Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: NY Times kritizuje krátký dojezd Tesly Model S, výrobce to odmítá

Americký výrobce elektromobilů opět čelí kritice krátkého dojezdu svých aut a znovu tvrdí, že novináři nemají pravdu.
Zpět na článek
14. 2. 2013 18:47
Re: je to 1:1
No to ani nie je vtip, ked si to zoberies tak v jednom litri benzinu mas 10kWh energie, jeho spalenim ziskas 10kWh tepla. Kdezto z jedneho litra benzinu v motore ziskas len asi 3kWh pohybovej energie. Takze palit benzin na kurenie je vyslovene ekologicke :-)
Avatar - vabis
14. 2. 2013 14:12
TESLA vs RIMAC
Jak to bylo nevíme, třeba se redaktoři Auto.cz dovtípí a udělají test sami ;-) Pravdou je, že petrolejářská lobby je mocná a hází klacky pod nohy všem. Třeba se TESLA spojí s RIMAC a hned to půjde jinak. Našlápnuto mají oba dobře. Problém č.1 jsou baterie, pokud se podaří zvládnout ty, je vyhráno.
13. 2. 2013 23:12
Re: je to 1:1
Na tohle ekologové mají řešení - pomocné benzínové topení :-)
13. 2. 2013 19:14
Re: je to 1:1
Test jazdili pri -10C a spominalo sa tam, ze vypli "klimatizaciu" co v preklade znamena, ze prestali kurit. Ked si predstavim kurenie auta z baterii tak to je zverstvo. Jednoznacne maju pravdu reporteri. Auticka na baterky su zatial a asi aj dlho budu vhodne tak do Kalifornie, kde je teplota celorocne medzi 0-23C... Kto by to pouzival niekde v Europe, ked udrie -20C a kapacita baterie ti klesne na 20% a zrazu mas z dojazdu 400km len 80km a ostanes visiet niekde na ceste v -20C...
Avatar - Aladeen
13. 2. 2013 18:58
Baterkomobily
nie sú budúcnosť . Výrobné náklady sú veľmi drahé , vývoj taktiež ...
A keď si to auto niekto kúpi tak mu baterky ledva vystačia do Supermarketu a späť , samozrejme s podporov vetra a za ideálnej teploty .
Taktiež je výroba batérii dosť "neekologická" a musia sa meniť každých 7-8 rokov ....

;-\
13. 2. 2013 18:21
Re: je to 1:1
No přesně v tom to je. Tesla má to auto prověřené už snad za všech okolností a proto jsou si tak jistí v kramflecích. Týdně těch aut dělaj 400, prodali jich už přes 3000, najezdili hromadu testovacích kilometrů.
Ano toto auto má závažný problém ale tímto problémem rozhodně není lživý dojezd. Problémy má s bržděním u zcela studeného auta(mínusové teploty akumulátoru). Uživatelé si musí počkat na update. Ten to ale asi zcela nevyřeší.
13. 2. 2013 12:32
Re: normální člověk
Co vím, tak drží její věškerý volný akcie, který byly k prodeji?
A myslím, že dva roky zpátky investovali asi 50mio dolarů do fabriky Tesly.
13. 2. 2013 12:08
ponaucenie z pribehu
Tesla si moze zobrat ponaucenie z pribehu a namontovat nezavisle kurenie na alkohol/naftu/benzin
13. 2. 2013 11:37
Re: je to 1:1
Podle mně má NYT pravdu., Zkusil to v reálném provozu. A elektromobil neuspěl, a neuspěje ani v dalších testech. Problémem je neustále zdroj energie. A pokud se ten nevyřeší, tak veškeré kecy kolem elektrmobilů jsou jenom mázání medu kolem huby naivům kteří tomu věří a kupují to.
Avatar - VWrofl
13. 2. 2013 11:07
Re: Výraz "životnost" v textu je špatně
Souhlas, taky mě to zarazilo :yes:
13. 2. 2013 10:39
Re: RE
to myslím byl Fisker Karma s motorem z Corvetty a ne Tesla
13. 2. 2013 10:25
je to 1:1
Pravdepodobnost ze klame NYT alebo tesla je 1:1
NYT redaktor mohol dostat pekny stimul, aby nieco taketo spravil a TESLA v zaujme ochrany mena znacky a ukludneniu investorov mohla upravit LOGy z auta..
Elon ma za sebou ine levely projektov, terza sa pustil do revolucie v automobilizme a osobne si myslim, napriek vsetkym problem, ze sa mu konecne zacina darit -- treba sledovat svetove media, citat renomovane zdroje a spravit si vlsatny nazor. Konecne robi niekto krasne, vykonne a realne pouzitelne elektromobili PLUS ak bude naozaj husta siet rychlonabijaciek, staci uz len doriesit zdroje elektriny //norsko, island je za vodou// a potom posleny oriesok -- ekologickost vyroby a likvidacie bateri. Je to beh na dlhu trat, ale ak sa tieto dve zvysne oblasti podari vyriesit, mame dokonaly sposob prepravy.
Model S pojdem pozriet o mesiac do Mnichova, som velmi zvedavy, no uz na obrazkoch/videach je to skutocny designersky kusok, tak dufam ze ma nesklame :-)
p.
13. 2. 2013 10:06
Re: RE
Tesla S s V8 z Corvetty existuje , na autosalonu v Detroidu ji tam nějaký nezávyslý úpravce vystavoval
Avatar - WinDiesel
13. 2. 2013 10:00
Re: normální člověk
To je silný výraz že za nimi stojí Toyota. Toyota se pouze rozhodla využít jejich technologii misto toho, aby na tom dělala sama.
13. 2. 2013 09:53
Re: normální člověk
Tady je vůbec třeba vnímat souvislosti a nemáme všechny podklady....

Obama má dost mínusových bodů za až slepou podporu elektromobilů. NY times jsou spíš konzervativní republikánský noviny - nebo alespoň já je tak vnímám,takže tendenčně pojatá reportáž by mě nepřekvapila.

Na druhou stranu, chování lidí z Telsy by se taky mohlo zlepšit. Místo normálního vysvětlení hneddělat ramena... ;-\
Při tom auta to jsou určitě dobrá a směr bezpochyby dobrý je. Navíc za nimi stojí Toyota, takže nebudou řešit plácání se ve smyslu FK.
13. 2. 2013 09:42
normální člověk
se snaží do cíle dojet, ale chápu, že pro novináře je atraktivnější se snažit o opak
13. 2. 2013 09:24
RE
Dejte do toho osmivalec z corvetty a mate paradni bourak a prestante blbnout s nesmysly chalpci :-)
13. 2. 2013 09:18
Výraz "životnost" v textu je špatně
Při nízkých teplotách se snižuje množství získatelné energie z akumulátoru (menší pohyblivost nosičů náboje -> menší maximální výkon -> horší účinnost přeměny chemické energie na energii elektrickou). Životnost (pokles kapacity v čase) se naopak snižuje při vysokých teplotách. Proto se doporučuje skladovat jak primární tak sekundární články v chladničce, pokud se delší dobu nepoužívají.