Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Tourer ve Frankfurtu: První dojmy

Sportovně laděné a zároveň velice praktické kombi, to zní jako velký hit. Bude jím nová Honda Civic Tourer?
Zpět na článek
10. 9. 2013 12:44
10. 9. 2013 14:27
10. 9. 2013 16:59
10. 9. 2013 18:10
11. 9. 2013 11:04
10. 9. 2013 18:12
10. 9. 2013 14:37
10. 9. 2013 18:18
10. 9. 2013 19:20
10. 9. 2013 20:04
10. 9. 2013 20:08
11. 9. 2013 08:58
10. 9. 2013 20:07
10. 9. 2013 12:48
10. 9. 2013 13:16
10. 9. 2013 20:12
11. 9. 2013 09:08
11. 9. 2013 18:17
10. 9. 2013 19:04
10. 9. 2013 19:44
10. 9. 2013 19:56
10. 9. 2013 20:20
11. 9. 2013 10:33
10. 9. 2013 20:33
10. 9. 2013 22:57
11. 9. 2013 00:14
11. 9. 2013 08:11
11. 9. 2013 10:12
11. 9. 2013 12:43
Avatar - Dinar
10. 9. 2013 12:44
??
Karoserie působí jako UFO? Snad jedině jako prostředek ufonské hromadné dopravy, vždyť to má proporce jako autobus. :*) Na jakém rozměru gum ta auta na stánku stojí?
Rozbalit vlákno
12
10. 9. 2013 14:27
Re: ??
Hlavně jsem si všiml černého lemu blatníků. Ty mají opticky zvětšit kola a odlehčit masu karoserie, která je opravdu hooodně velká. 8-s
Avatar - PTS
10. 9. 2013 16:59
Re: ??
No to tedy... zkus si to představit na R15 >:-[] Škoda tuto masu přece jen maskuje lépe [odkaz] Ale aby to nevyznělo jako chvála koncernu... Honda teď jede a Civic není vyjímkou... snad to nebudou dávat v zákadu s malými disky...
Avatar - King
10. 9. 2013 18:10
Re: ??
Nejmenší kolo na Civic je 16"...
Avatar - Choochoo
11. 9. 2013 11:04
Re: ??
Oni jsou zvykli na ty plechace 15" z profilem ze Skody 120 ;-)
Avatar - King
10. 9. 2013 18:12
Re: ??
Víš ty co? Já si naopak myslím, že tomu černé lemy blatníků škodí. V barvě jsem je sice zatím neviděl, ale u 8G to platilo bezezbytku - jak to začali dávat do barvy, vzhledu auta to dost pomohlo. Asi zase s faceliftem příští rok. ;-)
10. 9. 2013 14:37
Re: ??
Mno myslím, že minulý civic byl ještě více UFO a platil za velmi kvalitní a dobře prodávané auto. Nemyslím, že by na tom tenhle měl být jinak.
Avatar - King
10. 9. 2013 18:18
Re: ??
Jistěěě, proporce jako autobus, milášku [odkaz] , to je trefné [odkaz] . Ne, tohle určitě nevypadá s rovnou spodní linií oken, převisy a stylistickou nápaditostí víc jako autobus [odkaz] nenene, ani tohle ne [odkaz] , kdepak, tohle je autobus [odkaz] ano anooo, Dinar, ten se vyznááá. :-)
10. 9. 2013 19:20
Re: ??
Zkus trochu objektivity. Ten civic je prostě bachratý. :-!
10. 9. 2013 20:04
Re: ??
Jossalito, tahle diskuze je celá hódně subjektivní :-)

Jestli se chceš bavit objektivně, tak civik má oproti oktávce větší kufr, lepší aerodynamiku a výkonnější 1.6 diesel >:D

PS Moderní autobusy mně nepřijdou bachratý.
Avatar - King
10. 9. 2013 20:07
Re: ??
Jak už se řeší o kousek níž - bachratý nebo svalnatý? Nebo trošku bachratý a trošku svalnatý? Já bych rád řekl, že je hnusný, protože se mi Hondy v poslední době libí nějak víc a víc a potřeboval bych něco ošklivého, aby to snad nevypadalo, že nejsem objektivní. Ale furt nic. >:-[]
Avatar - chup44
10. 9. 2013 12:48
Krásne combi
Honda dokázala že kombík nemusí vyzerať ako krabica a môže mať dokonca väčší kufor. A vôbec to nevyzerá ako UFO a svojimi tvarmi a linkami nevyzerá že je ani tak veľký ako je.Toto a Mazda 6 sú asi najkrajšie combi na trhu ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
10. 9. 2013 13:02
Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
:yes: - si Honda zaslouží za odvahu, pustit tohle do světa. Ovšem pro sportovně laděné kombi v nižší střední musíte jinam [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - King
10. 9. 2013 17:34
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
A jsi si jistý? Já totiž na Leonu ST neshledávám nic sportovně laděného, je to jen o něco méně konzervativní, než Golf Variant nebo Auris. Že má agresivní kukuč nemění nic na tom, že od B sloupku dozadu je to nuda.
Avatar - donPedro
10. 9. 2013 17:46
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Tak určitě ;-) ostatně sportovně laděné kombi, to je asi víc než trochu kontradikce, není-liž pravda, obzvláště pak mainstreamové nižší střední. O třídu výše už se to semotamo i povede, viz např. Alfa Romeo 159 či Honda Accord. Tato zde předmětná Honda ale, dle mého, nemá co se designu týče se sportovnem zhola nic, Seat je na tom o něco málo lépe. Však to ale po těch kombíkách ani nikdo nechce - jen v článcích se to "sportovno" vždycky tak nějak lépe (dle redaktorů) vyjímá, nicméně je IMHO nadužíváno. A je-li dle tvého Seat Leon ST od B-sloupku nuda, jak bys potom prosím charaterizoval tuto část u Hondy? Já u Seatu spatřuji jeden střdnědrobný prohřešek, a to že sklon spoje zadního nárazníku a blatníku nemá stejný sklon jako zadní dveře.
Avatar - King
10. 9. 2013 18:08
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Víš co je docela paradox? Že se dneska polovina kompaktních kombíků jmenuje Sport (Toyota, Seat, Kia, Audi, Opel atp), ale sportovně nevypadá žádný. Civic sportovně zcela jistě vypadá a jmenuje se jen Tourer. :-) To jen k tomu, jestli je to výmysl těch, co píší články. ;-)

Jak bych charakterizoval tuto část u Civicu? Dynamickou, sportovní, neotřelou, atletickou... Prostě pravý opak nudy. Dynamicky stoupající boční linie oken přechází to zadních svítilen, tvořících spoiler pátých dveří, efektní (a patrně i efektivní) střešní spoiler, výrazně profilovaný blatník, vytvářející odtrhovou hranu... Prostě sportovně střižené kombi. :-) O "závodním kokpitu" evokujícím monopost, tlustém volantu, digitálním rychloměru, perfektní převodovce, bočním vedení sedadel, akurátní spojce, nastavení brzd a reakcích plynového pedálu už vůbec nemluvím. Civic to prostě má v sobě. A to jsi ještě nevyjel na silnici. ;-)
Avatar - donPedro
10. 9. 2013 18:46
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Ano, slovo "sportovní" je nadužíváno jak redaktory tak automobilkami, neb čtivost a marketing.

Ano atletickou, souhlas, a to proto že se pod tento výraz dá schovati cokoliv. Já si to tedy dovolím upřesnit, z běžců, vytrvalců ani sprinterů nic, na jakéhokoliv skokana to taky nevypadá, zbývají tedy hody a vrhy. A tam bych to už viděl - někde mezi diskařem a kladivářem, koulař už je moc. Interiér bude jistě funkční, mně se ale nelíbí. To další je pak pouze předpoklad, vzhledem však k povaze značky docela i očekávatelný.
Avatar - King
10. 9. 2013 20:02
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
No, běžec opravdu ne, to se shodneme, ale co třeba takový destiboj. Šebrle ze Swindonu - žádný vyžlák nebo šlachovitá kreatura, ale slušná muskulatura. ;-)

Předpoklad nikoli, Civic Tourer bude prostě Civic, jenž už je všeobecně znám. Tedy by měl být, soudě podle toho, kolik lidí se o něm má potřebu kvalifikovaně vyjadřovat. jak tomu ve skutečnosti je, ale asi všichni dobře víme. :-!
10. 9. 2013 20:09
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Možná, že slovo sport není myšleno tak, že sportuješ za volantem, ale až když z auto vystoupíš.

A třeba nasedneš na to kolo co jsi vezl v tom autě.

Takhle to aspoň beru já. A i když má někdo Ferarri, tak to pro mě neznamená, že sportuje :-)
11. 9. 2013 08:58
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Takhle chápu "sport" v SUV. Ne, že auto je sportovní, ale že je pro aktivní lidi, protože sportovní vybavení nebývá zrovna skladné.
Avatar - King
11. 9. 2013 13:45
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Takhle jsem o tom nikdy nepřemýšlel. :-) tak tím pádem je jasné, proč Civic nemůže být sportovně laděný, dokonce není ani pro ten aktivní životní styl, je to prostě Tourer. ;-)
11. 9. 2013 18:17
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Tohle jsem se snažil vysvětlit v době, kdy se tu banda sporťáků vrhla na Roomster Sport.
Marně...
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 07:34
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Ok, Ok, já bych raději zůstal někde mezi tím diskařem a kladivářem, ale budiž, může jíti i o úhel pohledu. No a měl jsem na mysli že bylo oproti HB dozadu přidáno docela dost hmoty, ale to ale jistě hoši od Hondy poladí tak aby to dobře jelo :yes:
11. 9. 2013 08:04
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Můžeme hledat taky v disciplínách těžké atletiky a tady sa nabízí řecko-římský zápasník v kategorii do 84 kg :-)
11. 9. 2013 08:52
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Sportback není kombi, ale pětidveřový hatchback. :-) Jinak by použili Avant (což pro ně je dynamicky střižené kombi).
11. 9. 2013 08:01
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
A ty šílené opticky (ani jinak) nenavazující boční prolisy nevidíš? To je zase, dle mého, setsakra středněhrubý prohrešek a odlišný sklon spoje a dveří se v tomto úplně ztrácí. Je fakt, že bez nasvícení a v jiné barvě to může být lepší, ale tady na IAA to vypadá strašně 8-s
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 10:17
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
No tak to asi holt vydíme každý jinak. Dle mého navazují oba, jak přední, tak zadní, a to poměrně logicky přední na příď a zadní na záď - kdybyto to bylo naopak, pak by to asi vypadalo divně. No a že nejsou někde na boku spojeny v jeden? Takto to někdo vymyslel a vyrobil, že se to někomu líbí (třeba mně) a někomu nelíbí (třeba tobě) je takové, řekl bych celkem normální a dál bych se v tom nenimral ;-)
10. 9. 2013 23:03
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Na Oktavku [odkaz] pridali 2 zlomy a vymenili zadne svetla [odkaz]
Ozaj sportovnost ako hrom, az z neho tretry trcia.
Najlepsie na tom aute su disky, tie by som dal aj na svoje.
Inak koncernovy priemer.
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 07:36
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
No když to vidíš takhle. Co na to říct? Raději nic. :-!
11. 9. 2013 08:06
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Zas ale nutno uznat, že koncernový průměr je jinde hodně velký nadprůměr ;-)
Avatar - Choochoo
11. 9. 2013 11:07
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Leon a sportovne ladene kombi >:D >:D >:D
Vtip roku >:D >:D >:D
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 13:58
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Jsem rád že jsem tě tak pobavil, to byl taky vpodstatě jediný smysl mého příspěvku, lehce ironizujícího. Nuž nezbývá nežli snad s laskavým svolením autora přistoupiti k citaci: "Lidé od Seatu se chlubí tím, že Leon ST je nebývale lehké kombi, dokonce by mělo být nejlehčí na trhu. Oproti pětidveřovému hatchbacku přibral elegantní Leon ST jen 45 kilogramů a s nejlehčím motorem 1,2 TSI váží jen 1.233 kg. Věřte nebo ne, ale Seat Leon ST vypadá lehce i pouze na pohled." s čím se dá jen souhlasiti. O oné "slavné sportovnosti" nikde ani čárky, ani v citátu, ani nikde jnde v autorově textu.
Ovšem u Hondy to na nás bylo rozbaleno hned v úvodu: "Sportovně laděné a zároveň velice praktické kombi, to zní jako velký hit. Bude jím nová Honda Civic Tourer?" Tož ať mi někdo tedy vysvětlí v čem že tkví ta hondí sportovnost kterou Seat Leon ST, lehce vypadající, postrádá. Nicméně stále si dovolím tvrdit že sportovní kombi v nižší střední je protimluv, kdo nesouhlasí ať uvede nějaký příklad
:-!
Avatar - Choochoo
11. 9. 2013 14:29
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Neresme jestli je sportovni nebo ne. Pokud resime design, tak tohle sportovne vypada rozhodne vice nez Leon. Pokud ma Leon sportovni design ma ho kazde koncernove kombi. Dle meho i Golf vypada sportovneji. Seat je pouze tlacen koncernem jako sportovni, ale je asi tak sportovni designem jako Skoda.
Pokud se kouknes na tohle
[odkaz]
tak to proste u vetsiny lidi sportovnost evokuje.Vypada jako sprinter v blocich, pripraven vystartovat
>:D
Seat vypada, no jak, no jako kombik, kterych jezdi po silnicich miliony, jako stara A4 s jinymi prolisy nebo OIII s jinymi svetly, proste nevyrazne ;-)
Kombi asi nebude nikdy sportovnejsi nez hatch, ale muze vypadt sportovneji vice nez ostatni tuctove kombiky. Ikdyz pamatuji jak Volvo jezdilo okruhove zavody s kombikem, snad V70. Tak jako nektere hatche vypadaj sportovneji nez jine.
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 15:32
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
No jak jsme zde debatili s Kingem, a to je nějaký hondoznalec, tak i on běžce zamítl, pasoval to na desetibojaře, já si zůstal na svým, čili něco mezi diskařem a kladivářem. Bolta v tom fakt nevidím, a ani nikoho ze sprinterů vzrůstu menšího. Ale je to celkem jedno, je to jen tak aby řeč nestála, neb každý zboží má svýho kupce, tedy i Honda a Leon - zrovna však tyto dvě auta jsou tak trošku z jiných koutů Vesmíru, byť jedno z Evropy a druhé z Asie. Seat možná koncernem tlačen jako sportovní byl, ale ať to vezmu od současnosti z5, tak to asi nějak moc nevyšlo, proto lze hovořiti o tomto v čase minulém. Já se v hodnocení shoduji s panem Alešem Jungmannem, jeho část textu jsem si dovolil citovati. A nebojím se přidat i svěžest a nadčasovost. No a to je asi tak vše co jsem chtěl říci k nové Hondě Civic Tourer, která mi svými proporcemi již evokuje nikov kombi ale MPV. Slunce v duši ;-) :yes:
Avatar - Choochoo
12. 9. 2013 08:36
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
;-) :yes:
Avatar - TeeJay
11. 9. 2013 15:27
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Je prostě vidět, že autorovi kdovíjak sportovní nebo vizuálně atraktivní Leon ST nepřijde, na rozdíl od Civicu.

Dovolil bych si citát od jistého amerického redaktora, taktéž přítomného na IAA, pod titulkem Honda Civic Tourer reminds us why we love wagons
...The Civic Tourer was designed by Honda's European studio, and its overall look comes across as more muscular, sporty and stylish than both the sedan and two-door coupe...

Naproti tomu lakonický koment k Leonu: "Seat did a good job keeping the Leon's identity after revising it into wagon form, but despite the ST's clean lines, it comes very close to looking like a small minivan to our eyes." >:D Prostě je na autoblogu i auto.cz vidět, že s emocemi umí španělský temperament pořádně zacloumat, zatímco z Japonska přišel bachratý a disproporční Quasimodo. :-!
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 16:34
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
No jenže mně ty hondí svaly připadaj jakoby tak trochen přifouklý seroidama a tak to holt vidím přesně opačně nežli ten amík, ale to jedno ;-) A ACZ má na IAA vícero redaktorů, čláknky o Hondě a Seatu tudíž nejsou od téhož, čím se mimo jiné o5 potvrzuje že každý třeba může míti různý úhel pohledu. Objektivně to zjistiti bychom museli poprosit ony dva redaktory aby každý omrkl i to druhý auto, to po nich ale myslím nemůžem chtít, neb mají jistě práce až nad hlavu ...
Avatar - TeeJay
11. 9. 2013 18:15
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
Nojo tak trošku sypal, to je pravda. ;-) Důležité ovšem je, že mu nenarostly bradavky a že má furt koule. >:D

Však to je dobře, že má každý jiný úhel pohledu, vezmi si tu hrůzu, kdyby se všem líbil Leon. >:-[] ;-)
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 18:19
Re: Nesnesitelná lehkost kombi bytí ...
:-) >:D :yes:
10. 9. 2013 13:16
Krásne
Super, to im vyšlo! :yes: Človek si to kúpi s 1.6 dieselom a má praktické, pekné, úsporné a hlavne predovšetkým spoľahlivé japonské auto, o ktoré dlhoprstí nezakopnú :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2013 13:30
Proč???
Když přišly první snímky, tak se tu zvedla obrovská vlna nevole, ale já se ptám proč?
Rozbalit vlákno
3
11. 9. 2013 09:08
Re: Proč???
Možná změním názor naživo, ale zadek to má bachratý, rám zadních dveří s integrovanou klikou trčí jak pěst na oko. Integrované kliky normálně nemusím, natož takhle - co je špatného na klasické klice? Navíc ten sklon okna, vypadá to, jako kdyby tam strčili dveře z hatchbacku. Mně se to prostě nelíbí.
Avatar - TeeJay
11. 9. 2013 18:17
Re: Proč???
Já si nějak numím představit místo, kam by na těch zadních dveřích přišla klika, aby to nevypadalo jako pěst na oko. Není to s tím prolisem zadního blatníku nějak kompatibilní.
Avatar - manitou
10. 9. 2013 14:11
TŘÍDNÍ "KLENOT"
teda já ti nevím, vnitřek a ergonomie ? asi spíše ne, spíše tak zábava pro plejstejšny, možná by z těch všech displejů mohl mít epileptik i záchvat. boční linie ? hrozná masa vzadu, třetí titěrné okénko je "jistotou" pro perfektní výhled. a úplně nejvíce se mi líbí pokřiky typu "bomba" kufr, když ti samí u kde čeho přes 500 l nejdříve psali "na co tolik" a "kufr není důležitý". nějaký dobrý entry motor ? něco pořádného 1,4 nebo 1,6 v benzínu ? dvojspojka nebo alespoň 6at ? ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - King
10. 9. 2013 17:52
Re: TŘÍDNÍ "KLENOT"
Jsou v zásadě dvě možnosti. Buď máš velmi nízké iq a máš tím pádem velké problémy se orientovat v jakémkoli novém prostředí nebo prostě kecáš, Velký duchu. Protože mít problém s tím, že se ti zobrazují údaje přímo před očima v kapličce pod jedním kšiltem, jen o pár cm (na tloušťku věnce volantu) níž a k tomu vpravo na středovém panelu v případě ventilace, v lepším případě ještě na displeji navigace, měl bys jít na psychotesty. V rámci bezpečnosti vlastní i ostatních, protože za volantem máš ještě ke sledování tři zrcátka a boční okna a to už je na pováženou.

Co se titěrného okénka týče, navrhuju test. Dostaneš kombi se zaslepenými všemi okny kromě těch trojúhelníků vzadu. Schválně o kolik lépe budeš couvat s Golfem, Focusem nebo Ceedem, protože ten zadní růžek je rozhodně pro orientaci v autě zcela zásadní.

Entry motor? Tady se dočteš, že je špatný i motor 1.8 s výkonem 142 koní a ty bys chtěl nějaký 1.4 nebo 1.6? >:D Dvouspojka nebo 6AT? Někdo ocení spíš adaptivní podvozek, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, systém pro eliminaci mrtvého úhlu, upozornění na hrozící kolizi, automatické přepínání dálkových světel, sledování vozidel blížících se z boku a systém pro aktivní brzdění v městském provozu. :-) :yes:
11. 9. 2013 08:09
Re: TŘÍDNÍ "KLENOT"
O parkovací kameře nemluvě.
Avatar - donPedro
11. 9. 2013 16:39
Re: TŘÍDNÍ "KLENOT"
Ale škrabku nemá, nabo snad jo ? >:D
12. 9. 2013 07:43
Re: TŘÍDNÍ "KLENOT"
Hondy ale nenamrzají a nesněží na ně ;-)
Avatar - manitou
12. 9. 2013 13:10
Re: TŘÍDNÍ "KLENOT"
Kingu, po několik let jsem tě měl zaškutalkovaného sice jako hondapositive, fanatika se vším všudy, ale vždy s trochou nadhledu a rozhledu. ovšem takový strmý pád - opírat se hned do iq a hrozit psychotesty - na to tu byli vždy jiní experti. ten fjůčr kokpit je samozřejmě o změnách a orientaci v nich, ale proč se s tím musím prát ? proč si nemůžu jen tak kecnout na sicnu a vědět, kde se co přibližně nachází ? proč musí být jeden široký displej (spíše ale dvě menší zobrazovací místa) nad 3mi silně oddělenými tubusy, a pak ještě displej navigace a displej klimatizace ? tak to sečtu a sakumprdum mi to dává zhruba 7 zobrazovacích ploch ... ;-\ kde je čistota, přehlednost a elegance CRV, accordu ? Takže tu prosím tě neschopnost Hondy udělat zajímavý a zároveň plně funkční interiér nesváděj na moje iq a psychotesty. podle accordu a crv je vidět, že to honda umí, ale musí chtít.

To co píšeš u motorů a převodovek - klasická zahrávka do autu - prostě to honda nemá a nenabízí a tak místo podstatných věcí jako je motor a převodovky, což je asi pro pohon a tím pádem funkci automobilu důležité, vytahuješ serepetičky, které buď nabízejí i ostatní výrobci nebo nejsou zrovna nejvyhledávanějšími options.

Zkratka - civic je pro mne od dob přifouklé 7. generace jen tápání Hondy v daném segmentu. Zajímala by mne prodejní čísla po generacích, nemáš je náhodou ? ;-) :yes:
Avatar - Lukixe
10. 9. 2013 18:24
King sa rozumie a má prehľad
Samozrejme vynikajúce auto a to ešte ani nevyšlo veru na cestu..Fakt sa podarilo a malo by mať svoje miesto na trhu aj keď myseľ ľudí v CZ či Sk je iná..Všetci nadávajú na rafinovaný koncern a pritom každý túži po takom aute :-) aj keď nevravím že sú vyložene zlé.
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2013 19:04
Super
Nemá to chybu. Žádná šeď a nuda, prostě žádnej koncern.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
10. 9. 2013 19:44
Za mě:
Celkové hodnocení: 1-
+ Opravdu sportovní design
+ Spolu s CRV nejpovedenější modely v současné nabídce Honda + Acura
+ Velmí "řidičská" architektura přístrojové desky
+ Vysoký profil zavazadlového prostoru (kdo dnes potřebuje při couvání koukat dozadu přes zadní okno?!)
- (z fotografií) nepříliš kvalitně působící plasty přístrojové desky

Pozn. 1: Přestaňtě už konečně omílat pořád dokola, že má kufr větší než Octavia. Už to víme.

Pozn.2. Přestaňte fotit auta "od podlahy", to je ztráta času. To chcete ukazovat čtenářům detaily zadní nápravy?! Už toho bylo fakt dost a dost....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
10. 9. 2013 19:56
Re: Za mě:
Ad -: nepříliš kvalitně působící plasty? O palubce Civicu se nezdá ani Golfu, je na úrovni Lexusu CT a ne moc daleko od A3.

Ad Pozn.2.: Z podhledu vypadají auta většinou dobře, tedy alespoň mně se takový pohled líbí. ;-) Třeba budu v příštím životě žába. :-)
10. 9. 2013 20:20
Re: Za mě:
K tomu focení od podlahy souhlas.

Možná jsem paranoidní. Ale přijde mi´, že někdo se snažil to auto nafotit co njehůř.
Resp. zvýraznit širokoúhlym objektivem odspodu ten kufr :-|

Ale když srovnam jak je z toho IAA nafocenej ten novej Golf, tak tam žádnej záběr zezadu odspoda nevidim :-)

[odkaz]
11. 9. 2013 10:33
Re: Za mě:
Profíci říkají, že auta z podhledu vypadají lépe. Já říkám, jak která. Ty dnešní tanky často nic moc. A člověk se po ulici neplazí.
10. 9. 2013 20:33
Type R
No, úplně se to sem nehodí, ale stejně:

2.0 L a 276k

Video Nürburgring:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2013 22:57
Proti gustu....
Každý má své preference a své gusto, proto se nebudu nikomu vysmívat, když se mu nový Civic Tourer líbí. Pro mě je ale toto auto učiněná designová katastrofa, a to jak zvenčí (příď, záď), tak i zevnitř (přístrojová deska). Objem kufru je jistě působivý, je ale třeba si uvědomit, že udávané objemy platí jen v případě, že to auto nemá rezervní kolo, nebo se mýlím? Za velmi nešťastné považuji řešení, kdy palivová nádrž je narvaná pod přední sedačky. Ano, umožňuje to "zvedací" zadní sedáky, ale za jakou cenu? Přední sedadla musí být nepřirozeně vysoko (pro vyšší řidiči neprosto šílené), zadní cestující mají svá chodidla "do kopce" (velmi nepříjemné) a ještě to zhoršuje rozdělení hmotnosti mezi nápravy (přitěžuje to již tak hodně zatížená přední kola). Suma sumárum, na tomto autě se mi zamlouvá jen ta špičková naftová šestnáctistovka, jinak to u mě na celé čáře vyhrává krásný Leon ST :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 9. 2013 23:35
Re: Proti gustu....
Nedá mi, abych na toto nereagoval. Cituji "Přední sedadla musí být nepřirozeně vysoko (pro vyšší řidiči naprosto šílené)" Nevěřím, že jsi v tom autě seděl, natož jel!!! Protože pokud ano, nikdy by jsi nemohl napsat takovouto blbost. Já to auto mám (samo hatch) a označit výšku sedadel za "naprosto šílenou" je slušně řečeno úplně "mimo mísu" Mám 190cm a sedačku bych si níže rozhodně nedal. Je to naprosto vyhovující. Myslíš si, že kdyby nádrž měla takový vliv na rozložení hmotnosti potažmo jízdní vlastnosti, že by ti kluci Japonští nad tím jen tak mávli rukou!!!! Vzhledem k mentalitě Japonců, s příkladným důrazem na pečlivost a bezpečnost během jízdy, tomu rozumně uvažující člověk nemůže ani na chvilku uvěřit. Nikomu to auto nevnucuji, ale kategoricky odsuzujte, až se s ním opravdu svezete ...... a né blábolit hypotetické domněnky.
10. 9. 2013 23:42
Žádné "domněnky"!
Pokud bych si to nevyzkoušel (při projíždce s Civicem hatchback), tak bych takové soudy skutečně nevynášel. Ale já se s ním svezl a mám taky skoro 190 cm výšky. A ještě jedna logická poznámka - pokud by umístění nádrže pod přední sedadla bylo tako supervýhodné, proč už toto řešení dávno nepoužívají ostatní automobilky?
P.S. Ve slově "domněnky" se píše mně, protože se říká "domnívat se" ;-)
Rozbalit vlákno
5
11. 9. 2013 00:00
Re: Žádné "domněnky"!
Domněnky upraveny >:-[] no comment pane učiteli ... mimochodem, přečti si svůj text a chyť se za nos ...
Promiň, ale nevěřím ti, že jsi si Civica vyzkoušel, neboť by jsi takto zásadně nemohl toto odsoudit..... a nebo jsi vážně "mimo". Vsadím se, že 99% normálních řidičů nepozná rozdíl, když se projede Civicem, kde bude nádrž ve předu a nebo vzadu. Zřejmě si velice "zkušený řidič", když ti to vadilo ..... byť při Tebou zmiňované zkušební jízdě. Nikdo netvrdí, že je to supervýhodné, ale minimálně chytré řešení, vůči zadním sedačkám.
Mám najeto přes 17tis a neměnil bych....... už jsem těch aut vlastnil docela dost ... tzn. má s čím porovnávat.
11. 9. 2013 08:15
Re: Žádné "domněnky"!
Proč toto řešení nepoužívají.... Protože je to zatím nenapadlo? Nebo proto, že je to konstrukční komplikace, kterou nehodlají řešit? Protože je nenapadlo udělat zadní sedáky jako v kině?
Avatar - Choochoo
11. 9. 2013 12:39
Re: Žádné "domněnky"!
Presne, protoze je napadlo zatim jen jak usetrit, auto osulit a nechat si to nic jen zaplatit. Nemit ani sklopny sedak je proste ubohost. Reseni v Civicu je je o tridu jinde, kdyz to porovnam se sedakem na pevno. To same plati i o vyrobni cene. Tohle ani zadarmo
[odkaz]
11. 9. 2013 12:46
Re: Žádné "domněnky"!
Tak, zadarmo bych si to líbit nechal, dokonce i za několik máloset tisíc korun ;-) ale řešení Hondy se mi hodně líbí :yes:
Avatar - King
11. 9. 2013 13:42
Re: Žádné "domněnky"!
Neblázni - snad si nemyslíš, že Honda něco vymyslela první. Přišel na to určitě Helmut Diesel už v 18. století, ale bylo to tak špatné řešení, že to hned zase zavrhnul. >:-[]
11. 9. 2013 00:14
Nic ve zlém...
Aha, takže jsi majitel. To vysvětluje tvoji přecitlivělost na kritiku tohoto auta, kterou tak naprosto chápu. Nic totiž nenadzvedne chlapa víc, než když někdo kritizuje auto, které si koupil. To je snad pro něj ještě horší, než kdyby někdo kritizoval jeho partnerku :-)
S civicem (samozřejmě hatchbackem) jsem opravdu jezdil, ale pokud tomu nevěříš, je to jen tvoje věc. Jinak přeji hodně spokojených km! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 9. 2013 11:50
Re: Nic ve zlém...
Dovolím si reagovat za kolegu forev7. Tady nejde jen o to, že kritizuješ něčí auto, ale především a skutečnost, že plácáš nesmysly a když plácáš nesmysly na tak kvalitní a promyšlený vůz, tak to samozřejmně nejen majitele nadzvedne z židle, ale i další jedince, kteří tuto diskuzi čtou, jako třebas právě i mě! A jak vidíš, tak je nás víc, takže na mé reakci asi bude kus pravdy.

Co se týče vyššího pesezu, tak díky umístění nádrže pod sedadlem řidiče tam opravdu je, ale není to nijak dramatické a jak píše forev7, tak 99 % uživatelů to ani nepozná. Český národ netuší ani jak vyměnit žárovku, nebo stěrače, natož vedět, kde má Civic nádrž a řešit to! A proč to jiná automobilka nepoužila taky??? Odpověd zní: pr na to nepřisli, jako např na fenomenální Magic seats, na které má H patent! A proboha, jaké chodidla zadních cestujících do kopce? Naopak díky absenci středového tunelu mají zadní cestující dostatek prostoru i pro nohy! A jaký váhový vliv by měla mít nádrž na "už tak zatíženou" nápravu?? Ty sis bud nedal svou dávku, nebo si přiletěl z jiné planety, jinak to nevidím???

PS. úprava pravopisu po ostatních už vypovídá o tobě samotném...
Avatar - King
11. 9. 2013 13:39
Re: Nic ve zlém...
Pravdou je, že posaz v Civicu je vyšší, ale nepovažoval bych ho za nepříjemně vysoký. Ve Focusu ST/RS se sedělo výš a jak všichni chrochtali. :-)

Stoupající podlaha vzadu je naopak příjemná, nikoli nepříjemná, protože při sezení nejsou holeně zcela svisle, a nepatrně sklon podlahy je tak přirozený. Pokud tedy Arese není zvyklý na jehlové podpatky, pak mu to může připadat nezvyklé. Jistou nevýhodu ovšem představuje omezený prostor pro podsunutí nohou pod přední sedadla. Dají se tam dát, ale příliš komfortní to není. Ale vždycky se dají na delší trasu sundat boty, je to dokonce zdravější. :-) Takže to je asi jediná nevýhoda na miskách vah, kterou hravě převyšují Magic Seats a velký kufr.

Mimochodem u Civicu 8G s nádrží vpředu byl rozdíl ve váze na přední nápravě cca 2 % oproti konkurenci (63:37), u 1400 kg vážícího auta je to necelých 30 kilo. >:D zvláštní, že tohe nevadí těm, kteří dávají přednost dieselu před benzinem, kde je na předku i o 100-150 kg více. :-!
11. 9. 2013 08:11
Kufr
Já teda nevim, ale když vynásobím rozměry kufru, tak mi vyjde skoro o 100 litrů míň, než by mělo.
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2013 10:12
Todle
..je přesně jedno z těch aut, u kterejch bych fakt chtěl, aby se mi líbilo. Japonce mám rád, Honda je mi sympatická, technicky to bude asi povedený.. ale sakra, přemlouvám se.. a ne, furt mi přijde hnusná, bohužel. Naživo to třeba bude jinak, chci věřit, ale asi spíš nebude, sakra:)
Klasickej Civic se mi líbí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
11. 9. 2013 12:43
Re: Todle
Ten zadek je pro me naprosta bomba, uz kvuli tomu bych to chtel, ale ten slabej predek. tak jak se mi libi 8G zepredu tak se mi libi tohle kombi zezadu :yes:
13. 9. 2013 10:36
Subjektivní dojmy...(z fotek)
Narovinu, moc se mi to auto nelíbí, ale přemýšlím o něm.
Přemýšlím o novém autě na jaře a tohlě vypadá dost slibně.

Často jezdíme na víkendy se psem na kola apod.

Kufr: vzhledme ke psovi (velké plemeno) je pro mě masa železa spíše výhoda.

To, že můžu dát místo zadních sedaček kola, která nemusím skládata pořád mám celý kufr je unikum. Ano, můžu je nechat na kouli, nebo na střechu, ale spotřeba jde razantně nahoru a nechat to stát někde dýl, např. když jdeme na oběd je trochu riskantní....

Ergonomie je dobrá, i když se to na první pohled nezdá.

Kvalita interiéru je na hodně dobré úrovni. Např. Honda dlouhodobě pracuje na co nejmenším obsahu nebezpčených látek v plastech.

Motor a spolehlivost: za mě v pořádku.

Design: bez komentáře, nějaké prvky se mi clekem líbí, celkově však spíš ne, než jo.

Celkově vzato mi tohle auto pro mé potřeby vychází praktičtěji, než golf a zařazuju do užšího výběru.
Rozbalit vlákno
0