Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
si uz pred zahajenim predaja vytrpelo az moc..... ;-\ .... je skoda ze si uz vopred spravilo dost zlu povest.... ale nie je to vina auta ako takeho.... je to podla mna vec technikov inzinierov a manazmentu ze nevedia auto dat dokopy a riadne zacat predavat nacas..... skoda..... uz teraz je to auto mrtve a to predaj ani nezacal.... obavam sa ze jeep si spravil dost velky pruser 8-s .. je to skoda
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hihihi
...nelze zaradit 8. a 9. stupeň 😉 Takze nakonec je to 7 stupnovy, to ještě jde, ale kdyby dali 8ZF tak měli klid >😁
Stejne 8 je asi ideal, mam 7 a mozna ten 1 stupeň by tam ještě byt mohl, ale 9/10 to uz bude jen radit a radit...to je uz lepsi variator.
Stejne 8 je asi ideal, mam 7 a mozna ten 1 stupeň by tam ještě byt mohl, ale 9/10 to uz bude jen radit a radit...to je uz lepsi variator.
8ZF je pro podélně zastavěné motory, tahle 9ZF pro příčně, tj. osmikvalt použít nemohli.
v jakých dalších autech to ještě bude? nevíš náhodou? (nemyslím jen koncern Fiat, ale obecně....). Ty o té převodovce víš něco bližšího? Měla by to být stejná špička jako 8ZF ve své třídě? (vygůglil jsem jen že to bude také v Landroverech....)
Já jen jestli si mám odkládat prachy na Giulii s touhle převodovkou..... 😉
Já jen jestli si mám odkládat prachy na Giulii s touhle převodovkou..... 😉
Jestli si budeš odkládat prachy na Giulii, tak budeš mít našetřeno tolik, že si zrovna koupíš Qporte. 😉
LR/ RR a v budoucnu asi také BMW/ Mini. Ostatní velcí hráči mají/ plánují své převodovky, popřípadě berou odjinud. Ještě je tu možnost například u Audi pro mimoevropské trhy (jako je tomu u větších modelů).
dalším bude nová generace chrysler 200 a možná i Dodge Avenger, pokud v té nové generaci bude. Výhledově by tuto převodovku měl prý dostat i Voyager, Journey...
To jo, ale mozna by bylo lepsi 6 stupnu a spolehlivost, vychytat 9 stupnu a pak to pouzit a ne honem honem vse na trh, Lexus napr. nemá problém pouzit starsi, ale spolehlivejsi reseni a casem prejit na nove, to je podle mne mnohem lepsi postup....ale to by pak byl horsi marketing ze, 9 stupnu se bude lepe prodávat.
U 9ZF nejde jen o nějaké samoúčelné honění počtu převodových stupňů, ale o celkovou kvalitu převodovky jako takové, protože ta se od dob 6st. automatů posunula o velký krok dopředu. Proti zastaralým 6 stup. převodovkám nové 8ZF i 9ZF vykazují lepší kulturu i rychlost řazení, mají daleko menší ztráty, takže většinou se stejným motorem zrychlují stejně nebo i lépe než manuální převodovky a mají i reálně (nejen v měřícím cyklu) lepší spotřebu než staré 6st. automaty (přemosťování stupňů etc.).
No uvidíme casem, zda to bude jen opravdu software, nekdy jde softem oblbnout i blbe udelany hardware nebo alespon prodlozit živostnost do konce záruky 😉 Pokud bude kvalitni jak 8ZF tak problém asi nebude.
s lepším zrychlením a nižsíá spotřebou souhlasím. O hladkosti řazení se budu hádat, stará 6HP26 řadí sametově. Jde hodně o sladění motoru s převodovkou, 8ZF taky umí řadit blbě, když k sobě nemá motor.
Viz Jaguar XF se základní, chcíplým dehtovým motorem kde ta převodovka řadí neustále nahoru dolůů....
Viz Jaguar XF se základní, chcíplým dehtovým motorem kde ta převodovka řadí neustále nahoru dolůů....
To co popisuješ u XF nevidím jako problém 8ZF jako takové, ale spíš o naladění elektroniky resp. sladění ovládacího SW převodovky s motormanagementem, třeba u 5er nebo 3er se základním 20d funguje bez problémů.
Tomuhle 9tistupňová převodovka nepomůže, tenhle Dizajn je hřebíčkem do rakve, kdysi hezkým autům CHerokee
Chce se mi z toho auta zvracet
První Cherokee byla legenda, druhé kulaté (v usa liberty) už nic moc, třetí hranatá generace byla zas pěkné a zajímavé auto, až na interiér.
Tohle je hnus