Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v květnu 2009: Vyšší střední třídě vládnou německé vozy, za nimi Volvo

18 komentářů

Avatar - T613
T613
Tož gratuluju těm třem blouznivcům :yes:
Avatar - white label
white label
A6ka u nás po faceliftu (stále) masíruje konkurenci i bez započtení prodejů svého "Olouše"... :yes: :-!

P.S. Zajímalo by mě o kolik se zvedl poměr sedanů vůči kombi, po změnách v legaslativě s N1...
Avatar - T613
T613
tak to by mě taky zajímalo. Ale daleko víc vidím nových O2 lift než kombi.
Avatar - marek.g
marek.g
já zase naopak alespoň tady v Práglu.A hlavně už na zadních dveřích není tak často jako dřív Tdi,ale spíš Tsi :-!
Avatar - white label
white label
Ale u Octav. hraje daleko větší roli cenový rozdíl těchto variant, než ve vyšší stř., navíc liftback je pro našince mnohem praktičtější než sedan..., dokonce jsem několikrát slyšel amatérský názor, že Oct. liftback je vlastně takové "polokombi"... 😉
Avatar - T613
T613
ještě, že ne pololiška 😉
kuko
nestraš! >😒]
Navtech
Evropa stárne
Avatar - T613
T613
Evropa zraje >😒] :yes:
kuko
Evropa na sobě pracuje, Evropa mrská jazyky, Evropa si nelže do kapes :-! >😒]
GTI
No, tabulka zvoní jak zakalená ocel. Zejména na zenitu, co auto, to perla. Zde si už majitel nemusí dodávat odvahu k otevření vlastní garáže. Tohle je prostě tabulka těch, co si auta kupují hlavně proto, že chtějí. Limitem je než vlastní vkus, přitom okázalost je až na druhém místě. Tohle je tabulka, kterou bychom mohli nazvat - ideál. Ideální vozy - pohodlné, sedíš bez kompromisů a bez kompromisů sedí všichni, výkonné - jedeš jak chceš. Ideálně vybalancovaný poměr mezi komfortem, luxusem, image a špičkovou jízdou.

Co k číslům? Úspěch AUDI je samozřejmě fantastický. Koneckonců, nejkrásnější kombi planety může vyrábět jenom jeden... A Allroad? No, to je (opět) dokonalá trefa na všechny eurodrzčí komory. Mercedes-Benz? Jistě, toho chce každý, vždyť nechtít to nejlepší... to snad ani nejde. Bavorská pětka... auto, které i přes své roky neustále uchvacuje. Volvo... jistě - dokonalá harmonie a bezpečnost.

Škoda Jaguaru... odtušuji, že majstrštyk se (bohužel) nekoná a konat ani nebude.

Načítám všechna prodaná volva... 35 kousků, paráda. Dvojka za audi (55) BRAVOLVO :yes: BRAVOOOO :yes:
Avatar - Emel
Emel
V první řadě, ta čísla jsou natolik malá, že jsou na hraně použitelnosti pro statistiku... a to nemluvím jen o Citroenech a Saabech, ty jsou zřejmě ve výprodeji 😉.

A pak to Audi... no, musím říct, že A6 Avant je podle mě spolu s Q7 nejproblematičtější současné Audi. Ne že by bylo ošklivé, to se v této třídě nestává, ale obě trápí stejný problém: optické zvládnutí velikosti auta. O co kompaktněji působí 5 touring (ona je kompaktnější), jak mistrně je zvládnutá záď minulé generace E, mimochodem jednoho z nejpodařenějších kombíků vůbec... jak se mi A5 líbí z dané trojky nejvíc, tak se mi A6 Avant líbí nejméně. No, ale evidentně jsem v menšině, takže... bravo Audi 😄.
osobne sa mi paci po facelifte viac A6 limuzinka ako kombik, velmi sa im vydarila ta zadna cast.Ale suhlasim s tvojim nazorom, ze E kombik ma krasne zvladnutu ***ku a ze patri medzi najelegantnejsie kombiky vobec.Vzdy chodim rad po nemeckej dialnici, vzdy si uzijem tu pocetnost E kombi.
U BMW5 sa mi jednoznacne zase paci viac kombik ako sedan.
GTI
:yes:
GTI
😄 :yes:
jossalito
Ty čísla statistiky jsou především co měsíc téměř stejná. :-!

Nutno napsat bravo německá prémie a Volvo.

Co mě dojímá, ale nepřekvapuje, je pozice Jaguaru.
Naopak výprodej zbylých předváděček C6 udělal aspoň nějaký prodej.
kuko
snad jsi nečekal (určitě ne, já vím) že Jaguar bude drtit němce nebo švédy (teda Saaba jo, ale 12letá 9-5 snad pro něj není důstojný soupeř, že? 😉)

A6 sedan v pohodě, A6 Avant v pohodě, ale Allroud je podle mně zbytečně moc civilní. První generace byla perfektní - vypadala drsně (do terénu) ale zároveň civilně (na silnici nebudí dojem terénního tanku). U této generace to vypadá skutečně jako pár plastů přihodíme na Avant, uděláme lesklou mřížku a máme vystaráno...
Avatar - Ham.
Ham.
osobně bych preferoval pořadí BMW, Audi, MB no ale obecně vzato souhlas s pohledem národa, německá elita pak švédská snaha a pak dlouho nic resp. vůbec nic, smutný konec ostatní konkurence.