Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Golf GTI – Legenda pokračuje

Ta tři písmena se během let stala něčím víc, než jen názvem jednoho konkrétního modelu. GTI, to je přímo kult. Jaký je v nejnovějším provedení?
Zpět na článek
22. 7. 2013 11:41
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 7. 2013 10:29
22. 7. 2013 10:35
22. 7. 2013 10:40
22. 7. 2013 11:18
22. 7. 2013 11:55
22. 7. 2013 10:40
22. 7. 2013 10:49
22. 7. 2013 10:49
23. 7. 2013 21:51
24. 7. 2013 09:11
22. 7. 2013 12:31
22. 7. 2013 16:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 7. 2013 21:56
23. 7. 2013 22:22
24. 7. 2013 09:15
22. 7. 2013 12:37
22. 7. 2013 12:50
22. 7. 2013 12:53
23. 7. 2013 22:02
24. 7. 2013 08:56
25. 7. 2013 14:59
22. 7. 2013 17:28
23. 7. 2013 22:06
24. 7. 2013 09:07
24. 7. 2013 10:53
24. 7. 2013 18:23
22. 7. 2013 11:29
22. 7. 2013 12:38
22. 7. 2013 13:57
22. 7. 2013 14:10
22. 7. 2013 16:58
22. 7. 2013 23:41
22. 7. 2013 15:26
22. 7. 2013 16:31
22. 7. 2013 16:32
22. 7. 2013 16:38
22. 7. 2013 17:22
22. 7. 2013 17:29
22. 7. 2013 17:33
6. 8. 2013 14:50
6. 8. 2013 21:07
25. 7. 2013 09:11
25. 7. 2013 11:05
25. 7. 2013 14:25
27. 7. 2013 12:02
25. 7. 2013 18:43
27. 7. 2013 12:00
27. 7. 2013 12:49
27. 7. 2013 14:03
25. 8. 2013 10:50
31. 8. 2013 14:27
17. 12. 2013 15:02
Avatar - iudex
22. 7. 2013 10:13
Ďalší bezpohlavný test
Ďalší bezpohlavný test, čo osobitne zamrzí pri takom očakávanom kráľovi hothatchov. Čo som sa dozvedel z testu? Popravde nič moc, takýto test by sa možno dal napísať i bez zvezenia s autom, výpovedná hodnota veľmi malá. Sakra, redakcia, takto sa testuje hothatch? 8-s
Rozbalit vlákno
16
22. 7. 2013 10:17
Re: Ďalší bezpohlavný test
No, tak počkáme na testy konkurence.
Ale víš jak, aspoň si tam mohli dát nálepku "první na webu". >:D
Avatar - Emel
22. 7. 2013 10:24
Re: Ďalší bezpohlavný test
Mně to tentokrát nepřijde nijak špatné... je tam dost o motoru, něco o podvozku, pár srovnání s předchozí generací...
Avatar - iudex
22. 7. 2013 10:45
Re: Ďalší bezpohlavný test
Emele, úprimne, Tebe toto stačí? Pri hotheči? Notabene etalóne hothečov? 8-s
Avatar - white label
22. 7. 2013 11:14
Re: Ďalší bezpohlavný test
Nejen pro Emela to etalon hh zřejmě nebude, kdo u hh nehledá určitou dokonalost, ve smyslu uživatelské přívětivosti (denní použitelnost prakticky bez omezení), kvality zpracování , možného komfortu, efektivity a "neokázálé" rychlosti, ale naopak "nespoutanou rebelii", půjde jinam...
Avatar - Emel
22. 7. 2013 12:16
Re: Ďalší bezpohlavný test
Hodně toho je odbyto odkazem na předchozí generaci. Že se dočtu něco o účinnosti XDS na okruhu a vlivu na brzdy jsem nečekal a jako běžný test mi to vcelku stačí. A jak píše WL, já to beru spíš jako to auto na denní ježdění a tam je to odpovídající.
Avatar - Dinar
22. 7. 2013 12:30
Re: Ďalší bezpohlavný test
Při vší úctě k řidičským schopnostem kohokoliv ze zdejších diskutérů musím říct, že schopnosti GTI jsou v drtivé většině dost daleko za dovedností a srdcem řidičů, po zkušenosti s GTI šesté gen. bych rozhodně tohle auto neodbyl větou o něčem na běžné denní ježdění. ;-)
Avatar - Emel
22. 7. 2013 13:45
Re: Ďalší bezpohlavný test
Schopnosti Audi A6 3.0TDI jsou taky jsou také daleko za srdcem většiny řidičů. Aby to nevyznělo blbě, já GTI nekritizuju, ostatně i ve svém prvním příspěvku píšu že se mi líbí. Jen pro zábavu bych si holt koupil něco jiného a tak od testu nečekám, že bude řešit závodnické schopnosti auta, protože cílová skupina je podle mě jinde.

O řazení, řízení, motoru i podvozku jsem se něco dočetl, ten test je pro mě vcelku konzistentní. Ne že bych jásal nad hloubkou zprostředkovaných dojmů, ale beru to jako slušný standard auto.cz.
Avatar - Dinar
22. 7. 2013 13:56
Re: Ďalší bezpohlavný test
A6 s akt. difem je velmi schopné auto, ale v nalézání jeho hranic nic zábavného není, GTI 6 zábavné je, a zábavné na něm je i to hledání limitů, je tam mnohem víc benevolence dané nastavením než u té A6, a to teď nemluvím o danostech vyplývajících z mnohem větší masy auta. Já naopak vidím v té "nehonbě" za koňmi u GTI přednost, to auto je dopilované, čisté, a je v tomto smyslu "mechaničtější" než mnoho z konkurentů, tedy pokud na autě v kolonce zábava neceníš vyloženě jen neurvalost, pak je GTI pořád skvělou ukázkou HH, mírného i ostrého auta zároveň. ;-)
Avatar - Dinar
22. 7. 2013 10:49
Re: Ďalší bezpohlavný test
Souhlas, pocity z jízdy prakticky nula, na druhou stranu možná dobře v případě p. Vaverky, třeba bychom se dozvěděli, že je GTI to přemotorované. ;-)
Avatar - white label
22. 7. 2013 10:58
Re: Ďalší bezpohlavný test
Souhlas. Já jsem se dozvěděl nového pouze to, že všichni ostatní mí o manuálu v G7 GTI nehorázně lhali (biz 10:50). >:-[]
Avatar - white label
22. 7. 2013 10:50
Re: Ďalší bezpohlavný test
Vůbec poprvé čtu v testu G7 GTI kritiku manuálu. Ve všech zatimních testech ho naopak hodně chválí (slovně i bodově), a to jak ve srovnání s minulými generacemi, kde byly manuály "jen" lehce nadprůměrné, tak ve srovnání se současnou hh konkurencí.
Příklad bodového hodnocení manuálů (AZ):
ARGQV - 83b./100b.
Fo3ST - 85b/100b.
MRS - 87b/100b.
G7GTI - 90b./100b.

Citace z časopisu EVO:
"Řadička se v kulise pohybuje nejen po krátkých, přesně vymezených drahách, ale i s příjemným mechanickým odporem. Řadit s ní je tedy opravdová radost."
To jasně v rozporu s tím, co se zde píše. Takže buď měl Lukáš smůlu na kus, nebo jen opět neměl svůj den. ;-)
Avatar - iudex
22. 7. 2013 11:16
Re: Ďalší bezpohlavný test
Rovnako chváli aj car&driver: The six-speed manual has light shift effort and is more precise than the ST’s. We didn’t flub a shift or crunch a synchro in more than 1000 miles of redline shifts.
22. 7. 2013 10:56
Re: Ďalší bezpohlavný test
Bohužel musím souhlasit.
Avatar - bubucci
22. 7. 2013 11:01
Re: Ďalší bezpohlavný test
Mám z toho stejný pocit. Navíc jsem marně hledal zbytek článku nebo něco jako ...zbytek v Autotipu :-) Možná se autor rozšoupne až u testu verze Performance >:-[] Každopádně mi to příjde trošku nedůstojné vůči takovému kultu, jakým GTI (auto:)) bezesporu je.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 7. 2013 11:41
Re: Ďalší bezpohlavný test
Ako povedal Clarkson, toto GTI je po testovani Stigom najrychlejsie v komfortnom rezime nastavenia....

To je vlastne vsetko, co potrebujes vediet o TOMTO aute.
Avatar - white label
22. 7. 2013 12:03
Re: Ďalší bezpohlavný test
Tak třeba na tebe je i jediná informace o koncernovém GTI až nad hlavu, ale to tu asi překvapí málokoho a neboj, nebudeš sám komu to bude bohatě stačit.. ;-)
22. 7. 2013 10:27
Tak za mě souhlasím...
...se závěrem testu. Je to typický Volkswagen. Po všech stránkách precizní, ale "šťávu" v něm nehledejte ;-)

Jinak ten volant, to je CIRKUS!!! >:D Ale zbytek celkem jde...

V této generaci platí, že když už GTI, tak jedině Performance. Ta je o poznání zábavnější ;-)
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2013 10:28
VWavwerka GTI
Golf GTI bude určitě výborný auto, o tom žádná... Od testu od pana VWavwerky asi nikdo nečekal nic jiného než chvalozpěvy, takže test normální.

Jen pár postřehů... Na dvojku dala 110 km/h i OII 1,8 TSI, takže rozplývat se na 115 u GTI mi přijde malinko mimo. A když jsem test dočetl, musel jsem si znovu přečíst test Clia RS. A ejhle, přesně jak jsem psal. Když francouz zcivilní, a je použitelný i pro každý den, je to špatně, a celý auto je vlastně úplně na houby, protože to není HH. A najednou to je vlastně předností jinýho auta. Cituji: " Takový hot hatch v pravém slova smyslu – praktické auto na každodenní dojíždění, které se o víkendu nezalekne oblíbené okresky." ??? To jako vážně? Oblíbený okresky se nezalekne ani stará 120ka, a je s ní zábava, protože je to zadokolka... A přesně tohle se stalo z toho Clia RS: praktické auto na každodenní dojíždění, které se o víkendu nezalekne oblíbené okresky.

Proč mám furt pocit, že na ACZ jde jen o znak na kapotě??? 8-s

PS: Jsem zvědavej, kolik lidí taky pochválí ten klavírní lak, co je u francouzů úplně strašnej a vomaká se... :-D
Rozbalit vlákno
25
22. 7. 2013 10:33
Re: VWavwerka GTI
GTI nikdy ostrý nářadí nebylo, vždy to byl rychlý a precizní civil. Není se tedy čemu divit. Clio bylo ovšem vždy přesným opakem. ;-)
22. 7. 2013 10:36
Re: VWavwerka GTI
Jasně, zcivilnělo, stalo se použitelnějším pro každý den. A je to strašně špatně... Jenže dnes jsem se dočetl, že " Takový hot hatch v pravém slova smyslu – praktické auto na každodenní dojíždění, které se o víkendu nezalekne oblíbené okresky." Takže až teď se, dle pana VWavwerky, stalo Clio RS pravým HH. ;-)
22. 7. 2013 10:41
Re: VWavwerka GTI
Clio se zařadilo mezi své. Předtím vyčnívalo a za to ho měli rádi, dnes je již "obyčejné".
22. 7. 2013 11:41
Re: VWavwerka GTI
Kupodivu, to "vyčnievanie " Renaultu často a mnohí otĺkali o hlavu, a teraz sa dozviem, že opak je pravdou...
22. 7. 2013 11:53
Re: VWavwerka GTI
Já to rozhodně nikde netvrdil.
Osobně mám raději auta, která jsou jak sportovní, tak pohodlná. ;-)
22. 7. 2013 12:11
Re: VWavwerka GTI
ClioRS je dal jak nekompromisnim HH, tak mu pribila i moznost nastaveni do civilna, jenze to by pani testeri na ACZ museli umet to nastaveni alespoň nalezt >:D odhaduju ze krom volantu a pedalu zrejme nemaji chut na nic dalšího sahat, asi zrejme cekaj ze se auto nastavy podle jejich aktualni nalady samo i vcetne pozice sedacek aniz by sahli na jediny cudlik :-! ale bohužel nove ClioRS jaksi postrada toto bezdotykove rozhrani a tak se holt nestane vůbec, ale vůbec nic pokud si donej clovek sedne >:-[]
22. 7. 2013 12:21
Re: VWavwerka GTI
Kritika nového Clia RS rozhodně není zálěžitostí pouze Auto.cz. ;-)
24. 7. 2013 07:20
Re: VWavwerka GTI
Ostrá kritika ve stylu dvou hvězdiček z pěti je záležitostí pouze auto.cz (a ještě SM). Všude jinde se sice s trochou nostalgie změna charakteru komentuje, ale vyloženým předmětem kritiky bývá jen převodovka.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:37
Re: VWavwerka GTI
Tak nebyl bych tak kritický, gti nabízí rychlé svezení, za udržení relativního komfortu. Navíc je jasné že 2,0 turbo těží víc z pružnosti motoru, než ze špičky otáček. Taková je doba, odměna za to je relativně dobrá spotřeba. Už stará třilitrová AR GTV 162 Kw točila na dvojku 125 km/hod., ale v dlouhdobějším průměru jezdila se spotřebou o 5 - 7 l víc, než tohle GTI.
22. 7. 2013 10:38
Re: VWavwerka GTI
Já vůbec nechápu, proč ty sem pořát chodíš, když je to tady tak špatné >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:40
Re: VWavwerka GTI
Nemáš nějaký komplex???
22. 7. 2013 10:48
Re: VWavwerka GTI
>:D Je myslím zcela evidentní, že ho má někdo jinej ;-)

O tom byl koneckonců ten můj příspevěk - pokud jsi to nepochopil >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:51
Re: VWavwerka GTI
Tak ok, do diskuse tady na auto.cz jsem se zapojil asi třikrát, nikdy ne kriticky, tohle je celkem čitelné mé první flame, tak nechápu, tvoji první reakci, asi sis mě s někým spletl.
22. 7. 2013 10:57
Re: VWavwerka GTI
On asi myslel mne, protože jsem si dovolil kritizovat zdejšího "nezaujatého" testéra... Tady se totiž VW musí jen chválit, jinak jsi totiž za největšího ztroskotance pod sluncem... A to se tady ještě neobjevila diskuzní elita... >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 11:04
Re: VWavwerka GTI
No teď koukám na ten diskusní strom znovu, ......... tak jsem se asi čertil trochu předčasně. Když to vezmu trochu z odstupem, tak diskusní války ohledně značek jsem už vzdal dávno, už to není jako dřív, kdy byly rozdíly mezi značkami silně výrazné. Dnes jsou na trhu minimální rozdíly, např. němci a japonci se hodně kvalitativně přiblížili, kolem jsou někde francouzi, a do toho prolhaní korejci. Potom tu jsou prémiové značky. Velký faktor jsou tu peníze, a za ty svoje, ať si každej koupí co chce. :-! :yes:
22. 7. 2013 11:10
Re: VWavwerka GTI
Souhlasím, taky jsem nepsal nic proti autu, ale dovolil si poukázat na pár věcí kolem testu. Hlavně jsem se pozastavil nad stejným hodnocením dvou aut, kdy ale jedno je díky tomu nadpozemsky skvělé a druhé je totální automobilová spodina... To je ale zdejším světaznalcům jedno. ;-)
22. 7. 2013 11:06
Re: VWavwerka GTI
To byla reakce na někoho s nickem Futurista. Tento člověk si se zaujetím přečte každej test a článek o produktech koncernu Volkswagen, následně v diskusi zkritizuje auto.cz, že koncernu VW naddržuje, že je to tady má zaplaceny atd. a že to tady vlastně vůbec nemá cenu číst. A s každým dalším článkem pořát dokola.

S tebou to nemělo nic společného!

Já jen prostě nechápu tyto lidi, co se někam chodí rozčilovat, protože jim to prostě dělá dobře :-)
22. 7. 2013 11:14
Re: VWavwerka GTI
To jsem všechno napsal??? No teda já jsem hroznej... Jsem nevěděl, že tady se musí jen chválit. Si to budu pamatovat.

Kdyby sis pořádně přečetl můj první příspěvek, tak bys zjistil, že to auto jsem nekritizoval... Ale to je moc myšlení... A nebo to zkus znova. ;-)

PS: O zdejší nezaujatosti svědčil nedávno článek o vůbec "první" nehodě Golfu GTI 7 pod sluncem...
>:D
22. 7. 2013 13:03
Re: VWavwerka GTI
Co to tady meleš? >:D Já snad někde napsal, že ty jsi kritizoval Golf GTI??? Neber ty drogy!!! >:D ;-)
22. 7. 2013 13:14
Re: VWavwerka GTI
Aha, já nepochopil, že v diskuzi o Golfu GTI ty reaguješ na moje příspěvky u jiných článků. Promiň. To víš, tak dokonalej jako ty, to nebudu... Ale ani nechci. Takových dokonalých světaznalců jako ty už tady pár je. Mimochodem, drogy neberu, ale ty bys měl líp hlídat, na koho reaguješ, aby se ti nestalo, že reakci na mě píšeš pod někoho jinýho...

Jen mi prosím, hoď odkaz, kde píšu, že ACZ je placenej VW, a že to tady nemá cenu číst. A doufám, že to najdeš.

PS: Já se nepřišel rozčilovat, to ty jsi reagoval asi na mě. A když tak vidím, že nejsem jedinej, kdo se pozastavil nad pár věcma v testu, chyba nebude na mojí straně. Ale že jsi to ty, tak teď už budu jen chválit... >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 11:15
Re: VWavwerka GTI
Ok, omluva, viz. výše, spletl jsem si "strom".
Jinak kvůli produktům koncernu VW se tu klidně můžeme pohádat. >:D
Avatar - Atlis
22. 7. 2013 10:49
Re: VWavwerka GTI
nechapem, preco sa tak strasne pan vaverka tesi z tych 115km/h na dvojke, ked to je len vec sprevodovania prevodovky - fajn na robie nie casov 0-100km/h, nic viac. ;-\
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2013 11:06
Re: VWavwerka GTI
Já už v STI dávno fičím na trojku. Dlouhé kvalty jsou dobré na spotřebu ne na dynamiku. Kdo byl jednou na rally tak ví, jak rychle jdou kvalty po sobě.
Avatar - Atlis
22. 7. 2013 11:17
Re: VWavwerka GTI
Pockaj, pockaj. Napisal som to snad jasne - jedine na co je dobra dlha dvojka je cas 0-100km/h. Zvysok prevodov - hlavne 5. a 6. su zase fajn na spotrebu.

Inak vsetky nove Fordy, vratane ST s prevodovkou MMT6 idu na 2st iba 95km/h...
Avatar - Emel
22. 7. 2013 10:29
Pěkné
Hezky to vypadá... a to opravdu nemám rád černou. Hezká optika světel, decentně přiostřená karoserie... proč ne. Ta červená linka přes světlo... no, na to se budu muset podívat naživo. I uvnitř je to fajn, ten jako-že-karbon vypadá lépe než klasické piáno, kárované sedačky jsou holt daň za klasiku, snad jen volant je na můj vkus trošku přeplácaný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:30
Už je toho moc!
Už se těším na další díl bezpohlavního žvanění o německé nepřekonatelné kvalitě, špičce hot-hatch a na pseudouměleckou ódu na produkty koncernu VW, resp. čím víc dvojtých w tím lip. ;-\ Ja voll, brawoo das schnitlzel schmekt gut! :yes:
Rozbalit vlákno
8
22. 7. 2013 10:35
Re: Už je toho moc!
Německy raději nepiš, vůbec ti to nejde, co slovo to chyba. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:37
Re: Už je toho moc!
Asi jsi nepochopil.
22. 7. 2013 10:42
Re: Už je toho moc!
Asi ne, když chceš psát foneticky, tak piš, ale tohle je špatně tak i tak. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:43
Re: Už je toho moc!
Ano je to špatně, jestli tě to uklidní.
Avatar - Emel
22. 7. 2013 10:35
Re: Už je toho moc!
Čeho je moc? V minulém týdnu to tu byl samý článek o Mazdě... a kolikrát tu byl VW? Pokud tě nějaká značka nezajímá, tak to nečti, ale nemám pocit, že by se tu VW věnovala přehnaná pozornost... vzhledem k faktu, že je to největší evropská automobilka.
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:39
Re: Už je toho moc!
Klidek, tohle není narážka na výběr článků a značek vozů. ;-)
Avatar - Emel
22. 7. 2013 10:41
Re: Už je toho moc!
Pokud jde o diskusi... zatím tu žádné fanatické výlevy nevidím :-) . Ale co, každá značka má své fanoušky...
Avatar - Uživatel_5340709
22. 7. 2013 10:44
Re: Už je toho moc!
Koncernu VW taky celkem fandím. Nechápu proč hned startujete, i kdyby bych se do VW opřel.
22. 7. 2013 10:34
Hot Hatch jak má být
Sága pokračuje, Golf GTI v nejnovější verzi přináší zase o něco víc. Zatím se mi nejvíce líbí právě tohle GTI, škoda, že není možnost motoru jako u R32, ale i toho se třeba dočkáme :-)

Každopádně, 613 900,- je moc pěkná cena, za 220 koní v praktickém a precizním balení. Teď bych (za předpokladu, že bych měl záměr koupit si ostřejší auto na každý den) zaváhal nad Octavií RS...
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2013 10:35
GTI a HH?
Stačí si přečíst toto:
- Řízení bez zpětné vazby
- Vůle v kulise řazení
- Příliš komfortní spojka
- Nepříliš efektní zvuk výfuku

Pružný motor se záběrem od 1400ot má 20 let každé TDCI/TDI/DCi a záleží jen na turbu jak pojede - bez špičky, bez zvuku, bez zábavy - pružně, úsporně...

GTI 7 bude 100% super auto, ale HH bych ho nenazýval a král HH už vůbec, proboha aby někoho nenapadlo GTI7 následovat a udělat z Fiesty/Focuse ST auto bez zpětné vazby s měkkou spojkou a nevýbušným klidným motorem...
Rozbalit vlákno
10
22. 7. 2013 10:37
Re: GTI a HH?
GTI kategorii HH založil, není tedy vůbec špatně, ho za HH považovat. To až jiní přinesli mezi HH ostřejší jazyk. ;-)
22. 7. 2013 10:40
Re: GTI a HH?
:yes:

Moje řeč...
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2013 18:38
Re: GTI a HH?
Takže další koule z autodějepisu >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 7. 2013 11:18
Re: GTI a HH?
Přesně, je to o tom co si pod pojmem HH představíš, jestli to co ztělesňuje Golf, nebo třeba Megane RS či jiní..
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2013 18:44
Re: GTI a HH?
Já si teda pod hot představim hot, někdo evidentně spíš warm >:-[]
Avatar - sargis
22. 7. 2013 11:55
Re: GTI a HH?
To je sice pravda, ale vtedy to bolo o kus mensie a lahsie auto s tocivou atmosferou, hrebenovym riadenim na vyjasenie sa po klukatych cestach....je toto GTI viac HH ako GT? Mozno by sa mal volat GHI....sucasny status HH ani nebol riadne definovany, kedze kazdy vyrobca ponuka nejaku silnu verziu, vela vyzera hot a je to hatch, ale kombinacia oboch ani nie......po riadny HH by som siel o triedu nizsie, kde sa principialne s mensim autom da viac vyjasit...ta masa hmoty okolo vodica velmi izoluje a nie je to prilis Hot....videl by som to na Swift s tocivym dvojlitrom okolo 170 koni... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2013 14:37
Re: GTI a HH?
Ty si z autodějepisu nikdy jedničky moc nemíval co? >:D >:-[]
Avatar - Emel
22. 7. 2013 10:40
Re: GTI a HH?
Nevím co má 20 let každé TDI, ale třeba stovku za 6.5s asi ne... jinak samozřejmě GTI není příliš HOT, ale VW asi svým zákazníkům rozumí...
Avatar - iudex
22. 7. 2013 10:49
Re: GTI a HH?
Nechcem Ti brať ilúzie, ale prečítaj si, aký názor majú na ST vs. GTI 7 samotní Američania (ktorí rozhodne VW nenadŕžajú): [odkaz]
Avatar - white label
22. 7. 2013 11:35