale úplně vše špatně..." - je čisto tvojim názorom, ale znie ako by si bol porotcom dizajnovej sútaže či profesorom univerzity dizajnu. Čo už...
5. 1. 2013 20:26
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Podle toho, jak si stála C6 na trhu to jistě není pouze můj názor...
Avatar - pumpkin
6. 1. 2013 00:19
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Páči sa ti aj nejaké auto, ktoré nezapadá do mainstreamu?
6. 1. 2013 11:19
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Většina chlapů také nemá doma modelky. Tak jako většina si kupuje obyčejná auta (resp. ošklivá z Německa).
6. 1. 2013 11:38
Re: MALOMOCNÝ x ABSOLUTNU
Fráze „pěkné německé auto” je pomalu vhodná do slovníku zapomenutých slov. Tedy líbit se může každému co chce a něco vyloženě ošklivého Němci vyrobí zřídka, pod pojmem „pěkný” si ale v tomto případě představte atraktivní, hravý, působivý, odvážný, prostě nějak výjimečný a neotřelý design, nad kterým podstatná část auditoria jen zalapá po dechu. Něco, co dělají Italové, občas Francouzi, sem tam i Britové - něco, co aspoň chvíli, ale nejlépe celé dekády okouzluje své okolí.
5. 1. 2013 22:10
VZHLEDOVY DUEL
Esteticke citeni neni dano kazdemu. Ne kazdy dokaze ocenit opravdove umeni. V clanku she porovnava umeni s kycem. Zatimco je C6 typickym prikladem opravdoveho automobiloveho umeni, Monetovym obrazem, Audi neni, nez geometrickym vykresem studenta matematiky, z estetickeho hlediska kycovou cmaranici.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JDM
5. 1. 2013 22:24
teta frantiska
GTI je jako ta skoro uz mrtva vykopavka co je hodne zamaskovana aby na ty mali fotce vypadala jako clovek ,ta jak myslim ze v blesku hodnoti ostatni jak se oblekaji a radi jim tam (modni expertka) >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2013 23:00
duel?
Predne, duelant audi mel byt o generaci starsi. Zadruhe, jde o auta natolik odlisna, ze rozhoduji pouze osobni sympatie k dane znacce nebo modelu. Beru to tedy jako flame redakce.
C6 mi zvenku nevadi v cerne barve. Umi vypadat elegantne, ne vsak ze vsech uhlu. Ostatni barvy nevypadaji moc pekne. Zato interier je bidnej. Ten bych cekal spis v nejaky dodavce, staci jen ubrat par cudliku a dekor. A interier se travi hur, nez linka prednich svetel.
A6 je hrozna nuda, kdyz si ji nemuzete koupit. Jinak na ní není nic špatně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
5. 1. 2013 23:42
Jablka x Ananasy
Tohle opravdu kulhá na obě nohy. Auta jsou různě stará, orientovaná na jinak smýšlející typy zákazníků, zejména v rovině estetiky, v jiné pozici v rámci automobilky i automobilky v jiné pozici vůči sobě. To vše mělo vliv na design. Za Audi by tak spíše měla bojovat více "extravagantní" A7. Opravdu toto se nepovedlo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 1. 2013 00:37
Re: Jablka x Ananasy
Byli to tridni soci, takze srovnani je OK. Spis me zarazi to vynaseni designu C6 do nebes, ze A6 je vlastne pro nymandy a frantika ze jezdi esteti a akademicti maliri. Hele ja fakt nevim, me to kategorizovani prijde proste mimo
Avatar - Pekelná Micinka
6. 1. 2013 02:15
Re: Jablka x Ananasy
Nebyli. Tedy ne současná A6. Já auta nějak nedokážu hodnotit velikostí popř. třídou. Spíše charakterem a pozicí u značky, C6 by tak musela stát defacto proti A8. Neznám z hlavy rozdíly ve velikostech, je možné že současná A6 je stejně velká jako C6.
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 09:16
Re: Jablka x Ananasy
Jenom proto, že nic většího Citroen nevyrábí tak bys jej postavil proti A8? To potom můžeš rovnou postavit Bravo proti Rollsu, Fiat také nic většího nevyrábí.
Podle mě to jsou jasní třídní soupeři, jeden je vrcholný představitel vyšší střední francouzské školy, druhý je jeden z dvojice vrcholných představitelů německé školy.
:-)
6. 1. 2013 10:35
Re: Jablka x Ananasy
:-) Na druhou stranu je A6 do určité míry omezovaná A8. Ale to by byla pro C6 poprava.
6. 1. 2013 16:53
Re: Jablka x Ananasy
Tak zas tak moc mi nepřijde že by to kulhalo, auta si odpovídají jak cenou, tak velikostí (ta jmenovaná A8 je vůz o level vejš po všech směrech, nicméně ta A7 by mi tu taky nevadila)...prostě kdybych si chtěl zejtra koupit fungl novej luxusní sedan za mega a půl, tak tohle je to, co je mi schopný nabídnout audi a citroen. Samozřejmě, stylově jsou v jiný rovině jak říkáš a cílej na odlišnou skupinu zákaznictva a na první pohled je jasný kdy bylo který auto navržený, ale to nevidím jako překážku k porovnání. Spíš by mi přišlo zajímavý, kdyby do toho byli zařazený ještě ostatní zástupci v tomhle segmentu.
Avatar - DavidC-XA
6. 1. 2013 17:13
Re: Jablka x Ananasy
Já bych reagoval na ten nadpis Jablka X Ananasy : pochopil bych designový duel v rámci třídy dané značky, porovnal bych C6 s možnou DS9. Starou A6 s novou. Ale takhle každý auto je vyloženě zaměřené na svou specifickou klientelu, Kdo chce rychlou pohodlnou limuzínu a tak trochu avantgardní a nevšední, tak zvolí C6. Kdo chce limuzínu sportovní možná na úkor pohodlí, myslím pohodlí podvozku, tak zvolí A6. Každého věc, jen mi přijde nefér srovnávat model nevyráběný s modelem stále vyráběným a obnoveným, zní mi to trochu jako kdyby si tento článek někdo zaplatil pro to aby na téměř desetiletém rozdílu ukázal Kupujte A6.
6. 1. 2013 08:44
Super je,
...že po konfrontaci s jiným modelem A6 volají hlavně ti, co jsou pro ně "fšecky Audiny stejný" >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 09:25
Re: Super je,
No je fakt, že kdyby vzali A1 místo A6 tak je rozdíl v designu třeba interiéru proti C6 stejně velký, takže z toho logickou úvahou plyne, že jsou všechny audiny stejný.
[odkaz]
[odkaz]

Je fascinující kolik argumentů dokáží snést obhájci Citroenu proto, že C6 nelze srovnávat se současnou A6. Jako kdyby někdo zakázal Citroenu vyvíjet auta a zmrazit je na úrovni roku 1996. To že někdo vyrábí patnáct let zastaralou kraksnu není problém konkurence, ale jenom a jenom Citroenu. Nefér srovnání jde udělat mezi lidmi, když třeba do závodu na 100m postavím proti Boltovi 60letého atleta. Mezi auty žádné nefér srovnání neexistuje, tam buď někdo chrápe a není schopen vývoje nebo vyvíjí svá auta tak aby se kdykoliv mohl postavit konkurenci čelem a nemusel mít dětinské výmluvy typu no ale toto je model z minulého tisíciletí, to nemůžete srovnávat.....
Avatar - Pekelná Micinka
6. 1. 2013 21:22
Re: Super je,
To máš sice pravdu, ale rozdíl ve věku mezi současnou A6 a C6 prostě je. A ano, C6 se moc nepovedla, byť naživo ten čumák není zlý. Tím myslím, že je zajímavý a určitě není střižen pro zákazníka, který by vybíral cokoliv z němců. I proto to srovnání pokulhává, jak jsem již zmínil.
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 21:59
Re: Super je,
Pokus se vysvětlit jak se liší typický zákazník C6 nebo německé D3. Podle mého vůbec ničím. Je to příslušník střední třídy, který hledá svým potřebám odpovídající auto. A jak Citroen tak D3 hledá způsob jak jej zaujmout. Citroen to ve své době uměl stejně nebo daleko lépe než D3 (DS, XM). V posledních dekádách v tomto naopak zcela selhává. Stačí se podívat na prodeje C6 v rodné Francii. Totální propadák a nesrovnatelně nižší prodeje než D3. Přitom hra na národní strunu ve Francii funguje stejně dobře nebo i lépe jak všude v Evropě. Mégane nebo Clio se bude ve Francii prodávat i když bude v Evropě outsider (tím neříkám, že je). C6 je prostě tak slabá, že i Frantíci nad ní zlomili kříž. Podle mě většina lidí to auto nevyhodnotí jako avantgardní nebo zajímavé, ale prostě jako divné a v některých pohledech dokonce ošklivé. Komu se líbí tak nic proti, ale je dětinské bránit se srovnání s kýmkoliv ve vyšší střední. Je to prostě výrobek jako každý jiný a výrobky se srovnávají. Audi A3 bylo donedávna staré jak Metuzalém a nikoho ani nenapadlo říkat, to nemůžete srovnávat s nejnovější Astrou, Golfem, 308 etc. Prostě vyrábíte sto let jedno auto? Fajn, pak ale musíte počítat, že bude kdykoliv srovnáváno s konkurenci. Pokud si už nevěříte tak nasaďte nový lepší model. Prostě normální konkurenční boj. Pokud někdo má pocit, že auto není výrobek, ale je to umělecké dílo tak také prosím, nikdo mu nebrání postavit si ho na podstavec na svou zahradu a chodit se na něj koukat. Ale nevšiml jsem si, že by Citroen deklaroval, že nechce vyrábět auta ale tvořit zahradní sochy.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 1. 2013 22:38
Re: Super je,
Ale já se bráním srovnání designu, kde to jsou obě úplně jiné školy, nebráním se srovnání prodejů, které skončili pro C6 katastrofálně, zejména kvůli nezvládnutému designu jako celku. A6 je klasický sedan, C6ka asi chtěla nabídnout něco víc (tak na mě působí) ale nepovedla se.
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 23:00
Re: Super je,
Proč se bránit srovnání designu dvou různých škol, to bychom nemohli srovnávat skoro žádná auta.
A když ze stejné "školy" Citroenu vyjede C5 s doslova "německým designem" tak se srovnání třeba s A4 nebo Insignií také bráníš?
Avatar - Pekelná Micinka
6. 1. 2013 23:44
Re: Super je,
Já vážně nevím, jak to mám napsat jinak.
6. 1. 2013 10:52
Re: Super je,
Je super, ale to je lidská činnost !
Avatar - DavidC-XA
6. 1. 2013 17:06
Re: Super je,
Já bych porovnával s A6 z roku 2000 - 2003, to se Audi daly ještě rozpoznat lehce, A4, A6, A8, Avant a tak, ale teď? já bych porovnával spíš s nějakou z doby, kdy byla C6 navržena. Protože nelze srovnávat odcházející C6, která se dělá cca 7 let s odcházející Audi A6 která je ve výrobě 4 roky, ale návrh pochází tak z 6 letého konceptu, ne jako C6 z konceptu 13 let starého. a už vůbec bych nesrovnával končící C6 s novým modelem. To je asi jako srovnávat Felici s budoucí Fabii
6. 1. 2013 20:28
Re: Super je,
Nějaká zvláštní čísla.
C5 1997-2004
C6 2004-2011
C7 2011
Citroën C6 2005-2012

Která A6 se tedy vyrábí 4 roky? Z hlediska prodejů je asi nejrelevantnější C6 (C6 proti C6 :-) ), z hlediska vývoje spíš C5, ale ta je citelně starší. Tak či tak, jeden bude mít výhodu (nemůžeme očekávat, že automobilky pojedou synchronizovaně), ale to by pro posouzení designu nemělo být nijak zásadní. Můžeme maximálně konstatovat, že Citroën zkazil uvedení na trh, a kroutit hlavou nad jejich "time to market". Co si budeme namlouvat, v dnešním světě je to kritický parametr pro úspěch.
6. 1. 2013 10:30
citroen ds9
moc si přeju, aby ho začli vyrábět, po aston martin rapid by to bylo další auto na který bych se doopravdy těšil ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
6. 1. 2013 20:46