Tahle popelnice je TAK ODPORNÁ, AŽ JE TO SNAD SCHVÁLNĚ. Palubovka jak pro mimozemšťany, ty přiblblý bledě modrý lemy..., to snad kopírujou styl NISSAN LEAF bo co. No a ta cena za 900.000Kč?? to bawor vážněposrar. Snad si uvědomují že si tímhle dílem a tou spoustou keců a humbuku k tomu poškozují značku. Co naplat, alespoň ať žije americká TESLA MODEL S :-) [odkaz]
.......velí, každý, kdo chce něco znamenat v automobilovém odvětví musí mít elektromobil nebo hybrid.
Nechci se k autu jako takovému - k i3 - příliš vyjadřovat, myslím, že patří k těm lepším.
Problém vidím ale ve vlastním prosazování elektrických aut. Jejich klady a zápory a důležitost těchto argumentů zde byly v diskuzi proprány x krát. Jistě si nějaký ten elektromobil své místo na slunci najde, ale zatím je to pouze okrajová záležitost a kdo ví, jestli to tak nebude i nadále.
Ten kdo sleduje alespoň trochu co se děje ve světě a je schopen přefiltrovat mediální plky, tlachy, lži a manipulace, vidí, že se "zelenou elektřinou" to v Evropě vůbec není tak růžové a jejím prosazováním došlo ke zdražení el. energie i té nezelené. Plné Německo větráků ani naše pole plná solárních panelů nic neřeší, pokud nejste zrovna jejich majitelé. To je pak fajn.
Amerika je se svými ložisky ropy soběstačná a že je nevyužívá naplno je věc jiná. (Plus má navíc velká ložiska břidlicových plynů.)
Ropy je dost i pro budoucí generace, takže jde jen o cenu. A to platí i o el. energii. Její cena se změní, budou-li na ní jezdit auta ve větším měřítku. Zatím jí tolik ani vyrobit neumíme.
Nemyslím si, že je nutné hned šrotovat všechna auta se spalovacími motory. (Ani s tím oteplováním to najednou není tak horké, zničeho nic prý zase máme čekat dobu ledovou. :-) )
Částečné hodnocení A]: 1
+ Celkové řešení do detailu splňuje to, co si od tohoto tématu (elektrické auto) slibuji:
+ správná velikost,
+ správná koncepce
+ správné materiály
+ realizovatelnost v sérii
Částečné hodnocení B]: 5
- Bude trvat několik slunečních let, než budu schopen akceptovat, že se BMW vydal tímto designovým směrem.
Ale to bude nastupujícím bavoráckým zákazníkům úplně jedno, oni budou nadšeni bez výhrad....
Síce sa nemusí páčiť hocikomu ale tomu komu sa nepáči tak sa mu nebude páčiť ani budúcnosť...pretože toto auto je prvý obrázok neznámeho zajtrajška takže môže sa stať že za pár rokov budeme dávať klobúk dole pred BMW že zasa vytvorilo jedinečné auto ktoré nasledovali ďalšie značky..
To neni auto pro konzervativní, nemoderní vychodoevropany
Ale naopak jasny produkt pro moderního bohateho zapadoevropskeho (zejmena) seniora, který cely život jezdil mercedes a / nebo bmw. Už mu nejde o rychly auto ale naopak chce ukázat ze byť je starší tak mysli moderne a neceho dosahl, ma na to. A na to potrebuje auto se správným logem a designem který ukáže "já jsem ten ekologicky smýšlející." To tento Design splňuje přesně, stejně jako u priuse voltu a leafu. Ale navíc ke tu to logo. Bmw. Takovejch senioru (60+) jsou v nemecku mraky. Tohle bude elektroprulom.
Re: To neni auto pro konzervativní, nemoderní vychodoevropa
Hele tuhle společnost netvoří přiblblý důchodci. A jestli jo tak je něco špatně. Pokud by to byla okrajová záležitost BMW pro důchodce tak dejme tomu, ale oni nemají jiný elektroauto. Tohle je jejich první a jediný elektromobil. A udělat svoji STAR přiblblým způsobem pro přiblblý segment společnosti je elektroprůšvih.