Novinky
No, tabulka zvoní jak zakalená ocel. Zejména na zenitu, co auto, to perla. Zde si už majitel nemusí dodávat odvahu k otevření vlastní garáže. Tohle je prostě tabulka těch, co si auta kupují hlavně proto, že chtějí. Limitem je než vlastní vkus, přitom okázalost je až na druhém místě. Tohle je tabulka, kterou bychom mohli nazvat - ideál. Ideální vozy - pohodlné, sedíš bez kompromisů a bez kompromisů sedí všichni, výkonné - jedeš jak chceš. Ideálně vybalancovaný poměr mezi komfortem, luxusem, image a špičkovou jízdou.
Co k číslům? Úspěch AUDI je samozřejmě fantastický. Koneckonců, nejkrásnější kombi planety může vyrábět jenom jeden... A Allroad? No, to je (opět) dokonalá trefa na všechny eurodrzčí komory. Mercedes-Benz? Jistě, toho chce každý, vždyť nechtít to nejlepší... to snad ani nejde. Bavorská pětka... auto, které i přes své roky neustále uchvacuje. Volvo... jistě - dokonalá harmonie a bezpečnost.
Škoda Jaguaru... odtušuji, že majstrštyk se (bohužel) nekoná a konat ani nebude.
Načítám všechna prodaná volva... 35 kousků, paráda. Dvojka za audi (55) BRAVOLVO :yes: BRAVOOOO :yes:
Co k číslům? Úspěch AUDI je samozřejmě fantastický. Koneckonců, nejkrásnější kombi planety může vyrábět jenom jeden... A Allroad? No, to je (opět) dokonalá trefa na všechny eurodrzčí komory. Mercedes-Benz? Jistě, toho chce každý, vždyť nechtít to nejlepší... to snad ani nejde. Bavorská pětka... auto, které i přes své roky neustále uchvacuje. Volvo... jistě - dokonalá harmonie a bezpečnost.
Škoda Jaguaru... odtušuji, že majstrštyk se (bohužel) nekoná a konat ani nebude.
Načítám všechna prodaná volva... 35 kousků, paráda. Dvojka za audi (55) BRAVOLVO :yes: BRAVOOOO :yes:
V první řadě, ta čísla jsou natolik malá, že jsou na hraně použitelnosti pro statistiku... a to nemluvím jen o Citroenech a Saabech, ty jsou zřejmě ve výprodeji 😉.
A pak to Audi... no, musím říct, že A6 Avant je podle mě spolu s Q7 nejproblematičtější současné Audi. Ne že by bylo ošklivé, to se v této třídě nestává, ale obě trápí stejný problém: optické zvládnutí velikosti auta. O co kompaktněji působí 5 touring (ona je kompaktnější), jak mistrně je zvládnutá záď minulé generace E, mimochodem jednoho z nejpodařenějších kombíků vůbec... jak se mi A5 líbí z dané trojky nejvíc, tak se mi A6 Avant líbí nejméně. No, ale evidentně jsem v menšině, takže... bravo Audi 😄.
A pak to Audi... no, musím říct, že A6 Avant je podle mě spolu s Q7 nejproblematičtější současné Audi. Ne že by bylo ošklivé, to se v této třídě nestává, ale obě trápí stejný problém: optické zvládnutí velikosti auta. O co kompaktněji působí 5 touring (ona je kompaktnější), jak mistrně je zvládnutá záď minulé generace E, mimochodem jednoho z nejpodařenějších kombíků vůbec... jak se mi A5 líbí z dané trojky nejvíc, tak se mi A6 Avant líbí nejméně. No, ale evidentně jsem v menšině, takže... bravo Audi 😄.
osobne sa mi paci po facelifte viac A6 limuzinka ako kombik, velmi sa im vydarila ta zadna cast.Ale suhlasim s tvojim nazorom, ze E kombik ma krasne zvladnutu ***ku a ze patri medzi najelegantnejsie kombiky vobec.Vzdy chodim rad po nemeckej dialnici, vzdy si uzijem tu pocetnost E kombi.
U BMW5 sa mi jednoznacne zase paci viac kombik ako sedan.
U BMW5 sa mi jednoznacne zase paci viac kombik ako sedan.
snad jsi nečekal (určitě ne, já vím) že Jaguar bude drtit němce nebo švédy (teda Saaba jo, ale 12letá 9-5 snad pro něj není důstojný soupeř, že? 😉)
A6 sedan v pohodě, A6 Avant v pohodě, ale Allroud je podle mně zbytečně moc civilní. První generace byla perfektní - vypadala drsně (do terénu) ale zároveň civilně (na silnici nebudí dojem terénního tanku). U této generace to vypadá skutečně jako pár plastů přihodíme na Avant, uděláme lesklou mřížku a máme vystaráno...
A6 sedan v pohodě, A6 Avant v pohodě, ale Allroud je podle mně zbytečně moc civilní. První generace byla perfektní - vypadala drsně (do terénu) ale zároveň civilně (na silnici nebudí dojem terénního tanku). U této generace to vypadá skutečně jako pár plastů přihodíme na Avant, uděláme lesklou mřížku a máme vystaráno...
osobně bych preferoval pořadí BMW, Audi, MB no ale obecně vzato souhlas s pohledem národa, německá elita pak švédská snaha a pak dlouho nic resp. vůbec nic, smutný konec ostatní konkurence.
P.S. Zajímalo by mě o kolik se zvedl poměr sedanů vůči kombi, po změnách v legaslativě s N1...