Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v květnu 2009: Vyšší střední třídě vládnou německé vozy, za nimi Volvo

18 komentářů

T613
Tož gratuluju těm třem blouznivcům :yes:
white label
A6ka u nás po faceliftu (stále) masíruje konkurenci i bez započtení prodejů svého "Olouše"... :yes: :-!

P.S. Zajímalo by mě o kolik se zvedl poměr sedanů vůči kombi, po změnách v legaslativě s N1...
T613
tak to by mě taky zajímalo. Ale daleko víc vidím nových O2 lift než kombi.
marek.g
já zase naopak alespoň tady v Práglu.A hlavně už na zadních dveřích není tak často jako dřív Tdi,ale spíš Tsi :-!
white label
Ale u Octav. hraje daleko větší roli cenový rozdíl těchto variant, než ve vyšší stř., navíc liftback je pro našince mnohem praktičtější než sedan..., dokonce jsem několikrát slyšel amatérský názor, že Oct. liftback je vlastně takové "polokombi"... 😉
T613
ještě, že ne pololiška 😉
kuko
nestraš! >😒]
Navtech
Evropa stárne
T613
Evropa zraje >😒] :yes:
kuko
Evropa na sobě pracuje, Evropa mrská jazyky, Evropa si nelže do kapes :-! >😒]
GTI
No, tabulka zvoní jak zakalená ocel. Zejména na zenitu, co auto, to perla. Zde si už majitel nemusí dodávat odvahu k otevření vlastní garáže. Tohle je prostě tabulka těch, co si auta kupují hlavně proto, že chtějí. Limitem je než vlastní vkus, přitom okázalost je až na druhém místě. Tohle je tabulka, kterou bychom mohli nazvat - ideál. Ideální vozy - pohodlné, sedíš bez kompromisů a bez kompromisů sedí všichni, výkonné - jedeš jak chceš. Ideálně vybalancovaný poměr mezi komfortem, luxusem, image a špičkovou jízdou.

Co k číslům? Úspěch AUDI je samozřejmě fantastický. Koneckonců, nejkrásnější kombi planety může vyrábět jenom jeden... A Allroad? No, to je (opět) dokonalá trefa na všechny eurodrzčí komory. Mercedes-Benz? Jistě, toho chce každý, vždyť nechtít to nejlepší... to snad ani nejde. Bavorská pětka... auto, které i přes své roky neustále uchvacuje. Volvo... jistě - dokonalá harmonie a bezpečnost.