Americký internetový gigant Google vyvíjí vlastní plně automatizovaný vůz. Dosud své technologie pro jízdu bez řidiče testoval pouze v modelech tradičních značek.
to věřím, však to taky není vůbec špatný vynález. Na mobily a tablety zase začnou používát ještě tvrdší safír, nad kterým je v tvrdosti už jenom diamant ;)
Také ta firma původně vyvinula sklo pro auta. Ale neujalo se, místo toho se chytlo ve výrobě LCD panelů, což je zachránilo od bankrotu, jestli si dobře pamatuji.
Problémem auta od Applu bude to, že nádrž bude naplněná z výroby a po jejím vyjetí si půjdeš koupit nový auto. A co hůř, prostě po roce a půl ti přestanou podporovat systém v navigaci a nazdar, nehledě na to, že tě budou otravovat s jámelodie.
Co to píšeš z blbosti? Měl jsi někdy něco od Apple?
Podpora produktů u Apple je příkladná, podporuje i několik let starý HW. Kéž by to tak dělal i Android. Tam již po pár měsících nemáš jisté absolutně nic. :-!
No u Apple se ti ale může stát, že pokud nepřijedeš k pumpě apple tak nenatankuješ. A to nemluvím o tom, pokud bys chtěl v autě přehrát něco jiného, než to co si stáhneš přes i(auto)Tunes 8-s
Umím si představit, že za pár let tyhle Self-Driving auta budou na takové úrovni, že jim budem věřit více než kdejakému taxikáři.
Hlavně třeba v obci budou moci jezdit rychleji, protože ty reakce a schopnost rychle se rozhodnout v kritické situaci bude na naprosto jiné úrovni než člověk, který celou noc převaží vožrali sem a tam!
Sakra a MHD bude nahraná. Self driving auta nemají žádnou šanci na úspěch. Lidé prostě chtějí řídit o tom je celé auto. Když tedy nechci řídit, pojedu hromadnou dopravou.
>:D MHD se skutečně vyrovná pohodlí auta. Kolikrát jedu na nějakou akci, kde se sice nezleju do němoty, ale nějakou skleničku si dám. Auto, které by mě zvládlo odvézt, by se mi líbilo. Nebo pro mne někam přijet.
Pokud jde o rychlost rozhodování, ani bych neřekl. Počítače jsou konzistentnější, ale mozek je velmi efektivní v tom, co dělá, a na úplně jiné úrovni. Možná na dálnici, kde je přeci jen méně faktorů. Ale ve městě? I kdyby vůbec nechyboval, pořád bude značně omezen tím, co vidí. Lidé dělají často chyby, protože neřídí, nebo ani řídit neumí (a tím nemyslím kroutit volantem a šlapat na pedály, i když i to šlapání na pedály jim někdy dělá problémy). S tím se nepočítá, počítá se totiž s tím, že řidič styl jízdy přizpůsobí situaci. I když odstraníš reakční dobu a šanci, že bude brzdy jen lechtat, pořád budeš mít z 50 km/h slušnou brzdnou dráhu (a jakékoli zkrácení půjde na vyšší bezpečnost chodců, na vyšší rychlost můžeš zapomenout). Počítač si také nebude říkat, tady bych mohl jet o něco rychleji, tady bych měl jet o něco pomaleji, prostě se bude držet toho, co je předepsáno (možná je tu podceňuji). Navíc je celkem jisté, že budou dělat chyby. Počítačové vidění není dokonalé. Počítače nemají problém se soustředěním, ale v analýze dat bývá lepší člověk.