:-) chápu veškerou ropnou loby, že za něco se přeci musí lítat na Hawaii .. Takže SUV na baterky to asi jen tak nepůjde :-) PS: Snad to má alespoň pojistku proti koumákům, aby to BEZ DIESEL FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC nejelo [odkaz]
No když už přišel nesmiřitelný požadavek od vedení že musí přední kulaté světla pryč, tak to pak ale chtělo "liftnout" i ty tak trošku roomstroidní horní části bočních dveří (předních i zadních) a dle aktuálního designového jazyka zahranit, jenže to by pak zas stálo moc peňouzí.Takto je to facelift bohužel jen na 1/2 cesty, byť to co je "liftnuto" vypadá dobře, jen to až tak nekoreponduje s "neliftnutým" zbytkem. Škoda, IMHO
Souhlasím. Navíc to udělali úplně obráceně. Předek, který byl stále svěží a originální úplně překopali a zadek, který je sice jednoduchý, ale už zastaralý, ponechali. Za mě asi nejméně povedený facelift od Škody co kdy udělali 8-s
Sorry error, nějak mi nedošlo že přední, potažmo zadní nárazníky se světly součástí karoserie asi jaksi nejsou, nebo co. No ale ne že by ten facelift byl jako ouplně chucpe, to zas ne-e. Ovšem zrovínka košer taky ne, a myslím že to ví i mistr Kabaň (neb jeho marný boj za přední kulatá světla) jen to logicky přiznati nemůže. A navíc na domácí (a taky na jakoukoliv premii) mám já holt přísnější metr. Býti to třeba u "nějakýho frantíka" tož nad tím mávnu rukou ;-)
Celkové hodnocení: 3
+ Je to o trochu více moderní designový jazyk (upravený předek);
- Zadní svítilny bez faceliftu (míním tvar svítilen, ne jen tvar diodových trubic);
- Ztráta charakteristické tváře Yetiho (ty "mlhovky" klidně mohly zůstat, jen by byly tvarově uzpůsobeny celku);
- Nadále velmi nízká opěradla sedadel ve 2. řadě;
- Nadále velmi nízko uložený displej navigace (infotaimentu);
Vím, že požaduji nákladné změny, ale bez nich je výsledek fakt hodně rozpačitý! To už bych yetiho nechal raději beze změn, původní se mi líbil více. Viz harmonie předku a zadku....
u koncernu VW nic nove.... tam vsetky auta maju navigacie kdesi vpravo dole pod kolenom [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] .... a oni si hovoria majtri ergonomie 8-s , ved to je zivotu nebezpecne pocas jazdy sledovat ten ich displej kdesi dole mimo zorne pole sofera ked soferuje
Sorry za drobné OTčko, tím nemyslím obrněný transportér (i když co my víme, že). Nevím třeba zda-li to nějak v té článkové a diskusní vřavě zapadlo a mi tak uniklo, otázka zní: dostane i Seat Toledo svůj SpaceBack, nebo tak něco?
V dolní části naprosto kýčovité a samoúčelné 3 otvory, zřejmě aby se s tím dobře nabírala hlína, když to je ta offroad verze 8-s8-s
K tomu naprosto hluché místo nad mlhovkami vylněné opět naprosto kýčovitým svislým žebrováním. Dále kryt předních světlometů, který rovnou přidává mračítka... Proč? Že by základní tvar stětlometů byl tak nepovedený?
Yeti zůstává technicky na výši, ale design? Naprostá Čína v negativním smyslu...
Duster je doslova princeznou Krasomilou, Yeti je vzhledový přešlap :-!
A teď je tu otázka. Jaký designér dobrý opravdu je?
Ten, co dostane volnou ruku a může tvořit na co si jen pomyslí?
Nebo ten, který dostane limity v podobě historického odkazu značky, jejího místa na trhu či směřování na jistou sortu zákazníků, a musí z takto sešněrovaného zadání vytvořit něco, co bude mít nějaký úspěch?
Máš pravdu, já jsem měl na mysli to, že nemůže v rámci koncernu dělat zázraky a být lepší/pohlednější než mateřská (VW) značka. Jako nakonec celá Škoda.