Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Elysée WTCC odhalen včetně technických dat

Francouzská automobilka se vydává na novou půdu a se Sebastienem Loebem míří do seriálu WTCC, pro nějž si připravila závodní speciál na základech sedanu C-Elysée.
Zpět na článek
25. 7. 2013 11:33
Avatar - KANKUNEN
25. 7. 2013 09:53
Zajímavé je, že
citronci umí tak úspěšně tvořit závodní auta, ale vyrábějí katastrofy. Motory za studena chcípají, současné se zase kazí, kulisa řazení jako v ikarusu, na repas zadní nápravy existují specializované firmy, protože tohle je klasika snad 30 let a snaha o změnu žádná.
Do toho přidají vychytávky jako , že DS 4 nejdou stáhnout zadní okna a DS 5 má tuhou nápravu. Sem tam něco zapomenou, třeba otočný volant a ted naposledy netrefili výšku světel vzhledem k masce. Špatný bacil už napadl i jejich závodní oddělení, když odkopli Ogiera k VW, aby Loeb vyhrál svůj devátý titul a teď tituly pjdou tam, kde je Ogi.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - VWrofl
25. 7. 2013 10:12
Re: Zajímavé je, že
Ovšem takovéto výtky by se dnes daly ve větší či menší míře vytknout naprosté většině automobilek :-O Osobně mi je buřt jaké produkuje automobilka vozy do sportovních soutěží, ale zajímá mě, jakou technickou úroveň a spolehlivost mi nabídne za mé peníze :yes:
Avatar - iudex
25. 7. 2013 10:12
Re: Zajímavé je, že
Presne to mi napadlo tiež. Prečo Citroen nedokáže pretaviť čo i len malú časť svojich skúseností a úspechov zo závodných áut do bežnej produkcie? C4 bola kráľovnou rallye, pričom bežný model je jedno z najnudnejších a najmäkších áut v triede. Kde sú tie rallye gény? 8-s
25. 7. 2013 10:13
Re: Zajímavé je, že
Si ako pokazene radio. Opisujes stav ako by za studena zdochinali vsetky citroeny, ako sa vsetky kazia, ako treba vsade repasovat zadnu napravu, atd....

Pevny stred volantu - kolko si najazdil s klasickym volantom a kolko s volantom s pevnym stredom, ked pises o zabudnuti???
Avatar - KANKUNEN
25. 7. 2013 11:13
Re: Zajímavé je, že
To jsou jen osobní zkušenosti v porovnání s předchozí Toyotou, která byla na stejné účely. To chcípání 1,4i a náprava jsou pravidlem táhnoucím se roky a PSA to ignoruje, vůbec nemají snahu to napravit.
Pevný střed je omyl a i kdyby to bylo 100x lepší, tak takové bizarnosti lidi neradi přijímají. To samé jsou budíky kryté volantem u 208.
Avatar - Emel
25. 7. 2013 11:49
Re: Zajímavé je, že
Na pevném středu není nic špatného, nevidím proč by to mělo někomu nějak zásadně vadit. Horší je hliníkový dekor v místě úchopu..
25. 7. 2013 12:07
Re: Zajímavé je, že
Bud konkretny a upresni kolko vozidiel (z tvojej skusenosti) malo zdochinajucu 1,4i a ktore konkretne typy maju problem so zadnou napravou. V minulych zamestnaniach bolo niekolko citroenov a ziaden z nich nezdochinal a na zadnu napravu sa nesahlo za cely zivot

Volant s pevnym stredom je netradicne riesenie, opisujes to ako zle, pricom evidentne s tym nemas dlhodobu skusenost, podobne ako vacsina diskutujucich na tomto fore ;-)
Avatar - KANKUNEN
25. 7. 2013 12:38
Re: Zajímavé je, že
1,4i 55kW, dělají to všechny a deset po sobě. V Peugeotu ti řeknou bohužel, je nutné chvilku počkat s nastartovaným motorem. Známého jsem taky potěšil, koupil si 207 1,4i a říkal, že mu to chcípne 3x než vyjede z garáže. Vysvětlil jsem mu, že to je běžné u PSA.
Zadní náprava, v Peugeotu ti řeknou, že je to špatně provedené a jak se tam jednou dostane voda a špína už to jede. Tahle firma si představ na té fámě založila živnost [odkaz]
25. 7. 2013 13:24
Re: Zajímavé je, že
všetky auta na ktoré ta firma robí repas zadnej nápravy končia generačne pri Xsare (podľa ich ponuky) čo je do roku 2003. Potom už neponúkajú žiaden repas na nič novšie, tak asi to už majú poriešené. Sám som odjazdil na C4 cez 180tis km (po slovenských cestách) a žiaden problém so zadnou nápravou som nemal...a to auto ďalej jazdí dodnes
25. 7. 2013 13:27
Re: Zajímavé je, že
fajn, ale to ze existuje firma na opravu 10 rocnych modelov psa neznamena, ze sa rozpadne kazdy kus, pripadne vacsina z nic. Mam skusenost (pozitivnnu) len s novsimi modelmi. Riesit v diskusii 10 a viac rocne auta povazujem za nezaujimave ;-)
Avatar - KANKUNEN
25. 7. 2013 14:21
Re: Zajímavé je, že
Na firmě právě máme Partnera a tam jsme to dělali v 80 t. Jde o ten přístup od 405ky až po konec prvního Berlinga furt špatně. To nemluvím o těch ostatních věcech, průsaky oleje, klima co jede jak soustruh a takové ty drobnůstky co v Toyotě fungují pořád i když je o deset let starší. Teď mě napadá třeba posuv sedadel v PSA se s tím pereš, v Toyotě to jde lehce a přesně.
25. 7. 2013 22:21
Re: Zajímavé je, že
asi som mal pod rukou spatne vozy od psa >:D . Ani jeden nemal repasovanu zadnu napravu, netiekol olej, klima a posuvanie sedaciek slo normalne
Avatar - KANKUNEN
25. 7. 2013 12:48
Re: Zajímavé je, že
Na, tu to máš i s fotkama [odkaz]
Napřed o tom ani nevíš
Ja neříkám, že pevný střed je špatný, já říkám, že to lidi nepřijmou.
Avatar - Emel
25. 7. 2013 11:53
Re: Zajímavé je, že
Nemyslím že sázka na Loeba byla chyba, spíš prostě VW vstupuje do WRC s velkým odhodláním... asi větším, než mají v tuto chvíli ostatní. Citroen už si svůj díl slávy vydobyl...
25. 7. 2013 12:02
Re: Zajímavé je, že
Naproti tomu např. C5 je technologicky velice vysoko a podvozek má takové řešení, jaké řada např. německých premií může jenom závidět. A za cenu velice pěknou. Auto bez chyb a motor co se nekazí ještě nikdo nevyrobil.
Jinak se ale divím Citroenu, že nikdy neměli snahu úspěch ve WRC marketingově přetavit a nezaložit např. řadu sportovnějších modelů jako Alfa QV, BMW M a podobně. Kromě DS3 Racing si na nic nevzpomínám..
Avatar - Emel
25. 7. 2013 13:08
Re: Zajímavé je, že
Prémie závidět může, ale jaksi.. nezávidí :-)
Avatar - iudex
25. 7. 2013 14:08
Re: Zajímavé je, že
Klišé o nedostižnom komforte C5 vďaka hydropneumatickému podvozku je blbosť a každý, kto sa s tým autom viezol, zistí, že to nie je žiadna bezkonkurenčná jazda. Drobné nerovnosti to síce žehlí, ale väčšie nijak extra a ani v zatáčkach nemáš nejak športový pocit, také Mondeo s konvenčným podvozkom dokáže jazdiť porovnateľne komfortne, avšak je v zákrutách agilnejšie.
25. 7. 2013 11:33
závody
Tak po Leonu Cup je to další auto na příští závodní sezonu, které bylo představeno. Oni se mají dost změnit pravidla a ty auta se už pomalu začínají podobat DTM, což si myslím, že pro to WTCC není úplně dobré...no uvidíme, co ostatní.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
25. 7. 2013 12:04
Pěkná kára..
Takto by to měli prodávat citroni jedni.. ;-)
WTTC jde špatnou cestou..kdysi v ME a MS Cestovních vozů byla nutná homologace modelu a jeho prodej zákazníkům v určitém počtu kusů!!
Takty vzniklo např.slavné BMW M3..
A pořád to vypadalo jako auto co si prohlédnete a koupíte v autosalonu.
Pak to lidi víc zajímá..
Stejně špatné je to v MS motocyklů..nyní MotoGP! :no:
Výrobci toho už moc nejezdí..jen Honda,Yamaha a Ducati v kategotii GP..dřív to v 500cm bylo nabité..! Nějaké podvozky Kalex,Suter atd. nikoho nevzrušují. :-!
Ale jinak je ten závodní Citroen pěkný..! :yes:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku