Novinky
pelikoš
0
zkus mě přesvědčit o opaku 😉
Přejít do diskuze
ano zeru olej, ved ja som ani nepovedal, ze VW patri medzi spicku v dieseloch a ani som nepovedal, ze ma fiat horsie diesle ako VW, ten posledny spominany pripad je extrem, ktory sa moze stat hociktorej automobilke, s tym by som tu neargumentoval.A inak spotreba oleja je aj dost zavisla od toho ako sa sofer sprava k autu.A neviem o tom, ze by bol fiat lepsi v spolahlivosti ako VW.
o tom viem viac než dosť, takže preto som tak reagoval...dokonca poznám ľudí, ktorí musia dolievať olej do nových TDI-čiek, a že sa nejedná len o bežné dolievanie oleja, ale kapánek o väčšie množstvo...žiaľ u VW to nie je len problémom TDI, ale mám skúsenosť i s tuná "presláveným" a "nestarnúcim" motorom 1.6, ktorý na trase Bratislava - Banská Bystrica, čo je cca 200 km zožral pravidelne 1 liter oleja, najazdené mal cez 150tkm...
kde na to chodíš? jedna babka povedala? FIAT patrí k motorárskej špičke minimálne tak ako VW a spoľahlivosťou za VW určite nezaostáva...
o technickej vyspelosti sa mozeme bavit pri dieseloch u PSA a BMW, FIAT si myslim nie je nicim extra a ja nie som VW fanusik, len som napisal, ze nie vsetko je vykon.A tie TDI myslim, ze spolahlivostou medzi nepremiovymi znackami boli na spici.
už len to, že z rovnakého objemu vedia "vysekať" podstatne vyšší výkon v tomto prípade z 1,6 88kW (v alfe mala stará 1.9 až 170CV,nová 2,4 210CV či zatial v Lancii 1.9JTD twinturbo 190CV!!) o určitej technickej vyspelosti svedčí a aj to, že VW po dlhých rokoch opustil podla teba tak "spolahlivé a dynamické" TDíčka tiež niečo znamená...a to neni subjektívny názor, ale objektívna skutočnosť😄
ale to ze zacali skor s common railom neznamena, ze maju naskok v dieseloch, VW mal svoju technologiu na ktoru sa v spotrebe nikto nechytal a klasicke TDI boli aj velmi spolahlive a subjektivne, pocitovo dynamickejsie ako konkurencia, ale samozrejme kultura chodu bola podstatne horsia ako u CR.
Začal...nepřímo (BOSCH/SIEMENS) ano... :-!
S tím krouťákem nevím, navíc je jeho maximum na 1,6 docela nízko (1750)...
1.6 TDI v POLU má mít při 77kW, krouťák 250Nm v 1900 ot., ale dnes je už asi možné všechno..., i když ani překlepy tu nejsou vyjímkou...
S tím krouťákem nevím, navíc je jeho maximum na 1,6 docela nízko (1750)...
1.6 TDI v POLU má mít při 77kW, krouťák 250Nm v 1900 ot., ale dnes je už asi možné všechno..., i když ani překlepy tu nejsou vyjímkou...
fakt je ten,že fiat (iveco) v podstatě s common rail vstřikováním začal,takže nějaký náskok mít budou,ale na 1,6 je tan krouťák skoro neskutečný...
pokud se fiatu podaří ten kauf s oplem a chryslerem,tak má vw (a tojota) velikou konkurenci...snad si "nepřechlastá karbec" >😒]
Jasně, 77kW v naftě i benzínu do běžné verze málého vozu jako je POLO bohatě stačí...jen aby už tam ty motory byly... :-!
Opticky přeplácaná a přerostlá...a ta palubka, tak to je fakt děs...
v tom se shodnem...
Mně se to nové POLO moc líbí, mnohem víc než to předchozí...
I motory tam budou velmi slušné, bohužel stále platí jen to, že budou...
GP podle mě vypadá lépe než Bravo a v tomhle provedení teda obzvlášť... :yes:
v tom se shodnem...
Mně se to nové POLO moc líbí, mnohem víc než to předchozí...
I motory tam budou velmi slušné, bohužel stále platí jen to, že budou...
GP podle mě vypadá lépe než Bravo a v tomhle provedení teda obzvlášť... :yes:
To NENí až tak "osamocený" SUBJEKTIVNí názor 😄
PS: Možná "etapa" kdy z modelů vw všichni "šíleli" pomalu KONČí (ono všechno je TAKová "sinusoida" ... a FiATek je evidentně ve VZESTUPné "fázi" ... a vw možná v nějaké "jiné" 😄
Pěkný den 😄
PS: Možná "etapa" kdy z modelů vw všichni "šíleli" pomalu KONČí (ono všechno je TAKová "sinusoida" ... a FiATek je evidentně ve VZESTUPné "fázi" ... a vw možná v nějaké "jiné" 😄
Pěkný den 😄
Punťův MOTOR má LEPŠí parametry než BUDOUCí "novinka" 1.6 TDi v Audi A3 😉
PS: Tohle by asi ani G-alina T-atjana i-vanovna NE"okecala" 😄
PS: Tohle by asi ani G-alina T-atjana i-vanovna NE"okecala" 😄
taky myslím,fiesta je pro mě no taková přeplácaná,asi se brzy okouká,přístojovka takový mobil před pěti lety...to polo není po designový stránce tak špatný,ale ta technika pokulhává.rozhodně bych bral radši to punto,už proto,že italové vyvolávají emoce,kdežto u němců (a tojoty) je to takový kalkul (čistě můj subjektivní názor)
Teď přemýšlím, co jsi vlastně myslel tím "Foxem"...teď o půl desáté večer...
:😉 8-s >😁
:😉 8-s >😁
Vydrž "brácho", je to čerstvý článek a je sobota... :-! 😉
Ná té fotce v bílé s černou panoram. střechou, 3dveř.,to GP opravdu sekne...současný prodejní hit Fiesta na tenhle "styl" rozhodně nemá...
:-!
Ná té fotce v bílé s černou panoram. střechou, 3dveř.,to GP opravdu sekne...současný prodejní hit Fiesta na tenhle "styl" rozhodně nemá...
:-!